Laadin videot...
1
foto

Eesti kulturismi au ja uhkus Ott Kiivikas rõhutab, et treeningust ei ole vähemtähtsam tervislik toitumine ja ka õigesti valitud toidulisandid. 

"Treeningu ajal lagundame me aktiivselt lihasrakke. Loomulikult need lihasrakud hakkavad taastuma ja me ehitame need ülesse, aga selle jaoks peab organismi sattuma õigel määral süsivesikuid ja valku," selgitas Kiivikas.

Ta lisas, et jõutreeninguga alustajate põhiprobleem on see, et nad ei tarbi õiges koguses valku, saades igapäevasest toidust vaid poole sellest kogusest, mida nad reaalselt treeningust taastumiseks ning lihaste ülesehitamiseks vajaksid.

Spordiga tegelejatele soovitab Ott Kiivikas toidulisandeid, mis sisaldavad valke, süsivesikuid ja aminohappeid. Vaata täpsemalt videost!

Jaga artiklit

15 kommentaari

V
Volli  /   18:40, 4. märts 2017
Tõsijutt. Nädal tagasi tuli etv2 pealt dokumentaal kus tõestati ära, et valgulisandid ei anna mitte mingisugust eelistust trennijärgselt. Vaadake see dokumentaal läbi . Ise tarbisin ülikooli ajal veidi valku. Nüüd ca 6 aastat rahvaspordi tasemel ( loe samal tasemel ) liigutanud ja treeninud ning tavatoidust on võimalik kõik hea ja kasulik kätte saada. Käin ka teinekord jõusaalis ning arumaeisaa nedest meestest kes ronivad oma valgušheikidega sauna
S
sven  /   18:20, 4. märts 2017
Võtke eeskuju Otist, kellel on kogemused ja teadmised, mitte naabrimehe käest, kes kiidab, laidab takka vaid endale kasulikust vaatenurgast :)

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis