Loe kuuuurija andmeid kus kirjas kui palju kusagil elanikke,nii et ära aja mullikesi! RB on raudtee mis on mõeldud EUROOPA JA PÕHJAMAADE tarbeks aga mitte Eesti raudtee jaoks! Mõni juba unistab mingitest Venemaaga ühendustest! Jah,aastavahetuseks neid veel liigub aga mingeid suuri eesmärke selleks pole küll vaja välja mõelda!
Ka mu komm ei läinud läbi! Kas neil ÕL-e tegijatel on plaanimajandus,et pannakse paika mitu kommi saab läbi miti ei saa!! Kommige Delfis,saab alati korda!
Kas on endiselt jõus plaan Lelle ja Pärnu vahelise remondiks eraldatud 13 miljonit eurot Rail Balticu pärast ära võtta? Või jäetakse kohalikele siiski võimalus tööl käia?
ja pooltõdesid,pole vist meil mitte ühegi ehitusprojekti ümber olnud.Arusaadav ka:See ringkond,kellele see projekt VÕIB kasulik olla,omab väga palju raha,mis ei ole pärit Eestist.
Nagu mina olen aru saanud,siis see Rail Baltica ei saa olema mingi Eesti raudtee ,,laiendamine,, vaid Euroopat ja Põhjamaid ühendav trass mis omab veelgi suuremat väärtust pärast Helsingi-Tallinna tunneli ehitamist mida soomlased päriselt tõsiselt võtavad! Loomulik ka trass Tallinn-Pärnu-Riia sest eesmärk on võimalikult kiire ja otsem trass!
Aga kas sa oled informeeritud, et raudteetransport ei ole kunagi kiire. raudteega on mõistlik vedada ainult suuremahulist kaupa (palgid, saepuru, mõningaid seadmeid). Need aga tavaliselt kiirust ei vaja. Raudteetranspordi teeb aeglaseks laadimis ja manööverdamistööd. Näiteks, kui Poolast laadida rekka, siis laos ümber laadida, on see kaup juba Lätis. siis kiire sõit, ja igas suuremas jaamas, Kaunases, Riias manöövritööd. Rekka on selleks ajaks ammu kauba tellija juures. Tallinnas aga jälle vaja ümber laadida. Põhjamaa suuremahuline kaup läheb aga endiselt Laevadele. Kiirust vajab ainult reisija. Aga et oleks maksimaalne täidetavus, ongi vaja rongil sõita reisija juurde, mitte vastupidi, sest vastasel juhul see pole enam kiire. Pärnuliini häda ongi selles, et seal ei ole reisijaid.
Kas sa oled sõitnud Tartust Riiga rongiga ???? Ei ole, seega ära räägi. Pärnust on juba praegu väga lihtne sõita bussiga Riiga. Busse väljub iga poole tunnitagant. Tartust aga tunduvalt keerulisem.
Võimalus Tartust rongiga Riiga sõita on olemas, kuid praktiliselt keegi seda ei kasuta. Järelikult - pole vaja! Kui keegi Tartust ei soovi rongiga ega isegi bussiga Riiga sõita, siis milleks Rail Baltic Tartu kaudu?
Kui teada tahad siis võiksid üle lugeda aga lääneregioonis ja Pärnumaal (Pärnus juba üksi 40 000) on vähemalt 2 korda rohkem ja lõunaregioonis 2 korda vähem!!
Tundub, et sinusugustele puupeadele on tõesti tarvis veel selgitusi. Lääneregioon ongi ainult Pärnu linn ja selle ümbrus. Lõunaregioon aga Jõgeva, Elva, Põlva, Võru, Otepääja isegi Viljandile Tartu lähem. ja siis visaks saab kasu kogu Virumaa. Aga kellel geograafia oli kaks, see niikui nii kusagile rongiga sõita ei oska.
Ega polegi tarvis eriti palju rääkida. Inimesed saavad ju aru, milleks on üks transpordiliik. Aga erinevatelt otsustajatest saab rahvas aru ka sellest, et see tahetakse taha valesse kohta. Sinna, kus pole rahvast, keda vedada. Hoobeldakse, et 45 min. Pärnust Tallinnasse. Aga lääneregioonis elab vaid 50 000 elanikku. Lõunaregioonis aga 500 000 elanikku.
Harjumaal elab 576000 elanikku, Pärnumaal elab 83000 elanikku, kes praegu saavad rongiga Riiga vaid suure ringiga läbi Tartu. Tartumaal elab 145000 inimest, kuid neil on juba otsene raudteeühendus Riiaga olemas. Kui raudteed ehitada, siis ikka sinna, kus see loob uusi võimalusi. Tartu ja Riia vahelist lõiku on mõtet laiendama hakata alles siis, kui see praegune koormusega enam toime ei tule.
Keegi peab 5 miljardit ehitusraha kätte saama, muu pole üldse oluline. see summa sünnitab tegelikult kõrgel tasemel korruptsiooni. Meile pole tegelikult seda vaja, ei hilisemaid kohtukeisse ega mõttetud hilisemalt 50 000 € kilomeetri kohta hooldekulusid nõudvat raudteed.
keegi võiks avaldada veel saladuse, kus tekib kaup mida vedada ja miljonid inimesed, kes avastavad ühtäkki, et nad peavad miskipärast Poola piirile saama?
KOMMENTAARID (24)