Eesti uudised

Bussijuhti pole vajagi: Tallinnas hakkavad suvel sõitma isejuhtivad bussid

Kristjan Väli, 2. märts 2017 22:51

27 KOMMENTAARI

k
Kopli elanik/ 3. märts 2017 17:03
Bussid sõidavad trammi teel, kuna liiguvad aeglaselt...Kui trammid hakkavad liikuma, kas siis lisatakse bussidele kiirust juurde? Trammid on kogu aeg täis, kui nüüd need väikesed kääbikud ka veel ukerdavad jalus, siis vist Koplisse ühe päevaga ei jõua.
k
kippar/ 3. märts 2017 14:13
Mind pigem huvitaks, mis on selle bussi, tarkvara ja hoolduskulu hind
Arvan, et kümneid kordi kallim kui tavaline mikrobuss koos juhiga.
t
Taat/ 3. märts 2017 10:03
Ei ole usku isesõitvatesse masinatesse! Tehnika-elektroonika võib iga hetk laguneda.
e
Eluskarja julm kohtlemine pikamaa transpordil/ 3. märts 2017 09:50
kommentaar jääbki lisamata...
v
varst/ 3. märts 2017 08:33
hakatakse linnast ka elanikke välja saatma, sest mida selles robotite linnas nendega peale hakata
k
KÜSIMUS/ 3. märts 2017 07:37
Oletame ,et bussil läheb elektroonika rikki ja tänu sellele juhtub õnnetus ,kus saab inimene surma ,
KES vastutab ,Oskab keegi vastata .
s
See pole/ 3. märts 2017 08:29
pealmine. Varemgi on saanud inimene surma juhi terviserikkest põhjustatud õnnetuses. Kuid küsiks hoopis:Kelle või mille tarbeks need bussid muretseti? Kui palju maksid? Milline on nende busside rentaablus?
b
Bussid?/ 3. märts 2017 07:15
Rohkem nigu liikuvad BUSioote paviljonid.
k
külamees/ 3. märts 2017 06:23
debiilsus, õppigu enne kruusa karjääris !

p
pähh!/ 3. märts 2017 04:30
i
.../ 3. märts 2017 03:45
iseteenindavad kassad, isesõitvad bussid - varsti pole enam nendel inimestel ka tööd, kes oma madala palgaga ots-otsalt kokku tulevad KUNA kõik töö teeb nende eest tehnoloogia ära. Tulemusena ei laeku riigi kassasse palkadest piisavalt raha ja siis võiks juba igasuguseid makse tõsta ning elementaarseid tasuta asju maksustada... tundub, et elu siin riigis läheb väga kalliks... ise küll vajadust selliste busside vastu.
s
siiski/ 3. märts 2017 16:20
toome neid töökäsi Aafrikast ikka juurde.
e
eestlane/ 3. märts 2017 01:52
Eestlased pidid tehnoloogias esirinnas olema. Kui näen, et keegi muu kuskil mujal tegeleb uue tehnoloogiaga, siis ma ei saa aru, mis jutt see on, et eestlased esirinnas? Miks te ei tegele asjaga, eestlased leiutajad?
k
kuidas ei tegele/ 3. märts 2017 10:23
Leiutasid ju pakiroboti. Vähemalt aasta on liikunud saatjaga, talvistes tingimustes kasutu, aeglane. Vandaalidele meelelahutuseks. Piisab jalahoobist ja ootad oma tellimust (nt lõunasööki kontorisse) poole ööni.
i
Inimene/ 3. märts 2017 01:23
Edasi tuleb ilma arstideta haigla siis ilma valvuriteta vangla jne. jne
j
janku/ 3. märts 2017 01:06
Helsingis uus metroo,prooviti ilma JUHITA,sõitis vastu lõppjaama seina ,ajalugu vaikib.Siiani pole arvuti tarkvara nii hea,seda usaldada.Nii see metroo seisabki peale selle veel muud probleemid.
a
aadu nagu/ 3. märts 2017 00:14
Ootan põnevusega riigikogusse üht ainsat robotit ja siis veel suurema huviga vaataks, mis need 101 ahvi tegema hakkavad.
p
Pentium 4-st/ 3. märts 2017 07:18
t
Täiesti nõus/ 3. märts 2017 09:43
Pentium 4 ja exel. Täiesti piisab!
2
286/ 4. märts 2017 03:21
Pentium 4 oleks ilmselge ressurssi raiskamine. Isegi Pentium I oleks ressursi raiskamine, aga noh, las ta olla.
k
Kellele ja milleks/ 2. märts 2017 23:36
Mitte et ma progressi vastu oleks aga milleks üldse inimesed ja töökohad. Pealegi, kui on mingi jabur reisisaatja. Muide olen kindel, et kogu see tark ja riistvara maksavad enam kui töötav inimene.
s
Sama küsimus/ 3. märts 2017 09:41
Kellele ja milleks? 12 km tunnis venida ühest linna otsast teise, ainult 6 reisijat või 6+ ja reisisaatja, juba niigi ummikutes vaevlevasse linna veel ummikutekitajaid juurde? Täielik aja ja raha raiskamine. Kus on otsustajatel mõistus? Ma saaksin aru, kui hakataks metrood ehitama. Metroo iseenesest ei ole küll mingi teaduse ja tehnika ega innovatsiooni tippsaavutus, kuid mujal maailmas äraproovitud lahendus mis toimib. Ja väga hästi toimib, kui tahetakse linnas liikumist teha keskkonnasõbralikumaks, kiiremaks ja mugavamaks. Ütlete nüüd, et metroo ehitus on kallis. Jah on, aga need venivad teod lähevad veel kallimaks sest igapäevaselt linnarahva transpordi tarbeks tuleks neid osta kümneid tuhandeid ning mehitada kõik reisisaatjatega.
k
k/ 4. märts 2017 02:42
Need isesõitvad bussid esiteks on katsetamise järgus ja teiseks ei ole mõeldud linna ühest otsast teise sõitmiseks, vaid äärelinnas inimeste ettevedamiseks. Keegi ei lahenda nendega mingeid ühistranspordi probleeme, vaid neid tahetakse lihtsalt siin testida Eesti eesistumise ajal. Selline väike imago-asi.
Tallinnas muide on väga asjalik "metroo" olemas. Istu Balti jaamast peale ja sõida. Või umbes kui suurt metrooliinide võrku sa ette kujutaksid?
t
To k/ 4. märts 2017 10:18
Kuhu või kellele neid inimesi ette veetakse?
k
kui tore / 2. märts 2017 23:31
Eesti kui 5G ja Asjade Interneti pilootriik on katse polügon ja k onna tuleb keeta aeglaselt.
Muidu ta põgeneb enne vajalikku küpsusastme saavutamist.

a
Anuaar/ 2. märts 2017 23:27
Vaata kui tore.et nende jaoks raha on aga hambaravihüvitise jaoks pole.mitu inimest siis tööst seekord ilma jääb (päris bussijuhti)
t
Tööst ilma?/ 3. märts 2017 10:05
Kui need sõitma hakkavad, siis tekib neist reisisaatjatest (bussijuhtidest) totaalne puudus.
Igas bussilaadses asjas kuni 18 reisijat+reisisaatja. Kui praegu viib ühe juhiga juhitud buss korraga 80+ reisijat korraga ühest sihtkohast teise, siis sama koguse reisijate transpordiks on vaja 80:18=4,44 ehk siis miinimum 4 bussi + 4 reisisaatjat. Kokkuhoid missugune! Rääkimata reisijate ajast-12 km tunnis kihutab ühest punktist teise! Ühest linnaotsast teise töölkäivad inimesed jõuavad lõunaks tööle.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee