Eesti uudised

Leigeril on probleem veeskamissüsteemi ja liftiga (22)

LISA KOMMENTAAR

Penskar 65+ 29. detsember 2016 22:56
Pole lihtsalt sõnu, kuidas ajakirjanikud eesti keelt väänavad ma algul arvasin, et nüüd laeval augud sees ja uppumise oht. Aga tuli välja, et viga päästepaatide vettelaskmisel. Kurb on, aga mida teha, kui see inglis nii kõvasti pähe löönud on. Ma jõin õlut ja lähen nüüd oma kaasaskantavat ümarpalli läbi lihaskiud vooliku õue tühjendama. Head aasta lõppu!
junsu 29. detsember 2016 17:28
enne sadamast väljumist peab kapten olema kindel,et koik seadmed,eriti päästevarustus tootavad !....seda oleks pidanud tegema juba Türgis,mitte Tallinnas!
Öpi-öpi-öpi 29. detsember 2016 13:42
Leigele tehti liiga aga kuumaks läks küll. Kvaliteet on väga halb ja tagajärjed tulevad ilmsiks. Kui tugevat tõket poleks olnud,teinuks kanali Haapsalu linna keskmesse.Lihtsam oleks küll parvele saamisega,kuid palju oleks parvest järgi jäänud?
agõ 29. detsember 2016 11:13
Tammleht ei saa kuidagi oma Saaremaa peldikuleerimise programmi tööle aastaid.
Näedsa, 29. detsember 2016 09:31
laske maal vajuda, uus asi ikka vajab sättimist. Polnud laeva, oli probleem, on laev, jälle probleem!
Uudis olnuks 29. detsember 2016 07:45
Kui probleeme ei olnuks.
Kodanik 29. detsember 2016 07:43
Mingeid makse enam ei maksa, imege muna
ära.... 29. detsember 2016 06:07
...aja pada, et pooled eeslased seal. Mine ja tutvu ennem, kui siin lärmama kukkud

vurtsvesi 29. detsember 2016 06:03
Eks laevuke meenuta plastmassist klaassammast! Preemia ja tulemustasu ülitarkadele ametnikele!
rosin 29. detsember 2016 00:06
Palun lõpetage see Leigeri ja Leigeritamine. Kas pole juba mainitud, et EKI annab käänamisel sõna Leigril. Aeg oleks ka ajakirjankel tutvuda Eesti Keeleinstituudi Keelenõudega ja kätte võtta ning õppida käänama. Muudkui Leigeri ja Leigeri. Tsitaat : Nime Leiger omastav on Leigri (mitte Leigeri). Vt Peeter Pälli kirjutis „Leiger pole president“ 19. nov 2016. a Postimehes
.. 2. jaanuar 2017 11:46
ei. nimi on nimi. mina nimesid ei kääna ega vääna ega muud sellist. eki arvamus ei huvita. nimi on nimi, on ta siis laev või president või minu kass. lihtne reegel, millele pole erindeid vaja tekitada igavusest otsi andvatel ületoodetud "teadlastel".
28. detsember 2016 22:58
kes siis tyrgist laevu ostab?laevu ehitavad soome,saksa,poola ja veel möned muud valged riigid.musulmann pole mingi laevaehitaja,vöib olla lendavat vaipa oskab teha.eesti poolsed otsustajad said ilmselgelt altkäemaksu,et just tyrgi välja valiti.
klaus 29. detsember 2016 03:57
Et sa teaksid, ka poolast tuleb j2ielik psk kvaliteet, eriti mis puudutab laevaehitust, oodake kui poola laevad tulema hakkavad ja siis kui liinil pange 3 kuud selle ajaga on seal nii palju vigu leitud v asjad lagunema hakanud, et odavam uus laev ehitada.
koterman 28. detsember 2016 22:11
Sidrunid on pisiasi, arvestades pessimistlikult, et reforminuudlitele pumbati 40 % rahast kilekottidesse tagasi. Need paadid maksavad ca poole lepingu hinnast. Mootorid on kapitaalremondi rimakad mida ka tulevane hooldaja (reformierakondlane loomulikult) pole otsesõnu eitanud.
reku 28. detsember 2016 22:10
See on alles algus. Elron oli terve aasta hädas, enne kui asi tööle hakkas. Riigi köis - las lohiseb.
METSAVEND 28. detsember 2016 22:02
Pole seda meelt ,et mingit vandenöuteooriat rakendada aga kuna ei tea mis kokkulepped tegelikult olid laeva ehitajatega kvaliteedi kohta siis vägisi tundub ,et kogu see juba praegu ilmnenud vigade probleem viitab refidele ja nende puudlitele kes kogu kupatuse pealt ainult enda taskuid täitsid miljonitega ja need vead paistab ,et ongi praegu loomulik asjade käik .Süüdistada refe ja nende puudleid pole just eriti hea aga siiski arvestades juba seda mis tuli avalikuks seoses Tallnna Sadamaga on selge ,et midagi head tahta ega loota pole mötet .Aeg on vastutama panna otseselt Eesti poolsed tegelased kes olid ja on seotud nende laevadega .
kiip 29. detsember 2016 13:12
Seda meie tipp juristidest riigihankijd ja küsitava tehnilise haridusega kaaskodanikud ei tea, et igasugune tehniline süsteem vajab sissetöötamist , hiljem hooldust ja remonti. Laevad-lennukid-rongid katsetatakse siiski enne ära,kui liinile lastaks, et need reisijatele ohtlikud ei ole. Ravimeid katsetatakse 10 aastat, kuipalju kosmosetehnikat (isegi seal on esinenud olulisi tõrkeid) ei tea:Kuid seal pole ka kosmosetingimustes katsetamise võimalust.
kärgpere 28. detsember 2016 22:01
kui vett peale lasta ei saa siis laseme üle parda.Kõik kalurid lasevad üle parda oma fekaalid.
Noh 28. detsember 2016 21:52
üks e on puudu, veeskamise asemel veskab paadid üle parda

Herbert von Kaerajan 28. detsember 2016 21:24
küll maksumaksja selle fkng diili käigus tulevad vead kinni maksab...diil jõustus ju "sidrunite" kätteandmise järel.Soomes,Turus,hõimuvennad oleksid selle 100% korralikuma teinud(seda enam,et seal pooled Eesti töölised).
Number kaks 28. detsember 2016 22:08
sobiks hästi selle risti kõrvale,mis Vabaduse väljakul.
Huvitav kui kaua sellele rehale järjest astutakse,
või on põhjus hoopis milleski muus.
Kulakut 29. detsember 2016 00:17
Rehv ei saa omadega asja ajada,tuleb rahapesu välja.