Eesti uudised

Padar: kaid pole uute parvlaevade jaoks lühikesed (7)

LISA KOMMENTAAR

reku 11. jaanuar 2017 09:26
Loll raiub ikka oma. Aga Padarist võib ka aru saada, sest ka tema on pelgalt käsutäitja. Kui keegi peaks vanglalobi maitsma, siis on need Parts ja Palo.
Tõnn, exlaevajuht, 11. jaanuar 2017 02:58
Kes küll projekteeris need laevad. Varesepesa keset dekki. Paremalt ega vasakult ei saa aru kui kaugel sa oled kai nukast. Kaamerad võivad ju olla aga laeva juhitakse tunnetusega. Regula, Starid, Europa, kõigil on sillanurgas dubleerivad seadmed sildumiseks, ma näen mida ma teen. Leedo kaptenitele tuleb au anda et nad samasuguse pesa otsas hakkama on saanud. Loomulikult õpivad ka uute parvlaevade kaptenid kiire sildumise ära. Mis see maksma läheb on juba omaette teema. Kerget merd igaljuhul, jalg vaba vett kiilu alla ja õnn kaasa.
IRW 10. jaanuar 2017 17:06
Loomulikult oli kapteni black - niimoodi külg ees jääkuhja vastu kaid lükkama ??? Lihtsalt sõnu pole . Mind siis veits tagasi ja tulnud uuesti - hiiumaa sai ju küll sinna ennast paika
veteran 10. jaanuar 2017 12:41
Kai pikkus oli paras, laev oli liiga pikk.
Tavapärane eneseõigustuslik loba 10. jaanuar 2017 09:37
Teise uue kaevaga juhtus see
Kaido Padar peaks aru saama, et kedagi ei huvita eneseõigustuslikud selgitused, intsidente uute laevadega on juba päevadega liiga palju – Lisaks sellele, et Tõll ei saanud hakkama, siis ka see http://www.postimees.ee/3973979/leigeril-purunes-esmaspaeeval-rohukuelas-porkepoord
Esmaspäeval juhtus parvlaeval Leiger väike intsident Rohuküla sadamas, kus laev sõitis vastu kai küljes olevatele seadmetele. TS Laevade juhi Kaido Padari sõnul on sellised juhtumid tavapärased.
ab 10. jaanuar 2017 09:13
muna on targem kui kana!
Hm 10. jaanuar 2017 08:43
Kapten ei tea midagi, harimatud ministrid ja nende veel harimatumad adjutandid teavad, kuidas ja mis on parim.