Eesti uudised

Kas tuleks anda lisapuhkepäev, kui riigipühad langevad nädalavahetusele?

Marvel Riik, 29. detsember 2016 17:38

100 KOMMENTAARI

r
Roland / 31. detsember 2016 12:28
Sarrraisk,qs wene-ajal oli alles pyhi 😱 Wabu päewi polnudki eriti palju aga lihcamaid "pyhakesi",nagu kaewurite päew jmt. oli ikka sitax. Praktiliselt iga eluala esindajail oli oma "päew".😀😀😀
e
EL/ 31. detsember 2016 10:50
Tundub, et see EL ei ole soomlaste vabade päevade süsteemi üldse vaadanud.
o
Ollu/ 31. detsember 2016 04:28
Hollandis makstakse ka reiskosten, nn. "reisikulu", kui kodu ja töö vahe on alates 10km, vähestel juhtudel ka alates 5km. Ja kui riigipüha on tööpäeval ning päev on tööst vaba, maksab tööandja pühade päeva töötunnid (+/- 8h). Kuid ekstra vaba päeva ei eksisteeri. Niiet miks peaks vaesem riik, Eesti, ekstra vaba päeva andma? Muidugi oleks see tore, kuid kuidagi imelik, kui inimesed niigi püüavad ots-otsaga kokku tulla. Juhul kui nende tööandja selle vaba päeva kinni maksab, mis on suht kahtlane. Või tuleks küsida töötajate enda arvamust, mis neil omale meeldiks. Palgapäeval pole vahet, kas oli või polnud ekstra vaba päeva
n
nonii/ 30. detsember 2016 17:33
Lisapuhkepäevad oleks head,jama ainult ,et kuupalgalised st. enamasti riigitöötajad saavad nendegi päevade eest palka aga tunnitööline vaid kaotab.Ebaõiglane ju.
3
35 a. tööstaaži/ 30. detsember 2016 15:48
õige oleks tõesti anda puhkuseks 28 tööpäeva,mitte kalendripäeva.
Puhkuserahade arvestamisel loetakse ju kokku kõik kalendripäevad ,kuigi inimesed laupäeval ja pühapäeval reeglina ei tööta . Seega kraabitakse töötaja rahakotist veel lisa .
Inimeste tööviljakus oleks parem,kui teda ka inimlikult koheldakse ja arvestatakse,et inimene ei ela selleks,et vaid tööd teha. Töö on elatisvahendite hankimiseks. Kahjuks alamaksustatakse meie tublide inimeste tööd. Inimesed taastoodavad ka tulevasi töötajaid .Lapsi on vaja arendada,õpetada,nendega aega veeta,ka sotsaaalne õpetus on vajalik .Seega on pereinimesed nagunii topeltkoormuse all. Ka tööpäevad võiks olla lühemad .Kindlasti oleks töö viljakam Praegu on asutusi,kus venitatakse tööpäev lõpuni korduvate suitsupauside,kohvitamise ja muidu laterdamisega . Inimestele võiks anda enam vabadust om atööde korraldamisel Tähtis on jusee,et töö saab tehtud On väga kiireid ja kontsentreerunud inimesi Kui nad suudavad töö kiiresti ja kortrektselt teha,võiksidki olla vabad .mitte venitama tunde tööpäeva lõpuni Rutiin tapab Kui inimene saab tegelda hobidega,tal on aega ka enda ja lähedaste jaoks,on ta rahulikum, heatahtlikum ja ka töö lendab käes .
2
2017. aasta kalender/ 30. detsember 2016 15:06
Vaatasin järgmise aasta kalendrit, siis on täpsel 5 vaba päeva, mis langeb esmaspäevast kuni reedeni päevade sisse. Laupäev on enamus firmadel niikuinii vaba päev. Põhimõtteliselt moodustab sellest viiest vabast päevast jõuluaeg! Seega enamus aastast on vaid tööaeg.
e
Ei taha nii palju tööd teha/ 30. detsember 2016 14:37
2017. a satub tööpäevadele ainult 6 nö punast püha. Töötame nagu hullud, KÄIME tööl (=kulutame isiklikke ressursse), elatustase on ikka kehvapoolne. Kõik need, kes pühadejärgsete vabade esmaspäevade vastu on, peavad silmas oma huve: töö on ju tööandja ärihuvides ja sealtkaudu ka poliitikute huvides.
r
riigiaparaat/ 30. detsember 2016 14:51
kulutab selle raha ära, ikka ei jätku, endal neil on hobusepühad ja -puhkused, ka suvel.Eriti Riigikogu liikmetel. Kus neil on tootlikkus? Kuu peaks olema neil puhkust ja muidu pidevalt tööl.
n
Neegrinäru/ 30. detsember 2016 13:04
Mina ja minu sada sugulast ei käi üldse tööl. Meil täitsa ükskõik kuhu püha satub.
h
Heh, neegrid/ 30. detsember 2016 22:46
Töötute hinnanguline arv oli tänavu III kvartalis 53 000, kellest ligi pooled on olnud töötud alla kuue kuu. Töötute arvu kasv tuleneb peamiselt mitteaktiivsete arvu vähenemisest, milles võib olulist rolli mängida 2016. aastal alanud töövõimereform.

n
Neegrinäru/ 30. detsember 2016 13:04
Mina ja minu sada sugulast ei käi üldse tööl. Meil täitsa ükskõik kuhu püha satub.
p
Pigem/ 30. detsember 2016 12:42
Võiks olla põhipuhkus 28 tööpäeva mitte 28 kalendripäeva !
m
mina/ 30. detsember 2016 12:33
olen selle oma ettevõttes ise reguleerinud
jõuludest kuni kolmekuningani on püha
ei usu et rahmeldamine sellel ajal tohutu rikkuse loob
e
ettevõtja/ 30. detsember 2016 15:35
mina annan oma ettevõttes vabu päevi igas nädalas 4-5. seega eriliselt hea tööandja. muidugi ma pole kindel, et kui peale minu minu firmas veel keegi töötaks, et siis ka nii oleks :D aga endale annan küll.
seega: hakka endale tööandjaks ja tee tööd, palju tahad ja jaksad.
h
hh/ 30. detsember 2016 11:37
inimesed, riigipüha on päev, mis on riigipühaks nimetetud mingi sündmust, mingi tähtpäeva auks.
Siin aetakse "RIIGIPÜHA" ja "VABA PÄEV" segamini. Või ongi nii, et kui riigipüha langeb kalendris pühapäevale, siis seda tuleb pühitseda järgmisel kalendrijärgsel tööpäeval.
Nõukogudemaal oligi sai nii; kui riigipüha langes keset nädalat olevale päevale, riigipüha lihtsalt viidi üle reedele või esmaspäevale. Oli ilus aeg.
t
to hh/ 30. detsember 2016 15:36
ei ole nii. pühitsed püha ikka siis pühapäeval, lihtsalt esmaspäeval puhkad pühitsemisest.
k
kippar/ 30. detsember 2016 11:15
Mis vaba päev? Aasta lõpp on käes, ametnikel ja avaliku elu tegelastel üks pidu teise otsa. Preemiate jagamised. Kuskohast see raha peaks tulema? Nalja teete või. Marss tööle.
s
Sester/ 30. detsember 2016 11:21
Töörahval ei ole vaja lisasid vabu päevi.Tööd on vaja teha,et maksud laekuksid riigile.
l
Loomulikult/ 30. detsember 2016 11:04
peaks olema eraldi töövabad päeva, kui riigipühad jäävad nädalavahetusse. See on siililegi selge.
e
ettevõtja/ 30. detsember 2016 10:40
mul ükskõik, ma töötan nii nädalavahetusel kui ka pühade ajal ja ei olegi eriti võimalik puhata.riigipalgalised puhkavad niigi iga päev tööl olles.)
t
to ettevõtja!/ 30. detsember 2016 11:24
Muidu kamandate, et "hakka ettevõtjaks"! Mina ütlen sulle, et kui sa rahul pole, hakka tööliseks! Saad ka pühi pidada.
a
ab/ 31. detsember 2016 01:12
kas ei karda, et siis töötuks jääd?
j
Jaanus/ 30. detsember 2016 10:36
"on aastaid vaieldud küsimuse üle, kas kalendris peaks olema eraldi töövaba päev, kui riigipühad jäävad nädalavahetusse" ??? seega kulutatud meeletu resurss ja tulemus ikka null ;)

j
Juhan./ 30. detsember 2016 10:22
Naistepäev riigipühaks, palgapäeva järgne päev vabaks. Emade päev see ongi alati pühapäeval see pole mingi püha päev.
s
Sotsiaalia või sotsioloogia, üks sotsialismus kõik/ 30. detsember 2016 09:49
Sm.Oviiril muidugi pidu pidu otsa, ei saa iial otsa, tööd las teevad teised, töö vilju naudivad aga võrdselt kõik, tüüpiline võrdsotsialistlik tibinas.
Muide, töö tegi ahvist inimese, äkki sm.Oviir prooviks ka selle arenguetapi läbida.
k
kroon/ 30. detsember 2016 13:39
Artiklist:
....Inimlik oleks rohkem puhata, leiab Liisa Oviir.
Ehk oleks olnud inimlikum Liisa Oviiril endal rohkem koolis käia ja vähem puhata, ning omandada vähemalt juristi kõrghariduski (tänaseks on lõpetanud TÜ õigusteaduskonna kõrghariduse esimese etapi s.t. bakalaureuseõpe, mis muide on esimeseks etapiks tõeliseks juristiks saamise pikal - pikal teel)... enne kui sellel teemal sõna võtta. Liisa Oviiri puhul on huvitav ka see, et RK avalehel on tema bakalaureuse haridus millegipärast nüüdseks võrdsustatud magistrikraadiga, mis on täiesti vale,... selle Eesti Vabariigi kvalifikatsioonide võrdsustamise - vastavuse kohta on ju olemas vastav seadus RT I 2005. 32, 241, prg 5. Liisa Oviir oleks võinud Eesti Energia endise juhtiva juristina vähemalt niigi palju tänaseks teada (või on seda temalt liiga palju tahta ?).
Öeldakse - eks õige see ole, et töö (ka koolis hariduse omandamine - õppimine) tegid lõppude-lõpuks ahvidest inimesed,.... mitte liigne puhkamine (ja vist ka reisimine). See selleks...
3
31.12/ 30. detsember 2016 09:48
Mulle palun riigipühaks 31. detsember, sel aastal on küll vaba, aga tavaliselt: äratus kell 7, siis 2-ni tööl, 3-ks jõuad koju sööki valmistama, 10-ks oled juba nii väsinud, et mis pidu enam, südaööni vaevu tiksud, siis ajab ilutulestik korraks üles ja magama.
n
njaa/ 30. detsember 2016 11:46
äratus kell 7 ja keskööks juba läbi? ise eelistaksin siiski vastu pidada ja pigem 1. jaanuar võiks vaba olla (kui töö on graafikuga ja ei pruugi vaba olla).
n
nonoh/ 30. detsember 2016 07:01
Kas laupäeval-pühapäeval ei saa siis riigipüha pidada?
Ei tasu ennast nii igal riigipühal nii umbe tõmmata, et vajad pohmellipäeva.
Aga kuna meil on demokraatia, siis tuleb vastu tulla igale soovile ja see on lihtne - tuleb lihtsalt igal aastal kalender teha nii, et riigipühad oleksid tööpäevadel.
i
iirimaal / 30. detsember 2016 13:21
ongi nii, et enamus pühi on esmaspäevadel, st nad ei ole igal aastal samal kuupäeval. Ainult st.Patrikcu päeva ja 1.jaanuari ei muudeta.
s
Sulane/ 30. detsember 2016 00:15
Ei tuleks. See on mingi ninatargutajate teema kes ON lohed.
v
29. detsember 2016 23:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tean/ 30. detsember 2016 10:12
jah, et vanad eestlased olid suured joodikud.
l
Lumememm/ 29. detsember 2016 22:22
Jah.
Sven Sesteri arvamus: "Olen selliste ettepanekute osas praegu pigem skeptiline, sest väärtusi on võimalik luua ikka tööd tehes"
näitab. et ta valetab.
Riigikogus on mõnikord tähtsate otsuste vastuvõtmisel saalis 8 inimest.
Seega saab korralikult teenida ka TÖÖD MITTE TEHES.
t
tom/ 29. detsember 2016 21:59
Olen mõttega nõus. AGA : paneme selle rahvahääletusela aga mitte valitsuse otsustada. Vüimulolev valitsus otsustab mil niigi palju asju millega rahvas nõus ei ole. Ärgem unustagem et valitsus on rahva käepikendus ja rahva esindaja. Mul ei tule küll meelde et enne valimisi oleks mingi erakond sellise asjaga välja tulnud aga kui nüüd jälle ära otsuatavad siis tahaks küsida: millise rahvamandaadiga? Tagtoa omaga?

m
mati/ 29. detsember 2016 21:54
sesteritaolised paksukesed võiks riigipühadel kabinettidest välja kupatada tööd tegema-lund rookima,lehti kokku riisuma,tolmuseid rentsleid pühkima,prügiveo ajal prügikaste teisaldama jne jne See oleks trullidele tervislik,nad teeniksid kasvõi piskutki sellest,mida muidu tühja sõnamulina eest taskusse topivad. Ikka korraldavad teiste tööd need,kes ise puhkavad aastaringselt.
s
Sass/ 29. detsember 2016 21:31
Lätis 31.12 ja teine ülestõusmispüha on ka riiklikud pühad.
t
29. detsember 2016 22:10
Teine ülestõusmispüha nendel on vaba jah, aga meil siin on jutt lisapuhkepäevadest
k
Keili/ 29. detsember 2016 21:24
Kui on kindel kuupalk siis andke minna. Aga kui inimesel on töötundidest tulenev tasu siis andeksi aga ei aitäh. Mina töötan graafiku alusel niiet mul täiesti suva. Kes tööd teha ei viitsi siis muidugi hea kodus passida. Olge nüüd mõistlikud...
n
No maei tea.../ 29. detsember 2016 23:28
...minu ja mu Pere aeg on ikka 1000X väärtuslikum kui neesd msandisendid mida siin Oonias mu Elutunni eest makstakse... Ei vahetaks neid tunde töö vastu!
j
juku/ 30. detsember 2016 09:33
Raha on alati vaja, kuid aeg, mis veedad nürilt vorstipakke liini taga või auto all kanalis ei kuulu sulle, elu möödub ja sa nagu polekski elanud. See on maha visatud aeg. Tean inimesi, kes ei oska kodus midagi peale hakata, võimalusel lähevad töö juurde ka vabal päeval, kuid sellised on pigem erand.
m
maeitea/ 29. detsember 2016 21:17
Süüriasse ekskursioonile minnes tuleks turvavest,kiiver kaasa võtta, kas seal on turvaline elada, et räägitakse tagasi püürdumisest?
t
tööline/ 29. detsember 2016 21:02
2jaanuar peaks olema kindlasti püha
ä
.../ 29. detsember 2016 22:16
ära joo nii palju,et kaineks ei saa 2-jaanuariks
k
kulla .../ 30. detsember 2016 11:00
Kahju küll, et sinu arvates on pühi vaja ainult joomiseks ja pea parandamiseks. Aga see, et äkki vajavad inimesed sellisel perioodil hoopis rohkem kvaliteetaega, mida veeta pere ja lähedastega, ei tule sulle pähegi? Ega ikka ei ole küll nii, et vabu päevi tahavad ainult lohed ja joodikud, nagu siin mõningate kommenteerijate arvates paistab olevat. Tegelikult tahavad seda inimesed, kellel on elus ka teisi väärtusi ja prioriteete lisaks töö tegemisele. Näiteks soov veeta rohkem ühist aega koos lähedastega. Me veedame niigi enamuse oma ajast tööl olles, aga see üksi ei saa olla veel elu mõte. Aega peab jaguma ka isiklikuks eluks.
r
RM/ 30. detsember 2016 14:18
Sinu arvates tahetakse neid pühade päevi ainult kaineks magamiseks...!? Päris kahju sust kohe, sest sulle ei tule pähegi, et neid võidakse tahta hoopis kui kvaliteetaega, mida veeta koos lähedastega. Me oleme niigi enamuse oma ärkveloleku ajast tööl. Isiklik elu on surutud kuhugi tahaplaanile. Tegelikult peaks aga isiklik elu ja lähedastega veedetud aeg olema just prioriteet. Elu ei pea koosnema üksnes töö tegemisest ja kaineks magamisest...
k
Kvaliteetaeg pudeli seltsis/ 30. detsember 2016 22:48
r
RM/ 2. jaanuar 2017 12:18
Ja siis? Ma pakun et väga paljud joovad siiski mõõdukalt ja peaparandus pole kindlasti nende jaoks 2.jaanuaril mingi teema. Lisaks on veel palju neid, kes tegelikult ka üldse ei joo. Aga kvaliteetaega lähedaste jaoks tahavad ka nemad. EI ole siiski nii, et kvaliteetaega enamus inimesi ainult pudeli seltsis veedab. Nii ei saa üldistada ja lahmida! Ja mis suunas me siis nüüd nende joodikute pärast jooksma peame - äkki keelaks siis juba nädalavahetuse ka ära ja pensionile samuti kedagi ei lubaks!? Sest kindlasti on neid, kes seda vaba aega kasutavad ka joomiseks. Parem las sureb terve rahvas ületöötamise surma ja lahkub jalad ees otse tööpostilt. Pension määratakse hiljem postuumselt... põhiline eesmärk on, et neil selles elus jumala eest millegi muu kui töö jaoks aega ei jääks!!!
a
ab/ 31. detsember 2016 01:15
poleks paha ka 3! kagu piiril puhatakse nagunii suuremalt jaolt 23-10, jõuludest jõuludeni! Pole isegi mõtet tsurkida!
a
Arvan ka.../ 29. detsember 2016 20:54
...et naistepäev peaks püha olema.Aga enamus otsustajatest on mehed ja mehed ei soovi tervet naistepäeva ainult oma kodumadu vaadata. Võõrad on huvitavamad,sellepärast see püha ära kaotatigi Eesti Vabariigi tulekuga.Isegi "neetud" nõukogude ajal oli naistepäev püha.
l
Lumememm/ 29. detsember 2016 22:38
Täiesti nõus Sinuga...
Naistepäev on tore.
/Rahvusvahelise naistepäeva tähistamise algust on seostatud USA 1848. aasta reformidega, kui naised said mitmeid õigusi ja vabadusi/
https://et.wikipedia.org/wiki/Rahvusvaheline_naistep%C3%A4ev
Ja kui mehed või elukaaslased sel päeval naistele lilli toovad, siis nad ikka loodavad, et neid kostitatakse koogi või ahjupraega :)
Aga millal naised neid valmistavad, kui nad on täispika päeva tööl?
Isegi kui nad naasevad töölt meeskolleegide kingitud kommikarbi ja nartsissiõiega...
Seega - NAISTEPÄEV RIIGIPÜHAKS!
p
Püksid/ 29. detsember 2016 20:48
t
tööle, orjad/ 29. detsember 2016 20:44
sesteri taolised orjapidajate kelgunöörid on igasuguse lugupidamise meie riigivõimu vastu kaotanud

r
29. detsember 2016 20:32
rasvatünnid sester ja herkel,TEHKE ISE ROHKEM TÖÖD,SIIS KAOB KA PEKK TE NÄOST JA KEREST!
a
Arts./ 29. detsember 2016 20:25
Mis Liisa Oviiriga on juhtunud ? Kas midagi tervisega, Ta oli ju ilus naine.
i
29. detsember 2016 20:31
Isiklik või ühiskondlik huvi?
ü
Ühiskondlik huvi/ 29. detsember 2016 20:55
kas idi ood il on nimi ka olemas.
o
On/ 29. detsember 2016 22:11
s
Silja/ 30. detsember 2016 10:15
Arts vahib ainult naisi.
j
Juss/ 29. detsember 2016 20:20
Kindlasti peaks olema vabad päevad kui riigipühad nädalavahetusel on.
.
.../ 29. detsember 2016 20:34
..minge pekki-neid riigipühasid on niigi liiast palju.Jöulupühad ka veel nii pikaks venitatud ja veel vaja miskit jöulureedet ka veel vabaks....
r
rmy/ 29. detsember 2016 20:17
Kas see on õige väide, et Lätis antakse ka lisapuhkepäev, kui riigipühad langevad nädalavahetusele.
e
29. detsember 2016 20:35
Ei, Jõulud oli nagu meil
m
Miinused 20:35 all/ 29. detsember 2016 22:08
a
ab/ 31. detsember 2016 01:17
hahhaha, looda sa! Lihtsam on oma tobedust väljendada!
l
l i b l e / 29. detsember 2016 21:14
venes on see kindlasti nii,mis aga tähendab,et meil ei saa nii olla.
j
30. detsember 2016 23:28
t
Tegelikult/ 29. detsember 2016 20:08
ühtivad ju kaks riiklikku püha igal juhul puhkepäevaga- ülestõusmispühade ja nelipühade esimene püha. Vahetustega töötajatele võimalus topelttasu saada tööl olles, kuid teistele tavaline pühapäev.
a
ain/ 29. detsember 2016 20:05
oleme ju orjad olnud riigile peame rabama ,et eesti 5 rikkama riigi sisse saada tagant poolt,nii me riik hävitab rahvast!!!
m
maamiis/ 29. detsember 2016 20:02
huvitav ,et meil muutkui seletatakse ,et tehke tööd ja tehke tööd .Samas Kreekas(kes on KÕIGILE võlgu ,ja teiste ülalpidada ,on pension poole suurem kui meil ,nüüd saavad veel "13 kuu " ka ,neil on maksta igale pagulasele 400 euri kuus jne jne !
m
miilu/ 29. detsember 2016 19:57
no loogiline ju oleks... Kui puhkuse sisse jäävad nii öelda punased pühad siis saad päeva juurde.

r
Riigiametnik./ 29. detsember 2016 19:52
Tere. Seda peab otsustama keskastme inimene ehk maakeeli öeldes lihtinimene. Looda, et ma ei solvanud kedagi selle sõnaga aga mitte toompea. Mina isikiult oleks pooled pühad muutnud kehtetuks ja asendanud teiste pühadega. Miks meie naistel ei tohi olla naistepäev kuid ikkagi tähistame nagu nõuka ajal jõule ja toome naistele lilli. Miks meie pilkame naisi kes ei olegi emad ja ei saagi emaks. Kas nemad ei olegi inimesed, et nende päeva ei ole on päev ainult emadel. Mis isade päev, olen küll isa aga teeme koerte päeva samuti sest minule meeldivad koerad, kassid ja üldse loomad. Võtke mõistus pähe. Head aasta lõppu mitte vanaaasta lõppu mis korduvad, kellele kordub kellele ei kordu ja olge terved.
ä
Ära / 29. detsember 2016 22:19
enam peale võta, jutt niigi segane juba :)
p
Pohuja/ 29. detsember 2016 19:49
Kanadas näiteks ongi nii, kui püha on pühapäeval nagu sel aastal aastavahetus
on esmaspäev s.o. 2,01,2017 vaba, riigi poolt kehtestatud nii.
t
Töö ei tee/ 29. detsember 2016 19:43
a
aga / 29. detsember 2016 19:29
Mina arvan et naistepäev tuleks teha riiklikuks pühaks .,milleks ainult emadepäev ? kõik naised ei saagi vahest emadeks ! austagem ka neid .
m
muide/ 29. detsember 2016 20:14
emadepäev ei ole riiklik püha.
m
Mina/ 29. detsember 2016 19:26
Isiklikult arvan et ei pea. Töötan tööstuses kus mul iga nädalavahetus vaba ja iga riiklikpüha on vaba ja ma olen täitsa rahul. Aga näteks toidupoed töötavad iga jumala päev olgu nädalavahetus või riiklikpüha äkki saaks parem selleks midagi teha et müüjatel oleks ka võimalus jaanipäev, jõulud ja uus aasta rahulikult kodus veeta.
m
Mis rikkusest/ 29. detsember 2016 19:26
nad räägivad?Kas sellest,mida tööinimesed ülematele loovad?
m
mhh/ 29. detsember 2016 19:26
Ei ole vaja,joodikjuhid ilma lubadeta, neid niigi palju teedel, pühasid juurde-õnnetusi rohkem.
a
aszxzda/ 29. detsember 2016 19:20
Kui olen õieti aru saanud siis eestis riikliku püha puhul on vaba päev aga palka selle päeva eest ei maksta? kui asi nii siis vahet ju pole, võta palgata puhkust siis kui selleks vajadus on.
l
lolliks oled läinud või??/ 30. detsember 2016 09:53
Kui sa Eestis riiklikul pühal töötama pead, siis selle eest makstakse lausa kahekordset palka.

v
Vänto/ 29. detsember 2016 19:18
Sesteril võttis kohe lõua värisema? Eks ole ka põhjust, pole lihtne ise end ära toita, peab veel äkki tööle hakkama
e
ev/ 29. detsember 2016 19:16
Mina pooldaksin ühe riigipüha päeva veel kalendrisse lisamist - 25.veebruar. Miks? Mind jätavad "külmaks" kiriklikud st kirikuga seotud pühad. On need siis ülestõusmispühad vms. Leian, et meie vabariigi sünnipäev on ikkagi kõigi meie pidupäev, mitte ainult poliitikute. 24.veebruar on küll vaba, kuid järgmine päev tööpäev.
f
fyyr/ 29. detsember 2016 19:10
olulisem on eesti töötegijad palgavaesuse mustast august välja saada. tehakse väikese palga eest orjatööd. kahjuks.
l
Laura/ 29. detsember 2016 19:06
Pooldan rohkem vabu päevi !
i
istuda mittelubav orjapidaja/ 29. detsember 2016 19:00
p
Pühad/ 29. detsember 2016 18:55
Otse loomulikult tuleks anda järgnev tööpäev vabaks. Need pühad puhkepäeval kõlavad lausa mõnitusena. Meil on neid erinevalt teistest riikidest väga vähe. Eriline kasutegur ka puudub,sest nagunii ollakse veel pühademeeleolus.
u
Urmas/ 29. detsember 2016 18:48
Kes töötavad tunnitasu alusel, need kaotavad iga riikliku puhkepäevaga ühe päeva palga. Lühendatud pühadeelse tööpäevaga samuti, kaotan kolm tundi, aga töölesõiduks raiskasin autole kütust ostes raha, ma teeksin ikka täistööpäeva ja saaksin täistööpäeva palga.
r
Rahakultus.../ 29. detsember 2016 23:39
...ongi Su nimi või, Urmas? Kas tõesti saab töö olla kellelegi perest või muidu armsatest inimestest ja oma tervisest, hobidest, isiklikust ajast ja elust tähtsam??? NB! Ise olen miinimumpalgaline ja sedagi osalise tööajaga omaenda ja mu pere vabal valikul, mingit pensioni ega puuet ei oma.:)
a
Ants/ 29. detsember 2016 18:45
Ainult jòulude järgne esmasp vòiks olla vaba. Võtame selle aasta näite: reedel töö, kihutad laupäeval sugulaste manu ( max 3h sõitmist), laupäeval ūhtedele vanematele-, pühapäev kiirustades teistele külla, sest esmaspäevaks peavad vanemad taas rivis olema (ja kallid on ju mõlemad esivanemad, lahkunud vanemad surnuaedades). Oleks inimlikum ja rahulikum. Alati ei saa rahale ja eelarvele mõelda.
o
oli/ 29. detsember 2016 20:17
ju esmaspäev ka püha :)

n
naine arvab nii/ 29. detsember 2016 18:41
Ei ole vaja, niigi palju joodikuid ilma lubadeta autoroolis.
h
Helen/ 29. detsember 2016 18:38
Pühade langemisel puhkepäevale tuleks küll anda puhkepäevi. Eestlane töötab niigi rohkem kui teised eurooplased. Mõned Riigikogu liikmed ei ole veel rahvas.
n
.../ 29. detsember 2016 20:54
näiteks vöib tuua Saksamaa ja Austria, mönel aastal mais, mönel aastal aprillis on nii palju kirikupühi, nagu need kuud oleks kolmas puhkus aastas Jöulude ja korralise puhkuse körval. aga keegi juba ju kirjutas Äripäevas; eestlane on orjarahvas, niiet vöta vöi jäta nende puhkepäevade näidetega.
r
Ristsõdalane/ 29. detsember 2016 22:12
Orjarahvas tänu kirikule
n
29. detsember 2016 18:35
Naistepäev uueti riiklikuks pühaks.
M
.../ 29. detsember 2016 18:30
Minu arust võiks vastlapäev olla riigipüha. Vanematel pole võimalik oma lastega koos liugugi lasta, sest peale tööpäeva lõppu on juba pime. Igasugu kirikupühadel on küll vabad päevad, aga Eestile omasid pühi ei tähistatagi?
v
VS/ 29. detsember 2016 18:29
Ja kui on tööpäeval pühad, siis tuleb nädalavahetusel tööle minna?
t
Tubli VS/ 29. detsember 2016 19:14
Hästi kokkuvõttev kommentaar. Küsiks sama.
1
123x/ 29. detsember 2016 18:18
Probleem ei ole mitte riigipühade puhkepäevades vaid selles ,et eestis on töötajatel liiga lühikene puhkus. Eesti puhkus 28 päeva ei ole isegi kuu aega pikk.
Ainult riigiametnikud ja poliitikud puhkavad rohkem kui kuu aega ja pole kuulda olnud ,et see oleks mingi probleem.
Samas on meil tegelikult isegi liiga palju riiklike puhkepäevi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee