Sa 5 klassi haridusega setu õpi kirjutama esiteks oma Paide laiaproffiliga maaparanduse traktoristi haridusega. To oli vene ajal kui sa kruvisid oma masil kõrgsurve pumpa. Kui sa vähegi midagi raskeveokist tead siis tea seda, et nüüdsel ajal sul kuudi alla mootori juurde asja ei ole. Selle jaoks on juba elektroonika mida sinu kanapea ei jaga. Sina võid oma Stalinetsiga edasi vuristada ja raha eest ülevaatusel käia. Need ühemehe firmad on teada millised krapid on teedel, eriti palgiautod. Sa loll kanapea pane oma pea pakule saad loll vaevast lahti.
no hoitke kõik rekkadest eemal sest seal sõidavad ainuld mõrtsukad ilma juhiloata, aga siis kui hakkab tuiskama me sõidame 65km väokset autod Järgmine kord kui järgmist autojuhti tahate teha maha siis mõelge korralikult
Jah selline olukord on täiesti tuttav.Suvel sai omal nahal kogetud kuidas mõni palgiveok ei suuda liikluseeskirjadest kinni pidada ja teised sõidukid on tema jaoks seisvad postid.Jäi tunne ,et nagu tahtis surmasõitu teha nii endale kui meile oma kihutamise ja äkilise pidurdamisega mööda sõidul.Kui tema hingel sai see rusikatega vehkimisel kergem siis olgu nii.Ise oleks tahtnud tema esiklaasi näha mis oli kindlasti vihast tatti täis pritsitud.Veokijuhid arvestage ikka väiksemate masinatega aga kui teil elu nii odav siis laske käija.
Tallinnast Tartu poole välja sõites on trakt, kus võib spidomeetrile tõesti 180 jka enamgi saada (teine polügoon on Aegviidu lennuväljak) Külavaheteel 120-ga külg ees kurve võtta on ka tore, aga kui miski ette tuleb? Kui kiiresti pidurdad hoo nulli, on iga autojuhi kogemuse küsimus.
Miks pole sellele jõulukaartile pandud selle suurrikkuja Indreku auto pilt,vaid on hoopis Vahuri maasturi pilt.Aus oleks ikka õiget pilti näidata,siis inimesed teavad,kellest kaugele hoida.
Eks arvuti taga istudes ongi lõbus naerda, et lollid politseinikud teevad aga 100-kilose ülekoorma ja kinnitamata veose eest trahvi, aga kui see 100 kg ülekoormat ja kinnitamata paar palki sulle maanteel tagurpidi vastu tulevad, siis pole enam üldse lõbus. Nii koormate kinnitamine, kui kaapupiirangud on ikka asja eest seatud ja see, et mingi väikefirma omanik neid oma kasumi püüdmise nimel mitte millekski ei pea, lõpebki lõpuks sellega, et ülekoormusest pingul veoserihmad ühel hetkel katkevad ja masiina pidurid üles ütlevad, sest lubatud koormusest on muudkui 100 üle ja 100 üle. Naljatilgad, siis on teil muud tilgad püksis. Sellisel tüübil, kes pidevalt (22 rikkumist, see on ligi 2x kuus) eeskirju rikub, peakski ära võtma load - nii juhiloa, kui veoste loa, küll siis hakkab mõtlema, mille eest oma perele süüa osta. Nutke ja halage.
Samasugused metsaveokid veavad soomes 60 tonniseid koormaid ja rihmad ei rebene, miks nad eesti autodel 40 tonniga peaks rebenema? See on lihtsalt eestis tehtud seadus .
Rikkumiste loetelust jätaks ikka ülekaalu välja. See on spetsiifiline kaalumise teema. Politsei jaoks on ka 100 kg ülekaaluks ja protokolli väärt. Kes veab, see teab. Keskmise kommija kaal, arvan. Kiirusega on nagu on. Igasugune kiiruse ületamine on rikkumine, kuid on vahet kus seda tehakse. Sirgel tühjal teel oled ohuks eelkõihe endale ja võib-olla traktoristile kes ei tea põõret arvestada. Suuremad ja ohtlikumad rikkujad, ehk nn. sõelujad-nõelujad ja isehakanud korrakehtestajad - tahtlikud aeglased pidurid, jäävad tähelepanuta. Kangesti meenub varasemalt sildistamiseks kasutatud O(ina) numbrimärgi temaatika roolijoodikute ohjamiseks. .. ja nüüd marss miinuseid laduma.
Siin kirjas ju: Samas lisab ta, et enamik 22st rikkumisest oli seotud palgiauto ülekaaluga ja koorma kehva kinnitamisega, millele lisandus tõesti ka kurikuulus kihutamine ligi 160kilomeetrise tunnikiirusega.
esimest korda võttis tapjamasina juhil seest õõnsaks. sest, kesse enam su käest veoteenust tellib. mehele on rikkumised köki-möki, aga näe, firma põhjaminekut kardab nagu vanakuri välku.
ma arvan ka, et valeinfot ei tohiks ka ilma tasuta ridadele kirjutada. See on ikka puhta loll, kes õhtulehe artiklite eest nõus maksma on. Tavaliselt piisabki pealkirjade ja esimese lõigu lugemisest õnneks.
Ei kaamerad aita liikluses,sest lollid leiavad ikka vabanduse mille taha pugeda.Avariid on ja jäävad,ei aita ei kaamerad ei lollikeste aeglane sõidustiil.
"800 liiklusrikkujat, kes on aastas eksinud liiklusreeglite vastu vähemalt viis korda." Nad kõik on täna meie liikluses ning ainus, mida politsei teeb, on saata neile meeldetuletuseks hoiatuskaart. Selle kohta saab ainult öelda, et: Jumal, Sa näed ja ei mürista?! MIKS KÜLL???
mida sa sina siis soovitad? trahvi on neile tehtud ja mitte üks vaid kogunisti vähemalt 5 korda aasta jooksul. kas näiteks annaks politseile loa kõik, kes aasta jooksul on 3 korda vahele jäänud, kohapeal maha lasta? minul on sama küsimus neile 800-le (ja kõikidele teistele liiklusidiootidele ka) - MIKS KÛLL???
Ja kas on sellest kasu ka mingit. Ütlen sinu eest. Mitte mingit tolkku. Sõpradega kena naerda,et näe vat selline tegija olen. Ja rekordit peab hoidma. Kui pole ennem aru saanud milline tola sa oled ega siis nüüdki midad muutu. Ilusaid pühi.
KOMMENTAARID (54)