Eesti uudised

Firmaautode erisoodustuse aluseks saab auto võimsus - värvilisi numbreid ei tule

Toimetas Keit Paju, 23. veebruar 2017 16:59

53 KOMMENTAARI

p
Phew/ 25. veebruar 2017 01:59
Nüüd hingavad paljud kergendatult - naabrid ei teagi, et ma firma autoga poosetan :)
e
Eputamine tuleb lõpetada/ 24. veebruar 2017 18:59
Siin selle luksuse mõte ongi. Tahad laiata, maksa topelt ja ära vingu, ise tahad kunni mängida! Sellel on oma hind. Ja selle raha eest ehitatakase uusi lasteaedu. Kuigi kuni kahe liitrise mootoriga Firmaautosid ja 5 aastat ja vanemaid peaks maksustama mõistlikult, nii vaevumärgatvalt. Aga luksus topelt. Pirita tee on täis autosid mille hind ulatub kõrgemale kui 35 000 € sageli kuni 60-70 000€ See on uhkustamine see pole ratsionaalne. Eestlane on terve elu üle jõu tahtnud elada, et esineda. Mida teeb siis see sinu kallis auto rohkem kui tavaline? Esinemine tuleb lõpetada. Skandinaavias märkad stabiilset kesmist. Soome rikkad ja ettevõttete juhid sõidavad suurel määral Skodade või taoliste tagasihoidlike autodega, Pidavat ärile paremini mõjuma. Üks Soome miljonär rääkis, kui kehvasti läks kui ta 500 se Mersuga sõitis.
n
njimi/ 24. veebruar 2017 13:44
Müün firma auto omale maha, jään ilmselt firmale selle eest võlgu vähemalt esialgu, vahet poe raha ühest taskust teise tõstmine. Siis hakkan sõidulehe alusel hoopis firmast võtma eraauto töösõitudeks kasutamise kompensatsiooni. Mingil juhul seda maksu maksma ei hakka. Uue auto vajadusel laenan firmast omale raha ja ostan uue masina omanimele,
o
ok-jok/ 24. veebruar 2017 07:50
No küll kardavad neid numbreid.
j
jt/ 24. veebruar 2017 09:04
Jah. Nii tagasihoidlikud need kõrge lisaväärtuse loojad. Värvilise numbri korral saaks kohe tänada Eesti elu edasiviijaid , tööandjaid ja riigikassa täitjaid.
k
Kuidas/ 25. veebruar 2017 15:44
kavatsesite neid tänada?
r
Rohkem Parklaid/ 23. veebruar 2017 23:03
Arvan, et sotside võimuletulekuga kahaneb keskklass ja toetuse saajate hulk suureneb. Arvamust on kujundanud võimulolijate üllitised, alates sotsiaalmajade getode loomise/ülalpidamise (ehk hiljem ärastamise) plaanist, lõpetades alkotootjate ekspordi mahtude tõstmisega.
Erafirmade omanikud ei lase erasõitudel toimida kui see oleks kahjumlik. Kui riik end vahele sätib, siis tuleb töötajat teisiti stimuleerida. Stimulaator tuleb ringi mõelda ja ühe isikliku autoga tuleb vabal ajal sõita ning teisega (soovituslikult fossiilse ja 1.2 mootoriga) töö ajal.
a
Alar1/ 23. veebruar 2017 20:55
KE teeb seaduseid ja võtab siis tagasi. KE määrab ministri ja võtab siis tagasi. KE möliseb venelaste propagandakanalitele ja võtab siis sõnad tagasi. Ratas ei saagi peaministri tööga tegeleda, sest peab kogu aeg ämbrisse astunud ministreid õigustama. Ratas sobib Tambovi oblasti külanõukogu juhatama, mitte Eesti peaministriks!
v
võrdlengi/ 23. veebruar 2017 20:00
Sa ürita ise ellu jääda, kui rahvas su ükskord riigi palgalt maha võtab.
n
no võrdle naabritega/ 23. veebruar 2017 19:50
Skandinaavias maksad topelt ja ka kui kodusele aadressile kirjutad kontori, maksad kodu eest topelt. Me ei saa eluajaks banaanivabariigiks jääda. Eetsis on siiani maksude poolest olnud väga hea ettevõtluskkeskkond. Mine jää oma ettevõttega skandinaavias ja Lääne Euroopas ellu!
u
Uku/ 23. veebruar 2017 20:09
Kas firmas potil käimisele pannakse ka loendur ja maksud peale?
ä
ära rohkem peale võta!/ 23. veebruar 2017 23:11
Midagi ei maksa Skandinaavias topelt. Ostad endale auto ja saab vabalt firmasõite teha ning ca 40 eurosenti kilomeetrilt maksuvabalt välja võtta. Kui käruga, siis veel rohkem . Kui töömees ka peal, siis jälle kilomeetrihinnale juurde.
Firmaautol peab vaatama, et oleks käibemaksuarvestuskõlbulik. Landcruiseril tagaistmed seest välja ja saab väga hea tööauto.
Kontor kodusel aadressil - mingi osa kodust arvestatakse kontoripinnaks , näit 30 või 40 % ja sellele minevad kulud on maksuvabad.
Läksingi oma ettevõttega juba eelmisel aastal Skandinaaviasse, sest banaanivabariigi ettevõtluskeskond pole jätkusuutlik.
m
Miks/ 25. veebruar 2017 17:56
peaks sissekirjutuse eest maksma? Suur osa väikeettevõtjaid ei vaja kodukontorit vaid ainult registreerimise kohta, milleks on tavaliselt kodune aadress. Kui tööd tehakse kliendi juures kodus või mõnes ettevõttes, siis kodus võibolla on vaja vaid kohta dokumentide või tööriistade hoiuks, samuti ka kohta sõidukile. Ta ei kirjuta eraisikuna arveid oma ettevõttele isikliku pinna kasutuse eest. Ma ei usu et Skandinaavias see nii on. Kui seda tõesti tahaks nii korraldada, siis tõenäoliselt kaoksid paljud vajalikud teenused, igaüks olgu ise torulukksepp,elektrik, korstnapühkija,juuksur jt.

m
maali/ 23. veebruar 2017 19:35
kahju, värviline numbrimärk säästaks nii mõnegi nina sellest, et vihm sisse ei jookseks
p
Pilt/ 23. veebruar 2017 19:29
Pildil olev EMME 3 maksab enda maksumuse riigile välja vähem kui 4 aastaga.
l
loe ja imesta/ 23. veebruar 2017 19:24
tööjuures kasutan netti, tööriistad võtan firmast koju remondi jaoks, materjalid ka kulusse jne et 101 oleks vähem laristada
l
lugege ERR uudis korralikult läbi/ 23. veebruar 2017 19:24
seal on selgelt öeldud, et ka N1 kategooria väikekaubikud kuuluvad maksustamisele. AK-s ka ei räägitud sõiduautodest, vaid jutt käis firmaautode umber. Kaubikutele geps peale ja liiklusregistrisse tuleb märge teha, et erasõitudeks pole lubatud kasutada jne. Praegu ei taheta enne aastapäeva põhjalikumalt rääkida vist.
t
Tige kala/ 23. veebruar 2017 22:50
N-1 maksustada :55x1,96=107,8+km =129,36x12=1552,32 aastas s.t et väikese piruka kasutamise korral tuleb töömehe tunnile EUR juurde panna , kuna taustateenused ka kasvavad , siis arvan et pigem 2 euri .
3,5 kaubiku juures tuleb üle 3000 tuhande maksta -võite arvata kuidas väikeettevõtlus saab kabelimatsu . Kesikud ja sotsiv.rdjad vaid suplevad rahas . Palju õnne üleüldise hinnatõusu puhul .
r
Radist/ 24. veebruar 2017 00:25
Sa oled sedasorti inimene, kellele iga AK jutt on kui aamen kirikus, seaduseks? Mis sa siis teeksid, kui sa homme AK-st kuuleksid, et jutt käis suurfirmade juures, kõrval, ümber?
o
Oi kurja!/ 23. veebruar 2017 19:22
Palju firmaautosid tuleb müüki. Seda maksta on kallim kui odavama auto liisingut.
r
röövimine/ 23. veebruar 2017 19:13
Mina maksaks oma tagasihoidliku firmaauto hinna koos käibemaksuga kolme aastaga riigile. Autoks on 2012 aasta Ford Mondeo, diisel 120 Kw. Praegune hind võib olla 10 ja 12 tuhande vahel. See on ettevõtete lämmatamine.
t
Teate mis,/ 23. veebruar 2017 18:52
Tehke endale väike firma ja siis asuge sõimama.Minul on pisikene firma.Üksinda teen tööd ja maksan maksud.Need maksud on juba praegu väikefirmale üle jõu.Siis on kaks valikut :kas lõpetada firma või hakata jala mööda Eestit jooksma.Mitut autot kinni maksta ei jõua.Arvasin,et uus valitsus on vähe targem,aga tundub,et kes sinna mäele pääseb,see lolliks läheb.Nad ei saa vist üldse aru ,ega tahagi aru saada,kuidas plebeid allpool elavad.Peost suhu.
u
Uku/ 23. veebruar 2017 18:09
Riik tahab saada 1,96 eurot kilovati eest kuus. See tähendab seda, et kümne aastaga maksad teise auto raha riigile. Minge p...
e
Emme 3/ 23. veebruar 2017 19:18
Aga sellised (Emme 3) eelised peaksid ka lõppema. See on ju meie kõikide maksuraha mis niimoodi luxuseks pestakse. Kallis auto ostekase nii et firma kuludega tasutakse kõik auto kulud, millest makse ei maksta.ettevõtjana imestan, et täiesti mõttetu teha äri selleks et osta omale muskelauto ja siis eputada sellega. Ettvõtlus peaks midagi muud tähendama. Sellised emme 3 autod tuleks 10 kordse maksu alla panna karistuseks. Samas Eestis on nälgivad lapsed. Riik saab raha maksudest. Emme 3 omanikele ütlen et Karma saab kätte.
r
raha kulu/ 23. veebruar 2017 19:28
Riigile on nälgivad lapsed kama. Vaja on toita võõrsõdureid ja osta tanke.
e
EMME3/ 23. veebruar 2017 19:32
Selline EMME3 reg. märk näitab lihtsalt rumalust, ei muud. See ei pruugi firmaauto olla. Kui ongi, siis selliseid pole nii palju, et see suures katlas maitset mõjutaks.
h
hm,/ 23. veebruar 2017 19:41
paari tuhandene kasutatud auto ja pole ostul mingit km tagasi saanud, registreeritud 50 protsenti erakasutuseks. Sõidupäeviku alusel kuus keskmiselt 100 eurot firmale( maapiirkond) või selleta 256 erisoodustusmaksu riigile. Km tagasi igakuiselt keskmiselt 3 eurot. Sõitnud 3 aastat, Maksan ikka, kuigi olen auto juba firmale kinni maksnud. On see siis mingi erisoodustus? Ja nüüd pean sinu kadeduse pärast selle sama auto veel riigile ka kinni maksma?
t
to EM../ 23. veebruar 2017 19:46
Eputamist näitab. Rahaga eputamist.
i
Ikka rumalust/ 23. veebruar 2017 20:04
Just rumalust. Auto maksumus ju registreerimismärgist ei muutu ning tavalise märgiga kallis auto oleks ju sama edev aga siiski anonüümsem. Selline registreerimismärk näitab omaniku madalat intelligentsi.
t
T.Rex/ 23. veebruar 2017 23:54
Sinu leivaisadele on ka nälgivad lapsed kama. Ja kui nad seal idapool oma lollusi ei teeks, poleks ka tanke ega võõrsõdureid vaja.
Aga punaste taskud on sellest sõltumatult täitmatud.

r
Radist/ 23. veebruar 2017 18:03
Keit Paju, arvesta, et peale sinu mäletavad minevikku teisedki
a
ab/ 23. veebruar 2017 17:58
ita deformes debilitas....lõunas pole ei farmeril, ega metsamehel lada mootoriga midagi peale hakata, svester ikka teab, mis on lada? vaevalt! Kas ta ta liivimaast üldse midagi teab?
n
no siis jõuab ikka maksta ka,/ 23. veebruar 2017 18:28
muidu igal ühemehe firmal autod firma nimel.Miks,pole ju saladus.
l
lex/ 23. veebruar 2017 19:09
küss pole mitte selles, kas jõuab maksta või mitte, aga põhimõttes. Ettevõte on ostnud enda teenitud raha eest auto ja maksab sõltumata sellest mitu km erisoodukat, sõida või 3 km. Avalik sektor sõidab arva ära mis raha eest ostetud autoga ja erisooduka maksab ka arva ära kes
l
lugeja/ 23. veebruar 2017 19:13
oled lihtsalt kibestunud kadedik! tee endale firma ja vaata kui kerge on auto soetada! tagada et inimestel oleks tööd ja maksud saaks makstud. normaalne inimene saab aru et uus auto võtab vähem raha kui vana uto pidev remontimine
samas need kes seadusi teevad ei maksa mingeid erisoodustusi aga kimavad riigi autode ja riigi küttega kõik oma sõidud....
m
metsahävitajatele/ 23. veebruar 2017 18:30
tuleks veel kahekordne maks kehtestada.
r
Radist/ 23. veebruar 2017 17:56
Värviliste numbrimärkide plaanist rahandusminister loobus. Veelgi enam - mida võimsam auto, seda maksuvabam. Aga kui valge numbrimärgiga auto oleks tava, kollane firma, mis sul siis selle vastu nii kangesti on, lugupeetud rahandusminister? Ka ma oletan...
k
kv/ 23. veebruar 2017 17:54
veoautod ei lähe arvesse, küll aga kaubikud N1
a
ab/ 23. veebruar 2017 18:03
lihtsalt tehakse kõik, läti reggi panna, valitsus teeb kõik, et raha eestist minema viia! Talinas pole küll palju mättaid, aga nät, ikka mõned lambad leiavaad oma!
e
Ettevotja/ 23. veebruar 2017 17:42
Kerge siiber saab juba neist erinevatest maksudest!! Eks paistab, et kaua ma viitsin teid toita, varsti oleme kõik riigiteenistujad. Küsimus vaid selles, et kes meie palga maksab?! Maksustage arvutid ka võimsuse pealt, interneti kiirus ka ära maksustada!
t
to ette../ 23. veebruar 2017 19:20
Ei ole nii. Tarrbetule eputamisele tuleb lõpp teha. Ütlen seda 20 aastase ettevõtjakogemusega.
k
kui/ 23. veebruar 2017 23:14
tahan siis eputan, sest teen seda ju OMA ISIKLIKU või OMA FIRMA, mitte aga riigi raha eest!
t
to: to ette/ 23. veebruar 2017 23:20
... ma ei ütleks, et Passati omamine on eputamine. Eks ole 2000ndate alguses ikka hullemate kärudega ka sõidetud, fiatid ja fordid aga tookord nende firmade autod lihtsalt lagunesid üllatavalt ruttu. Võimalikult keskpärane auto, mis mahutaks natukene kõrgemaid asju. Avant muidugi. Ma ausalt ei oska siin mingit eputamist näha, täiesti tavaline auto. Oleks Octavia olnud kohe saada, siis oleks selle võinud ka osta, kuid ettevõtluses sa ei saa 4-5 kuud alati oodata, võtad selle ära, mille saad kiirelt ning lähed eluga edasi.
Pea ei ole prügikast ja mingi moment sa ei taha enam kõiki neid reegleid päevast päeva juurde õppida, kergem ongi kusagile avaliku sektori juhtivale kohale minna ning ettevõtlsust teha vaid hobina. Ma olen päris kindel, et riik oleks kordades suurem kaotaja.
m
maru eesti maalane/ 23. veebruar 2017 17:42
värvilised numbri eriti vajalikud - erinevad värvid ministeeriumide kaupa ja politseil ja kapo erinevate värvide ja kolme eri värvide kaupa kõik riigi ja eraameti autod,kasutada 7 vikerkaari värvi.
h
Hm/ 23. veebruar 2017 17:38
Punaviletsusel rahakott nii tühi, et ei ole vahet kust, aga peaasi et pappi tuleks.
a
aga õige ka ju,/ 23. veebruar 2017 18:25
tööajal oleks ju värvilistest numbritest kaubanduskeskuste parklad täis.Ega enda all olevat oksa ju ei saeta ka.
e
et siis/ 23. veebruar 2017 17:24
Poliitikud ei näe ette sellist varianti, et kellegil on oma enda auto ja teeb sellega töösõite. Muidusööjatel ju omi autosid ei ole.

k
KITSED / 23. veebruar 2017 17:14
kes kulat selliste mõtete peale üldse tuleb ? Ma kahtlen meie võimumeeste adekvaatsuses ja tegeliku elu tundmises ! MIS TOIMUB!
n
na hitruju zopu jest/ 23. veebruar 2017 18:18
hui s vintom. Palgapikendustega tuleb lõpetada.
a
Ahsooo.../ 23. veebruar 2017 17:11
Mis nüüd saab`? Kui firmas nt 7 SCANIA vedurit, kokku nende võimsus 3920 hobuõudu, ehk 560 per masin!?
a
ab/ 23. veebruar 2017 17:52
mõtlevad vist ikka sõiduauto klassi kuuluvaid
m
Mõtlevad!?/ 23. veebruar 2017 18:22
Tead, ei usu- see käib neile kindlasti üle jõu.
m
maga kaineks/ 23. veebruar 2017 18:22

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee