Eesti uudised

Restoranitöötaja pihib: tööl ollakse lepinguta ja palka saadakse ümbrikus

Marvel Riik, 4. veebruar 2017, 04:00

87 KOMMENTAARI

k
Kokkuvõttes/ 5. veebruar 2017, 18:09
teenid ümbrikupalgaga tööelu jooksul rohkem netos kätte kui hiljem olematust pensionist vireled. Kes ütleb, kui kaua pensieast elad? "Mis hundi suus, see hundi kõhus".
k
kes nii ongi/ 5. veebruar 2017, 14:52
Reaalse käibe järgi on toitlustus ketistunud, on mitu punti vennikesi kes suuremaid kohti teevad ja neil on täiesti sissetöötatud skeem, kuidas sularaha ära lõigata, ainuke hädapunn, kes seda tõestada ei suuda on see amet, kes kõiki teisi kotib nagu jaksab. Naljanumber on mõelda, et riigiasutused, kes laristavad sadu mille oma it-süsteemide peale ei suuda seada sisse kassasüsteemide nõuded, mis ei lase nii naglalt kustutada, muidugi on ja jääb sula kohti nagu ntx ööklubid, mis oma töös ei vaja kassasüsteemi nii väga aga tavaline erinete köökide ja lauateenindusega resto vajab süsteemi ja see süsteem saab olla kontrollitav - kontrolli käivet ja ka must papp on osaliselt kontrolli all
k
5. veebruar 2017, 09:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Ole edasi/ 5. veebruar 2017, 10:02
j
Juhan./ 5. veebruar 2017, 09:51
Kas sellepärast peabki ettekandjatele andma pistist teeninduse eest.
k
kui/ 4. veebruar 2017, 23:31
riik on haige enda tööjõumaksudega siis ongi ümbrikupalk ainuke lahendus
ehituses tambitakse alapakkumistega (eriti riigihangetel) alltöövõtjad peatöövõtjate poolt nii maa alla et teist varianti ei olegi kui tahad tööd teha mitte töötukassasse minna.
täiesti kohatu on siin süüdistada tööandjat.
s
see on rohkem elustiil/ 5. veebruar 2017, 15:10
kustutan 60%+ sula käibest ja muudan kassasüsteemi laoarvestust, siis tean kui palju kaupa tuleb sulas osta ja jääbki kätte must rull kulutada, puhas ahnus on see, mitte keskkonna nõue, piisab vaadata kui palju need tüübid uusi kohti teevad - ui ja vui aga muudkui laienevad
a
Akivasha :)/ 4. veebruar 2017, 21:36
Kohvik Rivaal pakub tööd ausal, töökale ja rõõmsameelsele
klienditeenindajale ja kokale.
Töö graafiku alusel,täistööaeg.
Info- tel. 51 23 626,
rivaal@rivaal.ee
Aitäh, kui jagad !
k
Kus se rivaal on?/ 5. veebruar 2017, 13:15
Ega ometi see Tartu rivaal ole
p
Põltsamaa kohvik rivaal :D/ 5. veebruar 2017, 17:23
Põltsamaal rivaal kohvik pakub tööd :D seal head toidud ja joogid, tasub minna sinna :D
i
Igal juhul tasub minna./ 5. veebruar 2017, 18:03
Aastaid seal käinud. Ja kohv on ka väga hea.
c
Chicago 1933 , Aia tn.3/ 4. veebruar 2017, 18:02
toimub ümbrikus palga maksmine :(
j
Juks35/ 4. veebruar 2017, 19:05
Ja siis? Kas hakkas sellest pasundamisest kergem? Haiglane junn oled.
m
mittehaiglasele junnile/ 4. veebruar 2017, 19:50
hakkas küll(aga mitte pasundamisest)-ja kuidas veel . . . :))
s
See chicago ja glazz on.../ 5. veebruar 2017, 09:59
....sama omanikuga asutused ja üks rumal ettekandja läks glazzi ülemuseks jatulemuseks on kaos koos ümbriku jura ja saamatute tibidega,kes seal töötavad!!!
j
ja kes/ 5. veebruar 2017, 23:28
m
mõni ime/ 5. veebruar 2017, 14:59
loeme nende omanike muud 20 kohta ka ülesse ?
sellistesse oleks odavam saata tööle isiklik maksuamenik, kes siis käibe ikka registreerib
m
Meil Valgas / 4. veebruar 2017, 16:18
pidi ka head tippi saama aga mismoodi? Teenindus suur O. Valgas Vabaduse tänava toitlustusasutuses olid sõbrad tellinud priske laua oma sõpradele. Laud kenasti kaetud ja kui läksin WCsse, siis ukselukk ei tööta. Ütlesin klienditeenindajale aga tema ajab vastu, et töötab küll. Püüdsin veelkord öelda kuid tema ikka vastu. Hea teenindaja kontrollib ja aitab aga tema nii tark, et võib endale seda lubada. Seepeale keegi omadest ütles teenidajale ka, et lukk tõesti ei tööta. Seepeale öeldi, et II korrusel ka koht olemas kuid seal jäi mul ukselink pihku. Peoperemees tellis puruteed, lubati tuua, tegelikult toodi hoopis pakiteed. Teetasse ei toodudki. Teekannust kallates tulid lubjatükid suhu. Ja mille eest nad tippi saavad. Selle baari klientuur vähenes kohe kindlasti kogu selle seltskonna ja ka nende tuttavate võrra. Mujal pool Eestis pole nii ebameeldivat klienditeenindajat kohanud. Kindlasti neid on ja just sellepärast, et nad on nõus töötama ümbrikupalgaga jne.
k
Kas/ 5. veebruar 2017, 09:55
See on see konspiraatori nimeline resto?
m
Meil Valgas / 5. veebruar 2017, 12:59
u
Uskumatu/ 5. veebruar 2017, 13:14
Proua Parmas on siis ikka veel oma konspiraatoriga ja personaliga hädas?seda ta oli juba 20aastat tagasi.
m
Meil Valgas / 5. veebruar 2017, 21:44
Enne teenindamist peaks ikka oma töötajaid koolitama.

e
Eks.../ 4. veebruar 2017, 14:48
..seda ümbriku palka makstakse pea igas valdkonnas,kus liigub sularaha ja kassa saldod üüratud..Paljud ettevõtjad lihtsalt ei taha makse maksta ja nii ongi, kas oled miinimumpalgal ja saad natuke ümbrikus juurde.See pole mingi kosmiline teadus ja püüdke pettureid väljal,see on ja jääbki nii
.Ametnikud istuvad soojtel toolidel,näpivad arvuteid 8-tundi ja riigipalk jookseb.
m
Mees metsast/ 4. veebruar 2017, 14:14
Ausalt öeldes, on mul üks elu- nüüd ja praegu. Pension on minu aastakäigu väljalaskel ilmselt midagi sellist, mida siis enam ei kesisteeri.
Ma võtan oma musta palga ja naudin elu- NÜÜD ja praegu. Homset võib enam mitte olla. Maksuraha eest pole ma iial midagi siis saanud, kui mul seda vaja on. BNäide- Tahan arstile ootan- 2,5 kuud ja siis haigestub arst ja ma maksan, et saada visiidile, mis minu jaoks on elutähtis.
Aga mis siin ikka joriseda, täna on mu ametlik elukoht välisriigis, töö ka ja pension hakkab ka mujalt tulema.
a
A.L./ 4. veebruar 2017, 14:08
Tean väga hästi,eriti probleemsed on välismaised söögikohad ja burgeriputkad.Kaadrivoolavus on suur,12-ne tunnised tööpäevad,puhkepausid puuduvad,kaameratega jälgimine ja minimaalne palk ümbrikus.
s
See pole ainuke resto/ 4. veebruar 2017, 12:13
Vanalinna glazz,mis oli mõnus koht on nüüd praeguse juhataja tõttu samuti allakäinud. Praegused teenindajad saamatud(vesteldes teenindajaga selgus,mis on saamatuse ja ükskõikse teeninduse taga.selgus palga väike suurus ja juhataja susserdus)!!!
k
4. veebruar 2017, 12:47
Klient ei pea kannatama kellegi saamatuse või teenindaja sisemise pinge tõttu. Kui ei meeldi inimesi teenindada, otsigu omale töökoht, kus pole vaja seda teha. Miks peab kliendile laduma mingi süütunde, et teenindajal on väike palk ja ülemus on loll. Osa noori piigasid ongi võtnud omale eesmärgiks töötada just seal, kus nad saavad plaksutada oma kunstripsmeid ja ennast külalistele näidata ning oodatakse ka suurt tippi. Neid ei huvitagi töö muudes valdkondades.
s
siis mine/ 4. veebruar 2017, 14:10
iseteenindusega söögikohta.
1
4. veebruar 2017, 14:32
14:10 -le
Lihtsam on kodus süüa, kui pidevalt näha blondidest klienditeenindajate kipras nägusid, kelle arvates on hoopis kliendid süüdi, et neil on loll ülemus ja nad peavad mustalt töötama. Tuleb odavam ja maitsvam, kui restoranide mikrouunides ülessoojendatud toidu eest maksta.
s
See pole ainuke resto/ 4. veebruar 2017, 12:13
Vanalinna glazz,mis oli mõnus koht on nüüd praeguse juhataja tõttu samuti allakäinud. Praegused teenindajad saamatud(vesteldes teenindajaga selgus,mis on saamatuse ja ükskõikse teeninduse taga.selgus palga väike suurus ja juhataja susserdus)!!!
s
See pole ainuke resto/ 4. veebruar 2017, 12:13
Vanalinna glazz,mis oli mõnus koht on nüüd praeguse juhataja tõttu samuti allakäinud. Praegused teenindajad saamatud(vesteldes teenindajaga selgus,mis on saamatuse ja ükskõikse teeninduse taga.selgus palga väike suurus ja juhataja susserdus)!!!
k
kusti/ 4. veebruar 2017, 11:42
See ei ole ainult restoranide probleem. Pöörake pilgud ehitusvaldkonda, siis te alles näete. Nad isegi ei vaevu varjama. Kuid ma ei süüdista neid, sest ka neile näitavad teed meie riigijuhid ja muud asjapulgad. Maksuameti töö on täiega puudulik ja korruptsioon lokkab igas eluvaldkonnas.
h
4. veebruar 2017, 12:08
Hiljem hakkavad nad süüdistama miks neile nii vähe pensioni makstakse. Mõni "ehitaja" teeb samal ajal ka "toitlustust", sest ainult must raha köidabki neid. Võetakse igalt poolt kust võtta annab, olgu see siis peotäis kruvisid või kausitäis makarone.
a
Aks/ 4. veebruar 2017, 13:07
Kui tahad millegi eest arveid maksta,pead nõus olema musta palgaga muidu näidatakse ust.Selles on 100% süüdi riik.Musta palga maksjatele eluaegne ärikeeld ja olekski lahti mustast palgast.Ma ei saa aru miks seda ei tehta.
k
4. veebruar 2017, 13:34
Kust peab riik teadma, kus makstakse musta palka? Selleks peate ikka ise olema aktiivsed, et see lõpetada.
http://www.emta.ee/et/kontaktid-ja-ametist/kontaktid-tagasiside/vihjeinfo
t
tuleb/ 4. veebruar 2017, 14:12
analüüsida palkade suurust ja tööde mahtu.
s
4. veebruar 2017, 16:39
Selleks et kümnete-sadade tuhandete firmade palkade suurust ja tööde mahtu analüüsida, tuleb ametnikel juurde palgata veel terve ametnike armee, mida ausad maksumaksjad peavad üleval pidama. Mustalt maksmine toimub täpselt nii kaua, kui kaua ollakse nõus mustalt palka saama. Kui sellisel firmal enam töötajaid ei leidu, on nad ise sunnitud ametliku palga peale üle minema. Töötajad ise aga arvavad et küll selle asja ajab korda riik, nemad ei pea midagi tegema.
a
A.L./ 4. veebruar 2017, 15:09
Maksuamet ei tee seaduseid Tema tegutseb etteantud seaduste piirides.RIIK võtab seadused vastu.Alles see oli,kui erakonnad said ärimeestelt annetusi neile soodsate seaduste vastuvõtmise eest.

S
../ 4. veebruar 2017, 11:27
k
kunagine kogemus/ 4. veebruar 2017, 14:15
töötasin ka ühe Eestis väga tuntud inimese juures, kui koondati, siis läksin pärast enammakstud tulumaksu maksuametilt tagasi nõudma, aga seal öeldi, et teie eest pole mingit maksu makstud, ähvardati, kui ma tuludeklaratsiooni tagasi ei võta, siis nõutakse minult tulumaks välja. Tööandja neid absoluutselt ei huvitanud.
h
hahaa/ 4. veebruar 2017, 10:56
täpselt sama on transpordis enamus,ka nimega kuller ja suuremate autodega vedajad teevad sama
d
doomiz/ 4. veebruar 2017, 10:52
v
Valitsus, ettevõtja ja tööline,/ 4. veebruar 2017, 10:49
kõik ühe ja sama puu otsas. Ja igaüks saeb oma oksa, millel istub. Kokkuvõttes ei pea sellise maj.süsteemiga vastu ükski riik. Varem või hiljem potsatavad kõik maa peale. Ainult, kes neist rohkem haiget saab, kes vähem. Nokk kinni, saba lahti. Minge ametlikult tööle, saate maksutõusu selga. Ei lähe, jääte vanast peast virelema. Jääbki üle vaid oksa saagida.
f
fie/ 4. veebruar 2017, 14:55
Kokkuvõttes ei pea sellise maj.süsteemiga vastu ükski riik.
Õige tähelepanek aga järeldus jookseb veidi rappa. Ei jää vaid oksa saagida, regulatsioon peab olema proportsionaalne aga kuna see seda pole, on oksasaagimise lähtepõhjustajaks riik. Kuna see on üheselt selge, kipub jääma mulje, et riik seda, ehk probleeme riigis, taotlebki.
s
Seda ma ju räägingi!/ 4. veebruar 2017, 17:20
Riik saeb oma, suuremat oksa. Teised väiksemat. Ellujäämise nimel ollakse sunnitud saagima. Kui ei sae, kukud varem, näljast, puu otsast alla. Sest riik koorib vähemalt 60% maksudeks.
k
4. veebruar 2017, 21:33
küll on jäme oks, üle kahekümne aasta saevad ja alles nüüd hakkab ragisema! :D
n
Nad võtsid/ 5. veebruar 2017, 18:06
omale kõige lühema sae. Mõistus ja saag ühepikkused.
h
heh/ 4. veebruar 2017, 10:33
Mida kostab selle peale võim? Et me teame küll aga enne ei tegutse kuni ajakirjandus asja suure kella külge paneb?
a
A.L./ 4. veebruar 2017, 14:31
Riik on teinud ainult pool oma tööst,võimaldanud ettevõtlust aga tegemata jätnud teise poole oma tööst,kontrolli.Ei tea kas riigil üldse ongi sellist kontrollametit või mitte.Kui on,siis tuleks nad sealt pehmetest ja kallitest tugitoolidest välja ajada,et mitte lugeda meediat täis artikleid,kuidas kaalu langetada.
m
Milles probleem?/ 4. veebruar 2017, 10:33
Pisut möeldes,peaks Stiina tänulik olema selles seisus...Ametlik palk väike,mis ei lase suurtesse tehingutesse laskuda pangaga,neiu on mingil määral kaitstud pangaorjusest,kuhu noor inimene mötlematult sattuda vöib. Tööstaaz jookseb,töö ilmselt meelepärane ja pole erilist ohtu,et sind vallandatakse,ei soovi ju restorani omanik,et keegi-kuhugi kaebama jookseks!
Muuseas pole see restoran ainus,kus nii tehakse aga selles ilmselt meie "eliit" ei käi "laiamas" ja seetöttu väljamöeldud Stiina söna vötabki! Teine variant,et seda restorani omab mitte soositud inimene,kes ei anneta,kuhu vaja!
l
lepinguta töötaja/ 4. veebruar 2017, 10:29
ei oma ka haigekassa kindlustust.
v
Vahet pole/ 4. veebruar 2017, 10:33
Kui olla samal ajal Töötukassas arvel, siis pole probleemi.
g
ggg/ 5. veebruar 2017, 11:48
töötukassa ei taha kaua inimest arvel hoida. visatakse nimekirjast välja (ehk rahalistest/haigekassast toetustest jääd ilma) kui ka määratud tööotsa vastu ei võta.
n
no see/ 4. veebruar 2017, 12:23
haigekassa " kindlustus" on ikka eriline loosiõnn,mille poole püüelda.
Tõõtan samuti mustalt,oma haigeks olemist jõuan ise kinni maksta,õnneks on neid paarikümne aasta jooksul paar korda olnud.
ja ega see töötukassagi parem ole,mina ei ole sealt veel tööd leidnud,ainult jookse ja kuluta oma raha,mida polegi.
o
olin lepinguga/ 4. veebruar 2017, 14:18
töötaja, aga firma sots maksu ei maksnud, kui läksin arsti juurde, maksis firma arve kinni.

t
Taadu/ 4. veebruar 2017, 10:22
See ei loe et otsi normaalne töö,katseajal kõik ok ja siis läheb jamaks,tean mida kirjutan,sest olen ise sellise asja ohver ja kui inimene tunneb selle töö vastu huvi ei pea tema ülemused sellepealt teenima ja make maksmata jätma
K
./ 4. veebruar 2017, 10:13
Kui restoranid saaksid kuidagi maksustada sealt mööda käimise, aknast sisse vaatamise, menüüde lugemise, ja muu, millel ei ole söömisega midagi tegemist--siis leiduks ka legaalsete palkade maksmiseks raha.
Teeks nii, nagu seda teeb meie "kallis" riik.
e
eriline ettevõtlus/ 4. veebruar 2017, 10:50
"Teeks nii, nagu seda teeb meie "kallis" riik."
.
Aga tehakse ju nii. Et klienti tellima meelitada, tehakse mõnes restoranis oma ilusal toidumenüül veelgi ilusamat petekat - "enne kella 17.00 on kõik toidud 50% soodustusega".
Kui klient sealt omale midagi välja valib ja see lauale tuuakse, siis juba pilgu pealeviskamisega selgub et 50% soodustuse asemel on tegemist hoopis 50%-se VÄIKSEMA toiduportsjoniga...
Soodustuse hind aga on sama mis kõrvalasuvas toitlustuskohas täisportsjoni hind.
e
ega/ 4. veebruar 2017, 14:20
ei olegi vaja ennast paksuks süüa :).
k
4. veebruar 2017, 22:56
Kuid kas on vaja kliente petta?
l
Lugeja/ 4. veebruar 2017, 10:13
Ümbrikus palk pole ju probleem, pension sellest enam ei sõltu.
j
jo-jo/ 4. veebruar 2017, 10:20
Tuleb uus valitsus,hakkab sõltuma.
t
Taadu/ 4. veebruar 2017, 10:23
Minu pension küll sõltub ja jääbki sõltuma
s
sõltub küll,/ 4. veebruar 2017, 14:21
sellest, millest hiljaaegu jahuti, siis see pidavat kehtima hakkama alles mingi 60 aasta pärast :).
f
fie/ 4. veebruar 2017, 10:08
Kas stiinade analüüsi võime suudab puude taga kunagi ka metsa näha. Massiliste rikkumiste taga on alati põhjus ja see on ebaproportsionaalselt kõrge maksumäär. Küsi riigilt, miks sinu palgast 40% endale võtab ja iga sisseostu summalt veel 20%. Robustselt öeldes jääd 60% teenitust ilma ja kui suudad selles ettevõtjat süüdistada, pead peetusega olema.
h
heh/ 4. veebruar 2017, 10:35
Kuidas need ettevõtted saavad tegutseda kes ümbrikupalka ei maksa? Peetuse firmad või?
f
fie/ 4. veebruar 2017, 12:35
Kuidas mõni sõidab länkariga aga on töötuna arvel. Üks ... oskab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata.
a
Ants/ 4. veebruar 2017, 10:07
Aga äkki otsiks siis omale normaalse töökoha, mitte ei halaks meedias selle üle?
k
kusti/ 4. veebruar 2017, 11:44
Sellise mõtteviisi pärast meie elu kiratsebki!
t
to Ants/ 4. veebruar 2017, 12:32
Sa targem inimene,millised need normaalsed siis on ?
e
Ehk/ 4. veebruar 2017, 13:45
A
?/ 4. veebruar 2017, 09:54
Antud juhul on kindlasti tegemist konkurentide poolt tellitud tellitud looga.Samas pole välistatud , et artikli eesmäargiks on aiendata massilised kontrollkäigud ja klapperjaht . Ässitada alati rahulolematuid tegema valekaebusi oma tööandjate kohta, esitama fate, miilel pole tegelikkusega midagi pistmist. Sama käib ka ehitussektori kohta. Ja teada on see, et kerge manipuleerida rahvast, kes on üles keeratud teiniteise vastu,õelutseb,kadetseb ja koputab.
k
klapperjaht/ 5. veebruar 2017, 21:44
pole vaja klapperjahti. iga prof resto vajab aibistavat kassasüsteemi ja need mis lasevad omanikul "sula teha" tuleb ära keelata
k
krat pärnust / 4. veebruar 2017, 09:24
Raha ei haise. Kõik mis antakse tuleb vastu võtta.
p
panin sinule plussi/ 4. veebruar 2017, 16:37
a
A.H./ 4. veebruar 2017, 09:13
No ja siis? See pole ümbriku palk vaid esinduskulud, ärmatamine ja presku kantselei krediitkaart.;)

a
A/ 4. veebruar 2017, 08:58
e
ehitusel/ 4. veebruar 2017, 12:29
on see kogu aeg nii olnud. Minu firma boss ütles,et tema firma töötajaskond on stabiilselt 8 inimest,ülejäänud on mustalt. alla 10 inimese ei tule audit sind kontrollima.ja muidugi on ümbrikupalkade maksmiseks kõrge maksukoormus,nii saajal,kui andjal. Sinu maksukoormus,mis on 37 % pluss siis maksud,mis tööandja veel eraldi sinu pealt maksab.
Mul jäi kusagilt meelde,et kui firma maksab sulle 1000€ kuus palka,siis ettevõtja peab maksudeks maksma ca 800€.kas see on nii,las siin kommentaariumis targemad ütlevad...
v
viimane kustutab tule/ 4. veebruar 2017, 18:31
Korruta see palganumber, mis kätte saad 1,75-1,8-ga. Saad 300 euri, tähendab, et riik teenis orjatöö pealt 240 eurot. Tegelikult teenib rohkemgi, sest isegi toidul on 20% käibemaks.
Ma küll mingit põhjust ei näe, et miks peaks iga teise palga broilerikarjale laristamiseks andma. Ümbrikusse ja asi unustatud.
t
to 18:31/ 4. veebruar 2017, 18:50
n
no / 4. veebruar 2017, 18:52
ja sinu elektriarvel on veel 20 % pluss mingi taastuvenergiatasu.
v
vana kooli mees/ 4. veebruar 2017, 08:51
Kogu restorani ja pubimajanduse allakäik algas suitsetamise keelustamisega. Oma põntsu paneb igasuguste meeleolu tõstvate tablettide vaba kättesaadavus(vee müügiga rära ei ela) ja muidugi pidev alkoholi aktsiisi tõus. Oma töö teeb muidugi ära mitmekordseks kasvanud toidukohtade arv , rahva vaesus ja restoranikultuuri hääbumine.
d
dr. Mõngel/ 4. veebruar 2017, 08:43
Tööl ollakse lepinguta, palka saadakse ümbrikus ja kui vahele jäädakse, siis kõige suurem kaotaja on töötaja. Temalt tõmmatakse seitse nahka aga poliitiliselt motiveeritud ettevõtjad leiavad ikka väljapääsu.... kurb, aga selle maa nimi on Eesti.
k
4. veebruar 2017, 10:52
Kuid noored jooksevad tormi selliste kohtade peale, sest loodetakse priske tipi peale.
a
A.L./ 4. veebruar 2017, 14:47
Kontrollide hirmus pannakse keset päeva uksed kinni,peidetakse ennast taharuumidesse ja kedagi sisse ei lasta.Võin ka nimeliselt neid kioskeid ja kette nimetada.
a
ain/ 4. veebruar 2017, 07:42
maksuamet hädas-ei maksta tulumaksu sellelt ,,,ümbriku palgalt,,,aga kas need naised sealt tutvumiskuukutuste lehelt maksavad tulumasu oma,,,sponsorlus rahast,,,????
e
ei saa/ 4. veebruar 2017, 14:28
maksta, sest ametlikult niisugust ametit pole :).

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee