Eesti uudised

Kuhu põgeneda vägivallatseja rusika eest?

Liis Vaksmann, 23. detsember 2016 04:00

97 KOMMENTAARI

h
hgi/ 24. detsember 2016 23:17
paras, naisi tõmbavad sellised tüübis, kes annavad vastu hambaid ülepäeviti, milleks vaja kurta kui ise on kiimas selliste tyypide järgi!
j
Jaanus/ 24. detsember 2016 13:07
Elu nii kiire ja tegemist palju, pole aega naist peksta, ehk siis jōuluaegu saan mahti.
j
jon/ 24. detsember 2016 11:21
n
nii see on/ 24. detsember 2016 11:16
Mulle meeldib Venerahvuse mentaliteet. Naine pesku sokke ja kasvatagu lapsi ning kodus vait kui sukk!
j
jah/ 24. detsember 2016 10:29
1 mees, hetero mees on jäle elukas, juba läbi pika ajaloo. aga oii kui uhke enda üle...
k
24. detsember 2016 11:20
kas sinu isa polnud hetero,lilla oli vä?
y
yll/ 24. detsember 2016 13:13
osa naisi ja nn värvivähemusi on lihtsalt kompleksides kuna enesehinnag on kunstlikult üles vurhvitud, maju,laevu,kosmoserakette,tuumapomme,elektrit,
televisiooni ja telefoniside ,jne,jne leiutas ikka valge mees.praegu arvatakse et ta võib välja surra kuna vanadest varudest piisab pikaks ajaks.suur osa naiste töökohti on kunstlikult loodu selleks et neil midagi teha oleks.iseenesest fakt et
86% naistest töötab tubasel tööl on väga kõnekas.
V
?/ 24. detsember 2016 20:06
Vahest sündis tema hoopiski pühast vaimust? Jõuluajal on ju neitsist sündimine nii populaarne teema.
m
märt/ 23. detsember 2016 21:13
kui need putkad kinni pannakse,siis sellepärast et ei ole kliente,mitte et raha pole.lihtsalt see äri ei tooda enam.femakatel aga vaja muidugi löuata ja valesid edasi karjuda.
j
JUHAN/ 23. detsember 2016 20:22
Aga kuidas see naiste varjupaik praegu naisi aitab? Eks meeste puhulpeaks olema samamoodi. Et annab mõneks ajaks ulualust. Ning nõustamist. Nii psühholoogilist, kui ka juriidilist, et kuidas oma elu edasi korraldada ja oma õigusi kaitsta,
Praegu pole meestel sedagi. Ja kui ahistatud ja solvatud mees tahabki kellelegi südant puistata, kõik ära rääkida ja nõu küsida. siis kellele? Vaid mingist viinaninast sõbrale. Kes teda ära kuulab, ise sisimas heastmeelest muheledes. Siis täis joodab ning koju käsib minna ja naisele näidata, et kes on majas peremees! Mis lõpeb aga politsei kutsumisega ja plate peale minekuga. Ning statistikas on taas uus linnuke lahtris "Meeste vägivald oma naise vastu".
s
Solidaarne kaasamõtleja/ 23. detsember 2016 19:37
World's top ten most evil female serial killer: https://youtu.be/Yw2KHDUYd7M Ühekülgne naiste poolne tümitamine võib viidata teatud psühhootilisele seisundile. Väheusutav, et kõik neist arvamuse avaldajatest kannatavad või on kannatanud meeste poolse vägivalla all. Pange videole likesid.

v
vana anekdoot/ 23. detsember 2016 18:19
Kohtus on arutusel abielulahutus, lahutust nõuab mees. Miks te ikkagi oma naisest lahutada tahate, pärib kohtunik. Ta ei sobi mulle, vastab mees, Siis ei pea saalis kuulajana istuva ämma närv enam enam vastu. Ta hüppab püsti ning hüüab. Ah et sinule ei sobi? Kõigile teistele sobib, kuid sinule mitte?
v
vana anekdoot/ 23. detsember 2016 17:27
On kohtuistung. Arutusel on abielulahutus. Lahutust nõuab mees. Miks te ikka siis end temast lahutada tahate, pärib temalt kohtunik. Ta ei sobi mulle, ütleb lahutust nõudev mees seepeale vastuseks. Seda ei kannata välja saalis pealtvaatajana istuv ämm, kes kargab püsti ning kukub valjult tänitama: Ah et või sinule ei sobi? Kõigile teistele sobib küll, kuid sinule mitte?
m
Minu kunagine naabrinaine/ 23. detsember 2016 17:16
oli samuti alalõpmata vägivaldse mehe küüsis, kuni ühel päeval vihastas nii, et hakkas vastu - võttis pliidilt kuuma panni praelihaga ja lajats vanamehele pähe. Aitas!!! Mitte ühtegi naise kallal võtmist enam, peksust rääkimata. Lugusid on igasuguseid. Kas neid vägivallatsejaid just meesteks saab nimetada....pigem äpudest luuserid.
t
tuhajuhan/ 23. detsember 2016 14:09
Esimene samm on koguda tõendeid! Tänapäeval on kaamerad nii väiksed, et saab kõik lindile! Siis selgub ka kas naine provotseeris või oli mees ise vägivaldne! Igasugune vägivaldsus on vastuvõetamatu!
v
23. detsember 2016 14:23
vene aeg kaameraid ei olnud. naine tuli koos sōbrannaga koju ja asus mind vihale ajama, et siis oleks hea sōbrannal tunnistada, pool oleks veel juurde lisatud ja abielu lahutuse jaoks tōendid olemas. Ehmatuseks astus aga taganttoast vālja minu tōōkaaslane, kes oli nōus ka kohtus tunnistajaks olema. Tegelik lahutuse pōhjus ei olnud ei kellegi vāgivallatsemine, vaid naise uus armastus, kes oli heaks asendajaks nendel ōōdel, kui mina ōōvahetuses tōōd rūgasin.
n
nu jah/ 24. detsember 2016 08:02
Mehed võtavad napsu.
Üks ütleb- linnas on baar -kus peale esimest napsu kõik tasuta ja õhtul saab ka tasuta keppi!
Sõbrad hämmingus--kus see paar on? Kus?
No ma täpselt ei tea--mu naine käib seal.
t
tuhajuhanile/ 23. detsember 2016 15:52
See kes teise sissevedamiseks salaja kaamera üles paneb, küllap see teab, mida alles jätta ja mida kustutada. Millal kaamera sisse ja millal välja lülitada.
a
23. detsember 2016 18:29
Aga nāe meie kohtud on nii rumalad, et selliseid videomontaaže vōetakse asitōendina. Vanasti amatōōrkaadreid ei tunnistatud.
o
Olgem ausad.../ 23. detsember 2016 12:14
..., et see vägivald annab endast märku juba enne laste saamist! Kas mingite alanduste või isegi rusikate näol. Tekib minul SUUR küsimus: MIKS sellest hoolimata otsustatakse ikka vägivaldsele mehele sünnitada laps, veel hullem mitu last??? Kas neid lapsi ootab ilus lapsepõlv? Ema on pekstud ja nutetud koguaeg, isa alandab jne. Mis on niisugustel naistel arus? Ma vastan teile: sellistel naistel ei olegi aru peas :( Lastest on kahju, et kasvavad katkise maailmaga ja õnnetud täiskasvanud...
k
Kui/ 24. detsember 2016 14:39
teemat ei valda, ära võta sõna. Psühhopaat võib tükk aega maniuleerida. Lapsesaamine on üsna kiire, sest survestatakse nii peenelt, et naine arugi ei saa. Isegi tuttavad ei saa aru, et mees manipuleerib. Kõigi silmis on ta superinimene.
Mingi aja pärast läheb ta nii julgeks, et laseb käed käiku omaenda väljamõeldud armukadedusmõtete peale. või leiab mingi muu põhjuse, sest on lihtsalt vajadus lüüa.
Kel endal kogemust ei ole, pole vaja kommenteerida.
Ā
24. detsember 2016 22:36
Āra palun tōtta asjast ette, siinsed kommenteerijad on kōike seda ise ūle elanud, teistele ei pakuks siin kommenteerimine mingit huvi. Siin naised ōigustavad endeid ja mehed endeid, tāpselt nii nagu enamustes peredeski.
h
heh/ 23. detsember 2016 11:40
Kui rünnatakse füüsiliselt siis tuleb ka füüsiliselt vastu hakata! Vastuhakust loobumine annab ründajale jõudu ja lisab ohvrile kannatusi. Ükskõik kui süüdi ka ohver ei oleks, ei ole füüsiline arveteõiendamine ühelgi juhul õigustatud! Ja pole vaja mõelda, et mul pole musta vööd karatees sest üldiselt on naiste ründaja väga nõrk inimene, vähemalt seespoolt. Nii kui naine agaralt vastu paneb, tõmbab mees kohe tagasi kuigi on naisest füüsiliselt tugevam ja saaks jagu. Kui ühest vasturünnakust ei piisa siis tuleb veel kord ja ehk veel kord enne kui asjad paika saavad. Muid häid lahendusi pole olemas! Põgenemine ei ole lahendus sest põgeneja jääbki kogu elu põgenema....
e
ei tule/ 23. detsember 2016 12:43
tuleb hoopis kohe hõlmad vöö vahele kohendada ja minekit teha, sõnalausumata. ununenud on vana tarkus, et inimest tuleb kõigepealt tundma õppida. kui sex on tore odav meelelahutus, küll õnn ka kord võluväel õuele saabub - no mida oodata sellise suhtumise juures. ise tehtud - hästi tehtud - kellele sa kebad.
m
MILLISE / 23. detsember 2016 16:43
ÕIGUSEGA MEHED ÜLDSE NAISI PEKSAVAD?
t
23. detsember 2016 17:05
t
to MILLISE/ 23. detsember 2016 17:15
Aga naised mehi? Vaevalt ett taldrikuga pähe, küüntega näkku või kõrvakiil kuidagi kultuursemad on.
h
Hmm../ 23. detsember 2016 16:24
Vaidleksin vastu.. Üldjuhul saab vägivallatseja sellest vastuhakust hoopiski vunki juurde ja muutub veel jõhkramaks.
k
KUI SAAB TRIIKRAUAGA ,TALTSUB KOHE./ 23. detsember 2016 16:47
LAPSEPÕLVES VALESTI KASVATATUD POISIKESED.
h
heh-ile/ 24. detsember 2016 17:00
Ja mis elu see selline on?
s
selline elu/ 25. detsember 2016 11:07
elu täis põlgust ja vihkamist. see olevat, perekond, armastus, lähedased suhted. parim koht kus lapsi kasvatada.
ä
Ära on unustatud vägivallatseja./ 23. detsember 2016 11:33
Iga stseen, mis saab kinnitust politsei protokolliga peaks autorile tooma suure rahalise nõude. Ja nende rahadega peakski majandama varjupaikasid + riigipoolne panus.
Nüüd ei jõua riik "kõrgelt kvalifitseeritud" õukonda üleval pidada
p
Politsei kinnitusel!?/ 23. detsember 2016 16:13
Veebruaris läheme kohtusse, sest politsei kinnitusel on toimunud tegu, mida tegelikult inimene sooritanud pole. Teise poole "sõltumatu tunnistaja" on aga peretuttav ja lausa teise poole alluvuses tööl ja kõigele lisaks ei saanud mitte mingil juhul sel ajal selles kohas olla, kus väidab end olevat olnud. Nii sõltumatu siis, nad arvavad, et me ei tea.
Vaadake politsei järelejäänud kaadrit ;).
Päris masendav.
m
23. detsember 2016 21:37
Mul oli mōned aastad tagasi ūks tōōkaaslane, kes iga kuu vāhemalt korra kūsis vaba pāeva, et vaja kohtusse tunnistajaks minna ūhel korral tuli kohtust tagasi ja rōōmustas, et 12 aastat sai. Tundsin huvi, et kes, mida ja mille ette. Tegelikult oli nii, et kaitseliitlane tulistas oma korteri ukse pihta 9 lasku ( muidugi ta oli purjus ), eeldatavalt ei pidanud teisel pool ust kedagi olema, aga , oli selle mehe āmm, kellel oli ka nende korteri vōti ja kes oli siis koos oma tunnistajast uue vāimehega Ise arvan, et vast poole saigi rohkem. kūlla tulnud. Advokaadi soovitusel oli vaja siis tunnistada nii, et kaitseliitlane koputas uksele ja teiselt poolt āmm ūtles, oot teen kohe lahti, mille peale kaitseliitlane tulistas. Tegelikult ei olnud aga mingit koputamist, ega teadet , et oot kohe teen lahti. Kūsisin, et miks sa siis niimoodi valetasid ? Vastus lihtne, advokaat kāskis, et nii saab ta rohkem.
Teine episood oli tal oma ōe peredraama elukaaslasega. Mees olevat tema ōde lōōnud ja seda ta siis kohtus tunnistas, et oli kōrval ja nāgi. Kui detailsusi kūsisin, siis vastas, ega ma tegelikult ei olnud seal, aga ma nāgin hommikul, kui see mees mōōda tānavat lāks selles suunas.
k
Kuhu meil põgeneda?/ 23. detsember 2016 11:25
Kuhu peaks põgenema mehed, kelle alkohoolikutest või nö "arsti ettekirjutusel" psühhotroopseoid aineid manustavad naised iga õhtu korraldavad mehele täieliku alandusriituse?
Kuhu peavad põhenema mehed, kelle naised kasutavad ära praegust situatsiooni ja lahmivad oma meestele vastu vahtimist, ikka koos alandustega- mees ju politseisse kaebama ei lähe.
On peresid, kus seda tehakse lausa grupiga, naine ja üks pubetreet ja teine täiskasvanud tütred kolmekesi koos.
Kuhu on põgeneda meestel, kes on end oma pere nimel vigaseks töötanud ja nüüd naine lihtsalt avalikult ringi tõmbab?
Kuhu on põgeneda meestel, kelle ta oma naine ja ta laste ema paljaks varastab, hävitades kogu mehe elutöö?
Kui ma poleks üle kümne aasta töötanud ametikohal, kus see kõik mu silme eest läbi käis, siis nagu ei usukski ehk.
Mehed ei kaeba eriti, nad peavad selliste asjade üle kaebamist häbiväärseks. Mehed ei lähe "oma ema juurde", mehed lähevad tänavale.
Mõned eriti tugevad tulevad sellest välja, enamus murdub ja muutub asotsiaalseks.
Et joodikud?
Asotsiaalide seas on muide täiskarskeid ja haritud mehi.
Riigi küüditamisprogramm, mida ekslikult ka omandireformiks nimetatakse on loonud sadu ja sadu selliseid mehi, sest naised läksidki peale nende väljatõstmist "ema juurde", vaatasid mõne teise mehe, aga koduta mees saigi kodutuks.
Sellele küüditamisele järgnesid täiesti sihipärased "meeste edulugude" kajastused meedias, kus eksponeeriti teiste vere ja pisarate läbi rikkakssaanuid ja naised nõudsid oma meestelt sama. Enamus polnud võimelised sellisel moel "rikastuma" ja need praagiti välja, võttes toreda mehe asemele täieliku alaarenenu, kel puudus igasugune empaatia ja kes olid labased vargad.
Nende sigitised kisuvad praegu mammidel kotte käest tänavatel ja sõidavad liikluses ässadena- nad on lapsena seda näinud ja on ise samasugused.
Jah, millal räägitakse meestest lugusid?
Lugusid sellest, kuidas naised nende kallal vägivallatsesid ja nad tänavale saatsid.

m
Monika/ 23. detsember 2016 11:09
Minu soovitus on neile noortele naistele, kes veel saavad teha kõik selleks, et mitte kunagi ei peaks sattuma vägivaldsesse suhtesse, veelvähem SÕLTUMA vägivaldsest mehest! Punkt 1. Omandage endale meelepärasel erialal kõrgharidus (see kindlustab teile hästitasustatud töö nii eestis, kui mujalgi ning annab iseseisvuse alatiseks: oled sa suhtes või mitte, aga enda ja lapsed saad alati iseseisvalt ära toita!) Punkt 2. Ärge tormake abielluma ja mis veel hullem: lapsi saama mehega, kellega kõik tundub esialgu isegi LIIGA ilus! Võtke rahulikult paar aastakest teineteise tundmaõppimiseks, erinevate olukordade läbielamiseks, et märgata ka kahtlaseid asju! Kui suhe on nii nii ilus, siis ei kao see mitte kuhugi ja ongi parem abielluda ja lapsed saada, kui juba natuke ühist minevikku seljataga ja piisavalt kahekesi nauditud. Kasvõi 1,5 aastatki, kui kaem ei kannata. Arvestage, et vägivaldse mehe juurest on alati palju lihtsam ära minna, kui pole temaga midagi ühist: ei laene, abielu, ega lapsi! Minna ja jätta see koletis igaveseks...Laste kaudu jääte kahjuks elulõpuni seotuks, tahate või mitte! Veelkord: Haridus annab teile iseseisvuse ja oma finantsid, et ei peaks kunagi mehe kulul elama!
h
hehh/ 23. detsember 2016 11:34
Kõik on õige, aga kuna noored enne vanu ja tarku kuulanud on?
m
Munk/ 23. detsember 2016 12:23
Praegused mimmid on nii laisad.mis õppimisest räägid
n
Nunn/ 23. detsember 2016 13:08
No siis saavadki oma palga..., aga ärgu hädaldagu. Me ise kujundame oma elu! kes ise ka natuke panustab, elab hästi.
n
nõustun/ 23. detsember 2016 11:36
Monikaga! Aga seda ka, et need vägivaldsed mehed on kavalad manipulaatorid, sest oskavad valida just sellised vaiksed ja tasased, ilusad, hea südamega naiivsed tüdrukud omale naiseks...Ükski tõeliselt tark, enesekindel ja haritud naine niisuguseid muinasjutte küll uskuma ei jää, selles asi ongi. Ja haritud ning hästi teenivat naist hakata allutama...seda ei viitsi ükski vägivaldne mehejunn. 2 otsaga asi. Seetõttu olen nõus, et haritud ja selles mõttes ka iseseisev naine juba ei ole huvitatud kiirest kokkuelamisest, tite saamisest ja kodukanaks hakkamisest. Kui ikka on mõlemapoolne siiras armastus, tahetakse võimalikult palju koos teha, kahekesi reisida, avastada, kogeda, enne, kui lapsed sünnivad, sest siis hakkab kahekesi olemise aega järjest vähemaks jääma ju! Ja jällegi, kui on juba enne lapsi ülesehitatud kvaliteetne ühisosa, siis lastel on edaspidi vaid hea kasvada niisuguses peres!
t
tuupur/ 23. detsember 2016 12:30
kui kõrgharidust ei saa (pole nutti, raha või vanemate toetust), siis keskharidus + ametiharidus on kõigile võimalik ja tasuta. Ärge visake nurka saada haridus, olgu noorus meelitavalt seikluslik ja põnevam kui kool.
h
Heili/ 23. detsember 2016 13:10
No just, tuupur! Õppida tuleb miskit selgeks ja endale positsioon kindlustada tööturul, olla tubli ja edukas omal alal, siis ei tule mitte üks mees sind kolkima! Aga naine, kes isegi kogu pakutud hariduse valikust ei leia endale meelepäraseid õpinguid, sellel on juba algusest peale midagi pesa tugevalt korrast ära...normaalne mees ei tahagi niisugust muide!
v
24. detsember 2016 12:04
Veel hullem, kui naine, kel kolm kōrgkooli lōpetatud, ei suuda endale teenistust leida
j
JUHAN/ 23. detsember 2016 09:46
Väga kahju muidugi et kinni pannakse. Kuid kui naiste varjupaiku kinni pannakse, neid vähemaks jääb, siis pole enam üldse lootustki, et kunagi ka meeste varjupaikade avamiseni üldse jõutaksegi. Kus nood ulualust ja nõustamist saaksid. Võrdõiguslikkus on mi vaid paberil
Aga oleks selliseidki vaja, sest on ka tossikestest mehi ning vägivaldseid naisi. Meenutus lapsepõlvest. Meie naabruses ela üks omamoodi perekond. Kleenuke, töökas ja vagur pereisa. Karsklane. Ning tema 110-120 kg. mammi. Kes ei käinud tööl (mees teenis hästi), kes viskas joodikutega koos viina ja tegi ka seda vanainimeste asja. Kui mees kogemata kombel paarikesele peale sattus, tuuseldas vindine ja maruvihas naine ta takukoonlana läbi ja viskas sokkide väel uksest välja trepist alla. Seal ta siis istus ja nuttis nagu hunnik õnnetust. Kuhu minna? Sest meeste varjupaika polnud ei tookord ega ole seda praegugi. Ning ega vist ei tulegi.
t
23. detsember 2016 12:47
teenis hästi ega olnud kuhugi minna?
M
// 23. detsember 2016 13:12
Miks peab mees oma loodud kodust lahkuma, minema kōndigu see, kes seda kodu rūvetab.
e
ei peakski/ 23. detsember 2016 15:12
aga see mees ju laskis end ainult mõnitada ja tuuseldada. mismoodi oleks üks rumal armetu mehike nõiamoori majast välja löönud. ta ei suutnud isegi ära minna, nuttis lihtsalt nagu hunnik õnnetust. keegi ei peaks oma loodud kodust lahkuma, aga peab, kui omal elu armas.
j
JUHAN/ 23. detsember 2016 16:06
15:12 le selgituseks. See oli nõukogude aeg ja kui mees tahtnukski oma kodust, vanemata ehitatud majast välja minna, siis tol ajal polnudki kohta, kuhu. Ei olnud kortereid müügil nagu praegu. Töö juurest ametiühingu kaudu reguleeritav korterijärjekord oli ikka 15-20 aastat pikk. Kiiremini said mitte kohalikud, vaid Venemaa avarustest appi saabuv internatsionalistlikabi. sealt tulev tööjõud ning sealsed spetsialistid.
Teseks, löönud majast välja? Reaalsus oli vastupidi, 120 kg, hiiglaslik mammi viska hoopiski 60 kilose mehe välja. Ja kuhu oleks kaevatagi? Nii siis kui ka praegu on ametivõimud abielutülide ja lahutuste korral ikka "ülekohtuselt kannatava õnnetu naise" poolt. Nii miilits, kohus j.n.e.
Kolmandaks. See mees oligi pastla-tüüpi. Sest kui tuttavad või naabrid talle ütlesid, et mingu ära ja lahutagu, luksus too vastu, et kuidas? Et mul on ju temaga ühised, väikesed lapsed, et mis nendest siis sellise ema käe all saab? Sest nii tookord kui ka praegugu eelistavad kohtud lahutuse korral ikka õnnetut ema. Lapsed temale, mehele vaid alimendid kraesse.
m
Midagi pole muutunud/ 23. detsember 2016 16:43
Ka praegu mõnitavad maapoodides oma kleenukesi mehi, küllap Soome kipsitagujaid, vaala kehaehituse ja retuusidesse topitud X jalgadega "naised" ;). Rumalad mehed on vist täis peaga neile tited teinud, sest ma ei kujutaks, kuidas muidu see õnnestuks ;).
Vägisi võetud mehed?
h
Heh/ 23. detsember 2016 16:56
e
ega ei olegi midagi teha/ 23. detsember 2016 17:36
kui oled pastla-tüüpi. mis sa, Juhan, arvad, mismoodi oleks meeste varjupaik siis toda mehikest saanud aidata?
S
? to 17:36/ 23. detsember 2016 19:14
Siis polnud mingit nõustamist ega varjupaika.
Aga kuidas see naiste varjupaik praegu naisi aitab? Eks samamoodi. Et annab mõneks ajaks ulualust. Ning nõustamist. Nii psühholoogilist. Kui ka juriidilist, et kuidas oma elu edasi korraldada ja oma õigusi kaitsta,
Praegu pole meestel sedagi. Ja kui tahabki kellelegi südant puistata, kõik ära rääkida ja nõu küsida. siis kellele? Vaid mingist viinaninast sõbrale. Kes teda ära kuulab, ise sisimas irvitades. Siis täis joodab ning koju käsib minna ja naisele tuula alla teha - näidata, et kes on majas peremees! Mis lõpeb aga politsei kutsumisega ja betooni peale minekuga. Ning statistikas on uus linnuke lahtris "Meeste vägivald oma naise vastu".
n
noh/ 23. detsember 2016 23:17
igaüks saab psühholoogilist abi kui tahab.
e
24. detsember 2016 22:38
Ega ta omale teeninud, kōik lāks naisele.
k
23. detsember 2016 12:49
kõigil on kuhugi minna, aga ei taheta ega juleta. paljud, keda teised on minema aidanud, võiks oma elu üles ehitada, aga ronivad ikka tagasi.
1
12.49-le/ 23. detsember 2016 13:11
Kui inimene ise ei taha paremat elu, ei saa keegi teine teda ka aidata!
i
Ilukirjandus/ 23. detsember 2016 09:09
Ajaleht peaks ilu- ja ajakirjandusel vahet tegema!
M
./ 23. detsember 2016 08:56
Mu esimene abielu oli "vägivaldne". Naine pani ohjeldamatult tina, tema suguvõsa nõudis, et ma kogu palga iga kuu tema kätte usaldaks--sest nii pidi kombeks olema.
Kui ta peale joomasid vastu hommikut koju tuli, ja viisaka vabandamise asemel ennast õigustavalt märatsema kukkus, ning ma ei leidnud hüsteeria ja asjade lõhkumise lõpetamiseks muud moodust, kui jõud--siis järgnevatel nädalatel jauras ta kõigile sugulastele ja tuttavatele, kui vägivaldne ma olen.
Edasi leidsin hoopis huvitavama lahenduse--alati, kui naine kadunud oli, ja arvata võis, et on jooma peal, istusin autosse, ja sõitsin ämma poole, käsutasin ta autosse, ja tõin enda koju, et ta oma silmaga näeks, millal ja mis seisundis tema tütreke saabub.
Selle peale ämm reeglina vaikis--loomulikult on veri paksem kui vesi.
Lahutasime.
Peale seda leidsin endale uue kaaslase, kellega elan juba veerand sajandit rahus ja üksmeeles. Mida aasta edasi, seda paremaks elu kvaliteet muutub.
Mu naine aga hakkas vahetama kaasasid nagu aluspesu. Ja käis pidevalt sinise silmaga. Kõik mehed, keda ta kohtas, olid millegipärast sead. Ainult tema oli süütu kannataja.
Ämmaga kohtusin aastaid hiljem ühe sugulase matusel, ja viisin ta autoga koju. Istus seal õnnetuna kõrvalistmel, valas pisaraid, ja tunnistas, et alles hiljem ta hakkas mõistma, mis meie abielus tegelikkuses toimus.
t
Tuttav lugu/ 23. detsember 2016 11:35
Minu ämm palus pisarais mul ta tütar maha jätta, sest ma olen nii hea inimene ja ei pea sellist elu kannatama.
Ma tean teisi samasuguseid lugusid murdu.
Tean, kuidas naised on saanud oma joomatsüklite ajal teabkus peksa ja oma mehe kiusamiseks läinud politseisse tema peale avaldust tegema.
Kusjuures- nii mõnigi kord on see õnnestunud ja mehest, kes pole oma naise kallal mingitki vägivalda tarvitanud, on saanud kurjategijaks. Need on tavaliselt ettevalmistused soodsaks lahutuseks.
Üks sai krooni ajal oma mehelt nii 2,6 miljonit ja laaberdas selle aastatega lihtsalt maha.
m
Miks need naised elavad vägivallatsejaga?/ 23. detsember 2016 08:46
Ega selline ajutine kodust ärajooksmine midagi ei muuda, ajab mehe ainult vihasemaks.
Aitab lahutus ja LÄHENEMISKEELD
http://heringson.ee/2011/11/29/lahisuhte-vagivallast-ja-lahenemiskeelust/
.
k
krat pärnust / 23. detsember 2016 09:29
Aga kui nendel naistel ei ole kuhugi mujale elama minna. Sul on hea rääkida et lahutada.
y
yll/ 23. detsember 2016 09:52
aga sa kratt võta oma juurde! mis sa oma kuurist muidu kütad .
p
pole minna?/ 23. detsember 2016 11:10
See on rumal jutt, et pole kuhugi mujale minna! Tõesti ei ole võimalik minna ka ajutiselt vanemate, sugulaste, sõbranna juurde? Jah ajutiselt, nii kaua, kui endale töö leiad ja omle kasvõi toakese saad ise üürida? Neid, kellel tõesti mitte kuhugi minna ei ole, on ikka väga üksikud...Kui ei taha olukorrast välja rabelda, siis pole mõtet õigustusi otsida. Sorry.
p
pepe/ 23. detsember 2016 11:48
Mugavus räägib siin. Eks need aastaid vägivalla all elavad naised ongi juba nii harjunud selle eluga, elavad mehe majas, lapsed on väikesed,mees ostab süüa, maksab arved- naine on sellest elust sõltuv! Tal on isegi ebamugav mõelda, et mis mõttes ma pean mingi töö otsima? ise arveid maksma, elama väiksema pinna peal? ja selle kõige mugavuse nimel on nad valmis saama aeg ajalt kolakat ja taluma mõnitusi, laiutades käsi- a kuhu ma lähen lastega? Sellisel juhul mina neile naistele kaasa ei tunne. Kes ikka tõsiselt t a h a b endale ja oma lastele paremat elu, rabeleb välja ja töötab kasvõi müüana ja elab kasvõi imetillukeses üürikas, aga vähemalt r a h u s ja ilma alandusi ja peksmist talumata! Rääkimata sellest, mida lapsed pealt näevad...Juba laste huvides on põgeneda vägivaldse mehe juurest esimeselvõimalusel! Ok talu ise peksu, kui see sulle kõlbab, aga lubada lastel sed akõike pealt näha- see on lausa kuritegu!
n
naine/ 23. detsember 2016 13:44
Mina tahaksin aga jälle teada saada, miks naine peab kodunt lahkuma vägivaldse mehe pärast. Meie seadused on puudulikud. Kui mees on ikka tõesti põhjendamatult vägivaldne, siis peaks just tema KODUNT LAHKUMA, ja seadusega kooskõlas kaotama õiguse elamispinnale. Küll siis mõistus ükskord pähe tuleb. Nüüd pole muud kui, et naisel pole kuhugi minna. Naine ja lapsed jäävad koju ja mees mingu kuhu tahab. Mis varjupaiku naistel vaja on, naise ja laste koht on kodus.
s
23. detsember 2016 14:01
See ei ole ikka päris nii,et kolin sisse kelle juurde tahan. Kui pinna omanik ei ole nõus siis sa sinna oma elamist sisse ei säti ja kõik.
d
Diana/ 23. detsember 2016 14:05
Koduga ongi nii, et lahkub see, kes teise pinnal elab- loogiline mumeelest. Kui on aga ühiselt võetud laenud ja asjad, vaat siis on juba keeruline, sest kumbki ei soostu lahkuma. Ja see ongi lõks! Oleks minu kaaslane vägivaldne, ma pageksin, kus seda ja teist, olgu või ühiselt ostetud kodu...et ei peaks enam mitte kunagi inimesega tegemist tegema! Mõistlikule inimesele on rahu olulisem, kui raha, ma leian.
e
ei tea,/ 23. detsember 2016 15:57
millest sa üürid, enamus inimestel palgad nii väikesed, aga ega rikkurid sellest aru ei saa.
K
"teise" pinnast/ 23. detsember 2016 21:57
Kord sai ostetud üks "pind". Poole raha andsid tibina vanemad, teise poole mina, tibinas ise ei liigutanud lillegi.
Tema vanemad aga hädaldasid, et ikka nende veri, higi ja pisarad- olid lihtsad tööinimesed ja soovisid, et ikka korter tibinase nimele saaks, et neil kindlam tunne oleks raha anda.
OK, sai siis nii.
Tegin oma rahade eest täislaksremondi.
Siis kadus tibinas ära.
Vanemad hädas, olla helistanud ja puha, et ikka elus jms.
Siis oli ajalehes kuulutus- et müüa korter, müüdi sedasama korterit, mille eest ma maksin poole, remontisin ja sealsamas seda kuulutust ka lugesin.
Ja müüski!
Ta ema halas küll siis, et oli loll, et plika nimele palus kirjutada, aga teha polnud enam midagi.
Minu rahad olid kõik selle alla läinud ja mina pidin endale elamise üürima.
Aga tibinas?
Feministide rõõmuks teatan, et tibi sai papi kätte ja ta sõbrannad ei lasknud tal kaks nädalat kaineks saada ;) ja edasi läks juba lauluga.
Kolis vanemate juurde tagasi, kui papp otsas oli. Pmt laaberdas kõik raha maha, nendesamade sõbrannadega, kes talle sellist "äri" õpetasid.
Aga- mina olen elus, temast sai alkohoolik.
Selliseid meeste tänavalesattumisi, millised on korraldanud naised- no neid on ikka väga palju.
Mina võtsin asja huumoriga, mõned surevad selliste tempude kätte.
3
23. detsember 2016 23:18
30 - aastat tagasi asuti koos elama 50 aastat vanasse naise vanemate majja. hoole ja armastusega asus mees looma sinna uut kodu oma armastatud abikaasale ja ka endale. Enamus elutōōst kulus selle maja renoveerimisele. Koos tōō ja koormusega sai otsa ka inimese tervis, naine, kes ka tunduvalt noorem, on veel ūsna ōitsev ja leiab, et invaliidiga ei sobi talle koos elada. Tavaline abielulahutus ja mees - invaliid on kohustatud sealt vālja astuma. See ei ole konkreetne juhtum, kuid kindlasti analoog paljudele juhtumitele.
k
Kallis naine/ 24. detsember 2016 00:05
Asi kāib sedasi, et teile mōlemile tuleb nūūd uus kodu luua, mūūte endise kodu maha, raha saab tāpselt pooleks ja see oleks teile suureks osaks uue elu alustamisel.
p
Päris naiivne?/ 24. detsember 2016 02:04
Tavaliselt on naised end kindlustanud teab millega. Pildid, kuidas ta "ehitab" värvised, mördised riided seljas, kohtus sõbrannad õhinal tunnistamas, kuidas nad talgute korras kõike tegid ja "see mees seal" ei teinud mitte midagi. Tean isegi naist, kes lasi mehel ehitusmaterjalid sularaha eest osta, et nii olla rahast parem ülevaade ja siis arved enda kätte võttis, et "arvepidamine korras oleks" jne.
Asi lõppes sellega, et kohus tõstis mehe majast välja, kuna see pole seal midagi kunagi teinud ja ka raha pole sinna pennigi pannud.
Mees rabas mitmel kohal, ehitas, aga tõesta ;).
Femiinne kohus lihtsalt andis määruse, et see "paha mees" peab elamispinna vabastama.
Mingit jagamist ei toimu, toimub räme vägivald ja meeste kodutuks tegemine.
s
24. detsember 2016 11:31
siis nad ei olnud seaduslikult abielus. Abielu korral lāheb kōik pooleks, mis abielu ajal soetatud ja mitte ūkski kohus ei aga muud vōimalust isegi arutama. On loogiline, kui naine ostis nāiteks liisunguga kūlmkappi , televiisoroi , auto ja mida iganes, siis toitma pidi peret mees oma palgast ja see kōik on ūhine.
k
Kuhu/ 23. detsember 2016 08:26
põgeneda vägivallatsejast naise eest kes tõstab kätt kõigi pereliikmete vastu ? Kuhu põgeneda naise eest kes tarvitab vaimset ja psühhilist terrorit ?
r
Raivo/ 23. detsember 2016 08:44
Pani tugev raks vastu hambaid.
j
Jah/ 23. detsember 2016 09:32
Inimesel peaks mõistust olema, ka iga loom ei lähe teisele kallale.
a
24. detsember 2016 13:33
aga teatud loomaliil pureb pidevalt liigikaaslasi, ju siis inimene ka seda liikki.
e
Et/ 23. detsember 2016 09:31
Kas naised peavad meestele varjupaigad ja nõustamise korraldama ?
m
23. detsember 2016 09:57
Mehed ei jookse kaebama ega halama, mehed pōevad seda valu hulga sūgavamalt
a
A/ 23. detsember 2016 10:42
Mehed kukuvad lihtsalt jooma.enamus tsükkli joodikud ongi neiste vaimse vägivalla ohvrid.
n
No/ 23. detsember 2016 12:50
Kui abi otsimist kaebamiseks ja halamiseks pidada, milleks siis kommentaariumis kurta?
j
Jah/ 23. detsember 2016 12:52
Kästakse sokid kokku korjata ja iga päev ei või õlut juua, no kaua sa sellist elu kannatad ?
o
23. detsember 2016 13:36
Otseseslt ei kurda siin ūkski mees, kirjutatakse sellest, mida teatakse ja kōrvalt nāhakse. Vōin tuua mitmekūmned nāited, kus naised on vaguratel ja teenivatel meestel naha ūle kōrvade tōmmanud.
a
Aga/ 23. detsember 2016 13:52
Kui vaja, siis tulebki kurta ja abi otsida, mitte jooma kukkuda ja pärast kogu maailma süüdistada
a
Abi EI saa!/ 23. detsember 2016 16:53
Kohtud on feminiseerunud, kõik "abistajad" on lausa radikaalsed feministid ;). Mis arvad, mis juhtub, kui nad hädasoleva mehe kätte saavad?
Hea, kui nende käes ellu jääd;).
k
kuhule/ 23. detsember 2016 11:12
Mis mõttes kuhu? Kui naine elab sinu juures, siis viska välja selline tänamatu uss. Kui sina elad naise juures siis, kas tõesti tööl ei käi ja ei saa omale korterit üürida? Pole ka sõpru, kelle juurde minna??
k
Kuhule/ 23. detsember 2016 13:39
Rāāgi mōnele sōbrale, et tuled tema juurde elama, siis kirjuta edasi. Miks peaks sōber koos sinuga elama hakkama ?
e
23. detsember 2016 14:38
Eksperimendina kirjutasin ūhele sōbrale, et tulen pūhadeks kūlla. Luges kirja. Siis pikk paus ja kirjutab, et sōidab āra. Kāisin ikka peale, kuni tal meelest āra lāks, et pidi āra sōitma ja lōpuks Ūtles, et ei saa, mulle tulevad kūlalised. Ja teie tahate veel sōbra juurde elama minna ei ole enam need ajad. Kommunistlikus ūhiskonnas olid sōbrad, tāna ainult hundid, ka omas peres olemas.
t
teadjamees/ 23. detsember 2016 08:12
Tuleb tegeleda põhjuste ehk nö. ohvritega.
Pealkirjaks - kuhu põgeneda hüsteeritseva ja asju loopiva naise eest, Kuidas end sellise eest kaitsta.
a
Ahah/ 23. detsember 2016 09:39
Mees on enne kindlasti ise provotseerinud ja naise kallal tänitanud :-)
k
Kel huvi ja jaksu juurde lugeda/ 23. detsember 2016 08:05
Soovitan uurida sellise inimese kohta: Erin Pizzey, Ta avas maailma esimese naiste varjupaiga Inglismaal. Alustades koheselt ka statistikaga. Esimesest 100 naisest tunnistasid 62, et olid ise olnud oma mehe vastu vägivaldsed(mitte enesekaitse). Peale sellise statistika avaldamist, sattust ta ise aga naiste poolt vägivalla ohvriks ja pidi kodumaalt lahkuma. Ta pidi kurbusega tõdema, et naisõiguslaste ootused varjupaikadele olid teistsugused. Oli oluline, et kliente nõustataks meeste kui kõiges süüdi oleva soo vastu astuma ja kätte maksma. Ohverid pidi toetama süüdistamaks ja vihkamaks omi mehi ja lasteisasi, ise mingit vastutust juhtunus võtmata ja oma osa selles tunnistama või isegi varjama ning moonutama.
n
no ei huvita/ 23. detsember 2016 10:26
järelikult valetas see Erin ja kõik muud! Naine võib olla vahest "vägivaldne", aga mitte kunagi sisuliselt ei ole see vägivald võrreldab meeste vägivallaga. Mees on küll maailmas üks kurjuse juur, mitte inimene suure tähega.
m
Mofo/ 23. detsember 2016 12:12
Irw! "no ei huvita" kinnitas eelpool öeldult suurte ja rasvate tähtedega :)

m
maksumaksja/ 23. detsember 2016 07:28
See värk ei tohiks olla mingi ahnete tädikeste business.
k
Ka nii peaks saama.../ 23. detsember 2016 07:08
Kas Soomes (Espoo kui ei eksi) on sellised keskused kinni pandud. Saadi aru, et see ei täida loodetud eesmärki. Tegeletakse tagajärgedega ja jõustatakse ohvriks(edasi)olemist. Ka Eesti keskuste kliendid tihtipeale ühed ja need samad. Kahjuks statistikas see ei avaldu. Ilmselt see ka üks põhjustest, miks ollakse vastu registri tekkele. Sellisel koletul kriisihetkel võiks majutusasutuses toa võtta ja lasta see kohalikul omavalitsusel kinni maksta. Samal ajal saab tegeleda uurimisega jms. politsei
j
ja jah/ 23. detsember 2016 16:09
ega politseil ju midagi muud teha ole, igavusest siis hakkavad uurima, kas ikka midagi toimus? Maal pekstakse ja röövitakse vanureid korduvalt kohalike pättide poolt, politsei ei tee midagi, puuduvat ressurss. Lisaks ütlevad, et oma raha te niikuinii tagasi ei saa ja vangi neid ka ei panda, kui kahju alla tuhande euro, pole mõtet avaldust kirjutada. See ikka hullem, kui mingi perevägivald.
e
23. detsember 2016 06:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
23. detsember 2016 09:02
keskturul on kuused hāsti kallid

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee