Eesti uudised

Saaremaa Laevakompanii Saksa jõelaevaäri läheb pankrotti

Saarte Hääl, 10. märts 2017, 08:11

14 KOMMENTAARI

t
trifiid/ 10. märts 2017, 23:15
Lugege vanu ajalehti ka! Kui Leedo selle Saksamaa liini käima pani , kirjutati et enne teda on sealsamal liinil 6 firmat pankrotti läinud. Leedo üritas natuke lühendada mingit 200 km ringi, mis Saksa mastaapide ja teede kvaliteedi juures pole eriline vahemaa.
e
eestlane / 10. märts 2017, 22:34
a
ab/ 10. märts 2017, 21:08
egas Leedo herr loll ole, nii pidigi minema! Naiivsed saksad võivad ei tea mida aravata!
i
idealist/ 10. märts 2017, 17:18
Kahju mehest nimega Leedo, ei läinud siin Eesti hästi ja ka järgmine samm takerdus kohtuvaidlusse.
i
10. märts 2017, 15:38
igalt poolt,kust see leedo läbi läheb,jääb ainult võlapuru järele.
i
idealist/ 10. märts 2017, 17:19
Teine sama saatusejünger on Kruuda.
a
Alar1/ 10. märts 2017, 10:51
Eesti riik suutis õnneks õigel ajal sellest raharöövlist vabaneda. Leedo suutis lühikese ajaga Saksa firma pankrotti viia.Eesti riik pääses, sest taipas õigel ajal röövel Leedost vabaneda.
k
kuldar/ 10. märts 2017, 10:00
aga EA ja järgmised EA-id,kuidas siis nendega on ,mis meil sellest Saksamaa firmast rääkigem oma riigi ämbritest julgemalt seltsimehed ajakirjanikud
a
alf/ 10. märts 2017, 09:33
Leedo hukutas piiritu ahnus riigi lüpsmisel. Võimalus on viia oma alused Liibüa rannikule põgenikke vedama :)
o
ohh/ 10. märts 2017, 10:08
...jäta see eestlaslik parastav jutt,saa aru,et selle praami korraliku toimiva süsteemi hävitas riigi korruptandid,kui nad Leedolt raha välja pressida ei saanud.Kusagil otsast pole praegust sama hästi toimivat systeemi,aga kogu sellele loole on ka järg,mingi aja pärast erastatakse ka praegust liinil olevad praamid,asi läheb nii nagu muude asjadega enne on läinud
a
ahnust ja lollust tulebki parastada/ 10. märts 2017, 11:31
Ise ajas käe küünarnukini Eesti koorekirnu. Ratsa rikkaks Saksamaal ei saa.
t
to: ohh/ 11. märts 2017, 07:28
Korralikult toimivast süsteemist oli asi väga kaugel. Leedo viga oligi selles, et praamiliikluse äri põhines riigi dotatsioonil, mida ei osanud siduda logistikaga, ning üritas järjest rohkem käe riigi rahakotti pista. Sama reha otsa astus ka Edela-Raudtee Vichmann.

i
Ida-Euroopa äriskeemid/ 10. märts 2017, 09:17
Leedo nüüd vaevalt miinusesse jäi, pankrotti läheb teenuse pakkuja. Saare mees kooris laevade rendiga kogu kasumi ja rohkemgi firmast välja ja jättis võlad kohalikele.
a
ahnus/ 10. märts 2017, 08:29
Kui riiki nöörida ei saa, on äril kiire lõpp.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee