Krimi

Pealtnägijad elustasid ülekäigurajal autolt löögi saanud meest

Liis Vaksmann, 13. jaanuar 2017 11:02

35 KOMMENTAARI

v
vaatlejha/ 15. jaanuar 2017 11:15
Olen täheldanud just eriti naised kasutavad sõiduajal telefoni ja uimerdavad linnavahel jalus , kuidas siis võimalik on midagi tähele panna
m
Mall/ 14. jaanuar 2017 23:01
Elan Inglismaal ja siin on terrorioht ulikorge. Samas, ise karda Eestis teed uletada rohkem kui siin bussis moslemiga istuda. Suvel soitis mulle Parnus ulekaigurajal auto otsa- onneks piirdus koik vaid ehamtusega. Autojuht isegi ei tulnud valja vabandama. Pole sellest vaatamisest midagi kasu kui oled ulekaiguraja keskel ja auto tuleb taie vilega. Kohutav!!! Lisaks on iga kolmas juht mobiilis...
m
Maie/ 14. jaanuar 2017 17:43
Siiani olin kõigiti nõus nendega,kes pidasid autojuhti jalakäija otsasõitmises ülesõidurajal süüdlaseks.Kuna sõidan ise ka palju autoga,siis minu kogemused ütlevad,et alati see nii ei ole.Enamus autojuhte peatub "sebra"ees-taga.Viimase LE tehtud muudatusega on tehtud "karuteene" mõlemale poolele.Jalakäijad ja jalgratturid peavad enesestmõistetavalt oma õiguseks vaatamata paremale-vasemale astuda "sebrale" veendumata enda ohutuses.Kahjuks on mul endal tulnud üle elada kaks sellist ootamatut riskiolukorda.Olen nõus nendega,kes peavad loomilikuks,et ka vöötrajal liikleja peab arvestama autodega ja kindlasti kandma HELKURIT.
l
lupard/ 14. jaanuar 2017 07:15
autojuhid sõidavad kõrvaklappidega ja lisaks veel silmaklappidega -kõrvade vahel neil ju midagi pole
l
Lauri/ 14. jaanuar 2017 01:11
Sebra ei anna enesetapuõigust! Inimene peab siiski ise tegema kõik selleks, et ellu jääda. Kui autol pidurid puuduvad või juhil on terviserike või juht muidu ebaadekvaatne, ei ole sebra küll ohutu.
Inimene peaks ikkagi olema ajudega olevus ja ohtusid arvestama. Klapid peas ja mobla kõrvaääres liigeldakse ja seda ajuvabalt!
a
Autol / 14. jaanuar 2017 01:39
Pidurid kaovadki ära märja asfaldi korral ja taastuvad paar sekki peale vajutust
m
Mart/ 13. jaanuar 2017 22:44
Jalakäijad peavad silmad lahti hoidma, mitte pea maas enda ette põrnitsedes sõiduteele marssima! Rohkem pole tarvis.
j
jaan/ 14. jaanuar 2017 07:39
kas autojuhid ei peagi silmi lahti hoidma, imelik mõtlemine sul
v
väga õudne/ 13. jaanuar 2017 20:50
Minu tütar ja tütretütar peavad eluga riskides teed ületama Magdaleena haigla juures. Esimeses reas jääb auto seisma ja teisest reast paneb täie rauaga kasvõi üle lapsevankri. Iga kord on surmahirm.
r
rs/ 14. jaanuar 2017 10:09
siinkohal tuleks rakendada surmanuhtlust!
m
Millal.../ 13. jaanuar 2017 19:01
Tallinna piirkiiruseks tileb 30-40km/h?On piirkiiruseks 30-40 km/h,siis sõidetakse ikka 50-70km/h.
Kõik liikluspolitseinikud ja Politsei kooli kursandid ülekäiguradadele,valgusfooride juurde,siis näete,mis liikluses toimub.Järvevana teel sõidetaks elausa 100`ga jt.pikemates ,sirgematel teedel.
See ei ole ainult tallinna probleem,näit.Pärnus Ehitajate teel sõidetakse 70-100km/h.Liikluspiirangud teatud autojuhtidele ei loe või nad ei tunne liiklusmärke.
j
jarmo STI/ 13. jaanuar 2017 19:27
järvevana tee on täiesti normaalne ja hea nähtavusega, et seal 100 km/h sõita. närvi ajavad need, kes seal spidomeetri järgi 65-70 km/h sõidavad, s.t. ca 60-65 km/h kui tüüpilin spidomeetri "viga" maha arvutada.
m
13. jaanuar 2017 20:36
Mine sa oma spidomeetriga kus see ja teine, rumal inimene.Kui sul närvid läbi, siis ära osale liikluses, heh, võiks sajaga sõita...

e
ettevaatust/ 13. jaanuar 2017 16:39
Ülekäigurada on kõige ohtlikum jalakäijale eestis
m
Mis mõttes?/ 13. jaanuar 2017 16:39
Kui inimene kaotab teadvuse, kas siis on elustada vaja?
t
teadvusekaotanu/ 13. jaanuar 2017 17:06
siis tuleb lihtsalt põsele patsutada.
ja nuuskpiiritust nina alla toppida.
j
Jüri/ 13. jaanuar 2017 16:08
Linnaliikluses käib kogu aeg nagu võidusõit. Teiseks jäämine on häbiasi. Mida uhkem auto, seda eespool on vaja olla. Jalakäijad ongi segav asjaolu.
ü
Ü-trans inva/ 13. jaanuar 2017 16:58
Ja umbes 70% autoga kulgejatest pole tegelikult üldse autot vaja!?
a
aiaiai/ 13. jaanuar 2017 15:49
Load ära kohe juhilt,kes ei oska autot juhtida, kes ei tunne liikluseeskirju. Pealtvaatajad ja muud kodanikud, hea käitumine, iga inimene peab oskama abi anda .
k
Kodanik / 13. jaanuar 2017 15:38
Mida te oinad kihutate ja kas silmad on tagumikus
c
CVB/ 13. jaanuar 2017 15:32
Vastik koht on see, autod ja bussid sebivad läbisegi ja palju inimesi, kes ei ole ise autosõitjad, seega ei oska ka käituda. Mõnikrod vaatad, et tahab üle tee tulla, aga ei, peatub enne sebrat, sest tegelikult tahtis hoopis bussiplaani liiklusmärgi pealt lugeda. Sõitsin sealt siis just mööda, oli väga halb nähtavus ja liiklus suur.
t
Tiskrekas/ 13. jaanuar 2017 16:55
Selle Rannamõisa tee liiklus on intensiivne ja tee oli ajast maas ilmselt juba nõuka-ajal?
Isegi mahasõidu radasid pole. Kui keegi jääb näiteks vasakpööret ootama, jääb taga terve rida kinni!
k
k/ 14. jaanuar 2017 01:13
Rannamõisa teel peaks vähemalt kuni Tiskreni olema praktiliselt kõigiks vasakpööreteks eraldi rada. Kui soovid vasakule pöörata täiesti x kohas, vahest oleks tiheda liiklusega mõistlikum valida mingi muu trajektoor.
p
Paldiski mnt / 13. jaanuar 2017 15:25
peaks lubatud max kiirus olema 50 km per H !
j
jalakäijatele soovitus/ 13. jaanuar 2017 15:14
ka ülekäigu rajal o tervislikum veenduda, kas ka järgmisel real olevad autod saavad pidama. Õpetasin seda oma lastele, sest minu töökoha lähedal asus selline ülekäigurada, kus tihti teises reas oleva auto juht mõtles, et eelmine äkki lihtsalt pargib oma autot parasjagu ja väike laps ei ole lihtsalt nähtav üle teise auto. Kuid ka täiskasvanu võiks veenduda, kuigi tal on eesõigus - lihtsalt oma tervisele kasulikum.
j
Jaa-jaa/ 13. jaanuar 2017 16:37
Pargib keset teed ülekäigurajal? No sellise mõtlemisega küll lube ei tohiks saada. Ja kuhu see inimene siis kargama peab, kui ta ülekäigurajal on ja üks auto juba liigub ja teine veel liigub ja kumbki juht ei näe ega mõtle ?

v
Vot kus :D/ 13. jaanuar 2017 15:03
Selle laiuse lõppu oleks võinud veel keevitada mingi lause, a`la "kes olid just teel tööle, kelledel olid oskused esmaabi anda" jnejne: Esialgsetel andmetel oli Volkswageni juht parasjagu rida vahetamas, kui ta sõitis reguleerimata ülekäigurajal teed ületanud meesterahvale otsa, kes kaotas teadvuse, kellele osutasid sündmuskohal olnud inimesed esmaabi ning ta tuli teadvusele.
p
PAADIALUNE./ 13. jaanuar 2017 14:37
Vaat, kus üllatus - naine kaine!
k
Keskealine naine/ 13. jaanuar 2017 14:10
Silmad võtab märjaks selline abivalmidus,
l
Lihtne/ 13. jaanuar 2017 14:08
Ülekäigurajal on jalakäijal õigus kalmistule saada esimesena. Kasutage oma eesõigust nahhaalselt.
e
Elustamine/ 13. jaanuar 2017 12:58
Nii ja naa, kahe otsaga asi, kui võõrad hakkavad elustama? Selliste juhuslike elustajate seas võib olla ebakaineid inimesi ja inimesi, kes ei oska õigeid võtteid. Avarii korral võib olla ka keelatud teatud vigastuste korral põrutada, rampsida jne... On teada juhus, kus tõsiste luumurdude korral, kui oli vaja rahu, arvas pealtvaataja luu paigast ära olevat ja hakkas liigest paika tõmbama, mis tegi asja veelgi hullemaks...?
n
13. jaanuar 2017 18:45
No kui inimesel ikkagi süda ei tööta, siis surnut teist korda ära ei tapa ja tasub elustada küll.
k
19. jaanuar 2017 08:31
Küll prokurör hiljem selgitab,kas tasus või ei. Saad kaela süüdistuse mittetahtlikus ....
o
on/ 13. jaanuar 2017 12:23
ülekäigurajal puhtalt autojuhi süü, vaheta rida või mitte, ikka tähelepanematus.
i
Indrek2/ 13. jaanuar 2017 11:45

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee