Eesti uudised

Kokkulepe Rail Balticu rajamise kinnitamiseks jõuab riigikogu ette lähikuudel

Maarit Stepanov, 6. märts 2017 21:25

26 KOMMENTAARI

j
Juhan./ 8. märts 2017 08:42
Trass tuleb aga uuringuid hakatakse tegema peale trassi valmimist.
j
jälle/ 7. märts 2017 13:33
üks kamp otsustab,mis om hea ja mis on halb.üks punt ei kuula rahvast,kes on raudtee vastu.
l
lugeja/ 7. märts 2017 12:10
Tartu on küllalt saanud ja samamoodi võiks ka VIA Baltica 2+2 realiseks välja ehitada,ka uue lannujaama,nüüd RB läbi Pärnu! Muidu ikka ainult Tartu ja Tartu!
l
lugeja/ 7. märts 2017 12:08
Mida ma sellist kirjutasin et komm läbi ei lähe?? Modikaile vist ei meeldi et ma RB -t läbi Pärnu toetan!!!
t
Tiit/ 7. märts 2017 10:34
Huvitav on see, et kui Keskerakond oli opositsioonis, siis olid nemad kategooriliselt RB vastu. Said voimule, nuud kake käega poolt. Sellise tuulelipu mänguga rahva poolehoidu ei voida.
Ega see pole ainuke 180 kraadine pööre, enne olid kobareelnoude vastu, nuud tegid ise sedasama. Olid maksutousude vastu, voimule tulles, esimese asjana hakati makse tostma.
Häbi teil olgu rahva reeturid!
t
Tule taevas appi/ 7. märts 2017 09:06
Tuleb "vabatahtlikult võetud kohustust" heas usus täita
e
eesti rahval tuleb kodudest välja tulla/ 7. märts 2017 08:52
et oma maa lagastamine peatada, nii nagu omal ajal fosforiidiga
m
Miljardid rööbastesse..../ 7. märts 2017 07:37
...mis ei vii mitte kuhugi....

r
rolf/ 7. märts 2017 05:33
selge. võid kommenteerida, aga paksu kivimüüri vahel. vahest koguni keegi kuuleb ja on samuti selle jama vastu.
r
rolf/ 7. märts 2017 05:28
Kas kõik teised kommentaarid on kustutatud. vägev.
l
Lumememm/ 6. märts 2017 23:53
Lp. moderaator!
Eesti Vabariigi Põhiseadus paragrahv 45
/SÕNAVABADUS/
Kas me hakkame vaidlema minu kui Eesti Vabariigi kodaniku põhiseaduslike õiguste üle?
Või Sa lihtsalt paned mu kommentaari tagasi,
kus oli tsiteeritud Eesti luuletaja Andres Ehini luuletust aastast 1978.
Kas praegu on tsensuur hullem, kui 1978. aastal?
e
Ei pane midagi tagasi/ 7. märts 2017 00:26
Tsensuuri ei ole.
Aga teie paremäärmuslik kommentaar oli lihtsalt võigas.
l
Lumememm/ 7. märts 2017 01:00
Plusspunkt Sulle :)
(Kommentaar ongi väga võigas)
/Me sammume, nimeks meil Leegion.
Meie juhiks on Peata Kana.
Ei küsita sellest, kas keegi on
veata nooruk või veaga vana.
Juht jutustab sellest, et silmapiir
on käega katsutav peagi.
Meil kuplis on kustunud viimnegi kiir
siht segane, teed me ei teagi.
Oma rähmastes silmades tahame just
kanapimedust kõikjale kanda.
Siis õpetust sellest, et valge on must,
palju lihtsam on edasi anda.../
l
Lumememm/ 7. märts 2017 22:02
Inimesed on olukorrast nii ärevil ja mures,
et iroonia ja sarkasm saavad miinuste osaliseks :)
Ilusat kevadet Sulle!
r
RT/ 6. märts 2017 23:23
MIKS SA PAATI HUKKUS_ KOIK SURMA TULEB MEELDE KAEBUS JA KARJUB SIND JA VIHALINE !
k
Kameeleon./ 6. märts 2017 23:18
ratas on nagu kameeleon. Muudab värvi vastavalt kuidas enadl hea ja mugav ning tulus olla on Valetas rahvale nagu Ansipki. Pole karvavõrdki parem.
i
irw/ 6. märts 2017 22:11
mõttetud tuttmütsid , mõttetud lärmajad ja igasugu fondilised on ühiskonna ballast, millest oleks mõistlik vabaneda .... üks haukus täna vikerraadio reporteritunnis.
k
Kõik muu on Eesti hävitamine/ 6. märts 2017 21:55
Rail Baltic on punavalitsuse ainuke positiivne samm.

k
Kuna jõuab riigikokku/ 6. märts 2017 21:53
arutamisele eesti rahva vaesunud elatustaseme tõstmine keskmise eurooplase tasemele.Kuna tulevad normaalse pensionid ja palgad.Kelle seda raudteed vaja on?
t
Tead küll - insenere, teadlasi, füüsikuid/ 6. märts 2017 22:11
Raudteed ongi selleks vaja et siia pensionimaksjaid tuua.
f
Frei/ 6. märts 2017 21:49
Täitsa põhjendatud oleks kaheksarealise Klooga-Petseri automagistraali rajamine, sest see tagab nendele asumitele täiesti uued arenguvõimalused!
p
Pess/ 6. märts 2017 21:46
Rahvas vaesub võrdeliselt pangakasumitega, elanikond jookseb laiali, riigil on igas valdkonnas v-a- kaitsekulutused) näpud põhjas aga näe ehitatakse ülikallist teed, millel üha vähem vedamist leidub!?
k
Kuuuurija/ 6. märts 2017 21:55
Rohevärdjad ei jäta oma 1,5 korda pikema Rail Beldicu eelistamise jora!
Nende arvates pole raudtee piisavalt hea, kui see ei tiiruta ringiga läbi Tartu.
o
on/ 7. märts 2017 00:43
ka loomakaitsjail ja looduskaitsjail selles projektis osaleda, muidugi kui kraematerjalide kaitsmisest aega jääb...väikses plaanis kasukat nad ei taha aga suures plaanis neil loodusest savi...kui tuleb trass, siis palun postide otsa ja loomastik ei kannata.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee