Eesti uudised

Juhtivad tanklaketid annavad aru: miks veebruaris ja mais kütusehind tõuseb?

Kristjan Väli, 4. jaanuar 2017 19:02

78 KOMMENTAARI

a
autojuht/ 5. jaanuar 2017 19:31
Hetke hinnad on soodsad? 1,210 bensiin ja 1,215 diisel. Et see on soodne ja paremaks ei lähe? Detsembri 1,089 oli siis mitte soodne? Vaadates bensiini. Milline hind see krõbe on, mis tulemas on?
t
trallallaa/ 5. jaanuar 2017 18:53
Pole muret. Kohe uue auto ostmisel sai peale panna gaasisüsteem ja sõit on poole odavam. Tasus ennast ära vähem, kui aastaga.
t
turvamees/ 5. jaanuar 2017 18:02
soovitav on teil turvamehed palgata.
l
lati Pats/ 5. jaanuar 2017 16:39
täna tere tulemasta lätis 1,004 per liiter diislit
n
Nimi/ 5. jaanuar 2017 15:24
Kui vaadata lehelt energy.eu kütuse hinda ilma maksudeta, siis diisli puhul on Eestis müüdav Euroopa kallimate hulgas st üle keskmise. Aktsiis aga keskmisest madalam.
l
leo/ 5. jaanuar 2017 12:25
Mõningad bensiinihinnad maailmas: Venezuela - liitrihind umbes 1 ( üks !!! ) eurosent, Saudi - Araabia 23 - 25 eurosenti, Iraan - 35 eurosenti, Venemaa - 52 - 55 eurosenti, USA - 60 eurosenti ( keskmine kuupalk üle $ 3000 ), Poola - üks euro, Saksamaa ja Prantsusmaa - 1,2 eurot, Norra - 1,5 - 1,6 eurot. Arvestada võiks ka keskmise palgaga
m
mnjah/ 5. jaanuar 2017 18:47
m
Marek/ 5. jaanuar 2017 11:58
Viimane 6 kuud pole eestist tilkagi tankinud ja ei morjenda väga see hinnatõus.
iga 2 nädala tagant käin Lätis tankimas ja võtan paar kasti õlut ka kaasa.
k
kuidas kunagi/ 5. jaanuar 2017 13:07
Käisin ka detsembris Lätis aga vähemalt 95 oli seal kallim kui meil siin. Diisli hinda ei võrrelnud.
n
6. jaanuar 2017 00:31
Nii on juba viimased 2 aastat olnud, Varem lihtsalt ei kontrollinud, aga pealt seda , kui Eestis hakkas see aktsiisi maania, ootan kogu aja, et millal see Eesti bensiin siis Lāti omast kallimaks lāheb. Ei jōua āra oodat, nūūd vāānati Lātis 10 % veel hinnale otsa.
j
6. jaanuar 2017 00:27
Ja kuue kuuga pole veel aru saanud, et Lātis bensiin kallim , kui Eestis ja hinnatōus hoopis kōva olnud.
j
ja si... keerata./ 5. jaanuar 2017 09:12
Üleüldse mis solki tee müüte, täna -12 oli see kraam nii hägune, nagu mõnel aastal -26 ei kujuta ette kui üle 20 viskab kuidas see sült mootori jõuab, Mitte kedagi ei kotti siin riigis midagi peamine et saaks kedagi kottida.
a
Ah et nii siis jah/ 5. jaanuar 2017 10:19
Nii et sinuarust tuleks neid kõrvupidi sealauta tööle panna mitte toompeale ja kuskile rahahunniku otsa!
s
Sealauta ei või lasta!/ 5. jaanuar 2017 12:57
Tapavad sead ka veel ära oma "oskustega".
l
Lasin elie, -14 kraadi külma,/ 5. jaanuar 2017 12:56
Soomes (mitte Helsingis) paagi diislit täis. Täna -21 ja läks käima ilma, et mootori eesoojendust tarvis oleks. Olen juba ammu tähele pannud, et Eestis on kütus kõvasti kehvem kui Soomes. Mootori häälest juba kuulda. Ühega läheb, et sahin taga, teisega taob nagu sepp alasi taga. Ka kilometraaž Soome omal pikem paagitäie kohta. Kokkuvõttes (palga-arvestuses) on Eestis eestlasele kütus väga palju kallim.

j
Jürka/ 5. jaanuar 2017 09:11
Kõikides tanklates on hind sendikümnendiku täpsusega sama. Kas keegi usub, et kõik ketid on selle numbrini jõudnud läbi kalkulatsioonide, mis võtavad peale väliste tegurite arvesse ka firmasiseseid püsikulusid (palgad, elekter, sidekulud, ...)? No ei usu! Selge on, et konkurents kütuseturul puudub absoluutselt.
e
5. jaanuar 2017 09:16
Et hinnad samad, see ongi konkurents. Keegi ei saa rohkem kūsida, siis ei osteta. Laseb ūks hinna alla, peavad teised ka hinna alla laskma, laseks veel alla, aga ei saa, siis tuleb juba kahjum. Konkurents on vāga terav.
v
Väga terava/ 5. jaanuar 2017 09:33
konkurentsi tunnuseks ei ole see, et hinnad muutuvad ööpäeva jooksul 7...10 senti üles-alla. Usuks, kui see kõikumine oleks 0,5...1 senti - see räägiks n.ö. veri ninast pingutamisest.
1
5. jaanuar 2017 09:51
1 - 2 sendi pārast keegi spetsiaalselt tankima veel ei sōida, aga lased 7- 8 senti alla, pannakse paak tāis.
r
random/ 6. jaanuar 2017 18:45
no mes ma siis räägin puhas kui valge lumi kartell aga läbi ei näri meie tintla kirjanikud seda keegi järelikult Pehmod.
m
Mihkel/ 5. jaanuar 2017 08:19
m
Mihkel/ 5. jaanuar 2017 08:18
Lātis Luk - Oilis momendil E - 95 2.25. Statoilis natukene ainult kallim.
r
random/ 6. jaanuar 2017 18:46
k
Loll/ 5. jaanuar 2017 07:58
kes vabandust ei leia.
Kunas tegelik põhjus väljaütlemisele tuleb?
Ahnust ei vabanda nüüd küll millegiga!
t
Tankla sooduskaart!/ 5. jaanuar 2017 06:58
h
hapukurgihooaja valvelüpsilehm/ 5. jaanuar 2017 00:59
Bensiinihinnad kõiguvad naaberriigis samuti üles-alla viis senti ja vahest rohkem vähem iga päev Mitte keegi ei laula sellest iga päev.See ongi kapitalistlik maailm.Päris naljakas on lugeda Eesti "ajakirjanduse ""uudiseid"".
l
5. jaanuar 2017 09:01
Lātis hinnad ei kōigu iga pāev. Lāheb jārjepidevalt kallimaks, mingeid tagasikāike ei tehta.
e
Ei saa Lätita/ 5. jaanuar 2017 00:16
Kas keegi oskab öelda Valkas asuvate kütusemüüjate kodulehti, et saaks sealt kütusehindu jälgida?
e
ehee/ 5. jaanuar 2017 10:32
Mina tean Valkas vaid paari Virši A tanklat. Lätis minu teada, nagu Eestiski üleriiklikke ja operatiivselt hinnamuutusi kajastavaid veebilehti pole. Enam tanklaid, odavaid hindu võid leida Valmiera kandist, seal bussipargi juures olen odavamaid hindu näinud.
v
5. jaanuar 2017 10:55
Valkas kaks tanklat ongi ja seda kūll 6000 elanikuga linna jaoks. Kui rāākida sōōklast, kohvikust vōi restoranist, siis neid ei ole selles linnas mitte ūhtegi. Alkoholi kauplusi on kolm.
m
5. jaanuar 2017 10:57
Millisteat odavatest hindadest tee siin unistate. Enne kui Lātti odavat kūtust otsima tulete, pange Eesti Valgas paak tāis.
e
Enn/ 5. jaanuar 2017 12:32
s
6. jaanuar 2017 00:38
See tanklakett on Lātis juba peaegu vālja surnud, sest lātlased Latvijas Nafta tanklates ei tangi. Lātlane tangib Statoilis ja Luk Oilis, sest ta on lātlane ja teisi tanklaid lihtsalt umbusaldab.
k
ka/ 7. jaanuar 2017 18:49
alko poode on tegelt kuus
n
naftaboss/ 4. jaanuar 2017 23:52
tõuseb seepärast , et tahan palju pappi saada.

a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 4. jaanuar 2017 23:16
Kas tõesti see Kai arvab, et ainult statoili kontoris on internet? http://www.oil-price.net'i andmetel on mootorikütuse maailmaturu hind tõusnud aastaga maksimaalselt 12% ja viimased kolm päeva on see languses olnud. Kaua see kartelli valetamine kestab? Mida teeb konkurentsiamet? Pugib viinerisaia?
i
Ilmar/ 5. jaanuar 2017 10:20
kuule, Andrus, Eesti firmadel on maailmaturuga pikaajalised tarnelepingud. Seepärast need muutused koheselt mõjuvadki.
r
random/ 6. jaanuar 2017 18:50
aga on nii lollid et ei oska teha sellist lepingut mis muutvate hindadega kaasa läheb,puhas pläma .Ei muud kui ahvid.
m
millegipärast tuleb see suhkruhind/ 4. jaanuar 2017 23:01
m
Mihkel Espoost/ 4. jaanuar 2017 22:55
Veel on variante peale Läti.
s
siss/ 4. jaanuar 2017 22:04
Lähiajal on Lätis oodata muutusi, mlliseid -aeg näitab üsnapea.
m
marginal/ 4. jaanuar 2017 21:29
nüüd küll väike pole. Aastaid saadi 3-4 sendiga hakkama, nüüd 12-13 senti või enamgi liitrilt, Tankuri ülal pidamiseks enam kui küll.
t
Tarts/ 4. jaanuar 2017 21:09
Niisiis lätti kütuse rallile
t
tibu/ 4. jaanuar 2017 20:59
eekõige tõstab kütuse hinda ikka kaupmeeste ahnus...

a
Ants/ 4. jaanuar 2017 20:56
Postimehes oli toodud välja vaid Olerexi tegelase jutt. Seega ilmselt nemad selle tõusu algatavad, rääkigu, mis tahes oma naftahindadest jms jogast. Ise juba üle 2a ei külasta Olerexi ja just sel põhjusel, et 90% ajast on nemad esimesed hinnatõstjad ja ka hinnatõusu õigustajad. Lisaks on seal kohvi- ja toiduvalik täielik saast ja ka kallis.
m
marks/ 4. jaanuar 2017 20:40
Aktsiisi tõus, no kes nüüd talu ostis , et rahvas peab välja ehitama hakkama . Aga üldiselt Läti piirini on 100km , kui suudate, tõstke veel, jne, jne.
m
maamiiz/ 4. jaanuar 2017 20:29
kõik muutub liberaalsemaks.maa kuulub kõigile jne,aeg hakata riikidel aktsepteermima kütuste aktsiisivaba liikumist,nagu liiguvad pagulased
u
Urrr/ 4. jaanuar 2017 20:27
Ainus põhjus on omanike ahnus ja kartellikokkulepe - ei midagi enamat. Sellni aga ei ajakirjanikud ega kartellikokkulepete uurijad ei jõua. Ühesõnaga tainakari kogu see süsteem...
v
vaba riik/ 4. jaanuar 2017 21:00
Kes tahab tõstku hindasid , sest just see ongi liberaalse turumajanduse aluseks.
Lausa naljakas mõelda, et turumajanduses osaleja hakkab mõnele ametnikule aru andma ,et mida ja kuidas teeb !!!
j
jajah, vaba riik../ 5. jaanuar 2017 01:50
Vaata, "vaba riik".. Kui Eestis oleks ainult kolm tööandjat ja sina peaksid nendest ühe vahel valima (välismaale tööle ei lasta), siis sa saaksid ühest ettevõttest 200 eurot palka, teisest 200 eurot ja kolmandast... ka 200 eurot. Millisesse ettevõttesse sa tööle läheksid ja kuidas sulle selline turumajandus meeldiks?
x
xxx / 4. jaanuar 2017 20:17
Kahe viimase kommijatega täitsa nõus..
r
random/ 6. jaanuar 2017 18:56
Kandilised pole enam need kes vanasti ,polegi kedagi kes süsteemi vastu hakkaks.90-ndad hoidsid selliseid ahve tagasi kuni raha muutis maailma lõplikult ka siin.
a
Aga valida võiks neid/ 4. jaanuar 2017 20:16
No aga parasiitlus valitsus vajab uut Opel Mokkast või Lexust. No ega siis nemad süüdi ole et maja vajab ülikallist remonti nagu Ämari talu. Või naine tahab uut kasukat!!
a
Ants/ 5. jaanuar 2017 09:16
Milline minister või riigikogu liige sul Opel Mokka sugust käru tahab endale? Ükski mõistusega inimene ei osta vabatahtlikult seda vankrit omale.
M
_/ 5. jaanuar 2017 10:45
n
nojah/ 5. jaanuar 2017 12:52
siis sa oled rikkur.... mine ja häbene veidi!
a
Ants/ 5. jaanuar 2017 13:01
Seda oligi vaja tõestada.
t
tean/ 5. jaanuar 2017 13:41
Opel Mokka on Saksamaa, USA ja Hiina koostööl valminud auto! Kas just rikaste auto seda ei oska öelda aga tegelikult heaauto. Ta on rekordiliselt kasumit saanud autotüüp. Eesti teedele sobiks kuna Eesti sõiduteed on auklikud siis selline Opel Mokka sobiks! Üks Soome riigi firma kohv on ka olemas. Need on Soomlaste enda röstitud kohv. Soome riigi firma Mokka kohv!
k
4. jaanuar 2017 20:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
5. jaanuar 2017 09:32
Enne kui toru vedama hakata, kāige Lātis āra ja veenduge, kas Lātis on ikka kūtus odavam.
b
4. jaanuar 2017 20:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele

x
xxx/ 4. jaanuar 2017 19:53
Siis tuleb kütet näiteks lätist tooma hakata.Mul piisavalt tühje kanistreid mida täita ja saab tükkaega odavama küttega sõitta.Head upitamist !!!
k
6. jaanuar 2017 16:10
Kui lāti tuled, pane kanistrid piima tāis, saad kōvema teenituse kui bensiiniāriga.
m
miks kõikidel operaatoritel ühesugused hinnad ?/ 4. jaanuar 2017 19:46
iseteeninduses - ühesugused, toitlustustusega - ühesugused , toitlustuseta- 70% ühesugused hinnad ja kõigis tõusevad hinnad üheaegselt . Tallinn-Tartu mnt. äärsed on pidevalt ainult ühesuguse ja kõrgete hindadega , peale Järvamaa piiri hakkavad hinnad muutuma , siis kardetakse Lätit
Hea on alati kuulata , kuidas operaatorid segavad(loe:solgivad) püüdlikult et kõigil oleks ikka autodes parim .... Hindan püüdlikke :)
a
Al/ 4. jaanuar 2017 19:41
Maailmaturu hindadega siin pole mingit pistmist. 1.35 maksis bensiin kui turihind oli 110 EUR barrel.Praegu maksab 55 EUR barrel ja hind juba umbes 1.20.Riigi maksud pole küll nii palju hinda mõjutanud.Kui peaks barrel hakkama maksma jälle 110 oleks tanklahind juba 2 EUR.Puhas ahnus on siin mängus.
a
ai-93/ 4. jaanuar 2017 19:52
eesti kaupmees on lihtsalt nii värdjas,tahab ju kohe rikkaks saada.
r
random/ 4. jaanuar 2017 20:22
Jah tuline õigus aga Lalisevad nagu eided need Tankla kettide omanikud.Riigiga samas pundis korupto muud ei midagi.Võiks tõsisemalt aktsiisi tõusu vastu olla aga ei Venekeeles Pohhui.Oma saavad ikka kätte.Mille kuradi pärast see palga tõus,pensioni lisa jne Üldse on välja mõeldud??Napakas surnud Ringi Mängimine käib.
k
Kodanik/ 5. jaanuar 2017 13:44
Kui suuremat pilti vaadata, siis tegelikult keritakse meil maksud aina üles koos aktsiisidega, sest iga aasta suureneb eelarvest väljamaksed enamsti just sotsiaalvaldkonna tõttu (pensionid). Kuskil 2-3 aasta pärast peame veelgi makse tõstma, et aina suurenevat eelarvepuudujääki katta.
Ma ei imesta üldse, kui 2020 on meil liitri hind kusagil 1,5+ €. Selleks ajaks on autost saanud luksese ning algab meil tõeline allakäik, sest kui tarbimine ja töökulud tõusevad tekib samamoodi surnud ring. Pole raha et tarbida sisi poel raha ka et makse maksta.
o
oik/ 4. jaanuar 2017 19:53
Nafta on viimase 10 aasta madalaim http://finviz.com/futures_charts.ashx?t=CL&p=m1
muid makse aga tõstetakse tuima enesekindlusega. Mis juhtub siis kui barrel jälle 150$ peale tõuseb. Näeme 2€ liitrihinda tanklates? Ei tea kas reformierakonna ajugeeniustel ka selleks puhuks exceli tabelis miskit asjaliku vastu panna on või arvatakse, et mis see 2-2.5€ liiter ikka ära teeb sellele orjarahvale.
o
on vist aeg venelastele sõda kuulutada,/ 4. jaanuar 2017 22:59
soomlastele pole mõtet,nad õnge ei lähe.
a
Ants to oik/ 5. jaanuar 2017 09:16
Mis see reformierakond praegu siia puutub? Hetkel on meil valitsuses kesikutepartei koos sde ja irl-iga. Ja mis meil muutus? Saime vaid suurema maksukoormuse kukile endale uue valitsusega. Palju õnne!
j
4. jaanuar 2017 19:37
Juhtivad tanklaketid annavad aru: miks veebruaris ja mais kütusehind tõuseb?,sest ahnusel pole piire.
m
Manivald/ 4. jaanuar 2017 19:34
No tõstku siis juba ära, mida siin ikka üle päeva pläkutada. NB elektriautosid toodetakse päris normaalseid. Lihtnee
a
Ants/ 4. jaanuar 2017 20:55
Määri endale pähe see ratastega röster. Tee selgeks selle soetus- ja pidamiskulud ja võta siis uuesti sõna.
Aga kogu selle demagoogia taga pole midagi muud, kui puhas ahnus kütusemüüjate poolt. Ja nüüd on kadunud ka Keskerakond, kes pasundas enne pukki saamist igal võimalusel, et nemad tühistavad aktsiisitõusud. Jutt on suur, aga teod...mida pole, seda pole.
Eks siis peab ostma mingi suure USA-ka hiigelpaakide ja gaasiseadmega. Nii gaas kui bensiin on varsti ikka väga tunduvalt odavamad Lätis, kui meil siin, niiet gaasipaak täis, sellega Lätti, seal suured bensupaagid silmini täis, samuti gaasipaak ja tagasi koju... see saab olema siis ilmselt eestlaste tulevik. Vene piiril pandi kinni kütusevedu, aga Läti piiril tõkestada on ülikeeruline- vabad piirid, käi mitu korda päevas tahad.
t
tore riik/ 4. jaanuar 2017 19:25
etanooliga bensiini probleem on see, et sama pika maa läbimiseks peate nüüd tunduvalt rohkem kütust tarbima. maksate rohkem ja saate vähem sõita. tore skeem kuidas rahvalt raha välja pumbata. :)
j
ja/ 4. jaanuar 2017 20:23
töökojad saavad rohkelt tööd tänu "solgile"
t
tom/ 4. jaanuar 2017 22:26
Skandinaavias on ammu etanool bensiinis sees ja mitte mingeid probleeme see mootorile ei tekita. Loll müüt. Küll aga on tõis, et kütusekulu see tõstab ning sellest on rahakotile vaid kahju, mitte kasu.
j
Juhtib juht/ 4. jaanuar 2017 19:19
ja miks siis eile hind tõusis? Peab vist loobuma siinsest teenusest ja naabreid nuumama hakkama. Tulevad jälle head ajad tagasi tuua kus 200 l. vaadid garaaziz bensiinist üle ajasid.
o
olerex paistab jätkuvalt / 4. jaanuar 2017 19:18
silam selle möttetu tõmblemisega !
Kas rahaasjad kehvad , et kogumaeg ainult hinnatõusust peab ketrama ?
Üldse ei imesta , kui olerex on 1. kütusemüüja , keda hakatakse saneerima .