Eesti uudised

PEAMINISTER RAIL BALTICUST: raudtee ülal­pidamiseks kulub aastas kümme miljonit

Juhan Haravee, 17. jaanuar 2017, 04:00

95 KOMMENTAARI

t
T.Mets/ 26. jaanuar 2017, 23:11
Ratas on veel noor mees ja näeb veel seda aega, mil tal koos Kallasega tuleb vastutada tehtu eest. Usun, et see peaks päris valus tulema
t
18. jaanuar 2017, 01:45
tehke kõik riigikogu rahvasaadikuile nõudlikke ettepanekuid oma pöördumistes, kus korruptsioonikuriteod muutuks eestis aegumatuks ja riigiametnikel tuleb vastutus kogu oma pere varaga. korruptsioon on siin kohutav, nagu meil rahvas muud ei teegi, kui sõidab rongidega, nõudmine on nii suur. autosi ja lennukieid ning laevu me ei kasuta. hakata 2 raudteed läbi väikse mätta pidama, mis see meil, rikkureil siis pole, fosforiit vägistatakse välja, muidu...
j
Juho/ 17. jaanuar 2017, 22:44
Kas Saaremaa süvasadamat tead? Oled kuulnud?
r
Ratas/ 17. jaanuar 2017, 22:13
Lapsed Eestis nälgas,pensionid 300.-kuni 400.- eurot-selleks raha ei jätku! Keda sellel raudteel vedama hakatakse,kas Eesti vaeseid?Ei usu,et välismaalt meile niipalju turiste tuleb,et see hooldus-kulud katab.
a
a/ 17. jaanuar 2017, 16:48
ratas tahab aastas 10 milli? Ossinovski peab veel isaga aru...Palju kokku läheb...ilmselt kogu riigi vara!
k
Kui mul "RAHA EI OLE, EGA TULE!", ei saa seda ka kulutada/ 17. jaanuar 2017, 15:49
i
IRW/ 17. jaanuar 2017, 15:12
Pildil on täitsa kivipallur.
k
Kus on selge mõistus/ 17. jaanuar 2017, 15:09
Kõigi ministrite ja nõunike vara ja sõbrad jne. tuleks luubi alla võtta ,siis on kohe selge,kelle huvides tööl käijakse.Üks nõunik reisib siiani pärast tasuvat ametit ringi .RB on lihtsalt räpane must rahahaide huvi,kes kindlustavad oma elu ja tulu lõpmatuseni ära riiki pumbates.Ole Ratas mees ja õpi ütlema EI.

l
lahtised silmad/ 17. jaanuar 2017, 14:44
Ega seal suurt vahet pole ,kas RB või Casino keti äriga riiki ja rahvast tühjaks pumbata.Sarnane mõttelaad mõlemal.Ratas mõelgu ka oma laste peale ,enne kui otsustab.Nemad peavad edasi elama selles riigis.Iga loll saab ka aru ,et näljaspaljajalu inimene ei sõida mingi rongiga.
k
kodanik/ 17. jaanuar 2017, 14:43
nõuame RB osas referendumit
k
Kulub kümme ja palju kasu toob ????? Kui 15, siis on kõik ju korras !!!!!/ 17. jaanuar 2017, 14:29
e
eesti riik on loll kui laseb RB musta äri läbi/ 17. jaanuar 2017, 14:19
Riik on nii loll ,et laseb endal ärihaidel naha üle kõrvade tõmmata .RB tekitab lisaks raha kaosele veel tohutut kahju elavale loodusele.Rahata,näljas riik on nõrk ja on kerge saak täissöönud vaenlasele aga ladvad ju ei saa sellest lihtsast asjast aru,mis siis veel keerulisematest asjades rääkida.
t
to 12.53/ 17. jaanuar 2017, 13:44
Ma jõudsin ka arusaamisele,et teatud seltskond vorbib miinuste ladumist!! Jõudu neile,eks hea tasu ootab neid!
e
ensv/ 17. jaanuar 2017, 13:30
Hiina laevade jaoks on euroopas sadamaid küll. Saksamaale tulevad nad Hamburgi ja Venemaa võtab Hiina laevad vastu Ust-Luga sadamas. Vebnemaalt Moskvast läheb kiirraudtee Berliini ja üks haru ühendub Peterburist. Sommid saavad oma kauba panna liikuma ja vastu võtta oma sadamatest või saata üle Peterburi. Mitte mingit mõtet RB-l ei ole.
s
Siin / 17. jaanuar 2017, 13:40
on küll tegemist raske peetusega.
m
mis sõimad/ 17. jaanuar 2017, 17:40
Siin. Tõepoolest on lugu nii, et Venemaal saab raudteed pidi, läbi Valgevene, sellesesamasse Bialystoki välja kuhu RB-gi. Ja Peterburi kaudu on soomlastel muidugi mõistlikum kaupa saata. Venemaa raudteed on päris heas korras ja kannatavad vajadusel soomlastele hinnaalanduse tegemise välja küll. Ei pea geenius olema, et arvata, missugust raudteed soomlased sel juhul kasutama hakkavad.
v
Veel/ 17. jaanuar 2017, 21:59
uks peetuse ja pooliku haridusega.
k
//// 18. jaanuar 2017, 10:17
kes läks õnge? Venemaa suund ongi see, miks lätlased eriti ei ole Valga-Tartu kaudu kulgevast raudteest huvitatud. Lätile on kasulikum kui need kaubad liiguks pigem Rezkene kaudu.
a
aga/ 17. jaanuar 2017, 13:26
kui palju kulub ja kuluma hakkab keskerakonna ülalpidamiseks ja tagajärgede klaarimiseks?
e
ensv/ 17. jaanuar 2017, 13:23
Võimul olijad on eestis ju kogu aeg eestit maha müünud ja lagastanud. Osadel sügelevad näpud ida virumaa fosforiidi järele, et 25% eestist segamini pöörata. RB teeb samuti korvamatut kahju eesti loodusele eesti pooleks jagamisel. Tõenäoliselt mitte millekski muuks seda RB-d vaja pole kui sellesama kaevandatud fosforiidi vedamiseks. Mitte mingit muud põhjendust pole.
Lennukid ju lendavad igale poole ja rongiga kaugemale ei hakka mitte keegi nagunii sõitma.
j
17. jaanuar 2017, 14:18
Ju ta üks skeemitamine on rahapesuks!

h
Häbi!/ 17. jaanuar 2017, 13:01
RATAS SA OLED IKKA PARAS TUULELIPP JA KAMEELION. varem olid RB vastane nüüd kui said peaministriks ei oska enam olla, kohe hoopis teine jutt. Sa oled rahvast PETNUD HÄBI! RATAS! HÄBI!
p
17. jaanuar 2017, 13:11
Positsioon keeras ajud sõlme, üks sort ajuinvaliide kohe ei talu normaalselt võimul olemist!
s
salliv tolarast/ 17. jaanuar 2017, 14:31
Löödi rahapakkidega uimaseks, sealt jätkub vasakule ja paremale kantimiseks ning ega võimuparteid ilma jäeta. Enne võimule pääsemist oleks kesikud selle projekti rahavoogudest ilma jäänud, sealt ka vastuseis.
n
Njäu/ 17. jaanuar 2017, 12:46
Ei mingit RB. Ratas on hale vennike. ERM on mõttetu betoonihunnik.
Aeg on asuda teenima eesti rahvast, igatühte meist peab kohtlema selliselt, et inimesed suudaksid elada inimväärselt. Lapsed ja vanurid, kodused ja tööinimesed.
Valitsus, lõpeta raha põletamine, anna see palkadena, pensionitena, toetustena oma inimestele, et nad tunneksid riigi toetust. Küll siis kahekümne aasta pärast toetame tulihingeliselt suurprojekte, mis eesti rahva veelgi varakamaks teeksid. Aga seda ainult usaldusväärse valitsuse puhul!
Kui kogu see kohutav rahahunnik, mis lihtsalt on tuulde pillutud, oleks inimeste heaolule kulutatud, oleksime oma riigi ja valitsuse üle uhked.
Praegu me vihkame oma valitsust. Valdav osa rahvast.
Muide, uus miljardiprojekt metsaga lõhnab sama vastikult, nagu RB.
Tuhat miinimumilähedase palgaga töökohta uute puukide teenimiseks.
Kuidagi väga kiireks ja paaniliseks on läinud ahnitsemine.
ä
ää/ 17. jaanuar 2017, 12:34
Mis viga sooja õhku suust väljutada, kui ei pea ise oma rahakotiga öeldu eest vastutama. Rahakotiga vastutab maksumaksja. Paneb vaid imestama, et Ratas oli nõus tankistiks hakkama, ning sellele Eesti jaoks kahjulikule ärile oma allkirja alla panema. Näitab, et kesikud pole just kõige teravamad pliiatsid karbis.
e
eee/ 17. jaanuar 2017, 14:34
kas Sa pole mõelnud, et selle nõusoleku saamiseks kesikud valitsema lastigi? 1990. aastatel olnuks nii mõelda mõtlematu, kuid praegu... Kes valitseb Eestit tegelikult?
m
Murakas/ 17. jaanuar 2017, 12:11
Suurejooneline Sigadus, Invaliidid sunnitakse kopikate eest elama, võetakse ikka sealt, kus nagunii ei ole ja kanditakse sinna, kuhu pole absoluutselt vaja? Kas rahvalt ka küsitakse, tahame me ikka seda raudteed? Ei taha! Ma ei saa aru, kas riigikogu on totaalses taandarengus?
k
kle/ 17. jaanuar 2017, 12:02
Kui hõigati välja, et kulub 10 miljonit siis praktika näitab, et sellised summad tuleks korrutada vähemalt kahega ja siis saad reaalse ja tegeliku summa. Ja selle peame maksma kinni kõik meie, enamus eestlase, kel pole sellest raudteest sooja ega külma ega mingitki kasu ega vajadustki selle järele.
h
Hsjdj/ 17. jaanuar 2017, 12:02
Iga inimene kes natuke mõtleb saab aru, et see projekt jääb rahaliselt eestlasi rõhuma. Küsimus on. Kes tahab seda projekti IGA HINNA EEST läbi suruda.? Kessikud oli sellele vastu. Valitsuses muutsid nad meelt kahe minutiga. Kes on see kelle jõud on nii võimas???
e
Eesti mees/ 17. jaanuar 2017, 11:43
,Taibud' täiendan sinu mõttetera pisut....Raudteed on vaja fosforiidi välja vedamiseks eestist ja
igasuguste ladestusjäätmete ( nt tuumajäätmed ) sissetoomiseks Eestisse meie paekivi koobastesse.
Muuseas see viimane mõte ei pärine minu suust, vaid vilgsatas kusagilt läbi, mis võib osutuda vägagi tõeseks. Euroopas seda prügi jagub....Analoogselt on Aafrika riikidest rikkus välja viidud, asemele on jäänud tolmused künkad, segisoditud maapind ning riik ja rahvas on jätkuvalt vaesed. Ega's kapitalist ei halasta....
h
17. jaanuar 2017, 12:53
Huvitav, kas kommentaariumis on palgaline miinuste panija?
j
Juho/ 17. jaanuar 2017, 11:36
EL-s on see aasta vääga segane,võib juhtuda,et projekti rahastamine EL poolt ei teostu või katkeb ja siis on kogu supp meie riigi kaelas.Tuleb aeg vähemalt aastaks maha võtta.

n
noh/ 17. jaanuar 2017, 11:33
see raudtee on absoluutne lollus. meil on ju raudtee olemas Tallinn tapa valga ja Tallinn pärnu.
e
ettevaatust/ 17. jaanuar 2017, 11:29
Ratast ümbritsevad Ärihaid,kes tahavad Ratase abil riigi rahast tühjaks kantida ja siis alla kugistada.
Oleneb ka kes on Ratase nõunikud,tavaliselt sokutatakse nõunikuks Ärihai sõber,kes täidab käsku.
ä
ärimehed mõtlevad ainult rahast./ 17. jaanuar 2017, 11:25
Kui muul viisil Eesti riigist lahti ei saa ,siis raudtee ehitamisega kindlasti saab.Kui kogu aeg ja raha raudteesse topitakse surevad inimesed lihtsalt nälga.Peaminister võtku süda rindu ja katkestagu kõik RB teemalised arutelud otsekohe, järel andmata.Ärimeeste survele vastu seistes päästab pisikese riigi.
i
Ius Directa/ 17. jaanuar 2017, 11:09
Rail Beltica on halastussüst fundamentaalva letajatest ümberl õigatud äravalitud pankurite poolt. Võtke see kingitus vastu, nagu seni on kõik sur mav ja kahjulik võetud ja neelake alla - eestlane on nii arg ja laisk, et ei viitsi isegi välja sur ra.
a
A/ 17. jaanuar 2017, 11:06
Erinevalt ERM-i totrusele on võimalik kaubavedudega raudteel teenida raha oluliselt enam kui 10 milj. ERM-i kolakas saab olema aastate pärast ainult kulu maksumaksjale ja koole hakatakse survestama, et kohustuslikus korras õpilasi sinna sõidutaks ja vanemad aina plekiksid kinni selle. Soome tunnel valmis teha ja mitte sonida reisiliikluse teemal sest kaubavedu on tulus mitte reisijad.
ä
ää/ 17. jaanuar 2017, 12:37
Euroliidu rahadel ehitatavad objektid ei tohi teenida kasumit, aga kahjumi peab maksma riik millesse raha investeeritakse. Seega kasu ei hakka Eesti riik sellest kunagi saama, see on euroliidu rahade jagamise tingimustes kirjas.
a
Aivar/ 17. jaanuar 2017, 12:51
ERM on siiski teine asi. Uue maja ehitamise vastu polnud nüüd küll keegi, probleem on selle imelik arhitektuur ja asukoht, lennurajale ehitamine. Ja koolilapsed peavadki ERMis käima, muideks, sest tegu on EEsti kultuuripärandiga. Lapsed tuleks veel Kumusse ka saata.
Raudtee on siiski vitsaga vee peale kirjutatud projekt. Eriti hea kaart on artikli juurde ilmunud, tegu on selgelt moonutatud infoga. Eriti Venemaale kulgevate raudteede osas. Millegipärast on välja jäetud mitu täiesti toimivat otseühendust, Valga ja Daugavpilsi kaudu. Mis torkab silma on see, et ainsana on eestlased otsustanud olemasoleva raudteevõrgustiku pea peale keerata ja ainus ühendus Lätiga hakkab käima Pärnu kaudu.
Soome tunnel on hea asi, aga näe Ratas tahab hoopis minna Kaunasse Sabonist vaatama. Nii et tunneli jaoks raha pole. Egas seda kaitserahadest ehitama hakata, meditsiin, sotsiaalvaldkond ja haridus on nagunii ju säästurežiimil või mis?
t
Tartlane/ 17. jaanuar 2017, 10:52
Kas need kuulsuse narrid tõesti mõtlevad,et Tartu Põlva või Võru rahvas hakkavad Pärnu või Tallinna selleks sõitma et seal rongi peale istuda ja siis Leetu või Poola sõita.Hea kui need hullud ühe vagunitäie inimesi kokku saavad.Ja mis kaupa meilt vedada on?Kaubaveoks jäävad ikka rekkad.Tõeline kaubavoog jääb ikka Poola ja Leetu.Olen ise seal sõitnud oli võimalus lugeda neid üksteise järel vastu tulevaid rekkaid,vastu tuli 180 rekkat.Vaat see on kabavedu,mis mis aga meil on?
p
paljud/ 17. jaanuar 2017, 11:16
naeravad, aga ühes meie naaberriigis oleks president need raudteeehitajad ammu juba aru andma välja kutsunud. Liiga palju on ametnike poolsest keerutamist ja isetegevust selle RB ehitamise juures.
t
Tartlane,/ 17. jaanuar 2017, 13:15
kesse siis sellekandi rahvast inimesteks peab. Inimesed on ikkagi Tallinnas, nemad maksavad.
Issand, praegu tuli pähe mõte - kas toompealased üldse teavad, et väljapool Tallinnat ka natuke riiki on. Nad ju nii hõivatud suurte muredega.
t
tibu/ 17. jaanuar 2017, 10:50
need raudtee ülalpidamiskulud peaks maksma inimesed, kes selle raudtee kasuks otsuse tegid, siis ka omast taskust kinni....
u
Uskumise peale/ 17. jaanuar 2017, 10:49
Peaminister ei usu, et vastuseid ette valmistanud ametnikud söandaksid valetada.
v
Vanasti öeldi/ 17. jaanuar 2017, 12:40
Usu,aga kontrolli.Kuidas saab uskumise peale nii suurt asja teha.Aga kui need tegijad on kinni makstud?Rahvale pole ka selgitatud,miks see RB siis hea on? Meie väärtuste nagu fosforiidi,metsa väljaveoks?Et sealtpoolt tühjalt ei uhaks, siis söjaväe,-tehnika sisseveoks?On meile seda vaja?

õ
ÕL-!!! / 17. jaanuar 2017, 10:48
Võite ka omadega p--see minna! Miks kaks kommi ära kustutatud???
a
arvamus/ 17. jaanuar 2017, 10:33
EL prindib iga kuu 80 miljardit, loomulikult otsib see raha paigutamist, aga meie rikutud maa, igipõlistatud ekspluatatsioonikulud...Kui Riiaga ühendus puuduks võiks ju asjast aru saada, aga trassil Tallinn- Tartu- Riia ei toimu suurt midagi, nagu ka trassil Tallinn- Pärnu- Riia, kes takistab praegu seal kaupu vedada?
i
Ilmar/ 17. jaanuar 2017, 10:26
ääretult imelik jutt, justkui "kasutustasudest" piisaks raudtee käigus hoidmiseks. Sellele 10 mijlonile, mis rööbaste hoolduseks on ette nähtud, lisanduvad ju teisedki kulud, jaamahooned, vedurid ja vagunid. Kui riigil seda raha niivõrd on, miks siis ei osteta Tartu liinile korralikke kahekorruselisi ronge. Leedukatel käib sellinne küll Kaunase-Vilniuse vahet. Ja nüüd äkki tahetakse koguni ICE ronge osta. Kas RB tuleb nagu vene ajal, kui Eesti kiirronge Leningrad-Varžavskaja ja Riia Zasulauksi depoo koosseisud teenindasid?
m
mhh/ 17. jaanuar 2017, 10:18
kiirraudtee 11 peatusega Eestis??!!
iga vähegi mõtlemisvõimeline saab aru, et see on kaubarong ja mingi kohaliku kraami jaoks, sest oleks see transiit läheks peatusteta
et mis see kohalik kaup on kui seda pole? loomulikult tooraine, loogiline ju - mets, foforiit, kildagaas, uraan, tõenäoliselt asuvad kildaaasi ja uraani kättesaadavamad varud aelle uue tee ligiduses, miks muidu seda uut teed tigimata niimoodi vaja on, vaevalt, et sellepärast et akadeemik Raukas juhuslikult kruusakarjääri omanik on
omaette teema on see, et RB polegi eesti riigi ja rahva omand vaid saksa firma jagu nii et saksa prouadele mööbel ja soojus eesti matsidele aga mürgine vesi ja onkoloogia kellele ei meeldi sellele kepp ja kerjakott, sest oma elamisele ostjat ei leidu
v
veteran / 17. jaanuar 2017, 09:42
Omal ajal sai selle BAM-iga tohutult nalja, tehti laule ja räägiti anekdoote. Nüüd on see sajandi õnnetus Balti riikidele kaela määritud. Äärmiselt otstarbetu ja lausa röövellik projekt mis meie maa põrmustab.
s
seda/ 17. jaanuar 2017, 11:25
BAM-i oli vähemalt vaja, iseasi kuidas ehitus kulges.
k
külamees/ 19. jaanuar 2017, 05:34
enne, kui pole helsinki - tallinna tunnelit, mille kivikillustikust saaks railbaltiku aluspõhja ehitus materjal, pole mõtet seda jura projekteeridagi ! oodake, kiiret ju pole, miks hävitada meie kruusa ja liiva varud !
v
vaatleja/ 17. jaanuar 2017, 09:28
Raudtee oli ja on suurte püsivate kaubavoogude ja suurte rahvamasside liigutamise vahend. Ei ole siin ei kasvavaid tsiviilkaubavooge ega suurenevat elanikonda - vähem rahvast, vähem vajadust sellise XIX sajandist pärit hirmkalli transpordilahenduse järgi, mis valmiks XXI sanandi teises pooles. Kui, siis on sellisel raudteel ehk väärtus militaarotstarbelise rahuajal kasutatava taristuga tagamaks ida-lääne suunalisi vedusid sama laiusega rööbastel Atlandi ookeanist Venemaa piirideni.
l
Lõunakas/ 17. jaanuar 2017, 09:17
Aru ma ei saa, et miks ei saa see RB kulgeda vana raudtee kõrvalt ( Valga-Tartu-Tapa -Tallinn) ,siis oleks kõik see ehitus ja projekteerimine palju lihtsam, odavam ning vähem probleeme rahvaseas tekitav! Ei oleks inimeste maalappe ära võetud ja looduskaitse alad jääksid puutumatuks!
k
Kummaline/ 17. jaanuar 2017, 11:49
mis hea pärast see trass ringiga läbi Tartu peaks kulgema !? Läbi Tartu käib praegu pea kaks korda vähem kaubavoogusi kui läbi Pärnu. Üle " nutetud " Tallinn - Tartu maanteel liigub rekkaid päevas tunduvalt vähem kui Tallinn Parnu Riia.
e
Enn/ 17. jaanuar 2017, 13:01
kuule kummaline, ära plära. Miks neid rekkasid Tartu suunas vähem liigub? Paljukest Pärnust neid Mercedseid veetakse? Ja Tallinnast Tartusse tulevad kaubad ka Pärnu kaudu või? Ja inimesed? Elanike arvu võrdle ka.
Praegu on tegu suuremõõtmelise umbluuga, miks peab, nagu artiklie lisatud kaardilt näha olema Eesti ainus raudteeühendus Pärnu kaudu? Kellele see on kasulik, et Lõuna-Eesti raudteed kinni pannakse? Näiteks Koidula jaamale annaks RB lähedus uued võimalused, milleks seda Muugat ehitada, kui Koidulas pole ronge? Vana inimesena tuletan Sulle meelde, et isegi Vladimir Lenin sõitis rongiga Peterburist Riiga kõige otsemat teed pidi, läbi Võru ja Valga.
e
Eks / 17. jaanuar 2017, 13:21
siis mine venemaale elama ja sõida oma pakikoormaga Riiga või kuhu iganes kui Peterburi majandust elavdada tahad.
t
to Enn/ 17. jaanuar 2017, 13:51
Ei maksa lahmida. Piltlikult õeldes tulevad jah kaubad enne kui Tartusse jõuavad just läbi Pärnu . :):) ja enne kui Tallinnasse jõuavad. Miks pidi Pärnu maavanem Toomas Kivimägi 2000. aasta mais ETV ekraanil olnud Via Baltica teemalises saates vaatajale-kuulajale luiskama?Hambasse puhuma, kui tõdes, et 1998. aastal läbis Ikla piiripunkti, juba tollal Eesti peamist maismaaväravat Kesk- ja Lääne-Euroopasse, muude sõidukite seas 156 000 veoautot. See tegi umbes 430 veokit ööpäevas.Maanteeameti loenduse andmeil läbis mullu sama paika ainuüksi ühes ööpäevas 1312 autorongi, peale nende 1794 sõidu- ja alla kuuemeetrist pakiautot, 114 väiksemat veomasinat ja bussi ehk kokku 3220 sõidukit.Samal ajal ei ole väidetavalt "hirmuäratava liiklusintensiivsusega Tallinna–Tartu–Võru"–Luhamaa analoogsed näitajad kaugeltki sellised, mis õigustaksid selle tee aastaid kestnud eelisarendamist. Paide kandis 2015. aastal ööpäevas loenduspunkti läbinud keskmiselt 8056 masinat, neist põhimass sõidu- ja pakiautod (6782), autoronge vaid 988, on vähe veenev argument. Nii oli ja on, sest Tallinna–Pärnu–Ikla maanteel vuras mullu Are ja Pärnu vahelisel lõigul ööpäevas keskmiselt 8152 masinat: 6540 sõidu- ja pakiautot ja 1310 autorongi. Tallinn Riia mahud suurenevad aasta aastalt ja Tartu osakaal väheneb. Tänase päeva seisuga pole õigustatud isegi mitte Tallinn Tartu maantee eelisarendamine mis oli lihtsalt "reformierakonna kodukandi eraprojekt "
t
to to Enn/ 17. jaanuar 2017, 14:45
aga Sa tõestadki endale täpselt vastupidist, needsamad numbrid näitavad ju selgelt, et liiklusintensiivsus Tallinn-Pärnu maanteel on kaks-kolm korda väiksem kui Tallinn-Tartu teel. Rohkem autosid liigub ka Tallinna ja Tartu lähistel muide, 10000 piir on ammu ületatud.
M
....../ 17. jaanuar 2017, 15:35
Mine õige kooli tagasi, õpi lugema ja arvudes orjenteeruma. Nii rumal ei maksaks olla.
j
ja/ 17. jaanuar 2017, 17:45
Soome kauba ootajad lähevad Soome elama või? Juba ainuüksi Peterburi, rääkimata Loode-Venemaast, elanike arv on Soome omast suurem. Rääkimata sellest, et Soome tunnel tuleb alles kaevata, Tallinn-Peterburi ja Valga-Peterburi raudteed on ammu olemas.
S
..../ 17. jaanuar 2017, 11:54
Sellest raudteest on 10 korda rohkem kasu kui nn. rahvuslikust lennukompaniist mis toob siiani kahju, viimastel andmetel jubs kahjumis.
v
võiks veel nulle ära võta./ 17. jaanuar 2017, 08:56
Nii pisikeseks sogadki suure suur vale.

u
Urrr/ 17. jaanuar 2017, 08:50
Ja kui kaubamahte pole siis palju õnne kaasmaalased - maksame lisaks muudele lollustele veel lisaks ka seda 10 milli aastas kinni....
ä
ärrrrrrr/ 17. jaanuar 2017, 09:20
kui pole raudteed, ei teki ka kaubamahud. 1928 aastal sõdis osa eesti rahvast tallinn - tartu maantteele raha raiskamise vastu, sest arvati, et kesse ikka mööda maanteed logistab, kui rong seda vahet sõidab.
k
kuule ärrrrr/ 17. jaanuar 2017, 10:38
1928 tõepoolest kahe linna vahel seda teed pidi ei sõidetud. Arvesta tolleagsete autode kiirusi ja teeolusid. Ja ega talvitigi see lahti ajamine kuigi kiiresti käinud, maavalitsuste teedeosakondadel oli paar sahkmasinat tavaliselt. Muide mitu liinibussi 1930. aastatel Tallinna-Tartu vahet sõitis?
k
17. jaanuar 2017, 10:36
kaubamahte tuleb veel rohkem. peterburi ärimeestel juba silmad põlevad, sest raudteega on kiirem vedada kui laevaga suurt ringi tehes.
k
/// 17. jaanuar 2017, 10:48
kaarti oskad vaadata? Ütle, palun 1 põhjus, miks peab Peterburist kaupa Riiga läbi Tallinna vedama? Neil on ajast aega olnud otseraudtee Riiga üle Pihkva-Võru-Valga, Väikse ringiga saab rongiga Riiga ka veidi lõunapoolt, pelgalt Lätit pidi sõites.
M
..../ 17. jaanuar 2017, 14:12
Majadus ja logistika on sinul ümargune null nagu kogu reformierakonna tegevus.
v
vaata filmi/ 17. jaanuar 2017, 08:47
Putini mängud (Putin's Games, Austria/Iisraeli/Saksa 2013)
Musta mere kaldal asuv Sotši on Venemaa rikaste ja ilusate mainekas suvekuurort, ent üllatuslikult valis Rahvusvaheline Olümpiakomitee 2014. aasta talimängudeks just selle linna. See oli kummaline valik, sest seal polnud ainsatki olümpiamängudeks sobilikku rajatist ja pealegi paikneb linn subtroopilises kliimavööndis. Iisraeli režissööri Alexander Gentelevi rahvusvaheline koostööfilm uurib ROK-i veidra otsuse tagamaid ja võltstalve esilekutsumist subtroopikas - näib, et mängude lähenedes on kahtlused süvenenud ning vastuolud teravnenud.
http://etv2.err.ee/v/haridussaated/dokfilmid/saated/f1847e3d-a43a-4a16-947b-2e1e39a40da3/putini-mang...
h
hubert/ 17. jaanuar 2017, 07:53
ei Rail Balticule,tehkem enda riigi sisesed raudteed korda,kes kaevas üles Tallinn-Haapsalu raudtee ja 10-milli võtke tagasi neilt varganägudelt ,kes selle varastasid -suur pättärimehed Nossovid
k
Kuuuurija/ 17. jaanuar 2017, 12:30
Mis neist riigisisestestki korda teha? Parem võtta järk-järgult üles, nagu Haapsalu haru.
Kui ikka pole midagi vedada, siis ei ole raudteed vaja.
õ
õudne pilt/ 17. jaanuar 2017, 07:50
noor mees ja nii käestlasknud end.
a
A'mis teha/ 17. jaanuar 2017, 07:52
Kui valitsuses enam sõnaõigust ei oma
j
Jürka/ 17. jaanuar 2017, 07:30
mängib ullikest kuna ei taha tunnistada, et algul lubatud kulud kasvavad ekus 2-3-kordseteks. Ja selle peavad kinni maksma kõik. Tehke see raudtee eraviisiliselt, siis oleks kõik isetasuv. Kas aga keegi siis sõidaks? Seega on Tallinn-Kaunase raudtee mõeldud lihtsalt rahva raha järjekordseks kantimiseks, et vahelt ise samuti suur hunnik lõigata altkäemaksude ja muu arvel.
v
vaata filmi/ 17. jaanuar 2017, 08:49
Putini mängud (Putin's Games, Austria/Iisraeli/Saksa 2013)
Musta mere kaldal asuv Sotši on Venemaa rikaste ja ilusate mainekas suvekuurort, ent üllatuslikult valis Rahvusvaheline Olümpiakomitee 2014. aasta talimängudeks just selle linna. See oli kummaline valik, sest seal polnud ainsatki olümpiamängudeks sobilikku rajatist ja pealegi paikneb linn subtroopilises kliimavööndis. Iisraeli režissööri Alexander Gentelevi rahvusvaheline koostööfilm uurib ROK-i veidra otsuse tagamaid ja võltstalve esilekutsumist subtroopikas - näib, et mängude lähenedes on kahtlused süvenenud ning vastuolud teravnenud.
http://etv2.err.ee/v/haridussaated/dokfilmid/saated/f1847e3d-a43a-4a16-947b-2e1e39a40da3/putini-mang...
r
Ratase eksimus (vaid 10 miljonit) on inimlik, tegelikult poliitiku arusaam vaese rahva rahakotist./ 17. jaanuar 2017, 09:50
Isegi Nikita "unistus/lubadus" kommunismi osas oli usutavam. Tekib tunne, et seda raudkiirteed igatseb survestab Putin, sest temagi unistab taastada impeeriumi piire ja siis on seda rauast teed vaja kindlasti. "Ei me ette tea, mis elu...".
a
Aga looduse hävitamine, härra Ratas ?/ 17. jaanuar 2017, 07:27
Kas mõni saks ootab oma armetu hurtsiku riigi tahadega kinnimaksmist. Palun väga, tehke aga tehke see olemasoleva raudteeliini paralleelina, Seal raudteede ääres on ammu enamus majapidimisi maha jäetud ja loodus ja loomad saja aasta jooksul harjunud selle vägivaldse SKALPELLILÕIKEGA !
v
Vaata-aga-vaata, punased miinusetoksijad ikka ka platsis./ 17. jaanuar 2017, 10:59
Kiibitsege edasi, miinus ongi teie elustiil, kahjuks!
v
vana kesik/ 17. jaanuar 2017, 07:14
keskerakond onõigel teel. Nii nagu reformi poolt plaanitud , nii ka jääb. Rail Baltika tuleb ! Maksame kinni ja jääb ülegi !
j
Jep/ 17. jaanuar 2017, 09:12
Ülejäägi kasutame samuti maksmiseks ja tuleb puudugi !

s
17. jaanuar 2017, 07:10
siis jooksvate kulude poolest tueb ots otsaga kokku küll.
a
arvad nii/ 17. jaanuar 2017, 07:16
Me ei jõua tänastki raudteed korda teha , mis siis veel uuest ja kallimast rääkida.Kesikud üritavad alati selles paadis olla ,mis kaldal seisab.
e
Ei tule/ 17. jaanuar 2017, 07:37
kokku. Sest raha kulub kuni 50 miljonit, sedagi tänaste hindade arvestuses. Kui arvestada, et Eestist pilet keskmiselt Pärnuni, Riiani, Kaunaseni maksaks 30€, siis oleks vaja müüa 1,67 miljonit piletit aastas ehk 4566 päevas. Kust need reisijad võetakse? Samuti ei hakka hiinlased üle Põhja-Käämere tulles lasti lossima Murmanskis või Kirkenesis, et siis kolistada Soome raudteel Helsingini, et seal ümber laadida laevale ja see omakorda lossida Tallinnas ja edasi rongile, mis viib lasti sihtkohast nagunii kaugele ning tuleb veel paar korda ümber laadida. Jürkale ja ta seltsimeestele tuleb teha ajuloputus!
k
kust võetakse, kust võetakse ?/ 17. jaanuar 2017, 07:55
Kui vaja hakkavad sundkorras sõitma. Kes ei sõida saab trahvi.
t
Taibud/ 17. jaanuar 2017, 07:02
Rauteed on vaja fosvoriidi välja vedamiseks eestist.
l
lõpeta ommmeti !/ 17. jaanuar 2017, 07:19
See on puhtakujuline inimeste mugavamaks liikumiseks mõeldud projekt.Sest 5000 inimest sõidab päevas ju igal kellaajal ja jõuda mugavalt tunnikesega Euroopasse, see maksab ka midagi. Ikka kindlalt edasi !
b
Bfhk/ 17. jaanuar 2017, 09:19
Ei tea, et Läti piir oleks Euroopa. Lätlased asjast huvitatud pole. Samuti Leedukad. Poolagi huvitub muudest asjadest. Võiks aru saada, et Lätist see rada edasi ei lähegi. Mis euroopast sa jahud?
m
muhv/ 17. jaanuar 2017, 18:16
ega seal raudteel Concordid lendama ei hakka ,et tunniga euroopasse saab.
j
jussike/ 17. jaanuar 2017, 06:56
kas rahvas ei saa siis oma maad kaitsta? ärge andke oma maad spekulantidele!!!
h
hilja sõber, hilja/ 17. jaanuar 2017, 07:39
Eesti Panga Euroopa Keskpangale allutamisega lõppes ka majanduslik iseseisvus.
k
17. jaanuar 2017, 14:07
Kes rahva käest midagi küsib, rahvas kõlbab ainult seda lollust kinnimaksma, muuks ju Eesti inimesi vaja pole!
i
Indrek2/ 17. jaanuar 2017, 06:50
Just, just - Utahi kõrbest tuleb 10 miljonit tulu nädalas.
o
ongi nii mõeldud/ 17. jaanuar 2017, 08:00
Nii Utahi kui ka Jordania projektid käivitatigi riigi kulude katmiseks kui juhtub nii, et EL laiali läheb. Sama garantii annavad ka ESM ja EFSF paigutatud maksutulud.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee