Eesti uudised

EAS selgitab: uut Eesti märki ei ole ega tule, on loodud tööriistakast (83)

Toimetas Kristin Aasma, 16. jaanuar 2017 20:35
Piret ReinsonFoto: Ardo Kaljuvee / Ajakirjade Kirjastus/Kroonika
EASi turundusjuht Piret Reinson kinnitas, et Eesti bränd ei tähenda Eesti märki ning Eesti märki ei ole ega tule.

Eesti promomiseks on EAS-i kinnitusel loodud n-n tööriistakast, kus on näiteks kirjatüüp, fotod ja erinevad disainilahendused. Reinsoni sõnul on arusaadav, et paljudele inimestele jääb selle mõttekus segaseks, kuid ta avaldas lootust, et pilt saab selgemaks siis, kui neid disainilahendusi hakatakse kasutama, vahendas ERRi uudisteportaal "Aktuaalset kaamerat".

"Märk on meil tegelikult olemas, see on meie riigi nimi. Eesti keeles Eesti, inglise keeles Estonia, see ongi meie märk," lausus Reinson ja tõi näite, et kui üks ettevõte tahab hakata Hiina piimatooteid eksportima, ta tahab mingit esmast tutvustust teha, siis ta alustab Eestist ja need on kõik valmis kujundatud.

Samal teemal

18.01.2017
Rahvast vapustanud "rohelise rändrahnu" idee autor: "Turunduses peab mingi kiiks olema!"
17.01.2017
Geoloog Eesti märgist: rändrahn on nagu eestlane – ürgne vett, vilet, tuld, tõrva ja jääd näinud vennike
16.01.2017
TV3 VIDEO | Signe Kivi ei mata lootust Eesti brändi osas: äkki midagi veel sünnib sellest
16.01.2017
Peter Kentie | Omataolistele tehtud bränd

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee