Krimi

Uudis täieneb!

ÕHTULEHE VIDEO JA GALERII | Karla külas paiskus sõiduauto jõkke

Liis Vaksmann | Video: Geidi Raud, 6. detsember 2016 11:07

48 KOMMENTAARI

a
arvas et / 8. detsember 2016 18:15
naelrehvid ja 4-vedu aitab , ma ju dziibiga ,
m
Mart/ 6. detsember 2016 21:46
Naine roolis ja kohe olemas.
v
Viljandist./ 6. detsember 2016 19:28
No mida te tahate, naisterahvas ju roolis. Nägite mis meil Viljandis naisterahvas tegi.
s
süüdlane teada/ 6. detsember 2016 15:31
Vallavalitsus peaks sügavale peeglisse vaatama. Töö puhta tegemata.
s
Süüdlane on kindlalt teada/ 6. detsember 2016 16:07
Vaadates lohisevat pidurdusjälge on selge, et juht oli kogu kerega piduril ja läks "otsesihtimisega" sillast alla.
Oleks piisanud piduri vabastamisest ja rõõmsalt neljarattaveoga edasivuramisest selleks ettenähtud kohas.
Aga võimalik ka, et otsustaski jões parkida?
s
süüdlane on/ 6. detsember 2016 20:11
Tee omanik! Juhil väike juhtimiskogemus ja juhe jooksis kokku. Tee on kiilas, teel on olematu teepeenar, tee on kaldu kurvis väljaspoole, silla piirde on mingi nali!
Tee oleks vaja korda teha, kalded, teepeenar, väliskurvi paigaldada põrkepiire, sillale korralik piire!
m
Mida ütleb Liiklusseadus?/ 6. detsember 2016 22:36
Väikese juhtimiskogemustega ei ronita sellisele teele.
Kui sul on perearst, siis on ta arst.
On olemas neurokirurg, kes on ka arst.
Sinu selgroooperatsiooni teeks kumb?
Kas noor, alles residentuuris askeldanud perearst või pikaajaliste kogemustega kirurg.
Mõlemad on ju arstid. Kumba sa ise eelistaksid?
Sa unustasid siiski veel mõned olulised asjad. Jõkke tuleks paigaldada suur padi, sillapiiretele pehmendused ja sõiduk sellest kohast igaks juhuks üle viia- äkki puuduvad juhil piisavad kogemused. Jõest tuleks vesi välja pumbata, et vältida uppumisohtu!
l
liiklusseadusest/ 6. detsember 2016 23:14
tead sa niipalju kui notsu pühapäevasest päevast. Ainult ruigad.
m
Ma siis ruigaks tiba/ 6. detsember 2016 23:44
§ 50. Sõidukiiruse valimine
(3) Juht peab kohandama oma sõiduki kiiruse olukorrale vastavaks, kuid ei tohi ületada suurimat lubatud kiirust. Juht peab:
1) sõidukiiruse valikul arvestama oma sõidukogemust, teeolusid, tee ja sõiduki seisundit, veose iseärasusi, ilmastikutingimusi, liikluse tihedust ning muid liiklusolusid, et ta suudaks seisma jääda sõiduki eespoolse nähtavusulatuse piires ning teel oleva sellise takistuse ees, mida juht pidi ette aimama;
2) vähendama kiirust ning vajaduse korral seisma jääma, kui tingimused seda nõuavad, eriti siis, kui nähtavus on halb.
ä
ära ruiga, vaid mõtle/ 7. detsember 2016 09:39
Ääretult lihne on ametkonnal (olgu see vald või maanteeamet) pugeda seaduse pügala taha, juht peab valima vastava jne mula. Tee omanik peab kindlustama tee mis vastab lihtsamatele nõuetele ja ei osutuks lõksuks juhile kelle ei ole sellist kogemust mida selline temperatuuride kõikumine vajaks! Selline auto, nagu pildil oli näha on hakkab ise teatud oludes juhtima protsessi ja juhil jookseb juhe kokku ja ta tallub pidurile ja tulemus on pauk!
t
targutaja/ 7. detsember 2016 13:39
r
Rallisõitja./ 6. detsember 2016 15:23
Tere. Kuidas on võimalik naeltega selline avarii teha minu pea ei võta kinni.
r
ralli võitja/ 6. detsember 2016 15:49
aga vajuta kiilasjääga enne kurvi pidurid plokki ja vaata...nii peaks saama.
r
Rallisõitjale/ 6. detsember 2016 16:17
Teie olete spetsid Teiega muidugi ei juhtu sellepärast Teie aru ei saagi.
r
Rallisõitja./ 6. detsember 2016 17:49
Tänan, meie koperdame rohkem kraavemööda kui Teie.
v
väga/ 6. detsember 2016 18:30
lihtsalt. vajuta natuke rohkem ja siis pidurda ja vaata kuidas kelk liugleb sinna kuhu tahab. seega soe soovitus - ÄRA TALLA.
k
krdi mnt/ 6. detsember 2016 15:19
Vahet pole kui libe on tee. Juht on alati süüdi, et ei valinud sõidukiirust vastavalt teeoludele. Kunagi tv vahendusel lausa reklaamiti tehnikat millega saab libadaid teid karestada. Kas sellistel puhkudel ei peaks teehooldajat karistama ? Kas tõesti pole eeskirju teekatte libeduse kohta ?
t
Tahtis/ 6. detsember 2016 15:17
s
sõiduauto/ 6. detsember 2016 14:14
"paiskus jõkke"? oh ajakirjanik küll.... arene....

s
selline/ 6. detsember 2016 14:10
asi juhtus ju ka mõned aastad tagasi ja kohtki vist oli sama.
c
chrome + adblock/ 6. detsember 2016 14:05
l
Lugeja/ 6. detsember 2016 13:45
Samal ajal kui kannatanud on šokis, piltidelt vaadates külarahval hea meel veel, on küll mille üle naerda. Häbi! Jumal tänatud, et niigi hästi läks.
s
6. detsember 2016 14:45
saime tasuta etenduse ja lõbu laialt
s
Sellepärast, et/ 6. detsember 2016 13:35
tee on väga libe, ei maksa veel jõkke sõita. Saab ju teedpidi rutem kohale.
p
6. detsember 2016 14:46
p
puudub/ 6. detsember 2016 13:33
i
imelik/ 6. detsember 2016 14:07
kus sa auto numbrit näed??
v
6. detsember 2016 14:46
vaata häste ja kaine peaga.
n
Nii ongi:/ 6. detsember 2016 15:56
765BHS NISSAN PATHFINDER
Esmane registreerimine: 13.12.2006
Kategooria: maastikusuutlik sõiduauto
Kere nimetus: mahtuniversaal
Kere värvus: valge
Mootor: 2488 cm 3
Mootori võimsus: 126 kW
Kütus: Diisel
Käigukast: Manuaal
Veoskeem: nelikvedu
Sõidukil puudub kehtiv tehnoülevaatus
Liikluskindlustus on kehtiv
t
Tahtis/ 6. detsember 2016 17:37
remonti sõita, seal on ju remonditöökoda või ülevaatusele?
t
to Alar1/ 6. detsember 2016 13:19
aihhh irwww ilgelt hea nalja panid maha. Hea kui sa isegi selle peale naerad. krt humorist, kes ei tea huumorist mitte essssugi. Sinu vanematest on kahju, kes häbenevad sinu pärast
K
A/ 6. detsember 2016 12:19
a
Alar1/ 6. detsember 2016 12:10
Jõgi pole auto pesemiseks sobiv koht.
o
6. detsember 2016 14:47

h
Huvitav/ 6. detsember 2016 12:06
Kuidas seda pidurdusmaad mōōdeti ? Kas rattad olid blokis ? Kui rattad blokki pidurdad, siis ei ole ūldse vahet, mis rehvid all on, kas naelad, lamellid vōi suverehvid, liug tāpselt sama pikk. Naastrehv ja lamell tōōtavad ainult siis, kui need pōōrlevad.
h
Huvitavale/ 6. detsember 2016 12:36
Naeltega on võimatu niimodi jõkke sõita. Pidurdamisel kui viskab naelu välja haakuvad teised naelad. Tegu on ikkagi väga hea tsirkuse mustatriki artistiga nagu Viljandi neiuga kes põrutas maija sisse. Ja veel kuidas,üle teise sõiduki ja kui pikk õhulend. Need on ikka artistid ja selliste tegude juures peab ikkagi enne kõvasti harjutama mida Sina järgi ei tee.
k
Kes panid siia miinused?/ 6. detsember 2016 13:47
Selgitan teile:
Kui rehv kaotab lume või jääga haakumise ja hakkab libisema, toimub järgmine:
1.Libisemisel tõuseb temperatuur ja lume või jää pinnale tekib libisemist veelgi paremini soodustav veekiht. Mis jama on liigelda veega kaetud jääl- seda peaksime me teadma.
2.Esimeses punktis kirjeldatu tagajärjel kaob rattal/rehvil igasugune pidavus ja rakenduvad teised vektorid, milledeks on kineetiline energia, kesktõukejõud jms- sellises olukorras on sõiduk täiesti juhitamatu.
3.Eelpooloetletud olukordade vältimiseks ei tohi mitte mingil juhul lasta rattaid loha. Kui see on juhtunud, siis koheselt anda pidurit järgi kuni tekib taas haardumine.
4.Sama olukord on ka kuival asfaldil, küll on peatumiseks maa lühem, kuid sõiduk ikkagi juhitamatu.
5. ABS on selles osas petlik, sest oskaja saab libedal ilma ABS-ita sõiduki paremini peatatud, kui see, kes loodab ABS peale. Pidurdusteekonna pikkused on ABS-ile lootja ja isetegutseva oskusliku juhi tegutsemisel väga suured.
Kui juba rakendub ABS ja te tunnete talla all piduripedaali "tõksimist" on see märk, et olete teinud juhtimisvea pidurdamise osas.
m
Miinustajale./ 6. detsember 2016 14:12
Loe ilusti teema läbi ja ära targuta saad edasi miinuseid harimatu. Ilusti kirjutab all olid naelad. Pidurdamisel kui viskab naelu välja haakuvad teised naelad. Siin oli ikka tegu treenitud trikkimehega.
i
6. detsember 2016 14:50
igatahes olid juhil püksid nii vedelat kui paksemat täis
p
P.S./ 6. detsember 2016 13:48
Tõepoolest pole loha libiseval rattal enam erilist vahet, mis tüübiga, missuguses konditsioonis jms rehviga on tegu- sisuliselt on teil all uisud.
k
Kes/ 6. detsember 2016 11:39
kasutab libedaga pidureid. Mina talvel praktiliselt piduri pedaali ei puutu.. Tegemist kindlasti algaja juhiga.
3
30m pidurdusjälge!?/ 6. detsember 2016 11:36
MIKS pidurdatakse libedaga nii, et jäljed taga? See muudab sõiduki täiesti juhitamatuks ju!
t
Tore/ 6. detsember 2016 12:50
Kaks sõgedat panid juba miinuse ;). No tublid, kui kahe jalaga kiilakal piduri seljas elate, siis pange igaks juhuks silmad ka kinni- pole üldse kole.
t
TT/ 6. detsember 2016 13:32
Eks sellepärast panevadki miinuseid, et on mitmeid kordi kahe jalaga kiilakal piduri seljas elanud
t
TT/ 6. detsember 2016 11:28
n
nomaitia/ 6. detsember 2016 11:27
vähemalt jäi alt kuivaks - katus nii kiiresti roostet külge ei võta.
v
6. detsember 2016 12:30
vastupidi, oleks alt rooste lahti leotanud
k
6. detsember 2016 14:52
kama kõik kuidapidi seda autut pesta.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee