Eesti uudised

Ahto Lobjakas: “Kõlab halvasti, kuid ka terrorismiga tuleb harjuda!”

Juhan Haravee, 20. detsember 2016, 17:15

277 KOMMENTAARI

p
palve/ 23. detsember 2016, 19:13
lp.öhtuleht!koristage palun selle napaka lubjaka luuludest kubisv artikkel juba siit ära.jöul kohe-kohe käes,pole vaja inimesi asjata säärase prahiga ärritada.
o
OMG/ 23. detsember 2016, 13:36
Ah, et siis sama võiks vähihaigele öelda-harju ära! Või perevägivallatsejatele, varastele õigustuseks.Mis jutt, kui asi puudutab inimelusid? Ühesõnaga, harjuge ära, see maailm peabki segi pööratud saama. Kah arvamusliider, nagu kõik tolerastid, kes armastavad mängida oma rahva tunnetega.
e
erki kangro/ 22. detsember 2016, 22:13
Endast lugupidav inimene ei saa harjuda lobjaka olemasoluga.
t
taavi/ 22. detsember 2016, 17:24
k
Khm/ 22. detsember 2016, 16:48
Kui Lobjakal mõnes terrori-pommiplahvatuses käsi või jalg otsast lendab ja silmist pimedaks jääb, siis ta lihtsalt harjugu ära sellega.
Kõlab küll halvasti aga paljudega on nii juba juhtunud.
e
ei teps/ 22. detsember 2016, 15:53
Ei teps ! Tuleb Brüsselis öelda, et meie vabadusse enesetapurünnakud ei kuulu ! Kui ei mõisteta meie muret, sorry, leiame mõtte kaaslased ja võitleme EU välispiiride viisaga ületamise eest.Kui ei õnnestu, on lahendus iga riik kaitseb oma piiri. Lobjakas võib ju harjumiseks oma pere õhku lasta, ainult inimtühjas kohas, palun !
k
23. detsember 2016, 19:14
kas niisugusel tondil ongi peret,mingi homo-vöi kärgpere ehk on?
v
vastutus/ 22. detsember 2016, 15:30
Arvatavasti tuleb aeg kuna neid lobjakaid-võigemaste hakatakse ka vastutusele võtma.
v
vombat/ 22. detsember 2016, 11:18
See ongi demokraatia ohtlikeim tendents, suhtumine, et peab kõigega leppima.
Islam on sellest nähtavasti arusaanud ja kasutab ullikesi usinasti ära.
p
poleks pidanud/ 22. detsember 2016, 15:37
enne islamiriikidesse demokraatiat viima ja kogemusi omandama, nüüd on hilja nutta, kui tapmiste eest kätte tullakse maksma.

T
.../ 22. detsember 2016, 09:54
Tolerast võiks oma arvamuslugusi jutustada " Jämejala Õhtulehes ". Selliste tolerastidest marksisatidest " spetsialistide " koht ei tohiks küll Eesti Vabariigi leheveergudel olla.
1
123/ 22. detsember 2016, 02:17
kui lobjakat näiteks pooma hakata,siis üsna kohe harjub ta sellega.
t
21. detsember 2016, 23:43
tead lobjakas,et su nimi on nimekirjas.
h
21. detsember 2016, 23:54
harju vaikselt selle möttega.
t
tom/ 21. detsember 2016, 22:19
Tuleb harjuda selle mõttega,et me peame jõuga vastu hakkama!
m
Madis/ 22. detsember 2016, 08:21
Kui üks must keerab sigaduse kokku, siis tuleks koheselt esimesed 100 kokku korjata ning maalt välja viia. Seda nimetati vene sõjaväes `kasvatus läbi kollektiivi` Väga hästi toimis. Sina keera aga teine põsk ette ja lase ka sinna lüüa!
a
arvamus/ 21. detsember 2016, 22:04
Võib olla eksin,aga tihti tulen sellise mõtte peale,et Lobjakas edastab varjatud sõnumit rahvale,mis võiks olla:"ärgake lambad!"
h
21. detsember 2016, 22:03
hehh, meenub kui paljud isand Breivikut hukata ihkasid siin kommentaariumis. aga Andreas-poiss tegeles just nimelt selliste norra "Lobjakatega"
n
need Breiviku/ 22. detsember 2016, 15:39
ohvrid olid Norra lapsed, mitte ajakirjanikud. Sinu Putin käitub sinu soovide järgi.
a
asjaolu/ 22. detsember 2016, 20:42
mis selle mehe hingepüõjani välja vihastas oli see,et lastekaitse konfiskeeris temalt 9 aastase poja.Sarnane juhus oli Norras veel ühe afgaani mehega,kellelt konfiskeriti tema 6 last.Selletõttu ostis see meeleheitel isa relva ja tappis 4 lastekaitse töötajat.Mis isasid eriti vihastab,on see,et konfiskeeritud lapsed antakse homopaaride kätte kellel on õigus lapsi vahetada teiste homopaaridega.Asju on avalikuks tulnud,et lastega tehakse perverssusi,ning põhjus,et võimud ei suuda sekkuda,on see,et seal liiguvad üüratud rahad.
p
Pihkva Oblasti kolumnist/ 21. detsember 2016, 18:54
loomulikult, milleks võidelda terrorismi vastu, lihtsalt ära harjuda ja harjutada Aleppo sarnasteks saanud linnades elamist. harjuda et maha raiutud pead vedelevad kõikjal ja vägistud laste ja naiste surnukehad väljalõigatud südamete ilmestavad ümbrust
k
kuule/ 21. detsember 2016, 16:55
harjuda tuleb sul sellega,et sinu kui terrori mahitaja üle hakatakse varsti kohut pidama,harju selle mõttega
t
Tiit/ 21. detsember 2016, 18:27
Miks peaksid inimesed terrorismiga harjuma?
Ei ole enam noor mees, aga senikaua, kuni minu käsi veel automaadi käepidet hoida jouab ei alistu neile moslemi terroristidele.
p
palju/ 22. detsember 2016, 15:41
sa neid seal Afganistanis ja Iraagis maha tapsid? Kas kanaaju ei võimalda aru saada, et sinusuguste tõttu nad nüüd Euroopas ongi?
t
to palju/ 10. märts 2017, 19:20
kuule ole vait, sul toelrastil on kanaauju, sa seda ei sa aru, et enamsu muidu sööjad on pärti Aafrikast ja mitte Afgaanis

k
kuule lobjakas/ 21. detsember 2016, 16:27
See kui sa oled pea ära löönud või oma tolerastidest mõttekaaslaste poolt täielikult ajuloputatud ei tähenda,et ülejäänud normaalsed inimesed peavad " ära harjuma " ???.. Mismõttes nagu..??
No ega ikka ei harju küll. Meie ühiskonna probleem on illegaalsed immigrandid, terroristid... ja sinusugused tolerastid, kes oma idiootsest naiivsusest või siis lausa teadlikust pahatahtlikkusest võimaldavad kõigel sellel jamal juhtuda.
m
21. detsember 2016, 15:51
miks seda frukti hullarisse ei panda ?
k
küsimus/ 21. detsember 2016, 21:49
kas ta ütles midagi valesti?See,mis veel juhtuma hakkab tulevikus,ei anna võrreldagi praeguse olukorraga!
k
kaua võib ÕL?/ 21. detsember 2016, 15:46
eilsest saati on ühe haige jutt siin ja te ei korista seda ikka veel ära. Politsei, vihaõhutaja jutt on siin!
k
kuidas ühe/ 22. detsember 2016, 15:42
h
Harjuja/ 21. detsember 2016, 14:25
Kõlab halvasti,aga ka Lobjakaga peab harjuma.
e
ei ei ei pea / 21. detsember 2016, 15:38
selle haigega harjuma ja sa lubjakas ära ennast ise kommenteeri. ilii
l
Lihtne lahendus/ 21. detsember 2016, 14:25
Senikaua kuni suur hulk riigipäid ja sõjardeid endale ei teadvusta, et nende teod mõjutavad otseselt iga inimest, senikaua kannatame me kõik. Senikaua kuni topitakse oma rumalusest, võimust, huvist, lollusest nina teise riigi asjadesse... seni kestab see kõik edasi nagu ta praegu on. Muutusi on vaja.
Annaks veidikenegi mõtteainet, et mis tunne Sind valdaks, kui Sinu riiki tungiksid sõjaväelased mingisuguse "demokraatiaga", ehe näide oli Liibüa, on grupp tegelasi kes lihtsalt üritab haarata võimu üle maailma ja mitte ei ürita vaid on paganama hästi sellega ka hakkama saanud. Ma ei tea kas meie enamus riigikogulastel on keegi suur onu käinud kodus nuga kõri peal panemas, aga mulle tundub küll. Keegi kuskil tekitab lühist vahetpidamata, muidugi minu arvamus on see, et hetkel vajab mingi kontingent lihtsalt massirahutusi, viimaks ellu mingit ideoloogiat, mis see ideoloogia on...aga olgem valvsad ja jälgigem ümbruskonda, vaatleme. Lobjakas koogutab lihtsalt kellegi kes talle tasub selle eest, see on üks inimese nõrkusi aga see on tema valik. Soovin avatud mõistusega inimestele jõudu ja jaksu. ☼
l
Lugeja/ 21. detsember 2016, 16:30
Nahahoidjast psühhopaadi pajatus. Terve empaatiaga inimene ei saa niisama kõrvalt vaadata ka seda, kui naaberriigis piinatakse ja tapetakse. Hirm et midagi võib seetõttu ka sinu oma riigis juhtuma hakata, ei ole õigustus. Hirm toitub vägivallast ja vägivald hirmust. Kui keegi terroriste enam ei kardaks, siis poleks enam ka terrorismi.
r
rumal jutt/ 22. detsember 2016, 15:44
kas tõesti ükski süütu laps ja naine seal ei hukkunud sinusuguste aitamise pärast? Praegu olukord ju tuhandeid kordi hullem seal, enne sinu abi.
z
Zz/ 21. detsember 2016, 14:07
Kõrge laup aga jutt on küll nii metsas alati
s
see kõrge laup/ 21. detsember 2016, 15:39
on välja langenud juuste pärast, seega laupa pole ollagi..
a
Aga vaata kõrvu/ 21. detsember 2016, 16:18
Tüüpilise empaatiatundeta egomaniaki kõrvad ju!
s
selle kohta/ 21. detsember 2016, 13:50
miks Euroopas nii toimub nagu toimub ja miks Ungaris ja Poolas on teisiti tasub lugeda MaarjamaaMaarjale.ee
m
mitte/ 21. detsember 2016, 13:15
ei tule harjuda, vaid harjutatakse harjuma ja teadlikult

s
Stanilaw Lemil/ 21. detsember 2016, 13:12
on ulmejutt misjonärist, kes maandub planeedile, kus on väga vastutulelikud inimesed. Ta kuulutab neile Kristust kui ristilöödut, selle peale löövad äälienid ta lahkesti risti, sest arvavad, et see ongi tema suurim südamesoov. Kas Lobjakal on ka äkki samasugune soov, mis ootab vastutulelikke?
v
vastupidi/ 21. detsember 2016, 21:53
Lobjakas võiks olla veel julgem oma väljaütlemistes!Ta ei ole loll ja teab väga hästi,kust jalad välja kasvavad.Ta võiks öelda,et valge rass on määratud hävitamisele!
a
aus vastus / 21. detsember 2016, 13:06
lobjakas harjugu ära sellega, et 1 päev uued eestlased lennutavad ta kuule.
a
Ahto Lobjakale/ 21. detsember 2016, 13:05
Olge palun nii mees ja minge öelge seda mõrvatud Urbani ja turuliste lastele, kui mees olete, vaadake samal ajal neile lastele silma. Kardan, et te pole selleks piisavalt mees. Isegi piisavalt inimene mitte.
h
Haige kuju.../ 21. detsember 2016, 12:27
Eks sa siis harju, ära suru teistele peale!
H
!/ 21. detsember 2016, 12:38
Harjuma pead sina. Ma oletan, et küllap tema ise oma turvlisuse eest hoolt kannab.
t
to Lobjakas/ 21. detsember 2016, 12:51
Tee meile teene ja ära oma lollust rohkem eksponeeri.
Terrorismiga ei harjuta, vaid see tuleb otsustavalt elimineerida. Kui sa Lobjaks tahad terroriga harjuda, siis mine ja harju üksi, kuskil terroristlikus riigis. Kui riigi juhtkond ei suuda terroriga võidelda, siis on nad läbi kukkunud, niisamuti nagu lobjakas oma rumalate artiklitega.
j
jah/ 21. detsember 2016, 12:25
see kõlab halvasti, sama halvasti kui peast lobjakatega (avanditega, võigemastidega) tuleb ära harjuda
t
to 12. 19/ 21. detsember 2016, 13:44
Mulle tundub pigem, et krat Pärnust on palgaline kommentaator.
s
Selline palve ehk soovitus/ 21. detsember 2016, 12:19
Jätke igasugused "krat" ja muud tähelepanuta, tegemist on kas raske isiksusehäirega või lihtsalt teie üle irvitava tegelasega kes lihtsalt "tõmbab saagi käima" ja kellega te ISE kaasa mängite.
Olge arukad- see kulub ära.
a
Ahter Tohlakas/ 21. detsember 2016, 12:14
Miks peab kustutama? See pole ju vihakõne.
Kes harjub, see saab tasuta Baka Multikultitolerastiateaduses? Ikka peab olema täitsa mitokondri tasemel, et sellist jama suust välja ajada. Kuigi meie tolerastid ajavad ka tühja mula - inimsusevasane kuritegu, aga saage aru ja ärge vihastage - siis tekib paratamatult küsimus. Kui see oleks juhtunud autori lähedasega/sõbraga/tuttavaga? Kas ka siis tuleks sama jutt lindilt? Taolise asjaga ei saa harjuda! Ei ole võimalik võtta "igapäevasena" reaalset ohtu inimeludele ja naeratada. See on näide kuhu võib jõuda "õigus- ja taluvusriikidega".
./ 21. detsember 2016, 13:27
"Kuigi meie tolerastid ajavad ka tühja mula - inimsusevasane kuritegu, aga saage aru ja ärge vihastage - siis tekib paratamatult küsimus. "
Kui nüüd mõtelda, mida hr. Lobjakas soovitab meil teha, siis ultraliberalismis võib nimekiri mõtte, sõna teo ja tegemata jätmisega palju pattu teinud tegudest, millega harjuda, ületada eksisteerimiseks vajaliku taluvuspiiri.
l
Lapsemeelsele/ 21. detsember 2016, 21:59
Lobjaka sõnum lammastele,kes viiakse tapamajja,on see,et harjuge ära!Miks lambad?Seepärast,et:"Tapalavade jumalannad ei andesta nõrkadele!"
r
Raivo Orgusaar/ 21. detsember 2016, 11:58
Need tegelased ei usu, et ajad võivad ju muutuda... ja muutuvadki! Siis saame selliste Inimsusevastase kuritegevusega tegelejatega ka tegelema hakata....
Ennem on vaja mõistusele tulla, et mitte pärast halama hakata....

m
meediapersoon/ 21. detsember 2016, 11:38
selline kodanik ongi parim toit meediale, on nõus oma nime ja näoga lollusi rääkima - ilma honorarita saab seitung skandaali ülesse - harjuge poomisega, aga kus kohas ta ise seda harjutab ?
k
21. detsember 2016, 11:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
O
!/ 21. detsember 2016, 11:46
Oleneb kes keda. Kui keegi ähvardab peaministrit, siis läheb ta kinni. Kui mõni poliitik lubab näiteks aga sadama juhtkonda maha kõmmutada, sis on kõik okey, see ei huvita siis kedagi.
s
Sulle, krat pärnust/ 21. detsember 2016, 13:25
ma olen igasugu vägivalla vastane aga mida lubjakas oma väljaütlemistega ise teeb? umbes nii et.. olge valmis eestlased, varsti voolab ka teie veri tänavatel!kas see on uusnormaalsus?parem ära vasta.
m
mees/ 21. detsember 2016, 11:21
Rahvas ise suudi! Et lubab ise enda havitada!
k
krat pärnust / 21. detsember 2016, 11:18
Politsei peab siin tapmise ähvardused kindlasti läbi vaatama ja neid inimesi karistama.
K
?/ 21. detsember 2016, 11:47
Kas ähvrdati äkki peaministrit või? Siis muidugi. Teiste puhul aga vaevalt.
j
ja nende mula mitte tasustama./ 21. detsember 2016, 11:13
Selliste harjutuste pooldajad peaks , hoobilt radikaalideks nimetama.
h
hei,lobjakas,lenda KOHE Berliini/ 21. detsember 2016, 11:10
ja räägi seda juttu leinajatele.kui sealt tervelt tagasi tuled,eks me siis proovime"harjuda".
Kui sind ei tule,ühineme kaastundeavaldusega sinu omastele.(kui neid on.)
l
Lubjaste koht on/ 21. detsember 2016, 11:07
l
Lobjakas/ 21. detsember 2016, 10:59
kes te selline olete, et ütlete TULEB harjuda? Ega ikka ei tule küll!

a
21. detsember 2016, 10:51
A la poodav peab ka algul veidi aega harjuma.
Hr Lobjakas otsige professionaalset abi!
A
!!!/ 21. detsember 2016, 10:21
Asi ongi pigem religiooni- ning kultuurikonfliktis. Viimase 1400 aasta jooksul on islam olnud kogu aeg agressiivses pealetungivas rollis ja seda edukalt. Kristluse käest on ära kistud ning islamiseeritud kogu Põhja Aafrika, Lähis Ida, Väike-Aasia ja osa Bn püüalkanit, Albaania ning Türgi alad. Korduvalt otud rünnata otse Euroopa südamesse, kuid seda on Euroopal vare, õnnetunud siiski tagasi tõrjuda. Esiteks mauride rünnakus vallutatud Hispaaniast Prantsusmaale, Poitiersi lahing vaat et Pariisu külje all. Ja teiseks osmanite rünnakudustriasse ning Itaakiasse, Viini piiramised. Kaasaja inimesed ei kujuta religioonifanaatikut ettegi. Aga ärge unustage, meie esivanemad olid XV saj. samasugused. Usk, paradiis ja õndsakssaamine oli elust endast olulise, oslemitel on see praegugi nii.
Praegu toimub Euroopa islamiseerimise uus katse sisseimbumise teel, pagulased on vaid vahend.mida kõrged usujuhid oskuslikult ära kasutavad. Samuti Euroopa humanismi ning seadusi. Lõppeesmärk pole kuutunud. Kuigi meiepoliitikud on selles suhtes kanapimedad.
s
siiski/ 21. detsember 2016, 10:55
Meie poliitikud aitavad igati kaasa, seda ei saa kuidagi kanapimeduseks nimetada.
l
liane/ 21. detsember 2016, 17:09
See näitab, et nn. demokraatia ei ole alati parim . Eks kristlik ja sõjameeste klassi ning kuningatega Euroopa suutis teise usu vastu võidelda ja selle tagasi lüüa.
See ebameeldiv salliv totakas mõistab hukka ka kõik need Hispaania Cidid jt. donid, kes julgesid rekonkistat harrastada. Jubedad sallimatud ebatolerandid.
Pürenee poolsaarel, Ungaris ja Bulgaarias on õppust võetud, miks teised küll rumalad on`?
Sellise suhtumise juures pole ime, kui mingil hetkel tunduvad rahvale päästvaks jõuks ainult mingid paremäärmuslased või sõjaväelased, kes kõva totalitaarse korra kehtestavad.
n
nomisnüüd/ 21. detsember 2016, 10:14
Lobjakas jt seesugused paluvad võimatut - inimene on psühholoogiliselt sedasi üles ehitatud, et surmahirm ja rünnak enesekaitseks on temasse sünnihetkega sisse kodeeritud. Lobjaka sugused võivad vastutasuks saada maailmalt vaid näitemänge. Mõned psühhopaadid on aga üldse ilma jäetud normaalsetest tunnetest (teaduslikult tõestatud). Looduse vastu ideoloogiaga on võimatu minna, tulemus saab olla ainult kunstlik.
S
!/ 21. detsember 2016, 10:30
Surmahirmust on tugevam vaid fanatism. Eriti religioosne. Pommivööd surma ju ei karda. Sest nad on veendunud, et märtriks saades kustutab Allah kõik nende varasemad patud ja nad saavad otse paradiisi, aukohale. Kus on varjulised ja jahedad aiad, vulisevad veed, rikkalikud toidulauad ning neid teenivad inglid. Lisaks kingib armuline Allah igale usumärtrile veel ka vähemasti üheksa süütut neitsit. Kes on muuseas erilised, sest pärast vahekorda taastub neil uuesti neitsinahk, süütus.
Nii on vähemasti kirjutanud ning jutlustanud auväärsed hallihabemelised mullad ja imaamid. Juba sajandeid. Ju see siis peab ikkaõigus kah olema. Seepärast nad surma ei kardagi.
e
ei saa nõustuda/ 21. detsember 2016, 10:59
Pommivööd on sundvaliku ees, kas täidad käsku või sind lastakse maha käsu andjate poolt. Väga lihtne "fanatism." Plahvatuse ebaõnnestumisel lastakse samuti maha. Ka lobjakatel on ka tukk kuklas, et sellist sousti genereerivad?
l
Lobjakatest/ 21. detsember 2016, 12:13
Selliste väidete väitjatel on väga rasked isiksusehäired. Segu düssotsiaalsest ja nartsissitsislikust isiksusehäirest.
t
to ei saa nõustuda/ 21. detsember 2016, 12:41
Nii et vabatahtlikke paradiisi püüdlejaid üldse polegi? Kust sellised üldistused, selline kompetentsus antud küsimuses. Just nagu kirjutaks pommivööde värbaja ise oma memuaare.
n
nomisnüüd/ 21. detsember 2016, 12:50
to: !
Ka see ajupesu on andnud kunstliku tulemi, sest päriselt ei saa neist keegi teispoolsuses sellist elu nautida nagu käesoleval sajandil muinasjuttude tasandil tõe pähe võetakse. Täiesti kreisi, kui ebaühtlaselt on üle planeedi toimunud inimareng! Islam ei ole mingi usk, on ideoloogia. Arvestades, mis Euroopas toimub, ei ole sugugi võimatu, et avatud piirid oli osa suuremast plaanist. See "mugavus" on ettekääne. Jaapani kamikazedest saan ma väga hästi aru, nemad läksid vabasurma oma riigi kaitseks.
T
...../ 21. detsember 2016, 09:53
Tavainimesed peavad terrorismiga harjuma, aga igati turvatud riigimehed ei puutu praktiliselt sellega kokku. Väga küüniline avaldus.
J
!/ 21. detsember 2016, 10:34
Juba isake Marx kuulutas, et olemine määrab teadmise. Kui endal on elu turvaline, ei siis teiste pärast juba ei muretse. Nii nagu ülesöönu nälginute pärastki. Näiteks kes elab jõukas Viimsis, kus on igal pool turvafirmad ja kaamerad, see ei saa aru näiteks kohtlajärvelase hirmudest ja hääletab rahumeeli järjekordse politsei koondamislaine poolt.
k
kõik on näiline/ 21. detsember 2016, 11:10
kui sa pimedas noa otsaette saad, siis võid ainult sellega harjuda,st ahto lubjane võib sellega harjuda
i
ikka veel/ 21. detsember 2016, 09:27
pole seda haiget isoleeritud? Kiirustage politsei.
a
A curse from Egypt./ 21. detsember 2016, 09:20
Mida te kurat targutate, et me ei tohi karta ja peame sellega vaid leppima. Inimesed ei kardagi vaid vihkavad seda asja. Me nüüd naudime nüüd neid vilju mida üks suur riik suutis korraldada, aga nüüd passib kõrval, kui miljonid sh hullud euroopasse pääsevad.
On üks asi mis meid sunnib neid paadipõgenikke aitama on euroopa solidaarsus. Aita ka oma vaenlast, mis sest et peale kuristikust üles aitamist lööb meile noa selga. Ükski heategu ei jää tasuta. Aga miks siis aidatakse paadipõgenike on, sest me ei ei saa neid lihstalt surema jätta. Aga kui ned inimesed tulevad miks siis neid Allah ei aita, ise muudkui karjudes Allah aidaku meid jne. Kui Allah ei aita siis tuleb Euroopast appi Kristlus.
ä
ätt./ 21. detsember 2016, 07:42
Saksa rahvust pole nagu enam olemaski.On segu vene,jänki,türgi rahvuste järeltulijatest ! Elades mingis karma võla kammitsates lasevad nad moslemitel täielikult pähe istuda,need kes algul tulid musta tööd tegema on hakanud üha enam peremehetsema.Tulge kõik !! Frau Merkeli hüüdlause.
Kui kui praegu toimuv ei tee meid ettevaatlikuks siis mis üldse teeb ?
h
harjugu ära/ 21. detsember 2016, 05:54
Mul vererõhk tõuseb kui seda lobjakat näen jälle kuskil. Ma harjutaks teda poomisega näiteks.
a
Aga/ 21. detsember 2016, 17:46
Lobjakas ei saagi ju midagi muud rääkida. Omal ajal tegi ta propagandat immigrantide maaletoomiseks. Nüüd kus need oma veretöid teevad, ei jäägi tal muud üle, kui manitseda - harjuge ära. Lobjakas ei taha tunnistada, et ta sellist asjade käiku ette ei näinud. Ja selline tahab analüütik olla!

m
modedele/ 21. detsember 2016, 04:24
Miks te lubate psüühiliselt haigel inimesel kratil Pärnust siin lollusi kirjutada ?
Kas moded üldse kontrollivad, kes mida kirjutab ?
See on see, kui psüühikahäiretega inimesed ennast ravima ei pea.
m
Modeeele/ 21. detsember 2016, 09:19
See Krat ongi Lobjakas ise,skisofreenia kaugelearenenud faasis. Meeltesegaduses ei saa aru kes ta on ja mis on normaalne. Päris tülgastavad tegelased mõlemad. Samuti ei mõista ka mina,miks kustutatakse suhteliselt asjalikud kommentaarid aga Krat-Lobjaka stiilis kommid jäävad kõikjal püsima.!?
k
krat pärnust / 21. detsember 2016, 11:21
Minge sõimake oma suguseid. Mina ütlen oma arvamuse välja.
k
Kalmer50/ 21. detsember 2016, 18:06
murixid nänni oma ütlemiste vahele?
t
To: Krat.../ 22. detsember 2016, 00:08
Krat... Vaata tihedamini seljataha,vahest hammustab ka omaenda vari ploomid küljest.
a
arvamus/ 22. detsember 2016, 20:49
mingil juhul ei tohi arvamusavaldusi piirata.See on väga tähtis ,et me teaks millised arvamused meid ümbritsevad.Pole mõtet pead liiva sisse peita!
a
Ainult üks küsimus/ 21. detsember 2016, 03:09
Kust jookseb piir? Mitu eurooplast peavad läbi migrantide terrorismi surema, mitu naist last vägistatud saama enne, kui Euroopa olematud liidrid aru saaks, et euroopalikud väärtused kaotavad oma väärtuse selleks ajaks, kui vaenlane sul noaga juba kõri kallal on ja kõrilõikajad su lapsi ja naist vägistavad! Mitu inimelu on hind? 1000? 5000? 500 000? Kõik 500 miljonit?
l
21. detsember 2016, 11:11
Lihtne turu reegel on: mida rohkem üleliigset kaupa seda väärtusetum, see ongi see, mida migratsioonipoliitikaga taotletakse. Inimelu väärtusetuks muutmine ja inimõiguste kaotamine.
u
Uskumatu/ 21. detsember 2016, 02:45
Et tark mees ajab iba, mida saaks kiiresti takistada. Uskumatuna ei tundu see aga siis, kui näha mehe suuremat eesmärkki: propageerida siionijudaistide plaani hävitada tema enda järelpõlv. Ta vist tunneb kaitstult. ida ma ennustan, on see, et see paugatus käib ükskord targa Lobjaka enda pihta, ning kui ellu jääb, siis saab aru oma mutrikese rollist...
t
Teadaolevalt/ 21. detsember 2016, 17:02
Lobjakal järelpõlv puudub, ei ole lapsi ja arvatagi , miks see nii on. Sellest ka tema inimvihkajalikud avaldused.
k
21. detsember 2016, 01:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
0
01:06/ 21. detsember 2016, 10:53
Lõpeta see jauramine, sinu hüsteeriale ja pagulaslembusele peaks ka rohtu leiduma.
k
krat pärnust / 21. detsember 2016, 10:54
m
Mida veel/ 20. detsember 2016, 23:43
Miks peaks keegi harjuma terroriga? Kõik pagulased sunniviisiliselt tagasi kust tulid. Tsiviliseeritult elada ei taha, kadugu ja võtku need harjujad ka kaasa.
ä
Äkki/ 20. detsember 2016, 23:27
talitaks nüüd sel moel, et paristunud ilmavaate ja lobjastunud ajudega punaste hüsteerikute haiguslugusid ei levita?
K
???? / 20. detsember 2016, 23:12
Kõlab halvasti aga kas meil tuleb lapsi selleks kasvatada et ''pagulased'' saaksid oma vajadusi SOS olukorras rahuldada....
p
21. detsember 2016, 11:12
Pizzagate ei olnud kuidagi pagulaste teema.
a
Aaaahtooo!/ 20. detsember 2016, 23:04
Kõlab küll halvasti, Ahto-poiss. Kohe nii halvasti kõlab, et on jälle kinnitust saanud - sa oled peast soe. Lepime aga seniil-autoritaarse EU kontinenti vigastava poliitika ja selle tagajärgedega! Täiesti arusaadav, Ahtokene. Ja nüüd rohtu võtma, põdur ripatsajakirjanik. Võta korralikult arsti kirjutatud tabletid ära, muidu kipud peast soojana meedias jaurama.

k
kodanik/ 20. detsember 2016, 23:02
Tolerastid teie harjuge aga meile see ei sobi
n
Naine/ 21. detsember 2016, 11:38
Just, Tolerastid peaksidki reklaamima ennast, et kui vägistada ja peksta tahate siis tohite ainult meiega kõike teha. Normaalseid inimesi ei tohi puutuda. Oleks aus vähemalt.
a
Ann/ 20. detsember 2016, 22:47
Vastupidi, see on asi, millega ei tohi leppida.
j
JA SELLELE,KES AHTOGA NÕUSTUB/ 20. detsember 2016, 22:42
Nõustuge või ühinege,aga kas see kommentaarium ,just praegu ,s`okis rahva peale n.ö sülitada, on õige aeg ja koht! Mida Sina haritud inimene sellega taotled?!
l
Lembit/ 20. detsember 2016, 22:57
Autori arvamused ei meeldinud mulle juba ennegi, nüüd sain sellele ainult kinnitust.
v
velts/ 20. detsember 2016, 22:39
Ai jeerum küll - ja sellise ajupuudelise selliga käisin kunagi koos koolis :))I
n
No/ 20. detsember 2016, 22:32
egas ei harju küll.Kuidas saab harjuda vägistamiste,piinamiste,tapmiste ja kõige selle halva ja kurjaga?Kas uus poliitiline mood?No anna mõistust ja kannatust autorile.
q
quo vadis?/ 20. detsember 2016, 22:26
Enne euroliitu euroopas reisides ei tulnud pähegi, et peaks plahvatavat pommivööd või hullunud rekkat kartma. Nüüd nn avaliku elu tegelased pitseerivad, et see normaalsus. MIDA SIIT JÄRELDADA?
i
21. detsember 2016, 11:20
J
ФСБ/ 20. detsember 2016, 22:22
b
Bretooni linnuvaatleja/ 20. detsember 2016, 22:14
Ei ole arst, aga pakun, et tegemist on patoloogilise altruismiga. Või siis ehk on tegemist Stockholmi sündroomiga. Ei tea, ei tea . . . kurb igal juhul.
Aga jah, kui me ära ei harju, siis tuleb KaPo ja paneb ka meile diagnoosi, et oleme vihaõhutajad või kes teab mis veel. Või siis jääme tööst ilma, või siis viiakse meid sunniviisiliselt mujale elama, või siis isoleeritakse muul viisil - ühesõnaga tuleb nüüd KÕIGEGA harjuda, mitte ainult terrorismiga.
https://www.youtube.com/watch?v=K63PN2bxAXE

e
Euroopa hävitajate ja nende suuvoodrite uus tase :/ 20. detsember 2016, 22:10
nende endi poolt Euroopasse imporditud terrorismiga tulevat kaaskodanikel lihtsalt "leppida" . Aga äkki peaks Haagi kohtu ette viima mitte ainult merkelid ja hollandid vaid ka lobjakad.
k
kunagine NSVL/ 20. detsember 2016, 21:33
Nagu vene ajal tsensor on ees
r
realist/ 20. detsember 2016, 21:33
Tänu sellistele arvamusliidritele ja massilisele ajupesule liigub terve euroopa kiirkäigul hävingu suunas. Siin ei ole harjumisega midagi pistmist, vaid EU juhtide valede otsustega. Iga mõistusega olevus saab aru, et terrorism on tekkinud euroopasse koos sisseimporditava immigrantide massiga. Ausalt öeldes oleks isegi häbi soiguda mingisusgusest harjumisest, selle asemel, et kontrollida riigipiiri ja vajalikul hetkel võtta püss kätte...
s
sdf/ 20. detsember 2016, 21:29
a
Aivar/ 20. detsember 2016, 22:14
Ära selliseid linke postita, käsi hakkab olematut püssi otsima. Nagu prussaka kari.
m
Madis/ 20. detsember 2016, 22:57
Vanasti toodi Aafrikast orje, nüüd tulevad ise.
n
no/ 21. detsember 2016, 15:33
vanasti oli ka Eestis pärisorjus...
k
küsimus/ 20. detsember 2016, 21:20
Kas ka vägistatule ütleb ta, et harjugu edaspidi ja see on uus normaalsus?
s
see on/ 21. detsember 2016, 09:23
k
20. detsember 2016, 21:15
kahju,et modedeks on piiratud silmaringiga inimvihkajad Nende eesmäörgiks on rahva suu kinnitoppimine Kõik peavad mõtlema ühtmoodi totralt Oleks sobilik end is vabatahtlikult surma saata See oleks ülim sallivus ja kuulekuse tipp. Elagu lollus,pugemine ja mõistuse puudumine!
l
20. detsember 2016, 21:13
loppa ei armasta keegi .
Kaju polegi,sest ta sulab koos soojade ilmade tulekuga.
v
viljandlane/ 20. detsember 2016, 21:13
Mis tobe jutt?Kõlab umbes samuti,et inimene harjub kõigega,ka poomisega.Algul siputab veidi ja hiljem ripub ilusti rahulikult....Mina ei harju sellise jamaga kunagi,et tulevad võõrad,toovad kaasa oma meile täiesti vastuvõetamatud tavad ja laiutavad siin eestlaste maal!

i
ise / 20. detsember 2016, 21:10
ma ei hakka isegi vahepealseid kommentaare lugema ja ütlen otse -kuul pähe sellisele urodile
a
Aix/ 20. detsember 2016, 20:55
Loodan et ISAD üleval mõtlevad natuke, sest on mida mõelda...meil on veel väike võimalus....aga sellise julmusega ei harju mina kunagi... hakkan vastu ja valimatult...
k
kus siis/ 20. detsember 2016, 20:55
see teinelollakas paris on? Juba peos ja joogid sees, et vat kui hästi läks täna. Mõlemad mehed vihkavad elu, inimesi ja lapsi. Naistest ei oska öelda.
ü
ühe saates oli see paris/ 22. detsember 2016, 17:08
tema on praegu lapse hoolduspuhkusel ja seda meie õnneks, üks tolerant vähem meid õigele teele juhtimas.
s
see / 20. detsember 2016, 20:50
haige lobjaks peab ilmselt pidu nende sündmuste taustal, sallivatel hea päev täna.
v
võtame rahulikult,lobjakas/ 20. detsember 2016, 20:50
käis ööistungil ja pole veel kaineks saanud.
k
Keskealine naine/ 20. detsember 2016, 20:49
Inimene lihtsalt naudib oma ütlemisi.
a
a miks siis kui mina naudin oma ütlemisi, / 20. detsember 2016, 20:52
neid siin ei avaldata? Naer saalis
k
20. detsember 2016, 20:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
z
zrz/ 20. detsember 2016, 20:55
neid on pagulastena ca 100 mitte 11, pluss need kes harkus, pluss need kes mingil moel legaalsed noh nagu on legaalsed enamik molenbeeki "belglasi"
m
mis klassis/ 20. detsember 2016, 21:22
sa krat käid? pakuks mõtte- ja kirjaviisi arvestades viiendat
r
Rs/ 21. detsember 2016, 10:50
krat ei käi mingis viiendas klassis,vaid on sügava puudega ja istub kodus arvuti taga terved ööd ja päevad.
2
20:49Lobjastunud ja paristunud/ 21. detsember 2016, 10:59
...haige psühhopaat ei peaks siin irvitama hukkunute üle.Seda moded ei näe, kah marozovid tanki torude ees.
k
Kas näete,/ 21. detsember 2016, 18:06
kui julge on meie krat pärnust - tema ei karda. Tee väike ekskursioon Süüriasse. Tee seal tutvust paari pommivöölase ja peanüsijaga, öeldes sealjuures neile, et sa ei ole Allahi kummardaja. Aga meie siin tellime sinu mälestuseks järelehüüde Õhtulehes.
a
APPI!/ 20. detsember 2016, 20:44

v
väga lihtne - piirid kinni ja kõik korras,/ 20. detsember 2016, 20:43
ei viitsigi pikemalt sind siin kiruda, lohjakas.
k
Kannata veel pisut!/ 20. detsember 2016, 20:38
...ja varsti saad võimaluse harjutada harjumist igasuguste asjadega. Veel pisut...
l
lokk/ 20. detsember 2016, 20:32
kas ahtolollakas nägi jälle päkapikke ?
a
Ahmin õhku/ 20. detsember 2016, 20:32
Nii lolli ja jaburat teksti ei ole ammu lugenud! Kohe mitte ei pea meie harjuma sellega, saad aru lobjakas!
a
Aimar/ 20. detsember 2016, 20:25
Kahju, kui arvamusliidriteks on enamasti hetkereaalsusega rahulolevad inimesed. Kas terrorism on järjekordne tänapäeva normaalsus - teisiti sellest aru ei saa.
Kahju, et NORMAALSED inimesed oma arvamustega pildile ei pääse ja kahjuks oleme veidi selles kõik ise ka süüdi.
m
Mis / 21. detsember 2016, 18:09
arvamusliider see Lobjakas on? Ta ei jaga ju poliitikast ei ööd ega mütsi.
a
aga/ 21. detsember 2016, 19:49
selliseid esitletaksegi meedia poolt meile arvamusliidritena.
t
T.Atlas/ 20. detsember 2016, 20:19
Selline harjutamine teeb meistrist jooksupoisi.
s
sdf/ 20. detsember 2016, 20:06
Olen juba harjunud i d i o o t i d e g a, kes ajakirjanduses räägivad terrorismiga harjumise vajalikkusest.
e
ei ole harjunud/ 20. detsember 2016, 20:33
ja ei harju kunagi selliste i d i k a t e g a ära.
s
ss/ 20. detsember 2016, 20:04
moded on ka kõik tiblad või

s
ss/ 20. detsember 2016, 20:03
minu jaoks ei ole aher lubjakas mingi arvamusliider
h
hale värk/ 20. detsember 2016, 20:02
on see propagandisti leib - tööandja on täiesti ilmselt skisofreenik ja annab järjest jaburamaid korraldusi aga näe lobi teeb hädise naerugrumassi pähe ja harjub ära selle rumalusega ära - no mis sa teed kui muud tööd ei oska
h
Hämminguga ühel meelel/ 20. detsember 2016, 19:48
Jah, selgita MIKS PEAME HARJUMA? Selgita meile lihtsas,ilusas Eesti keeles -MIKS! Ja kui sattuksid siia kanti,kus on Sinu juured,saaksid minult ja usun kõigilt suurt põlgust tunda.
s
See on vaid Lobjaka arvamus/ 20. detsember 2016, 20:10
EI pea harjuma. Loodetavasti meid juhtivad poliitikud Lobjaka moodi ei arva.
t
Teet/ 20. detsember 2016, 19:47
Lobjakaga nõus, see on paratamatu arvestades praegust EU rändepoliitikat ja impotentset EU piirivalvet
m
mida pole seda pole/ 21. detsember 2016, 10:45
juudid r..s..k ajavad oma asja,ka meil.
m
maamiiz/ 20. detsember 2016, 19:46
lobjakas kuulub väljasureva liigi hulka tulevikus ,kui peidame pea liiva alla ja harjume ka nende ülemvõimu ja usuga, siis sellega et moslemid mittemoslemist mehed maha notivad,harjume et me tütred vägistavad Need kes tahavad elada,tõusevad ja võitlevad isaisade maa eest.
m
Mädanik/ 20. detsember 2016, 20:42
Isade maa on nüüd eraomand ja sellega pole kõigil ühtemoodi asja et seda tasuta kaitsta.
p
Pööriöölane/ 20. detsember 2016, 19:43
Näib, et sallivad kaabakad juba pidutsevad oma "töövõitu" ja süüdistavad kõiges parempoolseid "populiste"!
https://www.facebook.com/salliveesti/
k
20. detsember 2016, 20:47
küll on jube leht.need inimesed,kes seal kirjutavad,on terroristide mahitajad ja tuleks selle eest kohtu alla anda.
m
mõnument/ 20. detsember 2016, 19:39
Need tüübid, kes süüdimatult ja id*oodi järjekindlusega üritavad Eestisse importida nn uut Euroopa mõtlemist ("pagulased" tulevad niikuinii, terrorismiga tuleb harjuda, Eesti ilma Euroopa "liitlasteta" on ümmargune null, eestlased on vihkajad, unistame mitmevärvilisest Eestist, tere tulemast majanduspagulased jne) on minu jaoks võrdsed nende lakeidega (Barbarus, Lauristin jt), kes 1940 aitasid okupatsioonirežiimi siia.
Kui keegi üldse on Eestis arvamusliider, saab selleks olla ainult inimene, kes mõtleb Eesti-keskselt ja põhiseaduse vaimus. Varsti ei ole muidu enam Eestit ega üldse midagi mõelda.
k
Kollaborantidele ja defetistidele/ 20. detsember 2016, 20:27
tuleks iga päev avalikult jalaga tagumikku anda- Las harjuvad ära.
a
Asabolskj/ 20. detsember 2016, 19:38
Teeme inimesed tundetuteks robotiteks. miski ei morjenda,, kõigega harjund.
t
tänu meediale/ 21. detsember 2016, 10:49
ja juutide poolt kinnimakstud kirjatsuradele,on ikka ajulõputust tehtud juba paarkümmend aastat.Asi tundub vilja kandvat.Heaga see ei lõpe,eeskätt juutidele.

h
Hämminguga ühel nõul/ 20. detsember 2016, 19:38
Jah, SELGITA;MIKS peame HARJUMA.Selgita lihtsale inimesele ilusas ,lihtsas Eesti keeles Miks peame harjuma.Ja kui peaksid siia sattuma, kus Su juured on, saaksid minult- usun ka teistelt siinkandis,suurimat põlgust tunda!
h
HUUMORIKOOL/ 20. detsember 2016, 19:47
Peame
harjuma, sest Eestis on
Harjumaa
e
Ei teki kaastunnet ja../ 20. detsember 2016, 19:34
Tundub ,et Venemaa oskab veel ainukesena tõhusalt tegutseda võttes näitena aluseks aleppo
k
kuule sina lubjaks / 20. detsember 2016, 19:32
kui tahad siis harju ja harjuta. aga oma algavast ravist ei pea kõik inimesed teadma.
Imelik et tööandjad on informeerimata ?
k
krat pärnust / 20. detsember 2016, 19:27
Räägime parem millestki muust. Ma ei viitsi seda hala enam kuulata.
r
Rudi / 20. detsember 2016, 19:46
Ja sind visatigi delfi kom´mentaariumist välja? Ei imesta, sa annad isegi vantidele eestlaste sõimamises silmad ette!
k
krat pärnust / 20. detsember 2016, 20:47
Seal delfis on ikka päris d...lid koos. Siin on parem. Mind pole kusagilt välja visatud.
t
tatile pärnust/ 21. detsember 2016, 02:55
Sind pole kuskilt välja visatud? Kannata, küll tuleb seegi aeg !
Te näite lubjakaga hästi läbi saavat, sa ju viskud siin tema eest lausa vabatahtlikult ambrasuurile. Tegelikult loogiline ka, trollid hoiavad kokku-üks Brüsseli oma, teine Kremlist.
k
kuule,krat/ 21. detsember 2016, 10:51
pane endale kivi kaela ja vette,see ju peaks lähedal olema.
m
mis seal Pärnus lahti on?kust see hull sinna sai/ 21. detsember 2016, 11:07
No siis rekkatäis kingitusi sulle ISISE poolt ja ei mingeid jõule Eestimaale.Sinusugustega annab seda kohe korraldada, hullem kui Harkutäis rekkamehi, kes streigivad, et laadale saada.
l
lubjakale/ 20. detsember 2016, 19:26
kole on vaadata ja lugeda meie arvamusliidrite kahjurõõmsat terrorismi tolereerimist, teisiti seda nimetada ei saa, selle asemel, et mõtestada ja selgitada neoliberaalse globalismi tagamaid, et mis toimub, kelle huvides see kõik toimub, kuidas ennast kaitsta, kas peaksime hakkama loobuma globaalse "nähtamatu käe" annetustest ja minema oma teed. Tuleb vist hakata toetama meie rahvuslasi ja konservatiive.
o
ott/ 20. detsember 2016, 19:20
terrorismiga ei tule mitte harjuda,nagu lubjakas räägib,vaid terrorismi vastu tuleb võidelda.neil kultuurimarksistidel on ikka väga kõva masohhistlik kiiks küljes.mingi õnnetu lapsepõlve järelkajad või?
l
Lumememm/ 20. detsember 2016, 22:58
Tahtsin täpselt sedasama, Sinu 1. lauset kirjutada.
Aga polegi ju mõtet korrata seda mis niigi on ilmselge :)
i
inimesed../ 20. detsember 2016, 19:13
vaadake tv3. Seal oli Igor gräsin ja ajas normaalset juttu, nii nagu see kaos meil siin riigis on.
ETV on jätkuvalt vamemeedia.
t
taibu/ 20. detsember 2016, 19:11
koolis öpetati ,et sellistele asjadele tuleb vastu hakata,hukka möista,hävitada aga et harjuda,see on kyll uus ilming väärastunud maailmas.Seni harju,kuni sind ei puuduta,kui keegi perest kannatada saab,kas siis ka nii soiutakse...

s
seni nad ülbavad ja mõnitavad./ 20. detsember 2016, 19:11
Kes küll lõpetaks selle põgenike raha trükkimise, siis tüübil tuleb endal harjuda märklauaks olemisega.
p
Pööriöölane/ 20. detsember 2016, 19:06
See Tahharush Gamea on ikka üks jube asi, mis võtab vist viimasegi mõistuse? Ei tea, mis sousti need poisid suust välja ajavad, kes vene kroonus tööbatti sattusid, mis lausa kihasid islamitontidest! Igatahes Randpere ja Lobjakaga on need peletised küll koledaid asju teinud. See pole enam normaalsete inimeste jutt, mida nad suust välja ajavad!
v
vangi, vangi/ 20. detsember 2016, 19:06
hull lobjakas. Haige inimene.
w
wert/ 20. detsember 2016, 19:05
lobjakakuse jut ei ole vihakõne vaid terrorismi pooldamine ning õigustamine
l
lia/ 20. detsember 2016, 19:04
See kõlab mõnitavalt. Kui ta on julge mees, siis öelgu avalikult näit. p.dofiili ohvrile, et harjugu ära, et nii on õige.
Sellised inimesed ütlevad Kölni kabistamisohritele, et ärge minge öösel üksi välja ja veel parem, kui olete ka päeval silmini kinni kaetud.
Üsna lõbustav see sallivate silmakirjalikkus ja julmuse ilmingute vaatlemine. Jääb loota mingile vaesuse jumalale, et siia neid mittevajalikke inimesi ei transporditaks. Sest ajalugu on näidanud, et teatavate erimeelsuste puhul ideoloogias peavad vastavad rahvad oma maa-aladel elutsema, siis on vastatsikused suhted head.
Tõsiusklik muslimon aga lausa kohustatud džihaadi pidama. No siia Euroopasse on kari noori mehi lahti lastud ja nii nad siis lõbutsevad ja lustivad nii , nagu nad omal kodumaal ei saa.
e
Enn/ 20. detsember 2016, 19:00
Paneme ahtokesele neegri korterisse elama. Las harjub. Meie , normaalsed eestlased ei harju. Ahto tao see omale pealuu sisse või neeger taob.
m
Martin Malm/ 20. detsember 2016, 18:58
Saadaks selle Lobjaka kiirkorras Raqqa-sse harjuma.
q
QI/ 20. detsember 2016, 18:58
Kuhu kaduvad juuksed? Jätavad maha rumala pea.

c
Crack/ 20. detsember 2016, 18:55
Lubja neutraliseerimiseks on tarvis hulgaliselt vett.
k
kabjakas/ 20. detsember 2016, 18:54
ä
Ärge pahandage lolliga1/ 20. detsember 2016, 18:51
Juba 5 aastaselt oli ta nii imelik, et lasteaed keeldus temast!
a
AllahuAkbarPõmaki/ 20. detsember 2016, 18:50
Miks te olete rassistid? Need inimesed on terrorismi ohvrid!
b
beti/ 20. detsember 2016, 18:48
Issand kui haige ! palju neile makstakse selle loba eest? tillita mehe jutt .
ä
ää/ 20. detsember 2016, 18:47
Teeks ettepaneku saata mees harjuma Lähisidasse. Kui on päris ära harjunud, siis toome koju, mis harjumisest järgi jääb.
t
tule taevas appi/ 20. detsember 2016, 18:44
ja meedia laseb veel sellisel lobjakal kaasa ilkuda?? Täiesti absurd, kas kõik sallivad tähistavad koos lobjakaga?? Vangi panna..
m
meedia on ju sellistega ühes pundis,/ 21. detsember 2016, 10:54
eriti need juutide poolt rahastatud erakanalid.
e
ega veel/ 20. detsember 2016, 18:44
Ega iga lubja-piider ei ole veel arvamusliider, olgugi, et sionistlikus meedias talle sõna antakse.

a
A/ 20. detsember 2016, 18:44
Kas kõik ,kes ei soovi harjuda , on äärmuslasad ?
a
adventist/ 20. detsember 2016, 18:54
Jah,kui nähalse,et ei harjuta,siis algavad represioonid.
a
A / 20. detsember 2016, 18:42
Lobjakas ,kas sa sellega tahaksid leppida ,et Euroopa Liit oma multikulti ja muude perverssustega kuradile käiks !
m
marks/ 20. detsember 2016, 18:41
Poleks pigisid siia vedanud , poleks ka vaja karta et keegi su maha koksab,
h
heategu&karistus/ 20. detsember 2016, 18:40
Lobjakas on ju kogu aeg globalistide ruuporiks olnud, nii ka seekord - me sebisime miljonid võõrad n.ö. hea tahte aktina Euroopasse, nüüd mõned nondest tapavad meid aga pole midagi - selline oligi plaan ja kõik see toimib ju lausa õlitatult. Rahvusriigid hääbuvad,riigipiirid kaovad,võõramaalased kolivad valitsuste toel enesestmõistetavalt meie koju sisse jne jne
t
türabel/ 20. detsember 2016, 18:45
Las Lobjakas harjub kuni hellad kellad läinud. Meid see ju ei peaks puudutama.
a
adventist/ 20. detsember 2016, 18:39
Kõiges on süüdi USA,Vatikan ja kõik lääne massoonvalitsused,sõjad ja pagulasprobleem on nende tegelaste toodang.
i
irw/ 20. detsember 2016, 18:38
Kas lobjakatele pähe ei tule, et probleemi saab lahendada väga kergelt ja aastakümnetega sissetöötatud rada pidi? Piirid kinni oleks lahenduse nimi! Miks kogu teeam kohutavuse juures keegi ei julge mainida, et ehk järsku keelaks metslaste riiki pääsu? Vastuseks täielik vaikimine j a küsija ning küsimuse ignoreerimine...
m
maeitea/ 20. detsember 2016, 18:38
Nad ei saa ikka aru, et elekter päästab, tellige õlled koju kulleriga, tõmmake vett peale, elekter müüb!
a
aga/ 20. detsember 2016, 18:34
selle mehe peaks politsei kinni võtma ja selgitama kes ta selline üldse on.uurige vähe tema tausta .millega ta seotud on et sellist möla ajab.kinni vaja panna sellised ju.
h
HUUMORIKOOL/ 20. detsember 2016, 18:42
Küsid kes ta on?
Vastan: ta on naiste lemmik.

s
see lobjakas / 20. detsember 2016, 18:31
o
oi kui/ 20. detsember 2016, 18:31
loll jutt, tule taevas appi.
m
Mõistus pole enda teha/ 20. detsember 2016, 18:31
Pehmete seintega tuba on selle hullu koht!!!
p
pepe/ 20. detsember 2016, 18:30
Artiklit lugedes tekkis kohatu küsimus, et kohus määras psühhiaatrilise ekspertiisi ju Kenderile mitte Lobjakale?
l
lobjakas on haige inimene/ 20. detsember 2016, 18:30
ärge trükkige seda vihakõne, appi kui haige inimene.
l
20. detsember 2016, 18:29
Lobjaka seisukoht muutub, kui šrapnellid läbistavad tema keha ning lööklaine rebib mõne ihuliikme. Äkki joppab? Ikkagi soovide aeg.
r
respekt/ 20. detsember 2016, 18:34
7
7.päeva adventist/ 20. detsember 2016, 18:26
Mina erinevalt Lobjakast näen eelkõige Merkeli käekirja kõige taga.
a
Andres/ 20. detsember 2016, 18:40
See on merchel&juncher hunta genotsiid põlisrahvaste kallal.Raviks on ainult nürnberg2.
t
teadmiseks/ 20. detsember 2016, 19:15
Nürnbergi protsessi juhtisid samad jõud,kes rahastasid ja alustasid mõlemad maailmasõjad.See programm on vana juba 300 aastat.uurige massoon Newtoni stsenaariumit.
t
tubli lobjakas/ 20. detsember 2016, 18:26
Tänu sinusugustele tekkinud raev hoiab patrioote moraalselt võitlusvalmis!Jätka samas vaimus!

j
jaaaa :D/ 20. detsember 2016, 18:26
Loomulikult tuleb harjuda, nagu poomisegaki, sest seda korraldavad ju meil võimul olevad jõmmid, mis teha! :D
l
Loodetavasti saad seda!/ 20. detsember 2016, 18:25
Aga püüa olla siis ikka "mõistev".
a
Andres/ 20. detsember 2016, 18:25
Harjume terrorismiga, debiilsete "arvamusliidritega" juba harjusime. Oleks juurdegi vaja.
7
7.päeva adventist/ 20. detsember 2016, 18:21
Kuni rahvas teab,et süüdi on eelkõige ja alati Merkel ja tema poliitika pooldajad üle Euroopa,seni võib olla muretu rahva vaimse tervise pärast,aga kui kogu meelepaha langeb ainult pagulastele,siis on valitsused oma eesmärgi saavutanud.
i
immuunne/ 20. detsember 2016, 18:20
käib kõlakas, õhkulendas järjekordne lobjakas...
h
Haige olend see lobjaks/ 20. detsember 2016, 18:17
Ahto Lobjakas mis sul aju asemel seal üleval on , et nii lolli juttu ajad?!?
l
Lubjakal/ 20. detsember 2016, 20:57
on aju asemel VAAKUM. (kaasneb raske puudena, kui raseduse katkestamine ebaõnnestub)
ä
Ärni/ 20. detsember 2016, 18:17
Lobjakas on vanaema suure ja raske t.issiga pähe saanud
k
kkk/ 20. detsember 2016, 18:16
Jumal tänatud, et meie esiisadel oli piisavalt mune, et "harjumise" asemel võidelda..

a
Alar1/ 20. detsember 2016, 18:14
Keegi võiks selle lobistaja terroriseerimise kohe tõsiselt nüüd ette võtta. Kohe iga päev võiks tema kallal mingi terroriakti toima panna. Tahaks näha, kuidas ta sellega ära harjub.
s
siim/ 20. detsember 2016, 19:22
Veel parem kui keegi maksaks mingitele pagulastele,kes talle korraliku keretäie annaks ja seda avalikus kohas ja pärast saaks ta veel süüdistuse rassismis kaela,sest tunnistajad ütlevad nii,
h
huvitav/ 20. detsember 2016, 18:14
kommentaaride juures on; "Teata ebasobivast kommentaarist" nupuke, aga miks pole artiklite juures nupukest "Teata ebasobivast autorist" mh, ah seltsimehed?
selle lol.aka ja temasarnaste roiskuvat soigumist ei saa enam lugedagi, oksele ajab, ausalt.
n
20. detsember 2016, 20:08
Nõustun selle osaga, mis võimaldab sisu tootjat filtreerida. Ilmselt kujutaks see netimeedia tulevikku, kui lähtuvalt tarbija eelistustele toodetakse väikeste eksklusiivsete partiidena ka sisu. Umbes sama teeb osaliselt praegu juutuubi keskkond. Aga jah, nii ühe kui teise meediaväljaande kuvand netimeedia võimalustest on ajale jalgu jäänud.
h
harju ära!!!/ 20. detsember 2016, 18:13
täitsa segi...siin ravi ka enam ei aita
m
Mis seal mõista on? Kuidas tegu- nõnda palk!/ 20. detsember 2016, 18:10
Lobjakas võib ju kõigega harjuda , sõja, katku ja näljaga aga islam Euroopas pole paratamatus vaid kutsutud ja otsitud paratamatus, millega leppida ei saa!
https://youtu.be/buQDE-NXJWs
o
OMG/ 20. detsember 2016, 18:08
miks lubatakse sellistel raske vaimupuudega tegelastel veel kusagil midagi suust välja ajada
h
Hr. Lobjakas,/ 20. detsember 2016, 18:07
tabagu Teid isiklik kogemus. Siis rääkige edasi.
h
härra?????/ 21. detsember 2016, 10:09
nimetada lubjakat härraks on ilmne liialdus
k
kobjakas/ 20. detsember 2016, 18:06
t
Tasuja/ 20. detsember 2016, 18:00
Terroriga võitlemist tuleks alustada just sellest tegelintskist ,leiti alles arvamusliider süda läheb pahaks

t
tõdemus/ 20. detsember 2016, 17:58
marksism on nakkuslik vaimuhaigus
t
tõesti/ 20. detsember 2016, 17:55
ka näost on näha, et tegemist on haige inimesega, väga porine see lobjakas
H
????/ 20. detsember 2016, 17:54
Huvitav, kas järgmisena ütleb Lobjakas: "Kõlab halvasti, kuid ka vägistamisega tuleb harjuda"....????
k
Kõlab imelikult küll,/ 21. detsember 2016, 18:33
aga just niimoodi ta praegu mõtlebki. Välja ta seda ei ütle, seda sisaldab niigi tema praegune artikkel.
m
muud midagi/ 20. detsember 2016, 17:54
ajatolla ahto ajab allahi asja
o
Ossi/ 20. detsember 2016, 17:50
Ei tea, kui tal keegi seal inglismaal hambad kurku lõõb, kas läheb ka peegli ette ja ütleb endale "Ahto, see on nüüd uus normaalsus, harju sellega?"
s
Salliv Eesti/ 20. detsember 2016, 17:47
Psüühiliselt haige inimene. Miks haiget inimest promoda? Terve mõistusega inimene ütleks, et terrorismi vastu tuleb võidelda karmilt ja vahendeid valimata. Tema ütleb, et harjuge parem ära, sest me soovime neid terroriste ka eesti veel juurde vedada. Kui mina selle vasakäärmuslase vanem oleks, ütleks ma tast kahti silmagi pilgutamata. Pigem õudne lõpp kui lõputu algus.
a
Ak/ 20. detsember 2016, 17:46
No selge siis. Hakkavad rahumeelsed Allahid varsti meil ka pommitama ja tapma. Nende tegelik arv on meil siin riigis suurem kui meedias räägitakse. Tänavapildis näha üha rohkem tõmmusid härrasid. Eelmine kommentaar suunati "modereerimisele". Ehk siis selektiivne sõnavabadus nagu mujal meedia väljaannetes. Ei mina hakka neid iial tolereerima.
r
Rudi / 20. detsember 2016, 17:46
Ehk tuleb tuttav ette : Täna oleme kõik berliinlased....
r
Rudi/ 20. detsember 2016, 17:49
....Ja siis kölnlased, siis stockholmlased.... ja nii saame kõigi euroopa linlased olla....

k
kapp/ 20. detsember 2016, 17:46
lõpetage võitlus,ükskõik siis millega.kaua võib.
võitlus terrorismiga,võitlus rahu eest,võitlus iseenda ja teistega.
rahu nimel ei pea võitlema.
t
Tim/ 20. detsember 2016, 18:22
See on haiglane mõte,et rahunimel ei pea võitlema.On ju ütlus tahad rahu, valmistu sõjaks.
v
Veel/ 20. detsember 2016, 18:26
üks sünnist saati puudega EAJ sai sõna sekka.
a
Aasta lõpu mõtisklus/ 20. detsember 2016, 17:45
...terrorismist ja tervislikust toitumisest saame alles siis aru kui mõistame lühikest tõde. Valitsustevahelised (Riikidevahelised) sõjad kestavad aastakümneid. Terrorism on sellekõrval nagu vaktsineerimise kabinetis tehtav süst " suts ja valmis". Teise Maailmasõja algust kronoloogiliselt vaadeldes näeme,et Esimene Maailmasõda polnud veel lõppenud kui juba erimeelsused kujundasid seda teist . Filmikaadritest lähtuvalt ...kui jälgida tegevust tundub mõnikord isegi huvitav olevat kuidas inimene (kaugemal olevat) inimest tapab. Kaadrid laevadelt, kaadrid suurtüki patereidelt, kaadrid poomistest kui kohal on kirikuõpetaja. Vaadake ja imestage mis selle kõrval on terrorism ?
k
kas/ 20. detsember 2016, 18:08
nii rumalaks minnakse arvutimängudega?
s
siim/ 20. detsember 2016, 19:31
Siin sulle üks film mõtisklemiseks,võib olla saad siis aru,et sõdu ei põhjusta mitte rahvusriigid vaid maailma eliit,
https://www.youtube.com/watch?v=U1Qt6a-vaNM
a
ants/ 20. detsember 2016, 17:45
Kas Lobjakas on normaalne? Ilmselt mitte- ja niisuguse inimese arvamus leiab tee meediasse.
d
Diagnoos/ 20. detsember 2016, 22:10
Lobjakas on see, kes terroriseerib meid oma väljaütlemistega. Tema väljaütlemised tekitavad vihatunde, seega on tema vihakõne põhjus, millega peaks esmalt tegelema.
l
leo/ 20. detsember 2016, 17:44
Midagi taolist rääkis kunagi ka natside peapropagandist Goebbels, kes ütles,et tuleb harjuda uue natsliku maailmakorraga. Tundub siiski, et taolised terrorismi ja terroristide varjamatut õigustamist ei saa seostada teatud tegelaste vaimse " tasemega". Asi on selles, et meie vana - uuskommunistlikud võimulolijad, kellele kangesti meeldivad meie suure idanaabri tegemised, annavad teatud " arvamusliidritele " käsu luua Eestist kuvand kui kindlalt postkommunistlikust ja ebademokraatlikust riigist, kus nii nagu nõukogude ajal igasugust totalitaarset poliitikat ellu viidi. Oleks vist naiivne arvata, et taolisele riigile tuleb keegi ohu puhul appi
b
ben z car/ 20. detsember 2016, 17:42
Hallo Ahto , mina olen terve elu elanud Eestis ja pole veel - rõhutan veel kuulnud pommiplahvatusi !
s
siis on sul vedanud/ 20. detsember 2016, 18:07
90´aastate algul ei olnud see väga harv tegevusd.
ä
Ärgem ajagem / 20. detsember 2016, 19:53
ühte patta, üheksakümnendate maffiasõda ja rünnakuid tavaliste inimeste suunas! Lepime nii kokku onju!
a
Ak/ 20. detsember 2016, 17:42
Ei iial. Miks mingi "ahv" peab dikteerima reegleid? Tema asub võõrriigi territooriumil. Allugu meie reeglitele ja kultuuriruumile. Eks varsti ole näha "rassistlike" rahvaste omakohut rahumeelsete "Allahu Akbaride" vastu. Kellegi kannatus ei ole igavene. Huvitav kelle taskud täienevad selle massilise võõrliigi impordiga? Tänavapildis on juba näha tõmmusid härrasid üha rohkem. Meedias muidugi ei kajastata nende tegeliku arvu. Vabandan ette juba kui kedagi solvasin, aga selline on mu isiklik arvamus ja terminoloogia antud teema kohta! Loodetavasti ei "kao" see kommentaar.
e
EI LEPI!!!/ 20. detsember 2016, 17:41
Siis võiks juba sellise teadustuse tulevikus meedias sisse viia: "Täna, kes te viibite rahvarohketese kohtades, harjuge ja leppige võimalusega, et te ei jõua kunagi koju oma lähedaste juurde". Käi kuradile oma jutuga va lobjakas!
l
lisaksin:Ma ka ei lepi/ 20. detsember 2016, 17:49
ja lobjakas,mine harju Berliinis v Pariisis.
a
Ahto Lo**akas/ 20. detsember 2016, 17:37
Mille või kelle agent sa õieti oled?? Terrorismi toetaja. Nii, nagu on terrorismi toetajad ka kõik need, kes Süüria terroristlikke mässulisi ülistavad ja Süüria siseasjadesse sekkuvad.
Tahaks ühtlasi kõigile südamele panna, et Lobjaka-sugustega ei tohi harjuda, olgu neid kui palju tahes.
t
Ta/ 20. detsember 2016, 17:39
pole agent,vaid tunneb ilmselt rõõmu olnu üle.

n
no/ 20. detsember 2016, 17:36
miks sa lobjakas küll jõuluturul polnud
aga kebi kähku Saksamaale kohale, küll juhtub veel miskit ja jõuad ehk harjuda enne kui...
t
T.Mets/ 20. detsember 2016, 17:34
Lojakas- terrorismiga tuleb harjuda. Jumalast õiget juttu räägid. See on sama nagu lugu poodust--alul küll sipleb, aga siis jääb rahule ja enam ei siple
k
Kuule, Lobkajas./ 21. detsember 2016, 18:45
Sul hea nina, katsu välja nuhkida, kus võiks toimuda järgmine massimõrv ja sõida sinna harjuma.
m
mees metsast/ 20. detsember 2016, 17:32
TERRORISMIGA EI VÕI MITTE KUNAGI HARJUDA!
ä
ära pane kaks korda miinust/ 20. detsember 2016, 20:56
c
Cc/ 21. detsember 2016, 20:24
Paneb mõtlema, Ise me vingusime et meid venestati, küüditati, see ei sobinud. Aga terrorism sobib. Mis mõttes. Se Lubjakas. võiks ikka enne mõelda ja siis öelda.
p
peatus/ 20. detsember 2016, 17:31
Peaks nagu haritud inimene olema, aga jutu poolest....
Mina pakun välja, et inimesed, kes selle sõja omade vastu alustasid, tuleks vastutusele võtta!!!!
s
Susserdaja/ 21. detsember 2016, 06:44
Kui inimene on ikka sündind loll, siis ei aita ka parim haridus.
a
allahi angela/ 20. detsember 2016, 17:28
lobjakas kas sampa joodud ja mõttekaaslastele õnnitlused jagatud järjekordse töövõidu puhul?
h
Hämmingus.../ 20. detsember 2016, 17:28
MIKS peame harjuma- kas see tarkpea ka seda suvatseks selgitada?
v
Vaata, Hämmingus../ 21. detsember 2016, 18:47
Asi on sellese, et ta ise ka ei tea, miks peaksime harjuma.
a
aga/ 20. detsember 2016, 17:27
lubjakas,see kõlab halvasti.
v
vaatleja/ 20. detsember 2016, 17:27

t
T / 20. detsember 2016, 17:26
Tuleb leppida, käi kuradile oma Euroopaga.
l
lobjakatele-paristele-jms-le/ 20. detsember 2016, 22:31
Algul räägivad lobjakad-parised, et vastikud parempoolsed valetavad ja hirmutavad, kolli ju kapis pole ...
Siis aga hakkavad jutlustama, et vaat on küll koll, kuid harjuge ära.
Jeerum kuidas mulle sellised libedad liberaalsotsialistlikud kultuurmarksistidest"spetsialistid/kolumnistid" ei istu! Ajavad sellised ainult mulli suust välja ja ühiskonnale mingit kasu ei too. Küll aga kahju, palju kahju, sest lõhestavad ühiskonda, petavad rahvast ja külvavad viha.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee