Eesti uudised

"Järgmisel hetkel käis meeletu pauk ja verine laps karjus nuttes minu kõrval!"

Arvo Uustalu, 15. detsember 2016, 04:00

116 KOMMENTAARI

j
jalakäija/ 20. detsember 2016, 10:17
Läksin hommikul tööle. Tulen üle silla Pärnu mnt-l Statoili juures, seal Tallinna Ehituskooli juures (tõus/alla Tammsaare teelt, see Järvevana tee pikenduse osa, Tallinna rahvas teab). Seisan foori taga ja vaatan: tee täitsa kuiv, aga kahe suuna vahel ohutussaar suuri jääkamakaid täis?! Siis jagasin: sealt ju rekkad alt üles tulevad Pärnu mnt-le ja kurv ka veel... Loodetavasti ei saa niiviisi pihta mõni koolitõttaja laps või lihtsalt rohelist tuld ootav jalakäija:/
N
......../ 17. detsember 2016, 21:56
Nonii ja siin poel enam miskit.. Siimu poiss peab oma Evo 10 välja ajama ja andma selle nüüd perele iga päeva sõitude jätkamiseks.
r
Rekajuhtidele/ 16. detsember 2016, 23:58
Et teil pole aega ja võimalusi katust puhastada? Seadus näeb ette, et te PEATE enne sõidu alustamist veenduma, et auto on puhas, sõidukorras jne. Kõikidelt autodelt tuleb katuselt lumi ja jää ära puhastada, rekajuht ei ole erand. Ja see jutt, et sõiduautod pikivahet ei hoia? Lubage naerda! Ainuüksi selle nädala jooskul olen oma auto pardakaamerale saanud kaks eluohtlikku situatsiooni mis on rekajuhtide põhjustatud. Vahel on selline tahtmine meelega pidurdada, tuleb tagant sisse, siis tuleb. Millal te lõpetate sõiduautode süüdistamise ja vaatate peeglisse? Teie peate arvestama sellega, kui suur on teie masina mass ja kui suured jäälahmakad teie katusel on. Teie peate ise ju edasi elama teadmisega, kui olete kellegi enda süül liikluses ära tapnud. (ma ei ütle, et sõiduautojuhid kõik eeskujulikud on, mõlemal poolel on erandeid) Aga viimasel ajal jäävad järjest enam silma rekajuhtide mõtlematud ja ohtlikud manöövrid.
m
Maanteede Kuningas./ 17. detsember 2016, 09:30
No ja miile poolest oled sina neist rekkaja mõnest erandlikust sõiduautojuhist parem oled, kui tahad meelega (lambist) pidurdada? Siis oled samamoodi liikluses ohtlik. Ja kui sulle pärast sinu sellist lolli tempu tuleb see 40, või enam tonnni selga siis see on sinu asi, aga kui sa pärast seda lendad mõnele vastutulijale otsa, siis milles too süüdi on?
t
To Maanteede kuningas/ 18. detsember 2016, 20:27
Ma ju kirjutasin, et on selline tunne et tahaks nii teha, see ei tähenda et ma seda teeksin! Ja sel hetkel ma sõidangi teadmisega, et kui nüüd kuskilt midagi teele ette hüppab on see reka mul seljas. Loe ja mõtle enne kui kirjutad! Asi on praegu põhimõttes. Nad ise ei hoia pikivahet ja süüdistavad selles alalõpmata sõiduauto juhte. Või sa õigustad seda, et need vennad kogu aeg seljas elavad? Kui mulle miskit teele ette hüppab, on mul vaja pidurdada. Ja kui see rekka mulle selga lendab on see tema süü. Tahaks näha, kuidas sa end tunneks, kui pidevalt sul kegi seljas elab. Ja ainuke asi mida sa tahavaatepeeglist näed, on reka nina.
m
Maanteede Kuningas/ 24. detsember 2016, 00:53
Vaata rekka roolis näeb sinu autost üle, seega kui sulle midagiette hõppab, siis vähekegi asjalikumal rekkasohvril on pidurid ennem peal kui sa ehmatadagi jõuad. Mis puutub pikkivahet, siis mina olen alati öelnud, et kui juhtud sõitma jobu sabas siis ei päästa sind ka paarisaja meetrine pikkivahe.
k
kuulge ÕL/ 16. detsember 2016, 15:04
kas see uustalu on meditsiiniline diagnoos või miks õnnetust kajastab ajudeta amööb ?
t
to: Arvo Uustalu/ 16. detsember 2016, 11:01
Kui ise ei näinud karjuvat ja verist last, siis võib vale kalliks maksma minna.
l
Lugupeetud Õhtuleht/ 16. detsember 2016, 10:53
Palun kustutada see pealkiri, mis valetab! Ei olnud seal ei karjuvat last ega verd. Sõitsin ka mööda ja nägin. Kaagutajate kari ikka taga, tegelikult ei saada artikli sisustki aru., igal oma arvamus. Ja nn. ajakirjanik käis kohapeal valesid kokku panemas?
t
TT/ 15. detsember 2016, 20:33
Kas veoautojuht saadi kätte sellist tuleks karistada.
k
Küsimus?/ 15. detsember 2016, 19:20
Kuidas see laps veriseks sai? Antud pildil pole ju jää läbi esiklaasi läinud. Kas laps oli ikka turvavööga kinni?
t
to: Küsimus/ 16. detsember 2016, 10:49
Laps ei saanudki veriseks, Õhtuleht tahab jälle raha alatute valede kaudu.

r
rops/ 15. detsember 2016, 18:44
need furgooni ja rekka juhid on olukorraga hàsti kursis selliste külm ja sula ilmadega,ja neid tuleb rangelt karistada
m
maamiiz/ 15. detsember 2016, 17:54
eks see ole kahe otsaga asi peale sulasi tuleb ise ka ettevaatlikum rekkade sabas olla ja ega see mahalükkamine nii kerge rekkamehele olegi ,suur kamakas ja sõidu algul kinni ka veel teine,
e
Ega keegi/ 15. detsember 2016, 17:17
pole juhuslikult kuulnud sõitmisel pikkivahest, et selliseid krahhe ära hoida
e
Ei tea kuidas kurvides seda pikivahet / 15. detsember 2016, 18:12
sinu arvates hoida , lugesid kuidas ühel kurvis tuli jäälahmakas autole ,see ju pehmelt öeldes t a r g u t a m i n e ...
m
Maanteede Kuningas/ 17. detsember 2016, 09:35
Kuidas siis vastutuleva autoga pikkivahet hoida? Ajalehe väidete põhjal tuli rekka nimelt vastu.
v
veteran/ 15. detsember 2016, 16:31
Keegi hull tahab juba kogu haagist võrku toppida- see ikkagi juhi hool koorem ja koormapealne korras hoida, ise kogenud korduvalt seda probleemi, samas näinud artiklis kirjutatu laadset oma silmaga mis on ikka väga hirmus vaatepilt.
a
annu/ 15. detsember 2016, 15:50
Laps peaks ikka taga istuma vai kuidas
p
Püüdurvõrk?/ 15. detsember 2016, 15:15
Kui on nõudlust probleemi lahenduseks, tekib pakkumine headele ideedele. Mina pakun välja kinnitada tendi katusele suuresilmaline tugev võrk. Vbl 10x10 cm silmadest piisab, et katusel külmunud jääkamakad ei lendaks süüdimatult maanteele vaid püsiks võrgu all kuni väiksemateks tükkideks sulamiseni. Ok. Võrgualused jäätükid koguneksid kurvis või ülesmäge tendi külg- või tagaservale. Aga oht muutuks taga sõitvale juhile nähtava(ma)ks. Ja isegi kui püüdurvõrk katkeb, summutaks ta jää hoogu. Või jääb viimane rippuma tendi küljele võrgust 'kotti'.
Iseasi, et taoline võrk maksaks vist väga palju ning veofirmad püüaksid lisakulutust viimseni vältda.
p
15. detsember 2016, 19:40
Pūūdurvōrk peab sel juhul olema metallist ja parasjagu kōrge, et lund sinna alla ikka mahuks.
p
Püüdurvõrk?/ 15. detsember 2016, 19:58
Oot. Ma ei saa aru, kas väljendasin end puudulikult või on enamikul hindajaist mingi elutark seletus mu idee 'rumaluse' kohta. Katusele pingutatud võrk jääb igal juhul (v.a. tendi tugisõrestiku kohalt) ju katuse ülapinnast pisut kõrgemale, sest võrgu peale vesi koguneda ei saa (erinevalt tendi lohkudest). Haagise iga kaarevahe moodustab seega võrgu all omaette sektsiooni, millest jääklomp liiga lihtsalt välja ei pääse. Vesise, jääks külmunud lume sisse jääv võrk moodustab 'armatuuri', mis ei lase suurtel jäälume lahmakatel hõlpsalt liikuma hakata. Muidugi oleks raskem ka redelilt katust puhastada, ent nagu paljud kommijad veenvalt tõestavad, ongi praktiliselt võimatu meie muutlikus kliimas katuseid puhtana hoida.
Kolmas variant oleks lõpetada nende rekkajuhtide sõimamine, kelle katuselt jääklompe kukub. Elus on oma koht halval õnnel. Tunnistagem ausalt, et seadusemalakaga pole võimalik kõike reguleerida.
t
to: püüdurvõrk/ 16. detsember 2016, 10:55
Antud käru katus oli uus, sinna ei saaks koguneda vesi, mis hiljem külmuda võib. Kommenteerijad ja lugejad suures osas ei ole rekkat näinudki, ei teagi, mis on käru, tent, ja veel vähem, milline oli tegelik õnnetus.
p
püüdurvõrk? / 16. detsember 2016, 19:39
kas saad puudulikkuses aru, et seda ei panda katusele laotatult vaid tendi , st. on "ülemise gabariidi tara", mis tähendab sulades jookseb vesi maha ja tükkidena põrub katusel peeneks ilma üle servade lendamisega . Vene ajal seda probleemi ei tekkinud , sest enamusel olid katused metallist , mistõttu jää katusele I jäänudki ja juhil oli kohustus veenduda nagu praegu , aga seda ei tehta . Ettepanek on , reg. nr. nägemata , piisaks logistiku nimest ja kellaajast , - siis leiab üles aga EV on Andmekitse ja see on lootusetu, sest logistikud on rollod ju ....
s
Sass/ 15. detsember 2016, 13:23
Minuga on seda ka mitu korda juhtunud, aga õnnelikult. Ükskord lendas ka veoautolt pääsenud jäälahmakas otse mu auto esiklaasi, aga õnneks oli suht õhuke jäätükk, nii et lõi paigast ära mingid andurid ja muu säärase, aga ise jäin terveks ja klaas ka. Teistel juhtudel olen pääsenud lendlevate jäätükkide vahel laveerimisega. Veoautojuhid on selles osas väga hooletud ja kui mõni neist peaks lugema juhtuma, siis harjutage ikka see rutiin sisse, et külmal ajal enne sõitu viskate pilgu treilerile, et ega sinna pole jää katusele tekkinud.
j
Jajahh, tibi/ 15. detsember 2016, 13:38
Eks me ikka tõuseme kikivarvukile ja "viskame pilgu" 4 meetri kõrgusele korraks...
p
PPV/ 15. detsember 2016, 16:09
Oma vaba valik, kas viskad pilgu peale või pärast istud 5a. ja mõtled, miks ei viitsinud redelit võtta ja vaadata.
r
Redel!?/ 15. detsember 2016, 17:01
Kust võtta 5m redel? Kabiinist?
e
ehhh nii arvadki ,et kabiini ,/ 15. detsember 2016, 18:14
aga kui pikk on näiteks sinu arvates käru pikkus , ahhh ???
k
Käru? Mis käru?/ 15. detsember 2016, 18:29
Aiakäru, laste suvekäru?
Kui poolhaagisest jutt, siis tavaliselt 13,6 meetrit.
Redel läheb selle küljest tänu bulgaarlastele ja rumeenlastele mõne päevaga jalutama.
Lisaks ei tunne sa selle haagiseveo spetsiifikat.
Nimelt vahetub haagis mõnikord nädalas mitu korda.
n
15. detsember 2016, 19:41
No mis probleem peaks 5 m teleskoop redel olema.
k
Kārumehel aega igavik / 15. detsember 2016, 19:46
Ketas lōhki, siis tegele tehniliste probleemidega.
n
No osta siis/ 15. detsember 2016, 19:56
Osta siis, kui pole probleem, osta kohe kaks!
t
Teeline/ 15. detsember 2016, 21:31
Oled sa proovinud 4m kõrgusel, libedal pinnal ja libeda katuseserva vastu toetuval redelil seistes 2,5 m laiust katust jääst puhtaks lükata? Kui ei ole, mine proovi. Pärast võime edasi vestelda, kui sust veel elulooma saab.
t
Tegelikult/ 17. detsember 2016, 13:14
ei tohigi üksi redeli peale ronida, veel vähem 4 meetri kõrgusele, seda keelab tööohutus. Kahjuks eestis enamik neist "kommenteeriatest" pole käinud tööohutus kursustel ja ei täida ka ise ohutusnõudeid ,sellepärast ka eestis palju surmaga lõppenud tööõnnetusi.
t
To Saas/ 15. detsember 2016, 15:11
Mida targutad, ketas nuigi lōhki
a
Auto/ 15. detsember 2016, 13:09
esiistet juhi kõrval loetakse surmakandidaadi kohaks. Kas lastetooli taha istmele ei saa paigaldada?

r
rekka juht/ 15. detsember 2016, 12:51
tõesti kaju aga logistika ja ment on teisel arvamusel ei jõudnud õigeks ajaks trahv mitte väike.sõitsid meeriku lõhki trahv mitte väike.see ju eesti.õudne.
k
kas siis ei ole trahv/ 15. detsember 2016, 20:01
kui õnnetuse põhjustad? loodad vist mitte vahele jääda, sina ei tea midagi ja püüa tuult väljal.
e
Endine bensu vedaja Venemaalt. / 15. detsember 2016, 12:10
Need on nii tavalised asjad, et midagi uut. Tulin venemaalt enne Võru linna ees sõidab raskeveok. Ei saa mööda ka kiirus 90- 92. Sõidan taga järsku vaatan haagise katuselt hakkab tulema sõiduauta suuruna jää lahmakas. Kui ma gaasi ei oleks lisanud oleks ma olnud teises ilmas. Ühesõnaga sõitsin selle jää lahmaka alt läbi. Sumilkinas seisin veel selle raskeveokiga järjekorras kõrvuti.. Rääkisin seda lugu teistele, üks rääkis samalaadset lugu kus raskeveok oli pidurdanud ja jäälaviin oli veoki tuuletõkkega lennanud veoki ette. Nii, et need on kõik vanad kogetud lood.
s
saatan/ 15. detsember 2016, 11:52
Karmavõlg. Teed midagi valesti ja saadki paugu.
s
Siki/ 15. detsember 2016, 11:42
Oh ootasin kuna sellest lehes rääkima hakatakse. Nimelt endal ka see hull kogemus olemas. Söitsime Tallinn- Pärnu- Ikla teel, mälu järgi Pärnust -Ikla poole, meie ees söitis Suvila auto, aasta aeg oli ka selline et jääd oli tekkind. Teed olid küll puhtad, söitsime ja ükskaks lendas auto esiklaasi jäätükk eesoleva auto katuselt, kusjuures vahet pidasime nii nagu on ette nähtud, mitte ei söitnud taga tagumikus kinni. Siis lendas järgmine tükk, no ei tahtnud riskida ja vaatasime et sobiv hetk mööda söitta, kuna meil oli ka laps autos. Saigi siis kiirelt lapats pöhja pandud et ruttu eessöitvast autost mööda saada aga oppaaa vastu tuloi eravärvides politsei auto. Mida me muidugi siis ei teadnud,kui olime mööda söidu ära teinud, söitsime ikka kiiruse piirangu järgi. Aga kuna möödsöittes ületasime kiirust siis tegi politseiauto ümberpöörde ja söitis järgi, pidas kinni ja tegi trahvi. Ma üritasin seletada milles asi oli,ta aga karjus me peale et mida te mötlete,omala laps autos ja kihutate. Tean jjah et omaltpoolt ka viga et möödasöittes tuli kiirust ületatud, aga eesoleva auto söittis alla piirangu ja kui ise oleks pikemat vahet pidand oleks pikk reis veel pikem olnud. Kui rääkisin kurjale politseionule miks tegime möödasöittu siis tema vastus oli,et möödasöittu ei oleks tohtind teha ja kui ees olevast autost kukub jääd tuleb jääda tahapoole söitma. Kaheotsaga asi. Ise muigi alati korralik kiirustepiirangute järgi söitja ja siis ühel möödasöidul saab söimata ja tarhvi ka. Oleks siis et löbusöit oleks olnud,nii nagu nii mönigi eestis teeb, Ja meil mönigi videossa salvestatud,öudneee kohe.
s
See polnud politseinik, vaid Kährik/ 15. detsember 2016, 12:01
Kährikutest oli paar päeva tagasi lugu, kus Tip ja Täp läbi põõsaste kiirust mõõtsid.
m
miki Siki/ 15. detsember 2016, 15:18
Olen nōus nii sinu kui olitsei juttuga, aga sa teistmoodi mōōda sōita ei oska, kui ainult lapats pōhjas, siis jātta need mōōdasōidud parem tegemata, harjuta paar aastat veel niisama sōitmist.
t
Teeline/ 15. detsember 2016, 21:35
Tõmbad perega Pärnust Läti poole ja polegi lõbusõit?
p
Pihkva Oblast/ 15. detsember 2016, 11:41
e
eesti mees/ 15. detsember 2016, 11:27
marconi ära muutu labaseks.
j
jarmo/ 15. detsember 2016, 11:14
hemorroididega ja sandaalidega, tihti ka õllekõhuga, on raske ronida haagise peale ja parkides sealt jää maha lükata. eraldi veel otsa mentaliteet ka, et "olen üksinda tee peale, olen maanteekuningas."
j
15. detsember 2016, 11:41
Ja kukkub katuselt alla, jāāb haigusraha saamata, sest alkoholijoobes juhtunud ōnnetusi ei kompenseerita.
t
Teeline/ 15. detsember 2016, 14:09
Lepime koha kokku, näitad ette, kuidas sa 4 m kõrgusele saad ja seal jääd maha lükkad. Tendiga poolhaagise katusel kõndida ei või ja furgooni katus on libe kui k...t. "Sinist" lehte ja matusekulusid ma ei kompenseeri.
t
Teeline/ 15. detsember 2016, 21:42
Hemorroide mul pole, õlut ei joo ja redeliga katusele ei roni.. Lisaks sandaalidele on ka saapad autos kaasas, aga ainult sinusugune mats ronib jalanõidega tuppa. Mina käin kodus kas sussidega või sokiväel.
n
Nõrk oled!/ 15. detsember 2016, 23:16
Tõeline mees käib puukottadega, ruudulise särgi, nahkvesti ja stetsontüüpi kübaraga. Vaata Kapi Guitsi- see on alles mees!
Sussid!? Sokid!?
Nõrk ma ütlen!
m
Marconi/ 15. detsember 2016, 11:11
Kuidas poiss veriseks sai , kas turvavöö polnud kinni?
m
15. detsember 2016, 12:06
Miks miinused? Tahaks ka teada, aga artiklit sellepärast ostma ka ei hakka.
t
to: / ja Marconi/ 16. detsember 2016, 10:59
miinused sellepärast, et poiss ei olnudki verine. Kas said aru?

l
15. detsember 2016, 10:56
lahendus on järgmine ,jää tuleb enne sõitu kinnitada turvaliselt, nagu kõik ohtlikult liikuvad esemed autos.
t
to// 16. detsember 2016, 10:50
milline jää? See mis katusele sajab ja sisi ära külmub?
t
to: // 16. detsember 2016, 11:00
irww, tee endal asjad kõigepealt selgeks.
a
aga/ 15. detsember 2016, 10:55
uurime nüüd natuke seadusandlust kah - see ei ole liikluskahju ja kui kaskot pole siis on proual ka päris suur rahaline väljaminek, et auto korda saada. Kurb aga tõsi.
s
sosoh/ 15. detsember 2016, 11:12
Kust sa võtad, et see ei ole liikluskahju?
Ka sõiduki ratta alt paiskunud kivi on liikluskahju ja olemuselt on liikluskindlustus vastutuskindlustus ja vahet ei ole, millist kahju sinu sõiduki LIIKUMINE põhjustab. Nii et tädil tuleks ilusti liikluskindlustusse pöörduda.
a
aga sinna ju vaja kahjutekitajat öelda ,/ 15. detsember 2016, 11:35
kui ei ole konkreetselt nime , auto nr ,siis pole midagi teha ,selle minagi ,,jälitasin ,, seda rekkat ,kes mul autol peegli lõhkus , selle rekkaauto firmaomanik Tõnu lasigi peegli korda teha ,ta ei tahtnud ,et ma neid kindlustusfirmasse annaksin ,lasi ise korda teha ,ilmselt oli nii talle parem , mugavam .
n
No aga/ 15. detsember 2016, 11:20
On kūll liikluskahju. Kuna aga teine osapool sōitis juhtunust midagi ūldse teadmata edasi , ei saa kindlustus kahju korvata enne, kui on ōnnetuse pōhjustaja kindlaks tehtud.
k
küll nad teavad ja näevad , peeglid olemas ,/ 15. detsember 2016, 11:51
seegi rekka tekitas kahju ,aga vajutas gaasi ja läinud ta oligi ,kui ma talle järgi sõitsin ja ,, kättesain,, oskas küll mulle öelda ,et kus kurat sa mulle järgi said ??? , hirm ja jääknähud olid need ,mis mehe araks tegid , tal ei vedanud minuga .
m
Marconi/ 15. detsember 2016, 11:26
Kohe kindlasti liikluskahju. Aga selleks peab süüdlane nõus olema , et on kahju põhjustaja.
k
15. detsember 2016, 11:38
Kui sūūdlane nōus ei ole, ega seega ei jāā kahju saamata. Ise asi , kui sūūdlane jāāb tuvastamata.
n
naine/ 26. detsember 2016, 15:25
Kuule sina, kes sa oma auto peeglist ilma jäid aga politseile haisudega juhist ei teatanud, kas sul häbi pole ?
p
peeter69/ 15. detsember 2016, 10:39
mida te panete neist uudistest kui need raha maksavad. raha pole v?
j
Julie/ 15. detsember 2016, 10:55
leht on tiivuline sexy edastaja---räpane
s
sama üle elanud/ 15. detsember 2016, 10:34
Minuga juhtus sama lugu, kui ühel hommikul aastaid tagasi last kooli viisin. Umbes telliskivi suurune jäätükk lendas esiklaasi vastutuleva veoki katuselt. Klaas mõranes, pauk ja ehmatus oli suur, õnneks ei sõitnud teelt välja ja pääsesime eluga. Kahjutasu polnud kelleltki nõuda, uus klaas tuli endal kinni maksta, ega see väike summa polnud. TULEB KOHUSTADA VEOKIJUHTE KATUSEID JÄÄST PUHASTAMA - REDEL AUTO KÕRVALE JA JÄÄ MAHA LÜKATA ENNE SÕIDU ALGUST. SEE ON TÄIESTI VÕIMALIK, KUI MUGAVUS KÕRVALE JÄTTA. INIMELUD ON ROHKEM VÄÄRT.
v
Vastuseks/ 15. detsember 2016, 11:13
1. Ilmselgelt on tegemist liikluskahjuga, kuna see tekkis liikluses osaledes ja teise sõidukijuhi süül. 100% on tegemist kindlustusjuhtumiga. Tavalise- kohustusliku liikluskindlustuse alusel.
2. Selline sõidukite jääst puhastamise kohustus on olemas, Skandinaavias on terminalide territooriumil tavaliselt selleks spets estakaadid, et katus puhastada. Katus on siiski 4m kõrgusel. Samasugused estakaadid on ka truckstoppides ja parklates. Meil neid ei ole, meil ei saa ehitatud isegi parklaid kemmergutega. Viad ja Railid puha...
n
no/ 15. detsember 2016, 10:27
Kunagi, vist kuskil aastal 1995.sõitsime Tartu -Tallin teel. Meie ees sõitis suur koorem palkidega, poeg ütles, et sõida möödaaga mina jäin hoopis seisma, sest nägin et koorem kõigub. Ja veidi ajapärast kui üks vastassuunast masin mööda kimas, hakkasid palgid kukkuma. Kui ma oleks üritanud teha möödasõitu, ilmselt meid ei oleks enam. Need suured rekkad on väga ohtlikud.
r
Rekkad ei ole/ 15. detsember 2016, 11:24
Ohtlikud on nende omanikud ja tööle palgatud odavjuhid. Ma tean juhtumit, kus tenthaagisega veeti kipsplaati, mida ei saanud haagises kinnitada, sest sõiduki ja haagise omanik polnud soetanud kinnitusrihmu. Sõidad ilma, või kõnni minema...
30 tonni kinnitamata kipsplaati pehmete seintega haagises!? Ka palkidega sama lugu, kette ja tõmmitsaid pole piisavalt.
Eestis on selles osas mingi hull jama, sest esiteks paljud vedajad oma ahnuses ei soeta vajalikke kinnitusvahendeid, teiseks on masinad ja haagised nässus ja kolmandaks on arukad juhid enamuses mööda maailma laiali jooksnud, inimväärsete palkade peale ja uutele, korras sõidukitele.
Millisel moel saavad liiklusse siinmail raskeveokid, millel nt toimib vaid üks pidur, kallutamisel läheb raam pooleks jms on teema omaette. Nendel sõitvad juhid võivad elada kambaga mingis soojakus ja sõita söögi ja sooja soojaku eest.
See viimane pole nali, selliseid "soojakubrigaade" on Tallinna ümbrus täis. Üks selliste "omanik" pandi just vangi, sest sõitis ise ka, omamata juhtimisõigust, ülevaatusi, kindlustusi ja kasutades Läti registris olevaid raskeveokeid, millede tehniline seisund ei olnud enam mitte ohtlik, aga võib öelda, et surmav.
Tegutses aastat 10 kokku, juhtidel mõnel vaid B kategooria, kui see vahele jäi, tõi kusagilt poe tagant põõsast uue. Igatahes olid need romud kogu aeg töös.
Aga ise sõitis MB maasturiga ja oli hull "ärimees".
o
15. detsember 2016, 15:23
Olen nōus, aga ma ei saa aru, kuidas sai 30 tonni kipsplaati ūhele alusele mahtuda. Palju selle ūhe plaadi kaal teil sel korral oli?
v
Võta poolhaake põrandapind/ 15. detsember 2016, 17:17
Võta poolhaagise põrandapind ja kõrgus, rehkenda, kui palju aluseid sinna sisse mahub ja mis see kaalub. Plaadi kaal on ca 10 +/-3 kg ruutmeetrile, oleneb paksusest. Alusel on ca 40 plaati ja kõrgusesse pannakse neid kuni kolm kihti kahes reas. Seega võib koorma kaal olla kuni 33 tonni ka õhukeste plaatide korral, sest üks plaat kaalub (1,2x2,4m) 27,4 kg.
r
Rekad ei ole ohtlikud, juhid nende roolis on ohtlikud./ 15. detsember 2016, 19:51
o
Olen/ 15. detsember 2016, 10:03
näinud, kuidas ühel rekade on rekade järelkärud kerge nurga all üles tõstetud, et vesi maha voolaks.
Kuigi nägin sellist asja esimene kord, on ju mõte hea.!!!
n
..../ 15. detsember 2016, 10:14
need olid rekade parklas....
s
Saab/ 15. detsember 2016, 13:44
Nii saab teha küll, lased haagise padjad tühjaks ja tõstad veduri tagumise osa üles. Kuid see aitab vaid vee korral, mis tendi katusel lohkudes. Kui see vesi seal ära on jäätunud, siis on asjad teisiti. Haagiseid vahetatakse kõige rohkem sadamates ja on võimalik, et peale vihmasadu on seisva haagise katusel öö jooksul jääd tekkinud sadu kilosid jääd.
l
laiemalt lahendamist vajav probleem/ 15. detsember 2016, 10:01
rekka kuskile jäänud koormaga ööseks, lageda taeva alla parklasse, öhtul sajab, öösel kylmetab, hommikul jätkab söitu- seestpoolt millegagi lykata ei saa sest koorem pääl ja alt lykates löhuks ära tendi, lähimasse bentsukasse, kus kah mingit ylesronimise vöimalust pole, ei önnestu kah puhastamine, omal redeliga nii körgele minekuks vöib kyll redel kaasas olla (kui mahub kuhugi kokkuvoldituna koorma körvale) aga kuidas seal yleval pysitda et ise alla ei kukuks, tenti mööda ju ei könni, lähim vöimalus on esimene laadimiskoht, kus tin´hti rekkamehed paluvad töstukijuhte end töstukiga yles tösta, selleks ajaks vöib aga jää olla juba lennand kura teab kuhu ja mis suunas... veofirmadelgi pole tehtud mingeid estakaade, kust tente puhastada... laiemalt peaks hakkama mötlema ja lahendust leidma, rekkajuhti siinkohal otse syydistada on köige kergem aga mismoodi see vaene rekkajuht siis peaks saama, kui praktiliselt selleks vöimalused puuduvad...
k
katusemeister/ 15. detsember 2016, 09:54
Haagistel peaks olema viilkatse kujuline sõrestik, kust vesi alati maha ära voolab.

p
Paavo/ 15. detsember 2016, 09:43
Elukutselised autojuhid peaksid olema piisavalt vastutustundlikud ja oma masinad enne sõitu siiski üle vaatama!
i
isegi/ 15. detsember 2016, 10:59
kui vaataksid (ja vaadatakse ka), ei lahenda see probleemi. Mõelge meie heitliku ilmastiku peale-Tartus sajab vihma, Paides külmetab ja ongi jää tekkinud tendile. Teedel pole aga mitte ühtegi kohta, kus autojuht saaks ohutult tendi olukorda kontrollida ja vajadusel jääd eemaldada. Vastutustundlikud autojuhid teevad seda praegu redeliga. Minu rekkajuhist onu kukkus jääd eemaldades redelilt 4 ribikonti puruks ja tänu sellele jäi tööst ilma.
t
To Paavo/ 15. detsember 2016, 15:29
Mitte ūhegi elukutse mehed ei tee oma tōōd korralikkult, muudes asjades muidu korralikud. Panin kunagi ūhel uusehitusel elektri ( pabereid ei ole, aga hakkama saan, sest tōō ise ūks lihtsamaid ) . Tōō valmis, vōeti tōō vastu ja ōeldi, et kohe nāha , et pole elukutseline, olevat liiga hāsti ja korralikult tehtud.
j
Jaa sellise loo olen ise läbielanud Tartus ,/ 15. detsember 2016, 09:36
Ringteel Vangla kurvis ,kui rekkaauto tendikatuselt lendas mulle juhipoolsesse esipaneeli jäälahmakas umbes 1 ,50 x 1,50 ... tuli otse esiklaasi suunas , ei mäleta mida ma rooliga või pedaalidega tegin ,aga lõpuks lõhkus küljepeegli pilbasteks ... ja rekka andis tuld ja läinud ta oligi .Oli laupäeva ennelõuna autosid õnneks vähe , pöörasin auto kohe ringi ja kihutasin järgi ,rekka sõitis linnast väljuval suunal Võru poole ,jõudsin talle Lennujaama ristis järgi ja nii me siis sõitsime edasi ,olin nõus niikaugele sõitma ,kui jutule saan :D aga kusjuures juht isegi märkas mind ,oma peeglist ... õnneks pööras ta H Servi juurde ,laadimisele lauavabrikusse ... Läksin juhi juurde ja tegin tal juhiukse lahti ja hakkasin kohe kisama temaga ,ta ei vaielnud vastu ,ainult ütles : kus kurat sa mulle järgi jõudsid ,, teadis küll millega oli hakkama saanud , hakkasin politseisse nagu helistama ,hakkas paluma ,et pole vaja politseid ... helistas oma ülemusele !? ja nad maksid mul peegli ja paigaldamise kinni . Aga juhil olid tugevad lõhnad juures ,kui kui alla minuga rääkima , vat selle ta jalgalasigi . ,auto oli Sepa tn autopargist pärit . Uuuhhh läks õnneks tookord .
v
V./ 15. detsember 2016, 09:16
Ka minul on olnud juhus kuidas vastutulevalt suunalt rekka tendilt jää lendu tõusis, õnneks küll maandus auto nurka, mitte esiklaasi. Elukutselised autojuhid peaksid olema piisavalt vastutustundlikud ja oma masinad enne sõitu siiski üle vaatama!
j
Julie/ 15. detsember 2016, 09:11
Tahad inimesi hoiatada koha eest ,kus selliseid õnnetusi juhtub igapäevaselt aga ÕL ei avalda kommentaari ??? masendav
Õ
----"----/ 15. detsember 2016, 10:00
ÕL tagasta mu kommentaar.
m
marit/ 15. detsember 2016, 09:04
sama asi juhtus võrumaal kuu aega tagasi, võru - väimela maanteel jääkamakas lendas auto esiklaasi , õnneks nurka ja väiksem, klaas läheb vahetusse.
j
Julie/ 15. detsember 2016, 08:58
Kõige kohutavam koht on lauluväljaku juures ,kui rekkad kihutades mäest üles panevad ja kohe siis pärast bussipeatust paremale pööravad ,et Peterburi mnt. sõita ----pole päeva ,kus mõni pole lahmakat saanud.Laevadelt väljudes, peaks enne neid kontrollima ja kui on ok ,siis las sõidavad aga niikaua ,kui pole kontrolli peal , juhtub neid masinate lõhkumisi ja selliste kamakate lendamisega ,pole ime ,et ka surmajuhtumeid. Mul on autopeegel küljest lennanud ,ja kõik tuli ise kinni taguda. Küsiti küll auto numbrit ,aga oh häda ,nad panevad ju kui raketid edasi ,püüa siis tuult kinni.
a
15. detsember 2016, 08:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
asi/ 15. detsember 2016, 11:12
me elame küll vööndis, kus on talv. Aga milline talv. Hommikul on miinus, lõunaajal pluss ja siis uuesti miinus. Sama moodi varieeruvad temperatuurid riigi teritooriumil-ühes kohas külmetab, teises on samal ajal sula.
v
veokifirmad/ 15. detsember 2016, 08:28
peavad ehitama omale niisugused nn platformid, kus saab haake katuse jääst puhtaks kraapida, tühja haake puhastamine on lihtsam, seda saab seestpoolt küljelaudadega tõugates puhastada! Vastutav sellistes olukordades on alati autojuht! Euroopas on niisugused tellingutest ehitatud platvormid nii sadamates kui parklates-ka firmades!
t
Teeline/ 15. detsember 2016, 21:48
Ja mis sellest firma õues seisvast estakaadist kasu on, kui ma satun sinn paremal juhul kord kuus? Vahel veelgi harvem.

k
kristel/ 15. detsember 2016, 08:18
s
Sama kogemus/ 15. detsember 2016, 08:07
Mul on sama kogemus, kus rekka kurvis vastu tuli ja jää esiklaasi lendas. Eesistujad pääsesid ehmatusega, Killud ja jää lendasid tagaistujatele peale. Kolm teismelist said kergemaid vigastusi ja kriime. Tundub, et oleme õnnesärgis sündinud, lennanuks jää veits alla poole, siis oleks helvemini lõppenud. Rekkaonud, palun puhastage oma rekka katteid enne starti!
m
mul oli sama asi/ 15. detsember 2016, 07:58
paar päeva tagasi. pehme haagisega rekka katuselt hakkas jääd tulema. jäin seisma, et minu auto peale see jää ei tuleks. Ju siis jäätub seistes see vesi seal katusel ära. Võtke vastu seadus, et enne sõitma hakkamist reka haagise katus üle kontrollida.
t
tank/ 15. detsember 2016, 07:49
need rekkad on meie teede nuhtlus alalõpmata nad kihutavad,autod ei vasta alati tehnilisele kontrollile,ülekoormatud -tehke suured targad seaduse sättijad need asjad kõigepealt korda egas ma pea ju tankiga meie teedel sõitma ,mis oleks muidugi kõige ohutum liiklusvahend arvestades meie liikluskultuuri
o
15. detsember 2016, 07:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
hull/ 15. detsember 2016, 07:38
Mis vahet seal on kus laps istub, peaasi et mitte roolis. Peaasi, et nõuetekohaselt kinnitatud turvatooli.
n
15. detsember 2016, 07:48
Noh ja hakkas nüüd kergem kui auru said välja lasta? Sul endal vist jäi ka see hetk vahele ja see lusika-kulbi värk.
e
Ema/ 15. detsember 2016, 09:35
Kui laps on nõuetekohaselt kinnitatud ja sobiva turvavarutusega ei keela küll ei seadus ega miski lapsed esiistmel istuda. Veoautojuhtidel on aga kohustus auto ohutuks muuta. Saan aru, et tendi puhastamiseks kohti pole aga võtke siis midagi ette, mitte ärge õigustage, et võimalusi pole ja oma konte murda ei taha. Antud juhul see ema küll millegi vastu ei eksinud.
i
isa/ 15. detsember 2016, 11:30
Aga ütle tark Ema, mida need autojuhid siis ette võtma peaks, et saaks ilma konte murdmata tente kontrollida ja vajadusel puhastada. Seda ka teel olles. Nõudma selleks toiminguks ohutuid tingimusi, aga kellelt.
m
mida iganes/ 15. detsember 2016, 20:10
aga ei ole lihtsalt võimalik nii hooletult ja süüdimatult sõitu minna. keegi saab sinu pärast vigastada või surma, sinul see jumalast okei? ahvi aju vist.
l
Luupainaja/ 15. detsember 2016, 11:12
olla-jee, sinult on mõistust küll kulbiga võetud ja sinepi lusikaga antud. Muidu enne mõtleksid, kui kirjutad.
m
15. detsember 2016, 06:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
L
.../ 15. detsember 2016, 07:17
Lapsed on lapsed, ära pirise. Küll aga tuleks lapsi hoida ja just taoliste õnnetuste puhuks tuleb lapsi alati tagaistmel sõidutada. Mõtle, kui teel oleks põder olnud.
o
oi jeh/ 15. detsember 2016, 08:22
mina vanainimesena ei roni küll võõra auto tagaistmele kus nn naga poosetab esiistmel. Erandiks on küll takso, aga seal ma võõrast naga pole veel esiistmel kohanud. Ja issand missugune õudus seal parklas küll toimus. Mok vist pole kunagi täis pargitud parklas autost välja tulnud sest muidu mok teaks, et parkla koht on nii kitsas, et auto ust ei olegi võimalik korralikult väljumiseks lahti lükata. Mina täiskasvanud inimesena pean kogu aeg jälgima, et kõrvalseisvale autole tõsisematt müksu ei annaks. Vahel ootan kuni abikaasa tagurdab parkimisboxist välja, et saaksin üldse auto ukse korralikult avada sest poolikult avatud uksest on praktiliselt võimatu sisse pugeda. Parklates on parkimiskohad ikka ebanormaalselt kitsad.
.
15. detsember 2016, 08:31
k
Kata/ 15. detsember 2016, 10:07
Seadus ei keela 5-aastasel autos ees istuda, aga kas see tähendab, et seal on tal turvalisem kui tagaistmel? Kui on lubatud, kas siis peab kohe võimalust kasutama? Küllalt on infot, et tagaistmel on turvalisem. Mõistust ja mõtlemist.
Lapsele kiiret paranemist!
m
Mõistust ja mõtlemist/ 15. detsember 2016, 13:39
Seadus ei keela Rekka per....s istuda 2 m pikkivahet hoida. Ainult memmekad hoiavad piisavalt pikka pikkivahet eriti rekkatega.
o
Oijahh.....piKKivahet...rekkaTega.../ 15. detsember 2016, 17:40
Inimeste kirjaoskus on ikka päris masendav ja pole põhjust imestada, kui nad asjust aru ei saa, sest lihtsalt haridus ja haritus ei võimalda neil maailma adekvaatselt tajuda.
t
to Kata/ 15. detsember 2016, 19:41
Jah, minugi sugulasele ütlesid nii kiirabitöötajad kui politseinikud, kui tal auto korralikult kortsu sõideti, et proua, teie laps on elus ja terve ainult tänu sellele, et ta istus taga ja oli korralikut tuvaistmele kinnitatud.
m
15. detsember 2016, 06:28
Minule viskas vastutuleva veoauto koormast peent killustikku auto aknasse sellise rabinaga, et korraks ei näinud üldse teed, ehmatas nii ära. Aga õnneks imekombel klaasi ei lõhkunud päris ära, väikseid täkkeid on küll
h
Hm/ 15. detsember 2016, 06:08
Vanasti pidid alla 12 aastased tagapingil istuma, ei tea, kas seadused muutunud? Mõistust ju nagu nii pole.
j
ja edasi ?/ 15. detsember 2016, 06:18
mismoodi see vabastab rekkajuhi kohustuste täitmisest ja miks MA nii vaenelik on
h
Hm/ 15. detsember 2016, 07:08
Kohustused kohustusteks ok, aga tead juhatada banaanias veel enam Võrumaal mõnda kohta, kus oleks võimalik furgooni katust puhastada? Mine käi kord lumisel ja jäisel tentfurgooni katusel ära ja kui elusalt ja tervete kontidega alla tagasi jõuad, siis tule siia targutama.
p
pühavaim/ 15. detsember 2016, 07:25
Parem katkiste kontidega autojuht, kui surnud laps esiistmel.
t
Teeline/ 15. detsember 2016, 14:48
Juhil paremal juhul kondid puru, aga katus jääb ju ikka jäässe.

v
video veoauto katuselt kukkuvast lumest (pole antud juhtum)/ 15. detsember 2016, 04:30

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee