Eesti uudised

SILMAKIRJALIK: keelame reklaami ja alkoholimured saavadki murtud?

Juhan Haravee, 7. detsember 2016, 04:00

127 KOMMENTAARI

m
maeitea/ 13. detsember 2016, 11:45
liiter mahla maksab üle kahe euro, poolik viis euri?
m
Merike/ 7. detsember 2016, 20:03
kes joonud on, joob edasi, teda reklaam ei mõjuta. Küll aga sõltub reklaamist, kui vanalt koolilapsed jooma hakkavad. Ossinovski on tubli, kui söandab alkoholimüüjatel ja tootjatel tulusid vähendada, tõstes noorte alkoholitarbimise alustamise iga.
f
fg/ 7. detsember 2016, 18:00
Kui alkoholi reklaami keelustamine ei muuda midagi inimeste alkoholitarbimises, siis ei peaks ju vahet olema, kas alkoholi reklaami tehakse või mitte. Millest selline ahastus? Mida vähem reklaami üldiselt, seda parem.
v
vanap/ 7. detsember 2016, 17:35
see minister hakaku tööle ärgu tegelegu lauslollustega,meil on sada muud tõsisemat probleemi ime ,et ta veel kandussse pole ette võtnud,tõmmaku omale pähe
k
kulibekin/ 7. detsember 2016, 17:30
see moderaator on üks idioot,vene aegne tsinovnik,pasavasikas
l
leo/ 7. detsember 2016, 17:27
Kui Gorbatsov alustas oma donkihhotelikku võitlust joomise vastu, toodi eeskujuks ühte Venemaal asuvat Jantovitsi nimelist küla. Seal olid külaelanikud pärast nende südametunnistusele koputamist vabatahtlikult ära andnud oma puskariajamiseaparaadid. Külas oli 100 peret ja puskariaparaate anti ära 250. Mitu puskariaparaati oli ühel perel ametlike andmete järgi? Mitu puskariaparaati oli ühel perel nõukoguliku tõenäosusteooria kohaselt?
m
7. detsember 2016, 16:59
mida te kogu aeg modelleerite? Kui inimene avaldab tõde,siis seda ei taheta kuulda ja topitakse suu kinni Pole ju mingit vaenuõhutavat mõtet avaldanud . Korrptiivsed moderaatorid,kes suu kinnitpooijate bandes.
m
miks nii? / 7. detsember 2016, 16:58
ehk läheks inimeste elukene veidigi paremaks,kui ministeeriumites istuksid inimesed,kes oleksid omal alal teadlikud ja tugevad? Kui rahv aelujärg on hea,ei pea muresid viinapudelisse uputama ja narkouimas unelmate elu nautima.
Keelude ja käskudega palju ära ei tee.
pigem aitab isiklik eeskuju,
küünarnukitunne oma rahvaga, optimismi sisendamine ja teod,mis räägivad enam kui tuhat sõna.
Praegu on juhtoinastele kõik lubatud ja nad kullatakse üle,kuid reakodanik on see riigi lüpsilehm,kellel kohustus enam saaki anda(maksude näol) ,saada hakkama pisku ninaesisega,olla igati terve, rõõmus ja töötada rohkem kui mullu .

b
Brunn/ 7. detsember 2016, 15:49
REKLAAM SILDILE-Ratta viin, Ossi-viin. Jüri Rattarumm. j,n,e,
h
HS./ 7. detsember 2016, 13:45
Niipalju on ajaloost teada, et venelased joovad ennast käpuli ikka teeklaasi kaupa juues ja seda nad teevad ilma igasuguse reklaamita. Viina joomine on niivõrd tõsine tegevus, et igasugune reklaam tegelikult pärsib viina nautimist, sest jooja, vaeseke, enam ei tea mida osta kas osta pudel või osta ära kõik reklaamitavad pudelid täieliku ja võimsa kaifi saamiseks.
r
reklaamivastane/ 7. detsember 2016, 13:43
Reklaam kui vaimne meelemürk on kahjulikum, kui alkohol ise ongi. Reklaam, propaganda, agitatsioon jms on ajupesu tööriistad. Mitte üksnes alkoholi, vaid igasugune reklaam tuleks ära keelata!
t
tänane sooduspakkumine:/ 7. detsember 2016, 14:28
osta liiter sinist vedelikku ja saad ühe salfiku kauba peale!
t
Taat/ 7. detsember 2016, 12:39
Kuidas saab nii väikeses peas nii suur lollus olla? Reklaami keelustamisega saavad eestimaalased karsklasteks!? Gorbatšov proovis impeeriumit kainestada,aga tulemus oli null!
i
isegi järikord oli abilistest./ 7. detsember 2016, 13:12
Ära sa räägi,igal juhul sai sellest kordades tugevam maksevahend kui rubla, kui seda karaami ikka maja täis oli, võisid või uue elamise püstitada, toodi kõik kohale ja pandi püsti.
a
asdfghjk/ 7. detsember 2016, 14:54
Ära valeta,sel ajal läks elu maarjamaal kordades paremaks ja iive tõusis tippu.Nüüd,kui nii kohutavalt juuakse,ei saagi paljud enam lapsi alkomürgi tõttu.Toetan alkovaba riiki.
d
dudi/ 7. detsember 2016, 12:05
millal see kabanossi tagasi astub
n
naisuke/ 7. detsember 2016, 11:51
Kas tõesti palkade maksmiseks riigikogus on päevast päeva vaja rääkida teemal, millest ei olene miski? Mujale ressurssi vaja ei lähe?
Kes joovad, on alati joonud, täitsa ilma reklaamita ja joovad edasi ka ilma reklaamita.
21. sajand!
m
milleks / 7. detsember 2016, 11:49
halbu asju reklaamida.ei ole vaja.eesti maaelu ei sureta viin,vaid see õlu mis on suurtes plastpudelites.miks on ta nii suures pudelis.maainimesel on sissetulekud väikesed,paljukest ta jaksab viina osta.inimesed mürgitavad ennast just selle õlletaolise solgiga.selle müük tuleks ära keelata
a
arvad,/ 7. detsember 2016, 13:17
et need mehed siis uut ja hullemat ei leia? Juuakse ka piduriõli ja süütevedelikku jne. Need veel hullemad.
p
penskar/ 7. detsember 2016, 11:47
Olen vähese õlle ja alkoholi tarbija,seega seda alkoholi reklaamimist küll ei vajaks! Kuna vaatan väga vähe Kanal-2 ja TV-3,kus pidevalt palju mõtetuid reklaame,siis on minu elu nagu ,,kergem,,!!
t
teine penskar/ 8. detsember 2016, 12:16
ei tarbi üldse õlut ega viina (v.a.vajadusel kompressiks). Reklaam ei sega mind, kasutan seda puhkepausiks pika saate vahel. Need mõttetud reklaamid on telekanalite sissetulek. Kui need keelata, siis tõenäoliselt tuleks hakata maksma telekanalitele saadete eest. Minu pension vist ei võimaldaks sellist kulutust.

v
veteran/ 7. detsember 2016, 11:32
Mäletan, kuidas aastaid tagasi eesti toll piiril kottis setu vanataati paki Priima ja pudeli viina pärast, taat tõmbas pudelilt punni ja kulistas hoobilt tühjaks, suitsupaki lömastas jala all ja ütles, et sellel uuel kommunistlikul Eestil on ees väga halvad ajad. Kahjuks läksid taadi sõnad ka täide.
a
asdfghjk/ 7. detsember 2016, 14:58
Sama ütles ka Kaika Laine peale Palusalu monumendi teisaldamist ja hauarahu rikkumist.Täpselt nii läkski.
l
Lip(b)ud lehvivad/ 7. detsember 2016, 11:19
Loota sotsilt mõistusepärast käitumist on juba ette hukule määratud ettevõtmine, sots lähtub instinktidest, punastest ja vikerkaarekarvastest loosungitest, iseenese imetlusest ja muidugi vastupandamatust tungist võõrast vara jagada ja valitseda. Sots on geneetiline väärastus, olgu ta nimeks Uljanov, Palo, Ossinovski, Lauristin või Marx, vahet pole.
a
arvad,/ 7. detsember 2016, 13:18
et teised poliitikud on targemad?
e
Erla/ 7. detsember 2016, 11:18
Silmakirjalik on selliseid artikleid vorpida. Alkoholireklaami me ei vaja!
v
vajame/ 7. detsember 2016, 13:19
küll, sellest saab TV reklaamiraha, mille eest ostab huvitavaid programme jne. Kas oled nõus maksma tv maksu ja jama vaatama?
n
No reklaamile!!!/ 7. detsember 2016, 15:54
mida huvitavat nendes kommertskanalites siis vaadata on? Seal ju iga 10 minuti tagant 10 minutit reklaame.
k
kas riigikogu/ 7. detsember 2016, 11:13
on töökoht v6i ei,kuidas saab töökohal alkot tarbida,täpselt nagu cccp ajal,kus töökohal sai vabasti kärakat panna,mis imeinimesed need kogulased 6ieti on,et neil on k6ik lubatud?
m
mida rohkem punast möga , seda suurem tung uimastavate ainete järgi./ 7. detsember 2016, 11:13
Ütleme ausalt tegelikult ajab see sotsialistlik iba jooma, neil on kogu vara ja rikkus teiste käes ja selle kätte saamine kaine peaga ei kulge edukalt on vaja julguse ainet.
k
Kui need rõvedad reklaamid miskit ei mõjuta, millest siis see seakisa aia vahel/ 7. detsember 2016, 11:11
Roppreklaamiraha jääks ju ka alles !!!
Siililegi selge, et legaalse narkotootjad valetavad.
m
Milla/ 7. detsember 2016, 15:27
Vaevalt, et keegi hirmsasti neid alkoreklaame armastab. (kuigi tuleb tunnistada, nad on tihtipeale siiski mingi ivaga, võrreldes ülejäänutega). Asi on lihtsalt selles, et nende ärakeelamine küll joomist ei lõpeta. Ossinovski vaid patsutab iseendale õlale, et näe, ära tegin. Aga tegelikku tulemit ei ole. Kui inimene ikka alkoholiga hakkama saada ei oska ja enese lolliks kaanib, siis reklaami olemasolu või puudumine seda ei muuda ja pole ka põhjust lihtsalt mulisejaid suurte töövõitude eest kiita.
v
Vaimset keskkonda reostavad alkomassreklaamid kaovad. Ja see on suur võit./ 7. detsember 2016, 11:08
Jotade jaburad viinareklaamid on ikka väga tobedad.
a
aborigeen/ 7. detsember 2016, 11:08
sotsid ongi silmakirjalikud,silmakirjalikud ja palju muudki veel.köik need ossinovskid,mikserid,mikkod,nestorid...kultuurimarksistid ja multikulturistid,rahvuste ning rahvusriikide fanaatilised vihkajad.kohkumatult näitame näpuga sotsile-siin ta on:kurjuse kehastus,kaose poeg,lagunemisferment,inimkonna mandumise kujukas deemon...

v
võib reklaamida/ 7. detsember 2016, 11:05
aga võrreldavas mahus võiks sama reklaamiga koos joosta ka "joodikute päriselu", sellepärast et need hetkel veel glamuurijoodikud näeksid täiskohaga joodiku elu, kes magab trepi peal v tema elu-olu kus siga otsib pesa pudelid on laokil jne, võiks lubada politsei videoid vahistatud joodikutest, kes lolli näoga lausvaletavad v kraaklevad och südalinnas peatänava ääres kusevad jne. siis oleks tasakaalus ja suured spordisponsorid saaks oma reklaamiraha ikka ärakasutada/kusetada. oleme ausad need plastikus mahuõlled on ikka otse parmukaup, pole seal ei maitset ega eetikat, sama logoga müüa seda läga ja paremat/kallimat õlut on pettus
s
sander/ 7. detsember 2016, 11:01
kas see Ossinovski on meil Viinaminister või ,tervishoiust ei kuule sõnagi kardab seda teemat mida ta ei halda nagu tuld-sõidku seenele see minister
i
Imelik mis vaadetega see mees siis lõpuks on?/ 7. detsember 2016, 10:58
Imelik kes ta siis õigupoolest on Kas liberaalkapitalism või SDE?? Sest see on kaks erinevat valdkonda!
t
täielik cccp/ 7. detsember 2016, 10:58
vene ajal sai ka igas töökohas juua,mis see riigikogu muu on,kui 101 lamba töökoht,kus juuakse
p
propagant/ 7. detsember 2016, 10:51
kas keegi kujutaks ette tubakareklaami kl18 telekast pärast lastesaadet, a la "lapsed, töö, trenn, stress- küll on hea perega tuppa koguneda, lapsed mängivad ja mina naisega teen viski ja tõmban head suitsu..
ei kujuta, kogu teema tundub täiesti eluvõõras ja enesehävituslik. Kõik inimesed on teadlikud passiivse suitsu kahjust, eriti lastele ja noortele. Miks tundub see vöõras ja vale? Sest me oleme pika aja peale aru saanud et selline propaganda on halb ja sellepärast ka keelatud. Nüüd räägitakse järgmisest sammust- alkoholi reklaam ja propaganda. Keegi ei kisu sult pudelit käest, joodik!
Rahva tervise parendamine on pikaajaline protsess, esimene samm on propagand aohjeldamine, sest propaganda teenib alati kellegi huve, praeguses kontekstis siis alkoholitootjaid. Ma ei näe mingit loogilist põhjust et nemad oleks huvitatud rahva tervisest. Neid huvitab käive. Oma firma käive. Kõik. Miks muidu on igal festaril õlletelk, iga teine staadion ja spordirajatis alko nimega, ürituste sponsorid jne. Ma tahks hea meelega trenni teha mitte A le qoc areenil vaid just Lilleküla staadionil
e
eesti mees/ 7. detsember 2016, 10:50
diplom ei anna veel haritust juhtida riiki.peab olema kutsumus. kui keegi tahab juua joob nagunii.kes sööb sööb nagunii.riigis on palju tähtsamaid töid tegemata
m
Mineviku saaga/ 7. detsember 2016, 10:59
Omalajal olid mustalturul Diplomite müügid!
n
naine arvab nii/ 7. detsember 2016, 10:43
Olen vägagi nõus igasuguste alkoholi reklaamide keelustamisega nii avalikult, reaalselt kui ka televisioonis. Sellest kõik algabki, et lapsed näevad eid rekaame endi ees pidevalt ja seda pole vaja.
P
To naine/ 7. detsember 2016, 10:55
Palju lapsed seda telekat vahivad ? Kolib Alko reklaam ära , siis kuhu ? Netti -ja sealt jõuab ta lasteni juba kontrollimatult . Nii et mängime jaanalindu edasi
j
Jets/ 7. detsember 2016, 11:33
Ei hakka Ossinovski joodikuid ravima, mõttetu tegevus.Joodikud ei kao kuhugi.Reklaami suhtes on tal õigus, seda küll vaja pole, kui siis ainult müügimeestele. REKLAAMILE EI!
n
naine/ 7. detsember 2016, 10:39
See torkas ebameeldivalt silma, et nii proua Ossinovski kui ka mõni teine tähtsa tegelase elukaaslane kõndis vastuvõtul ringi, kõht ees ja veiniklaas käes. Kui kõik muu kõrvale jätta, siis see on lihtsalt rumal ja hoolimatu, isegi kui pokaalist ei joodud.
v
7. detsember 2016, 10:50
Veiniklaas ūhes kāes ja kott teises kāes, siis on garantii, et ei kougi nina.

a
ahah/ 7. detsember 2016, 10:34
Need, kes siin rõhuvad, et reklaam mõjutab eelkõige noori. Kõige rohkem mõjutab noori seesama isa või ema, kes lääbakil olekus kodus ringi platseerub. See on see eeskuju, millest lähtutakse. See kui minu laps näeb seda reklaami aga meil kodus kõik selgeks räägitud ja eeskujud olemas, ei mõjuta teda mitte üks teps. Nii, et kurja juur ei peitu kohe kindlasti selles reklaamis. Probleem just ongi see, et täiskasvanud joovad ja loovad eeskuju. Samahästi peaks krõpsu ja maiuse reklaamid ka kõik ära keelama.
s
suslik/ 7. detsember 2016, 10:31
Ministeeriumis lihtsalt kasvatakse ametnike iseloomu. Harjutatakse pudeliga kahekesi olemist.
Mõelge nüüd ka! Kui ministeeriumis pudelit pole, satub ta kuskil mujal ikkagi pudeliga kahekesi. Kuna ta iseloomu pole kasvatanud, siis annab ametnik nõrkusele järgi ja satub tsüklisse.
Seda pole kohe kindlasti vaja. Tegelikult kehtib see ka tavainimeste kohta. Seega tõesti totaalne peitmine ja keelamine toob hoopis kahju.
a
Ats/ 7. detsember 2016, 10:24
Ossinovski üritab Gorbatsovi teha....tibla jääb tiblaks...
j
Jaanus/ 7. detsember 2016, 10:19
Kōige parem alkoholi vastane reklaam on kodutud prūgikasti kollid, laibad maanteedel ja kodus rāuskav ja laamendav sinu oma isa.
Ā
7. detsember 2016, 11:52
Āra ikka rāāgi, mina tāiskarsklane, ei julge enam ūldse maanteele sōita, ei ise roolis ega ka liinibussis.
n
naine/ 7. detsember 2016, 10:03
saage aru,reklaam mõjutab lapsi ja noor.Täiskasvanud ei te,muidugi,sellest välja.Kuid mõelge noorele,kes alles areneb ja kujundab oma maailma.Mida ta sel reklaamis näeb ? Joo,siis oled õnnelik inimene toredate sõprade keskel.Kui palju sel on reaalse eluga pistmist ?.Seda teame meie,täiskasvanud.Noor ei pruugi seda teada.
i
imestusest keeletu/ 7. detsember 2016, 09:50
Mina küll ei näe, et minister asjale nii triviaalselt läheneks (tsiteerin ajakirjaniku arvamust:"...tapa reklaam ja oledki vaevast lahti, nii lihtne see ongi!). Õige on, kui alustuseks võetakse ette alkoholi otseses mõttes heroiseerivad reklaamid. Küllap tulevad ka järgmised sammud, nii nagu seda tubakaga tehtud on. Ühtki terve mõistu sega inimest ei häiri reklaami keelamine, et sellest peaks lausa artikli treima ja ministrile suhu panema sõnu, mida ta pole kunagi öelnud. Iga terve mõistu sega inimene saab aru, et ainult reklaami keelamine ei lahenda probleemi. Nii et ma esitaks siin küsimuse: "Mis Teil viga on?"
v
Valest otsast/ 7. detsember 2016, 09:49
alustad, Ženja. Tee Eestisse 10 alkopoodi ja joomist jääb vähemaks. Aga ei saa, sest siis kõik sõidavad Lätti viina järele ja tangivad autosid ka veel Lätis ja Eesti riik on korraga käpuli. Tegelikult juba ongi.
m
7. detsember 2016, 10:13
Ma ei saa aru, miks ta Lātis tankima peab, pangu Eestis paak tāis.
e
Ei/ 7. detsember 2016, 10:13
huvita paljusi see odavam Läti viin ega autokütus. Käiakse Lätis nädalakäupa oma toidukorvi täiendamas, ahjukütet ostmas ja majadele, korteritele remondimaterjali ostmas.
t
To ei/ 7. detsember 2016, 10:56
jutt kāib muidugi valgalase kohta . Ja kes piiril elab, see teab tāpselt, mis on Lātis odavam ja mis ei ole. Mis puutub odavamasse bensiini, siis Lātist selle otsimine on tulutu tegevus.
k
küsimus/ 7. detsember 2016, 11:05
Sel aastal sai kaks korda Lätis Valmierast Jurmalani tuuritatud. Kus kohal seda odavat bensiini seal küll müüakse? Hea, et mõlemal korral kodukohas paagi täis tankisin. Ainuke, mida kanistritega sai Eesti toodud oli Skalupe allika imelise maitsega vesi.
ō
7. detsember 2016, 11:56
ōigus, vett saab tasuta, aga bensiini eest tuleb maksta. Elan Ventspilsis, sōdan paariks pāevaks Eestisse ja tagasi tulles kindlasti panen Eestis enne Lāti piiri paagi tāis, ōkonoomia ca 4 euro. Eesti bensiiniga tōōtab auto mootor vaikselt ja veereb palju kaugemale.
k
kummaline elu/ 7. detsember 2016, 14:30
Kui Eesti riik ainult viina ja tubaka najal püsti seisab, siis on tõesti midagi kapitaalselt viltu. Ma tõesti ei saa aru, miks seistakse reklaami keelamise vastu,samal ajal väites,et sellest niikuinii midagi ei sõltu. Milleks siis seda risu vaja on? Kummaline on,et väikesed poed püsivad ainult alkoholi toel. Kui nii, siis tulebki need lavkad kohe kinni panna.
m
mõtleme teise nurga alt/ 7. detsember 2016, 09:46
Loomulikult ei tutvu kell 10 poeukse taga ootajad reklaamiga.
Kuid: see meede ei olegi ilmselt ju nendele mõeldud. Vaid alaealistele, st lastele, keda kutsuv reklaam peibutab. Sest nende teadvus ei ole veel niisugusel tasemel, et mõistaks, et reklaamitav asi ei tarvitse hea olla.

p
Peeter/ 7. detsember 2016, 09:45
Ma ei saa aru, kui reklaamil, nagu siin enamus väidavad, mingit mõju ei ole, miks siis firrmad selle alla üüratuid summasid magama panevad?
t
tont / 7. detsember 2016, 09:44
minu pärast võivad nad ju selle keelata, aga ennem vaadaku kuhu lähevad reklaami rahad?Kes saab kasu kes kahju?Võidelgu islamiga ja narkomaaniaga - siis leiavad ka rahva poolehoiu muidu nad jäävadki multikultideks.
i
Irw/ 7. detsember 2016, 09:37
Järjekordne tõestus et Sotši ajumaht on väiksem kui kärbsel (ühed parasiidid mõlemad) . Terve 20 sajand on selliseid meetodeid üritatud kasutada -tulemuseks läbikukkumine . Mis see reklaami kaotamine annab ? Mitte midagi , vaid tv jääb lahjemaks ja reklaam kaob netti -sinna aga sotsilimukate käed ei ulatu -nii et kustutama tuld bensiiniga !
m
Mure/ 7. detsember 2016, 09:35
No ei saa Eesti normaalset valitsust! Terviseminister võiks edukalt töötada reklaamimajanduses, aga ei: vaja tervishoiu probleemide lahendamise asemel sekeldada reklaamindusega. Miks ei suudeta erialainimesi ministriteks sättida!? Ei ole mina märganud, et suitsetamine oleks vähenenud! Ei vähene ka alkoholi tarbimine: olen üle 60 aasta seda näinud ja kogenud. "Keelustajaid" on varem ka olnud. Parimad alkoholi reklaamid on Riigikogu peod ja igasugused aastapäevad ja muud üritused. Meedias ilmuvaid reklaame loevad küll võib-olla ainult üksikud, kui sedagi. Oi, Ossinovski, valesti elad!
n
nõmmekas/ 7. detsember 2016, 09:30
Al Capone tegi, mida. Sai rikkaks, rahva soosingu jne. Muusika on minu poolt.
Kõik keelatud on kuradima magus nagu buggi-vuggi ehk hea seks and Rock en roll.
Lets party https://www.youtube.com/watch?v=--AvCsh48bk
e
eesti naine/ 7. detsember 2016, 09:29
Aga mis see "pingviinide paraad" muud on kui alkoholi reklaam? Vot see kohe ajab jooma! Tahaks ju kah olla ilus ja edukas ja shampaklaas käes. ja kui kõike ei saa, siis teeme pool - shampaklaasi ikka saab endale lubada :-) ( sortsuke viina või Vana Tallinnat sisse, et end kiiremini "ilusa ja edukana tunda")
k
kas/ 7. detsember 2016, 09:29
ossinovski on järgmine või sellele mehele ei hakka teie hammas peale.lõuna eesti allakäigus ja tühjaks jooksmisel ei ole süüdi alkohol ega tubakas,vaid endiste riigiisade lollid seadused ja maainimeste väljasuretamine.palju see maainimene saab oma rahanatukese eest seda va viina osta.maainimesi tapab see 2 liitristes pudelites õlu.miks ta on nii odav ja nii kange.milleks peab olema nii suures pudelis.selle oleks pidanud ammu keelama,
e
ei mõista/ 7. detsember 2016, 09:24
keda see reklaam morjendab? Tahad, siis lähed võtad poest joogi. Mingi reklaam või reklaamitus ei mõjuta soovi juua. See puha poliitmängude tallermaa ja kellegi parteitoetaja soovide täitmine..

k
7. detsember 2016, 09:24
Kokkuvõtvalt võib vist öelda, et härra on variser. Keelab ära, aga ise järele ei jäta.
k
Kärnaneärni/ 7. detsember 2016, 09:22
suits ja viin jäävad rikaste löbuks,vaene joogu samakat ja tömmaku lepalehti
t
Tige kala / 7. detsember 2016, 09:17
Nõuka ajal reklaami polnud, viina müüdi spets poodides piiratud kellaaegadel. Tulemuseks -joomine Tark õpib teiste vigadest, L.ll ei enda omadestki
2
2 lapse ema / 7. detsember 2016, 09:17
otsus on väga õige ja kahe käega poolt! Kunagi kirjutasin TV3'le, et miks pannakse laste multifidele alkoreklaamid vahele. Samas algab kõik kodus - kui laps näeb pidevalt õlletavat isa või punaveinist taaruvad emmet - siis ei aita ka reklaamide keelustamine.
k
kuidas oleks / 7. detsember 2016, 09:20
igasuguste haiglaste libestite ja hot liinide keelamisega telekas? Pigem keelata see mahult kordades suurem sexreklaam ära.
ä
Ära joo siis kodus ennast laste ees täis./ 7. detsember 2016, 09:52
k
kindlasti peaks kokku arvestama/ 7. detsember 2016, 09:13
kui palju kahju on aktsiisi tõus teinud Lõuna-Eestile. Kui palju on tanklaid suletud ja väikepoode kinni pandud kuna kütust ja viina tuuakse nüüd piiri tagant. See töökohtade kadumine ei morjenda meie valitsust, nad ignoreerivad seda enda poolt tekitatud kahju. Lisaks teevad ennast veel naeruväärseks kaamerate paigutamisega piirile viinavedajate pärast. Valvake parem pätte ja illegaale selle asemel, et oma rahvast kiusata. Majandusseaduste ignoreerimine valitsuse poolt ei lõpeta eestis küll joomist.
Ā
7. detsember 2016, 09:24
Āra aja rumalat juttu. Mine Valka ja vaata mitu tanklat sealt leiad ja siis loe Valga tanklad ūle. Kas siis arvad , et lōuna- eestlane tōesti nii rumal on , et teeb meedia reklaami jārgi ja kāib Lātis kūtust ostmas, inimene lāhtub ikka hindadest.
t
To// 7. detsember 2016, 09:46
Tean lõunapiiril vähemalt 2 väiketanklat ja 3väikepoodi mis uksed on sulgenud meie "targa"viletsuse poliitika tõttu . Töö kaotas u 20inimest . Kas -juuakse seetõttu vähem -ei -hoopis rohkem . Mis teha kui ruulivad sotsilimuka.mukad
e
Ei saa aru./ 7. detsember 2016, 09:12
Tualetti valada. Midagi peab nendel kogunutel kāes olema, sest kāed jāāvad muidu ūleliigseks ja inimesed ei oska end enam vabalt tunda, kāed vajuvad sūgavale taskusse, kraatsitakse nina ja kukalt, kiputakse muidu sōrmi keerutama ja kūūsi nārima, kui ikka pāris sūgelema hakkavad, atakse parteikaaslasele molli. Parem ikka pokaal kāes. see ongi veel parim alkoholivastane reklaam ka , sest keegi ei taha nii rumal olla nagu riigikogulane ja see ei vāāri jārgimist.
r
reku/ 7. detsember 2016, 09:11
Müük Eestis kindlasti väheneb, ja saamegi deklareerida, et "näete, mõjus keelamine" enam niipalju ei osteta. Tegelikult on see pea liivaalla peitmine.
k
kolla/ 7. detsember 2016, 09:09
Võrreldes kogu selle keemiaga mida meile toiduga sisse söödetakse on suhkru ja alkoholi kahjulikkus köömes karu pees.

t
tundub, et alko / 7. detsember 2016, 09:06
müügi suunamine Lätti täidabki riigi eesmärgi - statistika ostetud alko liitreid inimese kohta on juba palju parem. Muidugi silmakirjalik. Lapsed ei saagi aru, et kui sul kodus Lätist toodud suurem kogus alkot on, siis on palju suurem võimalus ohtralt rohkem alkot tarbida. Aga lapsed saavad sellest aru siis, kui ise vanemaks saavad, mitte ministrid olles.
b
Brunn/ 7. detsember 2016, 09:02
Gorbazov sai nime Mihkel kaine, meil on Jüri kaine.
p
pardakk/ 7. detsember 2016, 08:54
Toidupoodides mammakesed koos põnnidega ja isegi sülelastega tolknevad alkoriiulite vahel.
m
muodugi silmakirjalik loosung./ 7. detsember 2016, 08:50
lisaks on ussinovski veel võhiklik, eluvõõras, üleolev, arrogantne ja lihtsalt juhm poistebändi liige.
n
näha on/ 7. detsember 2016, 08:49
et mõnel on lausa kinnisidee peas kinni.Midagi muud ei suudagi otsustada.Tehku see keelamine juba ära,ehk jääb siis ajule rohkem ruumi tervishoiuga tegeleda.
m
moderaatorile/ 7. detsember 2016, 08:37
keelan käsen poon ja lasen.
j
Ja väga tervislik/ 7. detsember 2016, 08:33
Oleks Ossinovski ja Tsahkna peale pressiv pe.de seadus, kus kirurgiliselt sekkumata võib mees või naine sugu vahetada. et toetada nõrgamõistuslikkust ja haiget pe.rvers.sust. Kas see on tervislik? Ega see eesti inimene joo midagi rohkem kui teised riigid, ärge puhuge asja suureks. ja kui teil Eesti inimese tervis korda läheks, ei tõstaks te pidevalt makse, vaataks kuidas alampalk inimlikuks muuta ja arsti abi kätte saadav oleks, tegeletakse täiesti mõttetute asjadega.
e
Ex-soomlane/ 7. detsember 2016, 08:31
Nii et riikides kus alkohool on täiesti piiramatu ja odav, nagu Saksamaal, Austrias, USAs, Hispaanias, kõik on mahajätetud joodikud? Aga Soomes ja Eestis kus on (seoses palk) 10 korda kallim alkohool ja piiratud müügi aeg, keegi ei joo???

j
Juku/ 7. detsember 2016, 08:28
ei ole ju jutt alkoholi müügi keelamisest vaid ostule MEELITAMISEST ! ja siin ei tohiks küll kaksiti arusaamist olla. ALKOHOOLI REKLAAM JA MUUL MOEL SELLE TARBIMISELE ÕHUTAMINE TULLEKS MEIE VÄIKESES ÜHISKONNAS KEELATA. see oleks väikene samm kestmajäämise suunas. selge, et tänaseid alkohoolokuid see suurt ei pidurda. aga ehk pidurdab pisutki uute teket ja jätab reklaamiaega pisut rohkem tervislikumatele valdkondadele.
V
****/ 7. detsember 2016, 09:12
o
olstule meelitamine? / 7. detsember 2016, 09:30
kas ilma meelitamata siis ei osta? või ainult meelitamise peale tuleb meelde osta? kes tahab, see ostab ilma meelitamata ja kes ei taha, ei osta ka meelitamise peale. ärge nüüd seda meelitamist küll üle tähtsustage, et selle pärast keegi poodi viina-õlle järele läbeb, absurd.
Et kui sinist vedelikku ja mähkusi reklaamitakse, siis tormavad kõik mehed-naised-lapsed poodi sidemeid ostma? hea nali..
j
juku/ 7. detsember 2016, 14:03
kui see meelitamine nii vähetähtis oleks, siis ei paneks tootjad aastas sellesse miljoneid ! mingit pruuni vedelikku vaid seepärast maailmas juuaksegi, et seda on aastaid oskuslikult reklaamitud ja peagi on punased tuledesäras veokid taas ekraanidel. või siis barbyd ja legoklotsid - reklaamitakse ja ostetakse plastmassi, sest laps ju tahab.
n
nägin täna telekast/ 7. detsember 2016, 14:26
seebi reklaami! parandab kõik - tselluliidi kaotab ära ja rumaluse peseb ajust välja! Ostke-ostke-ostke, ruttu jooksuga ostma, lollikesed!
Kipsplaate on veel viimased saadaval, kes kiirem, see saab.
Nagu vanasti - ostke poest saada olevaid kaupu!
Ja nüüd kõik reklaamiohvrid jooksuga poodi..
r
Riina/ 7. detsember 2016, 08:28
Otsus väga õige.Olen ise peaaegu täiskarsklane, aga mingil hetkel on olnud alkoreklaami vaadates tunne, et seda marki peaks ka proovima. Kõige hullemad on need Fizzid, Kissid jne,, Neiukesed joovad nagu mahla ja ühel päeval enam illma alkoholita üldse hakkama ei saa.
m
meremees/ 7. detsember 2016, 09:40
sina ära otsusta teiste yle,kui ise ei tarbi siis joo vett,
n
no jaa aga/ 7. detsember 2016, 10:01
kui neiukesed enam ennast purjuks ei joo,siis ei saa ka neile püksi pugeda nii kergelt
c
cvb/ 7. detsember 2016, 08:20
kuidas saab niisugune ajudeta minister olla,vene ajal ei olnud mingit alkoholi reklaami ja joodi sellegi poolest,Gorba tegi kuiva seaduse ja lendas põhja ikka joodi edasi ja nüüd mingisugune Ossinovski,tegelegu parem arstide-õdede haigete probleemidega ,aga sinna mõistust ei jagu poeb alkoholi probleemi taha
e
elumured tuleb ära võtta/ 7. detsember 2016, 08:14
ja keegi ei vaata pudeli poolegi. Kuidas ei taheta aru saada, et juuakse sellepärast, et korrakski elumured ära kaoksid.
L
****/ 7. detsember 2016, 09:10
Luuri luuri. Suhtumine joomisesse kujundatakse lastes enne koolimineku iga ja kus see suhtumine kujundamata on jäetud leitakse alati põhjus joomiseks. Ei tasu siin elumuresid süüdlaseks teha.
e
eesti naine/ 7. detsember 2016, 09:17
No kuhu need elumured täis peaga kaovad??? Nii loll jutt! Jah, unustada neid ju võid, aga pärast on palju hullem. Eks see ikka nii on, et "põhjuse leiab alati".
r
RT/ 7. detsember 2016, 08:00
Väga õige.Kuskilt tuleb ju alustada ja täiesti loogiline,et sellist asja nagu alkohol ei ole vaja propageerida ehk reklaamida.Selge,et alkoholi tarbimine üle öö ei vähene aga tuleb alustada suhtumise muutmisega ja reklaami keelamine on üks täiesti mõistlik osa sellest.
ä
ätt./ 7. detsember 2016, 08:00
Kohe on reklaamiärikate hala lahti sest alkoreklaam toob aastas sisse ca kolm miljonit € .Mitte ainult reklaam ei tuleks ära keelata vaid ka müük peaks olema piiratud st.näiteks Tallinnas oleks igas linnaosas üks pood kus müüaks kanget alkoholi ja mujal ainult maakonna keskustes.
Eestis pole võimalik eriti midagi suurt ja kardinaalset korda saata sest kaks eestlast viis erinevat arvamust .Sellepärast õnnestuski reformil nii kaua riigitüüri juures tiksuda !
a
ab / 7. detsember 2016, 07:56
käsin, poon ja keelan stiilis pole kunagi ükski majandus arenenud! Keda üldse see reklaam huvitab peale meedia, kes selle eest raha saab!
m
Madis/ 7. detsember 2016, 08:22
Inimeseloom on reklaamiga väga mõjutatav. Ei ole vaja kuulutada, et on olemas paha kanep ja ravikanep, purju tegev alkohol ja ravialkohol. Eesti rahvas ei pea käima 15 kraadises kreenis suur 2 liitrine plastõllepudel käes. Seadusi on vaja teha totukestele.
n
Normaalne inimene ei saa hommikul sisseoste tehes isegi õhtuks glöggi osta./ 7. detsember 2016, 08:43
Seadused tehakse totukestele, aga kannatavad normaalsed inimesed. Totuke joob sama moodi edasikasvõi samakat, kui poest ei saa.
e
eesti naine/ 7. detsember 2016, 09:20
See on jah lausa tobe! Mõtlesin mina sünnipäeva hommikul: "Käin varakult poes ära, pärast hea end sättida." Aga võta näpust - veinid jäid ostmata, ning tegelikult pidin hoopis 2 korda poes käima :-(
i
igatahes/ 7. detsember 2016, 07:55
see on väga õige otsus ossinovski poolt , hoiab ära küll laste meelitamise siidrite ja muu alko proovimisele.kes vastupidist väidab on alkotootjate suuvoodrid , kes peaks ise ka aru saame , et kümneid tuhandeid ei oleks ju mõtet reklaamile panustada , kui see müügiedu ei tooks.

z
Zz/ 7. detsember 2016, 07:51
?ämbrid jälle kolisevad..usa ämber..gorbi ämber nüüd siis ka ossi ömber..prem muretsegu, et isa kinni ei pandaks..
g
G/ 7. detsember 2016, 07:46
Eestis ongi nii, et proovi sa vaid alkopoliitikat muuta, kohe kõik tagajalgadel. Huvitav milline näeb selle inimese peaehitus välja seestpoolt kes pooldab alkoreklaami??? Ei maksaks nagu alkotootjatega ka kaasa minna, olgem normaalsed.
t
taat/ 7. detsember 2016, 09:41
köik reklaamid peaks ära keelama-tyytu on kui päevast päeva pamperseid,hambapastat,pesupulbrit söögi alla ja peale lastakse
r
Raivo/ 7. detsember 2016, 07:22
Meil ei toimu võitlust alkoga vaid käib kiratseva riigikassa tãitmine.
r
rein/ 7. detsember 2016, 07:06
olgu. aga kas on paremaid lahendusi ?
e
eks ole/ 7. detsember 2016, 08:00
Elu on näidanud, et mida kategooriliselt ära keelad, ei kao kuhugi! Võitlus tuuleveskitega! Kes juua tahab, joob niikuinii! Igasugune sõltuvus on halb.Oleme vabad inimesed vabal maal ja midagi ära keelata!!Ega me lasteaias ole!
v
vot vot/ 7. detsember 2016, 08:30
keelatud vili on alati magus.
e
7. detsember 2016, 07:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
noh/ 7. detsember 2016, 08:00
Ma pole päris kindel, ometi jooksis uudis, et raha maksab Eesti Saksamaa panka ja sealt juba nende otsustada, et kuhu ja kui palju. Vähe läheb Kreekale, kui üldse. See mida meile räägitakse ei pruugi olla kaugelt tõde.
v
vot vot/ 7. detsember 2016, 08:34
keelatyd vili alati magus.
t
Tiit/ 7. detsember 2016, 06:54
Ossinovski peaks esmajärjekorras muretsema Haigekassa olukorra ule, pankrot vahib nii aknast kui uksest sisse. Tema jaurab alkoholireklaami keelamisega. Nagu jonniv poisike, kui mina oma tahtmist ei saa, siis mina ei mängi.
g
G/ 7. detsember 2016, 07:50
Haigekassat puudutab alkoreklaam otseselt kui natukenegi ajusid liigutada. Ja ei võta kelleltki ka tööd ära, vaid toob inimesele tagasi tervist ja väärtustab normaalseid ettevõtteid. Tänu sellele, et see pärsib alko tarvitamist tuleb ka suurem soov inimesel tervena elada ja tööd teha jne
a
Arvan/ 7. detsember 2016, 08:45
Andkem sellele jonnivale poisikesele veel võimu juurde ja siis alles näeme, milleks ta võimeline on.
m
möh/ 7. detsember 2016, 06:51
mitte ei saa aru, miks alkoholireklaami ei ole seni lõpetatud. Iga väikesegi aruga inimene saab aru, et ei ole vaja reklaamida seda, mis on halb.
Kui ma tahan alkoholi osta, tean, et see on poes olemas, lähen, seisatan riiulite ees, pean aru ja ostan just seda, mida tahan.
Miks on mulle vaja, et igal nädalal tuleb minu postkasti alkoholireklaam lehekülgede ulatuses Selverilt, Maximalt, ...marketilt. Muidugi on mõnus uneleda tugitoolis ja valmistada end ette uueks joominguks.
Alkohoolik ei uuri reklaame. See, kellel veel pidurid peal, ehk saab innustust.
Reklaam ju ikka maksab ka midagi? Kui need summad ära jätta?
m
MEES/ 7. detsember 2016, 11:58
järelikult oled NÕRK inimene!
minule on kogu see misiganes reklaam absoluutselt pohlad!
ja "võitlus" sellega ASENDUStegevus.
punkt.
s
salareklaam/ 7. detsember 2016, 13:51
Kui reklaam keelatakse, läheb see põranda alla. Tänaval, raudtee- ja bussijaamades hakkavad reklaamidiilerid inimestele salaja flaiereid pihku sokutama. Salareklaam hakkab kontrollimatult vohama.
t
Tubakamaks/ 7. detsember 2016, 06:46
"Ma ei näe mingit põhjust kohelda tubakat ja alkoholi erinevalt". See on küll hea uudis!
e
et siis/ 7. detsember 2016, 10:50
edaspidi saab õlut juua pubi uksetaga, tänaval külmetades?
n
naisuke/ 7. detsember 2016, 11:51
miks sul seda vaja juua on?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee