Eesti uudised

Lisatud "Seitsmeste uudiste" kommentaar: üks kriitik juba oli saates. (Uudis avaldati algselt eile õhtul ja täna on täiendatud.)

Telekanal tühistas Varro Vooglaiu teleesinemise koos Reimo Metsaga?

Kristin Aasma, Teet Teder, 2. märts 2017, 15:20

264 KOMMENTAARI

o
ohsapagan/ 4. märts 2017, 10:32
Misasja, jääb ära? Kahju, nii lahe, kui need kaks samasoolist kokku lastaks :D
m
mis mõttes/ 4. märts 2017, 09:07
Reimo Metsal on vist mingi äriplaan selle Homo propageerimisega.Sama visa kui konksu otsa sattunud homo haug,enne järgi ei jäta kui saab oma tahtmise .Landib TV ekraanil.
h
Hooliw/ 4. märts 2017, 00:07
TV 3 on hullem kui nõukogude võim. Ajakirjanikud lömitavad vabamüürlaste ees, nagu Stalini hirm neil. Reimo peaks sunniviisiliselt anatoomia kursustele minema. Tundub ikka väga rumal mees.
k
küsimus/ 4. märts 2017, 06:29
kes nimetatutest on vabamüürlased ? - tv, varro, reimo või veel keegi ?
o
Odamees/ 3. märts 2017, 22:29
Kas keegi on üldse proovinud või julgenud liputada? minge proovige hakkab äkki meeldima.
m
mis tal viga on/ 3. märts 2017, 20:21
Reimo Mets läheb kogu aeg peaga vastu posti ja ei saa aru ja on veel pime ka ,et ei näe ,et posti kõrvalt võib ka mööda minna.Ju vist alanenud enesehinnang lisaks ,et TV paistel ennast soojendamas käib.Ta tõepoolest ei saa aru mis ta teeb.
v
Vana Ahv/ 3. märts 2017, 19:42
Parem must minevik kui lilla tulevik!
k
3. märts 2017, 19:28
kas kommenteerimine on lõppenud?
s
ST/ 3. märts 2017, 18:43
Keegi tundis end vist puudutuna et lasi mu kommentaari ära kustutada. A mõte jääb sellegi poolest samaks. Reimo mets koos oma jüngritega näidaku avalikult ette kuidas mees-mehega v naine-naisega ilma kõrvalisi abivahendeid kaustama lapsi teevad. St ilma adopteerimist kasutamata jne. Oleks terve mõistusega inimestel seda päris huvitav vaadata.
l
3. märts 2017, 19:21
Las räägib kuidas elab ta laps. Viimased teated olid et laps elab oma (nais)emaga, kes teda sünnitas.

i
idealist/ 3. märts 2017, 17:50
Näitab ja suunab see ruotsi riik või oleme vabad Eestlsed siin maakamaral?
i
idealist/ 3. märts 2017, 17:17
Ega R. M- iga koos saates olla on paras piin ja 3 saab sellega hakkama? huvitav.
n
nahk/ 3. märts 2017, 15:29
telekast tuleb ju ainult saasta. Mida siin üldse paanitseda. Las homod ja perekaitsjad mauravad. Ma ei vaata enam viimased viis aastat seda solgikasti, kust ainult ajupesu saasta tuleb. Korraliku ajakirjandust enam pole, on ainult suur meedia monopol lolli rahva ajupesemiseks. Kogu see värk on mõttetu. Ainult õhtulehes on vahest midagi huvitavat lugeda :) Homode vastu pole mul midagi, aga homopropaganda vastu olen ma küll ja seda on hakatud jubedasti viljelema, mille peamine eesmärk on maakera rahvaarvu vähendamine, kui keegi pole veel sellest aru saanud.
a
aga minul on homode vastu/ 4. märts 2017, 14:56
Miks seda propagandat peaks eestlastele tegema,keda maailmas vähe on?
k
kapid/ 3. märts 2017, 14:14
Reimo Mets nagistagu kapis nii palju kui tahab aga ärgu tõmmaku oma kappi teisi TV abil,nagu tõmmati ükskord teda teise kappi.Nüüd istub teises kapis elupäevad aga ei tea kuidas sealt välja ronida.Armastuse hellusega pole siin midagi pistmist.Mõtte vääratusega on küll midagi lahti.
m
3. märts 2017, 12:57
Midagi juhtus Reimo Metsaga lapsepõlves ,miks ta aru ei saa ,et ta poisslaps on.Aga seda mis juhtus ta ei mäleta.Ja see hakkas talle meeldima.Homo ja armastus on kaks ise asja. Reimol on kõik sassis.
Reimo käib homo reklaami TV-s tegemas ehk tahab see läbi ka raha teenida ja partnereid leida.Ohtlik tüüp.
k
kurb/ 3. märts 2017, 15:29
See noormees veetis oma lapsepõlve radiaatori ja seina vahel, arvata võib?
u
uskuge või mitte/ 3. märts 2017, 11:48
Kallutatud uudistekanal! Muidusööjate kamp Nagu lasteetendus TREBLA! Raske saada nendest taguotsaga mõtlejatest aru. aga propagandat teevad kõvasti. Nõuavad õigusi aga kohustusi ei täida.
Ja ega neile pole ka seda mõistust antud kahju!
e
Ei vaataja/ 3. märts 2017, 11:47
Lõpetasin juba TV3 vaatamise, kuna ülepingutatud kõrvuni naeratused suurte hammaste välkumise ja kiiskava kõnemaneeriga kuid sisutühja tekstiga olid väljakannatamatud.
See kanal on nagu Eesti Päevaleht- homomultikultistlik häälekandja , kus ainus tõde on vasakliberastlik tõde!
e
euru/ 3. märts 2017, 18:15
Tere Tulemast TV3 l.i.l.l.a. ajakirjanduse tuulelippude seltskonda.
Seltskonnas ees ootamas err, päevaleht, delfi!
e
3. märts 2017, 19:22
Eesti Päevaleeht blokeeris mind, kuna kirjutasin kommentaari, millest mode ei saanud aru. Niipaljukest siis ajugümnastikast ja muskulatuurist...
g
Gei tuttav/ 3. märts 2017, 11:15
Enne, kui hakata kommenteerima, peaks asja olemuse endale selgeks tegema. See pole haigus ja seda ravida ei saa ega pole vaja. Kõigil on õigus armastusele, olenemata orientatsioonist. Arvan, et kuna teema on läinud väga teravaks võiks meedia sekkuda mõttevahetusena kaasata teadlasi ja eksperte, et kogu rahvale selgitada ja maha rahustada. Mina pole küll näinud, et geid väljakutsuvalt käituks, pigem seda teevad avalikult heterod.
m
miks siis / 3. märts 2017, 16:21
mul ei lubata armastada väikesi tüdrukuid,või armatseda laibaga ? või teha sugu loomaga ?
j
JoppEduardo/ 3. märts 2017, 17:42
See on haigus ja seda saab ning ka tuleb ravida!
l
lp. gei tuttav/ 3. märts 2017, 18:29
Enne, kui hakata kommenteerima, peaks asja olemuse tõepoolest endale selgeks tegema. Omasooiharus on ravitav samamoodi, kui alko sõltuvus, narko sõltuvus ( ravi tulemuslikus sõltub ikkagi sellest, kas haige ise soovib sellest terveneda).
Peavooluajakirjanduses lihtsalt hetkel sellest ei ole kasulik kirjutada/rääkida.
Muideks oli peavoolu väljaandes kirjatükk sellest, et geenide mõju omasooiharuse tekkele on tugevalt üle tähtsustatud ( uuemates uuringutes on jooksnud ka läbi, et inimgenoom võib isegi inimese eluajal muutuda).
Usas on võrdlemisi edukalt ravitud omasooiharust 80-ndatel. 90-ndatest alates peale Maailma Tervishoiurganisatsiooni nimekirjast omasooiharuse , kui haiguse kustutamist on mitmes Usa osariigis omasooiharuse ravi suisa keelatud.
Haigust, kui sellist iseloomustatakse eesti keeles - õpitud käitumiseks!
h
huvitav-huvitav/ 4. märts 2017, 14:05
Kas heterod käivad tänavatel häälekalt ning lausa väljakutsuvalt "mingeid erilisi õigusi" nõudmas ja vastavaid plakateid ja lippe lehvitamas? Paluks tuua konkreetseid näiteid!

n
no vot/ 3. märts 2017, 11:08
ei suuda seitsmeseid uudiseid vaadata, sest nii pingul nahaga isendite võime suud avada ja rääkida tundub hirmutav ja õudne. Ega siiski kaua vastu pea, kui ainult heli kuulata.
j
Juku/ 3. märts 2017, 10:10
Jälle tehakse tublile pepupoisile liiga.
T
!/ 3. märts 2017, 09:04
Tundub nagu, et keegi just nagu pelgab vaidlust ja eelistab sellele pigem sooloesinemist. Omaenda ilmeksimatute tõdede deklareerimist.
v
Vana PD./ 2. märts 2017, 21:38
Hr.Vooglaid ei kaotanud sellest mõttetust väitlusest midagi,küll aga kaotab TV3 oma niigi vähest vaatajaskonda.Mingi hale argument-meil oli saates juba üks kriitik-ei päde.Ja üldse, Euroopas süveneva terroriohu "leevendamiseks" ongi õige aeg hakata valmistuma Tallinnas korraldatavaks k.a.ki.n.ok.side meeleavalduseks.Oh seda rõõmu ja tralli.Loomaaed ja tsirkus korraga külas ja täiesti tasuta!
l
Lp.Vooglaid!/ 2. märts 2017, 20:24
Ärge kurvastage! Säilitasite oma närvirakke,kasulikumaks tegevuseks-ÕIGETE PEREVÄÄRTUSTE KAITSMISEKS! JÕUDU,TEILE!
t
Teisitimotleja/ 2. märts 2017, 19:56
See kanal kolm intervjuu naitas et kui kanal kolmel tuleb valida pere voi pedevaartuste vahel siis nende valik on pedevaartused
h
hiiuvana/ 2. märts 2017, 19:54
et sellest nüid midagist oleks, aga äi vuata änamb TV3 uudiseid, vuatan reporterit!!!
h
H/ 2. märts 2017, 18:09
Ära põe VARRO. Ma ei saaks selle mehega isegi ühel tänaval viibida, veel vähem ühes ruumis.
v
vaba mees/ 2. märts 2017, 19:30
Ma ka ei suudaks sellise vihaõhutaja ja usuhulluga ühes ruumis olla.
t
to vaba mees/ 3. märts 2017, 00:36
Mees kirjutab nii naiseliku kommi ? Naine oled ikka´.

v
2. märts 2017, 18:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kas/ 2. märts 2017, 22:15
see on tibi blondide pikkade juustega, kes ükspäev Martin Helme intervjuu ajal silmi pööritas ja demonstatiivseid naeratusgrimasse kaasintervjueerija poole saatis vastuste ajal?
v
2. märts 2017, 18:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Joo edasi odekolonni ja hammusta s...a peale/ 2. märts 2017, 19:32
Veteran, sul on huvitavad maitseeelistused.
t
to risto/ 2. märts 2017, 17:59
Mõtlesin seda sama! Ongi liiga pläkutamise peale mindud,nagu jututuba aga mitte uudistesaade!
r
risto/ 2. märts 2017, 17:37
olen väga pettunud tv 3, tundub et tuleb hakata vaatama reporterit.
m
mm/ 2. märts 2017, 17:12
Tüüpiline, siin pole midagi kommenteeridagi. Pole kuulnud, pole näinud, lollid matsid on kõigest valesti aru saanud.
r
rootslane / 2. märts 2017, 17:00
rahu,,rahu see ei olnud reimo mets see oli ta vend !
p
Pööriöölane/ 2. märts 2017, 16:52
Eks sageli kaasneb koos füüsilise puudega ka vaimne puue. Ja nii on see ka sugusantide puhul.
t
terve mõistusega/ 2. märts 2017, 16:38
Kui inimene tunneb, et ta on vales kehas, siis on tegemist vaimse hälbega ehk kas siis tõsisema või vähetõsisema vaimse haigusega.
Kui keegi tunneb, et ta on koer ja tahab sugu teha koeraga, siis kas ühiskond peaks seda aktsepteerima või katsuma teda ravida, et isik saaks ühiskonnas normaalselt elada.
Sama kehtib ped.rasti puhul, mis on kõige tavalisem seksuaalne hälve-haigus.
Miks meile peale surutakse haiguse normaalseks deklareerimist, see on iseküsimus...
Ilmselgelt on tegemist ühiskonna nõrgestamise operatsiooniga.
p
Pööriöölane/ 2. märts 2017, 17:12
Imestama paneb jah, et ühe, kitsa, puudega tegelastel lubatakse niimoodi laamendada ja oma puudega veel eputada. Millegipärast pole ma aga siiani kuulnud suurtest skisofreenikute, daunide jt. paraadidest. Isegi uriini- ja roojapidamatuse all kannatavad inimesed ei kuuluta oma häda tervele maailmale ega lehvita oma lippudega. Selles, et aga nekrofiilid, loomapilastajad, pedofiilid, liputajad jt. sugusandid juba kapist, vägisi, välja tänavale, litsuvad, selles ma ei kahtle.
n
2. märts 2017, 18:02
Neid kasutatakse ära poliitilistel eesmärkidel ja visatakse varsti prükkarisse, seda on ajaloos ennegi tehtud ja tehakse jälle.
k
Kurb ema/ 2. märts 2017, 20:16
Palun täpsemalt lahti kirjutada,kus ravitakse vaimse haigusega geisid! Sellist raviasutust ei ole ja ei tule!!!! See on kaasasündinud ja kui tahakski,siis seda muuta ei saa!!! Väga kurb perele ja ka geile,lesbile endale.
j
Juku/ 3. märts 2017, 10:15
Saab ravida ja näiteks 99 % aitab kastreerimine.Inimene saab vaevast lahti ja ei topi per...
k
kurb ema/ 3. märts 2017, 18:37
Enne, kui hakata kommenteerima, peaks asja olemuse tõepoolest endale selgeks tegema. Omasooiharus on ravitav samamoodi, kui alko sõltuvus, narko sõltuvus ( ravi tulemuslikus sõltub ikkagi sellest, kas haige ise soovib sellest terveneda).
Peavooluajakirjanduses lihtsalt hetkel sellest ei ole kasulik kirjutada/rääkida.
Muideks oli peavoolu väljaandes kirjatükk sellest, et geenide mõju omasooiharuse tekkele on tugevalt üle tähtsustatud ( uuemates uuringutes on jooksnud ka läbi, et inimgenoom võib isegi inimese eluajal muutuda). Seega ei saa olla haigus kaasasündinud.
Usas on võrdlemisi edukalt ravitud omasooiharust 80-ndatel. 90-ndatest alates peale Maailma Tervishoiurganisatsiooni nimekirjast omasooiharuse , kui haiguse kustutamist on mitmes Usa osariigis omasooiharuse ravi suisa keelatud.
Haigust, kui sellist iseloomustatakse eesti keeles - õpitud käitumiseks!

k
kuller/ 2. märts 2017, 15:55
ma räägin et televisioon on juba kallutatud ja ajuloputatud!
x
XXXX/ 2. märts 2017, 15:53
Tulge ikka, meil on nii ilus.
Räimo teeb pannkooke ja igasugu trikke.
r
RS/ 2. märts 2017, 15:46
Ütlen ausalt,otsustasime elukaaslasega TV 3 uudiseid enam mitte vaadata. Täielik mõttetus.
r
Reimo tähetund/ 2. märts 2017, 15:23
Mets on raskesti haige. Fakt, et ta seda tunnistada ei taha, ei muuda ju tegelikult midagi. Minu arvates polegi selles midagi paha, et ei lastud Vooglaidu sinna peast sooja tegelast naeruvääristama. Paha lugu on sellega, et suur telekanal on nii taktitundetu, et laseb haige inimese peal liugu ja kasutab teda ära. Sellele Metsale võiks neid "intervjuusid" psühhoneuroloogiadispanseris teha. Vanasti olid niinimetatud "vales kehas" tegelased kõik Jämejalas. Selline tagurpidiantsla ei saa lõputult siiski kesta.
m
metsast/ 2. märts 2017, 16:57
kas oli ikka her reimo mets või oli tema vend?
j
Juku/ 3. märts 2017, 10:17
a
Aga/ 2. märts 2017, 14:41
T
???/ 2. märts 2017, 14:54
Tuleb küsida, palju tv3 teenis selle homondusereklaami tegemise eest?
j
Juku/ 3. märts 2017, 10:18
Tundub et TV3 omanikud on samuti peder....
t
täna / 2. märts 2017, 15:57
keegi TV 3 ei vaata. Ja kui vastu peab siis ka edaspidi mitte.
e
2. märts 2017, 18:04
Ei vaata juba aastaid ja täitsa elus olen, puudust ei tunne ammugi.
a
Andres/ 2. märts 2017, 13:52
Huvitav, keda pidas silmas President Kersti kui ütles: "need on inimesed, kes on sinna külvanud seemne, kus kunagi enne midagi idanema ei ole hakanud" Kas mitte polnud mõttes "juristid/kohtunikud"?
p
pole huvitav/ 2. märts 2017, 16:24
Mind küll ei huvita, mida see EU teener silmas pidas.
j
Juku/ 3. märts 2017, 10:19
Kas president mõtles pärasoolt?
j
Ja õigesti tehti/ 2. märts 2017, 13:31
Täitsa õige, et need kaks kokku ei saanud. Nad on ka varem telekanalis vaielnud (mitte väidelnud!) oma tõekspidamiste üle. Üks on paindumatult kinni piiblitõdedes ja teine elab kaasaegse vaba maailma reeglite kohaselt! Nagu öeldakse, et küürakat parandab vaid haud!
s
seda parandab haud jah, kes/ 2. märts 2017, 14:15
n
Need vabalt elajad/ 2. märts 2017, 14:27
kisavad tavaliselt nii, et teistel võtab eluisu ära. Taolisi skandaalitseviad vabaduse eest võitlejaid iseloomustab kena inglisekeelne sõna "butthurt"
p
pe de sapiens/ 2. märts 2017, 18:08
inimesi on meie seas vähe,suurem osa ongi elajad.
m
Made/ 2. märts 2017, 15:40
Mis on vaba maailm. Vooglaid ajab õiget asja, toetan teda.See liigne vabadus laheb üle piiri.
k
kuule tõll/ 2. märts 2017, 17:00
pole elus piiblit lugenud ja ei kavatse seda teha ka, aga ped-raste vihkan täiega.,
j
Jaan/ 2. märts 2017, 17:02
Huvitav,et miks Õhtleht sõna pe-de-rast kasutada ei luba. See sõna täitsa maakeeles olemas ja eestlasele hästi arusaadav.
m
meenutan/ 3. märts 2017, 08:40
Pede.r. astia on meditsiiniline termin, mitte rahvakeelne.
j
juku / 3. märts 2017, 10:23
Eesti keeles on sõna neeger ja seda ei tohi samuti kasutada.Peder.. asemel tuleb kasutada kakanokut ja neegri asemel musta inimest(vanasti tähendas see määrdunud ja räpast inimest).
k
2. märts 2017, 20:34
kas sinu arvates vabadus tähendab pede..rastia?

s
2. märts 2017, 13:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
järelikult/ 2. märts 2017, 16:49
s
2. märts 2017, 18:09
See on inimese vaimu murdmine, asja sellest ei saa ja terveks ei ravi.
s
Sirts/ 2. märts 2017, 20:24
Kohutavalt rumal jutt! Õige mõistusega inimene sellist jama ei aja!
t
täiesti loogiline/ 2. märts 2017, 12:54
Vooglaid on tark mees ja oleks ilma a.ru.ta Metsa pihuks ja põrmuks teinud
m
2. märts 2017, 12:45
Mets on argpüks, tal on enda õigustuseks sõnad otsa saanud.Noor mees ja nii madalad instinktid, paha vaadata seda mesimagusat naeratust.
n
n/ 2. märts 2017, 13:13
j
Jälk/ 2. märts 2017, 12:45
Ega ei saagi ju antud teemal väidelda, kuidas sa ikka rõvetsemist õigustad.
m
mets on / 2. märts 2017, 12:35
narride ja haigete eestvedaja ja kliki õukonna peanarr.
1
13:54 Väga kahju../ 2. märts 2017, 15:18
kui sina ei anna endale aru, et elad Eestis, kus pole mingit usumeeste pedofiiliat olnud.Veel vähem on maailmas toimunuga seost Varrol.See armetu eneseõigustus on absurdi teater vähemusest lällajatel. Mis teil ometi viga on?
m
margus/ 2. märts 2017, 12:34
Ka Margus Lepa oli saatesse kutsutud ja samuti to...lerast ,pe...derast ei olnud nõus temaga väitlema.Kõige suuremad vastased kõigele ongi just need nn." demokraadid " ja tolerantsusele rõhujad.
p
Paavo/ 2. märts 2017, 12:23
Eesti Homovabariik. Homo TV. Oleks vana Päts seda teadnud, poleks Eesti Vabariiki välja kuulutanud.

a
anna mõistust / 2. märts 2017, 11:43
TV3 propakeerib homosid ja ei luba heteroid saatesse.Tore on ikka vaadata kuidas saatejuhid nautisid seda remo metsa juttu
ü
üldse ju/ 2. märts 2017, 13:35
piinlikud saatejuhid. ei näi täie aruga olevat, ullikesed.
s
2. märts 2017, 14:09
See blond saatejuht kord intervjueeris, mitte Eestis, mingil nende üritusel kahte homomeest . näitas sellist vaimustust nende jutu peale üles, aina kilkas wow ja wow iga lause peale, ime, et lendu ei tõusnud. Lõpuks küsis veet, et geymehed on vist paremad armastajad kui heteromehed, mille peale isegi mehed kohmetusid. Mind ei sega teiste inimeste tegemised ega nende elud aga sellise tobeda intervjuu peale läks süda küll täis, siiamaani on meeles.
M
.. / 2. märts 2017, 11:29
Mis siis nüüd?? Homosid eelistatakse heterodele?? Hälbeid ei tohiks propageerida.
t
tyyp/ 2. märts 2017, 13:21
Ära muretse, eks see nali lõpeb siin lähitulevikus ära. Trumpi presidendiks saamine on juba piisav kinnitus sellele, et need Reimod ja muud "aktivistid" enam väga mugavalt kui siga poris end tunda ei saa;)
m
mina tahan teada,/ 2. märts 2017, 15:35
miks ahistatakse pedofiile,zoofile ja nekrofiile ? Miks TV 3 neid saatesse ei kutsu,ah ?
j
Juku/ 3. märts 2017, 10:25
Tõesti on tegemist ju samasuguste väärarengutega.
t
Taat/ 2. märts 2017, 11:22
Häbi ja teotus! Haiged inimesed peavad olema haigemajas!
d
doktor/ 2. märts 2017, 14:52
Miks sa siis siin räuskad?
r
Reeli/ 2. märts 2017, 20:29
Kõige haigem inimene on teise inimese arvustaja!
ü
2. märts 2017, 11:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
g
gei/ 2. märts 2017, 12:36
on lihtsalt pe...derast,kes elab Tallinnas,Tartus. Pe...derast on see,kes elab ülejäänud Eestis.
v
Vanaema maalt/ 2. märts 2017, 11:14
Alles eile lehes, kuidas fiilid lapsi metsa vedasid, ehk kuulutaks need ka kohtus võitjateks. Kuhu veel minna annaks, see nägu tekitab juba tül gas tust.
1
11:26 ise sogad/ 2. märts 2017, 12:50
Sina fiil, ära ohi siin, ega otsi õigustusi. Selliste kamp on kõik ühes paadis, täna üks, homme teine-lausa õigusega kohe.
p
Püha Varro/ 2. märts 2017, 11:33
on ju katoliiklane, miks ta pole kunagi hukka mõistnud katoliku preestrite poolt laste pilastamist, või kuulub see traditsiooniliste pereväärtuste hulka?Kumb siis tema meelest hullem on?
l
Lugeja Kirjutab/ 2. märts 2017, 12:23
1. Miks sa arvad, et ta seda teinud ei ole?
2. Nõukogude propagandal oli ka alati vastus valmis, kui Läänest neid süüdistati inimõiguste rikkumises: Aga Ameerikas lintšitakse neegreid!
p
Pühad geenid /11:33/ 2. märts 2017, 12:55
Eks muidugi, nüüd peaks Varro vastutama kõigi maailmas tehtavate kuritegude eest?Ära trüki rumalusi, mis muidugi ÕL-le eriti meelepärased on. Hullem on oma mutatsiooni teistele peale suruda, kisada sellest, millest sa ise ka aru ei saa.
k
kas kõiki/ 2. märts 2017, 16:53
maailmas tehtavat halba teevad vaid katoliiklased?
j
juku/ 3. märts 2017, 10:26
Kõik pedofiilid on ka pe....rastid.
t
tore on/ 2. märts 2017, 11:05
Nii ülbeks lähevad need vähemused. Ei tea küll, kelle toel see kõik toimub, meie kohtute toel muidugi.Nemad on seadusandliku võimu enda kätte võtnud, milleks ministreid veel vaja on, või riigikogu. Vabastage need institutsioonid ja laske kohtunikel omatahtsi tegutseda.
r
2. märts 2017, 18:14
Rahad tulevad ikka samast kohast, kust ka teised rahvusriikide hävitamiseks saadetud rahad on tulnud, ---pole mingit saladust, kuidas ja miks seda propagandat tehakse, uuri natuke.
p
paraad/ 2. märts 2017, 11:03
Eesti riigis ei lehvita ebanormaalsed inimesed lippudega rongkäigus - haigust ei tohi lubada reklaamida!
r
Reeli/ 2. märts 2017, 20:34
Kurb lugu küll kui ise olete terve.kahjuks tundub ikkagi midagi mõistusega viltu olevat
h
häbi/ 2. märts 2017, 11:01
Kas Eesti riigis pole enam selget mõistust, et üldse arutletakse ebnormaalsuse teemadel? See on ju haige, kui mees mehega abiellub, ehk see on Jumala loomingu räige pilkamine. Häbi, kes sellisele tasandile on langenud!
k
kõik inimesed/ 2. märts 2017, 11:34
peaks olema Jumala looming, sest Jumal olevat nad loonud oma näo järgi, järelikult ka homod :).
t
tootmisjäägid/ 2. märts 2017, 12:01
igast tootmisest jääb järele jäätmeid
v
või siis/ 2. märts 2017, 13:08
praak, mis kasutuna üle jääb.
m
mis kasu/ 2. märts 2017, 16:54
on maailma ülerahvastamisest?

e
Ei tea,/ 2. märts 2017, 10:54
kui kaua moslemitel Euroopa vallutamine aega võtab? Kui see juhtub, siis on "vähemustel" järsk lõpp. Siis ei aita ka kappipugemine.
e
ei aita,/ 2. märts 2017, 22:24
e
elufend/ 3. märts 2017, 21:38
Siis vahetavad ruttu lipuvärve ja kähku eeslit pruukima:)
h
heterod / 2. märts 2017, 10:47
ehk siis normaalsed inimesed ei korralda mingeid lippudega paraade.kas tõesti oleme varsti vähemuses.heterol ei lasta isegi enam sõna võtta.valitsejad,mõelge oma peaga-kui see päris tühi pole.igatahes väga häbi.
k
kuidas ei/ 2. märts 2017, 11:36
korralda, alles oli isegi üks tõrvikutega rongkäik, või olid nad homod?
1
11:36 Sina.../ 2. märts 2017, 12:58
..paned vikerkaare nartsu ühte patta riigi lipuga, eriline nahaal ikka??
t
2. märts 2017, 13:00
Toh oh, või lipurüvetamine on homodel ok? seda ära trükitakse modereerimata 11:36 kommentaar
1
11:36/ 2. märts 2017, 15:22
Kus sina seal vikerkaare lippu nägid, või samastasidki riigilipuga seda???
k
kapis/ 2. märts 2017, 10:40
on hakanud toimuma kõva liikumine väljapoole.Soome juba kaotasime kapivähemusele?Ehk oleks aeg need uksed kinni lükata,lõplikult.
s
ss/ 2. märts 2017, 10:40
mulle meeldivad naisliputajad
t
tõega / 2. märts 2017, 10:34
Vooglaid liiga äge sõnaseadja. Kanal 3 tegi endale karuteene.Taoline tegevus peletab sellisest kanalist eemale
s
skiso/ 2. märts 2017, 10:44
töeline önnetus. ükski tuttav ei vaata sellenimelist telekanalit..
k
Kassisabaalune/ 2. märts 2017, 10:30
Ongi nii - enne(vanasti) olid ju samuti ho mod/le sbid. Kedagi nad ei häirinud, keegi neid ei rünnanud ega halvustanud. Kui kellegi kohta vihjatigi midagi, siis oli üldiselt suva.
Nüüd on nad endid ise kapist huilates orbiidile lennutanud, mög is evad ja marsivad nagu eriti erilised kangelased-kannatajad. Ja vaat nüüd ei jäta het erod küll enne, kui saa st, mis enne talutav oli, uuesti kappi või ka sti lüü akse.
Olge hoiatatud - elage oma elu ja ärge keksige he terode nina all oma si tase pe r s e ga.
Ja valitsejatelt palun vastust küsimusele: MIS MAA SEE ON, mida te Eestist teha tahate?
5
2. märts 2017, 10:48
1
10:30/ 2. märts 2017, 11:08
100 plussi lisagi sellele kommentaarile!
t
2. märts 2017, 14:20
Tegelikult kõik homod ei ole sellised kangelase-kannataja mängijad ja rusikaga rindu tagudes oma "õiguste" nõudjad.See on ikka punt h u l l e "aktiviste, kes pidevalt räuskab ja rahulolematu on.
e
Elagu koomikud !/ 2. märts 2017, 10:21
ja tavalised traditsioonilised inimesed seebiks !
l
Las vähemused elavad, see ei sega traditsioonilist peret/ 2. märts 2017, 10:57
Vooglaid pole tavaline traditsiooniline inimene, vaid vihaõhutaja.
v
Viha/ 2. märts 2017, 11:38
tuleb ikka Saatanast, armastus Jumalast.
r
rahu, rahu/ 2. märts 2017, 11:55
Kullakene, ürita nüüd veidi rahuneda! Vooglaid on üsna vaikne ja rahulik tegelane, räägib seda, mida õigeks peab. Kedagi ei ähvarda, kedagi ei represseeri. Mingit viha õhutamist küll ei paista. Viha lõõtsub pigem see vastasleer, vaatamata oma ilukõnedele. Kasvõi antud juhtumil, kudapidi see asi nüüd ikka oli, kas hr. Vooglaid nõudis vihaselt kisades, et mingi Metsaga tema küll samas saates ei osale, või oli see vastupidi?
1
10:57 oota nüüd seltsimees vähemus/ 2. märts 2017, 15:26
Kumb nendest kahest mehest siis TV-3 esines ja viha õhutas, mina nägin küll ainult Metsa, silmis sädemed.
a
Andres/ 2. märts 2017, 16:21
Minu arvates on vihaõhutaja hoopis Reimo Mets. Viimasel ajal tekitab just Reimo Metsa pealetükkiv ja vaimselt agressiivne tegevus minus vaenu geide vastu. Vooglaid on alati korrektseks jäänud.
l
lõpetage/ 2. märts 2017, 10:17
ära selle homoaktivisti promomine, lihtsalt häbi on,,kuidas inimesel pole häbi

t
Tex/ 2. märts 2017, 10:15
No rahvas andis selge sõnumi, 83% hääletas vastu. Mida siin arutada? Neiupikhof võiks emmele kodus rääkida nendest %st, seaprae kõrvale.
Vikerkaarelipp eeldab mitmekesist seksuaalvähemust. Miks promotakse ainult peedusid, pedofiilide poolvendi? Kuhu jäävad mitmenaisepidajad, intsestistid, zoofiilid, nekrofiilid jne? Kas Tallinnas korraldataval paraadil osalevad ka liputajad, toimuvad sado-maso sessioonid, on avatud fekaaliterrass kakafetishifännidele?
Ärgem olgem kitsarinnalised. Tehkem Tallinnast tõeline kultuuripärl!!! Ja ühtlasi teeme silmad mitmekümne aasta jagu ette nii rootslastele kui soomlastele. Mis kostad reimomets?
s
soovitus/ 2. märts 2017, 10:12
Mida rohkem Metsa TV ekraanil näha seda rohkem ta end HOMO staarina tunneb .LÕPETAGE ÄRA Metsa homo reklaam.Kas pilastatud poisslapsi veel vähe on.Mets on üks nendest ohvritest aga tema väändunud mõistus ei saa sellest aru.Süvenev mõtte haigus,mille ligi minna ei tasu.
i
Iris/ 2. märts 2017, 20:41
Lõpetage ära! Pilastatud poisslapsed---olen meedik ja tean täpselt,et see nii ei ole.
e
e./ 2. märts 2017, 10:10
Miks nimetab ajakirjanik Vooglaidu oma nupukeses 'väidetavalt pereväärtuste kaitsja'ks? Mis mõttes väidetavalt, kui ta kaitsebki reaalselt traditsioonilisi pereväärtusi.
Homode kõrval on viimasel ajal esile kerkinud ka patoloogilised lootetapjad (reeglina noored naised), kes lausa nõuavad oma vabatahtliku suguakti viljade mõrvamist. Saan aru, et iga rasedus pole oodatud, aga innukus, millega lootetapuvabadust nõutakse, mõjub märksa haigemalt kui hoiak, et eostunud laps tuleb siiski ilmale tuua ja üles kasvatada.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 2. märts 2017, 09:59
Kui omasooiharad toovad põhjuseks, et loodusoon neid valesse kehasse elama pannud siis kas see ei ole ilmselge vaimse haiguse tunnusmärk? Kes pagan küll inimene on, et end loodusest ülesseppole seab? ja kui läks juba võrdsustamiseks siis mille poolest teised fiilid halvemad on? las siis ikka kõik saavad omale võrdsed õigused, nii nekrod, pedod, zood kui ka sarimõrvarid, sest ka nemad ju väidavad tihtipeale, et on vales kehas ja hääl käsib.
Nii, et reimokene, palun ole siis objektiivne ja seisa ikka kõikide huvide eest.
p.s. nii saad ju ka võibolla oma rootsis kokku keeratud vargustest lahti, ütled, et teine mina tegi ja kõik.
k
karvane / 2. märts 2017, 09:59
Mets tõi välja väärtusliku tõe. Nimelt võivad kohtud võtta vastu otsuseid ka siis kui seadusandlus on puudlik st puuduvad seadusepügalad. Kohut see ei morjenda - nad loovad ise seadusi ja võtavad nende abil vastu otsuseid! Seda kinnitas oma sõnadega juristist Mets. Vaatame kas kohtud ka muudel juhtudel sedapidi töötavad! Või oli see pretsedenditu kohtu tegevus läänest mööda vabamüürlaste salakanaleid pidi dikteeritud?
n
ns/ 2. märts 2017, 11:20
See Metsa väide kohtute kohta võib tõele vastata. Kooseluseadus on juba vastu võetud ja sellega Metsal enam probleeme pole. Takistuseks on veel kinnitamata rakendusaktid, kuid need pole probleemiks kui kohus need ükshaaval seadustab, viidates seaduslünkadele, mis keelab neid vastu võtmast. Sellisele võimalusele on viidanud ka Martin Helme. Karta on, et nii see juhtub, ehhki suur enamus rahvast on selle vastu.
t
to ns/ 2. märts 2017, 12:37
c
Crack/ 2. märts 2017, 16:25
Õige! Seadusepügala puudumisel saab ainuvõimalik vastuvõetav otsus olla süüaluse õigeks mõistmine. Seadusepügala puudumisel ei saa asja menetlusse võttagi.
k
Karutapja/ 2. märts 2017, 09:54
Kas nüüd saavad kõik meie homod Soome kolida? Äkki saab riik siin õla alla panna - tasuta laevapilet, jm.
l
lähevad/ 2. märts 2017, 17:00
lihtsalt sinna abielu sõlmima, miks peaks kolima?
m
Maamees/ 2. märts 2017, 09:53
Normaalses elus ehk looduses ei ole mittevajalikke protsesse nii,et vähemused olge rahulikumad. Omaette
m
miks omaette,/ 2. märts 2017, 11:41
kui see vajalik protsess on? Pigem need vihkajad võiksid aru saada, et see on vajalik.
s
2. märts 2017, 09:53
See vast Reimo "vend" kellele telekaamerad ei meeldi.
.

k
kusti/ 2. märts 2017, 09:50
k
kusti/ 2. märts 2017, 09:52
Keelatud on sõnad: Hetero, Tv3, keelatud, abielu.
v
2. märts 2017, 09:57
t
2. märts 2017, 10:36
p
pauk lahti/ 2. märts 2017, 09:33
Mida sa sealt kannikast otsid kas õnne,s.tta või midagi muud ,näiteks pereväärtusi kuhu kuuluvad ka lapsed.
Mis sa mõtled ,et mina pean tege,ma sulle lapsi ,et sina saaks kasvatada no net.Sa oled haige nii seest kui väljast.
p
pro/ 2. märts 2017, 09:28
Manduv osa inimkonnast saabki vaid nii end kehtestada, et likvideerib oponendid jõuga. Ükski homoäärmuslane ei suudaks naeruväärsusest tõusta kõrgemale kui normaalne inimene saaks ta kõrval sõna.
k
kas usuhullud/ 2. märts 2017, 17:02
on normaalsed, tahad moslemeid ka enda kõrvale?
a
alf/ 2. märts 2017, 09:26
Kahju, et neid hälbega inimesi ei saa sundkorras ravile saata. Samasooliste seaduses tuleb tühistada ja seadustada homode ravikulud jättes need nende endi kanda. Haigekassa ei pea neid hüvitama, sest enamus inimesi ei ole homod ning nende arvelt ei tohi võtta .
m
Mingi saarekese saaks neile siiski eraldada, ehk leidub seal ka loomakesi./ 2. märts 2017, 10:16
Sellist haigust on raske tunnistada, aga julgeid siiski leidub. Igal rahval on omad patused -vargad, tapjad, narkomaanid ja selliste pahedega on nad enamasti varjus. Hullem on asi geidga, sest nad tahavad normaalsust tappa, nad tahavad isegi lstega "oma elu edasi viia ", justkui seegi oleks normaalne soov. Kui Eestimaal see peaks toimuma ametlikult, siis ...
s
Suunati?/ 2. märts 2017, 10:17
l
lugeja/ 2. märts 2017, 09:25
Homod ja lesbid on mingi tobe poosetamine,millest paljudki pole aru saanud,et nad on ju käpiknukud,ohvrid suurte onude,tädide käes,kes on rahastatud.Muidugi,kui sellega oled tegelenud,siis oledki kadunud .Nüüd pole neil muud,kui endast pajatada ja õigust taga nõuda.
v
Vanake/ 2. märts 2017, 09:23
Mulle tunduvad metsa huuled noksi kujulised olema.
u
unista/ 2. märts 2017, 11:43
1
1 arvaja/ 2. märts 2017, 09:22
PD-d kardavad Vooglaidu.
Ükskord juuritakse see Mets eestist täiega välja ja tehakse ahjukõlbulikuks.
a
aadut/ 2. märts 2017, 12:37
e
ekrelased/ 2. märts 2017, 17:03
i
Igasugu/ 2. märts 2017, 09:19
vää333tele peaks meditsiin appi tulema.
e
euru/ 2. märts 2017, 10:20
Metsad ja muud kõrvalekalded keelavad Eestis igasuguse omasooiharate ravi.
Muideks peavoolu meditsiinist väljaspool loetakse omasooiharust õpitud käitumiseks ja ravi on ka olemas ( ravi tulemuslikkus aga sõltub suures osas sellest, kas inimene ise soovib terveneda ) nagu ka alkohooli sõltuivusele, narkosõltuvusele.
Veel teadmiseks, et Usas mõnedes osariikides on juba omasooiharuse ravi keelatud.

s
see krdi mets/ 2. märts 2017, 09:07
saastas oma pildiga mu arvuti ekraani, vaja nüüd kiirelt ekraani puhastama hakata, öäkk
k
Kardan, et/ 2. märts 2017, 09:15
pead arvuti ära viskama!
e
ei ei/ 2. märts 2017, 12:56
Ära viska, anna tasuta mõnele noorele arvutihuvilisele poisile.
k
kolelugu/ 2. märts 2017, 11:51
Mina isegi suisa põletaks ära, Metsa pilt ekraanil. Ega peale tule muu aita.
p
pane/ 2. märts 2017, 17:05
kohe majale ka tuli otsa, sest muidu vaim jääb majja.
r
reku/ 2. märts 2017, 09:04
Miks lastakse homodel end reklaamida. See on ju ebanormaalne, et peetakse paraade, lehvitatakse lippe näitamaks, et oleme homod. Mis värvi lipp on pedofiilidel ja Zoofiilidel. Miks normaalsed inimesed, heterod, et käi lippe lehvitamas? Ja soovitakse veel mingeid abielude tunnustamist, et kaks meest saaks võtta veel poisslapse. Jube saatus saab olema sellel lapsel.
O
!/ 2. märts 2017, 09:20
Ootan huviga seda aega, millal näiteks kommionude või liputajate kutseühing esitab protesti ebavõrdse kohtlemise pärast.
h
huviga kohe?/ 2. märts 2017, 17:05
oled siis asjast huvitatu?
H
!/ 2. märts 2017, 18:02
Huvialakaaslast sa minust kahjuks ei leia. Pole minu hobi. Ei, mulle lihtsalt meeldib kõrvaltvaatajana absurdikomöödiaid vaadata.
s
Suund on ju näha/ 2. märts 2017, 09:31
Järjekorras ootavad muud seksuaalvähemused, et Euroopa uute väärtuste ja demokraatlike õiguste alusel seadustada oma abielud laste, loomade, laipade ja üliloomulike nähtustega. Demokraatlik ühiskond ju. Olgem sallivamad!
j
Jasssper/ 2. märts 2017, 10:04
Üldiselt on nii, et homodel on palju aega. Ei ole ju kohustusi, mis aega võtavad. Seepärast ongi nende hääl nii kuuldav.
p
paraadist/ 2. märts 2017, 10:06
“Sel suvel näevad Tallinna tänavad taas Pride’i värve!” teatab Facebooki-leht Tallinn Pride (“Tallinna Uhkus”). Nimelt toimub tänavu 12. augustil Tallinnas taas seksuaal- ja soovähemuste paraad, sest korraldajate sõnul on just nüüd õige aeg häält teha.
1
17 homo/ 2. märts 2017, 17:06
ärge tehke propagandat :).
m
meile poolvägisi peale surutava eu poliitika tuules/ 2. märts 2017, 09:04
saavad nüüd haiged inimesed ennast tähtsana tunda ja olla lõpuks ometi "keegi". See on nii nende ebaseaduslike piiriületajate-pagulaste ootajatega ja ka hälvetega omasooiharatega. Küll see aeg läbi saab, siis poevad jälle kivi alla tagasi. Olege omaette homod aga te ei tohi oma jama normaalsetele peale suruda.
t
tibu/ 2. märts 2017, 08:55
sellel Metsal hoopiski peakis üldsegi igasuguse meedias esinemise ära keelama....aitab juba sellest homopropagandast!!
s
2. märts 2017, 08:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
no/ 2. märts 2017, 09:08
Mode teatas, et minu kommentaar ei vasta nende reeglitele. Millistele palun?
u
Uss/ 2. märts 2017, 10:35
Mo de ja pe de ju suht sarnase kõlaga:)
t
tiit/ 2. märts 2017, 08:47
Moderaator tuleks hoopis kõrvaldada kuna ei saa oma tööga hakkama
m
Ma arvan,/ 2. märts 2017, 08:57
et neid on rohkem kui üks. Kõik tahavad Jumalad olla.
v
villi/ 2. märts 2017, 08:44
väga nõrk kanal ,kes ei julge tõele silma vaadata
t
Tiit/ 2. märts 2017, 08:43
Moderaator ei lase kommentaare läbi kui talle ei meeldi üks sõna ,mis oli suunatud saatekülalise kohta.
m
Ma proovin ka!/ 2. märts 2017, 08:58
m
.../ 2. märts 2017, 09:05
muuda sõna, mõte jäta samaks..
k
Kellamees/ 2. märts 2017, 09:17
To Tiit ! Ma olen koolis käinud pea pool sajandit tagasi aga vastus oli moderaatorilt....kui paned enam kui kolm mõttepunkti, ei lähe läbi....aga ajalehes loed ühtelugu kus sõna ..ja", ..ning" ees on koma, kõik on õige !!!

a
Ann/ 2. märts 2017, 08:42
Telekanal vōrdsest kohtlemisest on midagi kuulnud?
t
Tiit/ 2. märts 2017, 08:40
Tänasest päevast lõpetan TV3 uudiste saadete vaatamise
u
Uss/ 2. märts 2017, 10:06
Vahetasin ka kanalit selleks ajaks. No ku rat, mis r iik see on, kus p e ded ja muu sa ast üle tähtsustatakse? Va stik, jäl k, purustagu oma tag uotsi ja lakkuku jal gevahet enda s it a ses magamistoas.
Vikerkaare on ka ära lörtsinud.
M
ng/ 2. märts 2017, 08:27
Mets ei kannata ju Vooglaiuga debateerimist välja. Mis teha kui vedelaks lõi.
e
erinevus nikastab/ 2. märts 2017, 12:05
u
usuhulluga/ 2. märts 2017, 17:09
pole mõtet debateerida.
k
kes / 3. märts 2017, 00:49
see usuhull on? Mets või?
r
Reimo/ 2. märts 2017, 08:26
võiks ja peakski omad probleemid psühhiaatriga läbi arutama.
j
Just, Reimo/ 2. märts 2017, 10:07
Ja TV 3-s. Vot seda küll vaataksin rõõmsal meelel.
k
Kadi/ 2. märts 2017, 08:13
Arvan et enamus inimesed teavad kindlalt, et Varro Vooglaid kaitseb traditsioonilisi pereväärtusi, miks selles kahtleb TV3 ja kirjutab: väidetavalt traditsioonilisi pereväärtusi kaitsva Varro Vooglaiu....
a
Ave/ 2. märts 2017, 08:49
Ainult enamik inimesi ei saa aru, et selle kõlava sõnapaari "traditsioonilised pereväärtused" taga seisavad nähtused nagu perevägivalla õigustamine, mis Venemaal ka hiljuti dekriminaliseeriti, naiste alandamine ja ainult koduorjusse sundimine, meeste otsustusõigus naiste keha üle ehk abordikeelud, peresisesese vägistamise lubamine, laste füüsiline karistamine ja loomade kombel dresseerimise õigustamine ning orjatöödele sundimine jne.
n
nu/ 2. märts 2017, 08:52
te lihtsalt vihkate lapsi ja emadust.
a
A./ 2. märts 2017, 11:05
Ma soovitan hakata regulaarselt jälgima "traditsiooniliste pereväärtuste" häälekandjat objektiiv.ee, mis on siis eraannetustel põhinev "meediaväljaanne", mille toimimiseks majanduslikus kitsikuses või muidu ühiskonna arengus tahaplaanile jäänud inimesed annetavad enda piiratud raha, ja selle eest siis "teadjad" inimesed kinnitavad neile pidevalt, et ainult kõik teised on süüdi nende hädades ja valikutes. Ja valikud on selliste inimeste jaoks teadagi väga kitsad, sest piiratud mõtlemine lihtsalt ei võimalda ja ei vaja palju valikuid. "Traditsioonilise perekonna" populariseemine kui ainuvõimalikku valikut teeb elu väga paljude inimeste jaoks väga lihtsaks: naine on lihtsalt midagi, mis ühiskondliku korralduse ja surve alusel mehele antakse (mitte ei pea siin sebima, tõestama end jne.) , millega garanteeritakse, et iga mees saab enda geenid edasi viia ja enda geenide jätkuvus on põhimõtteliselt piiratud inimesele kõige olulisem, sest tulemus on väga kindel ja ette garanteeritud (ei ole mingit riski, ebaõnnestumise tõenäosust, võimalust, et järglane ei päri Sinu geenidest absoluuutselt mitte midagi). Lisaks, kuna piiratud inimesel pole üldjuhul enda elu üle suurt kontrolli (ta käitumismudel on reageeriv, mitte ennetav), siis "enda karja" vajab ta igal juhul. Ja selleks on tema naine tema poolt sigitatud järglastega lausa ideaalne...iga inimene vajab enda elus eneseteostust... siit ka suur kisa, et nende lapsed EI KUULU neile, neid viiakse kusagile kooli, kus neile siis õpetatakse laste omanikele mittesobivaid fakte ja mõtteviise (nt et homoseksuaalid on ka inimesed). Nii et põhimõtteliselt võideldes "traditsioonilse peremudeli" lõdvendamise poolt seame me ohtu lausa mõningate inimeste eksistentsi...
v
vaene Anu. / 2. märts 2017, 16:05
t
To Ave 8.49/ 2. märts 2017, 16:45
Et demagoogitsed??? S a l l iv siis?
a
A./ 3. märts 2017, 00:12
Kui Õhtulehe tüüpiline lugeja peab mind haigeks, siis on see kompliment! See on väga suur kompliment!
m
miks/ 3. märts 2017, 00:50
a
A./ 3. märts 2017, 11:42
Huumori, huumori pärast, eriti kommentaariumid on ülihead....mõnikord on enda kulutatud ajast küll kahju aga parimaid mõtteid ei leia kusagilt....
m
Minni/ 3. märts 2017, 11:50
Selle aja võiksid kulutada, et kooli minna ja pisutki targemaks saada.
j
just/ 2. märts 2017, 09:15
TV3 uudistes töötab ju proua Pikofi tütar. Kui tema ema on üks suuremaid kooseluseaduse läbi surujaid ja selle eestvedajaid, siis on selge kust tulevad käsud ja keelud seda debatti mitte korraldada. Ega polegi jäänud peale TTV, kust saada kallutamatuid uudiseid. TV 3 uudised ongi üks peavoolumeedia pealesurutud ehe näide err kõrval.
u
Uss/ 2. märts 2017, 10:11
Täpselt, ega asjatult TTV peale hammast ei ihuta. Et paneme aga päevapealt kinni sest kes teda ikka vaatab.
Ainus kanal, kust veel mõistlikku juttu tuleb.
j
jaah/ 2. märts 2017, 16:55
Kogu aeg lubatakse see kanal kinni panna, aga kuidagi pole siiani õnnestunud.
j
Jaah/ 2. märts 2017, 16:56
Kogu aeg lubatakse see kanal kinni panna, aga siiani pole õnnestunud.
k
kindel värk/ 2. märts 2017, 08:09
nüüd ei vaata enam ühtegi tv3 uudistesaadet.
õigluse mõttes oleks siis mõlemad saatekülalised võinud ära jätta
h
HIRM!/ 2. märts 2017, 08:02
Metsa on tabanud kabuHIRM, et ausalt mees-mehe vastu oma "ideid" esitada ei julge. Must südametunnistus? Mustad teod?
v
Vanake/ 2. märts 2017, 09:26
Kas mustade tegude all mõtled sa number kaheseid tegemisi?
p
Päästke vikerkaar!/ 2. märts 2017, 10:14
Teod ja mees ise lehkavad roo ja järele. Ega sellest ha isust enam vabane, pane Bossi või Cuccit.
m
Mõttetu TV3/ 2. märts 2017, 07:59
Loodetavasti kaotab nüüd TV3 oma avalikuks tulnud orientatsiooni tõttu veel vaatajaid. Kaua ikka oma lollakate seriaalidega rahvast "võluda" saab.

a
Andres/ 2. märts 2017, 07:37
Reimo ja teiste "juristide" demokraatlike õiguste kaitseks ja loomulike vajaduste rahuldamiseks organiseerib Maire Kaunaste riigikogus munarakudoonorite kirbuturu.
v
Velak/ 2. märts 2017, 07:32
Proovisin kommendeerida asju õigete sõnadega kuid ei lasta kommendeerida. Kus on sõnavabadus?
Haigete koht on haiglas kas ei ole vää?
k
kas/ 2. märts 2017, 11:50
sa oled arst, et paned diagnoose? Ma võiks sinule ka panna, tugevad sümptonid on olemas :).
p
Perverdid / 2. märts 2017, 07:31
Ei ole debatiks võimelised
j
jaa/ 2. märts 2017, 07:30
normaalsust kardetakse, ning väärastunud mõtlemist surutakse peale.
m
Montgomery/ 2. märts 2017, 07:27
ä
ätt./ 2. märts 2017, 07:26
Kui oled homode poolt siis on loota,et midagi kukub ka Sorose kukrust,nii lihtne see onngi.
w
wc/ 2. märts 2017, 07:09
t
Tiit/ 2. märts 2017, 05:39
Homod juba päris käest ära läinud? Dikteerivad telekanalitele kellega koos tahavad esineda.
T
/// 2. märts 2017, 07:33
TV 3 ongi homo kallakuga, eriti üks naine-saatejuht uudistes läheb alati pöördesse, kui vaid vähegi võimalus avaneb. Hea, et saab kanalit vahetada.

o
olge ise ka tublid/ 2. märts 2017, 01:11
83% saatesse helistanutest oli vastu homoabielude seadustamisele Eestis. EKRE on seda kogu aeg rääkinud, et vaid ligikaudu viiendik eestlastest toetab seda väärseadust ja nüüd tuli järjekordne kinnitus sellele.
m
mis kinnitus/ 2. märts 2017, 11:53
see on, et vihkajad vaid kulutavad helistamisele raha? Mina, hetero, olen poolt, sest kõigil on õigus elada, ela ise ja lase teistel elada, aga ma ei helistanud, nagu paljud minusugused.
j
Jep/ 2. märts 2017, 13:01
Nad ju elasid vaikselt kapis vb aastasadu, keegi neid ei häirinud.
Lugu läks hulluksa siis kui neil tekkis mõte kapist välja tänavale tulla marssima ja oma perversusi kõigile näitama hakata.
Mul polegi muud seletust sellisele nähtusele noortele sugulastele kui ütlen, et nad ei ole täie tervise juures, nad on haiged.
Siiani 7aastasele ja 11 aastasele on sellest seletusest piisanud.
m
mingu soome/ 2. märts 2017, 00:53
seal tänasest alates elu lill . Meid niigi alla miljoni. Milleks meie rahvale see iibetapmise pepukulturism?
m
Merk EL/ 2. märts 2017, 05:46
Iibe ei tapa mitte homod vaid meie riigi saamatu sotsiaal- ja majanduspoliitika!
x
XXX/ 2. märts 2017, 21:53
huvitav jutt , nii saamatu, et ei saa vart taha :) Vanavanaemal sul oma riiki ei olnud elas tänapäevamõistes puukuuris ja tal oli 6 last sa ei saa ühte ka valmis, riik süüdi.
p
2. märts 2017, 00:50
poleks teadnudki, et sellised saated on, eesti kanaleid ei vaata.
ü
2. märts 2017, 00:39
m
mmm/ 2. märts 2017, 00:45
varrofoobia.
kõlab hästi ja loodetavasti saab sellest termin.
u
usuhullude,/ 2. märts 2017, 11:54
lisaks Putini rahadega sahkerdaja vastu on foobia enamusel.
j
ja/ 2. märts 2017, 00:32
ega selle varre virilat nägu ei tahaks teleekraanil näha küll
s
Soovitus/ 2. märts 2017, 01:56
k
krat pärnust/ 1. märts 2017, 23:55
h
homo/ 2. märts 2017, 00:14
t
totule,/ 2. märts 2017, 11:56
kas lesbid pole siis võimelised sünnitama? Või ei tea mõistete tähendust?
r
rore/ 1. märts 2017, 23:39
Mind on ka äratüüdanud see homopropaganda. Igaüks elagu oma elu! Ise küll ei tahaks olla see laps, kellel on kaks isa ja kaks ema. Vanavanemaid on mõlemaid koguni neli?
v
vanaema/ 2. märts 2017, 22:18
Ma ei ole kindel,et need vanavanaemad sellest "peremudelist" vaimustuses on.
p
Profet/ 3. märts 2017, 15:41
Selliste värdperedes kasvatatavate laste puhul on vanavanemaid vähemalt kuus kuni kaheksa - isa1 ema-isa, isa2 ema-isa ja bioloogilise ema ema-isa (+ bioloogilise isa ema-isa, kui laps on värdperre lapsendatud).
M
???/ 1. märts 2017, 23:38
Miks on geiaktivisti soov ja tahe TV juhtkonna silmis märksa kaalukam kui prereväärtuste kaitsja oma?
e
eestlane/ 1. märts 2017, 23:51
Sellepärast, et ebanormaalsus on uus normaalsus. Peab olema ju e6ard, et oleks tänapäeva norm. Tegelt sa lihtsalt magad ja näed und praegu, ära pane väga tähelegi.
k
kõik/ 2. märts 2017, 01:48
väärastunu toob TV3-le rohkem raha sisse.
s
Simple/ 2. märts 2017, 02:47
Sellepärast, et ühe saatejuhi ema on SOTS. Ilmselt ka TV3 on sotside meelne ja selle kaudu ka samasooliste õiguste kaitsja.
j
Jep/ 2. märts 2017, 04:49
Mets võitleski välja oma soolo eile õhtul Kanal 3 uudistes. Varrot ei saanud juba sellepärast sinna lubada,et siis oleks Reimo oma nn põhimõtetega haledalt alla jäänud ja paistnud välja poolearulisena.
m
Mets/ 2. märts 2017, 07:28
näeb poolearuline ka ilma Varrota välja.
t
to ???/ 2. märts 2017, 08:57
ah,et miks? võid 3 korda arvata...
s
sellepärast/ 2. märts 2017, 09:08
et see ongi tolerantsus ja sallivus Eesti ja Euroopa moodi, olla gei on IN ehk siis uue euroopa aadliseisus.
m
mis pereväärtusi/ 2. märts 2017, 11:58
ta kaitseb, pole kordagi kuulnud, et ta võitleks perevägivalla vastu, ainult homode.
t
Tiit/ 2. märts 2017, 15:11
Vooglaid on väga silmakirjalik populist.

g
göögel/ 1. märts 2017, 23:34
minge viitü oma reklaamiblokeerijate vastase teavitustega!!!
s
See aitab/ 2. märts 2017, 08:48
Installi ad-blocki lingil olev lisa. See aitab http://adblock.ee/
r
Riik ja rahvas/ 1. märts 2017, 23:21
Ära on tüüdanud see pidev halamine! Igaüks elagu oma elu!
j
Just,/ 2. märts 2017, 04:51
kõik elasidki oma elu niikaua, kuni need sileajud kapis püsisid.
e
eksid, kullake/ 2. märts 2017, 10:02
“Sel suvel näevad Tallinna tänavad taas Pride’i värve!” teatab Facebooki-leht Tallinn Pride (“Tallinna Uhkus”). Nimelt toimub tänavu 12. augustil Tallinnas taas seksuaal- ja soovähemuste paraad, sest korraldajate sõnul on just nüüd õige aeg häält teha.
n
no ja siis,/ 2. märts 2017, 12:00
pole kunagi näinud ja ei näe ka suvel, aga teie minge vaatama, kui huvi tunnete ühinemiseks :).
j
jätke siis need näod lindile,/ 2. märts 2017, 22:42
ehk läheb kellelgi vaja.Ajad muutuvad teinekord väga kiiresti.
t
Tann/ 4. märts 2017, 00:04
Eriline uhkus küll - perverssusi ülistada.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee