Eesti uudised

Rahahädas üksikvanemad saavad riigilt 100 euro ulatuses elatisabi

Juhan Haravee, 11. märts 2017 04:00

80 KOMMENTAARI

v
12. märts 2017 13:23
vähevõitu nagu,ainult 100 euri,pabulaspraht saab palju rohkem.miks diskrimineerid eesti inimesi,riigiräbal?
m
12. märts 2017 18:51
Miks sa oma last diskrimineerid, isaräbal, et riik sinu kohustused üle peab võtma?
r
13. märts 2017 20:57
riik peabki oma tulevaste maksumaksjate eest hea seisma,mist tast muidu kasu on?
r
R/ 12. märts 2017 10:57
Toit allahinnatud letist,riided kaltsukatest,kuid on vaja ka koolitarbeid,transpordi raha ja on vaja soojapidavat,pesemisvõimalustega normaalset elamist. Vaat sellist KODU suuremal osal lastest ei ole ja seda selle 100 euri eest ka ei saa. See 100 euri on pere jaoks nagu näljasele leivakooruke,mis pikendab vaid agooniat. Vaja on põhjalikke muutusi.
t
Teeline/ 12. märts 2017 12:04
Ja isikud, kes pole Eesti riigi heaks liivateragi liigutanud elavad nagu kuninga kassid, isegi tööl ei pea käima. Nende jaoks raha jätkub.
t
to R/ 12. märts 2017 18:54
Otsige oma kadunud mehed siis üles, praegu on jutt rahast, mida riik nende eest maksab
v
vaatame laiemalt/ 11. märts 2017 22:52
Miks on tehtud lastest asja mille eest tuleb tasuda rahas? Loomulikult vajavad lapsed kodu, riideid, süüa jne. Aga kas seda vajvad vaid need lapsed kellest üks vanem lahus elab? Eestis on väga palju lapsi kes tegelikult elavad vaid ühe vanema sissetulekust... Osade laste vanemad on teadlikult teinud otsuse, et elatakse ühe vanema sissetulekust hästi ja teine on kodune. Paljude laste vanamatest aga üks või mõlemad on haiged, töötud, lihtsalt hoolimatud st. kulutavad raha vaid endale või siis on sunnitud imepisikesed sissetulekud jagama mitmete oma laste peale - on palju lapsi kelle vanemad küll elavad koos, ent kelle eest üks vanema kas üldse või piisavalt raha ei maksa (teine vanem ei saa nõuda mittemaksjalt ega riigilt raha juurde).
Teiseks lapsed vajavad lisaks rahale ka vanemate tähelapanu, hoolimist, armastust, turvatunnet jne. mitte ainult seda et vanemad nende ees teisele vanemale rahas tasuks. Ja omaette teema on see, mida raha nõudja tegelekult rahaga teeb (kulutab lapse asemel endale) või mida väidetakse lapsel vaja minevat (asju mida laps tegelikult ei vaja võienam kooselavate vanematega lapski ei saa)
ä
11. märts 2017 22:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jaan/ 12. märts 2017 07:50
kuidas küll naised üksi lapsi saavad, enamus naisi on vaid kohusetundlikumad, laps vajab ju süüa ja riideid
õ
õhtuleht/ 11. märts 2017 20:59
palun,miks ei ole ühtegi artiklit JOHANSONI saate kohta dementsetest vanematest ja nende hooldamisest.tahaks teada ka riigiisade seisukohta.
t
tiia/ 11. märts 2017 21:49
Minu arust on Johansoni saated sisukad ja mõtlemapanevad. Näitavad eestimaa tõelist elu ja raskusi, millega inimesed peavad igapäevaselt hakkama saada. Aga sellest ei tee ajakirjandus välja. Kurb oli ikka vaadata kui raske on hooldada omakseid.
m
..../ 12. märts 2017 06:19
mida siis teha, kõikjal on jutt vaid sellest, kuidas elada saja aastaseks. Ilmselgelt ähvardab dementsus üldjuhul vanureid.
Kas riik suudab rajad dementsete "vanglad", 27X7 järelevalve, ülalpidamise? Nad vaesekesed tarbivad ju vähe, aga hooldus on kallis, oleme ju kõik nõus, et hooldajad peavad olema parimad ja seega - saama väga korraliku palga. Aga raha kulub ju riigis monarhide ülalpidamisele, ülemnõukogu saadikutele, eliitklassi ülesehitamisele.
Inimesel peab olema võimalus nõuda ükskord eutanaasiat, kuni veel arusaamist, teha oma elu testament - ravimit, mis annaks rahuliku une, kui inimene on juba niikuinii ebamaistel rändamiste teedel.
a
aitäh sellegi eest,/ 11. märts 2017 20:06
aga 100 eurot pole küll mingi raha,see on väga väike summa meie elukalliduse juures. Riigil on raha küll loopida kreekasse,afgaanidele,pagulastele jne, omad inimesed on kerjusteks tehtud.
t
tuul väljal/ 11. märts 2017 20:23
Ülejäänu püüa lapse isa käest...
s
Sada on raha küll/ 11. märts 2017 21:01
e
11. märts 2017 21:32
s
Selge/ 11. märts 2017 22:57
Siis valetatase, tglt iga päev sada lauale!
s
12. märts 2017 19:14
Sinu jaoks eksisteerivad vaid päev ja aasta?
s
?/ 11. märts 2017 21:32
see on ikka väga suur raha, kui raha eiole
k
Kahjuks.../ 11. märts 2017 18:47
Ma oleks õnnelik, kui kahe lapse kohta miinimumigi kätte saaks, kuna nende isa on surnud... Täna on see summa ei rohkem ega vähem kui 2x127€/kuus, kuna nende isa oli pikalt haige ning sai töövõimetuspensioni. Selle järgi arvestati, kuidas ma järgmised 10 aastat, nende täiskasvanuks saamiseni, hakkama peaksin saama. See on lihtsalt näide elust, et inimesed teaksid, et ka need vanemad on olemas. Kahjuks nendest ei räägita.
y
yll/ 11. märts 2017 20:23
enne oli sul selle raha eest ka haige mees sööta,joota ,suitsutada.niiet elatustase ei lange sul ju.pealegi ehitatakse teiste tervete meeste maksudest lasteaiad,koolid,jne.
õ
Õnneks.../ 11. märts 2017 20:41
tundub, et Sa ei ole samas olukorras olnud :) Mind muutis see läbielamine aastaks täiesti töövõimetuks... hea, et niigi läks... :) Parim, mida me oma lastele pakkuda saame on füüsiliselt ja vaimselt terved vanemad - siis on ka raha ja kõike muud. Haigeks jäämiseni maksis mees Eesti riigile makse palju rohkem kui keskmine Eesti pere kokku. Oma kommentaariga soovisin juhtida tähelepanu, et ka sellised pered on olemas ja kõigil suure tõenäosusega ei lähe nii hästi kui minul, sest kõik ei pruugi "mustast august" enam vaimselt välja ronida, aga sellest lihtsalt ei räägita ega kirjutata...
n
11. märts 2017 17:49
nojah. ega see 100 teab palju ei ole. aga siiski, hakata esimese asjana undama, et miks nii vähe... no kuulge.

e
Eesti AS/ 11. märts 2017 17:27
e
Enne veel, kui sulle 100 antakse/ 11. märts 2017 16:40
Nülitakse ikka 7 nahka ka korralikult.
m
Ma ka üksik, a vanem ei ole mitte/ 11. märts 2017 16:36
Tüleb järjekordselt suu puhtaks pühkida.
e
Elo/ 11. märts 2017 16:24
Tegelikult ei saa ju üksikemad/üksikisad 100 eurot lapsele/lastele. 100 eurot saavad need lapsed, kellel on olemas mõlemad vanemad. Need lapsed ei ole ju üksikvanemate lapsed. Üksikvanemaga laps on ikka see, kellel ongi ainult üks vanem, kas siis ema või isa.
y
yll/ 11. märts 2017 20:25
selliseid vanemaid pole olemas.kui üks vanem on surnud saab laps toitjakaotus pensioni.
1
16:24/ 11. märts 2017 20:25
Mina arvan,et lapsel siiski ei ole teist vanemat,kui too on kogu aeg puu otsas või puu taga,mitte kodus...
m
Mh / 11. märts 2017 15:44
Soomes maksab elatisrahavõlgniku eest riik 157€ kuus. Kui Eesti riik maksab 100€, siis on see ju Soomega võrreldes (kordades suuremad elamiskulud jne) väga ok summa. Hoopis oma lastest mittehoolivad elatisraha võlgnikud peaksid siin häbi tundma.
a
aga näiteks/ 11. märts 2017 16:17
enamus töötuid ei saa riigilt sentigi toetust, millest nad näiteks peaksid maksma, kas röövima minema? Eestis on kümneid tuhandeid töötuid, kindlasti nende seas ka alimentide kohustusega.
t
Töötuna/ 11. märts 2017 17:36
on kehv elu, aga minit abiraha ikka makstakse. Tuleb vapralt sotsiaalosakonda minna.
t
Töötajana kuu aega/ 11. märts 2017 21:34
isegi vanainimese hooldamine on 25.60. Kuhu minema peaks?
e
ei maksta/ 12. märts 2017 11:35
Elan maaalevis ja olin pensionieelik, töötu 6 aastat, enne kui eelpensionile sain, töötu abiraha sain vaid 9 kuud, edasi mitte sentigi, aeti mingit jura ainult.
s
See/ 12. märts 2017 15:45
vanainimene saab pensionit ka. Piisab küll.
j
Ja / 11. märts 2017 17:35
ka need, kes ei viitsi lapsi kasvatada.
q
qaz/ 11. märts 2017 15:41
Vot see on vast kõva pauk,tehke järgi või makske kinni.
m
mai/ 11. märts 2017 15:24
mida küll saab selle 100 euro eest lapsele lubada
r
11. märts 2017 16:10
Rohkem ikka kui mittemillegi eest. Nüüd ei sobi 100 eurot ka enam.
e
Ei sobi/ 11. märts 2017 17:27
Ei sobi jah kui rongai--sa on tuhandeid võlgu ja kohtutäiturid ei kavatsegi tööle hakata vaatamata kohtuotsusest.
h
Hmm/ 11. märts 2017 18:19
Midagi on alati parem kui mitte midagi..
k
11. märts 2017 18:52
Kui ei sobi, ära võta vastu.
n
no kui / 11. märts 2017 16:18
ei saa midagi, siis kandke raha penskaritele, minu pension on natuke üle kahe korra suurem.
l
Loen ja imestan/ 11. märts 2017 15:19
inimesed hakake ükskord toole! Ikka palga eest tuleb lapsi kasvatada. €100 EUR peaks iga inimene päevas teenima. Maailm valla, hea haridus, keeled suus... Ikka kerjatakse
m
Mis hakkame...?/ 11. märts 2017 16:27
Toole! ja laudu ka veel takka!
Veel küsimus: Oled kellegi tähtsa sugulane?

n
Nujahh/ 11. märts 2017 14:32
Deem.minu laps küll pole seda raha riigilt saanud.
n
Nujahh/ 11. märts 2017 14:32
Kuhu kaebama võib minna :D?
e
Ei/ 11. märts 2017 17:39
peagi saama. Ainult vallasema saab. 100 eurot on ikka midagi kui see igakuine vallaslapsetoetus.
K
17:39, 11. märts 2017 -le/ 11. märts 2017 20:29
Kas see polegi siis too riigipoolne väljapäästja 100 euro näol,et kui vanatoi lihtsalt EI MAKSA,aga on kuskil olemas peidus ja peab selle omakorda kunagi riigile tagasi maksma? Et vallasemasid see tegelikult ei puuduta,nemad on oma valiku teinud---olla vallasema!.
n
Nujahh/ 11. märts 2017 20:51
Elatis läbi kohtu välja nõutud.mees läks soome ja teda ei huvitagi et tal ka Eestis laps.Põgenebki riigist riiki et ei peaks elatist maksma
h
hulgus/ 12. märts 2017 06:52
e
ei ei / 12. märts 2017 11:53
krt mis vallasemad?Tean mitmeid peresid ,kes saavad vallasema raha kuigi elavad koos perega .Abielus pole ja lapsed ema nimel siis oledki vallasema.Vallasema on oma valik.
1
11:53-le/ 12. märts 2017 15:12
No siis ei saagi seda "mittemaksva isa" toetust---100.- Saavad need,kel laps mehe nimel,aga mees puu otsas,saba seljas.
t
tore/ 11. märts 2017 14:19
ja mida ütleb perekonna seadus? Kui last on aidatud kasvatada kas või 1 eurikuga, on vanaduses õigus sellel toetajal nõuda lapselt hooldamist ja ülalpidamist. Nüüd teeb riik selle aitamise nende lohhide eest kenasti ära ja kindlustab neile vanaduspäeviks hooldaja.
n
nii on/ 12. märts 2017 11:59
Kasvatasin oma lapse üksi üles.Kui kunagi lapseisa juurviljana vegeteerima peaks jääma siis õnneks minu laps ei pea teda hooldama .Ega riik on siinkohal mõelnud ettepoole.
t
tore/ 12. märts 2017 16:17
Kui ise kasvatasid, siis ei pea seda juurvilja laps tulevikus toetama. Kui aga mingi toetus, sh. ka riigi pressingu läbi tuleb, siis lapsel tuleb perekonna seadusest lähtuvalt seda juurvilja vanaduses poputada.
n
naisuke/ 11. märts 2017 13:28
On alles alatu pealkiri pandud.
k
kas oleks / 11. märts 2017 16:20
pidanud panema: raha sees suplevad üksikvanemad saavad lisaks 100 euri :)?
t
to: kas oleks/ 11. märts 2017 21:22
t
to: kas oleks/ 11. märts 2017 21:38
Oleks pidanud panema sellise pealkirja, mis üksikvanemaid ei alandaks, mis oleks normaalne-said pihta?
n
Nii et/ 11. märts 2017 13:20
kohe 100 eurot AASTAS.Ühes kuus 8 eurot,päevas 26 senti.Mis te raisad mõnitate inimesi.Ja isegi seda 26 senti päevas ei saa kõik pensionärid vaid ainult need kes elavad üksinda.
s
11. märts 2017 16:12
Siin on üksikvanematest jutt.
m
murueit/ 11. märts 2017 20:32
No kui raugast vanema hooldaja-laps saab kuus 25.60 nagu näitas "Roaldi nädal" ,mida siis kiruda seda 100-t eurot,see ju "miljon" lausa ja isegi tööl tohib selle kõrvalt käia vastupidiselt ema-isa hooldamisele 25.60 eest!
p
penskar/ 11. märts 2017 13:14
nende üksi elavate penskarite suhtes on riik käitunud väga alandavalt. Kui penskar elab tegelikult üksi, kuid on keegi tema elukohta sisse registreeritud, ei saa ta seda raha. Aga penskar, kes käib tööl ja tal ei ole puudust majas, saab küll, kui on üksi oma elamispinnale registreeritud. Paljud vanad inimesed elavad koos oma laste või teiste sugulastega, aga on eraldi leibkonnas, ka ei saa. Aga need, kellel on rikkad ja riigiaparaadis töötavad lapsed, sugulased, kes toetavad oma vanemaid ja maksavad nende kommunaalid ja annavad ka elamiseks raha, saavad. Kas mõni oskab seletada, milleks see ebaõiglus ja alandamine. Kas andku kõikidele pensionäridele, või siis mitte kellelegi. Lisaks veel see, et ega sellest 115 eurost kasu ka suurt ei ole - kord aastas. Ka lastele 100 euro maksmine ei ole sugugi arvestatav raha, kui peres on kaks või kolm last, ega siis iga laps seda raha ei saa. Kui vaadata Kodutunde saadet, siis aina imesta, kuidas maal vorbitakse lapsi teha, igal lapsel eri isa. Ikka sellepärast, et saada emapalka ja otsida uus täkk, et jälle dekreeti minna.
k
ka penskar,/ 11. märts 2017 16:22
aga kirjuta siis välja, või ei saa?
e
12. märts 2017 10:35
ei saa jah, sest nende töökoht on selles piirkonnas ja töökohta ei ole võimalik vahetada (ei ole sellise iseloomuga tööd, ja kui on, siis vaba kohta ei ole)
t
to penskar/ 11. märts 2017 17:46
Aga kus on korraliku penskari enda lapsed? Minul 5 last. Tead ka, mis nende kasvatamine maksma läks? Kui palju muret söögi, üüri, haiguste... pärast? Miks peavad minu lapsed üksikule mugavalt elanud inimesele pensioni välja teenima. Elad ära küll!
k
12. märts 2017 10:41
Kas sa ei saa aru, milles on probleem. Probleem ei ole lastes, vaid selles, et sissekirjutus ei tohiks mõjutada pensionärile makstavat toetust. Toetust makstakse ikka nendele, kes ei tule oma pensioniga toime, aga kes töötavad, nemad ju tulevad toime. See, et sul on 5 last, ei peaks sind puudutama, las lapsed toidavad sind. Aga äkki mõne pensionäri lapsed on surnud. Ja on ka lapsi, kes ei abista oma vanemat.(õnneks minul seda probleemi ei ole), Aga ma ei mõelnud oma probleemidele, mõtlesin üldiselt. Kas nüüd said aru,(sinu mõttemaailm on väga egoistlik ja kitsarinnaline)
k
Kas saaks miski 6 nõuannet/ 11. märts 2017 11:33
Mida selle koletu rikkusega nüüd peale peaks hakkama? Kinnisvara ostma? 100 korterit saab a 1€ tk!
t
tee siis/ 11. märts 2017 16:23
heategu ja anneta heategevuseks, kui muud pole teha :).
v
veel - tee siis/ 11. märts 2017 17:49
Maksa neile, kes pole nõus loobuma kuus 30-st eurost, et teiste haritud inimeste palka tõstetakse. Kui minu palka tõstetakse, kannan sealt igal kuul 30 euri Mõisa perele. Neid, kes nõus pole, on veelgi. Saaks kuskilt nimekirja.
e
eesti vanatoi/ 11. märts 2017 11:09
Antakse 100 €, et järgmise lapse eostajale õlut ja tubakat osta. Tulge maale ja vaadake, kuhu "investeeritakse"lastetoetuste rahad. Ikka uute "elukaaslaste"alkoholile ja tubakale, aga mitte lastele toidu ostmiseks.
e
eesti vanatoile/ 11. märts 2017 13:28
Hea,kui linnas elavad täiskarsklased.Linnas ei ole töötuid,kodutuid ja tänaval hulkuvaid lapsi.
õ
Õhtulehele häbi/ 11. märts 2017 10:39
Kommentaari ei avaldata...sest meie juurakad on argpü-ksid ja riik mõ--itab lapsi
k
11. märts 2017 16:15
Kuidas riik mõnitab? Varvast lasknud issi /või emme) ikka mõnitab.
s
Sedaviisi/ 11. märts 2017 17:29
RIIK mõnitab, sest ei suuda panna KOHTU-täitureid tööle rongaisadelt raha sisse nõudmiseks...kuigi on olemas isegi kohtuotsus isale täitmiseks.
Kohtutäitur ei kavatsegi liigutada ja justiitsministeerium vahib lõug lõunas

j
Ja see ,,suhoipajok,, mida lubatakse sügisel 100 eur-i näol ,/ 11. märts 2017 10:37
üksi elavatele penskaritele on ka mingi jama ,kui sul on pins 370 eur-i ,siis ei olegi sa seal saajate nimekirjas ,alla seda siis tuleb vist kõnealla ,krt see summa võiks ikka 500 -ni ulatuda .Isegi enne valimisi ei võta RK omad jalga südamelt ja teeks jumalale ja ta rahvale ühe heateo ja suurendaks ka meie penskarite kuluhüvitist ,ise suplevad ses va krõbisevas rõõmsalt .
m
mõisnik/ 11. märts 2017 17:52
t
timukraat/ 11. märts 2017 10:25
Rikas riik võib oma rahvale isegi sellist luksust lubada.
u
uus aeg/ 11. märts 2017 09:36
Äriprojekt laps . kooselu raha pole, tüli lahutus, nüüd maksad seaks raha peab olema
a
aegu/ 11. märts 2017 21:45
Vägev, laste vametael poel nagu enam mingit kohutuset ei tööl käia, tööd teha, laspi kasvatada. RIIK on üles sätitud lerjamistele, almiuset küsimistel, toetustel. Tavalis presidm kus lapsed ühes peres ja vanemad elavad ka koos pole enam suurt ollagi. Amoraaslus, moraalitus, iga laps ise mehega, naised muretsevad lapsi abielumeestega. Nagu vanemad ees, nii nende järglased samamoodi. Katkiste inimeset armee kasvab mühinal. Alaväärtuslik lapsepõlv, need elavad omi koledaid komplekse täiskasvanutena välja. Inimesed käituvad vabas eestis väga nõmedalt, autult ja lodevalt.
Vääritu eluviis ja kerajamine ja almuset nurumine on saanud igapäevaseks. Loota seda, et ka mehed auslt läitukisd on olukorras, kus lastel polegi isasid kodus ja kirjupered ülekaalus on ka liiga palju tahta . Üksikemadus sigitab kurjust ja ängi. See mis vena akal oli häbiasi, on justkuis uhkus, kasvatan üksi last- andke , aidake, mul on kõike vähe...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee