Eesti uudised

TÜRGI SÜDAMEASI: Tallinnas peaks ikka mošee olema! (110)

LISA KOMMENTAAR

30. august 2019 19:39
Kas se on mingi nali. Need kuradi mošeed jätku endal ei ole meile seda islamit vaja.
Albert1 16. detsember 2016 15:42
Naabri Misha rääkis , et tal on veel järgi BAM ilt toodud dünamiiti.Möödunud aastal oli veel pauku teinud...
pipi 16. detsember 2016 09:00
Brunn 15. detsember 2016 16:58
Türgi pole eu liige ja jagagu oma usku omal maal.
tänan ei 15. detsember 2016 16:17
ei ole vaja seda läga siia eestisse, mingu nad enda kodumaale kui tahavad islamit, siia see ei sobi üldse.
Graal777 15. detsember 2016 13:27
Ei!!!!!!! Mitte mingid mosheed ei siia tule.
tolerantide tolerant 15. detsember 2016 10:53
teeme mošee jaoks korjanduse kus iga riigi üle 10 aastane kodanik annetab vähemalt 100 EUROT ja kes soovib siis kahekordistub selle summa . Kindlalt edasi .
Huvitav, 15. detsember 2016 08:47
miks? Iga moslem teab ju, et Jumal on kõikjal ja selleks pole sugugi vaja üht maja( mošeed), et palvetada. Palvetagu siis kodus või metsas, oma valik. Maja on ikka selleks vaja, et oma ideoloogiaga ajusid pesta. Meie ajud on juba puhtad, uusi pesijaid pole vaja.

M 15. detsember 2016 06:35
Kermo 14. detsember 2016 23:49
Pangu põlema oma türgi, moseed ja need pagulased
sa Mammu oled tõepoolest "mammu", 14. detsember 2016 21:54
türklastel on lubatud ka teised usud peale oma usu, ei keela nad, kui me ise sinna oma kiriku ehitame.
alustaks sellest 16. detsember 2016 11:06
et kuulutavad seaprae hapukapsastega oma rahvusroaks ja kohustuslikuks menüüks igasse söögikohta. Siis vb arutaks edasi
peaks olema ka mošee, 14. detsember 2016 21:29
miks see halvem on kui need teised, katoliku- vene- juudi- luteri- ja jumal teab mis kirikud veel, ehitagu türklased meile ka allahikirik.
toetan isegi poole miljoniga 15. detsember 2016 10:45
neid mošeesid peab olema siin vähemalt igas maakonnas üks ja lisaks kümnes linnas ka keset linna vähemalt üks.
Mammu 14. detsember 2016 21:27
No eiii.
Kui meie oleks pagulased türgis,siis nemad ei hakka elusees meile mingeid kirikuid ehitama,vaid piinates sunnivad oma usku meile peale. Milleks meile siia mingit mošeed...EI.
mine sa tea, 14. detsember 2016 21:19
äkki vaataksin huviga nende "etendusi", muidugi kui sisse lastakse.
Ants 14. detsember 2016 20:09
No ega ikka EI PEA olema. Kes arvab teisiti?
Ants 14. detsember 2016 20:09
No ega ikka EI PEA olema. Kes arvab teisiti?

Herbert 14. detsember 2016 19:39
Miks ka mitte.Lasnamäel vene kiriku kõrval oleks moseele paras koht.
Eestlane 14. detsember 2016 16:47
EI moseedele, Eesti ei vaja ,moslemid peavad harjuma meie oludega ja palvetada saavad nad ka kodus. Eestimaad tuleb kaitsta moslemite eest palun ,meid on niigi vähe. Ärge hävitage meie rahvust..
Raivo 14. detsember 2016 16:45
Ainus koht selle tarvis on toompeal,kus praegu seisavad riigikogulaste autod.
Ärge unustage 14. detsember 2016 16:32
Islami looja armastas 6 aastasi tütrikuid nii hoolega,et lõi heameelega nende vanemadki maha. Selline on nende usk.
Ibrahim 14. detsember 2016 15:34
Kahtlemata Türgi teeb seda. Et Eestit palgulaste jaoks atraktiivsemaks muuta. Sest iga korralik moslem seob oma elu mošeega, käib seal regulaarselt. Mošee puudumine ongi peapõhjus, miks näiteks Vaopagulased omal käel lahkuvad ning Saksamsale siirduvad. Oma hinge ja murest surmajärgse paradiisielu pärast. Sest Saksamaal on moseesid hulgem.
baphomet 14. detsember 2016 20:41
Keevise tänaval on olemas. Pole neile tobudele rohkem tarvis midagi.
tolerant pisar silmas 14. detsember 2016 14:24
mina pooldan väga et igas maakonnas oleks vähemalt 1 - 2 mošeed kindlasti ja meie viies suurimas linnas ka igaühes üks mošee või rohkembgi .
Tolarant 14. detsember 2016 15:50
Mošeede puudumine on end tolenantideks kuulutavate poliitikute kurikavalus, sest salajas on nad hingelt pigem sallimatud odinlased. Sest on ju üldteada fakt, et moslemile on mošee sama hädavajalik kui õhk hingamiseks, vesi ning toit. Ilma mosee regulaarse külastuseta läheb aga hing hukka ja paradiisivärav jääb suletuks. Allahi paradiisi asemel ootab neid šaitani põrguhaud. Salakavalus on selles, et avalikult kuulutame sallivust ning võtame islamivendi just nagu kahel käel vastu, kuid mure hinge pärast kihutab nad varsti siit nagunii minema. Mošeedele lähemale.
väga rikas ärimees 15. detsember 2016 10:49
oleme nõus toetama seltskonnaga isegi kuni seitsme miljoniga või kaks korda niipalju sest osa mõtlevad sutsu ...
? 15. detsember 2016 12:42
asd 15. detsember 2016 21:41
Ma toetaks moslemite lahkumist.
kuti 14. detsember 2016 13:53
Ankaras on tarvis ohvrikivi, kus mina Türgis puhkusel viibides saaks oma jumalale ohverdada.
Juhan 14. detsember 2016 13:29
unustagu ära see mošee !
sellest ei ole ju nii väga palju möödas, kui ristisõdijad sarnase jutuga maavanemate juures käisid. midagi võiks ju riigiisadki õppida !
Ajaloost 14. detsember 2016 14:03
Need maavanemad müüdid koheselt rahva koos maaga maha muide. Ilusa nime said ka. Esimene agar müüja oli Liivimaa vanem Kaupo, kes juba aastal 1191 käis ise paavst Innokentius III juures ja müüs Liivimaa 100 kuldraha eest maha.
Pea kõik tolleaegsed vanemad müüdid nii- vastu said vasallistaatuse ja uued peened nimed.
Kiviloo- Kiwele
Rohu- Rocht
Üksküla- Yexkyll
Wrangel, Maiden, Tabelinus.... jne... jne...
Õnneks hakatakse meie väljamõeldud ajalugu nüüd siiski tõeseks kirjutama, sest arhiivid on Euroopas avatud. 40% "pahadest mõisnikest" olid puhtaverelised kohalikud.
Aga- mitte midagi pole 1000. aastaga muutunud, kuldrahasid asendavad hullhästi tasustatud "istekohad" ja nimesid ametinimetused, rahvast ja maad müüakse endiselt.

Ants 14. detsember 2016 12:42
Pistke seasaba alla oma mošeee...
Tiit 14. detsember 2016 12:11
Selle moshee saame niikuinii. Algul teevad sudameasjaks ja paluvad lubada moshee ehitamist, märast hakkavad noudma ja meie valitsus ei julge ära öelda.
nähh 16. detsember 2016 11:08
otsigu lolli omast auulist v kišlakist
Clat 14. detsember 2016 11:45
Minge proovige Türgis Kristliku kirikut ehitada ja saate kohe surma.
eksole 14. detsember 2016 11:44
aga miks mitte näiteks luteriusu kirik (või ükskõik milline) Türgi pealinna keskele?
ajaloolane 14. detsember 2016 11:38
1940 on unustatud või ?
14. detsember 2016 11:22
Mošee ehitamine oleks kindel eeldus getostomiseks. Kes suudaks seda ulgumist, päikese tõusust loojanguni, mitu korda päevas välja kannatada? Linnaosa koliks tühjaks ja moslemitel vabu kortereid külluses.
Realist 14. detsember 2016 17:50
Hetkel ei oska ette kujutada,kus see peaks asuma ja kuidas toimetama. Aastaid tagasi Usbekistani reisil olime ühe päeva ja öö moshee läheduses. Sageli kostsid valjud hüüded palvusele. Kogukonnad elavad mosheede läheduses tihedas asustuses. Päeval on väga kuum,siis ei tulekski töötegemisest eriti midagi välja. Paikades kus kohati loodus pakub toitu,inimese sekkumiseta,polegi muud teha kui pöörduda palvega looja poole,kes annab toidu ja kõik eluks vajaliku.Kuidas see elulaad ja kultuur tuua meile ja sobitada keskkonda,mis on loodud teistsuguseks?Meie elulaad ja kultuur on kooskõlas keskkonnaga .Meilt juba nõutakse muuta seda,mida pole võimalik muuta. Meilt nõutakse sobivat keskkonda ümberasujatele, mida nimetatakse sallivuseks.
ob 14. detsember 2016 11:22
Mis ajast võib türklane sekkuda teise riigi nsiseasjadesse? Seapea ja verivorstiga mööda koonu.
Filles d'Europe 14. detsember 2016 11:07
Vasakpoolsete loogika on selline:
"Igaühel on õigus enesemääramisele ja kui moslemid soovivad siia omale mošeed, siis peaksime Türgi pakutud abi vastu võtma ja kohalik rahvas ei tohiks teiste enesemääramise ja usu üle nuriseda!"
50 aastat hiljem, kui Eesti kalifaadis soovivad Hiiumaa elanikud viimasena suletud luterlikku kirikut taasavada, hüüavad viimased hingevaakuvad vasakpoolsed: "Igaühel on õigus enesemääramisele ja kui moslemid ei soovi siin ühtki luterlikku kirikut näha, siis tuleb nende soovi austada!"

no 14. detsember 2016 11:02
ants mohhammad, 14. detsember 2016 10:59
jäta järele kirjutamine, ära raiska aega.
ei ei ei 14. detsember 2016 10:58
ants 14. detsember 2016 10:33
Jah! Ei tohi teistest maha jääda!!
Neist... 14. detsember 2016 10:31
....tasuks eeskuju võtta ja meie kristlik kirik türkki ehitada.Las siis meie sallivad,aktivistid ja kirikuisad pesevad neil seal jalgu ja varbavahesid.
vaino 14. detsember 2016 10:31
Kas ka meie valitsus on valmis Türki rajama Lutheri kiriku, hea turismireisil läbi käia ja kohalikel hea koonduda kogudusse!
Ei 14. detsember 2016 10:56
Sest see lastaks seal õhku.
maeitea 14. detsember 2016 10:24
Miks peaks käpuli olema , tagumikku näitama`?
ants 14. detsember 2016 10:34
Kindel ei 14. detsember 2016 10:17
Kindlasti on Türgi nõus rahastama ka kõigi selle ideega mittenõustujate vahistamised ja represseerimised. Euroopa poliitikud peavad vaatama türklaste isikukultusele läbi sõrmede, tavakodanik paraku mitte.

ei iial! 14. detsember 2016 10:13
ei mingeid suuri mošeesid eestimaale.euroopa kogemus näitab ju.mis neist saavad:radikaalse terrorismi legaalsed pesad!eesti poliitikuil peab olema selgroogu sellele islami invasioonile vastu hakkamiseks,vastasel juhul on tallinnas 10 aasta pärast mitte 1,vaid 20 säärast kurjuse kantsi.
nujah 14. detsember 2016 10:09
Türgi on ametlikult ilmalik riik aga selline islami riiklik levitamine ei sobi mitte kokku Türgi konstitutsiooniga.
kas 14. detsember 2016 10:08
türgi lubaks seal kristlastele kiriku ehitada?
Need 14. detsember 2016 09:52
türklsed mingu ehitagu omal maal oma koogutus kohti ja ulugu seal
m 14. detsember 2016 09:50
Türklased on nagu venelased, tulevad siia kohe kukuvad õpetama kuidas nende järgi elada
skiso 14. detsember 2016 09:49
normaalsed inimesed(ateistid) ei pea laskma hulludel ennest terroriseerida ja
vajadusel peab kasutama nende vastu kõiki võimalikke vahendeid, nagu
õige eesti mees 13 saj. käis Ümera jõel paavsti l illasid brigaade (ristikoeri)
mõlki tagumas.
ei okupantidele.
kirik,moshee on sõjaväebaasid , nagu t_blafashistide tehtud sõjaväebaasid 39a.
Ümera lahing 14. detsember 2016 14:09
Ümera lahing oli Taani kuninga ja Ordu (Rooma paavsti alluvuses) omavaheline kokkupõrge, milles olid põhilisteks sõdalasteks neile truudust vandunud kohalikud vasallid.
Mitte mingit "muistset vabadusvõitlust" ei toimunud, toimus tavaline vennatapp, kuis ajaloos varem oli olnud ja ka on hiljem, viimane alles 60+ aastat tagasi.
Kogu selle "muistse vabadusvõitluse" pläma mõtlesid välja 19 sajandi rahvusromantikud.
lembitu! 14. detsember 2016 09:46
eestlased ei luba mošee Türgi rahva pisut kaval kaudu seks võimlas silmad pruunid kuri, aga vene pärit tatari normaalne uslik. Türglased käitub mošee hirmus hävistama eesti tydrukud maha. näitus toimus 1970 aasta türgi kodusõda ,poliitika lubab türglased pauglased 60.000 elama saksamaal & muutub praegu türgsakslased käitub hirm & vaja seks voodi & laisk ebaviiksas & ei mošee uslik saksamaa. Eestalsed ei võta mošee . mustmuldeestikeel tugev.
saavad hakkata selle islamiriigiga asju ajama. 14. detsember 2016 09:41
just, just ehitage neile siia peakontor, kaua nad siin sihitult vabalt hingavad.

juura 14. detsember 2016 09:40
Tegelikult vist peaks tõesti enne uurima koraani meie juristide poolt, ega seal pole mingeid üleskutseid teiseusuliste ja mitteusklike kohta? Kui on, siis....
vombat 15. detsember 2016 08:48
on ja kuidas veel. Neil on lausa kohustus tappa koeri (teise usulisi).
Selleks nad tahavadki moseed et oma islam ainsaks lubatud usuks kuulutada ja kes seda vastu ei vöta notitakse maha nagu koerad.
jätke see väike Eesti 14. detsember 2016 09:37
ükskord juba rahule,ei ole türgi ega keegi siin kamandaja,ei mingit islamit siia.
rp 14. detsember 2016 09:33
Kuna meie pehmod ei suuda kohe algul resoluutselt EI öelda, on kõik võimalik. Mida enam kaugeneme oma juurtest - kristlikust kirikust - seda lähemale toome endale mošee.
Taara 14. detsember 2016 10:12
Kristlik kirik toodi siia verevalamiste ja mõõgaga.
ära aja lolli juttu 14. detsember 2016 10:24
kui sa ajalugu ei tunne,ristiusu tõid siia vaiksed rändmungad,vallutusi või alati teha ka mingi ettekäände ajendil.
kolla 14. detsember 2016 10:16
Meie juured-kristlik kirik?Eestlaste juured ulatuvad palju kaugemale kui see siia tule ja mõõgaga toodud ristiusk.
to rp 14. detsember 2016 11:25
Mitte ühelgi koloniaalusundil ei ole vähimatki põhjust ega õigust end "meie juurteks" nimetada!
meie soov 14. detsember 2016 09:21
mina arvan et 14. detsember 2016 09:19
"Egeri tähed" peaksid Türgis kohustuslik koolikirjandus olema.
Tere 14. detsember 2016 09:16
Pole vaja mosl-ameid siia ... las lähevad süü-ria ja surevad omaette ... mošee võivad endale ???? panna
Minu südameasi on 14. detsember 2016 09:14
moslemimaades rahu saavutada. Palun Türgi abi.
Ettevaatust 14. detsember 2016 09:13
Rootsis tehti paar aastat tagasi (2012 kui ma ei eksi) saate "Uppdrag Granskning" poolt varjatud kaameratega külastusi Stockholmi ja Malmö mosheedesse ja imaamide juurde. "Külastajad" olid tavaline noormees (moslem, just kolinud linna), naine (pereema 2 lapsega), valge kooliõpetaja (kohalik rootslane). Point oli et imaamilt küsiti nõu kuidas kodu hoida, kuidas Rootsis käituda, kuidas makse maksta, kas karistada võib, mingi rahamure jne. Nendest videotest koorus välja väga jube varjatud ühiskonnanorm (nagu moslemimaades, imaam ja usk ennekõige). Moslemitele (noormees ja pereema) neile seletati et riik on Islam, rootsi seadused ei kehti, kuula ainult Imaami, makse ära maksa, keelt ära õpi, lapsed olgu kodus, käige ainult moshees, mees võib karistada kuidas tahab, aumõrvad on lubatud, juhendati kuidas rassistikaarti kasutada jne. Kui valge mees oli seal, seletati talle rahvaste sõprusest, islami rahu ~petusest ja kõik see muu imal jutt. Selline süvenev lõhestatus ja ekstreemne segregatsiooni juurutamine on üks imaamide eesmärkidest.
See algab esimesest mosheest, esimesest punktist kuhu "kõik" ei pääse.

alts 14. detsember 2016 09:00
Kas Eesti vastuteeneks ühe kiriku saaks Türki ehitada?!
usuvabadus 14. detsember 2016 09:08
www 14. detsember 2016 09:19
Eesti on ilmalik. Peaks sinna ehitama Ateismi maja.
pärnakas 14. detsember 2016 13:41
Pole meil vaja Türki kirikut ja Türklastel siia mosheed! Huvitav, miks seda mosheed ikka nii kangesti peale surutakse??? Kas nad (türklased) peavad meid tõesti nii lollideks ja arvavad, et me aru ei saa, mis kavatsused neil selle mosheega on???
Hiireke 14. detsember 2016 08:57
Eesti ei ole moslemi riik meil ei ole vaja Mošeed. Kui ei meeldi ei pea siia ronima.
Euroopa islamiseerimisest 14. detsember 2016 08:54
kohalikud moslemid Eestisse mošeed ei taha, aga TÜRGI TAHAB - kas keegi ikka veel usub, et EI TOIMU süsteemset islamiseerimist. Algul ehitame teile mošhee ja siis toome hulganisti islamiste juurde kah - pidage neid kõiki üleval!
konsa 14. detsember 2016 08:44
TÜRGI SÜDAMEASI: Tallinnas peaks ikka mošee olema!
.-.-.-
mošee on vastuolus meie PÕHISEADUSEGA, nii, et ei mingit mošeed EESTISSE
põhiseaduses on usuvabadus 14. detsember 2016 09:08
no 14. detsember 2016 09:20
uskuda saab ka ilma mosheeta.
konsa 14. detsember 2016 09:31
to põhiseaduses on usuvabadus / 09:08, 14. dets 2016
Ei mingit vastuolu
.-.-.-
vastuolu on selles, et KORAAN-ISLAM paneb moslemitele RELIGIOOSE kohustuse, TAPPA mittemoslemeid, aga eesti põhiseadus seda ei luba.
konsa 14. detsember 2016 09:38
to põhiseaduses on usuvabadus / 09:08, 14. dets 2016
Ei mingit vastuolu
.-.-.-.
katke koraanist
Koraan 4.89 Usmatud (eestlased jt.) tahaksid, et ka teie oleksite uskmatud ja nendega ühetaolised.
Seega ärge otsige sõpru nende (uskmatute-eestlaste jt.) hulgast enne, kui nad ei ole rännanud välja jumala teele (hakanud moslemiks). Kui nad ei võta kuulda teie kutset (hakata moslemiks), siis rünnake ja TAPKE neid (uskmatuid-eestlasi jt.) kus iganes neid kohtate.
Ärge võtke nendest kedagi sõpradeks ega abilisteks...
pärnakas 14. detsember 2016 13:44
ega keegi uskumist ära sellepärast keela, kui moshee ehitusest keeldutakse. Põhiseadust paistad tundvat, aga see on vist ka kõik!
konsa 14. detsember 2016 15:50
to pärnakas / 13:44, 14. dets 2016
ega keegi uskumist ära sellepärast keela, kui moshee ehitusest keeldutakse. Põhiseadust paistad tundvat, aga see on vist ka kõik!
.-.-.-
üllatused tulevad hiljem
fgh 15. detsember 2016 22:01
Islam meenutab jah hoopis maffiat. Islamimaffiast välja astumise korral tuleb välja astuja koraani kohaselt tappa.
pigem EI minu poolt 14. detsember 2016 08:40
Kahepalgelisus. See uus praam mis Türgis ehitati, ilutseb mingi moshee kuvandiga ooteruumis. No mida? Esimene asi mida ma kaptenina teeks on paigaldada selle asemele veskite, metsade, majakate jne mosaiigiga. Selline mosheede varjatud propaganda on lihtsalt hale. Huvitav kas sellest tuleks jama kui me ehitaks Türgile mingi rongi või bussi ja maaliks sisse kirikute ja ristide siluette?
Mul on kahju seda nentida aga eestlased on liiga rahulik rahvas, liiga empaatiline ja aus, liiga naiivne ja kannatlik. Meil ei ole radikaalsust või ülbust et jalg maha panna. Me oleme oma hinges ikkagi need talupojad kes müts peos mõisniku lubadusi usub. Olgu mõisnikuks venelased, rootslased, taanlased, Moskva või Brüssel.
Arvestades meie lähiajalugu oleme EL üks edukamatest väikeriikidest ja kindlasti on siin oma roll, et teeme head ja usaldusväärset koostööd suurriikidega. Aga meil peab ka olema oma uhkus ja selgroog. Me oleme eestlased. Hakkame siis nii ka käituma
nijah 14. detsember 2016 11:29
Eks eestlane ole aastasadadega nii maadligi ja alandlikuks jutlustatud, ei tajuta, et (tsiteerides klassikut): katkust jääb mõni järele, kuid uhkuseta rahvas kaob jäljetult
Eestsi südameasi 14. detsember 2016 08:37
Türgi rajagu samaaegselt kurdidele oma riik ja rääkigu siis edasi.
Ei 14. detsember 2016 08:36
Pedofiil muhameedi usulevitajatele ei tohi lubada agiteerimise punkti avamist.
Ei meie Teile ega Teie meile 14. detsember 2016 08:33
Kuna Eesti Türgi usuasjadesse ei sekku ega mingit nõu selles suhtes ei üritagi anda siis palun vastata Eestile samaga. Aitäh!

Estoonez 14. detsember 2016 08:22
Nemad tahavad... No aga alustuseks tehke ntx verivorstivabrik kuhugi istanbuli pyhahoonesse jne ning siis vaatab... Nemad muretsevad... No worries!!
mida mida 14. detsember 2016 08:17
türklased tulevad ja ütlevad, mis meil olema peab?
no ega ikka ei pea küll
teame teame 14. detsember 2016 08:08
aita sant sauna, siis lavale, küüri puhtaks ja taluta söömalauda ja lõpuks ronib veel vägisi perenaise juurde voodisse
naine 14. detsember 2016 09:38
Kahju vaadata, aga need valged perenaised ronivad ise neile voodisse. ja siis riietuvad silmapiludega kohutavasse riietusse, et veel saada.
Andres 14. detsember 2016 09:43
" ronib veel vägisi perenaise juurde voodisse...." Meie naised ronivad ise. Tänases "hommikutelevisioonis" just üks rääkis kui hea "see" on .
EI! 14. detsember 2016 08:07
Kui ei meeldi, mingu OMA kodumaale!
EI 14. detsember 2016 08:04
mis selles sõnas arusaamatuks jääb?
Millest jutt 14. detsember 2016 08:01
Meil on mośhee juba olemas. See on uue laeva seina peal ja sellest aitab, et oma taguotsa meka poole urvitada!! Loodan, et uuel valitsusel jätkub selgroogu igasugusest moshee ehitusest keelduda! Oravate valitsus võttis ainult eesti vaenulikke otsuseid vastu. Ehk nüüd ometi midagi muutub!
Kes julgeks? 14. detsember 2016 11:49
Need kes selle ehituse peaksid läbi suruma kartku kohaliku rahva needust nii kolme inimpõlve jooksul!
Nii lihtne see ongi ja nalja suht vähe.
ab 14. detsember 2016 07:59
türgid peaksid kõigepealt oma riiki selle arenguabi suunama!
Tiia 14. detsember 2016 07:52
Ei,Ei,EI. Kui nad ilma ei saa siis mingu sinna kus juba on mošeed olemas. Eesti ei dikteeri türgile, et me tahame seda ja teist. Seda ei tohi juhtuda Eesti heaoiu ja eksisteerimise nimel. Muide, neil on koht olemas, kus nad palvetamas käivad. Arvestades nende arvu, sellest piisaks küll ja küll. Kui ei meeldi, mingu koju.

lugeja 14. detsember 2016 07:43
Oi ei! Eestisse mingit mošeed küll vaja ei ole.
Anne 14. detsember 2016 07:38
Anton 14. detsember 2016 07:32
Türklased võiksid muslimeid aeroplaanidega enda juurde palvetama vedada!
Long 14. detsember 2016 07:17
Juulius 14. detsember 2016 07:02
No jaa, Eesti on üks väheseid kohti Euroopas, kus veel mo'sheed ei ole. Kui on mo'sheed, siis on vaja uusi inimesi juurde, kes seal käima hakkavad. Lõpptulemus _ 1 mo'shee ja paarkümmend tuhat uusi inimesi sinna. Ja Türgi siis dikteerib Eestile oma vajadustest. Super!
Toompeal ammu juba seisab.. 14. detsember 2016 07:50
Tatari vürstile A.Nevskile pühendatud pühamu on igati ajalooline mošee. See,et venelased siiani tatari vürstile kummardavad on igati OK.