See on vale, et kõik asjad jäävad samaks ja ainult nimi muutub. Kui Statoili uus nimi on Circle K, peab seal kaup muutuma laiemaks, kaubamärgid tuleb asendada ning nagu nimi ütleb: need jaamad peavad hakkama pakkuma kõike, mis algab k-tähega. Lihtsalt nimevahetus on kasutu
Tattoilist Tsirkuseks... kliendi jaoks aga ilmselt endiselt, turu kirveliider. Pole tänu sellele, tattoili letile, ligi 10 aastat ainsatki senti jätnud. Viimati sai tangitud 2007 ja tehtud test. Sõites igapäevaselt sama marsruuti, mis oli täpselt 50km üks ots, ei täheldanud, et tattoili kütust oleks teistega võrreldes, kogu selle kirve juures, kokku hoidnud. Testistud nii auto kui tsikliga.
Kui nimi ei meeldi siis ära sinna lähedale ka mine. Seejärel leiavad kähku normaalse nime. Kõik sõltub klientide valikutest. Valida on muidugi vähe aga muud valikut ei ole. Statoili vanade pakettide massiline kasutamine muidugi kiirendaks kogu normaalse nime leidmise protsessi.
Sõna sirkel tulebki inglisekeelsest sõnast circle, mis tähendab ringi. Kuna sirkel joonestabki ringe, ongi selle nimi inglise keeles ka circle. Circus ei puutu siinkohal üldse asjasse
Eks selleks uueks nimeks saab kunagi Kabanoss. See K on praegu üleminekunimi. Ma ei proovi enam ammu sealt kütust osta. Kabanoss oleks ka kõige sobilikum nimi.
...selline nimi on meile ju täiesti hääldamatu värk. Statoili direktorid, kas te nagu päriselt ka ei saa aru, et on halvad valikud ja veel halvemad valikud. Te nagu ei näe, et selline hääldamatu nimi tekitab klientides pehmelt öelda hämmingut ja pahameelt??!
lahe vaadata pr. direktori keerutamist- ilmselgelt aru saades uue nime tobedusest on sul vaja keerutada ja ja üllatust teeselda, vastasel juhul ju nö. uued väljakutsed ootamas.
Ja kus nüüd on sm. Sutrop ja Eesti ja eesti keele, ning kultuuri hoidmine, kui järgnevalt risustskse võõrkeelsusega ümbrust? . Kuidagi lihtlast läheb see omamaise keelekultuuri hävitamine, risustamine tundub olevat euroopalik, teenindajateks sius ehk vaid võõrkeelsed.
Hüva, igaühel omad harjumused, mulle isklikult sai üks päev lihtsalt villand juskui kiirsöögikohas vortsiostjate vahel benssu osta, olen aja kokkuhoiuks tankima ühe teise firma automaattanklates. Kohvi saan ka kodus teha või töö juures rüübata. Nimi kõlab eesti keeles bensujaama kohta pigem koomiliselt aga küll lõpuks harjutakse. justkui tsirkus
K nagu Kirves loomulikult. Statoili hinnatase lööb silmad ette isegi kõige ahnemal kapitalistil. Tea kas, kütus jääb ka toodete hulka või ei viitsita sellega enam tegeleda?
Tallinnas on stati tanklaid paar tk mis on sama hinnaga või vahest soodusega isegi odavamad, kui 5+ või neste või muud :) ei maksa kisada, kui ei kasuta või ei tea.
Nimevahetusi tehakse tavaliselt, et saaks suuri kasumeid tulumaksuta jagada. Nimevahetuse kuluks loetakse ikka kümneid miljoneid. Tegelik kulu aga vast kümned tuhanded. Igast liigutusest kukkub lihtsalt asjameeste taskusse musta raha.
Tuleb ringis müügile see kohvi kruus mis (väiksem) maksab kuskil 30 eurorübla ja siis joo kohvi niipalju kui kulub.Noh nii nagu PÄRIS Statoilis on.Aga mitte nagu meil et sellise küsimuse peale et kas kruusi kohvi saab siis võetakse ühe teatud ihuliikme kuju.
Või äkki Rootsis? Siinsetele aborigeenidele pole selliseid asju ette nähtud! Sellise teenuse saavad rikka riigi kodanikud või sealviibivad meie kodanikud. Vaesed maksku ise kõik iga kord kinni! Muideks, Moidelad, Saksas võib bensukas kohvilurr maksta ka 3 EUR ;).
Oli aega lugeda ka? Kanada firma ostis Norra riigifirmalt tükikese ja sai õiguse kuni 5 aastat veel nende nime kasutada. Edasi enam mitte. Ja kuna põhja-ameerikas neil on Circle K'd siis läheb ka kogu Euroopa jaamadevõrk samaks.
mis või kes seda solki müüb.mul audil venelaste AI 92 -ga pensu kulutus keskmine 7-8 L sajale tankisin paides olerexis 95 ja näe imet, alla 11L sajale ei saanud ja bensiin haises nii,et ajas oksele.
Tegelikkuses ongi nii. Diisel on enam-vähem sama, aga Rootsi, Saksa, Konna jms bensiini kulub tõesti ca 25% vähem. Kui mujal lisatakse bensiinile lisaaineid siis meil lisatakse lisaainetele bensiini ja õnnetu autoajuke teeb hulle rehkendusi, et seda põlema saada nii, et ka sõiduk liikuda jõuaks. Sõitke mujal ja te veendute selles.
Rohkelt kogemusi teistes riikides ja väidan, et kytuse kulu on eestis suurem peamiselt kahel põhjusel: 1. liikluskorraldus 2. teed... Ainult eestis pannakse sind tyhjal tänaval minutiteks punase tule taha seisma (nt. vabaduse pst) .Fooritsyklid on pikaks venitatud, kuid ristmikult pääseb yle vähe sõidukeid (nt vasakpööre d-terminali suunas ahtri ristmikul). Hysteeriline tegutsemine maanteedel (nt tartu mnt - pidur, kiirendus, möödasõit = sujuvuse puudus) jne jne. Sekka ka teedevõrgu lahendused, pinnas, aukude olemasolu jne. See, et norras, rootsis, taanis, soomes, itaalias, saksamaal jms myydav kytus erineks oluliselt eestis pakutavast on pigem nõuka aegne pärimus, kui hetke reaalsus. Nii närvilist liiklust nagu eestis pole kuskil mujal kohanud...
Kui jätkub samasugune "söökla kütuseostmise võimalusega", siis väldin seda ketti ka edaspidi, nii siin, kui mujal. Tankimine on sellises ketis mingi õudukas- enne ootad 15 min ja vaatad, kuidas rahvas vorstisaia ostab. Ma üle pooleteise aasta läksin sellesse 7.mest Statoiliks saanud tanklasse Käravetel ja veendusin, et kõik Statoilis on endine- primaarne on vorstisaia müük ja sekundaarne on kütusemüük.
Arukas inimene arveldab sularahas ja paljudes jaamades puudub väljas maksmise võimalus. Lisaks on nt 500 või 200 eurone- kuhu see pista? Tagasi masin ju ei anna raha. See, kes ei nuuma Rootsi panku, see maksab ju sularahaga!
Olgem ausad, arukas inimene ei arvelda sulas ja ammugi ei käi ringi 200 või 500 eurised taskus. Tegelikult pole sa nii suuri rahatähti üldse näinudki, omaarust kõva arukas rahaboss. Naljanumber oled.
Arukal inimesel on OMA raha, mitte panga oma ;). Kui on OMA raha, siis on olemas ka need 200 ja 500-sed kupüürid. Maapoodides on ainult mõnikord 500-sega probleeme, sest nad kontrollivad seda päris usinalt. Mul pole pangaarvetki üle kolme aasta enam ja keegi ei kontrolli milleks ja kus ma raha kulutan. Hakkama olen saanud nii Euroopas, Skandinaavias. Piisab panga kokkukukkumisest ja sul tohmul pole midagi. Minul "kivi all" aga on.
Kuni inimesel on kaelas kasvõi üks laen, liising vms, siis on KOGU tema arvel olev raha pangajuutide oma ;). Kogu raha üle, täies ulatuses, otsustavad nemad. Inimesel, kel pole pangaarvet- ei saa olla ka laene ja liisinguid. Seega- pangaarve mitteomamine on vaba inimese üks põhitunnuseid.
Tean seda Skandinaavia rahva tarkus. (Igajõud mis annad endast maksima on võidukalt lõpuni)/ 10. jaanuar 2017 18:53
Norra on üks enim kes on oma Fossiil kütusega üles ehitanud targalt nagu seda tegid Aserid. Norra on Skandinaavia Oslo nafta jõud! Muide Norra toodab ise ka Relvi ja autoseid!
aseritest bandiite on kogu Moskva täis,isegi meile jagub.Miks nad oma kallil kodumaal ei ole.Kui vaadata aserite TV-d.siis igal kanalil,lipu taustal on Alievi lõust.
Mingit Norra kütust Statoil ei müü! Müüb vene kütust, mille kohalikud keemikud on viimase piirini ära solkinud. Ükski norrakas ei julgeks meie bensiiniga üle paari tunni sõita, sest arvab auto katki olevat ja sõidab sellega remonti. Ostetakse kütus Venemaalt odavalt, pannakse suurde tünni ja segatakse solk valmis- tanklaketid, missugused tahes, saavad osta vaid sellest tünnist Eestis, sest muud võtta pole. Müüdaks Venest toodud bensiini originaalkujul- siis oleks asjad korras.
Praegustes Statoili jaamades on prügikastid sellised, et peab seda RÄPAST alumiiniumist kaant käega katsuma. Erand on Sõpruse ja Tammsaare ristis olev. Kui mina sellist kaant märkan, mis on vaja käega katsuda, siis viskan kasutatud suhkrupakid ja segamispulgad hoopis maha. Olge mõistlikud ja tehke sellised ilma kaaneta prügikastid nagu Sõpruse Ja Tammsaare ristis olevas tanklas