Eesti uudised

Rändrahn või roheline ollus? Eesti uus bränd ajab inimesed marru (14)

Maarit Stepanov, 14. jaanuar 2017 04:00
HEAL LAPSEL MITU NIME: Plönn, siil või rändrahn – igaüks näeb siin ise asja.

Eile esitles Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus uusi lahendusi, mille puhul asendavad Eestit välismaalastele tutvustavat märki "Welcome to Estonia" veebilehed, millel on kolm korduvat elementi: kirjatüüp Aino, e-tähe rõhutamine ja rändrahnud.

Kommunikatsioonibüroo Powerhouse juhataja Janek Mäggi ütleb, et tema sõbrad rändrahnu küll ei ostaks.

Eesti uue brändi kontseptsiooni lõi EASi all töötav disainitiim. Tehtud töö esitlusel oldi loodu üle igati uhked – ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo ütles, et tal tuli lausa kananahk ihule.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

14.07.2017
TARMO NOOP: rändrahnu-tootemark tekitab välismaal pigem segadust
18.01.2017
Rahvast vapustanud "rohelise rändrahnu" idee autor: "Turunduses peab mingi kiiks olema!"
16.01.2017
TV3 VIDEO | Signe Kivi ei mata lootust Eesti brändi osas: äkki midagi veel sünnib sellest
16.01.2017
Geoloog Eesti märgist: rändrahn nagu eestlane - selline ürgne vett, vilet, tuld, tõrva ja jääd näinud vennike

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee