Maailm

BLOGI | Jõuluturu ründaja saatis sugulasele raha, et too saaks islamisõdalastega ühineda

Toimetas Kristin Aasma, Helen Pentsa ja Piret Pappel, 24. detsember 2016, 19:17

447 KOMMENTAARI

t
Theresa/ 9. märts 2019, 17:21
Avez-vous besoin d'aide dans votre relation, comme récupérer votre homme, votre femme, votre petit ami, votre petite amie, gagner à la loterie, guérir la maladie ou promouvoir un emploi, tout type de problème spirituel les défis de la vie devraient le contacter. Email: karnataka.temple@gmail.com WhatsApp: +34631686040
S
????/ 25. detsember 2016, 17:17
Saksamaa ja ka meie maksumaksjad sponsoreerivad merkelite sunnil uute ''sõjapõgenike'' Euroopasse sõitu , et siin kergeusklikelt ülalpidamist välja pumbata....
25. detsember 2016, 13:57
https://www.youtube.com/watch?v=awfr_LF8Eps
Lingil näitab ex-satanist islamit juhtiva deemoni nägu grafitil 9:46
m
mauride väljaajamine/ 26. detsember 2016, 03:02
kui mosalemid ei saa oma radikaalidega hakkama ega suuda ka usku reformeerida, ligineb katastroov vääramatu jõuga
j
ja/ 25. detsember 2016, 13:18
polnud tal Euroopasse tulles pisimatki kavatsust integreeruda. Oli ainult plaan tappa ja teisi tapjaid juurde smugeldada.
l
Lavastus/ 25. detsember 2016, 12:03
Polnud seal mingit terrorirünnakut. Järjekordne meedialavastus.
v
Valge roos/ 25. detsember 2016, 00:48
k
krat pärnust / 24. detsember 2016, 23:42
Kohe tulevad ta sugulased eestisse vihkajatega. Mošee ehitusest rääkima.
p
päkapikk/ 24. detsember 2016, 21:34
ma ei usu seda juttu. ja läbi kolme riigi kutt lihtsalt läks. dokumente ka ei olnud. arvate, et autosse jäetud dok. olid õiged. ma arvan, et tegelik terrorist jalutab mujal.
p
Polnudki midagi/ 25. detsember 2016, 18:07
Ma jälle arvan, et polnudki midagi- ühelgi fotol pole näha ühtki laipa ega verd, pole näha kannatanuid. Pea nädal aega hiljem ei tea me ühegi väidetavalt allaaetu nime. Pole ka teada ühtki vigastatut. Nad lavastavad neid terrorirünnakuid.
o
oot/ 29. detsember 2016, 01:57
päka, sa ei mõista seda tüüpi kurjategijate loogikat, loomulikult olid õiged dokuemndid, sest ta soovis just nimelt, et kõik teised muslimid teda austaksid ja teada saaksid, et just tema seda tegi, et nimi ja pildi oleks lehes ja kõik islamij u n n id imetleksid teda. see on hoopis teine loogika, kui tavakurjategijal, kes ei taha, et teada saadakse, kes tegi. mõtle selle üle, saad isegi aru.

k
Kuuuurija/ 24. detsember 2016, 19:50
"Jõuluturu ründaja saatis sugulasele raha, et too saaks islamisõdalastega ühineda"
Küllap ta saatis seda raha, mida Jewroopa talle kui pagulasele heldelt maksis.
l
Loodetavasti/ 24. detsember 2016, 20:56
ühinevad nad nende islamisõdalastega, kes on juba Allahi juures.
j
JUSS/ 24. detsember 2016, 19:50
Saatis sugulastele raha, et noistki saaks islamisõdalased? Kust ta raha sai, nii et üle jäi? Keegi tuttav luges internetist, et mees olevat olnud end neljas erinevas kohas sõjapõgenikuna arvele võetud, igas kohas ise nime all. Ja kasseeris ühteaegu neljast erinevast kohast kopsakad abi- ja toetusrahad sisse,neljakordselt! Ja selle kõik maksid kinni tüssatud, naiivsed ning kaastundlikud eurooplased!
Kas poleks viimane aeg see pagulastemajandus korda ning j´kontrolli alla seada?
i
Ibrahim/ 25. detsember 2016, 00:43
Uskumatuid peabki petma, see pole patt vaid on on prohvetile meelepärane tegu. Allah on neid gjaure pimedusega löönud.
j
Jep/ 24. detsember 2016, 07:05
Lugesin minagi seda Harku umbluud ja jäin mõttesse. Kas see väljasaatmise protsetuur pole mitte meelega nii raskeks EU poolt tehtud ?
Siia pääseb iga koll ilma ühegi dokumendita, aga vaat kui tekib tahtmine neist vabaneda ja neid koju saata, siis on igasugused tingimused risti jalus ja neile on ka selgeks õpetatud nõksud, kuidas väljasaatmisprotsetuuri igati venitada.
Nt Harkus istub moslem juba mitmendat aastat, kelle asüülitaotlus on 2x tagasi lükatud, nüüd oli mehike jälle uue taotluse esitanud, ametnikud laiutavad käsi, mis teha, tuleb taas hakata "menetlema" algusest peale. Kaua veel?
Siis on seal üks libavenelane, tagasi teda Venemaale saata ei saa, sest tal puuduvad dokumendid ja venelased jälle teda tagasi ei võta, sest nende passilaua andmetel pole sellist seal punktis N kunagi elanud.
Samuti on meie riigil kombeks teatud aeg neid puuris hoida ja siis tänavale lasta, mitte piiritaha transportida. Hakkavadki siis Harkule kõige lähedasemas punktis, Tallinnas "mehetegusid" tegema, süüa on vaja, selleks omakorda on raha vaja.
Muidugi on ka loomulik ränne, sest osadel on sugulased-sõbrad juba ees ootamas, aga ka nt Poola või Rootsi sõiduks on piletiraha vaja ja seda hangitakse tänavalt traditsioonilisel viisil.
Midagi on seadusandluses kallutatud, kui siia pääseb kergelt, aga neist vabanemine on tehtud oi oi kui raskeks, vahel ka võimatuks.
p
pole küll korrektne paralleel, aga demogoogiliselt kõlbab/ 24. detsember 2016, 13:13
Kui paljud/kõik hoiustajad läheksid pangast sularahana enda kontosid tühjendama.. mis pangas juhtub? Pangal poleks seda raha. Süsteem ebaõnnestuks. Aga seadus lubab sellisel moodustisel tegutseda.
Asüülitaotlemise ja väljasaatmise protseduuriga demagoogiliselt sama moodi. Seadusandlus on tehtud eeldusega, et "kliendid käituvad mõistupäraselt ja mitte pahatahtlikult".
-
Parem küsi enda esitatud konstruktsioonis (asüülitaotlus on 2x tagasi lükatud) milline MTÜ ja millised isikud koolitavad edasistes tegudes inimest veel migeid taotlusi esitama, et venitada. Kas selline MTÜ koolitab inimest karistamatuse tundele öeldes, et teiega ei juhtu midagi, teid ei hukata/panda vangi jne kui kannatate 2 aastat järjepanu tuimalt valetada ja lоlli mängida ja selle ära kannatate siis olete vaba. Siis küsi, kas see MTÜ küsib annetusi, kas ta saab ka riigieelarvest eraldisi?
s
selleks/ 29. detsember 2016, 01:59
on toler a s tid, kes neile igat juriidilist nõksu õpetavad, mis rohkem raha sisse toob. inimõigused, you know.
n
nii et mis siin kätte maksuga pistmist on ./ 24. detsember 2016, 07:03
Valetab inimesed tänaval ei otsusta kellele vastu nipelt kuskil anda ja neid tegelasi kes seda otsustavad pole nad kordagi ründanud.
k
kui teile öeldakse et te ei oska lugeda ega loetut mõista... näited:/ 24. detsember 2016, 04:12
m
Mart/ 24. detsember 2016, 03:40
Ei ole vist raske näha, et see on järjekordne lavastus.
u
unustage ak 74/ 24. detsember 2016, 00:31
ja nüüd kõik kalopiga moseed ehitrama tallinna. igale moslemile tasuta e-ket kursus pluss ametikoolitus
t
Tubli oled ;)/ 24. detsember 2016, 01:15
Üheksa viga on su kommentaaris. Geniaalne!
a
Aga / 24. detsember 2016, 22:07
Need on ju kõik need euroopalikud väärtused, mille eest võitlevad kõik meie saadikud seal Brüsselis ja tuleb andeks anda neile kõik, sest see on nende rahvuste omapära. Wellkommen Refuge.

e
ei mõista/ 23. detsember 2016, 22:58
Kätte maksta mille eest? Et moslemiparasiidid Euroopasse saavad?
K
.../ 24. detsember 2016, 00:29
Kätte Maksta selleeest,mida meie kallid sõbrad ja me ise oleme nende kodumaal korda saatnud!!!! Kas tõesti on seda nii raske mõista!? Kasuta Googlet ja vaata pilte enne ja pärast!
j
jah/ 24. detsember 2016, 16:26
k
Kas keegi teab?/ 23. detsember 2016, 21:30
Oskab keegi öelda, mis on saanud Eesti- Afganistaani sõjast? Kas sõda on läbi või kestab edasi ja kes sõja võitis? Kas Afganistaan ei kujuta Eestile enam ohtu? Vaprad kaitseväelased võiksid kommenteerida.
v
Vist ikka käib/ 24. detsember 2016, 01:22
Loodame, et võidame ja saame asumaa. Ka Aafrikas on mõned sõjad pooleli.
Kuni juhib vapper ristisõdalane- pole muret.
v
VÕETUD!/ 24. detsember 2016, 16:20
Kohe vallutame Liibanoni ja Mali!
k
kvaliteetfoto/ 23. detsember 2016, 21:24
Kaamera, millega sellest tšurkast pilt on tehtud, on ilmselt laenatud Eesti mentide käest. Nii uduseid fotosid tänapäeval mujalt ei saa. Ilmselt lastigi see must maha selle foto alusel.
e
Ei usu./ 23. detsember 2016, 20:56
Ma ei usu poolt sõnagi sellest massoonimeedia muinasjutust.
I
***/ 23. detsember 2016, 19:37
Imelik lugeda, et traagiliste sündmuste järel keegi "säutsub". Mis sest, et Twitteris.
e
eelu/ 23. detsember 2016, 19:03
t
tema ise ka/ 23. detsember 2016, 22:59
Ei pasapusukid Euroopasse peesitama saavad!
t
to A/ 24. detsember 2016, 01:28
Võigemastile sobib.
Kolli kapis ei ole.
a
A/ 23. detsember 2016, 18:30
Meile see ei sobi ,et üks moslem viib hauda 10 eurooplast -Kas pr .Võigemastile äkki sobib ?
e
evelini ämber/ 24. detsember 2016, 16:46
o
Oi kui vahva!/ 23. detsember 2016, 17:35
Rongipiletid, testamendid ja kaks pollarit "juhuslikult" kohtuvad ja lasevad plaksust maha?
Super!
Et pommitamise eest? Noojahh, nüüd saab jälle kogu jama pahade venelaste kaela ajada?
Ei usu, ammu ei usu seda Lääne meediat.
m
mm/ 23. detsember 2016, 18:16
õige pilgud ja kõrvad tuleb pöörata ida poolt tuleva info poole,usud Moskvat,usud tõde
a
A.H./ 23. detsember 2016, 22:20
Ära usu jah. Kõik ümberringi on pahad ja ainult venkud on süütud lambukesed, olgugi et hundinahas.

ü
ülikiire värk/ 23. detsember 2016, 17:03
järsku oli see enne mahalaskmist juba mulda sängitataud
N
!/ 23. detsember 2016, 15:48
Nüüd ta vaikib nagu haud. Sõbrad-semud ja kaasosalised võivad kergendatult hingata.
k
Kuuuurija/ 23. detsember 2016, 15:17
"Poolakast autojuht Lukasz Urbani tappis ründaja autokabiinis."
Kui autojuht ründaja autokabiinis tappis, siis kelle tappis politsei Milanos?
n
23. detsember 2016, 17:43
Nimetav kääne (kes?): Lukasz Urban
Omastav kääne (kelle?): Lukasz Urbani
m
Mees/ 23. detsember 2016, 20:32
a
A / 23. detsember 2016, 21:29
Kohe näha ,et Kuu pealt !
n
nutikaelale/ 23. detsember 2016, 23:00
Sul on pidev vaegus eesti grammatikaga,kuude uurija. Nutiajastu värk.
r
Rebasekutsikas./ 23. detsember 2016, 15:07
Sügav kaastunne ahto lobjakale tema sõbra ja mõttekaaslase& usuvenna kaotuse puhul.Me kõik mõistame hukka selle ülima jõhkruse&vägivalla mida ühe armastatu külalise vastu näitasid üles eriliselt sadistlikud Itaalia politseinikud.ahto me oleme sinuga !!Aga harju ära..nii see hakkab tulevikus olema!!
m
merkelimafia/ 23. detsember 2016, 14:24
kahtlaselt kiire lõpp ja dokumendid istme all.
o
Okas/ 23. detsember 2016, 14:50
Just eile hommikul tegin juttu, et pange tähele, plehku pannud pagulaśest tuleb 1-2 päeva jooksul uudis ,, Lasti maha''. Ja muidugi tuli ka jutuks asitõendid, et kohe kindlasti leitakse kabiinist midagi mis automaatselt viitab süüdlasele.. Juhuslikult leiti süüdlase dokumendid/paberid istme alt.. ahsoh! Vat kus lugu.
Usun, et ma ei ole ainuke kes ikka ja jälle seda sama stsenaariumit lugema uudistest peab. Kuskil euroopas toimub terrori rünnak, ainukeseks erinevuseks on asukoht, ülejäänu stsenaarium on punkti pealt sama.
h
huvitav/ 23. detsember 2016, 15:44
Tundub tõesti, et keegi tahtis mehe süüdlaseks teha, miks peaks märter põgenema, kui helge tulevik teispoolsuses ootab ees...
l
lugeja/ 23. detsember 2016, 14:19
Sellised tuleks võimaluse korral ikka elusalt kinni võtta, kuna surm ei ole neile karistus.
m
milleks/ 23. detsember 2016, 14:30
et 24 tunni pärast vabastada. tublid itaalased.
o
Okas/ 23. detsember 2016, 14:38
Ei neid ülikonnas ametnike võim ei peata.
m
mm/ 23. detsember 2016, 13:44
Itaalia karabinjeeride ülijõhkra tapatöö ja vägivallaaktiga on Helen Sildna jõulud rikutud.Leinakem koos!
a
A / 23. detsember 2016, 14:39
Kes see Sildna on -mõni võigemast võigem või ?
e
evelini ämber/ 24. detsember 2016, 17:02
ka võigemastide ja avandite, rääkimata pariste ja lobjakate, miksrite ja ilveste, raudade ja nestorite jne peredes on lipud pooles mastis.
t
to mm/ 29. detsember 2016, 02:01
suure algustähega? pead lugu inimesest?
k
Krat Pärnust/ 23. detsember 2016, 12:45
Krat Pärnust, Lobjakas ja Salliv Eesti liikmed mõistavad ühiselt hukka politsei karmi tegevuse kahtlusaluse suhtes ja tunnevad hukkunud surmaauto juhile südamest kaasa. Rohkem sallivust sõbrad. Sellise pisiasjaga tuleb lihtsalt harjuda. Ka tema on inimene ja ka tema vääris ilusat elu. Oleks pidanud elusalt kinni püüdma ja oleks pidanud õpetama, et nii ei ole ilus. Ta kindlasti ei mõelnud midagi halba ja võibolla on see rassistide poolt lavastatud õnnetus, et moslemeid halvast valguses näidata? Oleks see moslemist autojuht saadetud laagrisse, kus oleks näidatud välja tema suhtes suurt armastust jaaupaklikust, oleks ta kindlasti tore inimene olnud. See järel oleks sundkorras mõni kristlastest perekond pidanud ta oma perre vastu võtma ja elu olek lill. Aga nüüd rassistlik politse lasi vaesekese maha. Mõistame ja taunime antud tegevust. Oeh, mis kurjas maailmas me elame....
Allah Akkbar
K
../ 24. detsember 2016, 12:41
Krat,mis.... voolu said ve!? Selline ärkamine võib küll kaunis olla... :)
t
Tsensuur/ 24. detsember 2016, 17:01
Käehammustamise jutt on välja tekstist jäänud. Noh, see, millest KK kõneles.

m
mm/ 23. detsember 2016, 12:36
Sakslaste kätte sattudes,oleks ta paigutatud mugavasse eurovanglasse ja lõpuks vabadusse lastud,aga karabinjeerid ei kokuta,tina moslemi ahvile!
m
murelik/ 23. detsember 2016, 16:03
kas kõik on ikka korras?
r
rändtirtsude taltsutaja/ 24. detsember 2016, 17:07
no ei ole nii, itallias käsitletakse neid samuti siidkinnastes. kui poleks tuld avanud politsei vastu, olekski saanud kõik, mis soovida oleks osanud, natuke oleks näppu viibutatud ja trahv määratud, mille maksumaksja ära maksaks ja siis lahti lastud.
k
?/ 23. detsember 2016, 12:34
kindel ikka,et õige vend kustutati ära või kirjutatakse lohutuseks???
n
naine/ 23. detsember 2016, 15:20
Ka mina ei usu, et see asi õige on! Kuidagi sobivalt ruttu peale käpardlikku suutmatust meest kohe tapatööl kinni võtta leiti nn süüdlane ja lasti maha, nii et otsad vees. Kardan, et lihtsalt rahvale jama ajamine, et saaks ikka südamerahus pühi pidada...
i
Inimene/ 23. detsember 2016, 12:22
k
krat pärnust / 23. detsember 2016, 11:54
Aga mulle üksta kõik on see Ei mu rõõmsat tuju miski kurvaks tee.
k
Kolleeg kõrvalpalatist / 23. detsember 2016, 21:32
Astu õhta läbbi , mul rohtu üle jäänu
b
Beretta/ 23. detsember 2016, 11:46
Milano, see on ju moepealinn.
y
yll/ 23. detsember 2016, 10:26
teised "head" moslemid varjavad neid ja tunnevad oma robin hoodile kaasa.
y
ylliga nõus,/ 23. detsember 2016, 12:13
samas peaks "kollektiivse vastutuse"kehtestama,nagu üks kommenteerija pakkus välja.
See pidi vene kroonus väga efektiivne olema.
See siis näeb välja nii,et kui üks migrant saab lubamatu teoga hakkama,(olgu see siis kallaletung,vägistamine v tapmine)siis saadetakse need sada "seltsimeest"koos kurjategijaga KOHE minema-seitsme tuule poole.
Olen veendunud,at see toimib.
j
Just nimelt/ 23. detsember 2016, 12:53
Enne see jama ei lõpe, kui moslemid võtavad avalikult selge sisukoha. Kui toetavad terroriste ja parasiite, siis tuleb nad KOHE Euroopast välja saata. Halastuseta! Kui mõistavad AVALIKULT hukka, siis võivad isegi jääda, sest siis hakkab nendegi elu ohtlikuks muutuma. Aga tööle peavad hakkama ning makse maksma, mitte sigima ja sotstoetustest elama!
k
kusjuures/ 24. detsember 2016, 17:09
terrori õnnestudes käib varjupaikades üks suur juubeldamine ja tants. aga vot tolerastidele see ei tähenda seda, et igaüks neist on potentsiaalne terrorist, ka naised ja lapsed. kõik tarakanid välja!
t
23. detsember 2016, 01:08
tark õpib teiste vigadest,loll ei õpi oma vigadest ka mitte.
Tallinnas pagulaskeskuses/Harkus?) konutavad 3 potensiaalset roimarit. Venitavad aga oma väljasaatmisega,et lõpuks vabaneda ja toimetada . Miks seadused on nii mannetud? Kui väljasaatmine,siis tuleb see ka täide viia,mitte võimaldada uute faktide lisandumist,mida taas menetlema asutakse .Pagulastele tuleb selgeks teha,et kogu info peab olema avaldatud kohe ja ühe jutiga Kui midagi varjatakse ja pärast lisatakse,siis on otsuse tegemise korral lõpp ja enam mingit edasikaebamist ei ole .Kott selga ja koju! Miks peaksime me sedaäpsu üleval pidama? Et pääseksid ka meil tänavatele tapma?!
k
küsiks/ 22. detsember 2016, 15:45
Demokraatia ei lahenda probleemi piiride sulgemisega, ükskord rahvas valib ühe teistmoodi ismi , siis hakatakse tulnukaid välja ajama, need ei lähe.Siis võetakse kasutusele mingit tüüpi hävitusmasinad, aga see kõik on ju Euroopas juba kord olnud ? Miks küll demokraatia ei reageeri ilmsele probleemile õigeaegselt ?

m
Multi-kulti/ 22. detsember 2016, 14:22
Palju õnne frau Merkel! Hakkab tulema !
m
mm/ 23. detsember 2016, 13:13
Merkeli "teene"oli terrorirünnak,mitte terroristi hävitamine!
t
teadja./ 22. detsember 2016, 14:22
see Anis Armi arvan,et on juba surnud, 6ige terrorist on egiptlane, kes jåttis tuneeslase passi autosse.
m
mm/ 23. detsember 2016, 13:14
j
ja/ 23. detsember 2016, 15:13
tuneeslase sõrmed olid kilekotiga kaasas?
h
Hirm euroopas/ 21. detsember 2016, 22:16
Kurb et euroopa poliitikud leiavad, et terrorism, vägistamine, naiste alandamine, laste ümberlõikamine, mõrvamine jne on normaalne nägemus ja sellega tuleb harjuda. Leian, et parim lahendus on siiski piirid kategooriliselt sulgeda ja saata islamiusulised tagasi viisakalt oma kodumaale, seal ju nendekeeli tegelikult nii hea elada ja ainukesed vaenlased on kõik kes on läänepoolse nägemusega. Tuleb meelde kuri vanasõna,, Pole inimest pole probleemi,, Seega leian, et pole islamiusulisi, pole probleemi. Tehke palun midagi ja ärge rääkige inimõigustest, kus on nende inimeste õigused, kes terrorismi tulemusel on hukkunud.
a
aga/ 22. detsember 2016, 01:14
kõige rohkem kannatavad ju rahvusriikide elanikud----sest neil pole enam mingeid õigusi,õigused on antud käputäie poliitilistele populistidele brüsselis--kes on hakanud isegi peale sundima kuidas ma elama pean,ime et veel istudes kakamist pole ära keelatud nagu loomulik,sest pissimine püsti meestel keelati ära rootsis----mis toimub vanas heas euroopas,millest on ainult jäänud mälestused esivanematele.Väga kahju
m
must/ 22. detsember 2016, 01:55
Su jutt on niivõrd südantlõhestav. et paneks selle peale või lisaplussi. Ainult 1 küsimus segab. Kui Euroopa täna piirid suleb, kas homme midagi muutub?
n
nii ongi/ 24. detsember 2016, 17:15
igaüks, kes toetab moslemit, toetab pedofiiliat ehk väikelaste, isegi beebide r.äiget v.ägistamist. pole olemas moslemit, kes ei v.ägista lapsi.
w
wer zum Teufel/ 21. detsember 2016, 20:47
Mõtisklus berliinlastest ja Berliini julgeolekuteenistusest... Peale inimestele otsasõitmist pages autost väljahüpanud juht loomaaeda. Esialgu vahistati pakistanlane. Kuna ta oma seotust toimunuga eitas, langes temalt kahtlus. Seejärel siirdus politsei pagulaslaagrisse, kus küsitles nelja meest 5 tundi. Kõik raputasid pead. Prokuratuuri kinnitusel polnud politseireid tragöödiaga seotud. Viimase õlekõrrena leiab politsei kuriteopaigalt kellegi tuneeslase elamisloa (sic! kurjategija läheb kuritegu sooritama, kaasas elamisluba!) Loomulikult kuulutatakse ta tagaotsitavaks. Kahjuks kasutab viimane mitut nime. Mis eeldab, et tema leidmise tõenäosus on null.
.
Mõned tagasihoidlikud küsimused... Rahvast oli sündmuspaigal sadade viisi. Nende hulgas ka tugevaid mehi. Kuidas on võimalik, et inimesi surmanud juht avab autoukse, ronib välja ning sörgib rahulikult minema? Ja mitte keegi ei pane talle jalga taha. Teine küsimus. Miks turvajad lasid terroristi oma kaitsealasse ja sealt omakorda põgenema? Kas polnud selleks stsenaariumiks varem instrueeritud. Kolmas ja kõige valusam küsimus. Miks pressib eesti press eestlastele pidevalt peale, et "berliinlased ei muretse, berliinlastel pole hullu, harjuge ära!" Ahto Lobjakas ja co. Erwarten Sie nich zu bekommen! Ma ei luba Maarika Villale liiga teha.
n
no ei pane,ei pane/ 23. detsember 2016, 15:15
juhtugu see või Balti Jaamas.
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 17:18
olevat ju alguses olnud mees, kes jälitas autost välja hüpanud ahvi ja oli samal ajal ühenduses politseiga. no ja võetigi kinni. aga kuna ta tõesti pead raputas, siis lastigi vabaks - no ei saa olla seotud, kui ise ütleb, et ei ole.
m
Meistersallija/ 21. detsember 2016, 20:38
Oi oi, pahad sallimatud rassistid ja ksenofoobid! Kas siis tõesti ei saanud kuidagi teisiti, Tuneesiat mainimata?
r
rassistiniru/ 24. detsember 2016, 17:18
unustasid veel islamofoobi :D
m
Merkel vastutusele!/ 21. detsember 2016, 20:18
Merkel teised saksa poliitikud kes on heaks kiitnud selle ''pagulaste'' jama tuleks ka vastutusele võtta!
Ja kui Eestis peaks mingi ''pagulaste'' korraltatud rünnak toimuma siis tuleb vastutusele võtta ka poliitikud kes andsid oma nõusoleku ''pagulasi'' siia sisse lasta / tuua.
v
vastutus/ 22. detsember 2016, 13:40
Ka kõik võigemastid-avandid peaksid vastutust kandma.
h
heh/ 24. detsember 2016, 17:20
tuleb ja tuleb... no mis siin ikka tuututada kuidas tuleb - keegi ju ei võta! nad saavad parema ja kõrgema palgaga kohe brüsselis a la juku ports.
k
kas see on üleskutse/ 21. detsember 2016, 18:46
aidata otsida? keda huvitab?
m
Mart/ 21. detsember 2016, 18:04
Aga Tuneesias ei ole sõda. Miks on vaja asüüli saada?
e
21. detsember 2016, 21:50
Ega ta saanudki veel asüüli - sai ainult ajutise elamisloa, kuniks asja uuritakse, elik, kas Tuneesias on ikka sõda... Muideks, see moslemist merkeli külaline oli eelnevalt Itaalias kooli maha põletanud ja kolmel korral saksamaal kinni peetud kahtlustatuna seotusega terrorismisga. Ja ikka veel käis vabalt ringi! vaat se on alles demokraatia ja euroopalikud väärtused. Elagu multi-kulti!
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4054140/How-German-police-bungled-hunt-Europe-s-wanted-man-A...
p
22. detsember 2016, 14:07
Pakistanis ei olnud ka sõda, aga lasti minema kui asüülitaotleja.
h
HUUMORIKOOL/ 22. detsember 2016, 22:05
That is a stuрid question. How dare you? Really! How dare you?!
You are full of hаte you rауcist f.сk!
t
täpselt/ 23. detsember 2016, 11:04
Ma olen kah 10 korda mõtelnud, Tuneesias ei ole ju mingit sõda. Mis "sõjapagulased" need tuneeslased siis olla saavad?
a
azza/ 24. detsember 2016, 17:20
vaat milline rassistlik küsimus

j
juhus/ 21. detsember 2016, 18:03
Milline juhus, et terroristid pidevalt oma dokumente kuriteopaigale maha jätavad, ups unustavad.
t
torpeedo/ 21. detsember 2016, 21:51
Aga see on selleks, et oma töötasu kätte saada. Mõistad?
m
mitte ainult dokumendid juhus./ 23. detsember 2016, 15:16
m
Miks/ 21. detsember 2016, 17:53
pole öeldud,et isis kuulutas end vastutavaks rünnaku eest???Nüüd multikulti poliitikutel uus versioon parandamatusest:Harjuge ära-see polegi nii hirmus.
a
aga/ 21. detsember 2016, 17:33
Miks ühele tuneeslasele asüüli antakse??? Meile räägitakse ainult sõjapõgenikest, aga samal ajal igatsugu tuneeslased, pakistanlased, marokolased, kes vähegi kohale viitsivad roomata, võetakse kahel käel vastu.
t
to aga/ 24. detsember 2016, 17:21
pole vaja kohalegi roomata, itaalia rannavalve toob ise ära
a
Ajhhhh/ 21. detsember 2016, 16:47
Ja miks need silmad hägustatud on? Et inimesed seda mõrtsukat kogemata ära ei tunneks või?
e
evelin pangeke/ 21. detsember 2016, 16:31
t
tuli meelde/ 21. detsember 2016, 15:52
Kuidas see meie tuneesia mõrtsukas vanglas elab, see,kes naise tappis siinmail?
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 17:23
oleks huvitav teada statiastikat, et kui mitu meile sisse imbunud või toodud moslemit on kuriteoga hakkama saanud. % on ilmselt õõvastavalt suur. ülejäänud pole lihtsalt vahele jäänud.
t
täpsustame:/ 21. detsember 2016, 15:33
politsei otsib saksamaal asüüli saanud(!!) tuneeslast. Palju õnne!
a
A/ 21. detsember 2016, 15:25
Iga järgnev tsiviilelanike mõrvamine pagulaste poolt ainult suurendab pagulaste ja berliinlaste ühtekuuluvustunnet

i
ihjodiajho/ 21. detsember 2016, 15:15
mis viga jalga lasta tänapäeval ei koti kedagi nagunii kuna ollakse aint telefonis ja filmitakse kuradi värdjakari
s
Sina otsid ja mina otsin, kes hooletu jääb ilma/ 21. detsember 2016, 15:07
Oh püha lihtsameelsust, tehku Tuneesia kodakondus- ja migraametile järelepäring ja kui sellst tegelast ei täheldata, siis järgmiseks otsitagu sudaanlast, iraanlast, türklast, mida iganes aga otsingute põhirõhk tuleks keskendada tähekombinatsioonile A.M, ehk et otsigu naist!
M
Üks väike jalavõru./ 21. detsember 2016, 14:32
Miks selliste otsimise peale aega ja raha kulutada? Kui tulevad siia ja paluvad abi ning elamist, siis palutagu neil aru saada, et me ei saa igat siia tulnut kohe pimesi usaldama hakata ning me paneme neile kõigile jalavõrud ümber jalgade, et olla julged ja hoida ka neid... kasvõi alusetutest süüdistustest
j
just/ 23. detsember 2016, 10:20
jalavõru koos numbriga... ja info liikumisest salvestub politsei andmebaasi. Jalavõru purunematust metallist- seega ära saab ainult ...viga tehes või siis kui võetakse ära, enne kodumaale saatmist või minekut. Samuti võiks jalavõru kohe märku anda, kui "loomal" oleks kokkupuude relvade või lõhkeainetega. Lihtne jälgida ja reaalne avastada pahasid...
t
to üks väike jalavõru/ 24. detsember 2016, 17:24
avad juba jalavõruettevõtet?
e
EI sisserändajatele./ 21. detsember 2016, 14:19
Võtame aga kahel käel neid sõjardeid vastu. Pärast on ju nii tore seista lähedase haual ja nutta. Või teha teleris nagu hooliks rahvast (Vaadates Merkelit) kanda musta linti ja ei tea mida veel. Võtame aga need paid terrosristid vastu neil seal ju nii raske kõik juba pommidega puruks lastud ei ole enam kedagi tappagi. Las aga tulevad Euroopasse, meil on ju siin veel nii rahulik
k
kusjuures/ 24. detsember 2016, 17:27
ei ole rahulik ei pariisis ega malmös ja mujalgi, pariisis on lausa sõjavägi tänaval ja käib üks suur andmine. ainult meie meedia ei tea sellest midagi, uued uudised ja objektiiv ja mvlehti aga teavad, neil on lausa videodki. ilmselt näiteljad massistseenides, sallivad igatahes ju väidavad, et videod on võltsitud :D
v
Vot siis./ 21. detsember 2016, 13:21
Dokument leiti veoki kabiinist pedaalide juurest ja ka see viitab ekspertide hinnangul tema ja poolakast veoautojuhi võitlusele. -
alati leitakse surmauto kabiinist terroristi dokument, ka Nizzas, päris huvitav.
o
21. detsember 2016, 14:03
otsiks ehk dna, mitte dokumentide, järgi. valedokumendivabrikud toodavad, sellepärast nad kasutavadki "dokumente" visiitkaartidena.
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 17:29
tegelikult ega see päris võimatu polegi - ahv võis soovida, et tema nimi oleks iga lehe ja uudistesaate peauudis ja et kõik teised moslemid ülistaks teda. kuidas muidu teised teada saaksid, kui tubli moslem ta on/oli?
k
krt, modereerivad/ 24. detsember 2016, 17:30
ehk kirjutasin, et tegelikult see päris võimatu polegi, ilmselt a h v soovis, et kogu moslemiühiskond üle maailma teada saaks, millise ülla ja allahile meelepärase teo ta tegi ja ülistaksid teda. kuidas muidu saada enda nimi ja pilt üle maailma igasse lehti ja uudistesaatesse?
k
kästakse harjuda/ 21. detsember 2016, 05:34
Veidi aega tagasi noomiti meid, et pange rumalukesed tuli põlema ja näete, et kolli pole, nüüd juba räägivad, et peate harjuma.
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 17:34
ma pole enam võigamast võigemat ämbrit kuulnud kuskil jutlustamas? miks küll? avandit? huvitav, milline laul seekord nädala pärast p eesse keeratakse avandi, sepa ja muude ullikeste vilgatsite poolt? Ema süda? Koit? värvitakse Eesti lipule poolkuu? mõnitatakse eesti keelt? mida veel saaks teha, et rahvuslasi mõnitada? ehk saab nalja, kui mõni linalakk lapsuke nee gr ika saapaviksida? ja maksumaksja maksab selle ja ma kinni.
k
Kulakut/ 21. detsember 2016, 01:17
Need ju rehvi uued sisseveetud valijad ja uued liikmed.
r
reffid on könnid kremlimeelse jurka valitsuse kõrval/ 21. detsember 2016, 14:01
Aga voot, sinu Jürka surus läbi otsuse, et
IGA AASTA TUUAKSE EESTISSE TUHATKOLMSADASEITSETEID - 1317 - PAGULAST!
Lõõrita nüüd Jürka auks ka mõni lauluke!
m
must/ 21. detsember 2016, 21:27
- Kadri Simson: Jüri, me peame valitsusse saama, maksku mis maksab!
Ja selleks mõned põhimõtted hülgama. Kuula mind tähelepanelikult.
Kui kõnetab sind reff, löö selg kongu. Kui popul ekre, siis sirgu.
- Mis saab niiviisi eesti rahvast?
- Ära selle pärast muretse.
a
ajupesu, ikka ajupesu/ 21. detsember 2016, 00:14
just, inimene jälitas ja oli kogu aeg politseiga ühenduses, aga IKKA ei ole see mees :D sest mees on asüüli palunud ja oleks vaja keegi teine süüdlaseks teha. nii alatu, nii alatu. ja ikka on jultumust niimoodi teha. ja ikka on sal.lijaid, kes sellesse usuvad. irw meritkoplite võltspisarad.
m
21. detsember 2016, 10:27
mamma M ju ütles, et, kui on asüülitaotleja, siis oleks katastroof. nüüd siis otsitakse kedagi teist ja ei taheta leidagi. peaasi, et mamma M tulevik pilvitu oleks.
s
see/ 21. detsember 2016, 15:36
ütlus "mamma eMMM" on päris hea.
a
Alar1 to ajupesu/ 21. detsember 2016, 12:26
Täpselt õige! Ma arvan ka, et kuna kurjategija oli Merkeli asüülitaotleja, siis keelas Merkel tema süüdistamise.
o
oligi/ 21. detsember 2016, 13:03
mingi Tuneesia tont.Paberid leiti autost.Otseloomulikult asüülitaotleja.

k
katustel on suland tõrv/ 21. detsember 2016, 00:02
r
rohunärijad/ 20. detsember 2016, 23:30
see on see järjekordne humanistide unistus....
t
täpselt/ 20. detsember 2016, 21:45
nagu oli arvata, terroriohvrite surnukehad pole veel jõudnud mahagi jahtuda kui juba hakkab üks suur hämamine pihta! Et autoroolis olnud terrorist tegelikult polegi päris terrorist ja üldse autot ei juhtinudki nig muu sinnajuurde kuuluv umbluu, et asi lõpuks maha vaikida ja suure raha eest edasi illegaalseid immigrante sisse osta ning hoida neid nigut s*tta pilpa peal kuniks terve euroopa on islamiseeritud.
f
false flag again/ 20. detsember 2016, 22:23
Muidugi polnud see päris terrorist. Tüüp suutis 60 km/h liikunud veokist välja hüpata ja minema punuda, see ei olnud mingi kaamelikarjus ega muidu amatöör. Pigem paistavad ühe M-tähega eriteenistuse kõrvad.
e
eelmoderaator/ 21. detsember 2016, 16:21
Äkki hüppas ta siiski seisvast autost välja? Autost, mis ei saanud enam laibahunnikust üle?
Ja üldse, ravi skisofreeniat, sest sinu meelest toob Mossad sisse pagulasi ja kohe üritab see Mossad põlisrahva pagulaste vastu vihaseks ajada...
v
valelikud/ 20. detsember 2016, 23:32
peidame pea liiva alla ja kõik.
m
mamma M/ 21. detsember 2016, 16:19
Pange tähele, Delfis on kõik uudised Berliinis toimunust esilehelt kadunud!
Viuh!
f
false flag again/ 26. detsember 2016, 11:46
Muidugi polnud see päris terrorist. See tüüp hüppas 60 km/h liikuvast veokist välja ja pani veel jooksu ka - mingi kaamelikarjus või muidu amatöör sellega ju hakkama ei saa.
Mõista-Mõista, kelle kõrvad jälle paistavad...
a
Arvasin kohe.../ 20. detsember 2016, 21:37
...et tegemist oli AfD korraldatud provokatsiooniga.
Usun, et uurimine kinnitab minu seisukohta.
k
kirjuta ka et / 20. detsember 2016, 21:38
nalja teed, muidu ei saada irooniast aru.
h
HUUMORIKOOL/ 20. detsember 2016, 21:57
see rahvas, kes ei ole suuteline enam tajuma absurdis esitatud irooniat irooniana on sügavalt katki ja lõhestunud; iroonia tajumist raskendab või teeb võimatuks hävimisel olev või hävitatud ühtne kultuuritaust.
p
President Trump´i võidu kinnitamisest/ 20. detsember 2016, 21:31
ei räägi meie õnnetu meedia peaaegu sõnagi. Hea on Berliini multikulti terrori tõttu samu uudiseid vorpida uute pähe.
Küll aga üllatas AK, et Trump´i uudis oli viimaste seas (kui ebaoluline, irw, irw) ja kõlas ikka vana kulunud fraas, et "vaatamata Trump´i vastasele suurepärasele tööle..." Siiani meedia teeb uusi ämbreid, halenaljakas juba.
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 17:36
boikoteerin erri igati. põlgan kogu seda kampa, kes seal toimetab.
p
pro/ 20. detsember 2016, 20:35
No tegelt vast ikka tabati õige mees aga ülalt tulnud käsk andis korralduse terrorist lahti lasta ja kinnipidamine asendada valega sellest kuidas kinni sai peetud vale mees.
b
Bulgaarlane/ 20. detsember 2016, 20:54
Hetkel käib sobiva Bulgaarlase otsinguid, kes siis näiliselt süüdlaseks teha.
a
aitab küll/ 20. detsember 2016, 20:26
ühe terrori pärast koogutamisest. Uued tulevad nüüd jõuluda ajal peale nii nagu hoiatati.
Austrias võeti just kinni terrorit kavandanud tegelane, lisaks on Cologne rongijaam evakueeritud..
Millal lõpeb see pimesiku mängimine, et kolli pole? Millal tunnistatakse multkulti veaks ja hakatakse vigu parandama? Millal võidab ometi terve mõistus? Jumal tänatud, et tänasest saab loota Trump´ile.
e
Ei saa aru / 20. detsember 2016, 20:23
Kui oli tunnistaja ,kes ajas juhti ligi 2km, taga ja oli politseiga ühenduses ,ja nüüd vale mees .
h
HUUMORIKOOL/ 20. detsember 2016, 21:41
Tunnistaja tegeles ju sellel 2 km distantsil ebasedusliku eraviisilise jälitustegevusega ja tõendite kogumisega.
Õnneks Saksas veel õigusriik toimib ja jälitatav ja kinnipeetu vabastati.
a
ab/ 21. detsember 2016, 12:47
valetunnistaja saadeti jälgi segama!

v
vene ajal/ 20. detsember 2016, 19:45
sit _tus vürst Volkonski võrri najal Raekoja platsi keskele. Ja nüüd meie miilits arvab, et meie turvalisuse tase on sama ja ohtu pole. Naer, naer, sest terror on juba meie koduhoovis... Meedia. ärge valetage.
j
jutt/ 20. detsember 2016, 19:48
t
20. detsember 2016, 23:53
Tõeline Eesti rahva kangelane mehe suurtest tegudest jutustatakse veel mitu inimpõlve hiljem...
j
ja nii oligi arvata/ 20. detsember 2016, 19:34
pakistajaaanlasel puudus e-kategooria,kutsetunnistus ja digikaart. naeruväärne oli juba teda kahtlustada. angela ütles ju et sisserändajad nunnud. merkel mätsib praegu täiega et teda rattale ei tõmmataks
n
nüüd/ 20. detsember 2016, 19:40
tõmmatakse ta rattale kiiremini kui arvata oleks.
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 17:37
j
ja nii nad toimetavad, oma vägevas usus./ 20. detsember 2016, 19:29
Kõige pealt rünnati ikka veokit, aga see on nii tühine moment lihtsalt üks tihend löödi maha, mis meil sellega pstmist, siis saite alles oma osa ükskõiksu eest, peaasi et mina pihta ei saanud.
i
inimesed, vaadake/ 20. detsember 2016, 19:14
vaadake tv3. Seal oli Igor gräsin ja ajas normaalset juttu, nii nagu see kaos meil siin riigis on.
ETV on jätkuvalt valemeedia. Mingit rahu ja "pole nii hull" pole olemas. Terror on meie õuel.
e
Eestlane/ 20. detsember 2016, 17:40
z
zrz/ 20. detsember 2016, 20:58
pole vaja, lobjakas soovitas harjuda. me ei tunne ju kaasa kui kusagil sajab lihtsalt vihma näiteks
s
20. detsember 2016, 23:46
siin saab seda peast lobjakat vaid kiita !
p
pagulaste/ 20. detsember 2016, 16:59
karistamine on euroopas ju keelatud.
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 17:38
mitte keelatud, vaid lausa karistatav. isegi kritiseerimine.
m
Mati/ 20. detsember 2016, 16:54
Nende hukkunute veri on Merkeli kätel. Sallivad on ohuks Euroopale. Kui tahetakse muutusi , siis tuleb sallivaid vaadelda kui kahjureid ja on olemas vahendid vabanemaks nendest.
a
A / 20. detsember 2016, 17:05
Frau Merkel viib oma plaane ellu üle sakslaste laipade
s
Sallimatu/ 20. detsember 2016, 19:10
Eestlased, kohe koju, vslgunud üle maailma, röövivad ja laamendavad
n
Nüüd/ 20. detsember 2016, 16:52
on vaja peitma hakata seda moslemit ja leida valgenahaline vihakõneleja, keda siis süüdi lavastada :@
i
ilmselt nii/ 20. detsember 2016, 19:32
Esimese matsuga ju rabati tsetseen rajalt maha,et saaks ehk asja Venemaa kraesse keerata!
t
To ilmselt nii/ 20. detsember 2016, 20:33
Venelased ju ongi syydi selles . Nemad ju pommitavad syyrias. Moskvasse oleks pidanud ned pagulased saatma elama!
k
kuule To/ 20. detsember 2016, 21:11
Evelin soovitab sul kappi vaadata....vast leiad oma mõistuse sealt ülese!
t
To To ilmselt nii/ 21. detsember 2016, 08:28
Mida sa tarbid? Soovitan sul seda mitte enam süstida sest sul on juba tekkinud psühhoos koos luuludega. Ilmselgelt ei otsi sa vabatahtlikult meditsiinilist abi kui loodan, et keegi su lähedastest viib su siiski rohelise plangu taha ära sest sa oled ilmselgelt ühiskonnale ohtlik.

r
Rauno/ 20. detsember 2016, 16:37
selliste asjade eest peaksid minema poliitikud vangi ja ettekavatsetud mõrva eest...mitte mingit jama ajama hakkama,,pole kaugel kui Eestis ka midagi juhtub.
k
kaits epol kinnitab...?/ 20. detsember 2016, 16:32
nende kaitse pol. kinnitust ei usu siin keegi enam. Vaata veidi enda ümber ringi ja sa ei usu seda peavoolu meediat. Ja saksamaale tuli ju see pauk ka oootamatult. Kui ootamatult, siis ei saagi ju enne rääkida, et oht olemas on. Siis öeldakse meil ka, et ootamatult.
Kuidas küll ametiisikud ennast nii rumalaks oskavad teha. Miks ei mõisteta hukka hoopis selle kaose põhjust - musltikultit, appi ma ei mõista.
s
sdf/ 20. detsember 2016, 16:43
Tallinnas on aastaid talv ootamatult tulnud, see aasta vist siiski mitte. Ei pane mind imestama vist enam miski. Saksamaal on mugavuspagulaste vastas nähtavasti mugavuspolitsei mida juhib mugavusvalitsus.
õ
õige jutt/ 20. detsember 2016, 19:26
kuna meie politsei on seotud avalikult vassivate ja mälulünkadega poliitikutega siis loota et sealt tõtt tuleb on ikka ülim naiivsus.
k
KAPO/ 20. detsember 2016, 16:24
kinnitust ei usu siin keegi enam. Vaata veidi enda ümber ringi ja sa ei usu seda peavoolu meediat. Riik on ohuks oma rahvale saanud, sest pea liiva alla peitmine ei lahenda probleeme. Ja saksamaale tuli ju see pauk ka ooootamatult. Kui ootamatult, siis ei saagi ju enne rääkida, et oht olemas on. Siis öeldakse meil ka, et oootamatult.
Kuidas küll ametiisikud ennast nii lollideks oskavad teha. Miks ei mõisteta hukka hoopis selle kaose põhjust - musltikultit, appi ma ei mõista.
e
20. detsember 2016, 23:51
eestis on suurim vaenlane ja oht riigile - ets. 1 jalaga vanur...
s
sdf/ 20. detsember 2016, 16:10
Selline kiire otsustamine pole uurimise põhine vaid rahvale puru silma ajamine. Enne kui uskuda kinnivõetu sõnu tuleb teha DNA testid kinnipeetust ja autost ning neid analüüsida ning see võtab aega mitu päeva.
M
!!!/ 20. detsember 2016, 15:56
Muidugi kimbutati vale meest, mingit niigi õnnetut põgenikku. Kes ei tee kärbselegi liiga. Kõik jõud tuleb suunata süüdi oleva bulgaarlase tabamisele.
P
!!!/ 20. detsember 2016, 16:54
Põhimõtteliselt võib tegu olla ka mingi mustlasega.
e
20. detsember 2016, 23:52
ei, ikka eestlased ! kuskil miskit toimub - eestlased !
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 17:42
veel parem mõni poolakas, kasvõi see surma saanud juht. sest poolakaid tuleb karistada, nad ju ei allu eu korrale, praegu hea võimalus koht kätte näidata.
s
siss/ 20. detsember 2016, 15:54
Kogu see veretöö oleks olematu , kui jätaks kõik need katsed "demokraatiat" väevõimuga eksportida ära. Tegemist on ju taas nn. "veritasuga", Las see ISIS olla seal , teda alistada on võimatu missioon, ainuke mis teeks lõpu , on aatomipurakas , kuid siis hävib ka kõik muu.
i
20. detsember 2016, 23:55
isis pole ainult "seal" - kust kuu pealt tuled ? ammu on isis siin. vaenlast pole mõtet nuumata, ta tuleb hävitada.
k
kuritöö ja karistus/ 20. detsember 2016, 15:35
Kaassüüdlased on igat masti võigemastid- kaljulaidid, kes tuleks panna vastutama oma inimvaenulike tegude ja sõnavõttude eest.
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 17:42
t
Teadagi/ 20. detsember 2016, 15:32
Nojah, teadagi, et süüdlaseks tehakse tapetud poolakast autojuht näiteks.

v
veider/ 20. detsember 2016, 15:20
Seda oligi arvata,et see asi lõpeb nii nagu kõik teised ja lõpuks tehakse poolakast tapja.
Ja siis värisege kõik valged rassistid.
m
20. detsember 2016, 23:57
meie kopter, mis alla kukkus oli ka 1 piloodiga kabiinis. teine leiti hiljem kaugelt merest uppununa. küllap leitakse teinegi hiljem surnuna.
t
taat/ 21. detsember 2016, 17:03
leiti seepärast et tuukrid lasid ta lahti
s
sexrctyvubi/ 20. detsember 2016, 15:01
a
abc/ 20. detsember 2016, 15:00
Peaasi, et nüüd ei tuleks välja, et asja taga nt eestlase ja poolaka omavaheline tüli oli.
j
20. detsember 2016, 23:57
jh, seda minagi, vaja leida lolli - eestlased !
V
Vaene/ 20. detsember 2016, 14:52
Vaene Hitler, pöörab hauas ringi!!!
k
Kui/ 20. detsember 2016, 15:06
Hitler oleks praegu elanud-poleks ükski pagulane euroopas nii laiutanud!Kahju,et teda ja tema riiki enam ei eksisteeri!
t
20. detsember 2016, 21:56
ta mitte ei pööra seal ringi,vaid pöörleb nagu vurr!
h
hmh/ 20. detsember 2016, 14:32
Sugusõsa perekond kodumaale tagasi ja pätt elukas ajaks kinni vangitorni ja alati nii teha, kui keegi neist tulnud pättidest kuriteo sooritab, siis ise vangi ja perekond sugulased tagasi kodumaale saata. Nii saab kurjategijatest lahti.
h
heategu ja sellele järgnev karistus/ 20. detsember 2016, 14:30
Kõik poliitikud, kes tegelikult Euroopa riigid/rahvad on selle supi sisse juhtinud, ohivad ja halavad nüüd. Saksamaal on need n.n. varjupaigataotlejad juba aastaid jäledaid sigadusi korraldanud, mida
kohalik meedia järjekindlalt kinni on mätsinud. Seda suurt pauku ei anna enam mätsida aga selle eelhoiatus oli õhus juba aastaid! MILLEKS ON EUROOPALE VAJA NEID VÕÕRAID!!!? Euroopa on ju liiga väike ja nõrk, et päästa kogu maailma! Siin kõiges on NII PALJU ebaloogilisust ja ebakõla, et tekib tunne - see ongi KELLEGI eesmärk - külvata Euroopas segadust ja lõpuks hävitada vanad kultuurid/rahvad/riigid... Seda kõike ei suuda mingi ebamäärane ISIS kui Lääne kultuur kindlalt sellele vastu sooviks seista. Millegipärast aga ei soovi...
k
krat pärnust / 20. detsember 2016, 12:40
Süüdistage putinit. Sest tema korraldatud on kõik Euroopa jama.
j
just/ 20. detsember 2016, 12:47
veriste kätega äpardunud maffiadiktatuur võib panna, vahelejäämise hirmus, ühte jalga panislamiga ja Suur-Hiina ambitsioonidega. Mine võta kinni, mis õige, mis vale, mis illusoorne jms...
Loodetavasti toimetavad juurdlust asjatundjad
a
A / 20. detsember 2016, 17:09
Ei -süüdistama hakkame kratut Pärnust - poe nüüd kiiresti urgu
s
21. detsember 2016, 00:00
sa ei tee putinile ja merkelil vahet ?

v
vanaema/ 20. detsember 2016, 12:05
HS kirjutab: See oli 23 aastane Pakistani mees.
S
!/ 20. detsember 2016, 11:37
See polnud islamiterrorist vaid pigem mingi bulgaarlane. Liiklusõnnetus!
i
Irooniliselt/ 20. detsember 2016, 12:09
Ikka must valgelt, must valgelt. Või on tolerandid ja trollid hoos?
h
heategu&karistus/ 20. detsember 2016, 14:31
Asja niimoodi esitada oleks ilmselt lääne meedia unistus aga liiga suur liiklusõnnetus kukkus paraku välja...
h
HUUMORIKOOL : "jõuluturg ja pidustused" Euroopast ida pool/ 20. detsember 2016, 11:31
http://liveleak.com/view?i=2a4_1479810951
võiks olla ka ju Vabaduse väljakul kultuuriautonoomia sätete raames selline asi :D
keelata ju ei saaks, sest teie Põhiseadus garanteerib usuvabaduse :-)
v
Vanaema maalt/ 20. detsember 2016, 11:10
Mis peab veel juhtuma, et meie president loobuks globaalsest poliitikast, ega peaks igat siiatulejat eestlaseks???Kuhu selline suhtumine viib, on ju ilmselge. Ehk mõistab hukka ka Saksamaal peetavad jumalateenistused sealsetele ohvritele, ikkagi 21 sajand, kus seda enam vaja pole???
m
21. detsember 2016, 00:11
mis see ikka küürakaid parandanud on ?
a
Alar1/ 20. detsember 2016, 11:01
Kuuldavasti kandideerib Merkel ka uueks ametiajaks. Järelikult sakslased toetavad teda. Seega on 12 hukkunut väga vähe. Vaja oleks 12 miljonit hukkunut. Siis ehk saavad sakslased aru, et nad toetavad Merkeli näol hävingut. 12 hukkunut ei pane veel sakslasi reaalsust nägema. 12 miljonit võib-olla paneks.
1
11:01/ 20. detsember 2016, 11:12
Alar, teretulemast EKRE ridadesse.Tore, et sullegi on maailmahullus kohale jõudnud.
h
heategu&karistus/ 20. detsember 2016, 15:51
See pole vaid Saksamaa probleem. Rootsis on olukord tegelikult palju hullem aga kuna too on väike ja tähtsusestu riigike, seal suurt pauku ei orgunnita. See eest on väikesed paugud ja muud jäledused Rootsis igapäevased. Samal allakäigutrepil kihutavad soomlased, norralased jne jne
k
21. detsember 2016, 00:12
krt. soomes peks me ikka korda aitama lüüa ? jälle.
t
to Kristiina/ 21. detsember 2016, 18:29
Allekõrs, mis sinuga ometi juhtunud on ?
Varem sa kirusid EKRET ja kiitsid pagulasi.
Mis sul nüüd siis lahti on ?
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 19:25
rootsis on lihtsalt juba nii aastaid seda ajupesu tehtud alates lasteaiast, et nad juba mõtlevadki seal nii, et selline nende elupeabki olema, uus normaalsus. sama suure osa prantslastega, ajupesu on teinud oma töö. sakslastele on enamusele see kõik suht uus ja äkki tulnud, loodetavasti hakkavad nad nüüd lõpuks vastu.
k
Kristiina / 20. detsember 2016, 10:45
Isegi saksa meedia ei ütle perenime. Kaua see andmete peitmine raskete teolt tabatud pattidega kestab? Miski peaks sellele lõpu tegema,eriti teolt tabatud kurikaelaga.
e
21. detsember 2016, 00:15
ega me mentki avalikusta, kes sulle kurja teind on. see eurotolerastia ju. isegi avalikkuse ette ei tooda kuritegu, kui ... järelikult meilgi pigid juba tegutsevad süüdimatult.
m
Mihkel Espoost/ 20. detsember 2016, 10:43
Väga tõsine asi.Selle teemaga nali ja iroonia ei sobi.Kuidas luua yhine armee kurjuse vastu.Kas oskaks mõni targem öelda.
j
just/ 20. detsember 2016, 12:28
viimasel EU tiipkohtumisel polevat EU ühine armee ja salaluure teemaks sobinud. Või kui, siis killurebimise teemaks
k
Kait/ 20. detsember 2016, 10:41
Mina soovin kommentaari esmajoones presidendilt kes on öelnud, et unistab mitmevärvilisest Eestist. Peale teda võiksid ka teised tolerastid seda tapatalgu kommenteerida. Ahjaa, enne kommentaari andmist võiksid nad oma käetelt tilkuva vere pisutki ära kuivatada.
m
mina soovin/ 20. detsember 2016, 15:39
Mina jälle soovin, et nad vastutusele võetaks oma tegude ja ütlemiste eest.
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 19:27
vaevalt, et avandid-võigedmastid-sildnad-hansod mõistusele tulevad, ajavad ikka sama putru suust välja.

m
mees62/ 20. detsember 2016, 10:38
Kyll on hea targutada,ise kaasa arvatud.Mida teha konkreetselt,kas on või ei ole .Yldse,mida me tahame ja kuhu tahame jõuda.Kas unistame edasi nii spordist,naistest,rahast,hingerahust.Või paneme poe kinni ja lepime selle ebaõiglusega.Äkki kuulaks,mida on Jumalal meile öelda.Taevariigis on nagunii hea ja turvaline olla.Ise elan kyll Soomes olude sunnil,aga syda on ka Eestis.Muideks näen,mis Soomes toimub.Eesti seis on kohati parem,nimelt just vaesuse tõttu.Eesti on vist kohati turvalisem.Või eksin.Arutlegem,kallid sõbrad.
a
Aga kes ei heida maha ega kummarda, see heidetakse otsekohe tulisesse ahju!/ 20. detsember 2016, 11:16
l
Leinalint lipu küljes/ 21. detsember 2016, 22:51
link ei toimi aga pealkiri on innustav.
Eestimaa ei heida maha!
m
21. detsember 2016, 00:19
mu teada on jumalaga selline asi, et ta pidavat aitama seda, kes end ise aitab, lolle ja joodikuidki, kuid kahtlen viimaste osas. uppuja päästmine on uppuja asi ning lolle pekstakse kirikuteski, tapetakse jõuluturul.
s
see/ 20. detsember 2016, 10:35
lihtsalt tavaline Merkeli jõulukingitus sakslastele. Millest paanika? Sakslased ja prantslased peaksid nüüdseks juba harjunud olema
p
prantslased on kaputt/ 20. detsember 2016, 10:46
Pariisis enam kohalikke pole.
s
20. detsember 2016, 10:25
Sakslased olevat imestanud, et pikka aega midagi ei toimunud. Selline rahvuslik masohhism. Jõuluturgu nimetas üks intervjueeritud berliinlane väga ohtlikuks, ometi midagi ette ei võetud. Nautige Tallinna vanalinna jõuluturgu, sinna ükski rekka naljalt sisse ei sõida. See ehitati juba sadu aastaid varem rekkakindlaks kindluseks.
v
vanaema/ 20. detsember 2016, 10:49
Mul tulevad Jõuludeks lapselapsed Soomest külla. Praegu istun ja mõtlen: kuhu võib minna ja mida võib teha. Kardan. Mitte enda pärast, olen juba vana, aga laste pärast. Õudne! Kas see on kaua oodatud "hea ja turvaline elu" EL-s?
h
hullem on möödas/ 20. detsember 2016, 15:41
Kui nad sul Soomest eluga siia saavad, siis on praegu hullem möödas
m
21. detsember 2016, 00:20
minge maale. kuni su küla veel elab, elad sina ka.
t
to vanaema/ 24. detsember 2016, 19:30
kasvatus läks nihu, et lapselapsed soomes elavad? normaalne vanaema kasvatas oma lapsed patriootideks, kes ei lase jalga. ja pole vaja hakata rääkima palkadest, igaüks võib oma firma teha ja saada palka just nii palju, kui väärt on. mina näiteks tegin, ei jooksnud soome.
m
20. detsember 2016, 11:08
moslemihullud käivad ka jala. keegi neist olevat juba viru keskuse katusel hõiganud et allah akbar
j
Jube/ 20. detsember 2016, 10:07
Euroopa valitsused... tooge kõik oma väed sealt Türgist, Süüriast jne välja... KÕIK sõdurid koju! Saatke euroopast kõik siia sisserännanud mehed ja poisid oma kodumaale tagasi... ja las sõdivad seal iseendiga. Need siiatulnud mehed tulidki siia lihtsalt kaost külvama, omal maal teeksid nad sama. Naised võiksid siia jääda ... , aga ainult seni kuni nad on suutelised tsiviliseeritult käituma. Esimene eksimus ja samuti euroopast välja ... See ongi ainuke lahendus sellisele kaosele, mis siin euroopas tänaseks on.
E
...et naised võiksid siia jääda...? 10:07/ 20. detsember 2016, 10:44
Ei mingeid naisi,need nõuavad burkat ja hiljem ei söö siga ka,kes seal burka all pommivööga ringi luurab.
Muidugi see on alles algus,jõulud on alles ees...
Merkel saatis ühe lennukitäie juba tagasi,kuid see ei päästa.Kielis oli üle 600 ahistatu(ka vägistamisi sealhulgas),meedia vassib ja varjab,tegelikku olukorda teavad need,kes sellistes piirkondades viibivad.
l
21. detsember 2016, 00:22
las notivad seal, kui need meid siia tapma tulevad. enne olid meil siin terroistid hoos, siis putin vihastas ja hästi paneb.
k
kuklakratsija/ 24. detsember 2016, 19:31
pole see mingi lahendus, kui ellu jätta, imbuvad igal juhul jlle euroopasse, kes fiktiivabieluga, kes mingil muul meol, nad r.iped on kavalad ju.
k
konsa/ 20. detsember 2016, 10:00
Berliinis sööstis veok jõuluturul rahva sekka, surma ja vigastada sai mitukümmend inimest
.-.-.-
moslemitel on religioosne kohustus tappa uskmatuid, nii, et koraani järgi on see tegu täitsa ÕIGE.
aga, sakslased saavad nüüd nn. multikultilased (merkel&co) GENOTSIIDI eest kohtusse kaevata,
lähtudes: "Genotsiidi vältimise ja karistamise konventsioon"'ist
https://www.riigiteataja.ee/akt/23973
t
20. detsember 2016, 10:23
Tapetakse kristlasi. Uskmatuid saavad nad oma usku pöörata, et suurendada oma allahi väge. Kuna aga Euroopa on nende jaoks kristlik maailmajagu, siis lendavad pead segamini.
v
vanaema/ 20. detsember 2016, 09:59
See, kes lubas neid siia, nüüd peab vastutama nende tegude eest!
s
seitsmenda päeva adventist/ 20. detsember 2016, 10:46
Jah,Kersti Kaljulaid peab tõesti vastutama ja Merkel seal Saksamaal,imelik kui isegi naised on sellised lutsiferjaanid,vastik.
r
reikamees/ 20. detsember 2016, 09:52
m
21. detsember 2016, 00:26
milleks sul pea otsas siis on, allahi jaoks pakkuda , las notivad ?
k
kapist ja kollist/ 20. detsember 2016, 09:48
Peab nõustuma mastidega ja rastidega- pole seal kapis enam kolli kohe mitte teps.Juba ammu välja roninud ja tegeleb põhitööga.

p
Pluss/ 20. detsember 2016, 09:42
andke too määratud komissar - võõrriigi resident murjanitele multifunktsionaalsels korduvkasutuseks - seksnukk, siis poksikott ning seejärel lihapoti kandidaat!
k
Kata/ 20. detsember 2016, 09:25
Palju õnne Merkel ! On ikka tore näha küll kui pikk ja pidev töö hakkab viljakandma.
v
väga kurb/ 20. detsember 2016, 09:24
kogu maailas rahvad peavd maksma poliitikute valede otsuste eestSuurriigid ,kes juba ammu on ihaldanud maavarasid,tunginud riikidesse kuhu neli pole õigust minna see on toonud kaasa mässud ,Püütud on nõrgestada seaduslikke valitsusi ,neid aidatud kukutada ja ongi need viljad mida maitsevad kõik rahvad,sõda ,põgenikud ,mida siis miljonike kaupa lastakse rännata euroopasse ja koos nendega ka terroristid ,kes seda kõike kasutavad ja maksavad kätte rahvastele ,keda nad arvavad süüdi olema neis hädades mis nende kodumaal toimunud on.Miski ei õigusta terrorismi ,aga kuidagi seda ohjata ka enam ei suudeta.Poliitikud on ju kaitstud ,nemad omas mullis ,kannatavad rahvad ,kes pole milleski süüdi.Väga kurb ,kuid kus on lahendus?Siiani seda pole,piirid lahti ,pagulased voolavad ,tagsisaatmisi vähe kui ültse on.Kaastunne saksa rahvale.
P
"Poliitikud on ju kaitstud ,nemad omas mullis" / 20. detsember 2016, 09:33
Poliitikud ja ärimehed jooksevad kiriku vahet armulaual....
t
To "Polii/ 20. detsember 2016, 09:53
Selle jārgi otsustades, mis maailmas praegu toimub, on jumal ilmselt purjus.
j
20. detsember 2016, 10:05
Jumala asi ei ole kohut mõista, tal on pohlad.
e
ennetustöö/ 20. detsember 2016, 13:06
tuleb tegeleda tagajärgedega, et diversantide saatjad_koolitajad_mahitajad tuvastada ja samal eesmärgil tuleb pingsalt tegeleda ennetustööga-kohalesaadetud kaabakate tabamiseks ja neilt info väljapigistamiseks
m
21. detsember 2016, 00:28
mis süü, igaüks kakleb oma kauka pärast.
v
viljandlane/ 20. detsember 2016, 09:04
Teeksin ettepaneku igasugune tolerantsuspropaganda kriminaliseerida ja moslemiriikidest saabunud euroopast välja ajada!See on ju sama kui loota,et siinsed muulased kunagi meie ühiskonda sulanduvad.Seda ei juhtu kunagi ja samuti ei muutu moslemid eurooplasteks,kes näiteks jõule peavad.Parim viis normaalse elu taastamiseks on olemasolevad euroopast minema saata ja võtta neil igasugune tahtmine siia naasta.
s
20. detsember 2016, 10:11
See ettepanek ei ole tõsiseltvõetav, kuna see eirab pagulaste õigusi, nii lihtne see ongi! Meid on kenasti kotti aetud seadustega.
k
krat pärnust / 20. detsember 2016, 13:20
Teen ettepaneku et viljandisse ehitada mošee
v
viljandlane/ 20. detsember 2016, 15:11
Tule ja proovi ehitada!Meil ei ole siin muulasigi üle 5 protsendi,saati siis veel moslemeid....!
a
21. detsember 2016, 00:31
arene, kunagi kuulutasime eesti seadused võitmatu rahvaste nsvliidu omde ees tähtsamaiks ja ronisime sealt välja, nüüd sama.
t
to viljandlane/ 20. detsember 2016, 15:11
Paljud moslemid peavad jõule. Kahjuks ei soovi jõule pidada enam eestlased. Koolides korraldatakse ainult tantsupidu, mingeid jõulutraditsioone enam ei järgita. Lapsed ei taha ka.
k
..../ 20. detsember 2016, 08:58
kas ükskord hakatakse aru ka saama, et selliste juhtumite eest vastutavad ka valitsuste juhid, kes lahekäeliselt võtavad pagulasi vastu meie kodumaadele. ka need otsustajad, kes siia neid "pagulasi" lubavad, tuleb võtta vastutusele.
k
20. detsember 2016, 10:13
Kes neid vastutusele võtab? Poliitikud ei vastuta ju ühegi oma otsuse eest, selle eest on nad ise hoolt kandnud.
t
21. detsember 2016, 00:34
tehke ettepanekud rahvasaadikuile riigikogus, et seadustaks riigiametnikele VASTUTTUSE !!! vastutada aga tuleb alati ja kõigil. päts näiteks oma elu ja paljude eestlaste omadegagi.
v
varsti kuuleme,et/ 20. detsember 2016, 08:57
Tee oli libe ja auto läks lappama-õnnetus !
s
sdf/ 20. detsember 2016, 09:22
vb luges millingu juttu lehest ja läks täispeaga tööle nuppe vajutama ?
b
blabla/ 20. detsember 2016, 08:45
Edasi tuleb kõne stiilis - "Me peame hoidma veel rohkem kokku ja tegema veel tihedamat koostööd, õlg-õla kõrval, et võidelda terrorismi vastu, sest seda nad taotlevad - meie euroopa lagunemist."
m
multikulti/ 20. detsember 2016, 08:59
lisaks veel: põgenikud ega islamistid pole süüdi!
h
heategu&karistus/ 20. detsember 2016, 08:45
Ükski heategu ei jää karistuseta...
Äsja vägistas/tappis üks afgaani nö. pagulane tuliselt Merkeli poliitikat toetanud Saksa eliitperekonna
ainsa ilusa andeka tütre... Ise tõmbasid endile häda kaela!
m
20. detsember 2016, 09:37
Meie omad aga hakkavad hirmunult oma kodudele tarasid ümber ehitama.
s
siim/ 20. detsember 2016, 12:17
Seda nad teevad,aga selga sirgu lüüa ja pagulaste vastuvõttu lõpetada ei julge ja võimu käest ka ei anna neile,kes julgeks.

a
Arvata oli/ 20. detsember 2016, 08:44
Poolakas oli kõrvalistmele ära vaigistatud. Tegija oli veebruaris saabunud afganistaani/ pakistani pagulane.
i
iroonia/ 20. detsember 2016, 08:44
kohe kuuleme, et tegu ei olnud moslemiga ja ikka see üksikjuhtumi sündroom.
Nagu eile kaldus ak uudistes, rutati kohe pikalt seletama, et Türgis vene suursaadiku tapnul ei olnud islamiga midagi pistmist ja ta ei osanud araabia keelt. See oli kõige tähtsam info, mida esmalt edasi anti. Hirmus mis infomaailmas toimub. Tahate teada mis toimub, vaadake teiste riikide infokanaleid.
p
PALVE/ 20. detsember 2016, 08:38
k
20. detsember 2016, 08:46
Kas sa siis ei tea et jumal kaitseb ainult ameerikat
a
ahjualune/ 20. detsember 2016, 08:57
Jumal kaitse Inglismaad, seo metsalise lõuad ( ja see viimane käis siiski kommunistide kohta)
n
20. detsember 2016, 09:46
Nagu sa ise mäed, on euroopa presidendid kõik jumalasulaste poolt ametisse õnnistatud, kuid jumal nende maid ei kaitse karvavõrdki...Jumalad peavad omavahel sõda..kuid ometi tahetakse inimestele selgeks teha et nad kõik on rahuarmastavad jumalad oma piiritu armastusega...
n
20. detsember 2016, 10:16
need vajavad ainult vereohvreid, et eurooplaste veri voolaks jõgedena.
t
to loomastunud usk/ 20. detsember 2016, 15:09
Nende kommete kohaselt tuleb vaeseid sööta ning selleks ka loomi tapetakse. Kas Sinu jõululaual liha ei ole? Või miks sa teist usku mõnitad? Vaeste aitamine ja söötmine on midagi jubedat?
g
Gunnar Stahl/ 20. detsember 2016, 08:22
Kui nüüd sakslased end tagajalgadele püsti ei aja ja musti ning sotskommuniste välja ei löö, siis võib küll öelda, et see rahvas on määratud hukkumisele.
t
Tegemist/ 20. detsember 2016, 07:54
oli järjekordse Angela kingitusega oma rahvale. Las aga mõrvavad, peaasi, et neid rohkem tuleks.
s
siim/ 20. detsember 2016, 12:22
See ongi Merkeli lahendus olukorrale,musti tuleb sissevedada nii palju,et iga saksalase kohta vähemalt kolm,siis kaob selliste terroriaktide mõte,sest omasid saaks surma rohkem kui kohalike.
e
ei tea/ 20. detsember 2016, 07:40
Kas Eesti ka sellisteks asjadeks valmis on
l
Loomulikult/ 20. detsember 2016, 07:56
mitte. Meil ju pidevalt korrutatakse, et midagi ei juhtu, kõik väljavalitud muslimid on akadeemikud, kirurgid ja insenerid, ja ega nad õiged muslimid olegi, tahavad teised kangesti oma panust kristlusesse anda.
k
kalew/ 20. detsember 2016, 09:22
meile teatataks, et üldsuse huvi puudumisel lõpetatakse menetlus ja alustatakse menetklust nende rassistide suhtes kes sellest rääkida julgevad
j
Jack/ 20. detsember 2016, 07:37
Ühes riigis võetimust kinni kes kodus hulka inimesi tapnud.Aga välja teda ei antid kuna seal olevat tema elu ohus.Idiootsuse tipp see humanìsm
p
Pihkva Oblast/ 20. detsember 2016, 07:35
Putin isiklikult käskis autojuhti ja Venemaa häkkerid ning FSB juhtisid terroriakti

e
ega muu aita/ 20. detsember 2016, 07:31
iga terroriaktiga tuleks 100 000 pagulast maalt välja saata. lihtalt tuleb hakata tagasi saatma. las võitlevad oma kodumaa vabaduse eest. ärgu olgu lödipüksid ja ärgu otsigu paremat elu euroopast. võidelgu oma kodude eest.
m
masendav/ 20. detsember 2016, 07:25
hoiatati juba ammu ,et plaanitakse korraldada rünnakuid,kas ei võetud seda tõsiselt ja valve oli nõrk,see näitab kui salakaval on terrorist ,sama mis prantsusmaal ja jälle suutsid korraldada tapatalgud.Riigijuhid otsustavad kuidas peaks elama ja kannatab rahvas.Ei lõpe need rünnakud ja valvata ei suudeta.Kaastunne rahvastele ,kes peavad leppima juhtidega ja nende poliitikaga.
s
siim/ 20. detsember 2016, 12:27
Mis valve,kas sinu meelest on demokraatia selline,mis püsib ainult salapolitsei ja püssimeeste hordidel,kõiki kontrollitakse ja kiibistatakse???Riigi ülesanne on kaitsta oma rahvast võõraste rahvaste eest,selleks on nad algselt loodud,ainus lähendus on võõrad välja ja piirid pidama,nii lihtne ongi!
a
alf/ 20. detsember 2016, 06:17
Merkel&Juncker multikult ist kaputt. Huvitav , millise vale ja asja kinnimätsimisega nüüd välja tullakse?
N
// 20. detsember 2016, 07:46
Nad vabandavad, et "lapsed!" pole veel kohanenud ja lihtsalt mängisid. Ega terrorist ometi inimesi tapa. Aga tegelikult on asi üsna halb, jõulud ja aastavahetus võivad tulla väga kurvad,
l
20. detsember 2016, 10:19
Laske Harkust need tegelased välja aia tagant ja saate ka jõuludest osa!
a
Andres/ 20. detsember 2016, 06:15
Eile " ETV välisilmas" ütles "arvamusliider" niiles kross, et euroopas tuleb loobuda rahvusriikidest, muidu kukub suur ettevõtmine läbi. SELTSIMEHED, niiles krossi SUURE ASJA EEST!
a
Andres/ 20. detsember 2016, 06:02
VEEL mitte kõik insenerid, õpetajad, arstid pole saksamaal "tööle" hakanud! See on meie uus reaalsus (merchel&juncher hunta).
m
merkeli/ 20. detsember 2016, 05:34
e
Eesisse EI !!!/ 20. detsember 2016, 05:29
Käib Euroopa vallutamine islami poolt. Kas Eesti valitsusel on mõistust, et neid Eestisse mitte importida. Antud loos vastutab hukkunute ees Saksa Valitsus, kes kurjategijaid oma riiki lubas.
a
Andres/ 20. detsember 2016, 06:07
Kui prantsusmaa ja mõned veel on vanad koloniaalmaad ja selle probleemi saanud koloniseerimise tulemil, siis saksamaal on selle OSTNUD neiu merchel maksumaksja raha eest.
a
A/ 20. detsember 2016, 04:32
j
jantkoomika raamatuõpikunäide/ 20. detsember 2016, 05:29
Tooge Eestisse mida?
Terasdetaile või?
Oli kirjas et auto koormaks olid terasdetailid. Neid mõtlesid või?
a
A/ 20. detsember 2016, 08:42
Ja jaa,ikka mõtlesin terasdetaile.ega sa jälle mõni vihakõneleja ole?

e
Evelin Ämber/ 20. detsember 2016, 04:25
Ah mis te vigisete kogu aeg, tühiasi.
h
HUUMORIKOOL/ 20. detsember 2016, 02:01
Saksa politsei peaks tuvastama menetluses, kas neil jalakäijatel olid helkurid või mitte. Ning kui ei olnud, peaks politsei tegema neile jalakäijatele trahvi.
Ohvriks sattumine ei peaks vabastama inimesi seaduste täitmisest.
h
HUUMORIKOOL2/ 20. detsember 2016, 02:25
just! Ordnung muss sein - kord peab olema!
v
väga õige/ 20. detsember 2016, 14:36
ja puruks sõidetud putkast müüdi ka alkoholi. Alko vastu võitlemisel on kõik vahendid õigustatud ja tuleb tarbijaid trahvida.
s
21. detsember 2016, 00:40
see pole huumoti kool, vaid eesti elu. mujal nii lollidemaa pole.
k
krat pärnust / 20. detsember 2016, 01:05
Mošeed tuleb kiiresti valmis ehitada. Siis on meil probleem lahendatud
1
1122345678/ 20. detsember 2016, 00:59
Ainus lahendus euroliidust välja astuda kiirelt ja piirid lukku.
n
noh/ 20. detsember 2016, 03:33
tead ju isegi, et seda ei juhtu. seega peab olema lahendusi veel.
m
20. detsember 2016, 10:24
Muude lahendustega tegeletakse rahvusvaheliselt, see ei ole meie teha. Meie teha on oma lähedased ja lähiümbrus.
k
krat pärnust / 20. detsember 2016, 00:53
Mida rohkem te nendest halba räägite seda kindlam on et nad hakkavad teid ka vihkama. Ja siis on juba hilja.
k
kratile/ 20. detsember 2016, 03:34
nad ei saa hakata, nad juba vihkavadki. need ah.vid ei oskagi muudmoodi elada. ja mina vihkan neid. kohe väga. et nad kõik hukka saaksid.
k
krat pärnust / 20. detsember 2016, 08:41
Ära enam sedasi räägi. Paned veel oma pere ohtu.
n
nurrmees/ 20. detsember 2016, 09:57
krat jälle raviasutusest väljas? seekordne ravimikuur jälle ei mõiganud nagu näha?
f
20. detsember 2016, 10:27
Faktist rääkimine paneb kedagi suuremasse ohtu? Nad ju ise ka ei varja oma motiive, ei varjanud ka 10 ja 20 aastat tagasi.
k
Kratist/ 20. detsember 2016, 11:25
Krat on see tegelane, kellele moslemid lubasid Väikese Muki sussid, Alladini imelambi ja lendava vaiba, kui ta tubli ja tolerantne on.
k
krat pärnust / 20. detsember 2016, 13:16
Mina ei karda pagulasi. Teie värisege
k
kratile/ 20. detsember 2016, 14:32
Noor neiu tolerast ja pagulaste abistaja Saksamaal ka ei kartnud, aga nüüd on ta õnneks või kahjuks surnud, eelnevalt ka vägistatud! Kui sa oled meessoost siis võibolla pääsed eelnevast vägistamisest...võib-olla, selles pole ma ka enam eriti kindel!
p
Poliitvaraste hommikune udujutt / 20. detsember 2016, 00:50
Hommikuks katsub siis saksa propaganda ministeerium ja vasakäärmuslik hunta välja mõelda mingi loo kuidas moslemid pole sellega kuidagi seotud ja süüdi on poolakad, rumeenlased ja bulgaarlased, et sakslased neil piisavalt õunu pole ostnud ja ei toeta nende jäägituid püüdlused EU'ga paremaks ja täielikumaks integratsiooniks ?
t
teame teame/ 20. detsember 2016, 01:44
ja tolerastikeel tekib selline hullunud pilk silmadesse ning kohe korraldatakse paar rasissimivastast!!! demonstratsiooni
k
krat pärnust / 20. detsember 2016, 00:50
Sõja põhenejatest ei tohi kusagil halba rääkida. Kui tahate normaalselt eestis edasi elada. Mina nendest selle pärast halba ei rääg . Aga teil vihkajatel nüüd on juba hilja. Ärge pärast siis öelge et teid pole hoiatatud.
p
pärnuüliõpilaspagulane/ 20. detsember 2016, 05:35
k
krat pärnust / 20. detsember 2016, 12:35
Se on putini poolt Saksamaale jõulu kingitus.
m
multi-kulti/ 20. detsember 2016, 00:30
Kas midagi sarnast juba Prantsusmaal ei juhtunud? Sama käekiri.

E
!!!!/ 20. detsember 2016, 00:28
Elagu intergratsioon ja erinevate kultuuride lõimumine!
l
loogik/ 20. detsember 2016, 00:55
ah.vide elulaadi kultuuriks nimetada on küll paljuvõitu.
m
Merkeli.../ 20. detsember 2016, 00:25
....pingutused hakkavad vilja kandma.Varsti ka meil.
k
kodanik EU'st/ 19. detsember 2016, 23:58
Nii tore on EU's elada, multi-kultis elada, juhuu. Koli või hiinlaste juurde need suudavad oma rassi veel puhtana hoida.
m
Merkeli / 19. detsember 2016, 23:48
a
20. detsember 2016, 10:28
j
jõulud/ 19. detsember 2016, 23:35
on imede aeg - ime, kui ellu jääb...
m
Martin/ 19. detsember 2016, 23:31
Ajakirjas Duetslant Seidungpilten kitjutadi, et Eest Rekka. Juht kaine.
k
19. detsember 2016, 23:44
t
toimetajaltele/ 19. detsember 2016, 23:30
mis mõttes "sööstis veok"? ei söösta veok midagi ise, moslemiju.nn juhits selle tahtlikult rahva sekka.
s
soome pükstetu sisu/ 20. detsember 2016, 04:34
soome iltasanomat teadis juba rõhutatult mainida et poolakas. muidugi is on täielik saast ja tolarastide häälekandja nii et tuleb veel õiget lugu oodata.
m
Mall/ 19. detsember 2016, 23:16
Ma siiski arvan, et vaatamata terroristidel Euroopas on toenaolisem surma saada Eestis ulekaigurajal voi siis Parnu- Tallinna maanteel. Kaastunne omastele.
h
hellamile/ 19. detsember 2016, 23:31
ä
Äädikas/ 19. detsember 2016, 23:57
2015. aastal juhtus 1 391 inimkannatanutega liiklusõnnetust, milles hukkus 67 ja sai vigastada 1 756 inimest, teatas Maanteeamet
ä
äädikale/ 20. detsember 2016, 03:37
ja palju saksas juhtus? seega saksas võis täna liiklusõnnetusele sattumisele LISAKS veel ka terroriaktis surma saada. loogiline, mis?
l
Leenin/ 20. detsember 2016, 08:02
On ikka vaks vahet kas terrorism vöi liiklusönnetus

v
19. detsember 2016, 23:14
Või on see Merkeli valimiskampaania algus?
m
Mitu korda peab/ 19. detsember 2016, 23:10
Merkelile vihjeid andma, et ta asjast adekvaatselt aru saaks? Talle ju enam palju lähemale ei saa minna.
n
Nagu/ 19. detsember 2016, 23:59
a
alles klar/ 20. detsember 2016, 01:07
No Merkel tahab nii väga Hitleri vastand olla ju. Adolf tappis juute ja Angela laseb metslastel enda rahvast tappa.
m
20. detsember 2016, 10:33
mõlemad ajavad sama asja, ja uurige, kui palju tol ajal üldse oli Euroopas juute, keda miljonites hävitada!
j
jah/ 19. detsember 2016, 23:32
väga kahju, et ei saa lähemale. võiks oma karistuse saada.
u
urr/ 19. detsember 2016, 23:10
Õhtuleht, hakake kiiresti kustutama, kustutajaid on vaja veel tööle kutsuda.
j
ja/ 19. detsember 2016, 23:09
1
1122345678/ 20. detsember 2016, 00:52
i
Ilmselt/ 21. detsember 2016, 15:20
USA-s või kuskil juudipesas!
7
7.päeva adventist/ 19. detsember 2016, 23:09
Me adventistid mõistame karmilt hukka Merkeli paguladpoliitikat.
l
Lom/ 20. detsember 2016, 00:00
Sa ei ole adventist. Sa oled provokaator.
s
seitsmenda päeva adventist/ 20. detsember 2016, 00:09
Olen adventist,aga mitte vagatsev salliv amööb.
e
ehh/ 19. detsember 2016, 23:07
No aga midagi vastu pole kah teha. Ka meie turvad on relvitud, saavad ainult rusikat viibutada terroristile.
p
Pööriöölane/ 19. detsember 2016, 23:03
Huvitav, kui palju peavad need islamitondid veel inimesi tapma, enne kui Euroopa multikulti padusallijatele hakkab pärale jõudma, et käib ehtne sõda islamiga?
n
nii suuri numbreid/ 19. detsember 2016, 23:19
h
19. detsember 2016, 23:22
Halvas araabia keeles räkiv moslem, nu nu
a
assaa/ 19. detsember 2016, 23:28
Ei, islamiga sõda ei käi, vaid sõda käib eurooplastega. paistab, kaua salliv lambakari oma rahvast tappa laseb.
i
igapäevane asi/ 19. detsember 2016, 23:02
Koll on kapist välja tulnud. Täna käis Berliinis.
a
aga meie omad/ 19. detsember 2016, 23:15
tahavad sinna veel kiirraudtee ehitada.
n
näe 1 miinus/ 24. detsember 2016, 14:04
Evelin V6igemast, sina v6i?

h
Hans / 19. detsember 2016, 23:00
Paneme aga Saksa lipud facebooki profiilipiltideks ja #prayforberlin, aga algpõhjuse likvideerimsega ei tegele keegi
e
Ehh/ 19. detsember 2016, 22:57
Ootan mikseri ja presidenti seisukoha võttu ja meetmeid, et meil, selline asi KUNAGI ei saaks juhtuda. Veoautode keelamine, ei ole õige vastus.
n
no aga/ 19. detsember 2016, 23:22
kersti kordab seepeale kuku raadio eurominutites öeldut, mis kõlab: me peame neid aitama ja enda juurde võtma. ja kui nad siis hammustavadki meie kätt, las nad siis hammustavad. kui meie neist lugu peame ja nende kultuuri austame, siis varsti nad enam ei hammusta.
olgem siis kannatlikud, varsti, varsti nad ju enam ei hammusta :D
k
kultuurimikseri/ 19. detsember 2016, 23:30
seisukoht: pabulasi on nii palju vaja, et kohalikud nende sekka sulanduks
t
Tsõpõr/ 20. detsember 2016, 07:39
Me ei lase ennast hirmutada.tansime ja laulame edasi
m
19. detsember 2016, 22:56
Millal maurid teist korda Euroopast välja aetakse?
v
19. detsember 2016, 23:05
e
eksid/ 19. detsember 2016, 23:23
ei anna kogu euroopa peast lobjakad taunsildnad nii kergesti alla.
k
19. detsember 2016, 23:43
kui sõda tuleb,siis reeturitega on jutt lühike.
a
aga/ 20. detsember 2016, 14:40
Reeturid tuleb pagulastega ühte kongi panna. Ma tahaks Sildna veendumustest kuulda, kui ta on 20 noore meespagulasega ühiskongis olnud!
a
Alles ju aeti./ 19. detsember 2016, 23:12
Tõepoolest, mitte eriti ammu, aastat 330 tagasi.
m
Mati/ 19. detsember 2016, 23:38
Euroopas toimuvat saab kokku võtta lausega - valge rassi hävitamine.
Merkel läheb ajalukku kui selle sajandi suurim roimar!
j
19. detsember 2016, 22:55
jõulutervitus toslemite moodi,polnudki tükk aega mingit raksakat käind,imelik kohe hakkas.
.
19. detsember 2016, 22:55
...ja meie jorutams mingi surnud venelast taga nutta?
KILI/ 19. detsember 2016, 22:50
Tõin turule uut kaupa aga sakslased koperdasid autol ees.
k
19. detsember 2016, 23:26
Kui see kili just su enda kohta ei käi, siis kili auto ees need sakslased nüüd küll ei koperdanud. Kili on puhtalt asiaatide ehk pilusilmade sõimusõna ja araablastega jms pole sel sõnal midagi pistmist.
j
19. detsember 2016, 22:48
Ja taas on tegemist üksikjuhtumiga ja taas ei tohi seda islamile laiendada ja taas...
a
aiaia/ 19. detsember 2016, 23:24
aiai sind, rassisti. ja mis vihakõne?

k
kass/ 19. detsember 2016, 22:46
Fröhliche Weihnachten, tolerastid!
e
elagu angela/ 19. detsember 2016, 22:39
poola nr.scania. tundub et kuskil parklas vennal kõri läbi tõmmatud ja moslempiloot rooli pandud...järjest lähemale tulevad need õudused...
a
Ants/ 19. detsember 2016, 22:49
m
madu 12/ 19. detsember 2016, 23:00
poolakad pole ju musselmanid.... meile nagunii räägitakse et oli tegu psühhoga jne....
k
Kuidas saada auto/ 19. detsember 2016, 23:20
Ma tean isiklikult mitut juhti, kelle auto on tühjendatud nii, et nad ise magavad sees. Nimelt lastakse õhuvõttu juhi magamise ajal gaasi. Mismoodi avada väljaspoolt SCANIA uksed, seda teab pea iga, kes Skanniga sõitnud on, pean silmas ninas kahe juhtme kokkuühendamist. Ka võib akna puruks lüüa. Seda ei saa teha vaid siis, kui on põhjamaine variant, topelt esiklaasi ja küljeklaasidega ja seespool on topeltriivid, aga neid topeltriive on pannud päris vähesed. Seega- mingi auto hankimine parklast või terminalist suurema kärata on lapsemäng.
t
to gobra 11/ 20. detsember 2016, 07:18
ja nii oligi. kõrvalistmel poolaka surnukeha ja roolis pakistaanlane....
e
et/ 19. detsember 2016, 22:38
kuna jõuluturud on seotud usuga, mida islam ei austa, siis on jõuluturgude ründamine Euroopas suht loogiline. Huvitav, et keegi jõuluturgude kaitsmisele ei ole mõelnud? Rahvast palju koos ju. Sissepääsude juures peaks kontroll olema, kontrolli korral ei pääseks mingid veoautod ilma häireta ründqama. Tasuks julgeolekule mõelda varakult. Terroristid pole kuhugi kadunud ja jõuluturud on lõpp-armsad paigad vanas Euroopas. Pangu või sõdurid valvama.
h
heh/ 19. detsember 2016, 23:27
no pariisis on sõdurid tänavatel, keda see takistab? sõda käib. meie meedial pole muidugiaimugi sellest. uued uudised aga teavad, neil on lausa videodki.
o
Oli kaitstud/ 20. detsember 2016, 00:59
Suur raskeveok kihutas suurel kiirusel kolmest kaitsmest üle, autotuled ei olnud peal. Otse rahva hulka. Mitmed inimesed jäid auto alla, kus järgi lohisesid. Neid oli raske sealt hiljem kätte saada, väga rasked vigastused. Kus toimuvad järgmised tapatalgud?
t
Tuleb ära harjuda/ 19. detsember 2016, 22:37
Kindlalt oli see üksikjuhtum,pole kapis mingit kolli !
n
nähh/ 19. detsember 2016, 22:51
pigem ikka külm pea ja kiired liigutused. Pole hetkel tähtsamat, kui terroristide elusalt kinninabimine ja rääkima panemine. Edasine tegevus siis vastavalt saadud andmetele. Alustuseks võiks getodes korraliku puistamise teha ja vähegi kahtlase elemendi ning dokumentideta võõras linnas tyybid plate peale tassida.
e
Ehh/ 19. detsember 2016, 23:02
Lõhnab millegi kristallse järgi
n
nähh/ 20. detsember 2016, 00:23
varem või hiljem tuleb see töö nii v teisiti ette võtta, kes ette julgeb võtta-selle populaarsus laes. Platele tuleb eelistada kiirväljasaatmist. Esiteks need, kes teavad, kuhu tahavad minna. Teiseks need, kes ei tea ega mäleta, kust tulid aga keda ollakse nõus kuskil vastu võtma. Diversandid ja muidu kurjategijad aga sunnitööle
t
to nähh/ 20. detsember 2016, 01:01
milleks seda saasta on vaja ellu jätta, et veelgi sigiks ja jälle euroopasse tuleksid? ped.ofiilisaastad tuleks kõik ahju ajada. kohe tõsiselt, kaotada maa pealt sellise usu esindajad.
v
villi/ 20. detsember 2016, 07:59
ja veel millegi pkkade järgi
n
nojah/ 20. detsember 2016, 12:41
enese kaitsmine ei pea olema Pol Pothi sugemetega Pärtliöö ega Kristallöö, kuigi mingist hetkest võib teemasse tulla Bostoni teejoomine, kus närvis kodanikel asjad käest lähvad. Mida varem getode ja nö moslemilinnakute saneerimisega alustatakse, seda väiksemad ekstsessid
ä
äkki/ 19. detsember 2016, 22:37
Päikesevaegusest tingitud depressioon?
n
niMi/ 20. detsember 2016, 07:11
Oletada võib ka seksuaalset frustratsiooni / hädaolukorda. Selle taha on ju ennegi igasugust jälkust peidetud.
k
kolli pole kapis/ 19. detsember 2016, 22:34
õhtuleht võiks paluda kommentaare sildnatelt ja avanditelt ja võigetelt mastidelt. surnuid on 10 juba, tuleb veel, vigastatuid nii 50.
j
19. detsember 2016, 22:58
juba 16 surnut.sakslastel võtab ju kõik aega.
i
iwr/ 19. detsember 2016, 23:30
Nendele pole veel sõnu suhu pandud mida nad ütlema peaksid kui keegi küsib arvamust.
e
Ei/ 19. detsember 2016, 22:30
usu, et ettekavatsetud. Pole voimalik. Ikka õnnetus
t
to ei/ 19. detsember 2016, 22:33
hea irooniameister oled :D
n
nii ja naa. pigem siiski kuritahtlikkus autotootja poolt/ 20. detsember 2016, 02:22
Arvan et tarkvaraviga autos. Tootjatehases ilmselt ei oldud auto tarkvara piisavalt testitud, tuleks uurida kas saab tehase vastutusele võtta.
a
Adam/ 20. detsember 2016, 15:37
Paradiisi pole olemas, kitsed ja lõvid ei hakka sõbralikult elama, nii on ka inimestega. Igal omad kombed, kahjuks isegi tapmise suhtes.
k
kompromissimeister/ 20. detsember 2016, 16:14
Rahu, rahu. Tegemist on vaid ettekavatsetud õnnetusega.
p
Poolakad on kõvasti ühtehoidev rahvas see rünnak oli kogu nende riigi vast/ 20. detsember 2016, 17:05

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee