Eesti uudised

Rahvast vapustanud "rohelise rändrahnu" idee autor: "Turunduses peab mingi kiiks olema!" (123)

Eesti Ekspress, 18. jaanuar 2017 08:27
Foto: EAS
Samal ajal, kui terve Eesti alates möödunud täiskuureedest ägab ja oigab ja nutab "Eesti uue märgi" pärast silmad peast, on EASi turundusjuht Piret Reinson ja Eesti Disainimeeskond (EDM) rõõmsad ja rahulolevad. 

EDM saab ettevõtjatelt ja riigiametnikelt kirju sooviga võtta tööriistakast ja rändrahnud kiiremas korras kasutusse. Küll rahvas nende visiooni lõpuks mõistab, kui rakendustega midagi valmis tehakse, usub Reinson.

"Läraka" kohta kirjutab EDM oma Facebooki küljel, et neil on "hea meel, et väga paljusid paelus kogu süsteemist just üks illustratsioon, mis tekitas kirglikku arutelu ja leidis ka palju loovat rakendamist". Kadestamisväärne optimism. 

Refereeritud artikli täistekst Eesti Ekspressis.

Samal teemal

14.07.2017
TARMO NOOP: rändrahnu-tootemark tekitab välismaal pigem segadust
17.01.2017
SEGANE VÄRK?! Disainimeeskond selgitab: Eesti märk on meie riigi nimi
16.01.2017
EAS selgitab: uut Eesti märki ei ole ega tule, on loodud tööriistakast
16.01.2017
Peter Kentie | Omataolistele tehtud bränd

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee