Eesti uudised

MEELEAVALDUS: loomakaitsjad nõuavad Toompeal karusloomafarmide keelustamist

Juhan Haravee, 13. veebruar 2017, 04:00

52 KOMMENTAARI

s
Skandinaavlane/ 13. veebruar 2017, 19:11
Ma ei taipa, miks moderaator võtab järjekindlalt maha kommentaari karusloomakasvatajate konkurentsi, turuosade ja kasumite kohta. Kas see on tabuteema või?
s
Skandinaavia karusloomafarmi osanik/ 13. veebruar 2017, 19:06
Õige! Very good! Just nii! Keelustage aga kiiremin ära!. Siis saame meie siinsetest konkurentidest lahti, nende senine turuosa jääb meile. Ja lisaks muutub Eesti ise meie kaubale turuks. Hakkavad meilt kasukaid ostma. See on väga hea, et ilmas on veel õndsaid naiivikuid. Nende oma karusfarmitöötajad jäävad tööta. Meie äri siin aga aina laieneb, aktsionäride dividendid muudkui suurenevad. Toetan teid, armsad Eesti karusloomavastased. Tubli, jätkake muudkui samas vaimus
l
lambanahast kasukas/ 13. veebruar 2017, 14:52
Hinnas on selline praktika: karusloomal lüüakse käpad otsast ära, tõmmatakse nahk maha ja visatakse hunnikusse surema.
Kui sellest teada sain ostan ainult lambanahkse kasuka.
Kui loomaarmastajatel vähegi loogilist mõistust oleks, siis nad taotleks karusnahkade müügi keeldu.
k
Küsimus/ 13. veebruar 2017, 12:47
Kas loomakaitsjad teavad, kui palju on naaberriigis Soomes karuslooma kasvatajaid. See on riigi sissetulek, pluss töökohad inimestele. Meil aga kiretakse, et kinni ja kinni. Hakake ükskord ise ka tööle ja tootma, siis äkki jõuab kohale tegelik elu.
p
Pööriöölane/ 13. veebruar 2017, 13:17
Nad teevadki Soome ja Skandinaavia firmade tellimustööd ning võitlevad kohaliku tootmise vastu!
m
Mati/ 13. veebruar 2017, 15:15
Rumal jutt. Eesti karusloomakasvatused on minu teada 90% ulatuses soomlaste omad.
s
Skandinaavlane/ 13. veebruar 2017, 19:09
Õige! Keelustage aga kiiremin ära!. Siis saame meie oma konkurentidest lahti, nende senine turuosa jääb meile. Ja lisaks muutub Eesti ise meie kaubale turuks. Hakkavad meilt kasukaid ostma. See on väga hea, et ilmas on veel idealiste. Nende oma karusfarmide töötajad jäävad tööta. Meie äri siins aga aina laieneb, aktsionäride dividendid suurenevad. Toetan teid, armsad Eesti karusloomavastased. Tubli, jätkake!
o
onu/ 13. veebruar 2017, 11:58
Aga edasi mida keelavad! Seksi lubavad ja soovitavad vagesi! Oi Oi Oi! Soed riidet kanda ei tohi! Osta kalli ramsu! 40 Kulma tuleb vot siis tans lahti!
l
Loom/ 13. veebruar 2017, 12:04
See täiesti norm ilma sooblinahkse kasukata saab elada küll
j
Jaan/ 13. veebruar 2017, 14:53
Kui kasutad naftat, siis küll!! 30-50 aasta pärast on nafta otsas, siis jooksete palja tagumikuga ringi. Lehvitage siis vikerkarevärvilisi lippe, hakkab soojem.
v
vanaema( see teine) / 13. veebruar 2017, 11:36
Jah, kannan kasukat, naaritsanahast , peab ilusti ja kaua vastu, ca 10 aastat juba, karusnahast erinevaid mütse ja kraesid ka ja loomulikult tunnen ennast hästi, igas mõttes...pole meil siin Eestis kuskil vaesust, mis sunniks paljas olema, kõigil on riided seljas...Need, kes tööd teevad saavad hakkama!
m
Mul/ 13. veebruar 2017, 12:06
Just vastupidine tunne, oma naaritsakasukat ei pane selga ja tsirkusesse ka ei lähe
a
Avaldan ka meelt/ 13. veebruar 2017, 11:33
Nõuan loomakaitsjate keelamist, kuna tegemist on rahvusvahelise petuskeemiga lihtsameelsetelt inimestelt raha väljapetmiseks.
Millal hakatakse neid rahakerjamisi ja selle raha teab milleks aurustumist kontrollima?
Samas võiks kontrollida ka loomakaitsjate vaimset taset, sest nende radikaalsus on siiski haiglaslik.
l
loomade farmist (mitte lammas või siga)/ 13. veebruar 2017, 11:03
No ma ei tea - ka teis siis tõesti ei ole halastust nõrgemate vastu? Keegi muretseb naabrite kasumi pärast, keegi loodusreostuse pärast. Paljud teist on jõudnud endale karusnahkse toote soetada? Mitte keegi, usun ma. Seda kummalisem on, et soovite karusloomade piinamist ise sellest midagi peale haige naudingu saamata.
Me ei räägi teistest õnnetutest, keda inimene sööb, kuid kõigisse elusolenditesse tuleb suhtuda aupaklikult! See on inimeseksolemise esmane nõue!
Aga noh, mis ma ikka. Eks ma olen vaimselt arenenum, kui selle teema keskmine kommenteerija.
t
to loomade farmist/ 13. veebruar 2017, 11:43
sa ikka ei tea midagi, olen töötanud karusloomade tehases ja võin öelda, et neid armsaid isendeid ei tapeta üldse julmalt, vaid pannakse magama, Üldse te loomakaitsjad minge toitke neid ilusad isendeid looduses jne
k
Kahju/ 13. veebruar 2017, 12:07
Sinust kui pead seesugust tööd tegema
t
to loomade farmist/ 13. veebruar 2017, 11:51
üks asi tuli veel meelde, ühel öösel sinusgune lollpea murdis meile farmi sisse, lasi loomad välja, loomad olid nii paanikas ja ei teadnud, mida teha jne Tükk aega läks aega enne, kui sai loomad kätte ja maha rahustada Kui te lollpead ei tea mida teete, siis küsige enne ikka üle, kuidas loomad võivad reageerida
t
to 11:03/ 14. veebruar 2017, 03:09
Kui palju on sinus halastust, kui sa hakklihakastet, pizzat, viineripirukat või piffe sööd? Selle liha saamiseks on ju kah loomi ta petud.. Või jood piima, sööd kohupiima, juustu, jogurtit, kanamune j.n.e. Mille saamiseks samuti loome ja linde ebanormaalsetes suurfarmide tingimustes pii natakse? Miks sa oma halastusest meid kõiki juurikadieedile ei kutsu ega sunni?
T
!!!/ 14. veebruar 2017, 03:17
Tsitaat: See on inimeseksolemise esmane nõue.
Esmane nõue on igal elusolendil siiski ise ellu jääda ja paljuneda. Sellel kogu elu püsibki. Ning selleks tuleb süüa teisi elusolendeid. Nii loomi kui ka taimi. Sest inimene pole kahjuks võimeline muidu eksisteerima. Ta ei suuda ise veest, süsihappegaasist ning päikesevalgusest klorofülli sünteesida. Valgusest elada. Seega saab ta elada üksnes teisi süües. See on julm? Kuid loodus ongi julm olelusvõitlus. Just sellele tuginebki evolutsioon. Kuigi mõni idealistist esteet ei suuda ise pelmeene või praadi süües sellega kuidagi leppida ning valab pisaraid.

v
vanaema( see teine)/ 13. veebruar 2017, 10:59
karusloomade kasvatuste keelamine on lollus, see kuidas seal olukord on , on teine asi, aga karusnahad ja nende kandmine oli on ja jääb, neid sünteetilisi riideid pidevalt kanda on hoopis kahjulik.
see, et meil on lemmikloomade soetamine ja pidamine kortermajades nii massiline ja tobe ka nende riietumine veelgi tobedam ,kuna see on äri ja väga tulus äri, miks selles ei nähta vägagi suurt põhjust loomade varjupaikade arvu suurenemises, sest paljud ei suuda mõista, mis tähendab tgl koer ja milline vastutus sellega kaasneb...
t
teisele vanaemale/ 13. veebruar 2017, 11:15
Kuule vanaema, palju sul endal karusnahkseid tooteid on? Kas sa tõesti tunned ennast hästi, kui paned selga kasuka või pähe mütsi, mille kauni naha omanik on sinu edevuse (just edevuse, mitte külmakartuse) tõttu oma piinarikast elu elanud. Me ei ela enam kiviajas. Ahmine sisse reostatud õhku ja toitu, elame vaesusepiiril, tarbime mõttetult ja sureme kiiresti, aga vaata karusnahafarmid PEAVAD olema.
Vaata selle loomakese nägu, kes pildil, otsi veel lisa karusnahakasvatuse telgitagustest ja küsi endalt - kas ma ikka tahan sellist toodet enda ihu ja südame lähedale.
t
to teisele vanaemale/ 13. veebruar 2017, 11:44
kuule kui ma panen selga kasuka, siis mitte edevusest, vaid et soe oleks!!!
v
Vanamees/ 13. veebruar 2017, 12:47
Ma ka ei suuda ,kui mõtlen kanadele ,teine näeb vaeva ja siis tuleb loomakaitsja ning sööb mu sündimata lapsed ! Jube !
1
123/ 13. veebruar 2017, 11:19
Sinusuguse suurim probleem on hoopis see, et nüüd peab Lätis alko järel käima, eks :)
v
vlj/ 13. veebruar 2017, 10:41
See karusnaha loomade pidamise vastu võitlemine ei päästa maailma.Õigus on nendel, kes mainivad, et ka kanade ja sigade ja muude pudulojuste pidamine on tegelikult sama julm kui lõpptulemusena nad maha notitakse. Me saame kehtestada loomapidajatele (mida on ka tehtud) kindlad normid, mis puudutavad loomade elamistingimusi ja sanitaarset olukorda ja seda siis regulaarselt kontrollida.
Karusnaha farmid ei erine millegi poolest sigalatest või kanalatest oma olemuselt ja nende meelevaldne keelustamine Eestis annab võimaluse kuskil mujal tootmist suurendada.
Paraku on nii, et karusnahk (üldse igasugune parknahk) on märksa tervislikum kui sünteetika.Võtke või jalanõud ja võrrelge sünteetilisest nahast kingi , saapaid päris nahast toodetega ja te saate erinevusest aru!
Karusloomi toidetakse teiste tootmisharude biojäätmetega (rupskid,, kalajäätmed jne), mis on omakorda tõhus jäätmete otstarbekas käitlemine.
Ratsionaalselt kaaludes ei ole mõtet seda tootmisharu Eestis küll ära keelata!
v
Vaidlen/ 13. veebruar 2017, 12:11
Vastu, praegugi on nõuded jne aga see mis farmides toimub on kohutav
Loomad haiged, kitsastes tingimustes jne
j
Jüri/ 13. veebruar 2017, 10:30
Keelame jah ära - naabritel kasum kasvab!
n
Nojah, aga../ 13. veebruar 2017, 10:29
Mis rääkida vaid karusnahast? Tavaline nahk tuleb kuidagi humaansemalt looma seljast maha ja muutub saabasteks? Kui midagi teha, siis ikka 100%. Nahast kotid, vööd, jalanõud, peakatted - kõik jätke poodi!
l
Loomusest/ 13. veebruar 2017, 10:25
Loomus on PETA käepikendus mis tegelikult korjan pollidelt raha. PETA poolt kogutud rahast kasutatakse aktsioonideks ca 5%. Ülejäänud raha kaob funktsionääride taskutesse. Leitakse igal maal noored rumalad inimesed kes on nõus tasuta tegema propagandat. Se on üks parimaid halli ettevõtluse võimalusi. Kasumimarginaal on suurem kui Googlel või Applel.
n
Nii on/ 13. veebruar 2017, 12:00
PETA on radikaalne rahakorjamisorganisatsioon, mille tipptegijad ei vali rikastumiseks vahendeid.
On teada, et PETA tellimusel lavastatakse nii elusalt nülgimisi, kui ka teisi jäledaid toiminguid, et avada lihtsameelsete rahakott "vaesete loomade" abistamiseks. Videod tehakse tavaliselt Aasias või Aafrikas, stsenaristid on PETA-st.
Summad, mis selles imelikus äris nimega "loomakaitse" liiguvad on väga suured. Meie siinsed pisikesed klaköörid saavad ka näpuotsaga, et valjemini röögiks ja raha tuleks.
k
Küsimus/ 13. veebruar 2017, 12:12
v
Vmaamiis/ 13. veebruar 2017, 10:20
Esiteks-karusloomad on linnuliha tootmisjääkide tarbijad ja minu andmetel on Eestis momendil 6000 tonni aastas lindude töötlemisjääke,mida peaks Väike-Maarjas utiliseerima!!! 1.a.Väike-Maarja pole selleks valmis..1.b.Linnuliha läheks siis ülikalliks.
Teiseks-Need loomakaitsjad on loomi pildil ja loomaaias näinud-plejaad lumehelbekesi.
Kolmandaks-sõda on meist alla tuhande kilomeetri kaugusel,kas need lumehelbekesed on selleks valmis,et inimesi tuleb kaitsma hakata!??
e
et siis/ 13. veebruar 2017, 10:18
Aga kui need farmid kinni panna, millega siis see kamp tegelema hakkab, mille vastu võitlema? Parem on ikka teada, mille vastu aktivistid sõdivad. See tähendab las farmid jäävad on kindel koht kust tegelasi leida ja teema, mis sisustab nende aja. Igavusest võivad muidu veel mingi jamaga hakkama saada.
m
mille/ 13. veebruar 2017, 10:13
kuradi pärast peaks keegi tahtma kanda hõlsti, mille pärast on 100 looma mõttetult kannatanud ja mis näeb lootusetult nõme välja.
s
Sama/ 13. veebruar 2017, 12:12

j
just/ 13. veebruar 2017, 10:11
e
Erla/ 13. veebruar 2017, 10:09
Karusloomafarmide pooldaja ja silmakirjalikkuse vastane.
riided/ 13. veebruar 2017, 09:54
ei tohi keelata välismaa põmm spetsidel hakkab külm
l
lugeja/ 13. veebruar 2017, 09:52
Tuleb ka lõpetada sigade, lehmade, kanade tapmine!Nad ka ju loomad.Miks mõned ajavad sellist loba,et karusloomade tapmine lõpetada?Kust siis tuleb karusnahk?
l
loomade farmist (mitte lammas või siga)/ 13. veebruar 2017, 09:49
Nii kaugele peaksime juba küll olema arenenud, et vähemalt mõte selles suunas liiguks, kuidas loomadele vähem kannatusi tekitada. Karusnahka kandev inimolend on tülgastav just seetõttu, et võõrast ilu endale ihaledes nõustub rõõmuga ja teadlikult loomade piinamisega.
Õnnetud põllumajandusloomad ei pääse vist iialgi tapatalgutest.
Enne saab see äbarik inimkond hukka. Mis ongi ainus hea uudis.
t
to loomade farmist/ 13. veebruar 2017, 11:47
kas sa liha sööd ? see ka loomapiinamine
a
Asi/ 13. veebruar 2017, 12:13
v
vanaisa/ 13. veebruar 2017, 09:39
Juss ! Sul on õigus. Samas hakkame siis sisse ostma karusnahka? Absurdi tipp. Käputäis tüüpe ajab taga lihtsalt mingit nõmedust .
u
Usun/ 13. veebruar 2017, 12:14
Et sinusugune ei ole suuteline seesugust raha välja käima mis üks kasukas maksab
t
Tarmo-Koit/ 13. veebruar 2017, 09:37
Ehk tuleks ka sigalad ja loomalaudad ka ära keelata, need ju samadel kaalutlustel loodud.Kanalad samuti, küll oleks siis tore käia lüpsik käes ja otsida metsas vabakäigul lehmakesi ja samal ajal ka põõsaid läbi vaadata, hirmus isu oleks ka omleti jaoks mõne muna leida.
t
Toompeal/ 13. veebruar 2017, 09:32

k
kas/ 13. veebruar 2017, 09:00
Toompeal keelatakse karusloomade pidamine.
j
JUSS/ 13. veebruar 2017, 08:54
Karusnahk on palju tervislikum kanda kui sünteetika. See viimane võib tekitada allergia. Seda toodetakse taastumatust maavarastning tootmine saastab tohutul hulgal vett. Ning ära visatuna säilib see looduses sajandeis või lausa aastatuhandeid.
Karusnahk seevastu on soe, looduslik ning ära visatuna hävib ja satub taas looduse ringlusse juba mõne aastaga.
Kust võtab väike grupp, tähelepanu jahtivaid aktiviste endale õiguse rääkida kõigi nimel? Sundida ka mulel oma maitset ja eelistuse peale? Sest mina eelistan looduslikke ning tervislikke materjale. Ei meeldi? Palun, ärgu siis ostku! Aga ärgu nõudku ärakeelamist, sest see puudutab ka teisi.
a
Asd/ 13. veebruar 2017, 09:32
Kedagi eluaeg piinates ja siis tappes saab midagi tervislikku?
t
to Asd/ 13. veebruar 2017, 11:48
vaata lapsuke, lihast me saame valku jne teiseks, kalu ma ka piiname, kui veest välja tõmbame, mine kooli ja õpi edasi
j
ja lisaks/ 13. veebruar 2017, 14:54
ei tohiks me mett võtta tarust,mesilased teevad seda oma tarbeks. Või kui veel edasi mõelda,ega siis metsamarjad ei kasva ja paljune ka mitte inimeste toitmiseks. Looduses ongi nii paika pandud,et üks liik kas tarbib teist või aitab kaasa mõne teise liigi paljunemisele-aga ikkagi siis kui see on kasulik endale või oma liigile.
N
!!!/ 13. veebruar 2017, 08:47
Nõudke kõigepealt kodulemmikute, koerte ning kasside piinamise lõpetamist. Peremehe või perenaise lõbuks. Nagu näiteks nende vägiisi jõuluvanakostüümidesse toppimist. Vaevalt et see loomale meldib. See teeb ainult omanikul nalja, muud midagi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee