Eesti uudised

Repinski kloostri nimel välja petmisest: "Rahaliselt raske aeg tingis selle, et vanematel polnud meiel võimalik talveriideidki osta."

Toimetas Geidi Raud, 2. detsember 2016 18:00

261 KOMMENTAARI

k
Kits / 26. veebruar 2020 08:37
Vaesus ,ei ole häbiasi aga teisi petta ja valetada- ja see on juba midagi mida nimetatakse hujamiseks.
a
Ain/ 5. detsember 2016 10:51
Järjekordne vale. Sel ajal käis pool Eestit taaskasutusest ostetud riietega. Paarikümne krooniga võis riideid saada. Ja seda raha oli kõigil. Poleks vaja pettuse peale minna olnud.
A
???/ 5. detsember 2016 15:58
Aga kui inimene ihaldas tuttuusi firmakaid?
j
Jussike./ 5. detsember 2016 09:31
See on õigustus õpitud abitusele.
o
OH.../ 5. detsember 2016 00:44
...ja selline siis uus vastne minister.Päris suller teine ja ei tahagi ära minna ja miks ka peakski,kui raha jookseb ja midagi pole teinudki.Aina igasugu asju ujub päevavalgele ja raha muudkui voolab taskusse.Kaua veel????
s
Siililegi selge, et astub peagi teenelisena Reformierakonda/ 4. detsember 2016 19:23
Patud lähevad 75 aastaks Ansipi omadega samale riiulile
j
jussike/ 4. detsember 2016 15:26
no ikka nii-mida pätim seda körgem koht valitsuses!!!!
m
ministrile/ 4. detsember 2016 14:03
eelnevatele ja praegusele...kuidas on võimalik, et Saksamaal maksab Aldis keeratava korgiga tetrapakendis olev 1,5% piim 43 senti ja 3,5% piim 48 senti? Meil mingis lodevas ja odavas kilekotis piim paarkümmend senti rohkem! Vastus on ilmselt see, et meil ei doteerita ja Saksamaal doteeritakse põllumajandussaaduste tootmist! Aga mida me siis Eestis ootame? Kas kliima soojenemist??? Et saaks kaks saaki aastas!
p
petis minister/ 4. detsember 2016 12:20
Nüüd püüab Repinski oma nõunike abil jääda suure palga peale .
Kui ta juba noorelt oskas kaval olla on ta ka edaspidi.Seda näitab tema eluredel kasutades ära kõiki vahendeid ,suhteid.
K
?/ 4. detsember 2016 17:48
Kas on ühelgi meie varasemal ministril olnud sellist nõunikearmaadat? Mina küll ei mäleta. Kuid eks igaüks püüa omasid ülespoole aidata. Küllap ka tööd leidub. Kas või toetavaid kommentaare kirjutama, kui muud asjalikumat tegevust ei leiduks.

v
Vana roomlane/ 4. detsember 2016 03:58
See oli keiser Vspasianus kes ütles kord kuulsa, aastatuhandeid püsiva mõttetera, et raha eihaise!
n
nõutu/ 3. detsember 2016 18:43
kas näiteks olukord kui invaliidil saab keset talve küte otsa ja ta paneb üles kuulutuse, et maja põles maha AIDAKE . On see nüüd kas moraalselt või ka õiguslikult põhjendatud tegevus?
e
Ei ole/ 3. detsember 2016 19:28
põhjendatud, ainult et sllest ei tehta välja seni, kuni ei pretendeeri kõrgele kohale
v
Vanasõna/ 3. detsember 2016 23:54
Mis on lubatud Jupiterile, see ei ole lubatud tavalisele härjale!
m
Mees Abjast/ 3. detsember 2016 16:39
Kas mitte meie ülimast seadusest (PÕHISEADUS) tulenevalt ei tohiks kriminaalkorras karistatud isik olla üheski riigiametis? Irl-id ja sotsid mis toimub? Kas sellist eestit te meile pakutegi var.a seadustega (sigadustega pigem).
i
isamaamüüjad/ 3. detsember 2016 21:00
Tänu Tsahknale saime valitsusse küüditamise heakskiitjad. See on Eesti rahvale näkku sülitamine
m
isamaamüüjad / 21:00, 3. dets 2016 -le/ 4. detsember 2016 05:30
miks sinuisugust segast ei küüditata`? Hakka juba astuma.
Ä
!/ 4. detsember 2016 11:49
Äramuretse, küll uued mehed selle eest hoolt kannavad. Endiste küüditajate lapselapse ning lapselapselapsed. Parandava ooma esivanemate tehtud vead ja kahe silma vahele jätmised.
k
Kahjuks/ 3. detsember 2016 14:47
on nii eksimus kui ka sellele järgnenud karistus faktid. Kuidas sellesse suhtuda, on küll iga kodaniku era asi, kuid ega seepärast veel olnu ei kao.
j
JUHAN/ 3. detsember 2016 10:18
Pärast 8 klassi lõpetamist, 15-sena suvevaheajal maal sattusin ma traagilise sündmuse tõttu raskesse situatsioonile, mis pani proovile minu senise lastetoa arusaamad. Mõistus rääkis ühte, süda ja au aga teist. Mida teha? Pärast asket sisevõitlust jäin truuks siiski oma põhimõtetele ja aule, kuigi see oli minu jaoks märksa raskem tee. Ja olen seetõttu tänini iseenda üle uhke. Panin selle loo kirja, igati korrektses sõnastuses. Kuid moderaator korjas selle paugupealt ära. Kas loeti sealt mingit vihjet või, kuigi käesoleva loo kangelase kohta polnud mul ühtegi halvustavat sõnagi kirjas? Või kuuluvad juba inimese eetilisi vaateid kirjeldavad sõnad tabusõnade hulka, mis toob automaatselt kaasa kommentaari kõrvaldamise?
j
????/ 3. detsember 2016 18:45
jeesus-tule ise appi-KUI ON RASKE MAJANDYUSLIK SEIS_KAS SIIS VÖIB PÄTTUSI TEHA?Homme lahendan oma probleemi ka kuskil ära-no kyui ma siis ministriks ei saa-tyuleb nääsuga ühendust võtta ja edesi kaevata.
j
Juba/ 3. detsember 2016 10:07
Organiseeritakse Toompeale uue valitsuse vastast piketti. Mina muidugi rohkem sellega seotud ei ole, ei huvitaka ka, kui pean ainult bussitāie rahvast Mustlast Tallinna toimetama. Oleks ainult teeolud normaalsed, mind muu ei huvita.
ä
ära irvita, kommija/ 3. detsember 2016 10:04
ka praegu ei suuda üksikvanem kahele lapsele talveriideid osta
m
MATS/ 3. detsember 2016 10:20
Saab siiski. Firmakaid muidugi mitte. Meie pere kannab juba aastaid humanitaarist ostetud riideid.
õ
Õige,/ 3. detsember 2016 16:31
aga võib saada ka firmakaid . Viisin ise pärast abikaasa ootamatut surma mitu kotitäit teksaseid, jopesid, jalatseid ja palju muud, osal neist olid hinnasildidki küljes, olid ostetud uueks hooajaks.
n
no ei saa ikka küll/ 3. detsember 2016 17:36
no ei saa ikka küll kaltsukatest normaalseid tänapäevaseid talveriideid lastele. mis lume sees mütates ka vett peaksid. kõik need uute kangastega talveriided peale kahte talve enam vett ei pea, voodrid on viledad. kogemus nelja lapsega olemas.
see on tohutu juhus kui kaltsukast korralikuma talvise riideeseme lapsele leiad.
t
to 17:34/ 3. detsember 2016 23:27
Aga nii elab vaat et veerand lastega meie peredest. Ja valdav enamik neist elab ausalt, kuigi vaeselt. See ei anna veel õigustust.
t
to õige/ 3. detsember 2016 23:57
Aga see eeldab õigele kaubale õigel ajal peale sattumist. Või tuttavat humanitaaripoe müüjat.
METSAVEND / 3. detsember 2016 09:57
Sooviks teada kas vöimult lükatud refid olid ja on pühakud ,et selline lärm käib .Arvan siiski ,et pigem on tegemist troonilt töugatute kisaga ja lisaks on refide poolt vankri ette rakendatud köik arvatavad palgalised kommenteerijad .Mis puutub kommentaaridesse siis nagu näha jätkub tsensuur ,et läbi lähevad ainult need mis igati halvustavad aga ülejäänud pidurdatakse ära just nagu refide valitsemise ajal .Troonilt töugatutel tuleb aru saada ,et diktatuuri ja genotsiidi aeg läbi kallutatud öiguskaitseorganite on läbi .Nüüd räägitakse seadustest seoses krimkaristusega aga miks vaikisite kui refid tegid kriminaalseid tegusid ,tekib küsimus kas köik käib jätkuvalt vastavalt käsule ja vajadusele .
S
!/ 3. detsember 2016 10:10
Suli on suli jakelm on kelm, kuuluga ta millisesse erakonda tahes. Hukkamõistu ei tohi varjutada mitte mingi parteline kuuluvus ega tõekspidamised.
t
tohhohh/ 3. detsember 2016 17:45
see on igati sobiv skandaal ärmatamise unustamiseks, rollotamise, tallinna sadama ja mis kõik veel. hästi väljamängitud kisa ei millestki.
t
to tohhohh/ 4. detsember 2016 11:53
Kunagi olid obeliskidel sellised kirjad. Kedagi ei unustata, midagi ei unustata! Ja ka meie ei tohi midagi unustada. Kuid samas e tohi me ka jätta märkamata igasuguseid uusi takutetäitjaid.
n
ns/ 4. detsember 2016 11:10
Kui juba puhastus, siis olgu täielik. Kui Repinskiga lõpetatud võtku samad uurijad uurimisele kõik riigikogu liikmed, ministrid, kantslerid ja teised kõrged riigiametnikud. Sama mõõdupuuga st alates lapsepõlvest kuni tänaseni nagu Repinski puhul. Tulemused avaldatagu Riigi Teatajas. Nii oleks ju õiglane, või kuidas?

j
JUHAN/ 3. detsember 2016 09:40
Kord noorukina, umbes sama vanuselt vigastasin kogemata rängalt oma kätt ja mind viidi õhtul kiirabiga ära. Aga tagasi muidugi ei toodud. No položenno! Aga mul polnud tagasisõidu bussiraha, kiiruga, kui veri voolas ja surm silme ees, oli rahakoti kaasa võtmine küll viimane mõte, mis kiirabiautosse istudes pähe oleks tulnud. Buss aga piletirahata peale ei võta. Paluda kelleltki, kerjata? Seda ei lubanud minu eneseväärikus. Et pigem kärvan. Ja nii ma jalgsi kodu poole koperdasingi, ise verekaotusest veel nõrk, käsi kaela seotud. Läksin, siis istusin ning puhkasin j.n.e. Kõik see kümmekond kilomeetrit. Aga et kerjata või veel hullem, kelmust teha - see ei tulnud mulle tookord pähegi. Ju meil oli siis erinev kodune kasvatus ja väärtushinnangud.
n
noh/ 3. detsember 2016 17:40
mis kelmust sa siis pooluimasena oleks teinud? või saanud teha? aga see, et kiirabi saadab 15aastase vigastusega nooruki suvaliselt minema, on süüdimatus. mõned aastad tagasi saadeti pärnu kiirabis purjus vigastatud inimene peale esmaabi andmist õue -20 kraadi külma kätte. mees leiti kevadel lähimast sügavast kraavist. kukkus ja külmus surnuks. kiirabi oleks pidanud lapse puhul uurima, kes tuleb järgi, kuidas koju saab, ühendust võtma. sul oleks ka võimalik olnud takso võtta ja koju jõudes rahakott ära tuua ja maksta. pole mõtet endast suurt kangelast esitada leheveergudel.
j
JUHAN to noh/ 4. detsember 2016 12:00
Tänan õpetuse eest! Kahju, et sind tookord nõu andmas polnud. Mis puutub taksodesse, siis vanaisamaja juurdetakso ei pääsenudki, puudus sõiduautole korralik tee. Eriti vihmade ajal. Liialt suured porilombid olid. Jalgsi tulnuks minna nii kolmveerand kilomeetrit. Nii et taksojuht oleks siu arvates viinud mind ilma rahata kuhugi pärapõrgusse kohale ja siis oodanud paarkümmend minutit või pool tundi, et kas poiss tuleb ikka rahaga tagasi või mitte? Kui sina olnuks ise taksojuht, mida sina oleksid sellisse ettepaneku puhul teinud?
Igasugused linnavurledlihtsalt ei tunne maaelu iseärasusi.
j
JUHAN/ 3. detsember 2016 09:30
Ah milline liigutav lugu, ma lausa nõretan pisaratest! Millisele arvele saab ülekande teha?
1
123/ 3. detsember 2016 15:45
enam pole vaja ülekannet teha,repjoska on nüüd pumba juures ja sülitab kõigele.
k
Kalle teab./ 3. detsember 2016 09:17
Oli meilgi selline Viru miilits. Nüüd rikkaim mees Eestis. Loetakse lugupeetud ärimeheks ja keegi ei solvu ta peale.
m
Minu laps / 3. detsember 2016 07:46
on sama ealine ja kasvatasin yksinda ja tal polnud millestgi puudu Loomulikult tuli kopikaid veeretada aga hariduse . Käis ka ise vanheajal tööl-millest räägib minister ?
n
neh/ 3. detsember 2016 17:44
minister räägib sellest, et kõik pered ei ole nii tublid. ja ka neid, kes ei ole nii tublid, normaalne inimväärne ühiskond kohtleb hästi, mitte ei jäta vaesusesse. palun uurige eesti inimarengu aruandeid. eestis üks suuremaid probleeme on see, et inimesed ei suuda oma madalast sotsiaalsest seisundist kõrgemale rabeleda. inimesed ei saa vaesusringist välja ja ka nende lapsed ei saa. see on surnud ring. elu põhiosa on depressioon. vaesusel on mitu palet. ja see 15aastane ei olnud küll süüdi selles, et tema keskkond, kuhu sündis, oli just selline nagu ta oli.
e
Ei mõsta,/ 3. detsember 2016 20:19
millist riiki te mõtlete?Meil Eesti Vabariigis pole olnud näljahäda,tegelikult ei olnud ka nõukaajal,kuigi poed olid tühjad. Inimesed kasvatasid ja varusid oma toidu ise. EV ametlikust algusest hakkasid saabuma tohutud kogused humanitaarabi- rõivad,jalatsid,invavarustus. Varustust jaotati laiali üle Eesti, ka Ida-Virumaale.See oli välisabi, mida korraldasid organisatsioonid, nt. Punane Rist (rahvusvaheline).Kontrolliti abi jaotust kohapeal, et abi mujale ei kaoks.Abi tuli ka kirikute kaudu jaotamiseks.Esemed olid terved, puhtad ja täiesti normaalsed. Eesti krooni ajaks oli tekkinud ka poode, kust sai osta üliodavalt Rootsist saadetud uusi ja igati moekaid riideid.Valik teismelistele ja väikestele lastele oli suurem. Perioodi,mida minister Repinski kirjeldab, pole sel ajal Eestis küll olnud.
t
to Ei mõista/ 3. detsember 2016 23:28
sa pole kursis, mis ida-virumaal toimub
m
mõtlen eesti riiki/ 4. detsember 2016 06:44
to ei mõista
pidasin silmas eesti riigi inimarengu aruandeid. peaks olema kohustuslik lugemisvara kõigile, kes hoolivad eesti inimestest ja nende elust.
seal on selgelt kirjas, et inimesed ei suuda vaesusrõngast välja saada.
eesti kohta inimarengu aruandeid on tehtud terve iseseisvusaja jooksul.
h
hunt/ 4. detsember 2016 10:48
Kuidas nende abide jaotamisega ikka asjalood olid.Räägiks selle loo ikka lahti.Abivajajatele jõudis ikka kohale niisugune rämps mis oli ainult prügikasti viskamiseks.Valdades võtsid parema ikka oma tutvusringkond.Viidi sealt ka riideid oma poodidesse ja müüdi neid.Võib-olla Eestis oli kuskil ka nii et tõesti et kui kaup saabus siis teatati ka abivajajatele.Mitte ei toodud ukse taha põrandalappe.Koerus niisugune asi igatahes oli.
p
pidavat olema/ 4. detsember 2016 16:55
3 liiki valet- hädavale, häbematu vale ja statistika. Mainitud aruanded kuuluvad viimasesse liiki. Kui N-Liidu ajal oleks koostatud meie kohta selliseid aruandeid, siis enamus sel ajal elanuist peaks olema surnud.Mul on häid tuttavaid,kes tulid pärast küüditamist tagasi Siberist. Nad ei ole saanud siin rikkaks,aga vaesusrõngas ei siple nad kindlasti. Nimetatud aruanded koostatakse ühtse metoodika alusel. Kui mõne riigi inimesed ei tea kas kartul kasvab puu otsas või mullas, siis meil on hetkel veel piisavalt neid, kes oskavad enesele ise kartulit ja teisi vilju kasvatada ja kasvatavadki.Meil on võimalus varuda metsasaadusi.Selle aasta sügisel olid õunpuude oksad raske saagiga vastu maad. Üksikud vanainimesed ei leidnud abilisi, kes aitaks koristada ja endale koju viia. Suurem osa saagist jäigi maha mädanema. Need olid looduse poolt pakutud lisavõimalused talv veidi paremini ja väiksemate kuludega üle elada. Kui palju neid kasutati?
e
Ei mõsta,/ 4. detsember 2016 17:17
tõepoolest. Olen põline läänevirulane. Kuna minevikus oli Virumaa üks tervik maakond. Miks nüüd on ida-virus rohkem vaeseid,olgugi et loodusressursse on idas rohkem. Ma keeldun oma naabreid pidamast viletsamateks ehk teise sordi inimesteks. Toimetulek ja töö leidmine on kindlasti Tallinnas ja selle läheduses parem. Lääne-Virumaal ei ole suuremaid linnu kui Ida-Virumaal. Meil Lääne-Virumaal ei ole sellist vaesusehala kuulda, inimesed on enamvähem rahul,muidugi alati tuleb oodata paremat.
p
Palju kära ei millestki/ 3. detsember 2016 06:55
vaesusest saan aru,paljud eesti inimesed on praegu masendavalt vaesed,pansionid ja alampalgad jne.Lahendage kõigepealt rahva vaesus.
t
toetan !/ 3. detsember 2016 08:50
Ei lokkavale ja õigustamatule ning mittetegemisest tulevale rikkusele.Samas karistatakse neid inimesi kes jäid kodumaale ka sõjakeerises , ega lasknud parematele marjamaadele jalga.
n
3. detsember 2016 06:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
3. detsember 2016 08:52
ka prügimägedel ei jäeta inimesi rahule vaid kästakse ka sealt ennast ära koristada. Just lähipäevil näitas televisioon sarnast klippi Tallinna ühelt prügimäelt.
o
Oma viga, et koera või kassi nahka ei oska pugeda/ 4. detsember 2016 19:17
Saaksid kohe varjupaika oma kuudi

o
Oma raseda naise jättis maha/ 3. detsember 2016 04:06
ja hirmutab kloostri kaitsega. Galojani eest ka palvetati kloostris sest tädi kloostris tähtis tegelane aga näe pidi ikka kinni istuma. Oli vaene toepoolest.
i
Inimene/ 3. detsember 2016 01:50
kes on olnud vaesuses ei jätaks rasedat naist maha.
k
kes/ 3. detsember 2016 02:28
on see naine keda repinski kitsepiima täis pumpas oma hulluses.
v
Vaidlen Vastu/ 3. detsember 2016 05:52
Ja kui selgub, et see naine on hoopis kellestki teisest rase, siis tõmbad aga kõrvad pead ligi ja lased endale teise mehe lapse pähe määrida? Seljuhul poleka mitte tegemist naise vaid littsiga.
r
3. detsember 2016 01:37
Raha ei ole meil tavainimestel kunagi piisavalt , aga mitte kunagi , mitte ükski Eesti Riigi inimene oma lihtsa elu nimel , ei muutu petiseks , kes lihtsa Eesti Riigi inimese kulul ja lihtsalt ise arvab , et meie pere peab raha puuduse pärast kloostri suur pettust korraldama. Meie pere on ka suur 10 õde 3 venda ,austan väga oma ema ja isa , kes suutsid lastele anda kõike mida tol ajal oli võimalik selle aja tingimustel ,alati oli toit laual , riided seljas ja puhtad . Ainult isa käis tööl, pettusega ei pidanud me tegelema , et endale head olemist luua.
n
no kena/ 3. detsember 2016 01:49
Sinu ema ja isa olid tublid. püüa nüüd aru saada, et kõik inimesed ja kodud ei ole nii tublid. ja selle tubliduse juures sul ei ole mitte mingit õigust halvustada ja naeruvääristada neid, kes endaga sel moel hästi hakkama ei saa. mida riik tegi kui ida-virumaal 90ndatel töökohad lõppesid ja vaesus algas? millised olid lastetoetused aastal 2002, et lapsed süüa saaksid? millised olid eluasemetoetused väheste sissetulekutega inimestele? praegu oleks paras hetk natukene mõelda selle üle, mida see reformarite kamp on eestis korda saatnud ja mis ida-virumaal tegelikult toimub, mis elu need inimesed seal elavad ja milline on nende perspektiiv. natukene analüüsi ja empaatiat. Repinski on tähelepanuväärne inimene, kes on suutnud välja rabeleda. ei läinud saksamaal raha teenides paremat elu hankima, vaid tuli tagasi, et oma ema ja lähedasi aidata. juba selle eest talle 10+.
a
appi/ 3. detsember 2016 02:36
miks ta venemaale tagasi ei läinud siis.seal on palju parem kui siin eestis...
a
appi/ 3. detsember 2016 02:37
miks ta venemaale tagasi ei läinud siis.seal on palju parem kui siin eestis...
t
to appi/ 3. detsember 2016 02:44
miks ta pidi venemaale tagasi minema kui ta on eesti kodanik?
kas sa diskrimineerid eesti kodanikke?
k
kremlimeelne 5. kolonn/ 3. detsember 2016 08:50
Ükski normaalne eesti kodanik ei kiida heaks küüditamisi.
n
noh/ 3. detsember 2016 10:05
kõik on nooruses lollusi teinud kuid kriminaalkaristuse saanu hoopis teine lugu.
p
/ 3. detsember 2016 15:32
kodakontsuse sai ta kitse juustu eest!
n
no kena-le/ 3. detsember 2016 15:51
kui nõukogude võim meilt kodud võttis ja välja peksis, jäi meie 4-lapseline pere kõigest ilma. Vanaema harutas oma vana ja kulunud palitud ,pööras riidele teise poole ja tegi vanematele lastele palitud, nooremad said need juba päranduseks vanematelt lastelt, nii pärandati ka jalanõusid. Ma sain oma isiklikud talvesaapad ja palitu alles esimestest palkadest, mis teenisin tööga keskkooli lõpu ja ülikooli vahel. Sel ajal ei olnudki võimalust Saksamaale,Soome või mujale minna. Ma tean,et nii elas enamus minuvanuseid, suur osa veel hullemini, kõigil ei olnud tublisid vanavanemaid,kes oskasid kõike. Sellise lapsepõlve kindlustas meile nõukogude võim. Saksamaal , Soomes jt. lääneriikides pole kunagi olnud nõukogude võimu.
a
Anna andeks./ 3. detsember 2016 02:17
Siin Sa eksid. Eriti selles lauses: "Mitte ükski Eesti Riigi inimene oma lihtsa elu nimel , ei muutu petiseks , kes lihtsa Eesti Riigi inimese kulul." Oi ja kuidas veel!!
See alaealine (pean silmas kui Ta oli 15) mõtles päris hea skeemi välja. Vahelejäädes lõi aga nõrgaks. Korraliku advokaadi jaoks polnud ka raha ja nii Ta tunnistaski ennast kurjategiaks.
Mina oleks sellest kangelasena välja tulnud.
Oleks veel ajakirjandustki kasutanud. Tahtsin head teha kogudusele. Mõtlesin, et kui koguneb paras summa kokku, siis kannan selle kloostri arvele lootes, et Jumal aitab siis ka minu peret raskes olukorras. Keegi aga ei annetanud. Keegi kasu ei saanud. Poiss sai õiglase karistuse. Kalmu peale ei tohi.
o
Oled ikka päris kindel????/ 3. detsember 2016 02:19
Kuidas oleks riigikoguliikmetega?
m
mina olen poolt/ 3. detsember 2016 00:37
Psühhop.aadile omaselt ei näe p.sühhopaat oma teos midagi valesti olevat.
Vaid seda, et ...olid rasked ajad ja võis virutada teistele noa selga, sest oli külm ja nälg...
Noh, sobivustest poliitiku kohale on tehtud hindele 6.
Kuna lollak.as on turumajandusele kõige hinnalisem ressurss, siis algab nende vorpimine juba lasteaiast.
v
Vastupidi/ 3. detsember 2016 01:39
Repinskil paistab kahe kõrva vahel kõik korras olevat. Inimene on end üles töötanud. Sai esmalt hariduse, mida ta vaesus talle võimaludas. Läks saksamaale tööle, et teenida raha oma äri alustamiseks. Tuli tagasi, et aidata oma lähedasi ja pani talu püsti. Koolitas ennast lisaks ja praegu annab oma lähedastele sissetuleku ja eluaseme.
Tehke järgi. Kaevake ennast välja sellest Ida-VIrumaa vaesusest ja asotsiaalsest keskkonnast. Saage hakkama! minge vaadake, kuidas seal inimesed elavad - kas olete üldse käinud ja näinud? Pärast seda laiake ja laamendage kommentaariumis edasi.
ü
Üles??/ 3. detsember 2016 06:40
Repinski on ennast "töötanud" Keskerakonda, mitte kuhugi üles. Ja on juba pigem naljakas, kui masendav, et ühtlasi ka eesti põllumajandusministriks. Huvitav, et maaharijad ise on vait kui kuldid rukkis. Kas tõesti on lootusetus riigi suhtes nii suur või on hirm vähestestki riigi toetustest ilma jääda? Südamega põllumehi ju on, sügiskünd ka läbi, aega peaks ju olema oma valdkonna juhtimisest huvituda
j
Jep/ 3. detsember 2016 08:55
Haridus - lõpetamata 7 kalassi
m
maaharijad/ 3. detsember 2016 19:03
on vait kui kuldid rukkis, nad peavad ise hakkama saama ja saavadki,olenemata sellest kes minister on.
m
mann/ 4. detsember 2016 10:55
Põllumehed ootavad ainult raha.Kui raha saab vaikus.Kui ei siis kisavad.
k
kolla/ 3. detsember 2016 00:25
ajalehepoisist miljonäriks-sulist ministriks!
H
nm,/ 3. detsember 2016 00:02
k
Kitseporr/ 2. detsember 2016 23:39
Eesti rahvas tunnen Meile sügavalt kaasa -ülburite asemel saime noortekoloonia kasvandikud riiki juhtima.
Esimest korda elus on mul Meie pärast tõsiselt häbi.
m
mis noortekoloonia?/ 2. detsember 2016 23:53
Oled olnud olukorras, kus kodus on lausvaesus? tõenäoliselt ei ole. laps püüdis lahendada olukorda vastavalt oma arunatukesele ja võimetele.
l
Lumememm/ 3. detsember 2016 00:45
2016.a Statistikaameti andmetel elab:
/suhtelises vaesuses 21,6% Eesti elanikkonnast ehk 280 700 inimest
ja absoluutses vaesuses 6,3% elanikkonnast ehk 82 000 inimest/
Kas need 362 000 vaesuses elavat inimest lahendaksid probleemi sellel viisil?
Ilmselt mitte.
Ka minu peres on olnud LAUSVAESUS mõned aastad tagasi...
Sõime sõna otseses mõttes Lihakarnist ostetud koeratoitu, mis koosnes seatapu jääkidest ja maksis 70 senti kg. Seal oli kamarat, maksa, mõned kondid ja lihatükid...
Sellest sai teha toitu neljaks päevaks: kastme, supi, prae ja süldi...
Nüüd mõned aastad hiljem kui sellestsamast koerale putru keetsin, ütles tütar:
"Emme ma mäletan, kui sa meile sellest süüa tegid."
Kool sai just tol ajal uue spordisaali ja kehalise kasvatuse tundi võis minna vaid heleda tallaga jalatsites.
Kirjutasin õpetajale kirja, et hetkel pole võimalik selliseid jalatseid osta.
Õpetaja vastas, et kahjuks lubab ta siis tundi ainult paljajalu, mitte sokkides, sest sokid libisevad...
Järgmises tunnis oli pool klassi paljajalu...
e
ehh/ 3. detsember 2016 01:40
Vaata natuke, mis piirkonnast Repinski on pärit, kus kasvand. Siis heieta edasi. Igati tubli noor inimene, et on suutnud ennast sellest soost kõrgemale tirida.
l
lisaks/ 3. detsember 2016 01:43
Sina oled täiskasvanud nagu aru saan ja leidsid lausvaesuses oma lastelele ja endale lahenduse. Need lahendused leidsid endale kogemuslikult pinnalt täiskasvanuna (!). Mis lahenduse see Repinski oleks pidanud leidma 15aastasena? mis elukogemus tal oli ja mida oli näinud? kuidas saab võrrelda üldse täiskasvanud inimese mõttekäike ja maailma, võimekust olukorrast välja tulla lapse omaga? Oled üldse näinud mõnda last sellisest keskkonnast?
j
jah/ 3. detsember 2016 10:08
arunatukest ikka vähe et läks kriminaalsele teole.
t
tõenäoline/ 3. detsember 2016 23:32
et ta ei teadnud üldse, et see kriminaalseaduse alla käib
u
Uusi ja kalleid talveriideid/ 2. detsember 2016 23:06
...ei osta tänapäeval enam keegi. Poolmuidu on väga korralikud riided saadaval Uuskasutuskeskutes ja turgudel.

l
Lumememm/ 2. detsember 2016 23:05
Mul on KAHJU, et teie uus valitsus on täpselt SAMASUGUNE nagu oli endine...
Süüdimatu ja ennast kiitev.
h
.../ 3. detsember 2016 05:03
k
küsimus/ 2. detsember 2016 23:01
Kas Edgar Hundisilm tilgutab meediasse Repinski kriminulle,et Jürkale kott pähe tõmmata?
t
TT/ 2. detsember 2016 23:09
Tglt täitsa huvitav mõttesuund :)
p
Pettus/ 2. detsember 2016 22:58
Sellise pettuse läbiviimine seab ta Savisaarega ühte pesakonda
k
kriminaalne erakond/ 3. detsember 2016 08:56
Ja selliste tolereerimine seab sinna ka Ratase
a
Alar1/ 2. detsember 2016 22:33
Vanemate rahapuudus võibki probleemi põjus olla. Raha ei jätkunud kondoomi ostmiseks ja nii see kurjategija sündiski.
e
ei ole vaimukas/ 3. detsember 2016 01:53
see kommentaar on labane. sinu siia ilma jõudmise kohta võib sama öelda, rikkad vanemad jaksasid kondoomi osta, kuid suure nühkimisega purunes.
l
lugeja/ 2. detsember 2016 22:07
Uueks põllumajandusministriks saab Jaanus Karilaid.
k
Keskerakonnast/ 2. detsember 2016 22:16
Repinskile Ratase SAAPAJÄLG selja peale! Tehtud!
k
K-vaataja/ 2. detsember 2016 23:07
Karilaid on liiga tark, otsekohene ja aus. Selliseid kardetakse ja ei edutata.
n
nutikas sell / 2. detsember 2016 22:01
Uued võimalused läbi Keskerakonna,suhete ,voodi ja oma erakonna aplauside saatel.
Kuule Replinski palun astu tagasi oled kullakaevaja,elupõletaja ja ebaaus minister,kes üritab nõunike abil ametit jätkata.
m
minister, kes helistas surnud igumeenjale/ 2. detsember 2016 21:50
Aga ta ju igatmoodi lausa talent. Lükkas vanametalli kokku,lollitas kloostri nunnasid, sai kopsaka toetuse, müüshollandi juustu, siis rääkis surnud vaimudega ja sai hopsti ministriks.
i
iguumenja/ 4. detsember 2016 02:03
iguumenja = õigeusu kloostri juht
v
Valu ja vaev/ 2. detsember 2016 21:44
Ja nüüd vargile ostan esimesest palgast kitse kasuka ja määgin, kui vaene on olnud minu elu. Tross sa ei te kui palju Eesti riigis on allapoole vaesust eestlasi, oled üks vilets kes ei sa hakkama. Ma tänan teid kuid koos nutma ma ei hakka sinuga.

s
sa pole üldse mingit aega näinud./ 2. detsember 2016 21:43
Tead tüüp keda su suguvennad rongi ajasid neil polnud üldse midagi, ega nad selle pärast üksteist röövima ei hakkanud.
a
ando/ 2. detsember 2016 21:28
nüüd peab proua president ennast näitama,et sulid valitsusse ei saaks
m
mis/ 2. detsember 2016 21:58
proua president ju pealik...
o
oled poolel teel,ando/ 2. detsember 2016 22:58
Proua president oleks ennast näidanud siis kui oleks välja kuulutanud erakorralised Riigikogu valimised ja valimised võitnud partei esimehele teinud ülesandeks moodustada valitsus.
Nüüd tuli tal postituviga Kadriorgu saadetud paberitele vaid alla kirjutada,sest Ossinovski ja Tsahkna olid uue peaministri juba välja kuulutanud.
e
Eili/ 2. detsember 2016 21:25
Õhtulehes oli pealkiri - mina olengi see, kes toob valitsusele palju rohkem usaldust. No ütle nüüd!!!
10päeva tegeletakse 1ministri probleemidega. On aeg lasta teistel tööd teha ja lahkuda.
v
valija/ 2. detsember 2016 22:18
SAAMATU peaminister ja naeruväärne kitsevalitsus!
v
Vanamutt/ 2. detsember 2016 21:25
Eelnevat lugemata, iseenda tarkusest - Repinski näojooned on ebameeldivad, lisaks petisele on ta ka muude pahede küüsis. Eemaletõukav.
Mine ära, poja. Eesti rahval on muudki teha.
a
ando/ 2. detsember 2016 21:24
mis tähendab,et me ei saagi kunagi normaalseks riigiks,kuradi sullerid on kogu aeg pukis
m
Meedia/ 2. detsember 2016 21:14
meenutab kitsekarja muudkui mökitavad ja mökitavad aga noh küll harjub ära!
n
NÕUAME!/ 2. detsember 2016 21:24
MAHA VARGAST minister Repinski!
k
kuidas on repinski varas?/ 2. detsember 2016 23:55
See on täiega ülepingutamine. naeruväärne.
k
KUS ON.....?/ 2. detsember 2016 21:31
KUS on EKRE ja VE kommijad...? MIKS neil suu KINNI on....? KUS on opositsioonis olevad REFORMIERAKONNA kommijad? Miks nad MAGAVAD? Võtku eeskuju kesikutest KUIDAS tuleb tegutseda....!
ü
Ühest küljest ei ole üllatus/ 2. detsember 2016 21:09
Pilti vaadates tunduvad pusletükid kohtadel olevat,ehk just selline see tüüp ettekujutluses ongi.Teine pool on see,et Ratase tiimilt oleks oodanud kodutööd ja oma pereliikmete tundmist.Nüüd on selline oht,et poiss varastab su palgatsheki ära ja tuleb minna Kadrilt laenama,aga siis selgub,et tolle kott on ka kadunud ja Sireti silmad on nutust punased.
ü
Üle mõistuse/ 2. detsember 2016 23:57
Tegemist oli lapse teoga. See ei olnud täiskasvanu eas tehtud asi. Vaadake kõikide rahvasaadikute ja valitsusliikmete lastetoad ja üliõpilasaeg üle. Leiate kobedaid ja värvikaid luukeresid.
t
to üle mõistuse/ 3. detsember 2016 00:45
sa oled ise pätt, fakt. 15aastane tatt üritab pettuse teel raha välja pressida, paraku ei läinud õnneks ja sul on jultumust kaitsta? häbi, närune inimene oled.
k
krt te modereerite/ 3. detsember 2016 00:46
to üle mõistuse
oled ise samasugune pätt, fakt. 15aastane poisit.tikas üritab välja petta raha ja jääb vahele ja sina veel õigustad? häbene ennast!
t
to to üle mõistuse/ 3. detsember 2016 01:21
ma pakun, et sina oled pätt, miks muidu nii leili lähed?
t
to kurat te modereerite/ 3. detsember 2016 01:22
ma pakun, et ka sina oled pätt lisaks eelmisele. milleks selline hüsteeria? ja ma pakun, et sa häbened juba aastaid oma pättusi.
k
koomikud/ 3. detsember 2016 01:34
Repinski oma oma karistuse kandnud, asi on ammu aegunud, nüüd tulid moraalijüngrid välja! kuidas laps saab olla teistsugune kui on ta ümbrus? 100ga tubli noor meest, kes on oma lapsepõlve košmaarist välja suutnud rabeleda, loonud talupidamise ja tuleb toime.
Kõige suuremad kisajad praegu on need, kel endal ämbrid kolisevad.
t
tesss/ 2. detsember 2016 21:09
Las ta nüüd olla ja tegelgu tööga ka. Kogu aur läheb mingi ajakirjanduse vahu peale. Põllumajandus on peata.
p
Putskin/ 5. detsember 2016 13:47
No, kui sa Repinskit mõtled, siis sellist pead küll põllumajandusel vaja ei ole.

t
Täpselt/ 2. detsember 2016 21:04
Kristen Michael istus kilekottidel ja ei astunud küll tagasi...!?
k
keskerakonnale/ 2. detsember 2016 21:46
veeti raha lausa veoauto kastidega - nii, et lausa kirik ilmus Lasnamäele ei tea kust
t
TT/ 2. detsember 2016 21:02
Iguumenjale võis isegi ta helistada ja õnnistuse kitsejuustu eest välja osta, kuid surnud hingede ja kõige kõrgema õnnistust ta osta ei saa
k
2. detsember 2016 21:38
Kuhu ta helistas õnnistuse saamiseks? Taevasse või? Igumeenja suri juba 2011 aastal.
t
TT/ 2. detsember 2016 21:57
Jälle uudis, krt seda ei teadnudki.
o
oleks kena/ 3. detsember 2016 01:56
kui tutvuks natuke sellega, eks on Igumeenja... ja soovitavalt enne kommentaaride kirjutamist
t
TT/ 3. detsember 2016 02:26
Lõik artiklist - Muide, Kuremäe iguumenja oli esimene inimene, kellele helistasin, et küsida nõu, kas võtan ministrikoha vastu. Ta andis mulle oma õnnistuse.
t
TT/ 3. detsember 2016 02:51
Iguumenja Varvara (kodanikunimi Valentina Aleksejevna Trofimova; 17. august 1930 Tšudovo, Novgorodi oblast – 8. veebruar 2011 Kuremäe, Illuka vald, Ida-Virumaa) oli Vene Õigeusu Kiriku nunn, Pühtitsa Jumalaema Uinumise Stavropigiaalse Naiskloostri kloostriülem.
1968. aastal määrati nunn Varvara Moskva ja kogu Venemaa patriarhi Aleksius I õnnistusel Pühtitsa kloostriülemaks ning sama aasta 19. jaanuaril ülendas Tallinna ja kogu Eesti metropoliit Aleksius nunn Varvara iguumenjaks ning andis talle üle kloostriülema võimu sümboli saua.
Iguumenja Varvara teenis Pühtitsa Jumalaema Uinumise Stavropigiaalse Naiskloostri kloostriülemana kuni oma surmani 2011. aastal.
See on lühikirjeldus Iguumenjast, kuid Igumeenjast ei tea midagi
k
ka tark/ 3. detsember 2016 17:23
Iguumenja on kloostri juht. ta või olla iguumenja varvara, iguumenja Aleksandra või mis iganes. Iguumenja = kloostri juht õigeusu kloostris
l
lisaks eelmisele/ 3. detsember 2016 17:25
Kui iguumenja Varvara suri 2011, siis praegu on Kuremäel uus iguumenja. Palun uurida enne ikka kes on kes ja mis rolli kloostris täidab. selliseid rumalusi ei tohiks postitada. natuke usuharidust tuleb kasuks.
k
kusjuures/ 3. detsember 2016 17:29
kui otsingusse panna, siis eesti press kasutab iguumenja sõna suure tähega "Iguumenja", ju nad siis ei saa sisust aru. Siseministeerium ja ajaleht eesti kirik väikse tähega "iguumenja". ju siis lihtsakesed hakkasid arvama, et see ongi ta nime osa :D, mis on muidugi eriti koomiline
a
Aga/ 2. detsember 2016 21:00
kuidas see Mihhail minister edasi oli olgugi et kilekottidega vahele jäi ja kommunist Ansip veel koguni Brüsselisse maandus.poisil kitsed kõik puhtad toidetud ...tubli !
e
Eks ta ole/ 2. detsember 2016 20:48
Suured sulid tõllas, väiksed sulid võllas
t
Teadjamees/ 2. detsember 2016 20:47
Vaata, kuidas poisil pea jagab! Sobiks ehk isegi rahandusminsitriks - tõmbaks kõigil naha üle kõrvade!
k
Kristjan Lible/ 2. detsember 2016 20:45
Valeta, jah valeta, vaat siis oled sa õige mees. Klassika.
s
Seiklusjutte/ 2. detsember 2016 20:37
z
zxc/ 2. detsember 2016 20:32
Kivi langes südamelt, kriminaalse Keskerakonna ministrid on siiski õiged isikud. Mitte isehakanud, vaid tõelised kriminaalide subgrupeeringu esindajad.

m
mees/ 2. detsember 2016 20:28
Kes tõstis Jüri taldrikule selle s-tahunniku, kes soovitas üldse Repinskit ministriks, midagi ei teki ju iseenesest, keegi pidi kanditatuuri välja käima? Või tõstis Jüri ise enda taldrikule hunniku s-tta ja mõtles, et ei pea seda sööma?
e
eks ikka/ 2. detsember 2016 22:00
jüri ise tõstis suure kulbiga. ja mõtles, et seda ei pea sööma.
s
s/ 3. detsember 2016 02:46
Jana Toom on Repinski suur kaitsja.
o
ohh/ 2. detsember 2016 20:25
Pool Eestit elab sedasorti vaesuses ja vanemad töötavadki mitmel kohal, et lastele talveriideid ja muud osta. See ei ole kaugeltki mitte normaalne, aga see selleks. Huvitav, mis võiks õigustada petmist ja vargust...? Mis seos on siin vaesusega...?
s
seda/ 2. detsember 2016 21:49
et kuidagi imelik on mõista, et õhtul või Laupäev - Pühapäev ostukeskused murdu rahvast täis - ostukärud pilgeni - ei tea, kust nad raha võtavad - jälle Reformierakond süüdi
j
ja edasi/ 3. detsember 2016 02:48
kuidas see ida-virumaa inimene siis tööd leiab? kas sina pakud seal neid töökohti? mine liigu natuke seal ringi ja suhtle inimestega.
a
Arvu/ 2. detsember 2016 20:19
Õhtust. Mida siin jagelda, Ratas Savisaare kasupoeg broiler, Repinksi Ratase kasupoeg jne. Ega need kaks naist kesikud ka õiged pole. Ühesõnaga kõik kesikute punt minema koos peaministriga. Kui kesikud tegid eriti blondiin Kaltsule tagasi astumise palve nüüd tehke kesikutele tagasi.Ega selle erakonnaga midagi edaspidi head ei tule ja see erakond kaua võimul ei ole.Terve see kesikute punt oos Savisaaega kohtusse ja petusadnikusse.
n
norm,/ 2. detsember 2016 20:14
inimene rabeles mülkast välja, karistus kantud, järeldused tehtud, mis veel?
j
Jürka / 2. detsember 2016 20:30
Kahjuks ei kao tehtud teod kunagi kuskile, seda oleks pidanud ministrikandidaat küll teadma. Ja tegelikult oleks iga aumees kohe tagasi astunud, mitte aga ei hoiaks kümne küünega soojast kohast kinni. Piinlik on kõrvalt vaadata.
a
Anja./ 2. detsember 2016 20:46
Ega eestis vargateod ei unustata ega unune, ehkki sealpool Narova jõge on see täitsa tavaline asi.
k
kus on kirjas/ 3. detsember 2016 01:58
et ministril ei tohi olla karistusi, mida kantud?
kas see on miski uus koodeks kuskil?
mitmeid ministreid ei oleks alates 1992 ametisse lastud. palun teha ajalugu endale selgeks.
p
Putskin/ 5. detsember 2016 13:55
Et, kui karistus kantud, siis kohe Ke ministriks?
Järelikult - karistust pole, siis KE ministriks ei saa.
t
2. detsember 2016 20:12
Tulge elage maal ja siis kommmenteerige! Soovintan tulla Peipsi äärde ,elage 1 aasta maal kus puudub ühiskondlik transport jne.Tule ja ela ja e siis kõva poiss.Eriti siis kui Vene piir on 60 kmkõrval.
o
oot/ 3. detsember 2016 00:51
maal elades siis on pettus õigustaud? väga omepärane arvamus.
o
Ohoo/ 2. detsember 2016 20:09
Jätke ükskord Repinski rahule. On ju küllalt neid, keda võib kritiseerida. Miks nii vähe on juttu olnud Autorollo tegelastest, sadama skandaali tegelastest. Palju negatiivset saaks rääkida E.N.Krossist ja teistest.
o
Ogoo/ 2. detsember 2016 20:36
... ja veel võiks kritiseerida Al Caponet, Kuulipilduja Kellyt, Charles Mansonit ja Idel Jakobsoni. Tulevad siin Repinskikese kallale, endal Autorollo pähe õppimata...
t
to ohoo/ 3. detsember 2016 00:51
s
sellepärast/ 3. detsember 2016 01:59
ongi vähe olnud, et vaja on Ärma skandaal, Autorollo skandaal, Krossi skandaal ja ka mitmed teised, k.a. tallinna sadama skandaal, kinni mätsida! rahval on lühike mälu paraku.
r
Ref. ajaleht ja sisukas`?/ 2. detsember 2016 19:55
ma andsin venelastele peksa enne kui sisejulgeoleku ametisse tööle asusin :) , huvitav miks ajakirjanikud ei kirjuta mis on saanud Part´si unistusest Brüsselisse - laevada ja lennukite rahade jama, ministeeriumis , ja sadama värk jne. Kontrabanda - suitsu ja viinavedajad isegi ei jää pagunitest ilma ja töötavad kaitse süsteemis edasi ,. siin aga piimalõuad kirjutavad mingist lapseeas tehtud lugudest , kas ollakse peast põrunud ?!
u
uued ja hullemad luukered/ 2. detsember 2016 19:51
Veel on meediast lugeda selle suller-ministri vanadest ja uutest väärtegudest
PM:
Martin Repinskit on korduvalt karistatud ka väärteokorras liiklusrikkumiste eest.
Politsei- ja piirivalveameti liiklusjärelevalvekeskus langetas selle aasta 7. jaanuaril toonase riigikogu liikme Martin Repinski suhtes otsuse, millega määrati talle 240 euro suurune rahatrahv. Trahv määrati liiklusseaduse paragrahvi alusel, mis puudutab mootorsõiduki lubatud sõidukiiruse ületamist vahemikus 21–40 km/h.
Repinski on kihutamisega silma paistnud ka varem: 2013. ja 2014. aastal jäi ta sellega vahele kolm korda.
Lisaks kihutamisele oli Repinski tol ajal võlgu firmale SevenOil kütuse eest ning mõni aeg varem oli tal maksmata ka liiklustrahv PPA-le – 185 eurot. Võla tõttu kütusefirmale arestis kohtutäitur tema riigikogu liikme töötasu summas 4100 eurot. Toona põhjendas Repinski võla teket keeruliste aegadega põllumajanduses. Võlg on kütusefirma kinnitusel makstud.
Ent Repinskil tekkis hiljuti uus võlg. Nimelt arestis kohtutäitur Krista Järvet MTÜ Eesti Liikluskindlustuse Fondi avaldusel Repinski töötasu tänavu 13. oktoobril ja tema palgast peeti kinni 142,84 eurot. Neli päeva hiljem tegi kohtutäitur Risto Kütt Repinski kohta juba uue täitmisteate, millega sama MTÜ nõudis Repinskilt 19 eurot. Täiteasja kogukulu oli Repinskile koos täitemenetluse kuluga 47,46 eurot.
t
to uued ja hullemad luukered / 19:51, 2. dets 2016/ 2. detsember 2016 20:10
ehk loetleksid ka oma tembud üles, neid pole sul vähe
j
jed/ 2. detsember 2016 20:22
aga vaata see hullem kodanik ei ole ka ministriks soovinud olla, selles vahe
o
on on/ 2. detsember 2016 21:04
kindlalt on, võid mürki võtta
o
oot/ 3. detsember 2016 00:54
ega tema minister pole? mis rumalust sa suust välja küll ajad?
ja minul näiteks pole selliseid tempe, see, et sinu tutvusringkonnas kõigil on, ei tähenda veel midagi. normaalsetel inimestel ei ole.
k
külastage eesti maanteid/ 3. detsember 2016 02:01
kui sõidake 90ne alal 90ga, siis takistate liiklust :D see kiiruse ületamise trall on naljakam kui kõik muud süüdistused. reaalselt liikuge eestis ringi, sõitke autoga ja jälgige kui paljud tegelikult järgivat liiklusseadust.

a
Arno/ 2. detsember 2016 19:49
Kogu Keskerakonna varaste ja pättide kari on kommentaariumi ummistanud...!
t
teadaolevalt valel on lühikesed jalad, nii suli repinski juhul/ 2. detsember 2016 19:43
See suli valetab nii et suu suitseb!
seesama 15 aastaneMartinike, kel polnud talveriideidki seljas ning sellepärast vaeneke pidi pettusega kloostri ja haudade nimel raha kerjama, sai miskitmood osta autosid ja jäi raha ülegi, et maksta kütuse eest, millega oli võimalik niisama lusti autoga ringikupatada!
a
aga/ 3. detsember 2016 00:57
vot need on need pettused, millega tal õnnestus vahele mitte jääda. sealt siis rahake ka tuli.
r
räägi mulle ka/ 3. detsember 2016 02:05
kuidas ja kust nii täpselt tead? kirjuta kohe siiasamasse, millised need pettused olid ja kuidas see raha repinskil ikka tuli. kiirusta!
kui seda pole võimeline tegema, siis on ju tegemist laimamisega. sa nagu ei karda, et politsei su kraesse kargab? IP-aadress ju teada, sind leitakse ka üles kiirelt. ma sinu asemel hakkaks muretsema ja juba nuuksuks hirmust.
s
saatusekäsi/ 2. detsember 2016 19:41
kas sa oled maailma muna,et sina ja maailm?Kes meist peredega pole näljas olnud?Sellised need ongi riigikogu ülbikud!
p
pole hullu,/ 2. detsember 2016 19:46
pakosta käis laeval töötades kajuteid revideerimas.
Saatusekäsi ja ka paljud teised(mina ka)pole sullerdanud ja seepärast rk-sse ei tüki...
b
b/ 2. detsember 2016 20:01
meie pere on samuti näljas ja meeleheitel olnud. sellisele valelikule teele siiski ei kippunud. ka lapsed ei tulnud millegi alatu ega idiootse peale. temal olid ema-isa olemas. majanduslikest raskustest ilmselt luuletab praegu et suitseb, et oma mainet päästa. ma ütlen, sel repinskil on ussi hing, ta nagu olekski loodud suliks. mis vanemad need on, kes sihukese ussipoja üles kasvatavad inimestele nuhtluseks.
k
kas tead täpselt/ 3. detsember 2016 02:06
kui palju tal oli neid vanemaid ja milliste sotsiaalsete oskustega see pere üldse on? ussi hing on ju sul, muidu siin sisisemas ja laimamas ei käiks.
m
2. detsember 2016 20:01
modereerige jah, ma pole midagi valesti öelnud.
e
Eestis on pool elanikkonnast/ 2. detsember 2016 19:34
karistusregistris, ning imikud on sinna protsenti sisse arvatud. Kallas oli minuteada kah karistatud, aga kandideeris presidendiks.
1
19:34/ 2. detsember 2016 19:38
k
2. detsember 2016 19:52
r
rrr/ 2. detsember 2016 19:54
Tavaline kriminaali jutt - mul üks sinusugune tuttav kelle väitel see protsent lausa 90. Samas on minu tutvusringkonnast nende hulgas ehk mingi1-2 protsent
t
tore tore/ 3. detsember 2016 02:09
kui arvutada ka need kriminaalide hulka, kes on saanud kiiruse ületamise eest trahvi, siis kipub see % vast 100 ligi :D
kiiruse ületamine kusjuures ei võrdustu joobes juhtimisega. reformarite juhtimisel kahjuks jäid joobes juhtimise eest karistused karmistamata. taheti võrdustada selle eest karistus potensiaalse mõrvari omaga ja oleks õige olnud. elagu päästja-reformierakond ja roolijoodikud!
r
REF-i valija/ 2. detsember 2016 19:55
KÕIK reformierakondlased KOMMENTEERIMA! Mida te MAGATE...?
l
Las aga olla./ 2. detsember 2016 19:33
Selline peabki minister olema, et on elu ka allkihtides näinud. Muidu tulevad juristihakatised otse ülikoolist, ei tea tootmisest ega majandusest midagi, nõunikud ka kursaõed ja siis tambitakse valmis jokk-skeemid ja kanditakse raha tasku. Sellel inimesel on vähemalt kogemus, kuidas tegelik Eesti elab.
t
Teadmiste targale!/ 2. detsember 2016 19:30
2) keda on karistatud tahtliku riigivastase kuriteo eest, olenemata karistusandmete kustutamisest;
- Kirik (kloostrid k.a) ja riik on lahutatud!!! Esimeselt leiad andestuse, teiselt aga hukkamõistu!
l
lugeja/ 2. detsember 2016 19:29
tule taevas appi,ka meil 6-l lapsel oli emaga raske kuna raske haigus viis isa ,aga sellise teoga elatist teenida no andke andeks see on liig mis liig
i
ilus lugeda/ 3. detsember 2016 02:13
Et oli hea ja tore ema, kes õpetas lastele varakult, mis hea ja mis halb. soovitan natuke ida-virumaal uitamas käia ja ka mujal. kus elavad vaesed ja puudust kannatavad inimesed. ja uurida sisuliselt, mis elu seal ida-virus siis ka elatakse, mismoodi need venelased meil "integreeruvad" jne. see integreerumine on paberit täitev linnuke. tegelik elu on midagi muud.
p
Putskin/ 5. detsember 2016 14:07
Tegelik elu on selline, et tuleb tööd teha ja ei ole väga suur vahe, kus sa elad. Viriseda, et Ida-Virumaal on kõik kapsas on seotud ikka kohaliku rahva omapäraga.
r
reffidega pole kerge/ 2. detsember 2016 19:25
nendel on kaotada terve oma loodud maailm. Selle eest tasub võidelda lausa põlvepikkuse poisiskeseni (?)
1
19:25/ 2. detsember 2016 19:41
Refid ei varasta! Aga kesikutel on see igapäevane asi...!

t
Tsitaat/ 2. detsember 2016 19:24
Oli üks lause, mida ei saa tsiteerida. Eelmises artiklis oli olemas.
l
Lagle/ 2. detsember 2016 19:23
Mida hekki?????? Kui on kitsikus käes võib kohe huijama hakata? Aitäh keskerakond.
j
Jätke poiss rahule./ 2. detsember 2016 19:23
Vaadake mis riigis toimub. Brüsselis istub endine KGB hagent kes Tarus ajas üliõpilasi hundikoertega taga.Meil oli justiits minister Kaido Kama kes oli 3 korda kinni istunud kriminaalselt karistatud. Esimene kord jooksis sõjaväest sai vist poolteist või kaks aastat Teine kord röövis Hargla poe sai kaks aastat. Kolmas kord röövis Saru poe sai vist poolteist ja oli justiits minister sai omad dokumendid hävitada. Kolmas Lagle Parek kriminaalselt karistatud oli minister. Madison kriminaalselt karistetud oli vist vallavanem ja riigiikogulane. Leo Kunnas kriminaalselt karistatud üle 6 aasta kinni istunud suur kaitseväelane kolonelleitnant. Vangilaagris ära pekstud küürus liigub ja kogeleb.Ah neid on niipalju võib hommikuni lugeda kõik salatakse maha aga poiss kes sirutas käe tänaval kerjas leiva raha vene ajal karistati mis on aegynud on nüüd suur kurjategija. Teate eesti iik ja ajakirjanikud, te ajate juba inimesed ka nii vihale , et siin tuleb relv kätte võtta.
e
eestlased/ 2. detsember 2016 19:42
VARAS peab ministri ametikohalt TAGASI ASTUMA!
n
Nagu pudru ja kapsad/ 3. detsember 2016 19:24
on kommenteerijal sassis, N-Liidu aegsed teod ja kinniistumised ja teod EV vastu
p
Putskin/ 5. detsember 2016 14:12
No kuidas sa nii blond oled? Need kommijad on ju Nl-i taganutjad.
p
p/ 5. detsember 2016 14:10
Tead, kui ajab vihale, siis tõmba üle piiri kodumaale, mitte ära ähvarda relvaga.
j
Juku/ 2. detsember 2016 19:22
Olgem ausad, vaadake inimesele näkku, ja kuulake tema vabandusi, siis oleks see nagu hane selga vesi, kui härra Ratas ei suuda endale selgeks teha, et sellised inimesed ei sobi sellele ametikohale, siis on ta ise ka väga valel ametikohal, tule taevas appi
1
19:22/ 2. detsember 2016 19:43
Ratas ei sobi peaministriks!
o
oravad on nii/ 2. detsember 2016 19:44
leilis, et usklikuks hakkanud, tule taevas appi!
p
pede2003/ 2. detsember 2016 19:21
Küsimus kodanikele:
Kas varastate riskides kriminaalkaristudega, et hoida oma lähedaste elu-tervist-heaolu
Lasete endal ja oma perel elu ja surma piire kombata selleks, et suuremas osas kodanike vastu suunatud seaduseid täita ? Ma ei poolda seda ministrit, aga see küsimus on teile.
v
Vastus/ 2. detsember 2016 19:27
Inimene võib teha oma lähedaste kaitseks mida iganes.Kõik tahame läbi lüüa siin elus kuidas oskame.Lihtsalt ministriks ja riigijuhiks selliste tegudega ei kõlba.Pealegi oli tegemist väga alatu teoga,minnud ja küsinud omale siis süüa või riideid.Pealegi on see Kuremäe iguumenja 5 aastat juba parimatel jahimaadel.
t
too vastus/ 3. detsember 2016 17:25
iguumenja = kloostri juht
k
kodanik/ 2. detsember 2016 19:20
minister,jobu oled ju,või mis,kuku trepist alla,vant
j
Juhan/ 2. detsember 2016 19:19
Näljane inimene läheb palju kaugemalegi (inimliha söömiseni k.a - vargusest, röövimisest rääkimatta) ja kui tänapäevane hea-olu ühiskond räägib "näljast", kus vagunitäte viisi toitu läheb prügimäele, siis vabariigi algusaastail parema palukese nimel isegi tapeti. Jah ajalugu vaikib, kuid kas siinsed arvustajad on üldse nimetatud asjadega kursis???
Või kui räägitakse kloostrist ´nüüd äkki kui pühadusest`, siis omal aal sõid "näljased" Juudamaal "pühamu" leibadest pea tühjaks (teistel juhtudel oleks see rangelt keelatud - surm), kuid antud juhul ei pannud preestrid neile seda pahaks, aga see selleks!
k
Kõik / 2. detsember 2016 19:31
on õige sinu jutus ,aga ministrikohale ta ei kõlba tänu sellele.Elagu lihtsalt edasi ,praegu ju nälga pole ja muid tegemisi kuhjaga.
r
Repinskile/ 2. detsember 2016 19:44
Repinski - astu minema ministri ametikohalt!
k
2. detsember 2016 20:05
kes ütleb, et see vaesus tal rahvaluule ei ole.
m
Mats/ 2. detsember 2016 19:15
Tahtsin delfis küsida, et kaua veel see kestab ja skandaale tuleb. Ei saanud, mitte sobilik kommentaar. Vot nii siis!
v
2. detsember 2016 19:28
Vastust peaksid ju ise ka teadma, milleks veel teisi asjasse segada.Kestab seni kuni reffid jälle rahapaja juurde askeldama saavad.
1
19:28/ 2. detsember 2016 19:45
Rahval avanevadki silmad ja ka pimedad hakkavad nägema, et ´REFORMIERAKONNA valitsus oli palju PAREM!
l
Lumememm/ 2. detsember 2016 22:51
Ei, see polnud parem,
aga kahjuks positiivset muutust ka praegu pole...

1
123/ 2. detsember 2016 19:14
pätt mis pätt,huvitav,mis järgmiseks tuleb?
1
12333/ 3. detsember 2016 00:02
Õunaraksus käis... nagu kõik poisid.
v
valel on lühikesed jalad/ 2. detsember 2016 19:13
See suli valetab nii, et suu suitseb!
Seesama 15 aastane vaene Martinike, kel polnud talveriideidki seljas ning sellepärast vaeneke pidi pettusega kloostri ja haudade nimel raha kerjama, sai kokku osta autosid ja jäi raha ülegi, et maksta kütuse eest, millega oli võimalik niisama lusti rallida!
j
Juulius/ 2. detsember 2016 19:13
Kas hr. peaminister või KE juhatus oli teadlik või sai alles nüüd teada? Mida ette võetakse?
Kas need skandaalid ei lôpe , aitab küll.
1
19:13/ 2. detsember 2016 19:46
Elagu vargast KE minister!
a
A/ 2. detsember 2016 19:11
Repinski peaks vaatama vene filmi ` Ettevaatust ,auto ! `, saaks võib olla aru ,kuidas aus varas olla !
h
Hetk/ 2. detsember 2016 19:10
Ka antud tegude pärast ei pea ta ministrikohta vabastama. Lisaks tegemist on aegunud karistustega ja alaealise tegude eest vastutavad vanemad.
Ehk lõpetaks juba Repinski kallal urgitsemise, pole välistatud, et urgitsejatel on kehtiv karistus, kuid Repinskil pole. Paremat Maaeluministrit praegu ei leia, kes oleks ka tegelikult maaeluga kursis.
Vastupidavust Sulle ja urgitsejatele ohakas kurku ning käsi kipsi!
o
oli ju pättus. Ebasobiv amet nüüd./ 2. detsember 2016 19:27
Soovid tõe päevavalgele toojale kurja? Pätt aga elagu või sees? Julm.
t
to hetk/ 3. detsember 2016 01:05
et ta on siis ainuke, kes on maaeluga kursis? et selliseid mehi pole, kes oleks 30 aastat juba maaeluga kursis, mitte elanud?
a
A/ 2. detsember 2016 19:09
Iga uus kuritegu on Repinski ausamaks teinud
r
Ratasel on raske/ 2. detsember 2016 19:01
No, mis te nüüd head inimesed siin nii ärritute ja kisate.
Ratase elu on praegu ju nii raske ja keeruline.
Ja seda sellepärast, et keskerakonnast leida mõni inimene, kes pole sulitempude pärast kohtu poolt karistatud või kellel ei oleks kapid punnis luukeresid, see on peaaegu võimatu.
Juba varem on kohus Keskerakonna süüdi mõistnud juriidilise isikuna dokumendi võltsimises.
Keskerakond jäi riigikohtu otsusega dokumentide võltsimise kuriteos juriidilise isikuna süüdi, kellele kohus mõistis 10 000-eurose rahalise karistuse.
Sulitempude otsimisi pole vaja kaugelt otsida, võite alustada endisest kesikute juhtoinast ja lõpetades ükskõik kellega… igal sammul komistate nende kuritegelike kesikute luukerede otsa.
Need luukered on aga paljudel kesikutel oma kappidesse nii osavalt ära peidetud, et see on reporteri või Kapo suur õnn kui need avastatakse.
t
Teadmiseks kõigile tarkadele/ 2. detsember 2016 18:59
Avaliku teenistuse seadus § 15. Isikud, keda ei või võtta teenistusse
Teenistusse ei või võtta isikut:
1) kellel on karistatus tahtlikult toimepandud kuriteo eest;
2) keda on karistatud tahtliku riigivastase kuriteo eest, olenemata karistusandmete kustutamisest;
3) kellelt on jõustunud kohtuotsusega ära võetud teataval ametikohal töötamise või teataval tegevusalal tegutsemise õigus – niisugusele ametikohale või tegevusalale;
4) kes on vastavat ametikohta vahetult kontrolliva ametniku abikaasa või abieluga sarnanevas suhtes olev elukaaslane (edaspidi elukaaslane) või ametniku vanavanem, ametikohta vahetult kontrolliva ametniku või tema abikaasa või elukaaslase vanem või vanema alaneja sugulane, sealhulgas laps ja lapselaps. Vanemaks loetakse käesoleva seaduse tähenduses ka lapsendaja ja kasuvanem ning alanejaks sugulaseks ka lapsendatu ja kasulaps. Nimetatud piirang kehtib ka ametniku ametikohta vahetult kontrolliva ametniku ametikoha täitmisel;
5) muu seaduses sätestatud teenistusse võtmist välistava asjaolu esinemisel.
s
süütud süüdlased?/ 2. detsember 2016 19:07
Ole nii kena ja saada see §15 meie uuele presidendile,
kes väga lahkelt, ilma tagapõhja kontrollita, seega pimesilmi ja ilma igasuguse süümepiinata sellised kriminaalsed ministrid ametisse kinnitas.
Siin on suur süü Ratasel ja kaassüüdlane on ka uus president pr. Kaljulaid.
r
Ratasele/ 2. detsember 2016 19:47
Ratas - ASTU TAGASI peaministri kohalt!
e
ettevaatlik/ 2. detsember 2016 21:22
Lisaks kinnitas ju Riigikogu ka ministri!
Huvitav nõuniku valik - kinnisvaraärimees! No läheks alles maade -metsade sahkerdamiseks lahti! Eks ikka üle piiri rahvuskaaslastele?

a
arvamus/ 2. detsember 2016 18:56
siinsed kommenteeriad pole vist näljas olnud.Kui küsimus on selles,kas nälga surra või elluijäämise nimel sooritada kuritegu,valiksid paljud viimase olukorras,kus kriminaalne eliit on omastanud rahva varad ja supleb luksuses.Mina varastasin poest makarone ellujäämise nimel tol ajal ,kui rahvas lubas kartulikoori süüa "vabaduse" nimel.Eks rahvas saigi vabaks...rahast!
k
krisse/ 2. detsember 2016 19:26
loll jutt - suhu tagasi. Repinski on veel nii noor mees, et siis kui tema 15 oli, ei olnud mingit nälga. Lihtsalt kaasasündinud "sulisündroom". Petab ja valetab ja ikka veel sama ringi peal. Huvitav, miks midagi ette ei vôeta? Kelle peos tegelikult Ratase munad on ja kes peadirigent on?
o
2. detsember 2016 20:10
on küll näljas olnud ega ole midagi nõmedat ega ebaseaduslikku teinud. seetõttu arvan isiklikult, et repinski häda ei olnud kuigi suur. lihtsalt pätt, kes praegu väidetava vaesuse argumendiks toob, et end näotust minevikus ja olemusest välja vingerdada.
t
teadmiseks/ 3. detsember 2016 20:54
"küll" ei saa näljas olla,sest 1 kuu pärast viskad sussid püsti!
a
Ants/ 2. detsember 2016 18:51
Kuulge moraalijüngrid - kui inime on 15a tagasi eksinud ja seda tunnistab-kahetseb ning oma eluga isegi riigikokku valitud (muuseas ju tema toetajate usadus täiesti olemas, jne), siis samas õelutsejatest meil kindlasti puudust ei tule. Ehk, ka põrgu katlasse eestlastele valvurit pole vaja kuna valvates teine-teise järele nad sealt kedagi välja ei lasekski! Vot sedapsi õilsad kaasmaalased! Ja kuhu jääks andestus lapseas tehtud vigadele, jne, jne?
j
Juulius/ 2. detsember 2016 19:26
Tunnistab siis, kui asi välja urgitsetakse. On veel midagi tulemas?
m
maeitea/ 2. detsember 2016 18:51
sügaval nõukaajal oli kõike saada, ametiühigud toetasid!
m
mina tean/ 2. detsember 2016 18:55
l
lopetaga ta kallal irisemine/ 2. detsember 2016 18:50
e
Ema/ 2. detsember 2016 18:49
Ei saa nii olla---mis sõnumi see edastab kui kelm on ministriks?sellepärast peabki minevik ilma krim karistustega olema!!!!selline asi on ennekuulmatu et hr Ratas jällegi ei reageeri.
m
milline jutt sellel sulil!/ 2. detsember 2016 18:47
Kui paljudel inimestel olid algul rasked ajad, kui paljudel polnud võimalik riideid või jalanõusid osta,
AGA SELLEST HOOLIMATA EI HAKANUD MITTE KEEGI AUS INIMENE VÕI KA NOORUK PÄTTUSI JA PETTUSI TEGEMA.
15-aastasena jooksin mina iga ilusa ilmaga, ka väga vaesest perest, raske jäätisekastikesega mööda randa, müües hommikst õhtuni jäätist ja maiustusi, mu 13-aastane vened müüs jooke ja nii teenisime perele lisasissetulekut.
Kellegile meist ei tulnud uneski pähe hakata inimestelt mingil moel nii raha välja petma nagu tegi see vene suller.
Ratas,
kriminaalkorras karistatud ja ainult põhiharidusega minister tuleb päeva pealt vallandada!
Muidu võid ise KOHE tagasi astuda!
k
Kas teab/ 2. detsember 2016 18:46
see minister, palju on Eestis lapsi, kes ei saa iga päev korralikult süüa ja kellel pole talveriideid? Mida nende heaks teha? ka s ka kloostrile raha koguda.?
j
2. detsember 2016 18:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jukule/ 3. detsember 2016 01:08
ei viitsi avada, niikuinii seal kirjas pole, et aastal 1996 istus alkoholi tarvitanuna rooli ja jäi vahele. siis oli ta kersti talvik.

e
eh/ 2. detsember 2016 18:43
ei klapi need vabandused, ei klapi! Konju talu kodukal on ajaloo osas kirjas, et vanemad ostsid talu ja kolisid kitsi pidama 1999.aastal - peale töö kaotamist, seega 2001.aastaks oldi seal juba elatud 2 aastat - maatööd tehes. Paari aasta tagune kutseka lehe kiidulaulus nimetab noormees ise, et samas vanuses - 15 aastaselt, oli ta juba alustav ettevõtja (ja mitte talutöid tegev-vanemaid aitav), kui OSTIS kokku vanu autosid, lammutas need ja müüs vanarauda, paremate autodega enne kohalikel metsateedel rallides: http://www.ivkhk.ee/fileadmin/pics/muu/pohajaleht.pdf Nii et seesama 15 aastane, kel polnud talveriideidki seljas ning sellepärast vaeneke pidi pettusega kloostri ja haudade nimel raha kerjama, sai miskitmood osta autosid ja jäi raha ülegi, et maksta kütuse eest, millega oli võimalik niisama lusti rallida! No ei klapi!
m
Midagi/ 2. detsember 2016 18:43
Kriminaalset ta ei teinud. Isegi kui keegi oleks raha saatnud siis oleks see tema enda lollus
k
2. detsember 2016 18:56
Kriminaalset ei teinud ja sai kriminaalselt karistada?
a
A/ 2. detsember 2016 19:14
Et kui kannatanu on loll ,siis ei ole kuritegu või -huvitav suhtumine sul ,kisub nagu rohkem dzungliseaduste kanti
m
Mart/ 2. detsember 2016 18:41
Võiks vahepeal asjalikemaid lugusid ka kirjutada. Näiteks uuest eelarvest, aga selliseid lugusid on kõigil portaalidel lihtne treida.
h
Huvitav/ 2. detsember 2016 18:41
Miks ta kloostri poole ei pöördunud vaid hakkas kloostrit röövima - otsima kergeusklikke. Sihukesed mahhinaatorid Eesti ministriteks - ikka puht pees peab olema.
Kahtlane tundub ka nende vene kinnisvara ärimeeste kaasamine. Kas Soome projekt rannikuäärsete kruntide ostmisega või nagu see Ida-Virumaa tuhanded venemaalastest korteriostjad, kes pole Eestis käinudki - nüüd hakkavad läbi Maaministeeriumi - osavasti krunte ja maalappe ostma strateegilistesse kohtadesse - omanikud Venemaal???
n
no mis / 2. detsember 2016 18:40
temast kogu aeg närida, aitab küll.
s
samal ajal ostis kasutatud autosi ja tegi nendega äri - vaene või mitte?/ 2. detsember 2016 18:39
Kas vaesus õigustab kuritegu?
Kui nii, siis Eesti on vaeseid täis ... miskipärast lähevad vaid üksikud kuritegelikku teed.
i
IRW/ 2. detsember 2016 18:36
Hale vabandus - kui oled mees ( aga vaevalt) , siis astud kohe veel täna õhtul tagasi !
r
reformi irwile/ 2. detsember 2016 18:43
Mul oli kunagi tutvusfirma, sinna tuli noori naisi, kes olid nõus söögi eest armukeseks hakkama, aga teiesugused röövlid muidugi seda oma röövitu otsas ei tea.
d
Dr. Mõngel/ 2. detsember 2016 18:36
Jumala nimel, olen nii vaene, et pole keeltki suhu pista! Keedetud keelt tarretises....herneste ja porganditega. Kloostri nimel - peab petma minema.

n
naine/ 2. detsember 2016 18:35
Jätke ta juba rahule ja laske tal oma tööd teha ja ennast tõestada.
m
2. detsember 2016 18:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kas/ 2. detsember 2016 18:42
keegi vangist piiksatas siin - ma ei tea, joodikud on ikka olnud näljas ja paljas, aga tööinimene kohe kindlasti mitte. Olen tööd teinud ja ka raha olemas ning lapsed kasvatatud. Tõenäoliselt oled mingi olgino propakoll
t
Täpselt/ 2. detsember 2016 18:29
Repinski: mina olengi see, kes toob valitsusele palju rohkem usaldust
p
peep/ 2. detsember 2016 18:28
eriti idiootlik jutt,täielik kummipea ikka,no tule taevas appi.
p
pede2003/ 2. detsember 2016 18:27
Vaadake siin on edulugu. Vaesest perest pärit laps on minister. Estonia-Võimaluste maa !
Klooster võibolla tõesti oli natuke totter variant. Parem olnuks internetis olematut kaupa müüa.
Vahe on selles, et ühega teenib raha, aga mõlema eest saab kriminaalse.
k
kuulge trollid/ 2. detsember 2016 18:37
Estonia kirjutavad tavalised Savushkini veebipropagandistid ning kiidavad oma vargalikke tempe
p
pede2003/ 2. detsember 2016 19:11
Estonia kirjutavad ka need kes sellest riigist lihtsalt lugu ei pea.
j
Juulius/ 2. detsember 2016 18:27
Eestis väga palju lapsi, noorukeid ja vanemaid inimesi, kellel puudub raha või soojad riided, söök võic veel midagi. Ei usu, et nad kõik petavad.
Miks peaks süda haledaks minema ja andestama pettused? Leian, et kriminaalkorras inimene ei sobi ministriks. Usun, et sellega on nõus paljud teised. Näiteks vanglatöötajaks kandideerimisel on nõutav puhas minevik, poetöötajaks või raamatupidajaks samuti . Mis on siin siis teisiti?
ä
Ära / 2. detsember 2016 18:35
plära. Riigiametes on endisi kriminaale kotiga. Isegi sotstöötajad on paljud väga, väga halbade kommetega ja seoses lastega alles hiljuti ...ai, ai,
p
pede2003/ 2. detsember 2016 18:36
Teisiti on see, et sinna kus need poliitikud on (sotsiaalne püramiidi aste), sinna on vaja inimest kes on oma vigadest õppinud ja teavad teinekord kuidas asju teisiti ajada. Vanglatöötajad, jm töötajad on ministri kohast mõni aste allpool. Sinna pole tarvis inimesi kes ministritele pisi peavalu valmistavad.
k
Kutt/ 2. detsember 2016 19:07
Repinski ei ole ju virolane, kulla kaim, minumeelest on repinski hoopis soomlane
1
123/ 2. detsember 2016 19:11
Tämä ei ole virolainen,vaan puhdas vänälainen.
n
nimelõpp/ 2. detsember 2016 23:54
kuulub enamasti juutidele ski
j
Jürka/ 2. detsember 2016 18:22
Ja pere rahapuudus õigustab suurpettust kloostri nimel? Kui juba 15aastaselt nii häbematu ja kaval ollakse, mis siis veel mninistriametis võib korda saata?
1
123/ 2. detsember 2016 19:12
nüüd on rohkem kui pumba juures.
e
2. detsember 2016 20:00
Ega siin pikka pidu enam ei ole. Kriminaalkaristusega isikul pole kohta Riigikogus, seda enam ministritoolil. Ainuüksi juba seadus ei luba, eetikast rääkimata. Miks kohe üles ei tunnistanud? Kas tõesti arvas, et jääb märkamata? Või siis tänaseni pole talveriideid?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee