Eesti uudised

Saalitäis narvalasi lustis Yana Toomi korraldatud aastavahetuskontserdil

Katrin Helend-Aaviku, 19. detsember 2016, 04:00

26 KOMMENTAARI

a
agõ/ 20. detsember 2016, 07:56
Näljased Narva pensionärid ja lapsed ootasid rahvussuppi SHII-d , aga said matrjoshkade palaganni.
I
???/ 19. detsember 2016, 15:34
Isake Savisaar mängis ka ise pilli ja laulis. Kas proua ise kah laval kaasa lõi?
Teiseks, kas aastalõppu siiski liialt vara ei peetud?Kuu keskpaik alles Pealegi, vene õigeusklikel tulevad pühad ju veel 2 nädalat hiljem kui teistel inimestel. Vana kalendri järgi.
M
?? moded/ 19. detsember 2016, 11:07
Miks see ajaloolistel faktidel pärinev kommentaar kustutati?
-
Venelaste poolt sooritatud
Tallinna ja Narva pommitamised ja „vabastamised“ Hitleri armeest, kes olid aga juba ammu enne pommitamist nendest linnadest lahkunud.
• 9.–10. märts 1944,
Tallinn – hävis umbes 2800 hoonet, 2 teatrit, 2 kirikut, mitu muuseumi ja kinohoonet ning muid ühiskondlikke hooneid.
Hukkus 463 ja haavata sai 659 inimest.
• 17.–19. märts 1944, Narva- pommitati Narva varemeid.
• 25.–26. märts 1944, Tartu – hävis ca 80 hoonet. Umbes 100 tsiviilisikut sai surma.
• 25. juuli 1944, Narva – linn purustati täielikult.
6.–7. märtsil 1944 toimus Narva linnale õhurünnak, mille käigus NSV Liidu õhujõudude poolt läbiviidud pommitamise käigus hävitati enamik Läänemere barokipärli Narva vanalinna keskaegsetest ehitistest.
m
Mõtlik/ 19. detsember 2016, 10:37
Rahvusel polegi vahet!? Tähtis, et oleks vene võim ja valitsus! Toom ajab venestamise poliitikat nii Eestis kui Brüsselis! Temagi sai tasuta reisi!
n
nojah/ 19. detsember 2016, 10:33
Aasta pole veel läbi , kuused korjate teiste jõulupuud.
a
andreile / 19. detsember 2016, 10:26
Venelaste poolt sooritatud
Tallinna ja Narva pommitamised ja „vabastamised“ Hitleri armeest, kes olid aga juba ammu enne pommitamist nendest linnadest lahkunud.
• 9.–10. märts 1944,
Tallinn – hävis umbes 2800 hoonet, 2 teatrit, 2 kirikut, mitu muuseumi ja kinohoonet ning muid ühiskondlikke hooneid.
Hukkus 463 ja haavata sai 659 inimest.
• 17.–19. märts 1944, Narva- pommitati Narva varemeid.
• 25.–26. märts 1944, Tartu – hävis ca 80 hoonet. Umbes 100 tsiviilisikut sai surma.
• 25. juuli 1944, Narva – linn purustati täielikult.
6.–7. märtsil 1944 toimus Narva linnale õhurünnak, mille käigus NSV Liidu õhujõudude poolt läbiviidud pommitamise käigus hävitati enamik Läänemere barokipärli Narva vanalinna keskaegsetest ehitistest.
Ponjal, "vabastaja"?
j
19. detsember 2016, 13:32
jeerum
enne ei saa vedama, pärast ei saa pidama...
jälle kommentaar topelt
no, siiski tänud modedele!
n
narvakas/ 19. detsember 2016, 10:07
ei oleks narvalastel midagi eesti vabariigi vastu, kui narvas oleksid säilinud töökohad ja inimeste sissetulekud oleksid sarvased talinlaste omadega.
k
karla/ 19. detsember 2016, 10:29
Häh.toida hunti kuidas tahad ikka vahib metsa poole.
m
19. detsember 2016, 10:47
Mida küll on kesikutest vabastajad ehk kesik-linnavõimud selle 25 aastaga Narva elanike heaks teinud?
Oma taskuid on nad ainult täitnud, muud ei midagi.
Ja see on ju venelaste mood ja kultuura - kuhu ta maha istub, siis sinna jäävad sivka- ja muud s..tahunnikud.
t
to/ 19. detsember 2016, 10:36
narvakas
aga miks sa seda juttu ei räägi Narva linna keskerakonna võimudele?
Ja siis küsi veel, miks Narvas pidevalt need võimulolevad kesikud korruptsioonide, igasuguste muude sulitempude ja rahva raha omastamiste pärast kohtupinkides istuvad?
Seal, kus võimutsevad kesikud, ei parane mitte kunagi inimeste elujärg, vatupidi - kõik läheb ainult allamäge..
Ja nüüd on see kesikpunt veel Eesti riiki valitsemas...õudus kuubis, mis nii tervest Eestist küll edasi saab...räiged maksukoormad on juba teada...mis veel?
t
tartlane/ 20. detsember 2016, 07:28
MIna tahaksin ka, et näiteks Tartus oleksid säilinud kõik töökohad ja inimeste sissetulekud oleksid sarnased tallinlaste omadega. Samas ma hakkasin iseenda tööandjaks ja elan normaalselt.
Mul ei ole Eesti vabariigi vastu küll midagi, sest ega keegi teine ei saa inimest aidata kui ta ise ennast ei aita.
m
Mann/ 19. detsember 2016, 10:07
Tore ju et kontsert aga miks mitte Paides või Kapa Kohilas aga just Narvas???
Narva on väga ilusaks tehtud kohe väga-väga - see promenaad ja linnuse ümbrus kihvt.
Ka inimesed on kindlasti mõnusad aga Jaanakene ikka suudab kiusu üles kiskuda MIKS .

k
keerulised/ 19. detsember 2016, 08:44
ajad? tänu kellele? kui ikka ise teed kogu aeg kõik et elu keerulisemaks EV s muuta siis pole seda vaja promoda, see kõlab lausa ähvardusena...
a
Alloo/ 19. detsember 2016, 09:31
Kontserdist on jutt.Kuhu te jälle tüürite? Saaks ainult öiendada.Kena hommikust ka teile köigile.
y
19. detsember 2016, 10:55
Yana Toom kasutab euroliidu maksumaksjate raha selleks, et impeeriumimeelsetel siht ikka silme ees oleks. Kogu see sovettide kamp oleks koos oma järeltulijatega koos okupatsioonivõimuga tagasi emamaale minema. Mõelge, kui hea meil siin olnud oleks, nüüd selgita sovettidele ikka ja jälle, et nad ei ole Venemaal, vaid Eestis. Ja kui ikka eesti keelt selgeks ei taha saada, ja suur parv sovette tuli siia juba 70 aastat tagasi (ja keelt pole selle aja jooksul soovinud suhu saada), siis rongipilet, ja minek. Juudid lähevad suurima heameelega kodumaale, ja keegi ei pea seda nende praegustest asukohariikidest väljaajamiseks.
t
to andrei/ 19. detsember 2016, 07:13
sinu vanaisad aitasid Narvast teha rusuhunnuku, et sinna ehitada uus nõukogulik linn, vaata vanu pilte Narvast, Narva vanalinn olevat olnud ilusam kui Tallinn
a
Andrei/ 19. detsember 2016, 07:01
Meie vanaisad tegid Narvasse vabaduse ( tema Natvas ei elanud ) , minu ema ehitas Narva linna , mina sūndisin Narvas ja mina kaitsen oma kodu. Ainult rahvale on vaja palka maksta, muidu meie linn saab otsa.
m
19. detsember 2016, 08:02
Millest teie vanaisad siis Narva vabastasid. Ehitistest ja eesti inimestest. Asju tuleb ikka õige nimega nimetada.
t
to andrei/ 19. detsember 2016, 09:39
mine kooli. venelased ei toonud vabadust vaid tegid paha eestimaale ja eestlastele.
v
Võts/ 19. detsember 2016, 09:51
Tead Andrei, muidu olen Sinuga nõus, palk ja töö ja normaalsed tingimused/inimesed Kuid ajaloo kohapealt pead natuke rohkem raamatuid lugema. Piirid ja valitsejad on erinevad , sõltuvalt ajaloo raamatu lehekülgedest ja ajast.
Pigem peab keskenduma tänasele päevale ja tagama, et meie lapsed saaksid ning tahaksid meil Eestis elada. Ja see on kõik meie endi teha.
a
andrjuusha/ 19. detsember 2016, 10:35
"vabastasite", aga ära ei märganud minna? sinusuguse balvaniga normaalne inimene ei vaidle . aga sa mine oma suurtele venemaa aladele tagasi, võitle seal. seal on su koht.
i
Inglased-ameeriklased/ 19. detsember 2016, 17:50
lõid sakslased Prantsusmaalt-Belgiast-Hollandist minema. Ja mida nad seejärel tegid? Läksid koju tagasi ja andsid võimu kohalikele üle. N Liit ajast sakslased Eestist minema. Ja mida ta seejärel tegi? Jäi kohale, kehtestas oma võimu ja tõekspidamised. Kes sellega nõus polnud, löödi maha või saadeti Siberisse.
s
Sibul/ 19. detsember 2016, 13:31
Sinu vanaisa oli okupant !
o
On küll/ 19. detsember 2016, 06:30
Utopistid usuvad seda. Kommunism pidi ka olemas olema, aga pole veel kätte saadud.
t
Tasuta lounaid/ 19. detsember 2016, 06:06

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee