Trennikool | ÕL TV

ÕHTULEHE VIDEO | Ott Kiivikas õpetab, kuidas jõutreeningut efektiivsemaks muuta (15)

Geidi Raud, 3. märts 2017, 11:42
 Geidi Raud
Eesti kulturismi au ja uhkus Ott Kiivikas rõhutab, et treeningust ei ole vähemtähtsam tervislik toitumine ja ka õigesti valitud toidulisandid. 

"Treeningu ajal lagundame me aktiivselt lihasrakke. Loomulikult need lihasrakud hakkavad taastuma ja me ehitame need ülesse, aga selle jaoks peab organismi sattuma õigel määral süsivesikuid ja valku," selgitas Kiivikas.

Ta lisas, et jõutreeninguga alustajate põhiprobleem on see, et nad ei tarbi õiges koguses valku, saades igapäevasest toidust vaid poole sellest kogusest, mida nad reaalselt treeningust taastumiseks ning lihaste ülesehitamiseks vajaksid.

Spordiga tegelejatele soovitab Ott Kiivikas toidulisandeid, mis sisaldavad valke, süsivesikuid ja aminohappeid. Vaata täpsemalt videost!

Samal teemal

16. juuni 2017, 16:08
ÕHTULEHE EKSPERIMENT | Kõigest nelja kuuga kümne aasta parimasse vormi!
10. märts 2017, 15:54
ÕHTULEHE EKSPERIMENT | Miks ajasid kaalulangetaja esimese kuu tulemused Ott Kiivika vanduma?
9. märts 2017, 15:39
ÕHTULEHE VIDEO | OTT KIIVIKASE TOITUMISNÕU KAALULANGETAJATELE: vähendage järk-järgult süsivesikute tarbimist
16. veebruar 2017, 12:52
SÄRISEVALT SEKSIKAS VIDEO | Kuumad trimmis tšikid tegid koos Õhtulehega trenni

15 KOMMENTAARI

v
Volli 4. märts 2017, 18:40
Tõsijutt. Nädal tagasi tuli etv2 pealt dokumentaal kus tõestati ära, et valgulisandid ei anna mitte mingisugust eelistust trennijärgselt. Vaadake see ...
(loe edasi)
s
sven 4. märts 2017, 18:20
Võtke eeskuju Otist, kellel on kogemused ja teadmised, mitte naabrimehe käest, kes kiidab, laidab takka vaid endale kasulikust vaatenurgast :)
Loe kõiki (15)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee