Eesti uudised

RAIL BALTICU TELLITUD PROGNOOS: kaupu ja reisijaid saab olema piisavalt

Juhan Haravee, 8. detsember 2016, 04:00

26 KOMMENTAARI

n
nojah/ 17. jaanuar 2017, 13:07
Romantika maksab ka midagi!
v
Veetav kaup?/ 9. detsember 2016, 17:30
Sirvisin Euroopa piletihindasid. Berliin - Rooma (ligikaudu teepikkus võrreldav Tallinn - Varssavi) istekoht 90 ... 200€. Buss - 70€. Lennupiletid 16 ... 90€. Ja seal on reisijaid tunduvalt rohkem, seega piletid odavamad.
Varssavist Berliini veel tükk maad. Ja ega kõik ei sõida Berliini!
Kaubavedu? Kas masuuti või puitu (fosforiiti) tuleb tõesti vedada kiirusega 200 km/h?
Ikka nii. Ehitame valmis ja siis hakkame koostama äriplaani.
h
HRT/ 8. detsember 2016, 23:21
Kas see on mõnitamine? Vahearuanne salastatakse, sest kardetakse nii et püksid täis!? See on ikka ülim ülbus nii halvustada neid, kes Eestist hoolivad! Tekst oleks aga nagu nõukaaja parteilase sulest!!!
e
ekspertuuringu/ 8. detsember 2016, 15:32
tulemusel on raudteel tekkinud isegi ülekoormus ja tuleb algsed projektid ringi teha!
o
8. detsember 2016, 14:58
oleks võinud ikka klassikalise eesti põlduri pildile panna. nüüd veel üks põhjus, miks külajoodikud vastu on: prantsuse vuntsid tulevad ja võtavad meie maalid ära :)
h
huvitav-huvitav/ 8. detsember 2016, 12:59
mida ütleksid sõltumatud eksperdid?
t
Teeline/ 8. detsember 2016, 17:07
Sõltumatute ekspertide kätte ei lähe see asi kunagi.
j
Juhan./ 8. detsember 2016, 12:57
Kui RB valmis saab võetakse teised raudteed üles nagu Haapsalu raudtee, RBst on eestile kasu nii palju et mõned inimesed saavad tööd Pärnus ja Tallinnas. Kui palju inimesi hakkab RBga reisima kui eestis saab olema kaks peatust.
l
lugeja/ 8. detsember 2016, 12:09
Palju on kirjutatud,et kasulikum ja kiirem on kasutada lennukeid,lennutransporti. Siiski peaks arvestama ka sellega,et on inimesi kes eelistaksid raudteetransporti,kes tervislikel,perekondlikel ja muudel põhjustel eelistaksid siiski näiteks RB teenust!!

a
aadu nagu/ 8. detsember 2016, 11:56
Nõukogude aja unistus. Tol ajal oleks jumet olnud küll, aga aeg on üle 30 aasta edasi läinud.
o
olge ise ka tublid/ 8. detsember 2016, 15:01
ja üle-eelmise sajandi teostus... mujal tehakse hyperloope ning tõelisi kiirraudteid, see rail peldik saab olema tõeline õnnetusehunnik, mida sellise mannetu kiiruse tõttu saavad kasutama väga vähesed reisijad. lisaks on selge, et mitte mingit reaalset ja regulaarset kaupa selle vedamiseks pole ega tule, seda on peamiselt vaja fosforiidi ja suure sõjatehnika vedamiseks. eesti maksumaksja saab aga iga-aastaselt taguda sellesse sadu miljoneid, täpselt nagu praegu taotakse kreeka võlgu.
m
mhh/ 8. detsember 2016, 10:35
mõelge loogiliselt: Varssavisse 7h sõitu, sealt edasi berliini 5h20min= kokku Berliini 12h20min. Mis tähendab, et peab rongis või hotellis ööbima, sööma, jne. Lihtsam ja soodsam oleks lennukiga. Või hakkab riik doteerima rongiliiklust nagu Leedo praamiäri? Piletihindadest ei tea keegi midagi aga rongipiletid pole Euroopas odavad.
m
mhh/ 8. detsember 2016, 10:22
Kes vastutab kui prognoosid ei täitu? Vastan, vastutab rahvas oma rahakotiga, kes selle ehitust ja hoolduskulusid maksab aastakümneid. Kas oleme valmis ka negatiivseks stsenaariumiks, kus maksta tuleb Kreeka laenud peale aastat 2020, tõenäoliselt ka mõne muu Lõuna Euroopa riigi (Itaalia, Prantsusmaa) abipakett, oma rahva pensionid + laste koolikulud ja lisaks doteerida RailBalticut + olemasolevat raudteed. Olukorras, kus juba praegu ei leita raha haigekassale, päästjatele, politseile jne, rahvas rändab välja ja iive negatiivne.
s
Siin/ 8. detsember 2016, 10:09
Saab RB peatamiseks avalduse teha: https://ecoestonia.ee/ Siin saab lisainfot RB kohta: http://avalikultrailbalticust.ee/index.php?id=1# . Vaadates seda pilti siis on tegu tõesti ilusa pildiga, mis on tellitud PR meeskonna poolt. Reaalsuses lõikab siiski see trass Eesti pooleks ja loomade liikumisteed blokeeritakse.
p
Peeter/ 8. detsember 2016, 10:02
Täielik jama kogu see RB, kahju et sellisele jamale raha raisatakse. Ainult s...a hakkab siiapoole tulema sundkorras.
k
kaup ja reisijad/ 8. detsember 2016, 09:36
see jutt on tõeline umbluu. Eesti jaoks kindlasti, Läti ja Leedu võivad lisaks Eesti kaubale vähemalt Vene kaubaga arvestada, ehkki seegi võidakse karistuseks ära võtta.
Ja kui pole saladus, missugused need veotariifid tulevad? Kulupõhised ikka või tuleb kogu lõbu maksumaksjatel ja vana raudtee kasutajatel kinni maksta? On arvata, et RB valmimise järel jääbki see Eesti ainsaks raudteeks, kauba- ja reisjatevedu praegu toimival jääb minimaalseks, sest eelarverahast ei piisa kahe raudtee käigus hoidmiseks.
t
Tahaks tõde/ 8. detsember 2016, 09:32
Tõde saame kuulda siis, kui prognoosijad oma nime all võtavad vastutuse, et kui nende prognoos osutub valeks pandivad nad oma vara riigile.
a
arvamus/ 8. detsember 2016, 09:59
Kreeka laenude käendamise allkirjastajate varad tuleks ka arestida.
t
Teeline/ 8. detsember 2016, 17:10
Neil prognoosijatel pole mingit vara. Kõik on naise-laste nimel
r
rebane Rein/ 8. detsember 2016, 09:30
Kes prognoosi tegi, kas Juku ise või Siimu poiss?

T
ätt./ 8. detsember 2016, 09:27
Tasuvusuuringute teinud firma tausta uurides selgub,et alles hiljuti mõistis Austraalia kohus sellelt välja puudulikult tehtud uuringute eest miljoneid.Meid nagu tõmbab kohe teatud firmade poole näiteks Auvere elektrijaama ehitas firma kellel tegelikult puudus kogemus põlevkivi põletamisel,oraamihanke võitis firma ilma praamide ja kogemusteta jne.
a
arvamus/ 8. detsember 2016, 09:24
Kust need Poola võsasse siirduvad reisijatevood tulevad, marsilt?
m
MG/ 8. detsember 2016, 09:08
Taas kord avaldatakse ajakirjanduse pähe RB pressijutt. Kurb.
m
MG/ 8. detsember 2016, 09:08
Taas kord avaldatakse ajakirjanduse pähe RB pressijutt. Kurb.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee