Eesti uudised

Lisatud video!

Metsast leitud nälginud takside omanik: on absurdne, et mind lihtsalt hukka mõistetakse

Marvel Riik, 7. märts 2017, 04:00

129 KOMMENTAARI

k
KK/ 14. märts 2017, 01:33
Maal kasvavad koerad ja eriti veel taksid on sündinud hulgused! Endal koerad korduvalt jooksus käinud.Närivad nöörid läbi ja hüppavad üle aia.Suur koer tõmbas isegi keti lahti ja jooksis 5m ketti järelelohistades minema.Jäi naabril maanteel 12 km eemal tee peal ette ja tõi mulle koju kätte.Jalutan koertega u 2km iga päev aga koer jalutaks pigem vähemalt 20km.Paljudel nn koertearmastajatel on loomad keti otsas raudselt vangis ja visatakse ainult lobi ette.Kui minu lemmik väike koer suri siis ta kõndis vaikselt mitu korda vana poollagund keldri põõningule.Tõin ta tuppa sooja tagasi ning hellitasin kuid instinkt sundis teda ikka sinna keldri põõningule minema.Elas ta oma 18 aastat ja suri ikkagi seal põõningul.Kuna oli kevade lõpp külastasin teda seal ja panin fliisteki peale.Lasin talle ka kui ta 15 oli rootsis vähioperatsiooni teha.Hinda 6800 eur kõik kokku.Mis õelda tahan on see ,et ei tasu siin niisama sappi visata.Kui inimene oleks tahtnud neist lihtsalt lahti saada oleks võinud kohe võrgus merre visata või siis vähemalt olulisemalt kaugemale viia.Loom üldiselt truu isegi halvale peremehele ja jääb kodu ligidale.Usun,et koer võis surema minna küll ning teine truu sõber läks kaasa.Kuna inimesed vajavad kodutunnet siis ei üllata,et loomaarst ei tulnud kõnealla.Pealegi loomi kellel on omanikud fond ei aita.Et seda looma aidata sellisel inimesel oligi ainuke võimalus peremehe staatusest loobuda.Üldiselt olen pettunud milline ühekülgne sapp siin ainult on.Kui neid loomi poleks armastatud poleks nad isegi mitte 10 aastat elanud!
e
Eks ta viskas/ 9. märts 2017, 06:02
prahi s.o. koerad välja et Kodutune saab rahulikult remonti teha. Kuidagi samal ajal. Häbi !
l
Loomavihkajaid/ 8. märts 2017, 16:38
peab karistama,ära võta loomi kui ei taha neid,nad ei oska sulle vasturääkida,aga saavad sinust ja sinu jutust hästi aru. Häbi loomavihkajaile !
s
Sel aastal/ 8. märts 2017, 10:42
ei ole vaja arutleda et kes on aasta loomavihkaja. On alles - Kodutunne teeb elamise korda ja eestimaalased korjavad raha et koer korda saab.
ü
8. märts 2017, 10:26
Ükski koer ei jookse kodust ära,kui teda hoitakse ja armastatakse. Jooksevad ainult need,kellle omanikud on julmad ja hoolimatud. Tähelepanek elust
j
just just/ 8. märts 2017, 11:30
ei ole nii. ära heida mingeid nõukaaegseid stampe. kui koerale meeldib töllerdada siis ta töllerdab kui võimalus on. omaniku kohus on koera valvata.
j
Ja nyyd omanik/ 8. märts 2017, 09:46
ootab käed ryppes ja jalad laiali kuni Kodutunne ta jubeda elamise korda teeb ? Kallis rahvas seda ei saa lubada.
V
.../ 8. märts 2017, 10:07
Võiks artikli saata kodutundele ju.
t
Taksike Stefi / 7. märts 2017, 22:58
Juhul kui keegi soovib aidata :) Helistades Telia annetusliinile 9007000 toetad 5 euroga väikese taksi ravi. Lisaks annetustelefonile võimalik toetus teele panna ka Varjupaikade MTÜ annetuskontole EE561010220068203017 pannes selgituseks Läänemaa Stefi. Head loomasõbrad, keskendume olulisele ja aitame Stefit!
https://www.facebook.com/VarjupaikadeMTY/photos/a.159284614104722.38414.157657937600723/148486286488...
j
Just/ 7. märts 2017, 20:41
Tegin annetuse
Fb kogutakse koerakesele operatsiooni jaoks raha
OMANIK LOOBUS KOERAST

e
elajas/ 7. märts 2017, 20:27
a
arx/ 7. märts 2017, 17:53
sellisel teol pole mingit vabandus,nüüd kurja kordasaatjal vesi ahjus ,et Kodutunne jätab tulemata.Palun väga .et Kodutnde saate tegijad jätaksid selliste inimeste aitamise ,kes ise nõrgemaid ja abivajajaid väärkohtlevad!!!
k
koeraomanik/ 7. märts 2017, 17:03
Emased koerad ei jookse ära. Ta ju ise kinnitab,et ajas nad välja majast.Ta teadis,et koerad on haiged,sest oli lubanud Kodutundele,et paneb nad magama .Mulle jätab see Kodutunde seltskond ka kahtlase mulje,kui need nõudsid koertest lahti saamist. Pildi järgi on ju koer täitsa elujõuline,et nõuda nende kõrvaldamist.
m
Miks/ 7. märts 2017, 16:19
Kodutunne selle veel appi läheb,kui inimene nii julm teiste suhtes?
j
Jama värk jah/ 7. märts 2017, 15:19
See ÕHTULEHE värk ja nende kommenteerimine
a
Art/ 7. märts 2017, 15:08
Omanik on lihtsalt nurka surutud, sest ei osanud oodata, et tema nimi lagedale tuleb ja kogu eesti teada saab millise õudsa inimesega tegemist on. Meil on peres kasvanud kass ja koer juba 10 aastat.. kass sai päästetud kasside turvakodust ja tervis korda tehtud suurte rahade eest, sest eelmine omanik oli südametult kassipojad kastiga metsa viinud. Koeral (väike šnautser) on tervisehädad mis viivad raha välja, aga hoiame teda tervena, sest tegemist on PERELIIKMEGA! me hoiame tal silma peal, et ta ära ei jookseks... on ka olnud kordi kus koer läheb rändama kaheks tunniks, olime murest murtud ja sõitsime autodega mööda küla ringi, et teda leida.
tegemist on südametu inimesega, kes lootis lihtsalt pääseda ja pärast mängida välja kaardi "issand mu koerad jooksid ära".
h
Hetk/ 7. märts 2017, 14:42
Sinusugune koeraomanik vääriks karistamist, mitte ainult hukkamõistu. Südametu ja julm inimene.
j
Jaa/ 7. märts 2017, 19:25
Täiega nõustun.Minu koer läks teistele jahimaadele paar kuud enne kui oleks elanud 13.aastaseks ja tema viimastelkahel aastal olid minu ravikulud oma neljajalgse sõbra ravimiseks üle 3000.00 eesti krooni,tol ajal oli see minu alla keskmise pensioniga eakale see ikkagi arvestatav väljaminek,kuid ma ei kahetsenud mitte ühegi krooni kasutamist.Mina võtsin tema endale pereliikmeks kutsikana ju vabatahtlikult ja pereliikme eest peame me südamest hoolt kandma.Samas ei saa ma aru ka sellest,et nüüd on siis "Kodutundel" mingi süü,aga ma ei saa ju tegelikult peale nn.peremehe kedagi süüdistada,mina seal juures ei olnud.Eile vaatasin KT tgutsemist K-Järvel,kuid nüüdseks on see küll kindel,et enam ma seda saadet ei vaata,isegi varem vaatasin harva,sest see meeskond ikka pole vist igas vajalikus küsimuses eriti kompetentsed,aga remonditöde juures püütakse küll oma "tarkust" demonstreerida.See koerapiinaja peaks aga samasse olukorda sattuma,et leiaks võimaluse õppetunnist midagi mõista.
S
../ 7. märts 2017, 14:38
Sellised loomaomanikud tulebki hukka mõista. Võtad looma, võtad vastutuse.

h
Hulkuvad loomad/ 7. märts 2017, 14:37
Koer peab olema rihma otsas või siis kinnises hoovis.
k
katsu/ 7. märts 2017, 21:03
sa taksi rihmaotsa panna.
k
katsun/ 7. märts 2017, 23:00
ja väga kenasti käib rihmas. Ka kõik tuttavad taksid käivad ilusti rihmas. Tööd tuleb teha, mitte oodata, et taks ise rihmas kõndimise selgeks saab ;)
v
vabandust/ 8. märts 2017, 01:26
plussi tahtsin panna, mitte miinust.
katsu-le: See on juba sinu probleem, mitte kellegi teise katsumise probleem, et see koer ei ahistaks teisi, ega ise hukka ei saaks tänu sinu nn "katsumisele".
a
Aga / 7. märts 2017, 14:07
see juba ütleb nii mõndagi,et koerast loobutakse. Soovitus südametule prouale ärge enam kunagi ühtegi koera võtke.
k
7. märts 2017, 13:48
m
Mann/ 7. märts 2017, 13:46
Neid koeri nähes tahaks nutta. Tänapäeval ei pea minema loomake metsa ja surnuks nälgima, kui tal on aeg minna. Kasvajaga loomake võib elada veel kaua, kui ta ennem surnuks ei nälgi. Loomake valvas sõpra ja jäi temaga surmani!! Hooletusse jätmine on hooletusse jätmine, olgu sellel mis põhjus tahes. Loomapidajad on enamuses kogenud, loomade jooksuaega, kuid siis otsidki meeleheitlikult oma looma, kuni ta elavana leiad!!!Karistus peaks olema sellise teo eest ikka väga karm. Sellisel inimesel puudub võime tunda kaasa, mis kandub üle ka elu muudesse valdkondadesse. See on teatud invaliidsus, seega tuleks panna eluaegne loomapidamise keeld..miks mitte ka lähenemiskeeld.
o
Oh jah/ 7. märts 2017, 13:33
Arvan ,et see metslane ise viis need armsad kutsad metsa surema. Mingi rahaline karistus võiks ju olla.
s
Siililegi/ 7. märts 2017, 13:10
Omanik ajab täielikku jama. Miski nagu ei klapi.
m
minu koer on headus ise/ 7. märts 2017, 13:06
Saagu igavene häbi osaks nendele, kes jätsid need kaks õnnetut taksikoera Vääna metsa külma kätte surema! Need inimesed ei ole inimesed, vaid elajad!
n
naine/ 7. märts 2017, 12:54
Kole lugu. Aga tegelikult võis küll nii olla, et koerad jooksid metsa ja omanik ei leidnud neid üles.
m
Ma Re / 7. märts 2017, 13:05
ei leidnud???? ta ju ei käinudki otsimas.
O
// 7. märts 2017, 15:49
On see kindel, et ei käinud otsimas?
j
juss/ 7. märts 2017, 16:07
Ta ju ise kinnitas, et ei läinud otsime sest alati on nad ise tagasi tulnud. Kuidagi imelik, et koer kes on vanadusest nõrk ei käi isegi väljas asjal , ühel hetkel kappab metsa ja nii kaugele, et isegi üles ei leia . Mis sa jahud ? Ja kui sa kinnitasid " Kodutunde " tegijatele, et selleks ajaks enam koeri pole kui nemad tulevad siis järgmine samm võiks sul olla selgeltnägijatesse minna.
s
8. märts 2017, 10:16
Südamega inimene läheks ikka oma loomi otsima,kuid tema ei läinud.

m
Merje/ 7. märts 2017, 12:52
Koerad ei jookse kunagi ära,sest koer on alati seal,kus on peremees. Emased koerad hoiavad rohkem kodu,kui isased. Kodust saab kõik ikka alguse. Need inimesed,kelle koerad ära jooksevad,on ise süüdi.Nii on ka lastega. Haige koer ei suudaks nii kaugele minna.Muidugi haige koer tahab kõrvalisemat paika,kuid nii kaugele ei lähe küll koer ise. Ta ju ise annab teada,et oli mõte nad magama panna. Leidiski nagu kuri võõrasema,et kaugele viia on lihtsam ja odavam. Õnneks on koer õnnesärgis sündinud,et ei surnud metsa külma ja nälja kätte.
v
vello55/ 7. märts 2017, 12:50
absurdne on see kui sa mulle jalgu jääd ning pärast veel hingad...
m
Me/ 7. märts 2017, 12:42
vastutame nende eest kelle oleme kodustanud ja kes on meist nn rumalamad.
õ
ÕHTULEHELE/ 7. märts 2017, 12:27
k rt, tehke oma kommentaarium korda ometigi, laske need äpud itimehed lahti! siin näha vaid kaks kommentaari, müürisepa jutu juures kommentaare üle 300, näha saab 15. ometigi on kõiki näha telefonis kommentaare vaadates. kaua see kestab teil, hädapätakad?
m
Miks/ 7. märts 2017, 12:11
ei saa lugeda teisi kommentaare? Näidatakse ainult 2,kes siin õigustavad. Kas tõesti on maailm muutunud nii valelikuks?
t
tõeline hooliv daam see kristiina ./ 7. märts 2017, 12:10
aga selle ÕIGE inimlikkuse kohta ei saa halvasti öelda .
Jube,aga vast talle meeldis n'ljas loomakene
h
Huvitav/ 7. märts 2017, 11:57
Et minu vana koer kodust ära ei jookse
k
Kuuuurija/ 7. märts 2017, 12:25
Küll ta ühel päeval jookseb, kui võimalus tekib...
l
Lugeja/ 7. märts 2017, 11:55

m
M./ 7. märts 2017, 11:42
Aga miks tuli otsida igati korralikku koerteomanikku, kui korralik perenaine kiibistab enda koerad ära, eriti kui koerad kord poole aasta jooksul ringi hulguvad?
Rahapuudus ei õigusta räpakust. Kui enda elamist kasida ei jõua, siis ei tehta ka seda peale remonti. Laiskus on selle nimi.
m
Miks/ 7. märts 2017, 11:26
Kodutunne selliste elamist läheb korrastama? Empaatiavõimetu naisterahvas. Millegipärast on selliseid naisi palju. Väga külma suhtumisega. Miks siis Kodutunne sinna ronib?
m
Ma/ 11. märts 2017, 14:25
ka aru ei saa miks see Kodutunne sellele inimesele appi läheb, ma pole väga kursis, rääkige mulle
a
Aadu/ 7. märts 2017, 11:24
Sama absurdne kui see koeeraomanik jääb karistuseta.
e
endine jurist/ 7. märts 2017, 10:50
Mõned meie kaaskodanikud kipuvad uisapäisa, ilma asjaolusid tundmata teiste peale kohe muudkui näpuga näitama, süüdistama ja nende üle kohut mõistma. Võttes aluseks vaid iseenda fantaasiat sündinud sündmuste versiooni ning pööratama üldsegi tähelepanu kõikidele muudele võimalustele. Häbiai.Ometigi väidava metsloomade elu tundjad, et paljud loomad lähevad oma surmatunni lähenemist tajudes kuhugi üksildasse paika, omaette. Ja koergi on õhukese tsiviliseeritud kesta all siiski metsloom oma ürgsete instinktidega. Aga mõned meist mõtlevad ikka teistest seda kõige halvemat. Vanasõna ütleb: Igaüks mõtleb vastavalt omaenda rikutuse tasemele!
t
Taksid.../ 7. märts 2017, 11:37
...lisaks jahikoerad ja kui värske jälje leiavad,põrutavad kas või maailmaotsa.
m
Ma Re / 7. märts 2017, 13:30
koerad ei olnud maailmaotsas, nad olid kodu lähedal 1, 5km kaugusel !!!! kuna vanem koerake suri, siis ei tulnud sellepärast ka noorem koju. Loomal oli rohkem kaastunnet kui nende omanikul. ....Jalutajad kuulsid metsast haukumist...aga nn omanik ei käinud neid otsimas...selle suhtumise nimi on HOOLIMATUS, JULMUS
j
jah kui/ 7. märts 2017, 18:10
tead et jahikoerad , siis seda enam peaks ju kõik tegema, et koerad minema ei jookseks.
k
koeraomanik/ 8. märts 2017, 10:19
Minul on väga tugevate jälitusvõimetega, kuid kodu ei hülga kunagi, isegi võõrastega meelituse peale ei lähe kaasa.
j
Jaa/ 7. märts 2017, 19:35
kohe näha,et jurist,arvata võib,et 90-ndate aastate kurjuse ajastu oma.Ei ole saanud eluga kaasa empaatiavõimet.Minul pole häbi küll abitute loomade väärkohtlemise/see on veel pehmelt öeldud/ koha pealt sõna võtta.Loomapiinajad,ka hooletud ja kalgid loomaomanikud on ikka ise sisemuselt kiskjad.Ka Teie,endine jurist!
j
js222/ 7. märts 2017, 10:46
Endal ka kaks väikest koera ja sellist vaatepilti on mul üsna raske vaadata. Loodan, et uurimine selgitab tõe...
s
See teine koer oli väga vana/ 7. märts 2017, 10:33
ja ehk läks metsa surema ja teine kaasa. Ma ei saa aru miks omanik koerast loobus. Kui minu koerad oleksid kadunud oleksin kasvoi roomates läinud leidja juurde nendele järgi rääkimata roomupisaratest ja tänulikkusest. Siin ehk midagi ei klapi.
k
koerapidaja/ 7. märts 2017, 10:32
Taks on jahikoer. Võtab jälje üles ja kaob. Tavaliselt tulev jälgepidi ka tagasi, kuid mõnikord võib juhtuda, et kaotab jälje või on kuskil emase lõhnad.... Mõned koerad on rändurid. Paar aastat tagasi tuli meie alevisse ilus noor lambakoer. Naaber võttis ta endale. Pani kuulutused üles, keegi omaks ei tunnistanud. Naaber hoolitses koera eest väga hästi, kuid aasta päras kevadel koer lihtsalt hüppas üle aia ja läks ära. Tagasi ei tulnud. Teine juhtum minu lapsepölvest. Tegime talvel maja ukse lahti ja üks keskmise suurusega koer jooksis tuppa, hüppas voodisse ja jäi seal magama. Elas meie juures paar nädalat nagu pereliige ja kadus siis jäletult. Nägis sama koera hiljem teise pere juures. Ka sinna oli ta tulnud samal viisil...
k
Karma./ 7. märts 2017, 10:28
Ma loodan kogu südamest, et sa elajas koged sama vanaduses .Küll karma su kätte saab, ja asjad ilusti sulle meelde tuletab, ükski puu ei kasva taevasse.

k
kapsas/ 7. märts 2017, 10:26
Sorri, aga kui omanik oma loomi aktiivselt otsinud pole ja nüüdki ka elusolevast loomast loobub, siis äkki ikka natuke mõrtsukas? Paari päevaga nad ikka nälga ei jää, koerad peaks juba nädalaid kadunud olema.
m
Ma Re / 7. märts 2017, 13:33
ta ei postitanud ühtegi otsimise kuulutust, ei läinud otsima ja nüüd loobub...mida siin veel arutada... on ju ilmselge kellega tegemist
S
????? / 7. märts 2017, 10:03
See toimub siin juba mitmendat päeva !
k
k6rvalep6ige teemast/ 7. märts 2017, 09:58
miks hüpnoosi artiklil näitab 49 kommentaari kuid lugeda saab vaid 2 ?
S
09:58, 7. märts 2017 -le/ 7. märts 2017, 10:26
Sest ülejäänud on küll kuskil,aga t e i s e pealkirjaga sama loo all.
h
hmm/ 7. märts 2017, 09:54
Meie naabrite taks ainult küla peal hulkuski, kuni surmani välja oli tal see kihk sees. Ei aidanud ussi- ega püssirohi.
n
no mis/ 7. märts 2017, 09:53
Loomakitse saaks raha niimoodi loomade raviks, kui annaks loomi nälga jätnud ja loomi kiusanud iniemsed kohtusse, kes siis trahvisid maksavad ja osa sellest loomakaitsele loomade raviks. Jõhkrad loomaomanikud ei sobi loomapidajateks.
m
malleke/ 7. märts 2017, 09:53
Kui vanad koerad tunnevad, et on aeg minna, siis nad lähevad kodust ära surema
j
Ja/ 7. märts 2017, 16:16
Teine läheb kaasa ja ootab samuti 10 päeva näljas ja külmas
k
kustutaja/ 7. märts 2017, 09:50
Põhilinen kommenteeriv kontingent on ühiskonna rumalaim osa. Selline enne ütleb ja siis mõtleb. Muidu kirjutati ka üks tõele kõige lähedasem kommentaar kus oli kirjas, et vanem koer läks surema ja noorem ei tahtnud teda maha jätta ning suurest kiindumusest läks kaasa. Seega on valeväide, et koer suri nälga. ei surnud nälga vaid vanadusse.
j
ja/ 7. märts 2017, 10:07
paluks siis sellel targemal ühiskonna osal vastata, miks omanik siis sellest teisest, kasvajaga loomast, loobus?
t
tal lihtsalt/ 7. märts 2017, 17:09
pole raha koera raviks, teate kui suur on loomakliinikute visiiditasu ,kasvaja opi-st rääkimata.
v
vòeh/ 7. märts 2017, 17:48
Ja see on vastutustundlik omanik, kes vaatab, kuidas koertest teatud ajahetkeks lahti saada? Uskumatu lihtsalt! Ei olnud raha, aga kòikideks muudeks asjadeks jagus raha kùll.
k
koerteomanik/ 7. märts 2017, 09:45
Esiteks jääb arusaamatuks ,et miks koerad ise tõesti koju tagasi ei läinud vaid ootasid oma surma metsas sõidutee lähedal. Mingit liikumisvabaduse piirangut ju nendel polnud. Teiseks elektrooniline kaelarihm tuleb välja ,et ei hoia koera kinni, Kui tal on ikka jube kihk siis jookseb ta sellest ringist läbi (nagu on toimunud praegu minu noore emase saksa lambakoeraga) , Olen ka terve küla läbi käinud aga ei midagi. Ja mul ei olegi muud lootust et ehk tuleb tagasi. Ilmselt tuleb ka koera otsimiskuulutus koos pildiga kohalikesse bussipeatustesse välja panna ja oodata aga sellepärast ei ole ma veel koeramõrtsukas!

g
Gunnar Stahl/ 7. märts 2017, 09:42
Inimene, kes loobub oma koerast nii kergek'eliselt on j]hkard.
Kindlasti on tegemist mingi koerakasvatajaga, kes vanad loomad lihtsalt hülgab, kui need enam kasumit ei tooda.
Küll selline saab ka endale mingi jubeda lõpu ja enne surma tulevad kõik kuriteod meelde.
k
kui mõistus peas/ 7. märts 2017, 18:04
siis tuleb asi inimlikult ära teha. Pangu nad magama. Jah, ka koerad vananevad ja haigused on ka neil. Seega peaks inimene olev mõistusega olend ja tegema õiged valikud.
k
Kas just mõrtsukas?/ 7. märts 2017, 09:36
Just. kas just mõrtsukaks saab seda koeraomanikku pidada, kuid hoolimatuks kindlasti. Kevadeti kipuvad koerad jooksuajal vahel vehkat tegema, aga nii väikesed koerad peaksid ikkagi toas olema ja mitte vabalt õue peal lahti iseseisvalt. Näha ju oli, et pruunil on terviseprobleem tõsine ja vaene must oli juba nii vana- nendega oleks tulnud loomaarstile minna ja nõu pidada. Oleme oma loomakeste suhtes hoolivamad- neid väärkoheldud loomakesi on maailmas ikka liiga palju.
k
kokku võetuna, see omanik ongi/ 7. märts 2017, 09:26
oma loomade mõrtsukas. Kuidas saab lihtsalt oletada, et tulevad tagasi. Sellises seisus leiutud koerad on selge vihje , et omanik tahtis neist lahti saada. Olen ka koeraomanik, ka kui meie pere koer oleks kasvõi pool päeva kadunud, ajaksin ennast juba tagajalgadele.
o
On jäänud mulje/ 7. märts 2017, 09:02
Taksid on eriti iseteadlikud ja hulgused. Terve küla on nende oma. Ainult elektroonilise kaelarihmaga saab neid koduhoovis hoida. Ise pisike aga hüppab nagu kass üle hoovi piirdetara.
r
R/ 7. märts 2017, 22:55
Olen olnud päris mitme taksi omanik, kolm neist on läinud vanaduse tõttu üle vikkerkaare silla. Mitte kordagi pole nad käinud hulkumas.
l
Linda/ 7. märts 2017, 08:52
Koerad lähevadki kodust ära, kui hakkavad surema. Ju see teine koer oli truu sõber ,kes ei lahkunud surija juurest. Jätke see koeraomanik rahule ,vaid pühenduge parem hulkuvatele lastele
k
7. märts 2017, 09:16
koerad ei lähe kodust välja surema. nad lihtsalt lähevad omi asju ajama j a kui on juba väga vanad või haigusest nõrgad siis ei suuda tulla koju tagasi. mis konkreetse juhuse taga peitub, seda teab vaid koerte perenaine või peremees. Teised -ärge kaagutage kui te ei tea.
m
Ma Re / 7. märts 2017, 13:52
väga nõus sellega, olles ise kauaaegne koeraomanik ( ka taksi) , tean , et koerad ei lähe kodust surema, nad ajavad omi asju ka siis, kui nad on vanad ja võib juhtuda et nad ei jõua...ei oska koju tagasi tulla. ka nii juhtus minu taksiga...aga selleks ongi koertel OMANIK, kes hoolib neist, ka siis kui nad on vanad. Meie otsisime ja leidsime oma vana poolpimeda sõbra väga kodu lähedalt metsast, rohututtide vahelt, kus ta kurvalt nuuksus. Ta vaeseke ei orienteerunud, oli segaduses ja jõuetu. Aga võttes ta sülle ja tuues koju oli ta ilmselgelt rõõmus...elas veel meiega mõned ajad ja lahkus meie seast vaikselt omas kodus..
v
vastaks, et/ 7. märts 2017, 09:18
koer võib jah plehku panna aga kasvajad ei teki talle üleöö, ja korralik koeraomanik ei suudaks küll niikaua lihtsalt oodata käed rüpes; mis puutub hulkuvatesse lastesse, siis pöördu lastekaitsjate poole
n
nii ja naa/ 7. märts 2017, 15:21
minu 11 aastasele koerale tekkisid ka piimanäärmekasvajad. Mitte üks arst ei võtnud opereerida, et liiga vana. Nüüd on ta juba 17 ja elanud nendega täitsa tervet ja head elu.
k
koeraomanik/ 7. märts 2017, 16:58
minu koer peale piimanäärmekasvaja operatsiooni elas üle aasta,siis tekkis luukasvaja,millesse suri kiirelt
m
Mirrmurr/ 7. märts 2017, 11:37
See, et loomad lähevad kodust ära surema, on müüt! Mul on mitu looma surnud vanadusse ja kõik on seda teinud kodus. Mõlemad minu kassid surid minu süles. Kui loomal ja inimesel on armastav suhe, siis loom sureb seal, kus ta tunneb ennast turvaliselt.
m
Ma Re / 7. märts 2017, 13:54
omades pikaaegseid koerapidaja kogemusi täiesti nõus eelpool öelduga!!!
j
Jaa/ 7. märts 2017, 17:29
m
marissake/ 7. märts 2017, 08:43
ja sellistel teeb remonti kodutunne :)
k
Kuri karjas/ 7. märts 2017, 18:53
EI ole vaja sellist aidata, kes ise jätab abivajavad koerad hätta!
Kui see nüüd tõsi on, mida kommentaatorid kirjutavad, et Kodutunne neid aidata kavatseb,
siis on küll paha lugu ehk kuri karjas
o
11. märts 2017, 23:45
Olen aegajalt Kodutundele annetanud aga sellist jõhkardit pole nõus toetama.
a
aga/ 7. märts 2017, 08:37
kus on kõik kommentaarid? Mode,magad v`õi?
a
ann/ 7. märts 2017, 08:32
Pole suurt parata, aga taksid panevad plehku nii kui saavad ja kaevavad end aia alt välja jms. Tavaliselt tuleb taks koju kui kõht tühi ja külm hakkab, aga mis nendega juhtus, ei oska seletada.Taks tavaliselt ei eksi ära, aga kui ikka väga kaugele jooksid ja janusse jäid, sest igal pool pole lund. Peremeest pole mõtet süüdistada, tal kindlasti omalgi kahju.
e
E.K/ 7. märts 2017, 17:08
Jep, täpselt nii kahju oli, et loobus ka ellujäänud koerast.. Ja 1,5km kodust ei tohiks nüüd küll jahikoerale nii rängalt pikk maa olla, et enam tagasi ei oska tulla, eriti, kui see polnud esimene kord jooksu panna. Miks on vaja sellist halba inimest õigustada?
h
Halloo halloo/ 7. märts 2017, 17:31
On tal jee kahju. Koerad olid 1,5 km kodust~!!! Kui tal nii kahju, miks ta oma kallikesest loobus kohe??!

i
Inimesed ongi/ 7. märts 2017, 08:25
Kahjuks julmad. Leidsinn paar aastat tagasi umbes poole kilomeetri kaugusel oma kodust väikese koerakese, kes oli mähitud kalamõrra sisse, et kohe kondlaeti pääsu poleks. Aga mina juhtusin oma koertega jalutades vaesekese peale, kutsusin varjupaiga, kes andis koera omanikule tagasi. Paar nädalat tagasi oli seesama koer jälle "metsa jooksnud", siis õnneks otsiti loomakesele uus kodu.
u
usun seda/ 7. märts 2017, 08:20
et võisid hulkuma minna nood taksid, on nad ju jahiloomad, tugevate instinktidega. vana väsis ja ei suutnud enam koju tulla, noorem ei hüljanud jäi tema juurde. Hea küll esimesel päeval omanik ei otsinud aga teisel, kolmandal? Vot siitkohalt ma enam ei mõista ja süüdistan omanikku. 1.5 km pole suur ring läbi jalutada, hüüa, hädas loom vastab!!!
m
Mm/ 7. märts 2017, 08:17
No ma ajaks juba samal pàeval kui vàike koer kûlma ilmaga teadmata kadunud, pool eestit tagajalgadele, mitte ei ootaks, kàed rûpes, et àkki tuleb ise koju! Teadis ju, et vanad koerad ja no taks ei ole ôues kuudis pidamiseks môeldud, tal nii vilets karvkate. Teisel koeral oli kasvaja, kas koera oli ûldse arstile nàidatud? Vàga kummaline lugu. Mina sellele omanikule koera tagasi ei annaks!
m
muidugi julm,/ 7. märts 2017, 08:10
miks koera arstile ei viinud? ega kasvaja seal metsas talle tulnud.
M
./ 7. märts 2017, 08:17
Miks vanaema vähki suri, ega kasvaja haiglas ei tulnud?
Kirjutada oskame, lugeda oskame, mõelda aga enam mitte.
t
tuut/ 7. märts 2017, 11:22
Ja vanaema viid siis haigla asemel ka metsa surema? Tore inimene küll.
m
................/ 7. märts 2017, 08:00
ma ei saa magada kui mull koer kaduma läheb ta on sama kui pereliige ja otsiks kasvõi iga päeval
t
Tädi Maali/ 7. märts 2017, 07:58
Muidugi on nüüd omanikul silmad häbi täis ja püüab end igati õigustada! Inimeste silmis jääb ta ikka jõhkardiks!
v
Vana koer/ 7. märts 2017, 07:56
naljalt selliselt jooksu ei pane, isased küll, aga üks oli vana koer ja teine haige, järeldused tehke ise!
e
emake maa/ 7. märts 2017, 07:44
Omanik ootas päevi, et tulevad ise tagasi?

e
Ei/ 7. märts 2017, 07:25
Ei möisteta LIHTSALT hukka, vàga jôhkra teo eest ikka. Koer ei jookse lihtsalt metsa, nälginud ja haige, koerad pôgenesid.
k
7. märts 2017, 08:31
Koerad ei põgene lihtsalt! Koertel on jooksuaeg igati kas vana või noor või haige!!!!! Olen ise mitme koera omanik ja hästi toidetud koerad ja hoitud ja tahes rahtmata jooksevad kuhu tahavad ja nii peenelt vahest et ei mörkagi ja samas kõhud täis ja ikka naabri koera kausist maitsevad mida seal antakse ehk ei pea alati nälg olema ja kui jooksuaeg siis paari päevaga ongi räämasja taastuvad mõne päevaga. Inimestel ka jooksu aeg eriti meestel ja tulevad lohud pōses ja ära retsitud. Ja siis söövad mitme mehe eest
k
7. märts 2017, 08:31
Koerad ei põgene lihtsalt! Koertel on jooksuaeg igati kas vana või noor või haige!!!!! Olen ise mitme koera omanik ja hästi toidetud koerad ja hoitud ja tahes rahtmata jooksevad kuhu tahavad ja nii peenelt vahest et ei mörkagi ja samas kõhud täis ja ikka naabri koera kausist maitsevad mida seal antakse ehk ei pea alati nälg olema ja kui jooksuaeg siis paari päevaga ongi räämasja taastuvad mõne päevaga. Inimestel ka jooksu aeg eriti meestel ja tulevad lohud pōses ja ära retsitud. Ja siis söövad mitme mehe eest
k
7. märts 2017, 08:31
Koerad ei põgene lihtsalt! Koertel on jooksuaeg igati kas vana või noor või haige!!!!! Olen ise mitme koera omanik ja hästi toidetud koerad ja hoitud ja tahes rahtmata jooksevad kuhu tahavad ja nii peenelt vahest et ei mörkagi ja samas kõhud täis ja ikka naabri koera kausist maitsevad mida seal antakse ehk ei pea alati nälg olema ja kui jooksuaeg siis paari päevaga ongi räämasja taastuvad mõne päevaga. Inimestel ka jooksu aeg eriti meestel ja tulevad lohud pōses ja ära retsitud. Ja siis söövad mitme mehe eest
a
Aga/ 7. märts 2017, 12:02
Kui su koerad kodust ära jooksevad Palju siis eluga tagasi saad Antud juhtumi valgyses
0
07.25-le/ 7. märts 2017, 19:03
07.25 kirjutas: koerad pôgenesid - ei põgenenud
AETI MINEMA nad lihtsalt olidki seal metsas,
sest neid EI LASTUD ENAM kodu juurde
n
Nüüd/ 7. märts 2017, 07:21
Kui vahele jäädi on hala kui palju
Aga kui koeri poleks leitud kas siis rahu maa peal
Kahju et seesugustel inimestel üldse loomad on
k
keegi/ 7. märts 2017, 07:19
Oh, pole midagi, ma leitsin rahakoti, tokument oli sees , sain inimesele tagasi anda aga sain pahandata et raha ei old, mina võtsin, see oli tänu, see oli aastaid tagasi
r
Raivo/ 7. märts 2017, 07:33
Selle pärast ma kunagi enam dokumente ei leiagi ja leitud telefonid hüppavad vastu seina ennast puruks.nii on lihtsam elada.
l
looma armastaja/ 7. märts 2017, 07:18
keda siis veel süüdistada kui ei vaevunud end liigutama.kui koerad juba mitu päeva kadunud.
p
peerupead / 7. märts 2017, 07:04
imesid korraliku kommi ära, ei lasknudki avalikuks . aga mote oli , et just koeraomanikuga käituti samuti väga julmalt praegu kontrollimata andmeid
k
kuripatt..../ 7. märts 2017, 18:34
yksköik, mida arvata kumbakist poolest- koer ja koeraomanki- selge on see et kui koeraomanikul on kodus koer siis see koer on kogu aeg omaniku lähedus. Olgu koeral jooksuaeg, nälg, mis iganes. Koer on oma peremehe parem käsi. On ilmvöimatu et koerapidaja ei märka et koera kodus pole - sel juhul on koer kadunud ja iga normaalne koeraomanik hakkab oma koera otsima. Koer vajab vett ja toitu nagu inimene. Kui on vöetud omale kohustus -koer- tuleb kohustust täita ja hoolitseda. Nii lihtsalt ON !!!
r
Raivo/ 7. märts 2017, 06:53
Ärge võtke koduloomi ja on lihtsam elada.
n
7. märts 2017, 06:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hei nyyd kyll..../ 7. märts 2017, 06:49
Ei ole veel kuulnud sellist asja et loom skeletiks ja oimetuks näljutatakse ja metsa mitmeks päevaks yksinda jäetakse. See ei saa kuuluda kyll koerakasvatuse juurde. Selline käitumine loomaga on lubamattu.
k
koeraomanik/ 7. märts 2017, 10:55
Minu koerad ei jookse kunagi ära.Lisaks võin kindel olla,et võõrastega ei lähe ka kaasa isegi meelitamise peale, sest nad on varjupaigast võetud .Varjupaigast võetud on kõige truumad,sest nad on tundnud,näinud seda,millised on inimesed. Ma olen nende üle lausa uhke.
m
Ma Re / 7. märts 2017, 14:09
koerte jooksuaeg on jh tavaline...aga see et omanik ei otsi, ei pane otsimise kuulutust üles, ei ravi..loobub kergekäeliselt jne... Ise veel ennast õigustades, see ei ole TAVALINE...see on HOOLIMATUS ja JULMUS..
d
7. märts 2017, 06:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
allkiri/ 7. märts 2017, 06:50
Just, just.. kui nii puhta südametunnistusega, siis miks loobutakse nii kergekäeliselt oma loomast? Peaks ju rõõmust hüppama, et üks koergi elus.
e
Eesti inimene/ 7. märts 2017, 06:52
Kui sina selleks ise alust annad.
Kui oled normaalne inimene ei keegi sind ei tembelda kuidagi syydlaseks.
Terve möistus peab juhtima sinu tegemisi.
J
./ 7. märts 2017, 08:20
Juba Uus Testament räägib loo naisest, kes jättis koerad metsa surema ning keda töörahvas kividega surnuks tahtis visata. Aga Jeesus ütles: esimene kivi visaku see, kes ühtki kondoomi ei ole metsa põõsa taha jätnud ning pööbel läks nurisedes koju tagasi.
e
Ei ole/ 7. märts 2017, 10:35
Kas see on siis tembeldamine, kui inimene oma loomadega nii halvasti käitub?Kas me peaksime teda nüüd silitama ?Kus on inimese empaatiavõime? Tegid tuppa. Vanad koerad, kui nad on veel haiged, siis nad teevadki tuppa, sest nad on haiged,kes vajavad abi. Vaesus ei anna veel alust halvasti loomadega käituda.
r
Raske uskuda!/ 7. märts 2017, 11:32
Ma olen 80% kindel, et koerte omanik tahtiski neid koeri metsa surema viia, sest nii pääseb ta eutanaasia tegemise eest maksmisest. Inimesel on 17 aastat sõber olnud ja koera eluõhtul visatakse ta nagu prügi kuskile metsa alla surema. Aasta südamlikum tegu tõesti! Raske on seda mitte hukka mõista. Kui Kodutunne seda loomapiinajat aitama läheb, siis mina ei toeta/vaata seda saadet enam kunagi.
m
Ma Re / 7. märts 2017, 14:12
täielikult nõus eelpool öelduga!!!! faktid selle loo kohta on nii ilmselged ja omaniku häma häbiväärne!!
v
valetajale / 7. märts 2017, 11:47
Eestis elab ka selliseid inimesi kes oma kuritegusi kaitseb nii nagu digi nimeline kommentaator . Kui me tahame olla inimesed siis me peame hoolima nendest kelle elu sõltub meie tegudest .
n
nõus/ 7. märts 2017, 11:53
Terve kommentaarium ongi selliste koduleht!
k
Kus on ülejäänud 56 kommentaari?/ 7. märts 2017, 12:11
Kui muudate oma kommenteerimise reegleid, siis avaldage seda ka siin.Mulle on sellest vähe, kui ülal nurgas kirjutatakse imepisikeselt jälle, et mingid pistikprogrammid blokeeriti sellel või tollel lehel. Ma pole mingi spetsialist, kes oskab seda jälle korda teha. Kuidas siis kõik nii üle öö aegub? Nüüd siis pean jälle oma kulul viima arvuti nn. remonti, et ta korda tehakse. Niigi on ju peaaegu kõik artiklid teil tasulised, vähemalt sai kommentaare lugedes natuke aimu, millest jutt tegelikult käib. Tehke ikka oma tööd ja kui on ette nähtud kommenteerimise võimalused, siis on vist üks töö liik ka see, et asi korda saaks. Ei usu, et see kommentaar avaldatakse ja telefoniga helistades saad ka väga "õpetlikke" nõuandeid või vajutatakse lihtsalt telefon kinni, kuna on suur töökoormus!?
s
Sirts/ 7. märts 2017, 17:16
Palun loe samade takside kohta loomade varjupaigast ja saad aru, et asi ei ole kellegi tembeldamises vaid inimene jättis koerad metsa. Üks neist on juba hukkunud ja teise elu kriitiline. Ükski loomaarmastaja ei tee nii

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee