Eesti uudised

PÄEV JAAK MADISONIGA ehk Kuidas skandaalne poliitik oma hoopis teistsugust tahku näitab

Gerly Mägi, 30. jaanuar 2017, 04:00

65 KOMMENTAARI

v
Vanaema maalt/ 31. jaanuar 2017, 13:56
Vot sulle säh, nüüd leiti küll "skandaalne".Selles mõttes jah ,et ei oska miljonitega opereerida, tema skandaalsus piirdub 10 euroga vedeleva telefoniga ja reformi fabritseeritud naisteahistamisega.Pidi ju kohtus tõestamist leida-kus see on.Lausvalel olidki lühikesed jalad, kui kajutid seestpoolt suletavad on selliselt, et väljast avada ei saa-oligi kogu alibi kokku varisenud kisajatel. Üks totu ikka kiljub siin oma valesüüdistusi hommikust õhtuni.
j
jk/ 31. jaanuar 2017, 12:31
Madison on nagu Savisaar (andgu Jaak mulle võrdlus andeks), inimesed kas armastavad teda, või vihkavad, aga külmaks ei jäta ta kedagi. Järelikult on tegemist silmapaistva ja karismaatilise poliitikuga. Kui palju on riigikogus mingeid halle hiirekesi, kelle nimesidki me ei tea, tegudest rääkimata (ka neist nooruse lollustest, mida kindlasti igaühel mõni on)? Tee ja toimeta, küll siis tuleb ka kiitjaid ja laitjaid. Igatahes tubli Jaak.
p
pisisulist ja naisteahistajast natsilemb/ 30. jaanuar 2017, 19:08
j
jk/ 31. jaanuar 2017, 12:22
Kohe näha, et oled artiklit lugenud.
1
19:08 foobia lemb/ 31. jaanuar 2017, 13:30
Kuule, Sina haletsusväärne tüüp, kas ilma sõimuta sa tõesti elada ei suuda?Nagu papagoi, ikka sama jura. Keda sinu mauramine huvitab, ainult sind ennast, väga kummaline eneserahuldamise viis. Issanda loomaaed ongi kirju, kellegi närimine on sinu foobia, mis teha.
e
edasi, kentuki poisid/ 30. jaanuar 2017, 17:22
Poiss on tubli, jagab matsu, mis mühiseb.Pole mingi pupujuku, nagu need haukujad siin.
j
31. jaanuar 2017, 02:00
juriidiliselt on kõik korrektne :D
e
esimene pääsuke/ 30. jaanuar 2017, 16:13
Kas see ajakirjanik on nüüd esimene pääsuke, kes uue suuna ära tabas ja hakkas kähku uues reaalsuses toimetama? Tänu Trumpi võidule hakkavad asjad imeväel ka Eestis muutuma. Aeglasema reaktsiooniga soroslased võivad oma võimalused maha mängida.
p
pr/ 30. jaanuar 2017, 17:14
Skandaalidest on juba piisavalt aega möödunud - aeg hakata mainekujundusega tegelema, valimised liginevad.
k
Kukereekuu !/ 30. jaanuar 2017, 17:26
a
A./ 30. jaanuar 2017, 14:13
Kahjuks suhteliselt tüüpiline! Enda lapsepõlv oli raske ja nüüd tahaks võimalikult palju teiste elu korraldada (vihje: kooseluseadus jne.) -et teistel oleks ka raske või noo vähemalt nad saaksid aru, mida see tähendab...
1
14:13elu raskused, kellele mis või kes/ 30. jaanuar 2017, 15:51
Oh sa vaeseke, kogu sinu elu raskus-kooselu seadus. Isegi kellegi surm ei kaalu seda raskust üles.
r
raske lapsepõlv/ 30. jaanuar 2017, 16:13
... seletab sellist pimedat viha kõigi ja kõige vastu
1
16:13/ 30. jaanuar 2017, 17:26
Aga miks sa nii vihane oled?Tema pole sulle midagi teinud, kena poiss ju.Ah,et ei taha sind, no pole hullu, ela üle.
m
m./ 30. jaanuar 2017, 13:37
Loogu koos Repinskiga raske lapsepõlvega riigikogu liikmete klubi.
m
mann/ 31. jaanuar 2017, 09:30
kust tead, kas jälitad teda pidevalt, et kindlaid fakte välja tood
1
16:11 et siis/ 31. jaanuar 2017, 13:35
..hoidsid jalgu kinni?Sina lihtsalt oledki igas pulmas peigmees ja igal peietel kadunuke.Igalpool kohal, kus tatistada vaja on.
k
Kristiina / 30. jaanuar 2017, 13:02
Ei tea vähesed. Joosepi lugu on puutepunktis korduvalt olnud ja see tõttu polnuks nousolekut küsida.

t
to: 10:38/ 30. jaanuar 2017, 12:41
aga ta läks ju ülikooli tagasi haridust omandama, see ju vaid positiivne. Mis see Tsahkna parem on, kui ei viitsi üldse õppida aga ministriks kohe soov olemas ja Repiski.. oma põhiharidusega keevitaja...
Kas ei peaks meil olema seadus, et ministritoolis istub siiski ülikooli haridusega inimene. Sekretäriks ja raamatupidajaks keskharidusega inimene ei kõlba, kuid riiki juhtima kõlbab. Kust jookseb piir????
n
niisama/ 30. jaanuar 2017, 13:03
Ma ei ütle Madisoni kohta midagi negatiivset. Samas Madison on veel noor mees, kellel ei ole enda pere. Siis jõuabki palju rohkem teha. käia tööl ja koolis jne. Margus Tsahkal lasi õige aja mööda kooli lõpetamiseks. nüüd ta peab natuke veel ootama, kui lapsed on juba suuremad, et koolitee uuesti jalge alla võtta. Muuseas, kui inimene elab täiesti üksinda, siis tänapäeval jõuab ta ka palju rohkem teha. piisab, kui elad elukaaslasega ja kohe on vaja kellegiga kodus arvestada, mingeid asju kooskõlastada jne. lastest rääkimata.
j
jussu/ 30. jaanuar 2017, 13:38
no siis oodaku see Tsahkna ka ministrikohaga. Kui ei ole aega harimiseks siis ei peaks ka esiplaanile end upitama. Jaagule igatahes edu!
e
ei tea,/ 30. jaanuar 2017, 14:39
mis ministriharidust seal kõrgkoolis jagatakse? Seal saab mingi eriala, aga töötagu siis sellel, mis sel ministri ametiga pistmist? Diplom matsi ei riku! Tean paljusid diplomiga eluvõõraid inimesi, las töötavad ministrina?
e
elylikool on tegija/ 30. jaanuar 2017, 16:16
Jaak käib Eesti kõige hullemas kassikooli, seal ei pea kohal käima ja ega ta saaks ka käia- kool on mustanahalisi paksult täis.
1
16:16on see mõni sinu nali või???/ 31. jaanuar 2017, 13:39
Eestis on siis kõige hullem KASSIKOOL? Kus see asub, kui küsida tohib? Oled selle direktor ehk, oi õudust, millest mõni siin kirjutab.Mustad kassid kõik ühte kooli kogutud.
k
krat pärnust/ 30. jaanuar 2017, 11:29
s
Siis/ 30. jaanuar 2017, 14:39
sobib Tobaliga sauna küll :)?
o
Onju/ 30. jaanuar 2017, 10:40
Pilt ilgelt rollode Mihaili moodi, kas poolvennad?
k
Keskharidusega nagu Repinski, meie uus tulevane superminister/ 30. jaanuar 2017, 10:38
Et pea kooli jaoks kõvavõitu pole oluline, partei annab tarkuse ja teadmised
i
imestaja/ 30. jaanuar 2017, 12:43
ära õelutse, ta ju tagasi koolis
k
kuidas?/ 30. jaanuar 2017, 14:40
Riigikogulased pidid ju 24/7 oma ametit pidama, millal siis aega veel koolis õppida?
k
Kui magistrit varsti pole kadugu/ 30. jaanuar 2017, 17:08
poliitikast, tobudest juba kõrini
a
Albu turak on isaliinis isegi mulle sugulane./ 30. jaanuar 2017, 10:34
Mine või häbist maan alla...
s
sinine esmaspäev?/ 30. jaanuar 2017, 09:44
Ekre valija küsib:
Mart, Martin ja peaideoloog /ajuloputajad/ Kaalep - miks ei ole ekrelaste sinised salgad veel täies koosseisus mitteekrelastele massiviisi miinusid ja omadele plusse ladumas!?
Kamandage nad ometigi tööle!
Magate veel või?
n
30. jaanuar 2017, 10:34
No, tore, et ma oma erakonna juhid ja kommenteerijad üles äratasin.
Juba on ekre sinise äratuse arvulist paremust märgata miinuste ja plusside arvudega.
e
30. jaanuar 2017, 16:43
Ei ole üheski parteis, aga pigem toetan EKRE-t ja Madisoni kui kooseluseadust.
k
kooselajad/ 30. jaanuar 2017, 18:49
ei tee sulle midagi halba, aga vaata et toetatavad sind koonduslaagrisse ei saada, kui pole aarialane.
8
88/ 31. jaanuar 2017, 02:25
ekre hakkab külade keskväljakutele ausambaid püstitama :D
a
Andres/ 30. jaanuar 2017, 09:37
Pole skandaalne kui tegu on 10 miljoni või suvila (talu) kompleksiga. PeaVALUmeedia hüperboolid. Meedial pea valutab, tabletid siin enam ei aita. Prantslased leiutasid hea masina peavalu raviks.
S
:D/ 30. jaanuar 2017, 09:33
Sa võid puhuda skandaali ükstapuha millest, isegi sellest, et mees nootest peast naistes käis. Keda meestest naised ei huvita? No jah, neid imelike, keda nimetada ei või... Võim on sellel, kelle käpa all on ajakirjandus. Aga jää hakkab liikuma. Näiteks fraas, et Madisonil on kõige parsam auto, kuigi seadus lubaks tal kuluhüvitise nime all uhket mersut liisida.
i
imestan/ 30. jaanuar 2017, 10:00
Huvitav jah, ta võiks kuluhüvitistest endale lubada vägagi uhe auto, kuid miks ta seda ei tee...Ju ei pea oluliseks. Mulle Jaak meeldib.
ü
:D-le skandaali võib tõesti puhuda/ 30. jaanuar 2017, 11:39
ükskõik millest.See on nagu sõnamäng-üks sosistab seltskonnas sõna ja 20-liikmeline seltskond sosistab seda edasi.Viimase mängija väljaöeldud sõna ei kõla sinnapoolegi,mis esimene ütles...
EKRE pole seda meelt,et kuluhüvitiste eest autosid liisida.Vastupidi,nad nõuavad kuluhüvitiste kaotamist,erakondade rahastamise lõpetamist.Samas hoiavad nad "jalga piduril",et terroristide hordid arutult sisse ei marsiks.
J.Madison sõidabki parsaga seepärast,et on kahe jalaga maa peal,teab mida tahab ja mingit kehaosa pikendust ei vaja.
n
nõuavad/ 30. jaanuar 2017, 14:43
kuluhüvitiste kaotamist? Miks nad siis algust ei tee ja sellest ei loobu? Vaja totudelt hääli saada.
1
14:34 nii tark sa oledki/ 30. jaanuar 2017, 15:54
EKRE ei võta keegi mingit kuluhüvitist. Ole ikka asjaga kursis, mitte audis!
p
Priidik/ 30. jaanuar 2017, 18:03
Minu mäletamist mööda liisisid osad EKRE saadikud omale kallid autod ja siis loobusid tulevaste valimiste pärast sellest.
m
mingit?/ 30. jaanuar 2017, 18:51
oli nagu jutt, et auto liisimiseks ei võta, aga muuks küll.

t
Toomas/ 30. jaanuar 2017, 09:25
Mis mõttes skandaalne? Kas ajakirjanikuhakatis üldse täpselt teab, mida see sõna tähendab? Mees on ausalt valitud parlamenti kui ainsa EESTIMEELSE erakonna saadik ja talle veel nüüd mingeid nooruse rumalusi nina alla hõõruda on lihtsalt madal ja hale. Aga äkki oli see artikkel sotside või RE või KE tellimus? Keegi on pahane, et EKRE ei taha Eestisse "pagulasi", et EKRE ei ole nõus umbkeelsetele sovettidele kodakondsust kinkima, et EKRE ei ole nõus mutantide abielude seadustamisega?
j
juhan/ 30. jaanuar 2017, 09:39
Aga sa vaata helgemalt poolt. Teda on ju püütud vägagi maatasa teha aga ikka on tubli
g
Gerlykene/ 30. jaanuar 2017, 08:57
Kõigepealt, palun, paranda oma artiklis igasugused kirja- ja näpuvead ja
siis alles hakka seda haledat telefonivarast ja naisteahistajat kiitma.
Aitäh!
k
kes oled?/ 30. jaanuar 2017, 09:32
kes oled sina, et paugutad ilma midagi teadmata ammu äraleierdatud vanade meediainfokildude peale oma "teadmisi" välja?
kes oled ja millega ise tegeled?
T
:D/ 30. jaanuar 2017, 09:35
t
to kes oled 09.32/ 30. jaanuar 2017, 19:08
Kes sa ise oled " arvamusliider" ja kõike teadev prits?
t
To Gerlykene / 30. jaanuar 2017, 09:35
Selles osas ei maksaks sul küll nokkida. Olen jälginud ta on üks väheseid kes alati õigesti kirjutab.
t
To 08:57/ 30. jaanuar 2017, 09:41
Ei leidnud Toomase kommentaaris ühtegi kirja ega näpuviga,kasuta prille kui ikka hästi ei näe.Ja tundub,et sinu arvates võib varastada miljoneid aga häbiposti tuleb panna see kes kunagi nooruses rumalusega hakkama saanud.
x
xxxx/ 30. jaanuar 2017, 16:40
Sina siis kiidad 10 milli varast ja KGB koputajaid?
j
Jaak.../ 30. jaanuar 2017, 08:47
on üks väheseid normaalseid poliitikuid omal kohal---rääkigu need teda mitteteadjad õelused temast mida tahes !!!
t
to 08:47 / 30. jaanuar 2017, 09:04
sul on tuline õigus!
Madison Jaak, Helmed ja kõik ekrelased, eriti need pori- ja soppapritsivad sinised salgad, on kõik ülimalt normaalsed,
kõik teised eestlased on ebanormaalsed ja mitteteadjad õelused veel pealekauba.
0
09:04/ 30. jaanuar 2017, 15:59
Ometi ka sinupoolt üks adekvaatne kommentaar.Said vahepeal kaineks, ja ennäe, tegi endakohta õige järelduse. Kui sa nüüd koolis 2klassi ka ära lõpetaks, kirjaviisi selgeks saaks, äkki isegi inimene saaks.
s
skandaalne juhus/ 30. jaanuar 2017, 08:18
Pisisulist ja naisteahistajast wunderkind tegutseb jälle.
m
mis mõttes pisisuli,mis mõttes naisteahistaja???/ 30. jaanuar 2017, 14:22
pead silmas laeva infoletis kolm kuud vedelenud lukus telefoni,millele joogine kaotaja järgi ei tulnud,kuna ei teadnud,kuhu selle kaotas.Vedeles siis see kolm kuud ja J.M pani ta osta.ee-sse 0.10 sendiga pakkumistesse,et välimuselt korralik telefon oma elu tagavarajuppidena edasi elaks.See näitab,et mees ei viska kellelegi juppidena vajalikku asja konteinerisse.Ainult positiivne,majanduslik mõtlemine.
Nüüd läks telefon hävitamisele-peaksid ju rahul olema?
Mis naiste ahistamisse puutub,siis vahetult peale seda käisin selle-sama laevaga kruiisil ja et sa teaks-kajutid käivad SEESTPOOLT SNEPRISSE ja mingil moel sisse ei pääse...see peaks kõik selgitama,kuid kui oled põmmpea,ei sa KA NÜÜD aru.
0
08:18 vot kus uudis, ära leierdatud ja mõtetu/ 30. jaanuar 2017, 16:05
Härjavärss jälle punase rätiku jahil.Jumal hoia, kui kusagil EKRE-t näeb, hullub inimene täiega.Ei loe siis mingid piirid, tatti lendab nagu muda.Ausalt, ma väga ootan selle kommentaariumi ajakohastamist, nimeliseks kogu IP aadressiga.Enne ei muutu siin midagi, üks karjub end hingetuksmingite libauudiste levitamise ja suureks puhumisega.
s
skandaalsele juhusele/ 30. jaanuar 2017, 16:12
lugege err-ist: Riigikogu esimees Eiki Nestor (SDE) ütles, et riigikogu kantselei direktoriks uuesti kandideeriva Maria Alajõe tööd ei saa hinnata selle põhjal, mida ta EAS-is tegi. "Tööd hinnatakse ühe asutuse poolt alati selle järgi, mida inimene selles asutuses teeb, mitte selle järgi, mida ta kuskil mujal kunagi varem teinud on," lisas ta.
Vot nii, sm "skandaalne juhus" ! Aga muidugi - Nestori jutt ei käinud "pisisulide" kohta.
a
Antsule/ 30. jaanuar 2017, 07:35
7
7:35 / Totu/ 31. jaanuar 2017, 13:49
Ei ole, see on sinusuguste kannibalistide ülespuhutud torm veeklaasis. Koguaeg peab keegi neil hambus olema.Savisaar sai õgitud, nüüd peab ju kellestki uus ohver saama.Ja selle te leiate kasvõi maaalt, järamine jätkub seni , kui järgmine päevakorrale võetakse.
a
Ants/ 30. jaanuar 2017, 07:18
Gerly, miks siis kohe skandaalne poliitik? Kas seda silti kasutades müüb lugu paremini, on tööandja rohkem rahul või saab oma hing hoopis adrenaliinilaksu. Ega te ometi ei solvu kui teie kohta hakatakse ütlema skandaalne ajakirjanik Gerly Mägi?
r
rahune/ 30. jaanuar 2017, 16:23
kõik varastamisega vahele jäänud broilerid on ju skandaalsed...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee