Süüdlane on kindlalt teada/ 6. detsember 2016 16:07
Vaadates lohisevat pidurdusjälge on selge, et juht oli kogu kerega piduril ja läks "otsesihtimisega" sillast alla. Oleks piisanud piduri vabastamisest ja rõõmsalt neljarattaveoga edasivuramisest selleks ettenähtud kohas. Aga võimalik ka, et otsustaski jões parkida?
Tee omanik! Juhil väike juhtimiskogemus ja juhe jooksis kokku. Tee on kiilas, teel on olematu teepeenar, tee on kaldu kurvis väljaspoole, silla piirde on mingi nali! Tee oleks vaja korda teha, kalded, teepeenar, väliskurvi paigaldada põrkepiire, sillale korralik piire!
Mida ütleb Liiklusseadus?/ 6. detsember 2016 22:36
Väikese juhtimiskogemustega ei ronita sellisele teele. Kui sul on perearst, siis on ta arst. On olemas neurokirurg, kes on ka arst. Sinu selgroooperatsiooni teeks kumb? Kas noor, alles residentuuris askeldanud perearst või pikaajaliste kogemustega kirurg. Mõlemad on ju arstid. Kumba sa ise eelistaksid? Sa unustasid siiski veel mõned olulised asjad. Jõkke tuleks paigaldada suur padi, sillapiiretele pehmendused ja sõiduk sellest kohast igaks juhuks üle viia- äkki puuduvad juhil piisavad kogemused. Jõest tuleks vesi välja pumbata, et vältida uppumisohtu!
§ 50. Sõidukiiruse valimine (3) Juht peab kohandama oma sõiduki kiiruse olukorrale vastavaks, kuid ei tohi ületada suurimat lubatud kiirust. Juht peab: 1) sõidukiiruse valikul arvestama oma sõidukogemust, teeolusid, tee ja sõiduki seisundit, veose iseärasusi, ilmastikutingimusi, liikluse tihedust ning muid liiklusolusid, et ta suudaks seisma jääda sõiduki eespoolse nähtavusulatuse piires ning teel oleva sellise takistuse ees, mida juht pidi ette aimama; 2) vähendama kiirust ning vajaduse korral seisma jääma, kui tingimused seda nõuavad, eriti siis, kui nähtavus on halb.
Ääretult lihne on ametkonnal (olgu see vald või maanteeamet) pugeda seaduse pügala taha, juht peab valima vastava jne mula. Tee omanik peab kindlustama tee mis vastab lihtsamatele nõuetele ja ei osutuks lõksuks juhile kelle ei ole sellist kogemust mida selline temperatuuride kõikumine vajaks! Selline auto, nagu pildil oli näha on hakkab ise teatud oludes juhtima protsessi ja juhil jookseb juhe kokku ja ta tallub pidurile ja tulemus on pauk!
Vahet pole kui libe on tee. Juht on alati süüdi, et ei valinud sõidukiirust vastavalt teeoludele. Kunagi tv vahendusel lausa reklaamiti tehnikat millega saab libadaid teid karestada. Kas sellistel puhkudel ei peaks teehooldajat karistama ? Kas tõesti pole eeskirju teekatte libeduse kohta ?
aihhh irwww ilgelt hea nalja panid maha. Hea kui sa isegi selle peale naerad. krt humorist, kes ei tea huumorist mitte essssugi. Sinu vanematest on kahju, kes häbenevad sinu pärast
Kuidas seda pidurdusmaad mōōdeti ? Kas rattad olid blokis ? Kui rattad blokki pidurdad, siis ei ole ūldse vahet, mis rehvid all on, kas naelad, lamellid vōi suverehvid, liug tāpselt sama pikk. Naastrehv ja lamell tōōtavad ainult siis, kui need pōōrlevad.
Naeltega on võimatu niimodi jõkke sõita. Pidurdamisel kui viskab naelu välja haakuvad teised naelad. Tegu on ikkagi väga hea tsirkuse mustatriki artistiga nagu Viljandi neiuga kes põrutas maija sisse. Ja veel kuidas,üle teise sõiduki ja kui pikk õhulend. Need on ikka artistid ja selliste tegude juures peab ikkagi enne kõvasti harjutama mida Sina järgi ei tee.
Selgitan teile: Kui rehv kaotab lume või jääga haakumise ja hakkab libisema, toimub järgmine: 1.Libisemisel tõuseb temperatuur ja lume või jää pinnale tekib libisemist veelgi paremini soodustav veekiht. Mis jama on liigelda veega kaetud jääl- seda peaksime me teadma. 2.Esimeses punktis kirjeldatu tagajärjel kaob rattal/rehvil igasugune pidavus ja rakenduvad teised vektorid, milledeks on kineetiline energia, kesktõukejõud jms- sellises olukorras on sõiduk täiesti juhitamatu. 3.Eelpooloetletud olukordade vältimiseks ei tohi mitte mingil juhul lasta rattaid loha. Kui see on juhtunud, siis koheselt anda pidurit järgi kuni tekib taas haardumine. 4.Sama olukord on ka kuival asfaldil, küll on peatumiseks maa lühem, kuid sõiduk ikkagi juhitamatu. 5. ABS on selles osas petlik, sest oskaja saab libedal ilma ABS-ita sõiduki paremini peatatud, kui see, kes loodab ABS peale. Pidurdusteekonna pikkused on ABS-ile lootja ja isetegutseva oskusliku juhi tegutsemisel väga suured. Kui juba rakendub ABS ja te tunnete talla all piduripedaali "tõksimist" on see märk, et olete teinud juhtimisvea pidurdamise osas.
Loe ilusti teema läbi ja ära targuta saad edasi miinuseid harimatu. Ilusti kirjutab all olid naelad. Pidurdamisel kui viskab naelu välja haakuvad teised naelad. Siin oli ikka tegu treenitud trikkimehega.