Eesti uudised

ANNA OMA HÄÄL | TEEME MILLINGULE SELGEKS: kas alkohol töökohas on lubatud?

Õhtuleht.ee, 16. detsember 2016 14:49

177 KOMMENTAARI

r
Radist/ 18. detsember 2016 21:27
Õhtulehe üleskutse - anna oma hääl Millingu killimiseks - näitab kommentaari formaadi igale plebeile ära. Kellele ei meeldi Maie ja Valdur või kaitseliit. Kellele tv, alkohol ja taimetoit. Ja muu. Taharuss ja burka. Vikerkaar veel sinna otsa. Aga võibolla meeldib?
g
G/ 18. detsember 2016 12:10
Ah, et lakku täis riigikogulane tapab ainult tervist??? Tule taevas appi ja anna mõistust!
t
Täidab/ 18. detsember 2016 12:47
hoopis riigikassat, ega ta tasuta saanud.
g
G/ 18. detsember 2016 12:08
Variantides pole isegi õiget - riigikogu tööline pole pädev töötama alkojoobes ja vastutama Eesti rahva eest. Variantide esitaja on juba kahtlane tegelane.
m
mari/ 18. detsember 2016 08:50
Arvan, et teatud olukordades on lubatud.
j
Jaanis/ 18. detsember 2016 08:47
Minuarust kui vaadata ja kuulata neid on nad kõik veidike svipsis ,ainult üks jäi vahele.
õ
ÕL!/ 18. detsember 2016 08:40
Nüüd, kus 170 arvamust on koos, mida nende häältega peale hakatakse? Kas lähevad Riigikokku? Või jäävadki siia, rahva lollitamiseks?
n
noh/ 17. detsember 2016 23:15
miks te kiusate seda vaest Millingut - ta tahab ka moodne eurooplane olla- teate kui raske on kaine peaga Normannile selga ronida!!!
n
no räägi/ 18. detsember 2016 12:48
m
Maksumaksja/ 17. detsember 2016 21:18
Kõik arutavad, kas võib või ei tohi? Väga lihtne - võtke sisekorra eeskiri lahti ja lugege. Kui midagi ei ole öeldud napsitamise kohta riigikogus, siis järelikult OK. Kui ei ole lubatud, siis palun tagasi astuda. Veel võiks ära määratleda tööpäeva pikkuse mis ei tohiks olla pikem kui 12 tundi, kui ei ole tegemist just väljakuulutatud eriolukorraga. Siinkohal võiks küsida kas töökohal tööajal magamine on lubatud?

k
Kata/ 17. detsember 2016 18:31
n
nojah/ 17. detsember 2016 15:36
Miks mõnedele on rohkem lubatud!? Need on meie Eesti siniverelised!
e
Ega.../ 17. detsember 2016 14:46
...Milling siis üksinda seal ei napsitanud.Küll neid oli rohkem seltskonnas.Milling tuleks teiste hirmuks Riigikogust eemaldada. Aga vaevalt küll. Kõik ühesugused.
m
17. detsember 2016 12:07
Milleks siis üldse alkoholi poliitika kõik rõõmsalt joobes tööle, autojuhid,,politseinikud, ametnikud,lennuki piloodid laeva kaptenid , pankurid ja advokaadid.
Riigikogulane peab olema rahva peegel mitte joodik ja ärastaja. Lugupeetud oravad aeg on vaadata tagasi kas ei ole tehtud midagi väga - väga valesti, kui endine peamister ja tulevane kandidaat Kristjan ei näe selles probleemi siis valijana ma enam reformi ei vali
r
rahva peegel/ 18. detsember 2016 00:42
Siin on sul küll sõnad sassi läinud. Milling selgelt ongi ju rahva peegel. Seesama "rahvas" leiab, kui õige pisut utreerida, et Eesti riigi kogu mõte on tagada odava alkoholi 24/7 kättesaadavus. Ära süüdista peeglit, kui lõust ei meeldi.
m
Mehaanik/ 17. detsember 2016 11:23
Minu pärast võivad nad kõik seal pidevalt maani täis olla ja hääletamiseks peaks olema miski juhuslike arvude generaator. Tulemus oleks parem.
p
pooled/ 17. detsember 2016 09:39
''seadusandjatest'' pööritavad seal silmi ja vajutavad valele nupule.
a
ab/ 17. detsember 2016 08:44
firma pidudel võib alati napsi võtta...tema jaoks see ju oligi firma pidu!
m
muidugi/ 17. detsember 2016 15:47
jõuluvana käis, see oli ju jõulupidu.
e
e.b./ 17. detsember 2016 08:27
Kui Milling on iseenda tööandja, andku minna ja joogu oma bisnes põhja või taevasse. Kui mina olen tööandja, siis minu firmas on alkohol töö ajal välistatud, sest isegi väike tonks halvendab töötulemusi ja lisab ohtlikke riske. Ah jaa, mina kui rahvas olen ju ka hr Millingu tööandja, seega ma ei taha, et ta minu raha eest seal mune sügab ja arusaamatuses silmi pööritab täis peaga

i
isegi politseinik ja kohtunik/ 17. detsember 2016 07:39
vallandatakse joomarluse pärast. Riigikogus peab selles suhtes olema 0 tolerants, sest need inimesed vastutavad terve eestimaa tuleviku eest. Päeva pealtpealt peab selle mehe vallandama!
h
Horros/ 17. detsember 2016 06:05
Selge, et rohkem napsu on vaja, milles üldse küsimus.
.
Tundub, et lihtsalt teritatakse hammast ennem jõule.
.
Arvutage parem oma düsgraafikute lehe töötajate keskmine kehakaal välja ja prillide miinused, ning plussid.
.
Vahel harva vaadates mõnda oma erilist lemmikut videost, tundub, et aidakaal oleks hea ja jõuludeks lehe poolt jopetoetus.
Tervitusi Nõlvakule.
õ
ÕL-is/ 17. detsember 2016 15:49
kogu aeg kõik juua täis, isegi pealkirjad vigu täis. Kui kirjutasin kommi, et kütan ahju puudega, saadeti modereerimisele jne.
v
vilx/ 17. detsember 2016 02:09
Pits konjakit ei tee suurele mehele veel midagi,vastupidi see just ergutab natuke ja annab mingikski ajaks jõudu juurde.Pole mõtet tühja asja pärast norida.On palju muid valdkondi mille pärast muret tundma peaks.
e
Enki/ 17. detsember 2016 01:45
Misasja te jaurate? Kes teist on patuta, visaku esimene kivi!
g
Gk/ 17. detsember 2016 01:20
Nii lollide variantidena ei saa adekvaatset vastust anda!
t
Toslem/ 17. detsember 2016 00:59
Täna teeb purjus riigikogulane meile seaduseid, homme sorib lakkutäis kirurg teie soolikate vahel, ülehomme seletab laksuall pedagoog lastele, et Eesti on iseseisev- kuhu me oleme jöudnud.
m
mart/ 16. detsember 2016 23:40
miks ei ole siiani küsitud sm ossinovski kommentaari? Ennem kui riigikogust pole kadunud alkohol ei ole sel mehel mingit õigust keelata alkoreklaam ja happy hour baarides!
s
samuti jokkis oleks olnud,/ 16. detsember 2016 23:22
kui oleks pidanud selle exesimese ministri targutamist kuulama, muidu polex ära kannatanud. proosit

n
näiteks/ 16. detsember 2016 23:08
minu töökohal on see täiesti lubamatu.aga nagu aru saan-loodan,et õigesti-on see riigikogujate töö juures täiesti normaalne nähtus.elagu eesti vabariik.
k
16. detsember 2016 22:59
Kas presidendil v peaministril piinlik ka riigikogu pärast on? Hääletuse võiks teh
a
aga minul/ 17. detsember 2016 15:51
on häbi elukutseliste vingujate üle :).
z
Zowie/ 16. detsember 2016 22:43
Ja kui nüüd mõelda,milliseid seadusi vastu võetaxe,siis on Toompeal alko tarbimine õigustatud? See seletab nii mõndagi ,Ja kuna linnahärrad tahavad oma seisust tõsta,siis tõsta aga igal asjal hinda.TÖÖL OLLES PEAD OLEMA KAINE ,MITTE JOOMA,..See oli õnnetu juhus,et kaamera ette jäi.Tea,palju selliseid seal tegelikult on?Ja need on inimesefd,kes peax meid aitama ja meie neid usaldama???Ja selle taustal soovix tead,kuidasmeie Jevgenil seal kulgeb?Kas kanüül otse veeni?
h
Hea küsitlus,/ 16. detsember 2016 22:02
v
Vähem konjakit sõbrake/ 16. detsember 2016 22:50
Mitu vastusevarianti saab korraga valida...
r
riigikogus/ 16. detsember 2016 21:50
on see tavaline. Kui inimesel töökohta ei ole (tööd tegema ei pea) ja raha makstakse niisama siis võib ikka juua, et igav ei hakkaks.
o
O. N./ 16. detsember 2016 22:53
Ei niisama maksta palka isegi mitte riigikogus. Pead vähemalt istungi ajal puhvetis konjakit jooma, kasvõi üksinda, et päev ikka kirja läheks.
p
16. detsember 2016 21:44
Puudub õige küsimus. Kuskil ei ole tööülesandeid täites lubatud juua. See on tsirkus, mis praegu üldse toimub!?
k
kuidas siis/ 17. detsember 2016 15:53
degusteerijad oma tööd teevad?
k
kõik/ 16. detsember 2016 21:41
seal minema saata. 101 pole sinna vaja.
s
see riigikogu/ 16. detsember 2016 21:40
tuleb laiali saata. Eesti pole riik, see on varaste, ülbikute, joodikute labane küla.
j
ja / 17. detsember 2016 01:37
proua president ei maini mõhkugi,mida see bande seal toimetab,...milleks see ööistung?Ja see palagan,tööd tehtagu tööajal ja ülejäänud ajal kummutagu omal kõrist alla nii palju kui soovib,kui muidu ei saa...
ö
ööaeg/ 17. detsember 2016 15:54
ongi muu aeg. Aga miks seda siis seal müüakse, kui juua ei tohi?

s
sass/ 16. detsember 2016 21:37
Riigikogu on üks hea koht: sinna saamiseks ei pea olema puhas minevik (mujal riigiametis ju peab) ja tööl võib napsutada ka. Peale selle saab pappi kõvasti ja vastutama ei pea MITTE MILLEGI eest!
m
Morse/ 16. detsember 2016 21:06
Joovad rahva raha ja selles puuris on kõik lubatud. Alkohol,suhkur ja raha nende privileeg,ega muidu laiapõhjaline nii rasvane välja ei näeks.
a
aga kuidas/ 17. detsember 2016 15:55
riik siis maksud saab, ega nad tasuta joo?
t
töökohal/ 16. detsember 2016 21:01
ei ole kindlasti lubatud.
Aga pulli ja pilli kohtades läheb asja ette , nii ka riigikogus
m
Mann/ 16. detsember 2016 20:57
Nagu ma aru saan, on puhvet avatud, kui riigikogu kohal on, siis pole ju võimalust peale tööd alkoholi tarbida??
r
Radist/ 16. detsember 2016 20:48
Õhtuleht karjub suurte tähtedega: ANNA OMA HÄÄL, TEEME MILLINGULE SELGEKS: kas alkohol töökohas on lubatud? (114; 16.dets 2016) Küsin Õhtulehelt sama: kas lintšite Millingut tema praeguse iroonia või kunagise ütluse pärast eesti kaitseliidu teemal? Kui ei, siis miks võimendate TV3 reporterit? Kui jaa, siis on see seda imelikum.
m
Miks/ 16. detsember 2016 20:21
Härra Ossinovski Riigikogu puhvetist alkoholi ei kõrvalda?Ometi tahab ta alkoholi reklaami kõrvaldada,mis minu silma kuskil pole hakanud?
k
kossa/ 16. detsember 2016 20:08
millegipärast on alko töö juures tavainimesele keelatud,aga need seal toompeal on ju pooljumalad.
t
tõsi/ 16. detsember 2016 20:07
alkohol ja töö ei käi käsi käes
j
jeltsin/ 16. detsember 2016 23:45

m
MÕTLE/ 16. detsember 2016 20:01
kuna E-ooravad panid TA tanki SIIS ta kaine peaga ei SUUTNUD seda musta tööd t-e-h-a !!!
K
A/ 16. detsember 2016 19:56
Kas kedagi valitakse st pannakse paika jälle kuskil?
a
ANNA OMA HÄÄL | ?/ 16. detsember 2016 19:54
Ma siiis ANNAn OMA HÄÄLe | ?
? | ?
k
kindel / 16. detsember 2016 19:33
r
Radist/ 16. detsember 2016 19:30
Šmutov, ära ürita oma alluvaid meelemuutusele taguda! Sina, Alliksaar ja Soonvald olete ajutised nähtused, aga õhtulehe püsikollektiiv on jääv.
p
Põrguvürst/ 16. detsember 2016 19:25
ei ole vaja otsida joodikule õigustust,kui mees on saab aru ja taandab ennast ise sealt,samas ka rõivas ,kes vastutas korra üle--kui mehed pole siis jah,otsitakse vabandusi,õigustusi--saast.
t
Tom/ 16. detsember 2016 19:14
Mingit häält te minult ei saa. Leht üritab intriigi ülesse tõmmata, aga eriti ei õnnestu. Lõpetage juba ära! Sallivam tuleb olla ja tolereerida on vaja. Soovitav on seda teha veel libeda naeratusega. Võrreldes muude asjadega, mida meile armasaks üritatakse teha, on pits konjakit lausa kingitus ühiskonnale.
o
Otsad tõusevad/ 16. detsember 2016 19:10
Öösel magatakse mitte eikuulata reformide kiunu. Seega kõik õige, kui ühed sigatsevad siis teised võivad ka vabalt võtta. Reformid tööle ,tootku kitsejuustu.

k
Kui/ 16. detsember 2016 19:09
Kui töökoha territooriumil on viinamüügikoht, on iseenesestmõistetav, et töö ajal juuakse. Millingut ei tohiks antud juhul ei süüdistada ega karistada. Süüdistada tuleb seda, kes LUBAS riigikogu puhvetis alkoholimüüki! Ehk siis kala hakkab mädanema peast! Poliitikutel tuleks keelata igasugune kangema kraadidega kraami tarbimine, sest alko mõjutab vaimset tervist ehk siis poliitika tegemise eeldus on kaine mõistus!
m
Millingu väike naps on/ 16. detsember 2016 19:08
TÜHIASI, selle kõrval kuidas nüüd siin tarkurid ja korralikud teda järada saavad. Pole nii palju kodaraid kui siin kaikaid loobitakse. Kõik tuleb endale ringiga tagasi. Järamisjõudu kõigile, kes teisiti elada ei oskagi.
n
No aga/ 16. detsember 2016 19:11
see ajakirjanik, kes urgitses, tema päris puhas poiss, jah? Äkki tegi ise ka pisikese napsi...
n
no krt./ 16. detsember 2016 19:25
mida jamate, nagu Milling oleks seal üksi napsutanud, ütleme ausalt, tema jäi pildile teised hiilisid seinaääri mööda saali.
t
Tegelikult.../ 16. detsember 2016 20:42
...asi polegi napsus vaid selles,mida Milling napsuse peaga või siis pohmellis välja ütles:" Seal polnud ju muud teha kui nupule vajutada!" Kasüks nägu riigikogust vaidleb veel vastu,et teda võib julgelt KUMMITEMPLIKS kutsuda?
r
rein/ 16. detsember 2016 19:03
võiks olla igalpool nii, et las töötaja ise otsustab palju ja millal trimbib. nt. lennuki- või bussiroolis. mis seal ikka, keerad ainult rooli ja kõik.
j
juuksur/ 16. detsember 2016 23:51
tahaks Reinul habet ajada
j
jaan/ 16. detsember 2016 18:56
Tööaeg on 8 tundi, ka riigikogus. Kui nas korraldavad maksumaksja raha eest sellist teatrit - ööistungit,siis arvan , et üle 8 tunni töötades on enamus väsinud ja normaalset tööd riigi heaks ei tehta. Nii selgus ka istungi lõppedes.Usun, et ka Millingule selline jama ei istunud ja paar lonksu konjakit oli tema suhtumine etendusesse. Hiljem tuli jõuluvana.
m
16. detsember 2016 18:48
mina ei anna mingit häält. ega see lasteaed ei ole. peaks olema piisavalt selge, mida teha töötajaga, kes napsusena töökohta ilmub.
m
murr/ 16. detsember 2016 18:48
mul on tihti kahtlane tunne, et paljud seadused ja ettepanekud on tehtud kõik purjus inimeste poolt.
p
Priit/ 16. detsember 2016 19:13
Ära selles kahtle, enamus seaduseid ongi tehtud purjuspeaga, niisamuti on ka need riigikogus purjutajad ise ka kindlasti öösel purjus peaga tehtud.
s
16. detsember 2016 20:26
Sna oles see töll, kes lubab joodukutel ennast käsutada ja oma elu korraldada?
m
muidugi / 16. detsember 2016 20:25
Saadikud täis joota ja suruda läbi mis iganes seadusi, kas on veel midagi lihtsamat? Neil ei ole niigi mingit vastutust oma otsuste eest, ei riigikogul ega valitsusel, absurdsed ja kuritegeilikud poliitilised otsused nagu kasvõi Tõõvõimeseadus ja mitte keegi ei vastuta inimeste kallal sigatsemise eest.
r
Riista piilumise pärsast riidu./ 16. detsember 2016 18:42
Ma ei ole karsklane ja kannan tublisti.
e
Eesti tööline./ 16. detsember 2016 18:40
Millingul on ikka veel ,,Vanad ja kobedad,,Purjus olles parandades volgat.Vahe on nüüd ainult selles,et nüüd oleks vaja parandada Eestit.Ja seda saab teha vaid kaine peaga.Võib olla ongi meie riik selline tänu Milingu sugustele.Igatahes ,,Vanad ja kobedad,, dvd lendas prügikasti.
s
16. detsember 2016 20:34
Selle eest on iga liigutus hästi maksustatud, et need joodikud rahva raha eest ja purjus peaga rahvast veel rohkem maksustaks ja hävitaks.

õ
õpetaja/ 16. detsember 2016 18:29
Peale igat tundi võiks ju lonks lubatud olla. Ega õpetajad klahve vajuta.
h
hehh / 16. detsember 2016 18:28
mõnes töökohas ei kannatagi ilma alkoholita tööd teha ;)
m
mina/ 16. detsember 2016 18:15
eks ikka riigikogus võib,sest Milling oli ise Lätist toonud,lubas veel ühe treti teha enne jõule
e
Erla/ 16. detsember 2016 18:09
Suunatud vastusevariandid, kus kindlat ei-d ei saagi öelda.
k
kusti/ 16. detsember 2016 18:05
Tavaliselt järgneb sellele vallandamine.
k
kui vallandamine/ 16. detsember 2016 19:27
siis pool riigikogulastest läheb.
m
16. detsember 2016 20:35
mingu pool või kõik, joodikute koht ei ole riigikogus teiste elu korraldamise juures.
k
./ 16. detsember 2016 21:51
koos kopsaka hüvitisega.
r
Rivo Keermaa/ 16. detsember 2016 18:01
Ei.Sellisel juhul on riigikogulastel lubamatult suured palgad,kui see on nii vähetähtis töö.Joo aga vabal ajal ja riigimees on minu arust 24/7 tööl,st.unusta ära.
a
ain/ 16. detsember 2016 18:00
alko tõõkohal ,tuleks vabastada inimene koheselt!!!
m
Maamees/ 16. detsember 2016 17:56
Siin ei ole ju õigeid vastuse variante. Mis vastus see on, et alkohol kahjustab tervist. Küsimus ei ole töökohal tervise kahjustamisest vaid inimese mõttevõime piiramisest, tema adekvaatsusest ja mõttevõime piiramisest. Siin on küll väga naljakad vastused. Pigem on nad jah vastused. Kui auto-, rongi-, lennuki- ja mis iganes juhtidelt nõutakse kiire reageerimise ja otsustusvõime säilimiseks kainust siis tekib küsimus, et miks riigi juhtimises võib osaleda lausa purjus peaga. Eks ta ole ka natuke eetiline probleem, sest kuhu vajutada ehk vastused on ju ette teada. Mis siis saab, kui riigikogus hakatakse lällama ja tegevus meenutab laadaplatsi. Rahva esindajal ei tohiks ikka olla alkoholiprobleemi.
j
jummalast/ 16. detsember 2016 23:57
tore vaatepilt kui 78 saadikut oleks maani täis riigikogus

a
Apsoluutne / 16. detsember 2016 17:55
EI. Töökohal lubamatu tegevus. Kes seda si(tt)a jõuab hiljem helpida mis selle alko pärast juhtub.
h
hääletaja/ 16. detsember 2016 17:48
2.Jah, see maandab ju pingeid
Ei saa mujal hääletada.
l
liitlane/ 16. detsember 2016 17:46
See ööistung kuulub ju rahvakunsti ja teatri valdkonda.Teatri vaheaegadel pakutakse kohvikus konjakit või veini või muud. Loodan et tulevikus taolist etendust Riigikogus ei korraldata.Usun et on teisigi, kes seda etenduseks pidasid. Milling on normaalne riigikogulane ja see oli tema protest sellise jama vastu.
p
.../ 16. detsember 2016 17:45
pooled vastanutest arvavad, et alkoholi tarbimine tööl on pigem lubatud. nii et JOKK :)
s
see mees/ 16. detsember 2016 17:43
tõmbas omale vee peale. isegi autot ei tohi napsisena juhtida, saati siis riiki. muidugi, seda tööd võib vaadelda ka põhimõttel, et soe tuba, pehme tool ja kärbsed ka väga ei tülita.
m
Miilits/ 16. detsember 2016 17:35
Kui puhuda ei lastud ja vereproovi ei võetud, siis oli kaine
v
valija/ 16. detsember 2016 17:25
See on tegelikult kohutav aga Milling näitas ette, kuidas neil seal tegelikult on. Loodetavasti ei tehta päeva ajal purjus peaga seadusi.
p
Pastor/ 16. detsember 2016 17:19
No mis küsimus see üldse on. Elementaarne, et tööl EI VÕETA NAPSU. Jahumine öisest töötegemisest on veel eriline möga. Kas keegi peale lasteaialaste usub ka, et onud-tädid riigikogulased töötasid päeva ja öö, ning olles paar tundi maganud, töötasid jällegi palehigis. Mingi haigete klounide kogunemine Toompeal, või kuidas seda nimetama peab? Riigi võimuorgani moodi see küll ei paista. Mitte ainult mulle, vaid kahjuks veel paljudele teistele, sealhulgas välismaalastele.
l
Lom/ 16. detsember 2016 17:36
Siis ei saaks ühtegi diplomaatilist vastuvõttu korraldada. Kllas on ikka käes. Iseasi, kui palju juuakse...
u
16. detsember 2016 20:40
Usud või ei usu, aga nende käes on võim sinu elu üle.

o
Odav ja madal!/ 16. detsember 2016 16:48
Selle asemel, et võtta üles TEGELIKUD PROBLEEMID, nagu näiteks metsaseadus ja rail baltikaga seonduv, kisutakse mõnuga tühiste asjade kallal! Avaldan põlgust ÕL sellise käitumise suhtes!
n
no/ 16. detsember 2016 17:00
üks purjus riigikogulane pole küll "tühine asi". Kas sinu arvates peaks neid rohkem olema, et neist kirjutada? Kas siis poleks "odav ja madal"?
PURJUSPEAGA EI TOHI ÜHELGI TÖÖKOHAL VIIBIDA!
m
Mis küsimus!/ 16. detsember 2016 16:46
Kuidas üldse niimoodi saab küsida? Kas keegi kujutaks ette, et kassapidaja on tööl purjus? Või politseinik? Lennujaama mehaanik, lumekoristaja? Aga trollijuht? Sinu alluv? Sinu ülemus?
a
Aivar/ 16. detsember 2016 16:43
Madis norm Eesti mees, kes keelab tsirkuses või teatri buffetis võtta üks ( ok, mõni konjak) ? Järgmisel korral minu hääl sinu, Madis.
n
no/ 16. detsember 2016 17:02
siis ei maksa Toompea koridoridesse trügida!
a
Aivarile toeks/ 16. detsember 2016 17:49
Miks,seal ju see tsirkus ongi!
1
1122345678/ 16. detsember 2016 16:40
Tahtsin ka hääletada,aga pole võimalik,kuna pooled sõnad on mingis võõras keeles.Ilmselt keeleseadus ses lehes ei kehti,või on see mõeldud tulnukatele.
s
salakaebus/ 16. detsember 2016 16:40
keegi kogemustega Jurist võiks Ülemnõukogu kohtusse kaevata EV.seaduste rikkumiste eest.
m
mida tööd?/ 16. detsember 2016 16:38
Tulge nüüd ükskord mõistusele, juntimine ei ole mingi töö vaid puhtakujuline mehaanika. Sellises olukorras võinuks nad seal kõik täis olla. Milling oli õige pisut napsune, mitte sigatäis nagu saastapress kiljub.
r
Ruts/ 16. detsember 2016 16:37
tubli milling väikese m-ga, riigikogulane on rahvale suureks eeskujuks ja rahvas peab neid järgima. samuti peame ikka olema alko tarbimises esirinnas, go reformierakond, ärge andke sotsidele järgi, irw

m
Mina/ 16. detsember 2016 16:36
Kas oli seal Toompeal keegi purjus või kaine - üldiselt ei olnud kellelgi enam nii ülipika tööpäeva tõttu normaalne mõtlemisvõime. Sellised ööistungid on absurdsuse tipp. Tööd tehakse normaalsel tööajal.
h
h/ 16. detsember 2016 16:35
Tööajal juua alkot ei tohi. Kui ei suuda ilma lakkumata olla, tuleb lahti lasta. Esialgu tuleks riigikogus hääletamispuldile paigaldada alkolukud ja sisse viia joobekontroll koos kohaleolekukontrolliga.
õ
Õunauss/ 16. detsember 2016 16:35
Veinivabrikus võib töö ajal tasuta juua, aga veini koju viia ei tohi
m
maeitea/ 16. detsember 2016 16:31
kas tema oli ainuke, oli seal pidu?
e
Eestlane/ 16. detsember 2016 16:28
Alkoholi degusteerija ju joob töö ajal
n
no/ 16. detsember 2016 17:05
ei joo! Kas sa ei tea, et degusteerija vaid maitseb ja sülitab selle välja?
j
Juku/ 16. detsember 2016 16:26
Miks presidendi vastuvõtul juuakse?
t
Tee palun vahet/ 16. detsember 2016 16:43
Presidendi vastuvõtul ja riigikogu istungil. Ka Presidendi vastuvõtul ei sobi purju ennast kaanida.
j
Juku/ 16. detsember 2016 17:20
Vahet ju pole - mõlemal on tööaeg ning lapsed vaatavad televiisorist kuidas onud ja tädid lakuvad
t
Tšago/ 16. detsember 2016 16:21
Meie isad ei järgi Vabariigi seadusi: üle 12-tunni ei tohi ööpäevas töötada!
j
Jah, tutu-lutu!/ 16. detsember 2016 16:19
Kui pikalt me sellest nüüd siis jahume? Viimased aastad on õhus tunda kuidas mingi " ära tee, ära räägi, ei tohi," tolerantide põlvkond on peale kasvanud. Selline vati sees kasvanud põlvkond kes pole malevas käinud, puu otsa roninud, nina veriseks kukkunud, venepoistega õues jalkat mänginud, siis kakelnud ja jälle edasi mänginud ...jne.

t
Ta polnud tööl, vaid rollode jaburusel ja seal ongi nii kergem/ 16. detsember 2016 16:11
a
16. detsember 2016 16:26
Alkohoolik leiab alati õigustuse oma joomisele.
t
Tšago/ 16. detsember 2016 16:10
EV-I SEADUSEGA ON KEELATUD ÜLE 12 TUNNI TÖÖTADA!
r
Raina/ 16. detsember 2016 16:41
Pole küll kuulnud, õed ja hooldajad teevad küll 24h vahetusi.
j
ja/ 16. detsember 2016 17:06
rikuvad samuti seadust - seda kliinikute huvides!
t
TLS/ 16. detsember 2016 17:55
Raina, tutvu Töölepingu Seadusega, loe, ära ainult kuula
i
inimene/ 16. detsember 2016 16:10
tööl purjutamise eest tuleb töölt vallandada nemad seal Toompeal peavad olema eeskujuks eesti rahvale miks siis tavaline tööline lastakse joomise pärast lahti olgu seadused siis kõigi jaoks
j
jaanus/ 16. detsember 2016 16:05
Töötan autojuhina, nädala sees ei joo midagi kohvist kangemat, tuleb välja, et loll olin.
s
säästad igast otsast ja lööb klaariks momendiga./ 16. detsember 2016 16:25
Joo parem jääkülma puhast vett lonks.
J
./ 16. detsember 2016 22:00
Jääkülma ei tohi mitte kunagi juua.
s
si... sõitke kobar seltsimehed./ 16. detsember 2016 16:04
Kui töökoht on p.... keeratud, siis kõik protestid on ka lubatud.
m
Maxs/ 16. detsember 2016 16:04
Küsimused on kuidagi alkoholi eelistaja poolt seatud,arusaamatud.
t
Toslem/ 16. detsember 2016 15:56
Tööl peab olema kaine. Keegi vöiks ehk seletada mis tööd need 101 poliitgängide esindajat seal teevad. Mis vahe on kes on pukis, sama klounaad käib ikka. Istungit ja seal toimuvat nähes, tekib küsimus, kes seal kaine oli? Eesti majandusele oli see kindlasti körghetk, rahva raha oma palkkadele kulutati eriti otstarbekalt ja vaadake, kui rahulolevate nägudega nad irvitavad rahva üle.
j
Jüri Ennet/ 16. detsember 2016 15:55
Kas tolles asutuses üleüldse keegi kaine ongi sest sealt laekuv info rahvale kõneleb ise tegelikkusest.
k
kaine ? milleks./ 16. detsember 2016 16:13
Käib laul ja vile koos ,on kogu poisid hoos.
Ei Lätist viina too , sest puhvet seal oh ooo.

l
lihtsalt yks naine/ 16. detsember 2016 15:51
Kui te seda ei teadnud, siis teadke nyyd, mees on ju alkohoolik, kes vajab abi.
v
veteran/ 16. detsember 2016 15:50
Alkohol on alati olnud vaid tervete ja tarkade jook- Milling oleks pidanud seda ju teadma. Aga ei olnud temast näitlejat, rahvasaadikut ammugi mitte.
k
kindlalt EI!/ 16. detsember 2016 15:49
me ei pea neid ülal selleks, et käivad seal aega veetmas, vaid tõsist tööd tegemas, s.h.riigikogus.
n
no mis/ 16. detsember 2016 16:16
tõsine töö seal öösel siis toimus?
j
Jaan/ 16. detsember 2016 15:46
mis härra ossinovski arvab...
a
Aadu/ 16. detsember 2016 16:17
Ossinovski koostab praegu nimekirja kus ametipostil juua tohib.
l
Lauri / 16. detsember 2016 15:42
Riigikogulaste tööandja on maksumaksja! Kui maksumaksja peab olema töö ajal kaine, siis riigikogulastel ei ole ka mingisugust õigustust alkoholi töö ajal tarbida. Seda enam, et täis peaga vastu võetud seadused ja seaduste muudatused oleks õigustühine ehk siis ebakvaliteetne töö!!!
o
millingimaks/ 16. detsember 2016 15:41
oss tõstab nüüd alko aktsiisi 60 %
h
haha/ 16. detsember 2016 15:40
Millingu jutust tuleb välja,et riigikogus joodikud või muidu lollid sest nuppu oskab igaüks vajutada MÕTELDA POLE VAJA.tegelikult on seal riigikogus neid liiga palju,kes nuppu ainult vajutavad ja rahva raha kulutavad.see on ju sama kui bussijuht on purjupeaga roolis, mõlematel on suva kas läheb buss upakile või riik.
t
Tahate täpset vastust?/ 16. detsember 2016 15:31
Riigikogulane nagu iga teine, peab töö ajal 0 promilliga olema. Riigikogulasele on rahvas tööandja. Kui muul juhul saab tööline tööandjalt kinga, on sama võrdne ka riigikoguja. Nii, et võrdsed tingimused kõigile! Ei, ja veelkord ei, töö ajal napsitamisele!
s
simon/ 16. detsember 2016 15:51
Teemat arendades:
"Roosat erakonda esindava sisserännanu poja" sahmimisi vaadates teeks ettepaneku:
Riigieelarvest palka saavatel isikutel on keelatud tarbida alkoholi, nikotiini, kofeiini jne sisaldavaid mõnuaineid.
Nimekirja lisanduvad muidugi ka rasvad ja suhkrud.
Punkt.
e
Egas.../ 16. detsember 2016 19:54
..riigikogulased olegi riigikogu saalis,vaid astuvad korraks läbi.Ööistungite ajal kohal ja kui on palga tõstmine,siis 100%`lt kohal ja mis see pits-kaks konjakit juua.Neil ju joogid,toidud tunduvalt odavam-väikse palgalised,ehk annetaks neile üle eestimaa.Päeval sebivad eraettevõtluses ja siis öötöö.VÕIMAS!

s
16. detsember 2016 15:29
selle üle, mis toimub tööpaigas ja mis ei toimu, peaks normaalselt otsustama tööandja.
s
simon/ 16. detsember 2016 16:21
Riigikogu tööandja on kes?
Rahvas?
e
Enot/ 16. detsember 2016 15:28
Vähem vastutusrikastel töökohtadel (riigikogu, ministeerimid, sihtasutused jms.) võiks väike naps lubatud olla küll - sellest ei muutuks midagi halvemaks
Tõeliselt töötades võiks juba enda huvides kaine olla.
k
Kusjuures olematu vastutuse/ 16. detsember 2016 15:39
puhul peab ka tasu symboolne olema. Igasugu kogud olgu ikka neile, kes põhitööga erasektoris niipalju raha teenivad, et võivad endale auameti pidamist lubada.
s
simon/ 16. detsember 2016 15:23
Põhiküsimust, kas tööl võib purjus olla, valikus ju ei ole?
Vastus oleks: EI VÕI.
Erasektoris on asi selge: esimesel korral võibolla hoiatus, retsidiivi korral kindel saapajälg seljal.
Punkt.
i
Ivi./ 16. detsember 2016 15:22
Ossinovski peab tagasi astuma, et toopeal alkohol suitsud müügil.
h
HS./ 16. detsember 2016 15:17
Kas 3 tööpäeva järjest kestev tööpäev on seadusega lubatud? Kas siin pole tegemist seaduse rikkumisega kui nii, siis milleks meile seadused kui seaduseandjatele seadused ei kehti.
a
alf/ 16. detsember 2016 15:13
Alkohol on parim antidepressant ja võiks väikeses koguses olla lubatud kõigil elualadel. 0,5L lahjat alkoholi ülipikkade töövahetuste korral või näiteks suvepalavaga ei tee kellelegi midagi halba, ei vähenda töötegemise kvaliteeti vaid pigem parandab. Samuti peaks olema lubatud töö ajal lühike uinak.
m
Marita./ 16. detsember 2016 16:01
Alkohol on depressant mitte antidepressant.
a
alf/ 16. detsember 2016 18:44
Seda siis kui sa ei oska seda tarvitada. Paistab, et enamus kommenteerijaid ei tee vahet alkoholi tarvitamise ja alkoholi kuritarvitamise vahel!
k
k/ 18. detsember 2016 01:03
Inimene, kes kasutab alkoholi antidepressandina (depressioon on tõsine asi), enam-vähem definitsiooni järgi ei oska seda tarvitada.
k
kes/ 16. detsember 2016 15:12
ütleb ,et ülejäänud olid kained?Lihtsalt nad ei jäänud vahele.Kui autojuhtinine joobnuna on keeletud ,juht kõrvaldatakse roolist ,siis riigikogu liige,kes peaks teadma kas ta hääletab mõne seaduse poolt või vastu peab olema kaine ,kui ei ,tuleb kõrvaldada politseisse väljamagamisele ,kui koju minna ei taha või ei oska.See on purjus peaga tööl olemine.Mis maksab üks seadus,kui seaduse tegijad eiravad neid.Selline inimene on teeninud karistuse,tahaks kuulda millise.Kas olete kuulnud et kusagil töökohas on viinalett?Miks peab see olema riigikogus.Vabal ajal tehku mis tahavad.
j
just/ 16. detsember 2016 16:35
Enne igat hääletust peab toimuma puhumiskontroll.
M
../ 16. detsember 2016 15:10
Milling rääkis tarka juttu, nuppu võib iga johmis tegelane vajutada ja eks neid tegelasi leiaks sinna ka 500.- eurise kuupalgaga.
Juba oskusspetsialist bussijuht või kassapidaja peab kaine olema, selleks ka õigustatud nende 3000.-eurine kuupalk.

h
hmm/ 16. detsember 2016 15:10
Kui neil seal joomarlusega nii suured probleemid on siis tuleb alkoholi müük riigikogulastele töökohal lõpetada, kuna palgaline tööaeg on neil 24/7 siis ei saa rääkida ka töövälisest ajast.
c
Cocnac/ 16. detsember 2016 15:10
arvasin,et milling on targem, kahjuks eksisin.
ü
üks kategooria arvamustest on puudu/ 16. detsember 2016 15:08
Kunagi Kaja Kallas oli vist see, kes midagi riigikoguja au või eetikakoodeksist rääkis, võin ka eksida, miskit on nagu kõrvu jäänud. Kas ei peaks see olema hea tava, et töö ajal ei jooda?
k
kassapidaja/ 16. detsember 2016 15:27
just, tahtsin ka hääletada aga sellist varianti ju polnud mis küsitud oli. See on ju nende töö koht ja töö ajal ju nagu alkoholi tarbida ei tohi. Pannakse isegi puhuma kui kahtlus on ja siis sug sappa. Seega välja riigikogust!
k
Kaitseliitlane/ 16. detsember 2016 15:08
ei tohi üldse avalikus kohas alkoholi juua.
m
Ma/ 16. detsember 2016 15:53
arvan, et võib, kui tööaeg on 3 tööpäeva pikk. Seadusega vpeaksid nad istuma sela 8 tundi.
p
16. detsember 2016 20:47
Politsei haarang riigikogu saalis oleks täitsa kohane, see on ka avalik koht.
k
k/ 18. detsember 2016 01:04
Kust te võtate, et Riigikogu on avalik koht?
t
Tiit/ 16. detsember 2016 15:06
Kas õpetaja tohib koolis vahetunni ajal konjakit kohviga manustada? (stressi maandada kuna tall on väga vastutusrikas töö) Kas bussijuht võib lubada endale kerge napsu?(pigeline töö)Kas poemüüja kes tegeleb teenendajana võib puhkepausi ajal kerge õlle ära libistada?
Tuleb niimoodi välja,et kõik on lubatud kui kuulud reformierakonda JOKK
t
Tim/ 16. detsember 2016 15:06
Kui isand Juncker on joodik siis miks lakei Milling ei või olla.
v
Vana/ 16. detsember 2016 15:04
Kuhu jäi põhiküsimus alkoholi tarvitamise kohta töökohal?
i
Indrek/ 16. detsember 2016 15:44
Siililegi selge, et töökohustusi täites ei tohi meelemürke tarvitada. Poliitiku töö on ju nii pingeline, et kaines peaga nuppu vajutada ... ah mis te nüüd, äkki läheb kaine peaga näpp mööda :D
m
muusik/ 16. detsember 2016 20:09
Mina joon ainult töö ajal.
u
uku/ 16. detsember 2016 14:59
Kui üks rahvasaadik sajaühest on jokkis, siis summaarelt see tähendab, et parlament on praktiliselt kaine.
j
Jürka / 16. detsember 2016 16:03
Kas sa kõiki ülejäänuid kontrollisid ise või keegi muu?
k
Kas/ 17. detsember 2016 06:29
Teie lapse õpetaja või kirurg võib ka tööl napsine olla?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee