68 kommentaari

  /   17:09, 23. jaan 2017
keegi ei saa kellelegi sõnadega tervist anda. Kahju,et üks ülikoolis koolitet arst,kes koolitas end rahv aerah eest ,segi pööras Lõpuks viis saatusesõrm k aselle poisja kaasa et rahvale rohkem kaju teha ei saaks.
/
/?  /   17:39, 23. jaan 2017
sinule pole rahvas vist raha raatsinud anda ja koolitee üpris lühikeseks jäänud kui sinu kirjapandud teksti lugeda.
T
tõehetk  /   12:29, 24. jaan 2017
Mees on kolm ööd kadunud ja kõrvad lontis kodudeed astudes otsustab: aitab nendest valedest, seekord räägin tõtt!
Räägibki. Ja tunneb end tõelise kangelasena: "Olin AUS! Olin õige mees!"
Naise vastus: " Loll oled! Mulle ja lastele pole su räpast tõde vaja. Ilus vale on palju parem kui räpane tõde."
Mina tahan oma raha eest ikka ilusat valet.
  /   14:54, 23. jaan 2017
Suutsin läbi lugeda esimese raamatu ja see oli ka kõik! Igas raamatus on midagi õpetlikku, aga Viilma naiste süüdistamine kõiges halvas, mis siin maamunapeal juhtub, viskas üle.
S
sama siin  /   22:08, 23. jaan 2017
esimese lugesin läbi, teised hakkasid vastu. Aga see esimene oli ju ka ainult kokku kogutud ja raamatusse pandud vanarahva tarjused, vähemalt põhiliselt.
Vastu hakkas ka see, et ükski abivajaja ei saanud enne tema jutule, kui oli tema raamatud läbi lugenud, mõni suri selleks ajaks juba ära ja raha ka raamatule ostmiseks vast polnud, sest egas visiit tasuta pole.
Noh ja siis said süüdistuse, miks on haiged ja mis nad kunagi sõjas või kus iganes kurjategid ja inimene oli koju minnes sellise koorma all, et parem poleks läinud.
T
tasuta õpetus  /   00:12, 23. jaan 2017
Elage ise ja ärge õpetage teisi raha eest elama .
K
kahju inimestest  /   23:36, 22. jaan 2017
Ometi suri ta tütar vähki ? Miks ? Teisi oskab õpetada ,aga oma lähedasi aidata ei oska . Hea on ju peale inimese surma tema raamatute pealt teenida.
K
Kiur  /   20:58, 22. jaan 2017
Ja muide: ka hirm kritiseerida ebajumalaid vajab vabastamist.
K
kriit  /   21:32, 22. jaan 2017
sina seda ise tegema vist ei pea, sest sinu jaoks ta ebajumal polnud . Inimene, kes on klammerdunud autoriteeti ehk ebajumalasse ja kõik lootused temale paneb, pettub
momentaalselt, kui midagi ootamatult muutub.Kriitika on põhimõtteliselt rahulolematus. Kriitika, millel puudub õpetlik pool on lihtlabane süüdistamine kirjutas Luule. Päris mõistliku ja intelligentse inimese jutt , kas sa ei leia-juba pool sind (väike nali lugesin su kirjutist enne).
M
minu ema omas   /   16:46, 22. jaan 2017
samuti enamuse Viilma raamatutest. Mina olen neid sirvinud kuid minu jaoks oli seal palju ühte ja sama juttu, palju keerutamist. Mõne asjaga võis nõus olla kuid mitte kõigega. Mulle meeldis Kaika Laine- lihtne ja otsekohene naine.
E
Eisaaaru  /   13:26, 22. jaan 2017
Selgelt öeldud ju, et Arvo juhtis autot. Aga kõik otsivad surma põhjust Luulest.
1
1 naine  /   11:13, 22. jaan 2017
Raputatatkse ikka õunapuud, mis õunu kannab:)
M
Mann  /   10:57, 22. jaan 2017
Eks need "nägijad" ja "teadjad" räägivad ja kirjutavad seda, mida sülg suhu toob või millesse uskuda tahavad. Ja seni kuni leidub andunud kuulajaid, seni "veskid" töötavad.
Mõnede Viilma väidetega võib nõus olla. Siililegi selge, et halvad tunded mõjuvad inimesele halvasti. Selleks ei pea olema selgeltnägija. Aga väita, et "riigi - valitsuse vihkamine teeb maksa haigeks" - sellele ootaks küll tõestust. Nagu teistelegi samalaadsetele väidetele. Millel need põhinevad? Mõtlev inimene suhtub kriitiliselt sellesse, mida loeb. Eriti kui puuduvad faktid räägitava tõestuseks.
M
maksumaksja  /   11:50, 22. jaan 2017
kas sul on hirm, et väide võib tõeks saada? Ära usu hullu juttu. Korruta mitu korda päevas, et minu täie tervise juures olevad rakud muutuvad iga päevaga ühe tugevamaks nagu L. Hay soovitab. Inimene peab midagi uskuma-usuta pole võimalik elada.
M
maksaviha  /   19:39, 22. jaan 2017
Sealt need uskumused tulevad
kui ikka hingepõhjast vihastad, siis öeldakse ju et maks läks üle kopsu:)
  /   10:03, 23. jaan 2017
Õigem oleks öelda, et neer läks üle peensoole.
/
/!  /   10:36, 23. jaan 2017
see on siis üks hulgus ehk "hulkuv neer". Eks see elu kipub ikka üle piiri minema-keegi ei taha enam paigal ega püsi olla. Nii kuidas vaimselt nii ka maiselt. Pole küll minu asi, aga ....
I
isversusver  /   09:35, 22. jaan 2017
puhaku rahus!
P
P.K.  /   08:45, 22. jaan 2017
minu perekonnas on olnud inimene, kes aastaid tagasi (eelmise sajandi lõpus) hakkas ammutama L.Viilmaa raamatuid ning oma elu ja tõekspidamisi selle järgi ringi sättima.
tulemuseks oli psühhiaatriahaigla ning sellele järgnevad "kallakuga" sanatooriumid.
läks ikka tükk aega, et inimene sellest kõigest välja tuli.
nii et konkreetselt sellele inimesele ja laiemalt - minu perekonnale on L.Viilmaa kuhjaga halba teinud.
V
vaimutoit  /   10:07, 22. jaan 2017
eks vaimutoit vaja ka seedimist ning selginemist. Kui ikka kõik "peapeale" korraga keeratakse, ega sellest head nahka tule, nagu vanarahvas ütleb. Inimene ei tohi liiga aplaks (seekord teadmiste järgi) minna. Aga hea, et abi sai. Kindlasti on sellel inimesel nüüd igasugune vastumeelsus ja protest sellise kirjanduse järele.
O
ohjah  /   11:42, 22. jaan 2017
Või "vaimutoit" ja "teadmised". Tedavusetuid inimesi on väga kerge lollitada.
M
mari  /   07:41, 22. jaan 2017
Rõhutatult halb kogemus. Mis puutub tema teooriasse, siis seda ta ise välja ei mõelnud. Juhuslikult sai loetud üht raamatut ameerikast enne nõiakese raamatuid, kus oli vastavasisuline loogika juba olemas.
L
lammas  /   07:34, 22. jaan 2017
Vigala Sass ütles, et igal oinal oma mihklipäev.
M
Mari   /   11:45, 22. jaan 2017
Nii oli ka sellel ütlejal, oli ju?
A
Age  /   00:53, 22. jaan 2017
Olen lugenud ta raamatuid ja mind on palju tema mõtted aidanud .Üks esimesi suuri andestamisi oli mul oma isale. Oli oma aja suur inimene.Kõik ei soovi ja ei tahagi mõista lihtsam on vanamoodi edasi elada. Pärleid pole mõtet sigade ette visata - on vist üks ütlemine.
M
Mari  /   11:46, 22. jaan 2017
Kui mina kõiki Viilma heietusi ei usu, kas olen siis siga või?
K
Kallis Mari  /   19:02, 22. jaan 2017
Kui sinul puudub usk sellesse õpetusse, siis palju suurem kahju mida endale teeksid, oleks vägisi teadmiste õppimine. Kõik, mis tehakse vastumeelselt, teeb just inimese haigeks. Piiblis ju ka on kirjas, et kui tuli käsk, siis tuli viha. Igal asjal oma aeg. Aga mis sellesse sigade ette visatud pärlitesse puutub, siis mina oleksin "pärl". Miks ma selles loos notsu peaks olema.
V
valikuvabadus  /   20:18, 22. jaan 2017
Miks sa pärl olla ei taha.?
R
Roobert  /   00:06, 22. jaan 2017
Ou jee
N
Noh, posimine nii käibki  /   22:15, 21. jaan 2017
et kui inimese enda usk terveks teeb, ja mõnele tuleb ikka hästi lolli juttu ajada, et äkki lähevad ajus mingid otsad kokku. Võtame kasvõi nõelravi, oli mul üks tuttav arst. Ta nõelaga eriti ei torganudki vehkis sellega õhus sinu keha juures ja hirm torke ees käivitas kohe terve rea reaktsioone. Kuna ma siis haige ei olnud, siis ma tervest veel tervemaks ei saanud, aga tundlikule inimesele võib vahest mingi uskumata jama nii mõjuda, et organism ärkab ja saab haigusest jagu.
N
nojah  /   21:31, 21. jaan 2017
Ei pea ringi jooksma, tooli peal ei kõõlu, napsu ei võta!
N
nojahile  /   22:29, 21. jaan 2017
Hästi kirjutad, ainult veidi segaselt. Igatahes kõiki on hoiatatud, kes raamatuid osta soovivad ja need, kes juba sinna võrku on sattunud, vaadaku ise kuidas sellest supist välja tulevad. Mina aga hakkan oma hirmu, et mind sellisena ei armastata vabaks laskma ning lähen siis puhta südametunnistusega magama. Head ööd eestimaa-hommik on õhtust targem.
V
vana joodik  /   11:33, 22. jaan 2017
2 esimest, kohman. Aga napsu peab ikke võtma.
K
Kiur  /   20:53, 21. jaan 2017
Kui vaadata tema raamatuid, siis olgu mis on, võib ju leiduda neis ka tõeteri, kuid mõistliku ja intelligentse inimese kirjatöödena need välja ei paista, paraku. Süsteemitus, kobrutav sõnavaht, lame ja labane keelepruuk, vahel arusaamatud ilukirjanduslikus stiilis põhjendused või väited, näiteks põhjendab, et nohu ei teki külmetamisest, sest vastasel juhul ,,tilguks ka külma nina". Tahaks teada, kuivõrd ta üldse ise oma õpetusse uskus või selle järgi elas!? Ma millegipärast kahtlustan sõnad-teod vastuolu. Miks ta näiteks ametliku meditsiini esindajate kriitikale reageeris, kui tema enda teooria terminoloogiast ja paradigmast lähtuda, tõmbas enesele ise seda kõike ligi?! Oleks ju pidanud kritiseerijatele andeks andma ja mured oleksid kadunud... Jah, kõlab küll absurdselt, aga just sellist probleemide lahendmise viisi ta ju ise teistele õpetas.
K
Kodanik  /   23:55, 21. jaan 2017
Yhes6naga pettus ja rahva lollitamine.
K
Kogemus  /   19:52, 21. jaan 2017
Käisin vastuvõtul oma sõbrannaga. Meeletu manipulatsioon ja hirmutamine.
K
kogenule  /   20:02, 21. jaan 2017
kus sul valutas?
.
.  /   20:19, 21. jaan 2017
kes see kogenu on?
N
nokkija  /   19:07, 21. jaan 2017
mis kääne on mitmel?
viiel, kolmel ja ühel. Ta on ühel korral Firences käinud...
A
Akadeemik ütles  /   19:42, 21. jaan 2017
Eesti on possijate ja nõidade maa.
Aega vabaks ja targaks sada!
M
mimm  /   19:03, 21. jaan 2017
Üks tema õpetustest oli, et kõige suurem armastus naise ehk ema vastu on lapsel. Arvan siiski, et oma ema armastavad lapsed ikka väga vähe ja vaid omakasupüüdlikel eesmärkidel. Kui ikka on hea abikaasa naisel või uus elukaaslane, siis on pettumust kergem taluda, mida omad lapsed sulle tekitada suudavad. Aga, see selleks.
Ä
ära üldista  /   19:15, 21. jaan 2017
Kes su lapsi siis kasvatas, kui nad sind vihkavad? Kuidas sa neid kasvatasid? Mehed tulevad ja lähevad, aga lapsed jäävad sinuga seotuks viimse hingetõmbeni.
O
oh jah  /   19:23, 21. jaan 2017
Kuhu need mehed siis tulevad ja lähevad? Normaalses pereelus tuleb mees ja jääb,, kuni surm lahutab,
.
....  /   11:36, 22. jaan 2017
sa võid lapsi poputada niipalju kui tahad,anda neile eluks kõik,mis sul anda on.Lõpuks näidatakse ikka sulle hambaid.Kui palju on selliseid lapsi ,kes jätavad vanemad ripakile.Pigem hoolitsevad naabrid kui omad lapsed.Lapsed ootavad materjaalseid hüvesid kui pakkuda ei ole siis pole ka vanemate juurde asja.Paraku ta nii on .
A
Arvamus  /   19:50, 22. jaan 2017
Pikka aega on kujundatud lastevanemates põhimõtet: "Laske lahti....!" Ja see on hakanud "vilja kandma".
A
AIR  /   19:42, 21. jaan 2017
lapse saavad kasvatada omakasupüüdlikuks ainult vanemad ise....
P
puhh  /   21:26, 21. jaan 2017
Teil vist lapsi pole, kuna ei tea, et lapsed kasvavad ise ja eriti ei käändu kasvataja tahte kohaselt. Kahtlustan isegi mingi koodi kaasaandmist sünnihetkest. Palju räägitakse küll geneetikast, jah lapsed sarnanevad palju vanematele, kuid jah, vaevalt halbu või vanematele mittemeeldivaid omadusi lastes teadlikult kasvatatakse ja süvendatakse kasvatusega, nagu siin keegi AIR mainib.
.
....  /   12:04, 22. jaan 2017
Kui vanemad ise on elanud vene ajal ja neid on kasvatatud kokkuhoiu reziimis siis ikka püüdsid ,et lapsed kasvaksid teistes oludes.Tavaliselt lapsed kasvavad ja valivad omale sõpru ,kas häid või halbu ja vastavalt sellele ka nemad liiguvad ,kas vastuvoolu või pärivoolu.
M
mimmile  /   11:50, 22. jaan 2017
Vastupidi, emad armastavad oma lapsi vaid omakasupüüdlikel eesmärkidel.
I
imearst ?  /   18:42, 21. jaan 2017
lubage kahelda ikka .
  /   19:23, 21. jaan 2017
Mingit imet ei olnud oli räme ajupesu ja süümekate kaela määrimine kõigile, tülgastav. Sama nõme on L. Hay. Ärge laske endale igasugu haigeid sisendusi kaela sättida igasugu juutide "psühholoogiliste teooriate" kaudu, need on kõik igasuguse tõenduspõhisuseta sopakad.
U
usuvend  /   19:34, 21. jaan 2017
Hilja, peremees, hilja sinu nõuandeid kuulata- mul kõik "sopakad" olemas. Kui usud, siis saad abi ja kui ei usu, siis ei aita ussi ega püssirohi.
M
Mis imele loodate?  /   12:32, 22. jaan 2017
Tänapäeva moodne inimene jah otsib tõendusi???Miks peab keegi sulle sinu maalimapilti üles ehitama ja seda sulle tõendama??? kes otsib see leiab ja ise. Mis pärast sinu oma pea siis ei võta et, sulle siis saab sinu oma vigu kaela määrida ja ette peab ültema, mis on tõendatud? Kas sind ennast ei huvita, mis sinuga toimub, miks peab kedagi test sisis huvitama sinu aitamine? Mis sind segab, see on on sinu probleem, see tuleb sul lahendada nagu kooli matemaatika. Lapsed on vanemaid tulnud õppetama. Kes on primitiiv, see ei saa aru ja paneb oma lapsed tanki ja tagatipuks ennast ka, sest on arenemisvõimata või mõttelaisk, kui oma eluenergia lõbutsemise ja meelelahutuse peale kulutab, aga lihtsatest märkidest aru ei saa ja ei tahagi saada ja enesel oma vigu iialgi enesel ei tunnista. Ei soovita ju oma pead tööle panna. Paraku sinu enese asju saad sa lahendada ise. Hea kui sulle Viilma sugune abiline oli, kellele said natuke loota, kes natukene otsa peale aitas. Kõik on loomulikult individuaalne ja mõne pea lihtsalt ei võta, siis ongi Viilma paha ja vale. :D
H
hassaa  /   13:49, 23. jaan 2017
Nagu kirikupapp kantslist, ainsa vahega, et kirikust saab kuulda, et ime on sündinud, aga siin võetakse viimane lootus ära.
K
kahtleja  /   19:58, 21. jaan 2017
sa oled õigel teel.
Ärge uskuge midagi sõna-sõnalt. Ärge eitage midagi täielikult. Kahelge ja otsige tõde. Olles leidnud hingerahu tunnete ära ka tõe.
6
69  /   18:21, 21. jaan 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
R
ra  /   18:43, 21. jaan 2017
Olen lugenud. Päris kohutavat jama oskas ikka kokku veeretada, samas mingite inimeste jaoks siiamaani tegemist ebajumalaga. Kummaline.
.
....  /   19:05, 21. jaan 2017
ju vaja jätkuvalt raamatuid müüa, sellest siis ka niisugused artiklikesed....
M
maire  /   19:28, 21. jaan 2017
Ega sellepärast. et Teie sellest aru ei saa, see veel jama ei ole. See nn. "kohutav jama" on väga paljudele arusaadav ja neid aidanud. Olge kriitiline ka enda suhtes.
N
no loe ja imesta  /   12:35, 22. jaan 2017
Kui arenguseadused on jama, siis kas sa oled küündimatu lo.. või, mis planeedil sa elad.
0
00  /   01:08, 22. jaan 2017
tahtsin just sama kirjutada
M
mina mäletan:  /   17:30, 21. jaan 2017
et lugesin kusagilt Luule kirjutist, et oi-oi kui suur karma (täpselt, mis nad korda saatsid, ei mäleta) on inimestel, kes surevad autoõnnetuses/avariis. Kust ma lugesin, ei mäleta.
Ja nii ta hukkus.
Karma?
  /   19:26, 21. jaan 2017
See võis olla tema karma, eestlastel ei ole karma struktuuri olemaski.
J
Just just  /   22:12, 21. jaan 2017
Luulel oli õigus! Karma Peeter on luteri kiriku pastor, tema ongi kõigest süüdi.
M
mina jälle lugesin et   /   23:58, 22. jaan 2017
vähk tuleb vihkamisest
.
....  /   16:47, 21. jaan 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
targutaja  /   18:09, 21. jaan 2017
Kõik sellised omamoodi ilmaserval kõndijad peaksid oma teadmised endale hoidma...sest on väga palju valesti arusaajaid-kasutajaid ja siis omakorda ümberkaudsetele haiget tegemas oma "targaks saamisega" kellegi õpetuste alusel.
T
to ....  /   19:41, 22. jaan 2017
ja väga hea arst, räägitakse. Seniks kuni äri ajama hakkas.
K
keegi pole paha  /   00:03, 23. jaan 2017
surnu on alati hea ,kuna ta pole enam konkurent ,nüüd on võimalik vaid tema pealt teenida ,vägatihti ei kuule et elavaid inimesi nii kiidetakse . Aga tema raamatud mulle väga meeldivad ja soovitan lugeda .
A
ants  /   10:09, 21. jaan 2017
Kahju , et nii läks

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis