Eesti uudised

Kokkuleppel allkirjad: Rail Balticul tagasiteed ei ole

Marvel Riik, 1. veebruar 2017, 04:00

29 KOMMENTAARI

m
mnjah/ 2. veebruar 2017, 11:37
sovjeediaja BAMi Balti versioon! Kui BAMi ehitasid suures osas suure NSVLiidu vangid ja sunnitöölised, siis - RB ehituse kinnimaksmine sunnitakse meile kõigile peale mitmeks põlvkonnaks, ei peagi selleks kurjategija olema. Huvitav oleks veel teada, kes sellise asja peale üldse tuli - mitte ei usu, et prantslased-itaallased-sakslased-inglased-hispaanlased tuleksid mingi Balti riike läbiva raudteeliini peale, ei ole neil siit mingit olulist turismi ega isegi unikaalset kaupa oodata. Oleksin aru saanud, kui rahad läheks olemasoleva raudtee kaasajastamiseks. Kuid jah - oli ju meil üks tegelane transpordivolinikuks - kas tema vunts selle kõige tagant paistabki? Kelle huvides on lõhkuda Eestimaa pooleks?
e
et / 1. veebruar 2017, 18:24
Tuli siis valge mees
rajas siin raudse tee
lõhkus kõik mis tal ees
rahu lõpp oli see
Kes nägi siin kord viimset mohikaanlast
uhket ja sirget sõjakirves käes ...jne.
m
Metsatuka Mari/ 1. veebruar 2017, 17:42
mis kasu see mulle annab, ma ei pääse metsast peateelegi, ammu sinna rongile, aga maksma pean ma ikka hakkama. Sügiseks on teised valitsejad, jääb loota, et tulevad targemad ja kõike annab peatada, mis jutt, et enam peatada seda hullust ei saa, kõike saab, kui rahvast hoolitakse.
s
Selle rongiga/ 1. veebruar 2017, 15:03
hakkavad sõitma-reisima käputäis saksa pensionäridest turiste ja kaubaveo kohapealt ehk postivedu tuleks käne alla! Veokifirmad küll seda teenust kasutama ei hakka! Lisakilomeetrid jaama ja teisest otsast lisakilomeetrid kliendini! Pealegi ei usu, et Poola ja Saksa osapooled asjast huvitatud oleks!?
m
mõttetera/ 1. veebruar 2017, 14:12
Te ei oska ette kujutadagi, kuidas targemaidki inimesi võib neid meelitades viia ajuvaba naiivsuseni ja kui kerge on võtta nende julgust kõige pisema äpardumise puhul, kas või käteplaginat katkestades, ja viia neid läbi eduelamuste orjaliku alistumiseni... Kuivõrd meie oleme populaarsuse suhtes ükskõiksed, peaasi, et aga oma plaanid eesmärgile viia, siis inimesed on valmis ohverdama iga eesmärgi, kui aga saavutaksid edu ja populaarsust. Nende selline hingeelu kergendab meile märgatavalt nende valitsemist. Neil tiigrinägudel on lamba hinged ja peas liigub tõmbetuul. Kollektivismi sümboolse üksusega me istutasime nad inimisiksuse needmise mõtte ratsule ... Veel ei ole nad taibanud ega taipagi, et see ratsu on looduse ülima seaduse, mis algusest saadik tunneb ainult isiksuse individuaalsust, avalik eitamine. Kui me suutsime tuua nad säärase mõttetu pimestumiseni, kas ei tõesta see üllatava selgusega, mil määral on inimeste mõistus, võrreldes meie omaga arenematu?! See just peamiselt kindlustabki meie edu.
j
jälle/ 1. veebruar 2017, 13:26
hakkavad rongid vaid ühes suunas sõitma ja kuidas me sealt Euroopast siis tagasi saame - lauluga või?!
l
lugeja/ 1. veebruar 2017, 11:32
m
maakas/ 1. veebruar 2017, 10:41
Nüüd tuleb avalikkust teavitada, millisena kavatsetakse ta ehitada. Oodata mingit majandusliku kasulikkuse tõestavat analüüsi on mõttetu, kui maksad, saad sellise nagu soovid, kuid tähtis on vältida öko ja muu katastroofi ohte.

k
Kaubavedu/ 1. veebruar 2017, 10:34
ehk ka Simsoni arvates need 50 veokit, mis teda päevas meie teedel häirivad panna rongile ja sõidutada euroopasse on puhtalt üks suur jama! Ta pole üldse kursis transpordi äriga! Mis huvi peaks olema vedajal oma veok laadida rongivagunile ja sõidutada see näiteks Poola või siis Saksamaale!? Mis maksab see nn sõidutamine? Kes maksab vedajale selle kinni, kui pilet hakkab maksma rohkem kui vedu maad mööda! Teiseks, veokeid saab vedada punktist A punkti B. Euroopas olen sõitnud rongidega nii Šveitsis kui Austrias, seal loksumine on vaid ajakadu ja sama kallis kui kiirteedel kulgemine..reeglina kasutatakse raudtee teenust ülekaaluliste autorongide transpordiks! Siit aga küsimus, kuidas jõudsid ülekaalulised veokid raudteejaama ja punktist B kliendini? Samuti liiklusseadust rikkudes!! Saksamaal läks hiljuti Duisburgi raudteejaama haldav firma pankrotii, sest keegi ei soovinud probleeme endale kaela ( ajakadu, mis puudutab haake üleaandmist ja teise ootamist) Ühesõnaga nagu Soome minister mainis, pole ettevõtjatel huvi teostada transporti teedel, mis ei too viimastele kasumit, aga mis siin rääkida, meil enne tehakse, siis mõeldakse!
v
veteran/ 1. veebruar 2017, 10:14
See tee viib hukatusse ja päris tõsiselt, ajuvabad inimesed ei saa veel millestki aru.
s
Saavad aru ja kuidas veel/ 1. veebruar 2017, 11:31
Aga neil on savi, sest nad saavad sellise papihunniku otsa istuma ja seda omavahel lahustada on ju tore.
k
krat pärnust / 1. veebruar 2017, 09:27
Minu päev läks kohe paremaks.
j
Jaan/ 1. veebruar 2017, 09:19
Väga hea. Midagi ikka liigub ka siin Eestis.
a
Ants Rannula/ 1. veebruar 2017, 08:52
Eestil POLE PIIRI Venemaaga.... RB täidab selle lünga .Palju see jama maksab ja kui palju peavad maksumaksjad selle ülevalpidamiseks igaaastaselt maksma?
Aaviksoo "ausammast" ju ka maksustatakse igakuiselt,lisandub veel ilvese #majake#...
m
mis te õiendate/ 1. veebruar 2017, 08:51
peaasi, et raudset eesriiet ees ei ole
o
oikuihea/ 1. veebruar 2017, 08:50
b
1. veebruar 2017, 08:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
krat pärnust / 1. veebruar 2017, 09:27
Mis sul sellest sa oled siis juba ammu ära kolinud

a
Albert1/ 1. veebruar 2017, 07:59
Kas need kolm pannakse samas järjekorras seina äärde?
k
krat pärnust / 1. veebruar 2017, 09:26
j
Juhan./ 1. veebruar 2017, 07:49
Euroopa raha pani ratta veerema ja üle rahva tahte.
k
1. veebruar 2017, 08:06
küll euroopa selle väidetavalt kadumaläinud 800 miljonit eurot ka üles leiab :D
a
arutleja/ 1. veebruar 2017, 07:45
Ja eesti rahva esindajana andis selle reeturliku allkirja IRL, SOTSI, KESKI esindaja Ratas.Pidage seda meeles kui elu raskemaks läheb,
a
arutlejale-nii on ja need keda loetlesid,/ 1. veebruar 2017, 14:47
vastutagu.Kuna rahva arvamusest sõideti üle,RAHVAS (maksumaksja)maksma ei pea.
Kes otsustasid,võtavad vastutuse.
ä
ätt./ 1. veebruar 2017, 07:40
Tagasi tee on nii kaua kui parlamendid ei ole seda ratifitseerinud.
k
kindlalt edasi/ 1. veebruar 2017, 07:34
See on üks väheseid asju, kus punavalitsus õiges suunas liigub.
r
Ronk/ 1. veebruar 2017, 07:25
Nüüd on siis see rong läinud, kuid elame edasi!
v
viljandlane/ 1. veebruar 2017, 07:20
Kas keegi suudaks mulle ometi kord selgeks teha,miks sellist raudteed vaja on?Mina isiklikult ei kavatse rongiga euroopasse sõita,sest see on aeglasem kui lennuk ja erinevalt autost ühele trassile aheldatud!!Kuuldavasti kaubavedusid sellises mahus,et see ennast õigustaks-ei paista ka kusagilt...!?
h
hulgus/ 1. veebruar 2017, 06:30
tagatubades kilekotid liiguvad

j
juba/ 1. veebruar 2017, 06:10
vanasti esitati sellistel puhkudel, kus valitsus otsustab olulist asja rahvalt nõu küsimata, retooriline küsimus - kellele kasulik?.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee