kui kaugele selle iseteenindusega saab minna. Kui tänapäeva suured selverid muutuvad klientidele ebamugavaks, siis tekkib kohe võimalus pakkuda midagi uut või unustatud vana. Hiljuti olid ju väikesed poekesed, mida oli päris palju. Igal perel oli oma kodupood või koguni mitu. Toiduainete tootmise ja impordi kasv tingisid suurte poodide tekke ja väikeste kao. Väikepoodide kadumine on teinud linnatänavad tühjaks. Inimesi võib kohata vaid bussipeatustes ja suurtes poodides, kuhu sõidetakse autoga või bussiga. Inimestel ei ole tänavatel midagi teha. Kui oleksid väikesed poed erinevate ja omanäoliste kaupadega,kohvikud, kus saaks tuttavatega kohtuda jm. tuleks elu linna tagasi. Eriti hull on olukord Tallinnas. Kõiki linnu ei tea,aga mitmes väikelinnas on olukord parem, kuna seal käiakse enamasti jalgsi.
Selverid juba tehti sellisteks 28. veebruar 2017 12:46
no ei sobi vanematele inimestele selline asi kohe mitte. Seal on miljon asja mida vaja enne teada kui sinna sorkima asuda. Lõpuks on aparaadid katki ja arve miin istes. Läksin teise poodi üle.
Tegelikult kaovad ka need kassad, sest on juba juurutamise etapis (mujal), kassavabad poed. Kauba kaasavõtmine fikseeritakse turvaväravate läbimisel ja ostusumma võetakse kliendi pangaarvelt automaatselt. Keda-mida, aga turvad jäävad ka tolle lahendusega alles.
Ei hakka kasutama iseteeninduskassat. Igatsen tagasi väikepoode,kus saad müüjaga otse suhelda ja kaupa näha,valida. Müüja oskab soovitada ja oskab mulle lõigata sellise tüki,mida soovin. Pakendatud kaup pole hea.
rumal jutt. läheb vaja,sest need masinad alatihti on probleemsed ning sellega peab olema inimene nende juures pidevalt ning ka selle pärast,et kui keegi ostab toote mis on lubatud vaid üle 18 või 21 jne siis mitte üks masin ostja vanust ei registreeri. jah ei ole vaja 10 kassapidajat ,kui sul on 10 automaatset kassat, kuid selle jaoks on vaja vähemalt 2 inimest nende juurde kes inimesi abistavad.
see kõik nii lihtne ka pole. Kassiirideta poed toimivad vaid teatud liiki kaupade puhul. Kõige paremini saab hakkama tükikauba ja pakikauba müügiga. Saalitöötajaid , turvatöötajaid ja kaameraid on oluliselt rohkem vaja. Teisalt toimub äge pakenditevastane võitlus. St. et kliendid peavad hakkama järjest rohkem kaupu ise kaaluma.
See on jusr see, mis mulle ei meeldi. Lähed poodi ja teed ise kogu töö ka ära. Huvitav, kas kaup on siis sellevõrra odavam. Minu asi on kauba eest maksta, ülejäänu on poe mure. Nagu lennujaamades - trüki ise pardakaart välja, siis vii pagas kuhugi ja ei tea, mis veel.
restoranid kinni ja kõik mäkki 28. veebruar 2017 10:31
püha naiivsus. kaupmehe huvi on ikka selles, et klient viibiks poes kaua ja ostaks palju, mitte et ta ostaks kiiresti. kui eesmärk on kiiresti müüa, siis ilmselgelt väheneb ostetav kogus. ostja tunneb ennast kassaneegrina, kui ta peab ise asju läbi piiksutama hakkama. müügiautomaate saab igal pool üles panna ja seega poed hävitavad oma klientuuri. ja kui midagi nutikassas viltu läheb, siis ikka kohe väga jama. smamoodi saab nutikassat lihtsasti petta. nutikassad on kulukas projekt ja kulutab raha rohkem, kui tekitab läbimüüki
no ega ikka ei kao kassad kuhugi 28. veebruar 2017 10:03
sest kuidas saaksid kauba eest tasuda inimesed,kel konto arestitud ja kaardimakset teha pole võimalik . . . ? või lähevad kauba eest maksmata koju - see ju küll väga hea variant sel juhul . . . :)
Kogu meie elu nutisfiteerub nii kiiresti, et ilmselt tuleb vanurid juba varsti kui elus iseseisvalt mitte toime tulevad isikud kuhugi hooldekodudesse ära küüditada. Jalust ära. Näiteks lugsesin mullu maakonnalehest juttu kellestki Aseri nimelise linnakse mutikesest, kes suure maantee ääres seal peatuses peatuvat kaugsõidubussi ootas, et suurde linna sõita, kuid teda ei võetu peale, Sest vabad kohad said endale hoopiski mingid samast peatusest peale minevad noored, kellel oli taipu nutitelefoni kaudu endale kohad ära tellida.
Ma olen noor inimene, aga ka sealsamas bussist maha jäänud, sest pilet polnud ette ostetud. Kas mulle ka kaasa tunneksid? Lihtsalt on ju nii, et kui soovid teatrisse või bussiga sõita või kinno, siis tuleb pilet enne ära osta.
Sinul oli valikuvõimalus, Kuid pensionärmutikesel on heal juhul mingi vana nuppudega mobiil, millega saab vaid helistada. mitte moodne nuti. Ja kodus internetti ei ole tal kah enamasti mitte. Tema jääb paratamatult nutifitseerimisele jalgu.
Miks ei saaks sellist süsteemi teha, et kliendikaardi sisestamisel fikseeritaks vanus ära. Kogu aeg oota, millal müüja suvatseb mulle õlleostuks loa anda.
Ei ole vaja jah. Sellega tuleb harjuda. Muidugi jäävad neid kassasid teenindavad valvetöötajad ja turvateenistus. Poed võiks siis lahti olla ööpäevaringselt. Need töö kaotavad võiksid siis saada omale õiguse igakuisele tasuta toidu- ja olmekaubale mõistlikus koguses.
Tartus Veeriku Selveris olid kõik tavalised kassad pika sabaga, no ei viitsinud oodata, partnerkaart lugejast läbi, pult kätte, korvis olnud asjad läbi piiksutada, kotti panna, pult tagasi riiulisse, pangakaart makseterminali ja valmis. Järgmine kord Selverisse minnes võtan kohe selvekassa puldi kaasa.
Täitsa hea mõte! Ja lisaks veel, et pane endale kaamera ka õla peale ja ekraan nina ette, siis saad iseennast vaadata ja teed turvamise töö ka juba ära. Seejärel luua selga ja õhusõit koju - lihtsalt priima
KOMMENTAARID (44)