Krimi

PARDAKAAMERA VIDEO | Jube moment, mil maanteekiirusel liikunud veok politseibussiga kokku põrkas

Toimetas Geidi Raud, 8. detsember 2016 11:59

177 KOMMENTAARI

v
Väga lihtne/ 16. detsember 2016 00:09
Punane sõiduauto oli miskipärast ( ehk tõesti juht nägi mingeid värvi vilkureid ) teeäärde peaaegu juba peatunud. Rekkajuht ei tahtnud talle täiega tagant sisse uhada. Poltsei sõitis tee keskel. Ehk muidu oleks rekka nende vahelt ehk läbi mahtunud. Politse paremale teeäärde ei võtnud, sest ei olnud punase sõiduauto peatumist märganud ja ei hinnanud või ei osanud ette näha sellist olukorda.
h
hmm/ 9. detsember 2016 10:48
kõige suurem süü oli politseil, kes surus autosi teelt välja - ükski rahasumma vedu ei õigusta inimelude ohtu seadmist! Meie politsei riigis tehakse süüdlaseks ikka keegi teine!
i
9. detsember 2016 15:52
ikka veel arutate, minu teada on veoautojuht juba ammu karistatud, ainult veel hagi vaja maksta.
k
Karm/ 10. detsember 2016 01:34
sa poiss oled ikka p@ris lammas vaata uuesti videot . politsei s6itis jummala normaalselt yhtegi rikkumist ei teinud , prillid p@he ja uuesti vaatama sellist suurt autot peaksid ikka n@gema ,kes politseile sisse s6itis ehk vastas suunas olevale politseile veel s6itis sisse ;) .
s
sass/ 9. detsember 2016 10:38
kulla kommiad,kui olete kunagi autoga sõitnud,siis pange tähele et veokal on parempoolsed rattad kruusa peal.Ja see tähendab et vasak poolsedrattad pidurduvad parempoolsed "löövad lulli".Ja ongi auto juhitamatu.
Mis puutub politseisse siis minuarust on sellel autol ruumi piisavalt et paremale võtta,see isiklikult minu arvamus!
k
9. detsember 2016 18:33
Kui veokal oleks paremad pidanud, siis oleks selle auto kraavi kiskunud.
q
q7/ 9. detsember 2016 09:58
puhas politsei viga. kas selle rahaga oli nii suur hädatapp, et pidi kohe tihedaliikluse ajal vilkureid kasutama. pole see neil see esimene ega jää ka viimaseks.politsei=actsioni vennad.
b
Brunn/ 9. detsember 2016 09:04
Et haagist otse pidurdamisel hoida tuleb tõmmata käsipidurit-siis plokib vaid haagis ning hoiab auto teel.
r
9. detsember 2016 15:54
rumalukekenene, käsipidur on jalgrattal
e
ei usu / 9. detsember 2016 07:22
neid rekkemeeste piiranguid .;Mõnedel võib olla küll ,aga sõ'idan pidevalt ca. 85-ga ja näed kuidas eemalt tagant tuleb suht ruttu järele rekke ja sama kiirelt läheb eest ära .vahe peab olema suurem kui 10 km t.vähemalt .
t
Teepeal sõidetakse, mitte ei plokuta/ 9. detsember 2016 11:06
See, et üks loll sõidab heal teel 85, sõidab tegeliku kiirusega 78-80
Enamike autode (pole vahet, kas vana või uus) näitab spidokas alati 5-7 km/h tegelikkusest vähem.Seda teab iga loll. Kui rekka tuleb 90-ga, siis sina sõidad temast vähemalt 10km/h aeglasemalt. Ja siis oled sa veel nii ülbe, et ei lase endast mõõda ka neid autosi, mis sõidavad sinust kiiremini aga ometi lubataud kiiruse piires. Teepeal sõidetakse, mitte ei kulgeta.
t
Tea siis/ 9. detsember 2016 11:51
Kui sinu kiirus on spidomeetril 85, siis tegelik kiirus on 80. Veokas on sees navi, mis näitab tegelikku kiirust ja lisaks sellele veokijuht teab, et täisgaasiga sõites on tema kiirus max 92 km/h.
Seega ära imesta, kui ise 80-nega liigud ja sinust 92 km/h mööda sõidetakse.
f
9. detsember 2016 15:56
firmajuht ei lubagi täisgaasiga sõita, kontrollib pidevalt kiirust, et see üle 85 ei läheks, sest kütus hakkavat kiiremini sõites väga kuluma.
m
Maanteede Kuningas./ 9. detsember 2016 00:01
Üks turakas ei leidnud sobivama kohta peatamiseks. Teine ohmoon sõidab korastära piduritega rekkaga ja vaatamata oma vanusele pole ikka õppinud keskmist pedaaali kasutama.
n
nägia/ 9. detsember 2016 08:09
Politsei sõitis punaste vilkuritega ,järelikult liiklus peab seisma ,aga miks?
e
Ei pea, kui sõidetakse vastu./ 9. detsember 2016 11:54
§ 200. Sõiduki peatamine ja tehnonõuetele vastavuse kontroll liiklusjärelevalve teostamisel
[RT I, 31.12.2010, 3 - jõust. 01.07.2011]
(1) Peatamise märguande juhile annab liiklusjärelevalve teostaja:
1) käega (sauaga, helkurkettaga, punase märgutulega);
2) politseivärvides alarmsõidukist käesoleva lõike punktis 1 loetletud märguannetega või valjuhääldi kaudu;
3) ees sõitva sõiduki juhile taga sõitvalt alarmsõidukilt ühel ajal sinise ja punase töötava vilkuriga;
4) tsiviilvärvides alarmsõidukist sisselülitatud sinise ja punase vilkuriga või sisselülitatud sinise ja punase märgutulega, andes vajaduse korral lisaks valjuhääldi kaudu korralduse sõiduki peatamiseks.
k
9. detsember 2016 15:59
Kui oli punane vilkur, siis see kohustas peatuma nii ees -, järel kui vastusõitjatel
t
Tu 15:59/ 18. detsember 2016 16:33
Mine sinna kust plehku panid. (Jämejalasse)
a
Avarii Hubert/ 8. detsember 2016 23:08
selgelt on näha..saatuseks sai see seisev auto teel.. ja eesti teed on liiga kitsad see oli peasyydlane hetkel...rekkal oli hoog sees ja hakas mööduma autost ja samalajal tuli ka vasta ment..see oleks v6inud ka surmaga juhtuda..tee kitsus oli ka syydlane assja juures..ja rekkajuht keeras masina liigapalju vastasuunda...kuna eestis kiirteesid pole siis tuleb leppida nende sumateedega..mujal maailmas on juba paljuparemalt ehitatud kiirteed..ei pea kaugele minema soomes on juba hästi häid teesid. laiad ka veel on..ja mitme realised..
h
Hea Hubert/ 8. detsember 2016 23:48
Võrreldes Skandinaaviaga on meie teed lausa autobahnid. Arvatavasti oled vaid kuulnud, et "välismaal" on nii hea olla ja seal on ka peer lillelõhnaga jms. Mine käi ja vaata, kuidas on asjad tegelikult. Kinnitan sulle, et meie kolme numbriga külavaheteed on sama laiad, kui Skandinaavias mõnedki tähtsad rahvusvahelised riigimaanteed.
Asi on selles, et miskipärast seal mahuvad nendele kitsukestele teedele kõik sõitama, aga meie kõvatajad ei mahu ka neljale reale.
r
Radist/ 9. detsember 2016 03:17
Olen nõus kommentaator Hea: 48-ga, et meie teed on tegelikult väga euroopalikult head. Kas Tallinnast Narva või Pärnu suunas on kellelgi halb sõita? Või ülimalt laugjate kurvidega Tartu maanteel, kus võib lausa 140 km/h pidevkiirust arendada. Ei ole ju. Aga kelle psüühika kihutamist välja ei kannata, kasutagu Piibe maanteed ja Aegviidu aerodroomi..

K
.../ 8. detsember 2016 22:50
Kas see punane auto seisab teepeenral nii, et asub poolenisti tee peal ees?
o
oss/ 8. detsember 2016 22:43
p
piilupart oli rongijuht/ 8. detsember 2016 21:53
kunagi olid piirangud noh kiirusele bussidel ja rekkadel nüd on uus vaba aeg põleta saja 20ga juhtimisviga lihtsalt
m
Mängi jah naabrimehega "rongi" edasi/ 8. detsember 2016 22:17
Peal on piirajad, max kiirus on 92 km/h.
e
9. detsember 2016 00:11
eESTI TEEDEL ON PIIRATUD KIIRUS 90, REKAMEESTEL AGA 92
g
9. detsember 2016 00:11
o
Oled peast haige!?/ 9. detsember 2016 00:27
92 on maksimum, mida piiraja lubab!
l
Lisan veel rongimehele ja ta naabrile/ 8. detsember 2016 22:20
Kaardilugeja salvestab ka kiiruse, seega saab sulle üle 92 sõitmise eest ka kahe nädala pärast trahvi teha. Üle minuti järjest kiirust ületades registreerub see automaatselt lugejas kui juhi poolt tehtud rikkumine lausa eraldi.
a
ah nii/ 9. detsember 2016 00:23
nüüd siis teame, et miks 70 alas lastakse 90 ja 50 alas 70 -ga.
v
8. detsember 2016 18:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Naksti/ 8. detsember 2016 22:13
Vidiost on näha, et juhitavuse kaotanud veok ei suundunud äkki vastasuuna vööndisse. Ilmselt kogenematu või hoolimatu politseinik ei teinud katsetki avariid vältida. Tegelikult kogenud politseiauto juht oleks selle avarii vältinud. Välditakse isegi selliseid juhtumeid, kus vastutulevast kolonnist karga keegi välja otse ette.
p
pede2003/ 8. detsember 2016 18:27
peale crashi ment sörgib juhi juurde, et ta ei saaks öelda. Alles just avasin pudeli. Rekkajuht mendile: ma ei tunne oma alakeha. Pole hullu, anna dokumendid, puhume ja siis vaatame edasi. Käsi saad ikka liigutada.
k
Kohe näha / 8. detsember 2016 18:20
Ja kui jätkata sama liiklusõnnetuse teemal siis avaldatud videol on kaameraga op.sõiduki ees väga pikk ja sõidusuunaline vari allapäikest liikuvast samast sõidukist siis on selge et päikke paistis otse silmaakku ehmatusega seiskunud sõidukajuhile ja ei jätnud reageerimisaega rekkamehele
b
buss ja parras/ 8. detsember 2016 18:18
Pardakaamerast pole näha kuidas bussi vasak parras ära kraabitakse. Bussijuht ei hooli reisijatest piisavalt kui ei keera piisavalt eest ära. Ei ole teada, mis politseireisijatest sai aga ühes teises loos oli näha bussi katkist vasakut parrast ja ahtrit. Mai äss!
k
Kohe näha/ 8. detsember 2016 18:06
Samal teemal jätkates ja piltti seiskunud kääris veokist poolhaagisega vaadates on pildil selgelt näha et päikke paistab otse objektiivi, ehk see hetk on päästjad ja piltnikud kohale jõudnud

k
Kohe näha / 8. detsember 2016 17:56
Et mitte keegi kommijates aru ei saand mida video tegelikult näitas . Video alguses on pilt selge ja illus ,lõpus aga tume ja arusaamatu. Hetk enne operatiivsõiduki seiskumist välgatas kaadris ka detsembrikuu madal päike. Seega sõitsid politseiautod allapäikest ja vastutulijad vastupäikest ja viimased lihviisiliselt ei näinud vastutulijaid pika distantsi peale. Ja siis hakkaski juhtuma. Ja ei aita siin prillid ega sirmid . Tüüpiliselt kasutatigi allapäikest ründamist maailmasõja õhulahingutes, siis ei jäänud vastasel eriti aega reageerimiseks
k
9. detsember 2016 16:02
kui sõita ei näe , siis ei tohi sõita, nii lihtne see asi ongi.
n
nojah/ 8. detsember 2016 17:51
avarii avariiks, kas pikem video on ära juba keelatud kus on näha mis trikke see politseibuss teeb, kimab üle pideva joone , 70 mne. alas 92. vot nii käib elu eesti moodi, politsei teeb mis tahab,
ü
üks arvamus/ 8. detsember 2016 23:34
Vaatasin ka seda videot eile mitu korda ja see osa, kus selgelt näha, kuidas esimene saatemasin furgoonauto varjust korduvalt välja tuleb ja üle tee keskjoone sõidab, on nüüd kärbitud _ video algust enam ei näidata. Samuti ei näidata fotosid poolhaakega veoki jälgedest avariikohal, küll aga on fotodel värviga tähistatud vaid politseibussi jäljed. Miks ei näidata veoki jälgi enne kokkupõrget? Video on küll kärbitud, aga ikkagi on näha, et veok surutakse pehmele teepeenrale ja juht üritab teele tagasi saada. Eessõitev sõiduauto ega mingi pidurdamine selle õnnetuse põhjuseks ei ole. Jõudu Massineri juhtkonnale enda ja autojuhi õiguste eest võitlemisel. Poleks paha nõuda ka esimese eskortauto pardasalvestist...
p
9. detsember 2016 00:14
Politsebuss, töötavate vilkuritega võib 120- ga ka 70 alas sõita.
n
nojah/ 9. detsember 2016 07:10
siin ongi ju vastus , politseil vilkur põleb siis teeb mis tahab, sõidab inimesi surnuks jne. politsei jaoks LE ei kehti, nii lihtne ongi.
ü
Ühes osas on sul õigus/ 9. detsember 2016 11:58
LE ei kehti politseile ja ei kehti ka sinule ega minule, mitte kellelegi ei kehti.
Miks?
Sest LE kaotas kehtivuse 17.06.2010.
Nüüd on meil LS, ehk Liiklusseadus.
t
Teeline/ 9. detsember 2016 21:19
Töötavate vilkuritega võib politsei LS-i rikkuda. Küll ei näita Õhtulehte pandud, lühendatud video seda, kuidas vastutulev buss, sõidukas ja rekka sõidavad parempoolsete ratastega teepervel. Vaevalt, et vabatahtlikult. Ainus järeldus on, et keegi politseieskordist sõitis telgjoonel, surudes vastutulejad kraavi.
p
Politseitroll/ 8. detsember 2016 17:32
Tegu oli politsei raharongiga. Seega politseirong pani rööbastelt välja.
p
Politseitramm/ 8. detsember 2016 17:30
Minu arvates oli tegu politseitrammiga.
m
Misasja/ 8. detsember 2016 17:13
Nüüd muidugi kõik pollarid ringkaitses veokijuhti kottimas, aga kui see veokas oleks sellest seisvast sõiduautost üle sõitnud või pannkoogina laiaks löönud, mis siis? Hea, et laibad ära hoidis!
a
9. detsember 2016 00:16
Aga veokijuht ongi 100 % süüdi
e
Et milles siis?/ 9. detsember 2016 00:30
Ise oled sinisetunkemees muidu?
e
et milles siis/ 9. detsember 2016 16:04
lihtsalt selles , et käpard roolis
s
9. detsember 2016 00:35
Sellele veoatole ei oleks see veoauto kunagi järgi jõudnud.
l
Lugeja./ 8. detsember 2016 16:54
Siin on ikka täielikud lambakarjused või kitsekarjused koos. Ilusti on näha kui veok tuleb üle telgjoone. Teiseks, politseibuss,ime, et teil traktor ei ole põllumajandusebuss. Reka, rekka, põhihariduseta lambakarjused ei tea isegi mida sõna tähendab aga räägivad.
s
Sina / 8. detsember 2016 20:39
põhihäridusega lambakarjus ei tea et bussiga ei sõideta B katiga. See pole buss.
h
Härra./ 8. detsember 2016 16:44
Punane auto seisab sõidutee äärel. See on põhjus miks poolhaagis pidurdab ja kaotab juhitavuse. Ohtliku olukorra tekitaja on see, kes ei oska maanteel peatuda. Pool autot on teepeal.
m
Mmm/ 8. detsember 2016 16:48
Ometigi keegi veel märkas seda
p
proua/ 8. detsember 2016 17:00
kusjuures on jaa. ma algul ei märkanudki seda punast autot. kahjuks selle punase auto süü läbi siis see juhtuski
p
punane liigub/ 8. detsember 2016 17:11
Kui punane auto tuleb vaatevälja, siis stalker näitab 74. Kui veokas välja ilmub, siis 51. Ise te seisate seal tee ääres.
p
pole ime ka et sellised liigutajad pooli asju ei näe ja sõidavad teisi kasti./ 8. detsember 2016 17:40
Vaata jadas tuleb nüüd küll esimesena buss sellel kiirus langeb tasapisi edasi on tükk tühja maad, punansega ei itsata ükski number rada skaalal, edasi jooksevad pidurdava veoki näidud langevas kiiruses 75 pealt 51 kui sa lammasi isegi seda ei näe mida sa sa siis tava liikluses näed.
p
pidur/ 8. detsember 2016 17:40
Kui veokas pidurdas, siis on vist päris loogiline, et ka Stalkeril numbrid vähenevad, Sherlock?
m
mmm/ 9. detsember 2016 08:53
punase auto kohal ei ole ühtegi nr, roheline nr on samassuunas liikuvate autode kiirus ja punased vastu tulevad, jestas küll
o
8. detsember 2016 16:37
Operatiivsõiduki juht täitsa saamatu....esimene päev vist

v
võtame teadmiseks/ 8. detsember 2016 16:34
edaspidi laseme valel rajal olevatest polladest õkva üle
a
Alfred õhtulehele./ 8. detsember 2016 16:30
Kas te peate juba jõule, laske oma viimane pits või ärgake üles ja pange minu kommentaa tagasi mille välojastasin 1 tund tagasi kus plnud gammigi ropppusi ega kellelegi pahameelt.
l
leks/ 8. detsember 2016 16:28
Aga võib-olla rekajuht märkas raharongi ja tahtis teha stiilse kannaka ja rahale järgi sõita? Politsi hoidis ilusti teepeenrale, vähendanuks kiirust veel-võinuks see pigem halvemini lõppeda.
t
tehnik/ 8. detsember 2016 16:28
Õnnetus tekkis veoauto teljepiduri erinevuse tõttu. pealegi oli tee märg. Vaadates aga videot on selge, miks veokijuht pidurdas. Nimelt selleks, et mitte selga sadada eesolevale sõiduautole. Kas see sõiduauto sõitis tema ees juba veerand tundi või ilmus peateele ootamatult, selgitab ekspertiis.
h
Hea tehnik/ 8. detsember 2016 18:24
Vaata, et ka sinul õnnetus ei juhtuks. Nimelt näiteks julgalõikaja rikke tõttu, kui leiutad midagi peale teljepiduri veel midagi huvitavat. Kus on teljepidur veokal? Sellist terminit Liiklusseadus ja määrused ei tunne.
t
tehnik/ 8. detsember 2016 19:00
Heale heale - ära muretse. Kui oma rekkale pidurit surud ja seejärel ikka otse oskad püsida, on su haagise teljepidurid head. Hoiavad su koosseisu otse. Kui mitte, hakka liiklusseadustiku määrustest jahuma. Haiglas.
e
Ex/ 8. detsember 2016 16:12
Olen 10a suurega sõitnud ja tean, et kui sügisel vihmaga europeenrale vajud, siis oled teelt kadunud. Ükskord läksid kitsal teel haagise rattad ära 80km/h kiirudel ja auto vedas ca 100m 30tonnist koormat haagisega aga teele ei saanud ja hoog langes. Õnneks tuli teetruup ja viskas haagise teele tagasi.
t
tehnik/ 8. detsember 2016 16:48
Tunnetan ametivenda, sest nimetad hoogu. Tavaautojuht ei tuleks selle pealegi.
k
karma/ 8. detsember 2016 15:52
lahe oli vaadata,üks pani jooksu,kas saadi ikka kätte,usun ,et oli lakku täis
a
Alfred./ 8. detsember 2016 15:40
Tere. Ei taha kelkida aga autojuhi load sain 1953 aastal ja olen eluaeg seda ametit siiamaani pidanud ja pean ka hetkel kullervedudes. Eriti ei taha enam pikki otsi sõita nõustun veel Läti ja Leeduga. Noh aga varsti 82 ka aga ei tunne veel,et vana olen. Videot vaadates on siin 2 põhilist süüdlast, sõiduautojuht ja veoki juht. Sõiduautojuht nägi vilkureid, kaotas pea ja tõmbas tee äärde. Veokijuhil oli väike pikivahe nagu pedaali puudutas, haagisel ei olnud pidureid ,lõi kääri ja oligi tagajärg käes. Oleks sõiduautojuht rahulikult edasi sõitnud, mida ta pidigi tegema oleks see pauk olemata olnud. Kõige hullem lähen Lätti või Leetu või tulen sealt, sappa istuvad 90 ga sõites veokid ja bussid. Pikivahet ei ole 100 t meetrit,näitad suunda, et pane mööda. No ei lähe mööda ja täitsa surmasõit. Naine pani kõrvad peaalla ei taha kodus ka istuda igav on. No ei ole veel hullu,20 aastane naabritüdruk lõpetab ülikooli abiellun uuesti siis jään koju. Aitab sellest rabamisest,niigi rabatud. Olge terved.
k
Kas see tuli/ 8. detsember 2016 18:10
sealt Jämejala ARK/RAI-st? Istusid triibulise saua sisse või?
a
Ajah stsa kmnthõrõ # Kas see tuli # krtna thõ/ 8. detsember 2016 19:25
A thõ stsara sktm pulvar, joh.
r
Radist/ 9. detsember 2016 03:52
Aljred . punktiga alfred, punktiga ema, punktiga taavi, punktiga pensionär.. Kõik alati punktiga. Sa mitmenimeline kohe ei oska olla ilma oma nime järele punkti panemast. Muuseas - autondusest tead sa samavähe, kui lammas aiaväravast.
r
Radist/ 9. detsember 2016 03:56
või kommentaar suunati modereerimisele? Miks? Alfred on mu sõber ja sina, Õhtulehe tibi, ära tule meie vahele kekutama. Oma "modereerimisega"
k
käärid/ 8. detsember 2016 15:14
Nagu videolt näha, pole ühtegi pidurdusjälge. Äkkpidurduse korral blokeeruvad esisilla rattad momentaalselt, kui just klotsid pole välja kukkunud ketaspidurite korral või katted purunenud. Tänapäeval ei sõidaks ükski juht sellise masinaga tööld tegema. samuti blokeeruvad teepeenral kõik ülejaanud rattad, osaliselt või täielikult. See tähendab seda, et asfaldil olevate rataste ja teepeenral olevate rataste haakumine pidurduse korral on kordi erinev. Sellest johtuvalt kaldub sõiduk paremale, teelt välja. Võib oletada, et teepeenrale sattudes tundis juht, et hakkab kraavi kiskuma ja üritas päästa, mis päästa annab, igatahes sekund enne kokkupõrget oli veduk , tänu tagant pressivale poolhaagisele ja esirataste asendile juhitamatu.
u
ullukas/ 8. detsember 2016 15:39
sa lammas autodest jagad üldse midagi?
k
9. detsember 2016 00:20
Kolme veokasjuhi peale tuleb keskharidus, nii et kui te siin ikka kõik koos tuleb teist aru saada.
j
juurdlust viivadläbi profid/ 9. detsember 2016 13:15
Tänu Sinusugustele ja kümnetele teistele kommenteerijatele, kes jutu järgi otsustades ei taipa asjast tuhkagi, on liiklus meie teedel nii huvitav ja närvesööv.
n
No ei tea.../ 8. detsember 2016 15:41
Ma ei viitsi Mnt.ameti saidilt vaadata, kui vana see DAF on ja kas sel on juba ABS. Ise olen sõitnud kõige vanema veduriga aastast 2007, sel olid juba ABS ja muud tuled-viled peal.
Aga 100% selge on see, et kui ikka operatiivsõiduk, mis eespool liigub, kõik teelt nügib, siis pole sel DAF-i juhil küll mingit süüd.
Vaatame, kes PPA mätsib selle loo kinni või ei. Kui mätsib, siis peab ta selleks sundima tunnistajad, kes seda ülbitsemist nägid, ka vaikima.
Siinkohal olekski tore, kui sel ajal sel teel liiklejad iseloomustaksid, mismoodi see "rahavedu" tegelikult toimus.
s
Siin/ 8. detsember 2016 16:03
on vähemasti minu jaoks selge see et tembeldatakse veoki juhti süüdlaseks. Politsei konvoi surus teed kinni. See on selle lühikese jupi video pealt näha.
v
Veoki andmed / 8. detsember 2016 16:18
registris DAF FT XF 95.430
Esmane registreerimine: 20.09.2006
Eestis registreerimine: 20.09.2006
Registreeritud uuena Eestis
Kategooria: veoauto
Kategooria tähis: N3
Kere nimetus: sadul
Kere värvus: valge
Mitmevärviline: Jah
Mootori töömaht: 12580 cm 3
Mootori võimsus: 315 kW
Kütus: Diisel
Käigukast: Manuaal
Veoskeem: tagavedu
Mootori mudel: XE315C1
Suurim kiirus: 85
Kiiruse piirang: -
t
Teile Veoki andmed./ 8. detsember 2016 16:26
Kas see ongi siis rekka, reka või ?
ü
üks arvamus/ 8. detsember 2016 23:52
Veel vist ei ole, aga kui poolhaake külge haagib, siis on kindlalt.

a
autojuht/ 8. detsember 2016 15:13
Nii veoautojuhid , tulevikus ei liigu keegi teepeenrale , võivad put minna .
v
8. detsember 2016 15:48
videolt selgelt näha veoauto ja eessõitva sõiduauto intervall oli minimum 50 m ( vaata tee piirde märgistuse postide jäargi ). Sõiduauto ja veoauto olid antud olukorras absoluutses sõltumatuses. Veoautojuht hoidus tee serva nagu vajalik, kuid liiga kraavi servale ja sealt tagasi keerama hakkates kihutas risti teele otse kokku vastu sõitva politseiautoga.
u
Unustasid/ 8. detsember 2016 15:54
Veokal polnud lugu kirjeldanud kohalviibinute sõnul kusagile mujale kui asfaldilt maha võimalik sõita, sest esimene "eskordi" sõiduk kimas keset teed. Seega on sinu kommentaaris toodud "kuid liiga kraavi servale ja sealt tagasi keerama hakkates" valetõlgendus.
j
Just / 8. detsember 2016 16:11
nimelt nii see on. Ja mida seal tahta kui politsei autode roolis B kati nolgid.
m
Mmm/ 8. detsember 2016 16:46
Punane sõiduauto rekka ees sõitis ju mega aeglaselt või isegi seisis juba. Politseiautos olevast kaamerast on ka kiirus näha ala 57
v
vaata veel/ 8. detsember 2016 17:05
Punasel autol oli 74. Külg ees tuleval rekkal 57.
m
mmm/ 9. detsember 2016 08:49
vaatasin, punase auto kohta ei ole ühtegi nr liikumas ehk siis seisis. rohelised nr on samas suunas liikuvad autod
m
mmm/ 9. detsember 2016 08:56
vaatasin, punase auto juures ei olenud ühtegi nr liikumas, järelikult seisis. Veoauto kiirus ole järgmine, mis ekraanile ilmus. Ps roheline nr tähistab politseiautoga samas suunas liikuvaid ja punane vastas suunas liikuvaid autosid.
h
Heade mõtete linn....Võru/ 8. detsember 2016 15:01
...järjekordne mats vallast näen politseipatrulle.
h
hobusemees/ 8. detsember 2016 14:59
Vaatame õige lähemalt politsei tegutsemist:
https://www.upload.ee/image/6429788/2016-12-08-144628.png
Sekund enne avariid sõidab üks saatemasin rajalt, kust tohib ainult paremale pöörata, otse üle ohutussaarte. Teine paneb nagu pime siga piki pidevjoont. Sellise suhtumisega on avarii ainult aja küsimus. Võib vaid aimata, mida tegid esimesed saatemasinad, et kõik vastutulijad asfaldilt maha sõitsid.
r
Rekka Endel/ 8. detsember 2016 14:51
seal ju näha yhepoole pidurid ei v6ta yltse..rekka pidurdab masina vastasuunda...ei tea kunas viimati hooldust tehti.. :) surma relv..
r
8. detsember 2016 15:51
Reka ei pidurdanudki, vaid pehme teeserv hakkas autot kraavi kiskuma ja ehmunud vennike keeras rooli täiega vasakule. Liigselt suur kiirus, mis ei olnud vastavuses selle mehe juhtimisoskusega.
t
Tead tarkpea/ 8. detsember 2016 17:45
Raskeveoki juhtidel juhtub sõiduautode hullude tempude pärast nii palju selliseid ekstreemolukordi, et need ei ehmata enam. Kui on olukord normaliseerunud ja jälle üks enesetapja eluga vaid raskeveokijuhi oskusliku käitumise ja heatahtlikkuse tõttu eluga pääsenud, siis jah, mõnikord võtab jala pedaalil tudisema küll. Siis näiteks, kui vastutulijast hakkab väikeautos pereemme koos lastega möödasõitu tegema ja nii sina, kui ka see, kellest ta möödub jagate ära mis toimub ja mõlemad mööda kraaviäärt, riskides saada tiitli "veokijuht keeras haagisega REKKA sirgel teel külili" uhate. Et see hull emme ellu jääks koos oma lastega. Sellistel puhkudel on alati raskeveoki juht see, kes riskib surma saada.
Ma ei teagi, kui palju üks kogemustega ja kasvõi 10 aastat raskeveokil sõitnud juht selliseid enesetapjaid sõiduautodes on ellu jätnud. 50? 100? 300?
5
9. detsember 2016 13:21
51 km/h, see on tõesti kosmiline kiirus.
a
// 9. detsember 2016 16:08
aga näae ei saanud hakkama
k
kuule sina ..../ 8. detsember 2016 14:51
kui sa ei tea füüsikast ja poolhaagisest midagi mine kooli või vaata vanaema põlleall surnud siili
v
8. detsember 2016 15:52
vat enne kui reka rooli istud tuleb see füüsika endale selgeks teha, aga mitte teel katsetama hakata.
a
8. detsember 2016 14:50
a miks üks pollar pärast õnnetust joostes sündmuspaigast lahkus ?
r
reku/ 8. detsember 2016 14:35
Oleks sekund aeglasemalt liigutud. oleks tagajärjeks olnud laupkokkupõrge ja tagajärjed hullud.
x
x/ 8. detsember 2016 15:00
J
.../ 8. detsember 2016 14:16
Jube millised veokid siin teedel sõidavad.Videos selgelt näha et haagis ei pidurda ja lihtsalt lükkab veoki risti.Korras veok haagisega ei lähe niimoodi risti ka mitte libedaga isegi paanilisel pidurdusel.
h
halloo/ 8. detsember 2016 14:31
Mis juttu sa nüüd räägid?
j
Jah/ 8. detsember 2016 15:02
ja lõustad rikastuvad kontorites , aeg võtta kalašnikov.

n
naisuke/ 8. detsember 2016 14:13
s
Selgitus/ 8. detsember 2016 14:23
Hüpoteetiliselt on maanteekiirus kiirus, mis sobib politseile enda väljakeerutamiseks antud kontekstis. Teisalt ja taas hüpoteetiliselt, võib olla maanteekiirus see kiirus, mille alusel sinule vormistatakse isekopeeruv sponsorleping, mille alusel oled kohustatud mingi summaga riiki toetama.
Seega- maanteekiirus pole konstantne suurus.
Samas ei ole ka Liiklusseaduses mõistet "maanteekiirus" ja see on veidi arusaamatu.
p
8. detsember 2016 15:54
Politseid selles situatsioonis ei saa süüdi kuidagi tunnistada, olgugi , et nad vanad on.
k
8. detsember 2016 14:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Toimik/ 8. detsember 2016 14:33
Arvan küll, et ikka saab. Peaks Postimehe avalikud salatoimikud tähelepanelikult üle vaatama, viimaks on siiski Savisaare ja selle õnnetuse vahel mingi seos kuidagi leitav. Siis saaks süüdistuse käimasolevale protsessile juurde lisada.
s
sit.hun nitud/ 8. detsember 2016 14:02
mbv saa ei eluski autojuhiks.
s
Setu./ 8. detsember 2016 13:56
Mul jalguvahel om rekka a naisukesel om politseibuss. Kui see politseibuss lupap minu rekkal tõugata ja tõmmata siss ma sõida edesi tagasi nii, õt mürises ja vatutas.
m
Mk/ 8. detsember 2016 13:54
Tundub, et mundrimehed mõtlesid, on nagu kauboid filmis, vilgutavad tulesid, teevad actionit ... juhtus vastu tulema nõrga närvikavaga osatäitja ja saimegi actionit.
m
mulle meenub/ 8. detsember 2016 14:48
kuskil 90-e lõpus, kui Mart Laar sõitis Tallinnast Tartusse kohvi jooma ja Pikknurme sillal juhtus nii, et esimene saateauto sõitis mu veoki ette ja pidurdas, sealt Mersust ronis sõiduajal aknast poole kehani välja üks nolk ning vehkis vihaselt kätega....See sild on kurvi peal... Oli talv ja libedus...algul vihastasin, hiljem ajas naerma...kus siis tavaliiklejad peavad sõitma, kui niisugused tegelased keset maanteed laiutavad? Mõni nõrganärviline on ka kraavi aetud, aga minuga seda ei juhtu-valikud on teie, kallid vilgutajad ja olgem ausad, meie maanteedel pole võimalik veokiga eriti kõrval hoida, teeservas on vaid 20cm ja sinna veokiga ei tohiks kuidagi sattuda!
t
Teeline/ 8. detsember 2016 15:40
Ka praegu sõidavad need "suurte sakste" saateautod telgjoonel, vastutulijaid kraavi surudes. Ei ole meil Eestis need vahemaad nii pikad, et teedel actionit peab tegema. Ohutust liiklusest ei ole neil saateautode juhtidel halli aimugi. Isegi neljarealisel kukkus üks taga pasundama, et ma koomale võtaks, kuigi teine rada oli täiesti vaba. Aga esimesel saateautol oli vaja ridadevahelisel joonel sõita.
s
8. detsember 2016 15:57
Sellises olukorras peab tavaliikleja teeservale seisma jääma.
k
Kuule 15:57/ 8. detsember 2016 16:27
Sa tahtsid öelda, et suitsiidi tegema?
j
just/ 8. detsember 2016 17:57
nähes siniseid vilkureid, kõik, kaasaarvatud veokid teeserva seisma, eriti kui kulgetakse kolonnis-vägev! Kas sa doominoefektist oled midagi kuulnud?
s
Sellises olukorras/ 8. detsember 2016 20:11
Ainult seisma jääma!?
Oled põrunud või?
Peaksid aegsasti seisma jääma, ruttu koos perega, liinibussist kõik reisijad ja kes iganes, ruttu väljuma ja mütsid näpus ja langetatud päi tee ääres seisma.
Bussijuht peaks kandma akselbantidega mundrit ja käsi mütsinoka juures valvel seisma!
Mingi nõrk oled vä?
k
9. detsember 2016 00:23
Kui domiinod mängida ei osaka, siis ära roni veoauto rooli
k
kriimsilm/ 8. detsember 2016 13:54
Mis rahaveo jut see on, need ju võtsid kiirust seal. Vaadake ikka uuesti seda videot eriti sealt alt osast.
o
ossipok/ 8. detsember 2016 13:44
meil rekkad uhavad 120-240 ja ei miskit,pollasid pole kuskil kiiruskaamerad tummad ,sest uhamine käib täiega edasi ,millest me siis räägime kas jälle viinast
1
120-240/ 8. detsember 2016 14:49

k
kriitik/ 8. detsember 2016 13:34
Politseinikul polnud mingit takistust eest ära keerata aga ta tegi seda ainult sedavõrd, et mitte surma saada. Auto lõhkus nimelt ära. Sellised mehed sobivad raha saatma nagu rusikas silmaauku. Ajakirjanikele teadmiseks, et asjaolu, et autol puudub väljaulatuv mootoriosa, ei tee seda veel bussiks- buss on inimeste veoks mõeldud riistapuu.
n
nojahh/ 8. detsember 2016 13:30
Raha ja omandi turvalisus on politseile ikka tähtsam kui inimeste turvalisus. Huvitav kes selle kolonniga oma kilekotte transportis...
e
Ekstaole/ 8. detsember 2016 20:17
Kui veokas külg ees tulema hakkas, mõtles Paikuse metsakooli kasvandik valgesinise sõiduki roolis: "Halli sa julged mulle ette tulla! Ma olen pollar ju!" Peale pauku lakkas ta julgalõikaja pidurlihase normaalne töö ja seepärast ta ka jooksu pistis.
l
Liikleja/ 8. detsember 2016 13:28
Vastutulevad autod suruti teepervele mille käigus veoauto kaotas juhitavuse ja nüüd veel tehakse veoauto juht süüdi???
v
Vaata/ 8. detsember 2016 13:42
liikleja, auto kui selline ei kaota kunagi juhitavust vaid juht kaotab kontrolli auto üle.
p
parandus/ 8. detsember 2016 20:55
"Kunagi" on veidi liialdatud. Auto on juhitavuse kaotanud näiteks siis kui on juba katusel. Kui auto on ratastel siis on ta ikka juhitav.
u
Urmas/ 8. detsember 2016 13:11
Kui rekkajuht ei suuda pidurdada ilma juhtivust kaotamata, siis selline juht ei tohiks liikluses osaleda.
Ühes teises artiklis samal teemal rekkajuht vist oli põhjendanud, et tema ees sõitnud sõiduauto oli teinud äkkpidurduse. Äkkpidurit võivad teha kõik, põhjused võivad olla alates terviserikkest või ootamatult teele hüppav inimloom või metsloom või ehmatus politsei nägemisest. Juht peab alati arvestama, et eessõitja võib teha äkkpidurduse ja enda sõiduki ohutuks peatumiseks peab hoidma piisavat pikivahet. See, et rekka ees äkkpidurduse teinud auto juht on sama süüdimatu, kes politseiautot nähes esimese asjana hüppab piduripedaalile, siis nimetatud avarii puhul tundub, et pikivahe polnud piisav ja süüdi jääb piisavat pikivahet mitte hoidnud rekka juht.
m
Mis pidurdamisest te sonite?/ 8. detsember 2016 13:24
Raskeveok suruti vastuliikuva politseisõiduki poolt asfaldilt maha ja seal pole enam sellises situatsioonis midagi teha, pidurdamine on üldse viimane, mida teha, aga selles olukorras oli see vist vältimatu ja kui ka oli instinktiivne tegevus, ei saa sedagi hukka mõista.
Raskeveoki teelt väljasurumine on selle juhtumi alfa ja oomega ja selle korraldajad on ju teada.
u
Urmas/ 8. detsember 2016 14:00
Vähemalt ise näen, et video esimes(t)el sekunditel politsei on täiesti omas sõidureas.
Meeldetuletuseks võiks paljud uuesti üle lugeda LS §17 lg2 ja §46 lg1.
t
Tead Urmas ;)/ 8. detsember 2016 14:18
Sa oled näide, kui kerge on inimest ajupesta ;)
See sõiduk, mille videosalvestist siin eksponeeritakse ei ole teps mitte see politseisõiduk, millega ees kimati ja vastutulijaid teelt välja suruti.
See sõiduk saab pihta ametivendade tõttu, kes ülbelt selle jama korraldasid.
t
Teeline/ 8. detsember 2016 15:49
Kas sa tahad öelda, et politseisõiduk on nii lai, et ei mahu ühele teepoolele ära? Ja mis puutub siis pikivahe? Kui sa mõtled viimase politseiauto pikivahet eessõitjaga, siis siin on sul õigus. See ei olnud 3 sekundit.
n
Nii tuleb välja- ei mahu jah./ 8. detsember 2016 15:58
Miskipärast tundus eespoolliiklevatele politseisõiduki tegelastele, et nad peavad keset teed sõitma, sina vaatad resultaati, mitte põhjust sellelt videolt ja just seepärast sellist videot ka eksponeeritakse, et sinusuguseid haneks tõmmata.
j
Jälle./ 8. detsember 2016 13:42
Urmas mis asi on rekka rekka juht ?
u
Urmas/ 8. detsember 2016 14:38
Minu viga, et "rekajuht" kirjutasin kahe "k"-ga ja tegelikult oleks ühega pidanud olema. Loodan, et andestad.
Allikas http://www.eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=rekka&F=M
k
kallis tähenärija/ 8. detsember 2016 15:08
Eesti keeles ei ole ametlikult niisugust mõistet nagu reka või rekka, see on rahvakeelne väljend ja eesti keeles kirjutades on täiesti ükskõik, kas ühe või kahe k-ga.
m
Muig/ 8. detsember 2016 13:46
Vastutulev rekka on surutud teeäärde, parempoolsed rattad on juba kruusal. Erineva pidamisega pind ja avarii on käes. Rekka juhil pole siin mingit süüd. Laiutavad maanteel mundris kilekotte vedavad ülburid.
m
Muig ile/ 8. detsember 2016 14:58
uule idi kas, mis asi on rekka.
ü
üks arvamus/ 8. detsember 2016 23:46
Tegelikult kõik teavad millest räägitakse, kui mainitakse rekkat või rekat. Eespool antud ka link õigekeelsuse sõnaraamatule, kui ise ei viitsi otsida. Reklaamides on ka pidevalt leedid müügil, ehkki on tegemist LED valgustitega ja leedid käisid ringi õukonnas...
h
8. detsember 2016 14:44
Heh.
Ma näitasin ka ühele tagumikku kinnikleepunud bemmimehele piduritulesid. Selle peale pani see jobu põllu peale.
m
8. detsember 2016 14:46
Ma pidasin auto kinni ja läksin seda raibet aitama. Padi oli lahti läinud ja ninnu verine,
s
Selge/ 8. detsember 2016 14:54
Kui sina satud minu veoki taha kolonnis ootama möödasõitu-tavaliselt on pikivahed pea olematud, siis pidurdan järsult ja vaatame, mis juttu sa siis ajad!?
a
anna minna/ 8. detsember 2016 16:58
Mõistlik juht ei oota veoauto sabas, pilve sees möödasõidu võimalust nagu David Coulthard vanasti vormeliga sõitis vaid sõidab hooga mööda.
j
8. detsember 2016 15:28
t
tuletage meelde/ 8. detsember 2016 13:09
eestis eurode jagamise ja transportimise päeva.oli vist ka jama nende autodega nii mõnedki liiklejad suruti kraavi.
s
Seda/ 8. detsember 2016 13:08
videot vaadates tundub et politsei tahab lugejaid ja video vaatajaid rumalaks teha.
v
8. detsember 2016 12:59
võmmidel puust pead,ei see pisike kopsakas neile viga tee.
m
murueit/ 8. detsember 2016 13:08
b
buss/ 8. detsember 2016 12:48
Kus see politseibuss siis on ??? See on politseiauto ! Ajakirjanikud ?
s
saa üle/ 8. detsember 2016 13:11
a
ARK kommenteerijale " buss "./ 8. detsember 2016 13:30
Tere. Nüüd viskas minul ka kops üle maksa ja Teil kommenteerija " buss "on täielik õigus. Kallid inimesed koos ajakirjanikuga tulge palun meile Auto Registri Keskusse seal teeme Teile selgeks mis on buss. Politsei autod ja kaubikud ei ole bussid. Bussiks nimetetakse koos juhi kohaga 9 istmekohalist sõiduvahendit bussiks .Kui on 9 kohaline peab juht omama D katekooria olemasolu. 8 kohalise sõiduvahendiga koos juhi kohaga võib sõita juba B C katekooriaga ja see ei ole buss. Palun võtke sõiduki Reg tinnisus ja vaadake seal on kõik kirjas ja kallid inimesed ärge vaielge ning harige end. Sujuvat liiklemist.
a
ARK./ 8. detsember 2016 13:50
Veelkord vabandan, unustasin mainimast, ARK ei reageeri sõnale rekka või reka, meil ei eksisteeri selline sõiduk ehk sõiduvahend. Isiklik minu arvamus mingisugune lihasjõududel sõiduvahend või midagi järelveetavat põhjapõdrad, koerad jne. Veekord tähelepanelikku sujuvat liiklemist.
j
Juhan/ 8. detsember 2016 13:59
8 reisija kohta + autojuhi koht = 9 kohta. Sellisel juhul pole veel D kat lube vaja. Üks koht üle selle aga juba küll.
j
Juhiks tähelepanu/ 8. detsember 2016 14:02
Sellist asja kui ARK ei eksisteeri juba ammu.
Seega "tulge meile" on päris sonimine.
j
Juhiks tähelepanu le./ 8. detsember 2016 14:49
Ei ole ei ole muidugi enam ARK i olemas juba 1946 aastast. ARK i uus nimetus on nüüd Konju kitsefarm kus antakse välja autojuhi lubasid, reg tunnistusi jne. Kuidas normaalne inimene võib sellist juttu ajada. Ega sa see Jämejalast juhuslikult ole sealt 6 osakonnast 4 palatist.
j
Juhan ile/ 8. detsember 2016 15:04
Palju sa Läti viina ja õlut oled juba joonud, et sellist rumalat juttu ajad.
t
Teeline/ 8. detsember 2016 15:59
Kas ARK-is on kõik sinusugused tumbad? Ime siis, et teil kogu aeg pistist võetakse.
5) buss on sõitjate vedamiseks ettenähtud auto, milles on l i s a k s juhikohale rohkem kui kaheksa istekohta;
3) B – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja mis on kavandatud ja valmistatud vedama l i s a k s juhile veel kuni kaheksat sõitjat;
m
Miks miinused!?/ 8. detsember 2016 16:00
ARK-i pole tõepoolest enam ammu, nüüd on Maanteeameti teeninduskeskus ju!
s
Selgita palun/ 8. detsember 2016 16:02
Kas sul seal Mulgimaal on veel ARK? Ehk siis Riiklik Autoregistri Keskus!? Palatis?
Mujal Eestis on nüüd küll Maanteeamet ;).
Ja palatist ma pole, osakonnast ka ei ole, aga sulle head paranemist.
t
Teeline/ 8. detsember 2016 16:03
5) buss on sõitjate vedamiseks ettenähtud auto, milles on l i s a k s juhikohale rohkem kui kaheksa istekohta;
3) B – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja mis on kavandatud ja valmistatud vedama l i s a k s juhile veel kuni kaheksat sõitjat;
Ehk: juht + 8 reisijat = 9 inimest ) = B kategooria.
o
Ole nüüd!/ 8. detsember 2016 16:30
Neil on Jämejalas veel RAI, sõidavad sinise triibuga, kollase UAZ-iga ja see triibuline sau on neil jube šeff asi. ARK-ini pole nad veel jõudnud ja Maanteeametist pole mitte kuulnudki.
Palatis...
a
ARK likvideeriti juba 2009 aastal!/ 8. detsember 2016 20:52
Kus teie elate?
RIIGI TEATAJA:
(9) Kõikides õigussuhetes, milles Eesti Vabariiki esindavad Eesti Riiklik Autoregistrikeskus, Maanteeamet, Maanteeameti kohalik asutus või Maanteeameti hallatav riigiasutus, loetakse alates 2009. aasta 1. juulist Eesti Vabariigi esindajaks Maanteeamet või Maanteeameti kohalik asutus.
(10) Õigusaktides sätestatud Eesti Riikliku Autoregistrikeskuse ja Maanteeameti või Maanteeameti kohaliku asutuse või Maanteeameti hallatava riigiasutuse õigused ja kohustused lähevad alates 2009. aasta 1. juulist üle Maanteeametile või Maanteeameti kohalikele asutustele.»

m
minumeelest/ 8. detsember 2016 12:32
Midgi on valesti ka raha tuleb viia nii, et see ei häiriks teisi liiklejaid.
j
Jah, politsei tõesti/ 8. detsember 2016 12:23
Raskeveoki selline teelt väljasurumine, mille tagajärjel on 100% kindel, et see kaotab juhitavuse, on tõesti eskorti korraldanud asjameeste vangipanek igati õigustatud.
Väga õnnelik õnnetus muide, kuid tõepoolest, selle korraldas seesama eskort.
i
Ille/ 8. detsember 2016 12:23
Milleks üldse oli tarvis politseiautot kui edasi võis rahaveo kolonn liikuda ilma politseita. Tähendab politsei poolt jälle raske seaduste rikkumine. Rahaveo kolonn ei tohtinud edasi liikuda ilma politseita või kuidas need kaheotsalised seadused on.
v
Vasapasikas/ 8. detsember 2016 12:17
Selle politseiauto pardakaamera videot tahaks ka näha, mis eespool sõidab ja vastutulevaid autosid teepervele surub.
u
uss/ 8. detsember 2016 12:41
Esimene politseiauto lendas mulle kurvis vastu (siiski omas reas) sinine ja punane vilkur töötamas, lisaks vilgutas kaugtuledega - normaalne käitumine?
v
vastuleval autol punased vilkurid on teistele liiklejatele/ 8. detsember 2016 13:16
mittemidagi ütlev tähendus! Kui hakkab tagant kotte....siis märkan, rahulikult vähendan kiirust, sobivas kohas peatun turvaliselt....veokiga võib minna selleks terve igavik! Ja keegi ei sunni mind seda tegema ahvikiirusel vilgutaja soovide kohaselt!
u
uss/ 8. detsember 2016 12:48
Esimine politseiauto sõitis sinise ja punase vilkuriga, lisaks vilgutas kaugtuledega - normaalne?
k
Käivad Rumeenias õppimas vist?/ 8. detsember 2016 13:04
Sellise sõidustiiliga hiilgavad Skandinaavias rumeenlased ja bulgaarlased, kes sõidavad talvel keset teed ja teised välja suruvad. Lõunamaalased kardavad lund nii koledasti.
Küll ei saa aru, mis peavad politseisõidukid teelt teisi liiklejaid meil välja suruma, lund ka teel nagu pole ja teegi palju laiem kui Skandinaavias kombeks teha ;)
Selles osas tuleb politseis viia läbi korralik sisejuurdlus ja karmilt karistada neid, kes selle asja korraldasid, igatahes operatiivsõiduki rooli ei tohiks neil enam asja olla. Selline käitumine maanteel on täiesti lubamatu.
Veelgi lubamatum on esitada selline politseisõiduki pardakaamera salvestis, mis on võetud kokkupõrkega seotud sõidukist, peaks olema samas sel juhul ka avalikustatud salvestis sellest sõidukist, millega vastutulevaid teelt välja suruti ja sellega liiklusõnnetus põhjustati.
Siinkohal on suur avalik huvi igati põhjendatud.
Kuna politsei on teatavasti riigiamet, siis tuleks tekitatud kahjud riigil korvata.
p
PPV/ 8. detsember 2016 17:56
Ma olen ka korduvalt mõelnud, mis teha kui punasinine jõulupuu vastu tuleb, lugesin seadust ja sellest nagu järeldub, et vastutulevale ei peagi reageerima.
[RT I, 28.02.2015, 1- jõust. 01.05.2015]
§ 200. Sõiduki peatamine ja tehnonõuetele vastavuse kontroll liiklusjärelevalve teostamisel
[RT I, 31.12.2010, 3- jõust. 01.07.2011]
(1) Peatamise märguande juhile annab liiklusjärelevalve teostaja:
1) käega (sauaga, helkurkettaga, punase märgutulega);
2) politseivärvides alarmsõidukist käesoleva lõike punktis 1 loetletud märguannetega või valjuhääldi kaudu; 3) ees sõitva sõiduki juhile taga sõitvalt alarmsõidukilt ühel ajal sinise ja punase töötava vilkuriga;
4) tsiviilvärvides alarmsõidukist sisselülitatud sinise ja punase vilkuriga või sisselülitatud sinise ja punase
märgutulega, andes vajaduse korral lisaks valjuhääldi kaudu korralduse sõiduki peatamiseks. [RT I, 31.12.2010, 3- jõust. 01.07.2011]
t
tyyp/ 8. detsember 2016 12:13
selline tapja juht tuleks vangi panna!
k
Keda ?/ 8. detsember 2016 12:29
Kes on sinu meelest "tapja juht"?
n
Nimini/ 8. detsember 2016 19:15
Miks kõik näitavad näpuga politsei ja rekkajuhi peale? Mulle tundub, et vaibale tuleks kutsuda ka rekka ees sõitev Peugeoti konn, kes aeglustas kiirust praktiliselt seisma jäämise ja sellisel juhul tekitada esimesena liiklusohtlik olukord? Isegi õiget pikivahet hoides ei suuda veoautod pidurdada sama kiirelt kui see punane konn kes ehmus vist nii ära et tahtis maanteele seisma jääda, endal taga 2 mitmetonnist rekkat.....
v
Vaidleks/ 8. detsember 2016 20:35
Süüdi on ikka see, kes vajutas päästikule, mitte see, kes paugu peale ehmus ja püksi tegi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee