Maailm

Uudist täiendatud ja parandatud!

FOTOD | Vene sõjaväelennuk 92 inimesega pardal kukkus teel Süüriasse Musta merre

Toimetas Kristin Aasma, 25. detsember 2016, 08:18

241 KOMMENTAARI

n
Nagu pasatskid viisid kultuuri Afganistani ja/ 27. detsember 2016, 15:07
tulid tilla-tölla tagasi,nii ei õnnestunud ka kultuuri viimine Süüriasse,
lennukiromu sulpsas merre.Eestisse toodi kultuur osalt jalgsi,osalt autodega,
polnud avariiohtu,ometi lõppes "kultuuritoomine" isegi siinsel kartulipõllul
loomuliku fiaskoga.
a
auuuuuuuuuuu/ 27. detsember 2016, 11:24
Kes andis õiguse moderaatorile kustutada komme mis talle ei meeldi???? Kas ta on jumal??? Ei sislda roppusi vaid see mida ma sellest arvan
v
vastus/ 27. detsember 2016, 14:32
see on juudifasismi loomulik osa.
k
kes on kes/ 27. detsember 2016, 09:29
On ikka meil palju moraalseid värjdatest molluskeid inimnahas (kahjuks see ei olene rahvusest).Aga suurim jama on selles,et iga aastaga nende arv suureneb.Kaastunne omastele.
a
Aadu/ 26. detsember 2016, 23:43
Mõnikord on madalalaubalistel eriline soov kommenteerida. Tublid, et ikka midagi arvavad. Aga arenguruumi jätkub ikka paljudel. Annaks jumal, et kõrvalolev piisavalt pirakas koos seisaks ja ei kukuks kokku vastasel korral siin äärepeal olles oleme me ka üsna kaduvad. Sõltumata sellest palju meid siia keegi nn. kaitsma on tulnud. Tuumajõudude kontrolli alt väljumise korral pole oluline, kas oled venemeelne või läänemeelne, oled must või valge, loll või tark. On vaid aja küsimus, kus me ennast siit maamunalt pühime kõigi loodusseaduste alusel. Targutame edasi.
t
26. detsember 2016, 14:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
M
???/ 26. detsember 2016, 18:39
Milline Eesti nimelt? Venekeelne ning meelne, samuti putinoidlik, Moskva meediaväljas elav samuti. Ning need endised. Kuid süürlased, grusiinid ning enamik ukranlasi pigem rõõmustavad, et see üle mõistuse pumbatud militaarsüsteem sõjamasin kas või pisutki kahanes.
S
???/ 26. detsember 2016, 20:28
Said haavata või ? Kuritöö ja karistus :)
s
selgituseks/ 27. detsember 2016, 14:39
Kogu eesti rahvas elas NL meediaväljas,aga ikka sooviti saada iseseisvaks.Nõukaajal saadi samuti infot mitmest allikast,nagu ameerika hääl ja vaba euroopa,et oleks võrdlusmomentinformatsiooni analüüsiks.Ka tänapäeval uuritakse Venemaalt tulevat infot,et oleks võimalik allikaid analüüsida.Praegused lääne propaganda valed on palju suuremad,kui nõukaajal tehti.
a
arvamus/ 26. detsember 2016, 13:59
Äärmiselt rumal on slaavlastel,anglosaksidel ja ugrilastel omavahel tülitseda olukorras,kusvalge rassi osakaal maailma rahvastikust moodustab 8%!Need jõud,kes on soovivad meie hävingut,on meie tülliajamine väga hästi õnnestunud!Põhjus on ajude puuduses.Mõelge nüüd ise kellel on ajud,kellel mitte!
j
jj/ 26. detsember 2016, 07:46
Olgem kommenteerijad. Kuid JÄÄGEM INIMESTEKS.
On juhtunud suur õnnetus, mis tõi kaasa sadadele inimestele suure kaotuse ja leina.
Hukkusid kellegi abikaasad, kellegi emad, kellegi isad, kellegi lapsed... Neid leinavad nende lähedased, paljud alatiselt...
Ja eesti keeles kirjutada oskavad inimesed parastavad, irvitavad oma kommentaarides avalikult.
Saast ei kao meie ümbert kunagi, kuid kelle asi on meie Eesti Vabariigis see, et meie rahva saast ei tohiks vähemalt avalikult olla julm, ebainimlik kättemaksja teiste inimeste leinas?
a
Alar1 to jj/ 26. detsember 2016, 11:23
Sa tahtsid vist kirjutada:"Olgem kjommenteerijad, kuid jäägem Kremli trollideks!". "Suur õnnetus???". Kas sa nimetad "suureks õnnetuseks" aeda, kui snaiper ronib katusele kedagi tapma ja kukub kogemata ise alla ja surnuks?Palgamõrtsuka sugulastele on see "suur õnnetus", kuid teistele suur õnn.
p
Pühamüristus/ 26. detsember 2016, 06:30
Lible ütles Kiirele:Vaata kui kukud Musta merre siis saab sinust mooramees. Iga päev on leinapäev
ja on mida tähistada.

S
'äölkj/ 26. detsember 2016, 01:41
Sügav , siiras kaastunne kogu Nõukogude rahvale vennasvabariigi ENSV poolt.Kuuendik planeedist on ühtne ja nii jääb.
0
01:41/ 26. detsember 2016, 02:09
Ära kõigi eesti i nimeste eest räägi, loll kesik!
p
Pühad jätkuvad/ 26. detsember 2016, 00:14
Ehk on Jõulutel veel kingitusi meeles?
p
patsifst/ 25. detsember 2016, 23:40
Jumal on olemas. Mida külvad, seda lõikad. Kõige naljakam, et venelastel on sõjaväes kultuuriosakond. Sõjavägi ja kultuur, irw.
n
no/ 26. detsember 2016, 07:38
Rahune, sinul pole mingit kultuuri. Vaatasin eile Solovjovi saadet ja tekkis seal küsimus, et miks lennuk tankis Adrelis ? Appolosse on lennuga 3900km. ja paak oli olnud täis, sellega oleks vabalt jõudnud sihtpunkti. Paistab, et küsimusi tuleb aina juurde.
Miks sind üllatab, et Venemaal on sõjaväes kultuuriosakond?
a
ab/ 26. detsember 2016, 09:04
154 lennu ulatus on 3000 km, ja ei saa lennata üle türgi vaid üle kaspia, iraanide ja süüria.
t
to ab/ 26. detsember 2016, 20:21
Vaata teatmikke, Tu-154 lennuulatus on siiski 3900 km. Ja vaata ka maakaarti. Miks arvad, et lennuk läbi Adleri, seal kütust juurde tankides Süüriasse ei või lennata?
P.S. Kahju, väga kahju et Venemaa lennuväe staabiülemad ning lennudispetšerid sõjaväelennuki marsruuti maha pannes sinusuguse professionaali käest nõu ei küsinud! `Õnnetus oleks olemata jäänud.
t
toto ab/ 26. detsember 2016, 20:40
Üle Türgi ei lenda mitte ükski vene militaarlennuk (tõestatud :) Ja nüüd mine vaata maakaarti.
n
nii on/ 25. detsember 2016, 20:57
Ei midagi üllatavat neis kommentaarides. Loodetavasti pole päris elus nii suur see pimedast vihast nakatanute protsent. Ei oska muud kui ohata.
l
lugeja/ 25. detsember 2016, 22:02
NII PALJU sotse, isamaalasi ja kesikuid kommenteerima käsutatud ja nutma....
a
ab/ 26. detsember 2016, 09:05
r
Ruudi/ 26. detsember 2016, 22:48
Huvitav, kas mõnedel tõesti oli veel üks ülearune S-400 SAM.
m
25. detsember 2016, 20:33
Ma arvan, et see ei olnud vene sõjaväelennuk, ammugi mitte vene sõjalennuk.
n
Nii arvan ka mina -/ 25. detsember 2016, 21:18
Õigus. Sõjalennuk see kindlasti ei olnud ja vene sõjaväelennuk ka mitte. Viimane mõiste tähendab spetsiaalselt sõjaväe tarbeks tuudetud lennukit mis ei pruugi olla sõjalennuk. Antud lennuk oli tsiviillennuk, toodetud reisijate tarbeks aga see võis olla vene sõjaväe lennuk, st, lennuk mis sõjaväe omandis. Taoliselt relvadega - sõjaväerelv = spetsiaalselt sõjapidamiseks. Jahirelv = spets. jahipidamiseks Samas võib jahirelv olla sõjaväe relv, kui see kuulub sõjaväele aga jahirelvaks jääb see ikkagi, kasutatagu või lahingus.
m
Masendav, kohutav.../ 25. detsember 2016, 18:54
Lugedes kommentaare on selge, et selline tige ja ajupestud, argagressiivne rahvas kestma ei jää.
Amääriklased peavad ühel päeval siin vist ka sõja maha. Juba selleks kuluks see ära, et parastajad saaksid oma sugulaste räbalaid põõsastelt kokku korjata.
Ka on imekspandav see, kui massiliselt on arengupeetusega inimesi siinmail. Kas lollikjoonud? Lihtsalt sünnipäraselt mõtlemisvõimetud?
Ei tea, milles asi, aga olukord on hull.
m
memm/ 25. detsember 2016, 18:34
Hukkus 64 kooriliiget. Kellegi vanaisa, isa, vend, poeg, onu, onupoeg, tädipoeg... Jõulude ajal, enne aastavahetust. Kas te siis ka niisuguseid kommentaare jagaks, kui ERSO-ga selline asi juhtuks? Või Estonia kordeballeti tüdrukutega? Või Vanemuise kollektiiviga?
k
kommija/ 25. detsember 2016, 21:58
Õhtulehe "reeglitele" vastab Keskerakonna ja Kremlimeelsete KIITMINE ainult...!
k
kommija, 18:57/ 25. detsember 2016, 21:59
Olen sinuga täiesti sama meelt ja nõus....
e
25. detsember 2016, 19:15
ERSO ei kanna vene mundrit ega käi mõõda maailma katjushat jõuramas.
I
// 25. detsember 2016, 19:43
Itaalias laulis sõjaväe koor laulu "Õhtud Moskva lähistel" vene keeles ja solist oli Toto Gutango.
a
ab/ 26. detsember 2016, 10:30
väga kena, oleks Linna ka saanud sama papi, oleks ta kasvõi hiina keeles laulnud!
v
või kohe Toto Gutango / 26. detsember 2016, 20:48
Steven Seakael on ka tei mees :)
o
On erinevus/ 26. detsember 2016, 20:58
ERSO pole kunagi käinud sõjakurjategijaid lõbustamas ning innustamas. Mindi ju tõstma nende, kes surmavad süsteemselt kellegi lapsi ja vanemaid, innukust ja jätkamistahet.

j
Juhan/ 25. detsember 2016, 18:26
Koige toenaolisem, et lasti Stingeriga lennuvalja lahedal alla. Vene sojaohvrite kaed on pikad. Kes teisi tapab, peab arvestama ka selle tagajargedega.
a
ab/ 26. detsember 2016, 09:16
vene meedia arvab ( ju on alust ) et pardal plahvatas lastiks olnud sõjamoon. Vette kukkus ta ilma mootori mürata ja taevas nähti ka sähvatust!
k
..../ 26. detsember 2016, 20:50
keegi bassihäälega praportśik pani bellomori ette ja nii see läks
t
Terve universum on leinas / 25. detsember 2016, 16:39
1
16:39/ 25. detsember 2016, 17:05
k
Kurb./ 26. detsember 2016, 11:19
Mida te ulute,silmakirjatsejad. Kui neidsamu muusikuid ei lubatud Eestisse esinema tulla, kui vene propakanda esindajaid, kiitsid enamus seda seisukohta ja olid igati selle poolt.Inimlikult võttes on loomulikult tegu tragöödiaga.
a
25. detsember 2016, 15:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kameelion/ 25. detsember 2016, 15:34
Allahiga ühised huvid liidavad
v
Vene matemaatika/ 25. detsember 2016, 15:43
Kogu aeg oli jutt 92-st pardal olijast. nüüd tuleb välja,et oli hoopis 93...
e
Eestist/ 25. detsember 2016, 17:27
Kremlimeelsed Eesti riigi reeturid Tsahkna, Ossinovski ja Ratas nutavad suure häälega koos oma erakondadega....
a
arvamus/ 27. detsember 2016, 20:46
Nad on ikka Bohemian Grove- meelsed samamoodi nagu ametnikud Brüsselis ja ka Venemaa valitsuses!
i
Inimene/ 25. detsember 2016, 15:00
Tõeline Jõuluime oleks olnud siis, kui seal lennukis oleks putin olnud. Kaastunne omastele!
M
</ 25. detsember 2016, 15:10
Mõnel nn inimesel on nüüdsest jõulupühad tagaplaanil. Kas hakkad nüüd seda õnnetust igal aastal tähistama ?
v
25. detsember 2016, 15:17
Vastavalt kommentaaride sisule kindlasti
1
15:00/ 25. detsember 2016, 16:43
k
Kellamees/ 25. detsember 2016, 18:22
JÜULURÕÕM....mitte ime !!! Küll tuleb ka see ükskord alla....!?
1
123/ 25. detsember 2016, 14:52
Tegelikult oli üks lennuk selle eel veel. Väike osa ansamblist jõudis ilmselt kohale.
Üks laulja Kobson olevat ka tahtnud lennata, aga tal läks õnneks .
o
ohh-ahh/ 25. detsember 2016, 16:52
Kobsonil on üldse vedanud...omal on vähk...aga elab kaua sunnik.
1
16:52/ 25. detsember 2016, 22:00
Kobson on üdini Kremli ööbik....
a
ab/ 26. detsember 2016, 10:31
lisaks veel suur mafiooso!
a
analüütiks/ 25. detsember 2016, 14:16
1
146 519 759-93/ 25. detsember 2016, 14:23
k
kahtlejapisik/ 25. detsember 2016, 13:18
Mispärast see terrorirünnaku versioon praktiliselt välistatud on,kui SOS-i ei antud? Küllap sinna ikka keegi venevastaline ennast sättinud oli ja sai nüüd Allahi manu neitsisid maitsma.
s
25. detsember 2016, 13:34
See polnud ju tsiviillennuk
m
mina/ 25. detsember 2016, 13:49
Ei tea kuidas praegu, aga kunagi sai TU 134 sõidetud Simforoopoli.
e
25. detsember 2016, 13:51
Ega mudelist on jutt, mina
a
AB/ 25. detsember 2016, 13:11

m
mees/ 25. detsember 2016, 12:47
m
mees/ 25. detsember 2016, 12:41
Lollidega vaielda ise jaad loll!
a
Aleks/ 25. detsember 2016, 12:32
Niikaua kui sõjardid lasevad lennata sellistel vanadel romudel pole ka ime et neid õnnetusi juhtub, ka kultuuritegelane on inimene ja võiks ikka lennata kaasaegsete reisilennukitega.
e
ei olnud veel romu/ 25. detsember 2016, 12:36
Terror on üks versioonidest.
a
agressor putin/ 25. detsember 2016, 12:58
No siis kasutati vene terroristide vastu terrorit.
u
uurija/ 25. detsember 2016, 14:05
Uurime hollandlaste kättemaksu. Ja veel ukrainlaste, süürlaste, iraaklaste, türklaste,afgaanide, poolakate, ungarlaste, tšehhide, sunniitide, kasakate, volgasakslaste, tšetšeenide, grusiinide jne. jne. kättemaksu. Vabastajatele kättemaksjaid on praktiliselt igal pool maailmas.
a
agressor putin/ 25. detsember 2016, 12:40
Neei ei olnud mingid kultuuritegelased, vaid putini sõjaõhutajad.
S
// 25. detsember 2016, 13:16
Sa ei ole ka mingi lihtne kommija, vaid palgaline parastaja.
e
enn/ 25. detsember 2016, 12:25
Parem jõulu uudis oleks olnud vaid putini lõpp
k
25. detsember 2016, 12:54
Kuulge t****kud kuidas teil see värk on, kas tunnete ennast osana putinist või arvate, et putin on osake teist. Ei ole valges maailmas sellist riiki kus 86% elanikest peaks kohustuseks lakkuda oma riigipea pära ja on tigedad nende peale, kes seda ei taha teha.
h
Hmm/ 25. detsember 2016, 13:11
e
Estonia/ 25. detsember 2016, 13:16
Meil siin on nii et hukunud inimeste sugulastel avaldakse kaastunnet mitte samastatakse neid mingisuguse X tegelastega ja rõõmustatakse surma puhul.
a
arstitudeng/ 25. detsember 2016, 13:19
Ei saa su jurast aru,palatielanik.
e
Eesti/ 25. detsember 2016, 13:21
Kas avaldasite ka Berliinis või Pariisis hukkunute omastele kaastunnet või eranditult venelastele
n
no/ 25. detsember 2016, 13:26
eks ikka KÕIGI SÜÜTULT hukkunute omakstele, sõltumata nende rahvusest!
r
25. detsember 2016, 13:35
Raha eest saab kõike, ka arstitudendiks
l
lepalehed putini koertele/ 25. detsember 2016, 13:11
Nii kurb kui kremli trollid vene rubladest ilma jäävad.
a
Alar1 veel/ 25. detsember 2016, 12:24
Vaadake asja helgemat poolt: 92 sõjardit sai surma, aga mõelge parem sellele, kui palju rahulikke elanikke Süürias tänu sellele ellu jäid!
j
Jeeriko pasunad/ 25. detsember 2016, 12:41
Pidi küll lauljatel kõva hääl olema, lausa tapvad
ä
ära pasunda !/ 25. detsember 2016, 13:48
Pasun ! mis siia Jeeriko pasunad puutuvad ?
1
13:48/ 25. detsember 2016, 13:53
Mis sul Alari kommentaaris jäi arusaamatuks?
j
Ju peaks seletama, sest nn kristlased oma pühakirja ei ole lugenud/ 25. detsember 2016, 15:46
Kuula, mida Jehoova Joosuale ütleb: „Marsi oma sõjameestega ümber linna. Kuue päeva jooksul marssige iga päev üks kord ümber linna. Kandke seaduselaegast endaga kaasas. Seitse preestrit peavad selle ees kõndima ja sarvi puhuma.
Seitsmendal päeval marssige seitse korda ümber linna. Seejärel puhuge pikalt sarvi ja igaüks tõstku suurt sõjakisa. Siis varisevad müürid kokku!”
Jeeriko müürid varisevad kokku, välja arvatud Raahabi maja, mille küljes ripub punane nöör.
Joosua ja kogu rahvas teeb nii, nagu Jehoova ütleb. Kõik on marssides vait. Keegi ei lausu ühtegi sõna. On kuulda vaid sarvehäält ja marssijate samme. Jumala rahva vaenlastel Jeerikos on kindlasti hirm. Näed sa seda punast nööri, mis aknast alla ripub? Kelle aken see on? Jah, Raahab on teinud nii, nagu kaks maakuulajat käskisid tal teha. Kogu ta perekond on tema juures majas ja vaatab koos temaga, mis toimub.
Lõpuks seitsmendal päeval, peale seitsmendat ringi ümber linna, kõlavad sarvehääled ja sõjameeste hüüud ning müürid varisevad kokku. Siis ütleb Joosua: „Tapke kõik, kes on linnas, ja põletage see. Põletage kõik ära. Jätke alles ainult hõbe, kuld, vask ja raud ning andke see Jehoova telgi varanduste hulka.” Julm.
t
troll/ 25. detsember 2016, 14:50
Putin peab suurendama sõjalist kohalolu Süürias.
t
tähelepanek/ 25. detsember 2016, 22:11
tsiviilohvreid hakati lugema alates sellest hetkest,kui vene lennukid pommitama hakkasid.Kui ameeriklased pommitavad tsiviilelanikke,siis on need lihtsalt loomulikud kaod!
b
Brunn/ 25. detsember 2016, 12:23
Lennukis viibis 93 reisijat. ROSSYA 1 kanali täpsustatud andmed.
n
No ei ole kahju/ 25. detsember 2016, 13:00
Sõjaõhutajatest lauljad ja kremlimeelsed ajakirjanikud.
p
ps/ 25. detsember 2016, 12:21
panin laulusõduritele küünla põlema aga hea mats putleri sõdadele.

o
olimistaoli/ 25. detsember 2016, 12:20
h
heli/ 25. detsember 2016, 12:13
kuulake parem Youtube'ist, kuidas need mehed laulsid. Näiteks:
Vana mustlaslaul "Mustad silmad" https://www.youtube.com/watch?v=ZlEA04-IVbM
v
vene sõjapropaganda/ 25. detsember 2016, 12:43
Krimmi okupeerimise ülistuslaulu ei taha soovitada?
k
Kaastunne/ 25. detsember 2016, 15:27
Väga väga kahju nendest inimestest!
j
25. detsember 2016, 12:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
25. detsember 2016, 12:22
meie vana sõber ilaeritaja ärganud.
p
25. detsember 2016, 12:42
Peab ju noorega sammu pidada
p
putini sõjapropaganda/ 25. detsember 2016, 12:45
See ju tuttav putini koer, kelle ilaeritus ületab Pavlovi koerad.
s
Sul ol lihtsalt teine erutaja, putini sõjapropaganda/ 25. detsember 2016, 12:59
Tingitud refleks töötab kõikidel võrdselt
f
fjodor/ 25. detsember 2016, 14:51
e
Ei noh.../ 25. detsember 2016, 11:57
ilkuda inimeste hukkumise üle ei ole ilus.Kuid nõustun siin eespool õelduga, et tegemist on tõesti karma võla lunastamisega. See, mida venelased Putini korraldusel Süürias kord saatsid, oli massimõrv, mille eest Putin ja Assad kunagi Haagi sõjakohtus vastutust peavad kandma. Aga hukkunud orkestri liikmete peredel avaldan kaastunnet.
k
25. detsember 2016, 12:21
Kui kuskil eestlase kedagi tapab (nt. Afganistaan), sinu õlgadele langeb tema karma võlg? Olgu nii.
a
ahti/ 25. detsember 2016, 12:35
Vasjok, sul on ilmselt tuua palju näiteid kuidas eestlased Afganistaanis süütuid inimesi tapavad? Teil venelastel on kombeks taliibe (Al-Quaida) terroristideks nimetada, miks siis kui eestlased relvaga nende vastu on muutuvad taliibid teie ahastustes ühtäkki headeks ja süütuteks afgaanideks.
v
Vasja/ 25. detsember 2016, 13:09
Süütus on suhteline mõiste, ahtike, sõltub-kustpoolt vaadatuna. Ja tapetud on tapetud, karmavõlast sul pääsu ei ole, ja miinimumarv on juba üks, või üks indiviid su jaoks ei oma tähtsust?
m
Mart/ 25. detsember 2016, 14:17
Muretse vasja oma võla pärast eelkõige, Ainuüksi eestlasi olete kümnetes tuhandetes hukanud.
j
Ja ongi nii või/ 25. detsember 2016, 12:50
Afghanistan, Iraan, Iraak, Jaapan (Hiroshima-Nagasaki), Vietnam ja paljud teised - sellele karmavõlale ei taha ilmselt võlguolijad isegi eriti mõtelda, kui tuleb see tasumise hetk, see on 10x üle kõigi tasujate võimete. Mina igaljuhul ootan seda päeva, mil usa oma karmavõlad tasub :)
a
ahti/ 25. detsember 2016, 12:58
EESTI, Läti. Leedu, Soome, Ukraina, Ungari jpt. Mis see usa siia puutub kui sa venelane pole veel eestlaste eestki oma karmavõlga tasunud. Kas arvad, et usakaid mainides teed oma rahva võla olematuks või?
t
Tõnisson/ 25. detsember 2016, 13:21
Tohoh mis karmavõlast räägivad kristlased? Kas eile õhtul sai liiga palju joodud, et täna tunnevad end budistidena?
a
A.H., to Ja ongi nii või/ 25. detsember 2016, 13:46
Eks siis selle lennuki alla plärtsatamine oligi Afganistaani võla osamakse (Aastad 1979-1989) või mis? ;)
a
A.H., to Tõnisson/ 25. detsember 2016, 13:49
Mis kristlastest sa siin räägid? Millal sina "kristlane" viimati kirikus käisid? Tõenäoliselt mitte kunagi.;)
h
harju ära/ 25. detsember 2016, 13:54
Selgeltnägija saate ohvrid on need karmarastid. Terve kommentaarium täis.
t
Tõnisson on budist/ 25. detsember 2016, 13:57
Sellest ta just räägib, mis sul veel on jäänud arusaamatuks, 13:49?
a
25. detsember 2016, 15:28
Afgaanis olid venelased ennem jankisi,Iraak tungis pisikesele Quweidile kallale ja sai mida otsis ja Jaapangi tungis usa-le kallale ja samuti sai mida otsis.Mis karmast sa siin udutad.
a
Aaa/ 25. detsember 2016, 11:56
Millegiparast täitsa savi..sellest!!
b
bee/ 25. detsember 2016, 12:04
mis mõtet on siis oma savi siin avalikustada, hoia endale !
r
raivo/ 25. detsember 2016, 12:26
aga miks ta peab seda endale hoidma.sina oma kommi endale ei hoidnud.
h
hommik/ 25. detsember 2016, 11:41
Ühest inimesest on kindlasti kahju. Lennukis oli tuntud vene arst Jelizaveta 'dr Liza' Glinka, kes oli oma heategevusega tihti putini režiimile pinnuks silmas. Ülejäänud kamp olid vene militaarpropagandistid. Aleksandrovi orkester ja koor tahtis hiljuti Tallinnas oma propaüritust korraldada aga sai õnneks Eesti võimudelt 'banni'.
t
Tore/ 25. detsember 2016, 11:47
...et meil militaarpropagandiste ja agitaatoreid pole?
Sõdasid tuleb vältida mõistmise ja läbirääkimistega, mitte alamaid ohvriks tuues. Inimestest on aga kahju alati.
h
hommik/ 25. detsember 2016, 12:18
Ma ei tea kes 'teil' seal on aga 'meil' (Eestis) selliseid propagandiste küll ei ole. Õppige kõigepealt rääkima, seejärel ka läbirääkima, muidu jäätegi igal aastakümnel kedagi 'vabastama'.
s
selgeltnägija/ 25. detsember 2016, 12:15
See pind silmas oligi põhjuseks, miks lennuk alla kukkus.
j
25. detsember 2016, 12:23
Ja mis põhjuseks oli, kui alla kukkus Hiiumaa lennuk?
v
vabastajale/ 25. detsember 2016, 12:49
Katsap, mis asi on 'Hiiumaa lennuk'?
m
25. detsember 2016, 13:06
Määravaks said vana vene AN ja samast rahvusest piloot.
v
Vastus/ 25. detsember 2016, 13:30
Hiiumaa lennuk on Tallinn-Hiumaa reisil olnud lennuk
v
vabastajale/ 25. detsember 2016, 14:20
Näedsa lõpuks leidis katsap 'metoditškas' õige lehe üles. Ära siis tulevikus omast peast kirjuta, tulemuseks on jama,
v
vabastajale/ 25. detsember 2016, 14:29
Näedsa. lõpuks leidis katsap 'metoditškast' õige lehekülje üles. Ära siis tulevikus omast peast kirjuta, muidu pead oma kokkukirjutatud jama üle selgitama.
k
Kassi vabastanud/ 25. detsember 2016, 15:12
Mida tähendab, lõpuks leidis, lihtsalt lisatud seletus eriti juhmide jaoks.
r
russia yesterday/ 25. detsember 2016, 11:28
T*blakontorid on saatnud oma saasta eesti kommentaariumitesse eesti töörahva laiade masside kaastunnet etendama.
p
putini propaganda ohvrid/ 25. detsember 2016, 13:04
Eks need ole kremli trollid ja agressor putini lepingupartnerid keskerakonnast.
m
miksike/ 25. detsember 2016, 14:23
No täna on neil eriti töökas jõulupäev.
j
25. detsember 2016, 11:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tänage huilod/ 25. detsember 2016, 12:48
Jumal juba tegi tagasi sõjapropagandistidest ajuinvaliididele.

s
sato/ 25. detsember 2016, 11:15
Tundkem kaasa hukkunute omastele, ärgem kommenteerige juhtumit parastavalt
e
Equal/ 25. detsember 2016, 11:28
Mõistetav ...aga tuleb kaasa tunda ka Süürias hukkunute omastele!
v
Van Ames/ 25. detsember 2016, 12:25
Kaasa tunda?! Sinusugune sõidaks vist kah rekkaga Berliini jõuluturul!
t
To Equal/ 25. detsember 2016, 12:26
Arusaamatu, miks sa seni pole tundnud, ainult sõimad nende hukkunute sõjakollest ära põgenenud sugulasi, sa neid lausa vihkad.
a
allahh/ 25. detsember 2016, 11:39
s
25. detsember 2016, 12:04
see oli Eestimaalt kyyditatute eest !
e
25. detsember 2016, 11:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Sõjas nagu sõjas ikka./ 25. detsember 2016, 11:12
Imestada pole midagi. Terve rota jälle Geroi rossiisid.
t
tegid täis ehmatusest ? mis haised siis siin !/ 25. detsember 2016, 11:17
vaata ette selliste kingituste soovidega, võid saada omalegi.
s
25. detsember 2016, 12:27
a
Alar1/ 25. detsember 2016, 11:06
Teisi tappes tuleb ise ka vahepeal kaotusi kanda. Kõik on loomulik ja õiglane.
l
Lugesin arvamust et Sochis tankis lennukit ilmselt keegi musulman./ 25. detsember 2016, 11:40
Kütuse asemel mees tankis lennukit oma uriiniga. Lihtne ja loogiline...
t
25. detsember 2016, 12:28
Tapnute sugulased samuti tahavad elada, aga sina karjud, et nad seda ei tohi
a
Arvi/ 25. detsember 2016, 10:59
Kahju neist inimestest kes hukkusid. Kaastunne omastele. Aga meie ülbikud võiks vähem meie meediat uskuda. Kui poole sellest usute olete üle poole petta saanud.
k
kolla/ 25. detsember 2016, 11:37
Kuulan kavene meediat ja sealt saab täiega petta.Oli üks enam-vähem sõltumatu vene kanal DOZD aga selle peatoimetaja (50+ mutikese) peksid HULIGAANID vigaseks ja nüüd tuleb sealt ka standartset vene jura.
t
Tõeline/ 25. detsember 2016, 10:57
m
mõte/ 25. detsember 2016, 10:56
Ei märganud advendi ajal et paljude eestlaste hingest oleks kurjus ja viha taandunud, ei ole seda ka praegu, peale jõulurahu väljakuulutamist Negatiivsel sõna- ja mõttejõul on suur tähendus, see on läbi ajaloo muutnud ka riikide saatust, kus ühe õnnetus on teise õnn. Kõik tuleb meile tagasi.
s
sama/ 25. detsember 2016, 11:04
Vene tv ei varjagi oma riigi ninameste rahulolu kui läänes hukkunutega draamad toimuvad. Äkki neil on selline komme? Siis ei peaks ka neil olema midagi selle vastu kui mujal nende õnnetuste puhul sama arvatakse.
s
samale/ 25. detsember 2016, 11:13
s
sama/ 25. detsember 2016, 11:24
Youtube täis kissiljovide saateid kus kõikvõimalikud žirinovskid esinevad. Vaata ja naudi.
v
Vene rahvas tänagu Putinit/ 25. detsember 2016, 11:16
Venemaale tuligi tagasi süürlaste massitapmiste eest.
k
25. detsember 2016, 12:05
ü
25. detsember 2016, 12:24
Üks kääbusest narr kremlis ja kaunis verejanuline.
e
25. detsember 2016, 12:08
eks see umbes nii paistab olema tõesti. nad siin üldiselt ei püüagi meelt parandada.
s
See/ 25. detsember 2016, 10:49
oli alles algus.
Karma ei unusta kedagi ega midagi.
p
palju neid karmastajaid veel siia tuleb ?/ 25. detsember 2016, 10:56
b
Budist/ 25. detsember 2016, 12:31
Kristlased ju on karma kummardajad.
m
Mis teil on jäänud arusaamatuks, miinused/ 25. detsember 2016, 13:32
Kaagutate siin karmast ja samal ajal sõimate Kaljulaidi
m
Muti/ 25. detsember 2016, 10:46
Jube kahju, väga proff ansambel oli, maailma parim

p
Paistab,et lennukis oli pühadeks nõnna palju võetud metanooli,et lennuk ei jaksanud kõrgust võtta./ 25. detsember 2016, 10:45
Imestada pole midagi. Näiteks Irkutskis on sama palju surnud metanoolist.
m
muigega/ 25. detsember 2016, 10:43
Nonii venelased, kes te täna käite eestikeelsetes kommentaariumites kaastunnet lunimas ja moraalist räägite. Moraalist oleks te pidanud rääkima siis kui teie vaimne 'rodina' hakkas propakanalites teile võõraviha õpetama. Kas arvate, et see jäi täelepanuta? Halb tuleb ikka üks päev ringiga tagasi. Meeldivaid jõulupühi.
t
to muigega/ 25. detsember 2016, 11:33
a
ahti/ 25. detsember 2016, 12:41
Eks putini ajastu venelastele on kõik rumalad, kes kremli pära ei lakku.
a
ahti/ 25. detsember 2016, 13:27
Mis ta valesti ütles? Ilmselt olid üks neist kes ilkus Berliini terrohvrite üle või tegid neile ilkujatele 'massi'. Nüüd käid kaastunnet lunimas.
m
moskalile/ 25. detsember 2016, 13:31
Vähemalt neid võib erinevalt sinust sõpradeks pidada. Millal eesti rahva hävitamise eest võlga maksma hakate? on juba aeg.
m
Muiga aga, pigem juba irvita, ole ausam/ 25. detsember 2016, 12:35
Vot see on tõelise kristkase jutt, kindlasti oli eile ka kirikus ja soovis kõikidel jõulurahu ja armastust..
a
ahti/ 25. detsember 2016, 13:07
muigega pani naelapea pihta. Kiunujaid kohe hulgim välja roninud. Piisab midagi Euroopas või USAs fataalset juhtuma kui samad kiunujad eesti kommentaariumites käsi heameelest hõõruvad. Ei tulnud Berliini ohvrite kohta ühelgi vene kommentaatorilt kaastunnet nüüd aga ei jõua nad pettumust tagasi hoida kui neile seda otse välja üteldi.
t
Tasakaalukas/ 25. detsember 2016, 10:38
Venelaste tegusid Süürias saab muidugi arvustada7hukka mõista, kuid õnnetuste puhul pole normaalsetel inimestel kombeks parastada. Tegelikult tahaks peagi teada saada, kas oli lennuõnnetus või terrori rünnak. Otsad on veel lahtised.
K
"vabastaja"/ 25. detsember 2016, 10:44
Kui keegi on Süüria sõjas terrorist, siis on see venemaa.
A
"vabastajale"/ 25. detsember 2016, 11:09
Ajud on ikka nii ära pesutud. Pea on Sul ainult mütsi kandmiseks.
k
kremli trollile/ 25. detsember 2016, 11:17
Agressor Putin on sinu ajud ära pesnud.
1
10:44/ 25. detsember 2016, 15:15
Aga miks sa oled terrorismi eest põgenejate vastu, miks sa vingud, et sa neid ei taha ?
a
Anton/ 25. detsember 2016, 11:22
Vaata Tasakaalukas, see lennuk kuulus Vene armeele, reisisid sellega mundrikandjad. Kui lastakse alla vaenlase õhusõiduk, pole see terrorism!
e
Eks, Jah/ 25. detsember 2016, 12:22
Tegelikult tean, et Venemaa kurja armeega seotud lugu. Loomulikult ei kiida ka mina heaks nende armeed ülistavat ja julgustavat ansamblit, kuid ikkagi veel pole ma harjunud selliste asjade üle parastamast. Kuid tee tapmistele on maailmas viimastel aastatel avatud ja asju juhtub veelgi...
j
25. detsember 2016, 10:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ei kuulnud/ 25. detsember 2016, 10:43
p
ps/ 25. detsember 2016, 10:35
kui poleks putini sõda süürias oleks nad moskvas edasi laulnud.SÜÜRIA SÕJA ÕIED.
k
kunn/ 25. detsember 2016, 10:56
Kle targutaja. Kui poleks venelasi Süürias, siis oleks kogu Süüria asemel praegu islami šariaadil põhinev keskaegne Islamiriik. Kui see tõesti niiväga meeldib, siis koli siit mõnda islamiriiki ja targuta seal.
k
kolla/ 25. detsember 2016, 11:05
Mis meil või venelastel sellest mis aegne riik seal oleks olnud,aga nüüd pole seal isegi seda keskaegset riiki.
v
Van Ames/ 25. detsember 2016, 12:22
Venelased on ainuke jõud kes ISIS ega sõdib ja keda nad kardavad. Kui neid poleks nüsiksid need Akbaarid siin juba teiesuguste parastajate kõrisid.
Ja neile kes siin selle õnnetuse üle naeravad- teile tuleb see tagasi.
j
just/ 25. detsember 2016, 19:41
See on ju nii läbinähtav poliitika.Isise loojad on samad jõud,kes soovivad uut maailmakorda teha.Selleks tuleb viia rahvamassid meeleheitesse ja kaosesse,et massid hakaksid ise nõudma uut maailmakorda!Need plaanid ja stsenaariumid kajastuvad nii paljudes dokumentides ja ettekannetes.
a
ausalt/ 25. detsember 2016, 10:34
Sügav kaastunne hukkunute lähedastele.
t
tänage huilod/ 25. detsember 2016, 10:58
Putini imperialismi ohvrid.
j
Johanna/ 25. detsember 2016, 10:28
Ei saa aru inimestest, kes soovivad kellelegi parastades vähki ja surma.
On ka muid võimalusi eneseväljenduseks.
k
kolla/ 25. detsember 2016, 11:07
Vähk on paratamatus aga võõras riigis sõdimine on sigadus.
m
25. detsember 2016, 12:30
Ma pole sigu ja venelasi kunagi POISTEKS pidanu ja veel vähem OMADEKS.
k
Kollale/ 25. detsember 2016, 12:37
Laste pilastamine samuti on sigadus, seega sina oled siga
õ
õige/ 25. detsember 2016, 16:00
Eesti poisid koju!Ei sigadusele!
t
To kolla/ 25. detsember 2016, 21:39
Just nimelt, sellepärast ma ei saagi aru miks eesti södurid käivad vöörastes riikides södimas, see on sigadus.
k
Kahjuks on rassism/ 25. detsember 2016, 21:41
eestis keelatud ja karistatav.
i
inimesed, miks olete nii kurjad?/ 25. detsember 2016, 09:52
maailma on niigi julmust täis ja nüüd veel selline õnnetus - mõelge nende inimeste lähedaste peale, kui valus ja raske on neil. Venemaa vähemalt julgeb sõdida terroristidega, teised riigid vaatavad abitult pealt kuidas nende inimesed saavad nende käe läbi surma.
k
Kremli ööbikule/ 25. detsember 2016, 10:06
Ukrainas, Gruusias - igal pool sõdib terroristidega.
j
jahah/ 25. detsember 2016, 10:10
Kus sa kurjust näed? Puhas rõõm.
f
fedja/ 25. detsember 2016, 10:11
Oma maad kaitsvad inimesed ei ole terroristid.
v
Vanasõna/ 25. detsember 2016, 10:29
Iga roju oma koju!
Põhimõtteliselt olen seisukohal, et iga rahvas ajagu oma kodumaal ise oma asjad korda. Võtku võim üle või kaitsku seda. Kuid võõrsile ärgu nina toppigu. Need sajad tuhanded noored terved mehed, kes "sõjapõgenikena" Euroopasse putkasid, tuleks koju tagasi saata. Võtku seal relv ja võidelgu oma kodumaa eest. Ja see oli üldse suur viga, et ameeriklased ja eurooplased oma nina Iraaki ning Liibüasse toppisid ning Süürias susisid. Enne seda oli seal mail kord ja rahu majas. Oleks aeg teadvustada, et mitte igale kultuurile, madalal arenguastmel rahvale ning religioonile ei ole ameeriklalik demokraatia vastuvõetav, seda ei sa eksportida.
e
Et / 25. detsember 2016, 10:12
venemaa võitleb terroristidega? Eksid, nad võitlevad Süüria opositsiooni vägede vastu!!! Vaatasin vene telesaadet ehk siis uudiseid Berliini terrorirünnakust, ei tundnud venelased kaasa hukkunute omastele vaid küsisid kordi, et kas tõesti areteeriti vale mees ja reporterite (nii Saksas oleva, kui stuudios oleva reporteri) näol oli näha rõõmu nn saksa politsei eksimusest! Ja mis roppustega külvati üle Ameerika ajakirjanikud, teadlased, poliitikud..ei mingit viisakust!
o
Ohh/ 25. detsember 2016, 10:18
Leidub ikka naiivseid.
Kuidas aru ei saada, et kogu valge rass peaks seljad kokku panema ja nende vastu võitlema hakkama. Ja venelase abi selles on meil väga vaja.
t
to Et/ 25. detsember 2016, 10:21
Võitleb terroristidega sedasi, et külvab kõik igaks juhuks pommivaibaga üle, Lauspommitaminega, nagu oli kombeks teises maailmasõjas. Kus lisaks üksikutele terroristidele hukkub samaagselt sadu rahulikke elanikke. Sõdakäib stalinlikus stiilis, et kui metsa raiutakse, siis laastud lendavad. Seepärast ma alla kukkunud vene sõjaväelennuki ning sõjaväelaste pärast eriti silmi ei vesistagi.
j
just/ 25. detsember 2016, 10:28
Lisasin oma kommile ka selle teema!
t
täpsustaja/ 25. detsember 2016, 10:29
venelaste abi saime tunda 50 aastat. Hoia omale.
t
Täpsustajale/ 25. detsember 2016, 10:56
Ameeriklaste abi oleme saanud 25 aastat ja kogu euroopa on terrori ohus.
a
aga/ 25. detsember 2016, 11:46
Millist telesaadet vaatasid? Kohe peale terrorirünnakut avaldas Putin kaastunnet.
Ma ei saa üldse aru, et kuidas on võimalik ilkuda nii jubeda õnnetuse puhul. Mis teil ometi viga on?
o
oot/ 25. detsember 2016, 13:32
sõbralikumad...mina 81-83 sõjaväes olles küll seda sinu sõbralikkust ei tundnud...ka veokijuhina hiljem seal sõites samuti mitte ja turistina Peterburis, Moskvas saime tunda nii ühte ja teismoodi suhtumist...iga teine sõna meie kohta oli fašist~.
s
Stalin vaippommitas!?/ 25. detsember 2016, 15:48
nglismaa avas suuremõõtmelise pommitussõja 10. mail 1940. Kell 15.59, ilusal maipäeval, hukkusid esimesed 57 ohvrit. 10.-13. mail teostati 51 õhurünnakut Saksamaa tsiviilobjektidele.
Jaanuaris 1943 aga sündis üks Teise maailmasõja olulisemaid poliitilisi otsuseid. Casablancas kohtusid Churchill ja president Roosevelt ning kinnitasid Inglise sõjakabineti otsuse 14. veebruarist 1942 massiivse pommitamise – “vaippommitamise” – kohta. Määratleti kolm sihtmärki: Ruhri linnmaastik kui Saksamaa relvatööstuspiirkond, kõik Saksamaa suurlinnad ning riigi pealinn Berliin kui poliitilise elu keskus.
Inglise õhujõudude marssal Arthur Harris tõdes: “Casablanca direktiiviga kõrvaldati viimased moraalsed takistused ja anti pommitussõjale vabad käed.” Ülesannet hakkasid täitma Inglise Kuninglikud Õhujõud RAF marssali Harrise juhtimisel ja Inglismaal paiknev Ühendriikide õhujõudude USAAF 8. üksus 1943. aasta isikkoosseisuga 250 000 meest. 14. mail 1943 kinnitati plaan Pointblank lõplikult.
Algasid massiivsed õhurünnakud kõikidele linnadele elanikkonnaga 100 000 ja enam. 5. veebruarist 29. juunini pommitati Ruhri tööstuspiirkonda. RAF kaotas ainult aprillikuus 1943 üle 200 raskepommitaja ja 1500 meeskonnaliiget. Sektorrünnakud nägid ette kontsentreeritud lööke kindlatele objektidele. Mais 1943 pommitasid 1130 lennukit poolteist tundi Kölni. Sihtmärk oli nagu alati linnasüda, alla heideti 2000 tonni pomme.
Juba Dresdenis hukkus kahe päevaga 320 000 inimest!
K
???/ 26. detsember 2016, 20:09
Kas Stalin ei pommitanudki tsiviilelanikke? Näiteks 9 märtsil 1944 Tallinna kesklinna. Sealhulgas ka Estonia teatrit. Mitte aga tööstuspiirkondi, sadamat, elektrijaama või raudteeslmi. Tõsi jah,Venemaa seda ju ise ei tunnistanud ning ajas Tallinna purustamise hiljem sakslaste kaela. Nürnbergi sõjakohtus oli NSVL poolsel süüdistuse peaesindajal Ukraina peaprokuröril sm. Rudenkol koguni jultumust otse kohtu ees Tallinna kesklinna hävitamises sakslasi süüdistada.
Muuseas, mis puutub inglaste avatud pommitussõtta, siis selle avasid pigem ikka sakslased. Enne saksa linnade pommitamisi tegid saksa lennukid ise esimesena suure pommirünnaku Londonile. Järgnev oli juba vastulöök. Tõsi küll. võrratult suuremahulisem.
Vaippommitamist rakendasid esmakordselt maailma just sakslased, Hispaania kodusõjas, kus Legion Condor 26.04.1937.a täiesti kaitsetu baski linna Guernika kolmetunnise lauspommitamise läbi maa pealt ära pühkis. Ooperatsiooni juhid olid von Richthofen ja von Thoma.
l
Lepingut agressor putiniga hoitakse suure hoole ja armastusega Ratase külmikus./ 25. detsember 2016, 10:22
Kas me peaksime kriminaalse keskerakonna kombel agressorit armastama?
j
ja veel/ 25. detsember 2016, 10:27
Mõõdaminnes on venelased tapnud 90000 tsiviilisikut...see on ilmselt venelaste arvates loomulik kadu sõjas!
s
sry!/ 25. detsember 2016, 10:40

b
bns/ 25. detsember 2016, 09:43
ei tea kas mõni riik sellise uudise peale kaastunnet ka avaldab?
a
Allahh/ 25. detsember 2016, 10:11
a
ab/ 25. detsember 2016, 09:26
92 sai surma, juba surnukehasid leitud. Lennuk 30 a vana, vene kroonul polegi uuemaid trasnpordi lennukeid.
u
25. detsember 2016, 09:32
Ukraina sōjavāeraketi jārjekotdne tāistabamus.
j
jajah/ 25. detsember 2016, 09:39
v
25. detsember 2016, 11:00
Vahet ju ei ole, kuidas 3 MMS vallandada, praegu provotseeritakse Venemaad igal võimalikul moel, Hiina, Venemaa ja Iraan on juba otsustanud ISISe hävitada ja seda avalikult ka teada andnud, Ainult aja küsimus, millal USA liitub ja ta liitub, isegi kui see ei juhtu kohe. Probleem on selles, et need ISISe võitlejad tegelikult pesitsevadki erinevates EL riikides ja Süürias käiakse ainult sõdimas, kuidas need kätte saadakse, selles on küsimus, jutt ei ole mingist mõnest tuhandest vaid kümnetest tuhandetest eriväljaõppega võitlejatest, kes oskavad palju kahju teha.
j
25. detsember 2016, 12:33
Ja peale seda lõpetavad salakavalad hiinlased venemaa.
b
Brunn/ 25. detsember 2016, 09:17
Karma-kuid vene jõulud alles uuel aastal.
j
Jürka/ 25. detsember 2016, 09:45
võib-olla hakkasid ennem pidama.
k
karmaluul/ 25. detsember 2016, 10:49
Mõni on ikka nägija saatega ennast nii ära karmastanud, et muud ei näegi enda ümber kui vaid karmat.
j
Julie/ 25. detsember 2016, 09:14
Kohutav, kaastunne vene rahvale ja peredele.Mu m6istus ei v6ta enam kinni,mis siin maailmas toimub.
m
25. detsember 2016, 09:33
Maailmas toimub see, et jumal joob
p
Penskar/ 25. detsember 2016, 20:42
Jumal on algusest saati joomise ja pohmelli all kannatanud! Kristliku Euroopa inimeste teod näitavad seda selgelt!
v
Vantidele/ 25. detsember 2016, 09:11
t
25. detsember 2016, 09:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Aint see osa parastab, kes tuleks aushvitsi koonduslaagrisse saata?/ 25. detsember 2016, 10:23
Või mis sa mõtlesid oma ütlemisega?
a
25. detsember 2016, 09:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Julie/ 25. detsember 2016, 09:17
j
jajah/ 25. detsember 2016, 09:38
p
päris huvitav/ 25. detsember 2016, 09:02
o
on/ 25. detsember 2016, 09:05
kuid sellist asja heaks ei kiida
kes alustas?
t
to on/ 25. detsember 2016, 10:16

i
Indrek2/ 25. detsember 2016, 08:58
Jesstas, selline "jõulukingitus" lähedastele siis :(
A
?/ 25. detsember 2016, 08:57
Adlerist? Aga kuhu ta teel oli? Ilmselt oletas allah, et Süüriasse ning nii ta selle alla kukutaski.
a
25. detsember 2016, 08:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
juhtub/ 25. detsember 2016, 09:06
ikka! Manööverdamisel kaldus kurvist välja, mis muud!
s
saag/ 25. detsember 2016, 08:49
Võrreldes vene sõjardite käe läbi surma saanute arvuga, on see 91 mitte midagi.
t
25. detsember 2016, 11:10
Teades, kuivõrd lootusetu on vene tehnika, ma esialgu soovitaks Isisel vastutuse võtmisega oodata.
a
agõ/ 25. detsember 2016, 08:47
Põrkas kokku,, vares benderaga,, ,Ameerika on süüdi.
a
25. detsember 2016, 08:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Ok/ 25. detsember 2016, 10:11
Ok, venelased toetavad Süüria seaduslikuu valitsust, aga Sina toetaksid siis neid vastaspoolel olevaid mässulisi? - mina kardan viimaseid palju rohkem!
t
täpsustaja/ 25. detsember 2016, 10:13
Millal damaskuse hunta seaduslikuks sai?
a
agressor huilo/ 25. detsember 2016, 10:18
Mina ei karda vaba rahvast, vaid diktatuuri ja sõda.
s
Siis kui/ 25. detsember 2016, 10:24
Saudid, Bahrein, SISI hunta ja Erdogangi.
n
Nendes/ 25. detsember 2016, 10:52
paikades on diktatuur õigustatud. Hõimud tuleb kuidagi ohjes hoida.
t
to "Ok"/ 25. detsember 2016, 17:56
Et see pole midagi, et Assad tappis sissejuhatuseks üle 250 000 oma riigi kodaniku ja kasutas selleks ka keelatud keemiarelva, aga kui siis rahvas vastu hakkas, siis kohe kardame? Krdi demagoog.
h
huvitav, mis/ 25. detsember 2016, 08:39
manöövreid mere kohal tehakse?
n
no venelastel/ 25. detsember 2016, 10:31
meeldib madalalt lennata! See on aga ohtlik manööver!
k
kolla/ 25. detsember 2016, 10:51
Tahtis tagurdama hakata ja tõmbas liiga järsult käsipidurit.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee