Juba oleks olnud pruun karu kaka, mis oleks sümboliseerinud meie looduse kestvust aga tase sellegipoolest tuumik 7 inimest, viimsed pool aastat 20 ja kokku nii 400 osalejat ning tulemuseks roheline plönn nimega ränirahn ja tere tulemast Ränirahnudele külla, elu/tegelased nagu vastavas multikas
miks tahate rikkuda Eesti mainet/ 14. jaanuar 2017 13:28
kui see ''eliit'' laseb käibele selle mõnituse Eesti pihta mida boikoteerivad 99 protsenti eesti rahvast,1 protsent on nn. ''kunstnikud'' , Eesti on soe ja ilus maa, mitte selline kivirähnane---te lähete vastu eesti rahva tahtele, seda on küll aastasadu tehtud, seekord lähete üle piiri, eesti rahvas on pikameelne kuid oma ilusat maad mõnitada ei lase. Kuna president tundub võõramaalasena, pöördume peaministri poole.
läbipaistev poliittehnoloogia/ 14. jaanuar 2017 10:39
Võimurid loobivad rahvast käigupealt välja mõeldud 1diootsustega (munast imetud sümbolite, jagura haldusreformi jms.-ga), et tekiks palju tühja vaidlemist ning tüli, mille varjus ajada omi musti asju.
kas see kalk kivi on kellegi arvates meie ilusaim asi, sümboliseerimas eestlaste jahedust, kalkust, külmust, just selline mulje jääb välisilmale eestlastest.
tuleta küll Eestimaad meelde,pigem oleks sobinud see pilt,kus mees läheb metsa poole ja maastikus on seletamatud valged laigud.Eestimaal on nii palju ilusat,kuidas pole leitud kaunist sümboli.
RÄNDRAHNUD JA AINO SOOMEST!?! MIS JA KES ON EESTIS? KAS AINULT KIVIPALLURID, KES MÜRAVAD RÄNDRAHNUDEGA? JA KALEVIPOJAD, KES MÜRAVAD SAAREPIIGADEGA? KAS PAAS ON HÄBIVÄÄRNE? POLE PIISAVALT PARKETIKÕLBULIK?
Kas on üldse sellist asja, millega Eestit reklaamida millega inimesed rahul on? Tegelikult annab igat asja naeruvääristada. See kipub olema meil üldine viga, et kõik tundub halb.
https://estonia.ee/overview/ Huvitav, et "society" ehk ühiskond-pildil tumedanahaline, muud on ju keelatud õhtulehes kirjutada. Kummalised arusaamad tegijatel siin meie ühiskonnast.
Ma ei saa üldse aru,miks niisuguse ajaga tegeletakse. Kas tõesti ONIA ei olnud õppetund jobudele,kes ikka ja uuesti tegelevad asjaga,mis on lausa jabur. Minister Palo vist ei saa asjale üldse pihta. Lõpetage see jama ja makske see jaburus oma taskust kinni.
Ei mingil juhul.Kohutav,vaatad peale ja tekib lambumise tunne.Jama asi on see et ikka veel ei saada aru mis on brand.Minule muidu vastiku Rootsi puhul on selge,brand on kuninglik pere ja Abba.Riigi brand pole mingi hirmus logo vaid selle maine mingi hea bandi, inimese puhul.Arvo Part?Metsloomad?
Külm nagu kivi, kivist süda, nagu veskikivi kaelas, vaatas kivistunud näoga, kaks kõva kivi ei tee head jahu, kivistunud arusaamad, kividega surnuks loopima jne, jne. Kellelgi mingeid positiivseid assotsiatsioone tekib?
Esiteks ei tohi seda tegevust nimetada tööks ja teiseks, seda soperdist ei tohi nimetada kunstiks. Töötute kunstnike eneserahuldamine. Viljatu eritis. Roheline fekaal.. täiendage.
Väga kahju, et EAS-s mõistlikke inimesi ei paista olevat. Hollandlase tasuta Eestile loodud disain oli väga sümpaatne, aga loomulikult ei tunne E AS-i geeniused head asja ära. Mida paganat sümboliseerib see roheline junn? Kas oli hädasti vaja see 200 tuhat oma jopede vahel ära jagada. Samas, tõesti, vähihaigete laste jaoks kogutakse rahvalt raha pardiralli raames 5euro kaupa. Ausalt, häbi on!
Taaselustage Kreisiraadio kivipallur. Sobib komplekti. Muidu- järjekordne geniaalne plärakas, millest muidu aru ei saa kui seletavat reklaamjuttu juurde ei räägi. WelComeToEstOnia oli ka kivi moodi plärakas. Hea reklaamjutu abil annab lehmakoogi ka ükskõik milleks rääkida.
Ei meeldi, noh ei meeldi. Rahn ei ole roheline ja see rohelinesik-sakiline tuletab meelde halvasti pügatud hekki. Tundub, et oleks selle valmis vorpinud 5 a. See ei ole Eestile sobilik.
Noor mees tõõtas aasta Suurbritannias tehases Jutustas imelugusid brittide elustolust Eestist ei teadnud suur enamus midagi Mingist Euroopa Liidust infot on ehk 10 protsendil Brexitil hääletati vaid nii nagu loosungitelt keegi lugenud oli Peamine keegi ei uskunud et mingis Baltikumis on internet Tehastes käib tõõ Ida eurooplaste toe Head tõõmehedon rumeenlased poolakad baltlased Inglane tõõd teha ei viitsi ja matemaatikat nõudvad tõõd käivad üle jõu Elatakse nagu kilud purgis Eestlasel võtab aega et linna üksluisuses orienteeruda Kokkuvõtteks sai selgeks et meie maal pole sugugi halb elada Kultuurist rääkimata See brändi leiutamine on nagu õhu puhumine
Kõik teavad, et sellises värvuses kive pole olemas ja igaüks asub siis nuputama, mida tema arvates seal kujutatud on. Värske heina hunnikut või veel hullem, okselaiku jne. Neid poode ja söögikohti, kes selle jubeduse vitriini või uksele panevad, ma enam ei külasta. Minu vaikne protest sileajude võidukäigule.
See pulstund lõuaga tont, silmad peas vilamas, kes uudistes heietas - ilmselgelt on niisugused pudrusuud kanepitarvitajad. See välimus on näiteks üks läbiv joon selle seltskonna puhul. Korralik, sile ja soliidse, puhta olekuga inimene tekitaks usaldust rohkem. Kuigi ka nendesekka on igasugu kangete meelemürkide tarbijaid tekkinud aga siiski vähem kui karvakasvanud tontide hulgas neid on. Igaljuhul plämakas ja mahavisatud raha jälle.
Köige tugevama ettekujutusega/ 13. jaanuar 2017 20:34
ei saa mitte kuidagi selles rohelises lärakas ära tunda rändrahnu.Minge jah sellega end tutvustama,vaadatakse nagu lollidele otsa,et kust need veel tulid.Isegi Tallinna siluett oleks rohkem könetanud ja kasvöi Vana Toomas.Katsu väljamaalasele üldse selgeks teha,mis see rändrahn on ja mis seos Eestiga. Igatahes väga nöme bränd ja Eestit see küll mitte kuidagi ei tutvusta.Kanal 2 usutluses oli täna 18% poolt ja 82%vastu. Järjekordselt mahavisatud raha.Ja mis seal200 000 maksis?Kotid Hiinast?Lasteaialapsedki oleks möttekama pildiga välja tulnud.Häbi.