Eesti uudised

Jäised tuuleiilid häirivad rongliiklust

Marvel Riik, 5. jaanuar 2017, 13:02

20 KOMMENTAARI

v
Vana naine/ 6. jaanuar 2017, 09:10
No need rongid peavad siis küll paberist olema, kui juba tuuleiil sõitu takistab
i
Imelik/ 5. jaanuar 2017, 16:20
25 aastat tagasi oli vähemalt rong see asi, mis liikus, kui kõik teised enam ei liikunud. Partsule Brysselisse! "jalgrattaid, meile vaja ei ole!" järgmine hange võtke Pihkva tagant, vähemasti on need külma ja lumega ära proovitud!"
t
tõesti imelik/ 5. jaanuar 2017, 16:30
tollaste rongide järgi võis kella vaadata. Toimis raudse järjekindlusega. Täna nagu jumal juhatab.
p
P-kaudsus/ 5. jaanuar 2017, 17:05
Tollal juhtisid ameteid spetsialistid, nüüd karjeristidest ärikad. Isegi Haigekassa nõukogus pole ühtegi arsti!
m
Mäletaja/ 5. jaanuar 2017, 15:46
Nõuka ajal nii väike lumekogus ja kerge tuisk küll ei seganud!!!
S
A/ 5. jaanuar 2017, 18:18
Selleks oligi vaja Nõukaaegsed rongid väljavahetada ja mänguasjad asemele tuua.
Keegi sai jälle kilekotte.
k
Kui on juba 10 kraadi külma/ 5. jaanuar 2017, 14:59
siis eestlase mõistus ei jaga enam midagi.
m
meie valitsus on/ 5. jaanuar 2017, 14:43
aldis väga Rail Balticu ehitamisest sest sealt saab miljoneid omale kõrvale nihverdada
s
seesinane Rail on meie pääse rikaste riikide klubisse./ 5. jaanuar 2017, 17:01
Samas ei tohi unustada :Rail Baltic tuleb kindlustada ka maavaradega, ja odavalt
e
eesti mees/ 5. jaanuar 2017, 14:35
hakake tööle või minge ravile.enne vuras 1000 rongi nüüd 5 külma ja elu seisab.häbi
a
aga nad ju töötavad/ 5. jaanuar 2017, 17:26
kes 500 ja kes 5000 eest.
v
vlj/ 5. jaanuar 2017, 14:19
Tahan just eelkõnelejaga nõustuda.Mis Rail Balticust me unistame kui ei saa olemasolevat raudteed -10 `C hooldatud! Lisaks on enamus Eesti raudteelõike elektrifitseerimata-senimaani!Täielik stagnatsioon.Unustage, Eesti Vabariik, seniks see uus ja teise rööpmelaiusega raudtee.
i
Iida./ 5. jaanuar 2017, 14:02
Kui hale see eesti riik ikka on . Siberisse viidi seal 60 kraadise pakasega kõik rongid liikusid.

u
Urmas/ 5. jaanuar 2017, 14:00
Ma olen Elektriraudtee teenuse kasutamise lõpetanud alates 2011a. Tallinn-Saue liinil nad talvel sõiduplaani kohast liiklust tagada ei suutnud! Mul oli kindlam korralike naastrehvidega jalgrattaga Tallinna ja Saue vahet sõita. Ma olen öelnud ja ütlen: "seal kus lõpeb mõistus, algab Eesti raudtee".
e
5. jaanuar 2017, 13:58
ehk peaks kompetentsema hooldusfirma palkama. Mis oskaks ette näha, et tuisuga võivad pöörangud kinni tuisanud olla ning nende puhastamisega läheb rohkem aega kui suvel tugeva tuulega. Reisijatele tuleks ettenägematu ootamise ajal omaniku kulul sooja teed ja küpsist pakkuda.
s
see ajab küll juba nutma/ 5. jaanuar 2017, 13:53
kui -10 kraadi hakkab rongiliiklust takistama. Vanasti venes sõjaväes olles ei takistanud liiklust isegi-50. Pole siinjuures mõtet hämada, et kas niiske või kuiv külm.Kui ikka minutiga katmata näos põsed valgeks tõmbuvad ja koheselt jaole ei saa , siis oli asi mokas.
t
Teele/ 5. jaanuar 2017, 13:46
Kas Elron hakkaks mõtlema ka inimestele, kes on sunnitud ronge kasutama. Enamuses jaamades puuduvad ooteruumid, rääkimata soojadest. Kui on graafikuga võrreldes väiksemadki kõrvalekalded, juba siis hakkab külm, mis on aga siis, kui tuleb lagedate tuulte ja külma käes pikka aega ronge oodata.
m
mia sa missitad/ 5. jaanuar 2017, 16:36
Pane soojemalt riidesse ja siis ei sega sind ootamast ei külm ega tuul.Täna on riietumiseks loodud kõik võimalused.
m
Müür/ 5. jaanuar 2017, 13:33
Aga mis teeb tuul müürile?
h
h/ 5. jaanuar 2017, 13:16
Ja meie totud unistavad mingist Rail Balticast, kus ei ole isegi midagi vedada.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee