Tegu võis olla lihtlabase veaga lennuväljal, kus lennuk jäeti jäätumisvastase ainega katmata. Lennukid jäätuvad kõige paremini, siis kui maal on ´+5 kuni miinus 5 kraadi. Kõrgusse tõustes temperatuur langeb ootamatult ja, kui teha õhus järsk pööre ja avastada, et tiiva labad jäävadki sellesse asendisse ega liigu tagasi ja lennuk liigub külg ees maa poole või nagu sel korral vee poole ja katastroof on vältimatu. Maal võiks seda kirjeldada jää peal autoga kässari tõmbamisse. Uurige, et mis temp oli sel päeval lennujaamas ja kas tehti jäätõrjet!
oh jumal neid nö.etskspersikisi/ 15. jaanuar 2017 22:02
saagisime seda teemat veel naabrinehega veel üle.All ju kirjas et Adleris tankimise aeg oli õhk -2C ja mere kohal oli massiivne tõusev vool.Kellaaega kasulik vaadata.Miks naabrimees-elupäevne lendur.Millest keegi ei räägi on temp.inerts kuna tankis vaid ja nüüd tähelepanu:momentjäätumine lennates niiskesse õhumassi.See ei jäta jälgi.Kunagi lennuhutuse pundis olnud ja Steffani jutt tuleb kasuks.Õppige poisid asja nägema.Neil oli aega vaid mingi 12sek.Sad,sad story.
Kui venemaa on sõjas teiste riikidega siis peab ka sellega arvestama, et sõjas vahendeid ei valita ,Niiet pole nutta midagi kui ise tapad teise riigi kodanike.
lahjalt elad.Terve + pakett midagi 260 kanalit sabadega.Satte on 10.Vaadatavaid kanaleid jääb 6000 alla.Teie baltija ja muud sarnast saasta ei tarvita.
Juhtusin ka vene kanalilt vaatama saadet kus arutleti ,,õnnetuse,, põhjusi. Ja seal Zirinovski tõesti mainis,et lihtsalt merre kukkumisega ei peaks lennuki rusud nii laiali meres olema! Lennuki rususi ja inimkeha tükke olevat laiali! Aga võibolla on ka põhjusi miks püütakse ehk pommi (?) varjata!
nonii neli tola on miinuse pannud/ 14. jaanuar 2017 12:45
teie olete ikka nii lambad et isegi ei tea seda et kõrgustüüri servoajam kiilus ja poistel läks mitu aastat et asi ära mõistatada.Neljas avariiline jäi ühte tükki ja siis tuli ka asi ilmsiks.Põhjus oli servoka kolbi vale sulam.
Žirinovski ütles kohe et lennukis oli pomm. Üks lennuki tagumine ratas oli õhus küljest rebitud ja vedeles suht kalda ääres. See ei oleks ilma pommita mitte kui kuidagi saanud niimoodi küljest ära tulla. Lennuk oli oma rattad juba sisse tõmmanud.
Tehniline rike... Hakkan juba kahtlema neis mustage kastige andmetes. Sest ka diversioon jääb linti "rikkena" niisamuti kui juhuslik rike. Elektrisüsteemi ootamatu ülesütlemine (tegelikult aegreleega katkesti). Salongi hermeetilisuse kadu (välisuste õhkamine). Kütuse lõppemine (käsijuhtimise elektrooniline ülevõtmine autopilooti matkides). Kindlasti jätkub lennunduses juhuslikke ootamatusi ka edaspidi. Teliku kinnikiilumist, küljetuult, inimlikku eksimust stuupori demonstreerimisel. Aga tänapäeva tehnika juures on võimalik õnnetusi ka maskeerida.
see õhk lihtaslt ei kanna.Kui saiatainas.Samas võis flap stardi jätel jäätuda ja keeraski üle parema tiiva.Seda võib juhtuda suva lennukiga.Küsi poiste käest kes on merel lennanud.Cruis mingi 11000 meetrit on stabiilne.Hull on just see et VAID tangiti ja ilmselt ei TÖÖDELDUD.See on maapealse teenistuse ja lennumeteoroogia teenistuse aps.Laipadega.Need kriitilised tingimused võivad muutuda minutitega kui stardid üle mere.
pigem usun seda , et üks flappidest ei naasnud tagasi ja lennuk hakkas küljele kalduma . Et seda kompenseerida pöörasid piloodid verikaaltüüri lõppu ja üritasid lennukit stabiliseerida jättes mootori täisvõimsusele , mis on kõrguse kogumisel täiesti loogiline. Aerodünaamilised jõud rebisid lõpuks stabilisaatori küljest ja lennuk hakkas pikeerima ., mille tagajärjel irdus ka kinnikiilunud flapp ja paiskus mootorisse . Aga see on siiski spekulatsioon . (flapiks ma nimetan tiiva pikendusi , mis lastakse välja tiiva kandejõu suurendamiseks väikestel kiirustel) Kolmas must kast on muidugi mõistatus , tavaliselt on neil lennukil 2 - FDR ja CVR
Kohe peale lennuki allakukkumist ütles vene pool, et Adleris maandudes võeti lennuk kohe kaitse alla, seega mingite pommikeste kinnitamine lennukikerele on välistatud. Aga vene inimene ju usub kõike, mida talle ettesöödetakse. Kõiges süüdi teised, mitte ise.
tehnoloogia, et sateliidi pealt saab iga eseme laseriga alla tulistada või ellimineerida selle lennuki elektriseadmed. So obama viimane katse alustada III MSi. Venelsaed teavad arvatavat põhjust, aga ei avalda seda veel hetkel.
kui te selle ülimalt raske vaimsepuudega isendi rõvedatele, roppudele, ilgetele ja vihaõhutavatele kommentaaridele miinuse panete, siis teatage, palun, ühtlasi ka ebasobivast kommentaarist. Aitäh!
Vastupidi, eksperte igal alal tekib aina juurde. Varsti on kõik inimesed eksperdid ja siis saavad kõik asjad ära seletatud. Siis ongi paradiis maa peal ja kõik õnnelikud. Proosit!
Pommi tunnistamine on neile häbiväärne ja mõjub võitlejate moraalile halvasti. Pomm välistati ju kohe, et sellist sõna keegi välja ei ütleks. Kui nad tunnistaks pommi siis ei usaldaks neist keegi ka omi lennuvälju.
Kas ehk selle Krossi käsi siin mängus ehk pole, seda ansamblit siia esinema ei tahetud ja Krossi jutt on juba pikemat aega suhteliselt ebaadvekaatne, temast võib kõike oodata.