Eesti uudised

Hea lugeja, avalda arvamust, kaua Repinski ministriametis püsib?

Vastne maaeluminister pakub kitsepiima seadusvastaselt ravimi pähe

Marvel Riik, Küllike Rooväli, Vidrik Võsoberg, 26. november 2016, 04:00

325 KOMMENTAARI

u
Uus " Nokia "/ 28. november 2016, 08:49
Kitsede söötaks on antibiootikumid ja pappist kastid.
Tulemuseks on raviv kitsepiim!!!!
Vaatake kuhu maaelu veel edasi areneb!
p
PEKSUPOISs PEAB OLEMA/ 28. november 2016, 08:48
igal valitsusel oma peksupoiss. Hea, et seekord on selline, kes teab omal nahal öelda ,kuidas Ummi eesti põllum eeste elu nii kibedaks on teinud, et ausate vahenditega ellujäämine ongi olnud ilmvõimatu. Loodetavasti oskab see minister võtta midagi reaalset ette, et põllumajanus taas elule aidata. Kõik, mis ei tapa, teeb tugevamaks ja loodetavasti ka annab Repinski selja taga seisvatele talumeestele lootust edasises poliitikas ellujäämiseks.
e
ei muuda see kits midagi/ 28. november 2016, 10:06
See kits-minister kukub nagu kuum kartul, sorry nagu kuum ja temapoolt võltsitud kitsejuust.
j
:// 27. november 2016, 23:44
ja kitsepiim ongi väga tervislik,kuid kõigile see ei maitse.
isegi poes mida müüdi ekspordituna mujalt . seega pole siin küll midagi naljakat ja kreeka pähklid on tuntud.... , seega soovitav segu ja kogus ning tarvitamine on isiklik ja milleks ilkuda - on toiduretseptide lehekülg, kus on igasugust jama ja siinsel media lehel pole mud kui 7 asja , mis potentsiks , 7 asja mis teeb naiseks , 7 asja mis teeb meheks ... jne. keegi ei mõista tõlkeid hukka ?!
j
:/ / 28. november 2016, 02:58
ja mõnele mõjub , et hakkab kitse panama - siin lehes on ühe mingi reporteri lugu, sellele on mõjunud sõir ja piim
t
TT/ 27. november 2016, 12:41
Aga Hundisilmal vaatab üks vana hunt, kuidas kitsekari kepsutab ja limpsab keelt ning mõtleb - nu pogadi kosjol.
t
TT/ 27. november 2016, 12:20
Rahva tervise huvides hakkame varsti kõik Repi kitsepiima poodidest ostma. Toetame maaelu edendamise programmi ja palgad saavad kitsekoolhoosis makstud (võibolla).
Jah, reffe kutsuti oravateks, kuid sellise kitsekultuse peale teenivad kesikud auga ära, et neid nüüd kitsedeks kutsuda.
t
tõega/ 27. november 2016, 11:06
Kitsepiim on aegade hämarusest olnud üldtunnustatud rahvaravim paljudele haigustele, s-h. ka kopsudele.Repinski sõnum inimestele on seda meelde tuletada, mistõttu ilkumine mehe suhtes on äärmiselt kohatu
j
Juhan./ 27. november 2016, 10:41
Selle lugemisel tuleb meelde vana nõukogudeaegne ütlus "ameerika on kuristiku äärel ja meie möödume ameerikast".
n
nõiajaht?/ 27. november 2016, 00:16
Esoteerikaspoodides käivad paljud, muidu neid ei oleks.
Aga rahvaravimitest on ilmunud raamatuid, netis on terved leheküljed...
Näiteks
http://www.boho.ee/blog/rahvaravi-1
http://www.boho.ee/blog/rahvaravi-1

j
Juku/ 26. november 2016, 23:12
Söö sibulat ja kala, siis seisab nagu tala
t
TT/ 27. november 2016, 12:22
Sibul see teeb muidu lusti, küüslauk ajab t... püsti :D
r
Rippuvad elektrijuhtmed seinal ei vasta isegi Rossia ühelegi normile. Saksamaal pandaks selline/ 26. november 2016, 22:58
k
kolla/ 26. november 2016, 22:13
See ei ole normaalne,et mingi slaavi aktsendiga eesti keelt purssiv kitsekoinija on Eesti vabariigis ministriks.Kuhu edasi?
m
Mohhamd Ali/ 26. november 2016, 20:11
Poiss ära nüüd kitse karga, kits püha loom.
t
TT/ 27. november 2016, 12:23
Vene sõjaväes mägedepoegade seas polnud mees mingi mees, kui kitse-eeslit polnud pannud.
v
VANNE/ 26. november 2016, 19:42
Kas on võimalik, et ühest klonist saab minister ja temast saab ka, Eesti rekordi omanik...kõige lühemat aega ametis olev minister. Kas on võimalik, et keegi kloun pandi tankistiks nn, et kõik silmad, kõrvad, ajakirjandus jne oleks suunatud ühele KLOUNILE, et tegelikult ajada salaja muid hämaraid asju, mida ajakirjandus ja Eesti rahavas hetkel ja kunagi hiljemgi teadma ei peaks. Vastus: ON KÜLL VÕIMALIK
g
GAGA/ 26. november 2016, 19:18
Küsige siis Siretilt, kuidas Martinil ka seisab ja kas on ikka tõelise isasega tegu?
1
19:18/ 26. november 2016, 19:28
Tal seisab õhtust hommikuni ja päeval ka veel....
k
Krõõt/ 26. november 2016, 18:31
Ametis püsib kaua kui sest hea seljatagune ja hea vussimise oskus--nagu hr,Ilvesel
k
Krõõdale, 18:31/ 26. november 2016, 18:46
Haugu rohkem RÜÜTLI kallal! Ilvesele kulus 62 000 euri aastas aga RÜÜTLILE 148 000 euri, ehk üle KAHE KORRA ROHKEM! Kas JÄÄB MEELDE...?
t
tallinlased/ 26. november 2016, 18:50
Kas peaminister Ratasest ei ole siis isegi niipalju asja, et ei saa ühte lollakat "ministrit" minema ajada valitsusest...? Muust ei tasu siis enam rääkidagi....
k
kuku/ 27. november 2016, 10:29
kas sa oled tark? sa kindlasti ei saa sellega hakkama, mis teeb see noormees
k
Krõõdale, 18:31/ 26. november 2016, 19:29
Ilvest ei keegi veel kohtus süüdi mõistnud - nii et lõuad KINNI!
s
siin kommenteerijad Rõivase tagatuba/ 26. november 2016, 18:08
Kitsepiima, on kasutatud vanadest aegadest ravimina-duberkuloos,kurtumus,allergikud ipm haigusi.Kitsepiima,tulebki reklaamida ravimina!Kitsepiim,on suure rasvasidaldusega ja sisaldab kasulikke vitamiine.SIIN KOMMENTEERIJAD JA ARTIKLI ÜLLITAJAD-NO EI OLE SÕNU,KUI RUMALAD TE OLETE!
a
annab ta küll/ 26. november 2016, 18:40
siis ei tasu Tallinnast enam isegi unistada
T
................../ 26. november 2016, 19:19
Tõesti,ära lase ennast Jüri Ratas mõnitada. Vabasta see loll minister koheselt.
k
kriminaalse erakonna vääriline liige/ 26. november 2016, 18:27
Asi pole kitsepiimas, vaid selles, et pätt kipub ministriks.
m
mnajh/ 26. november 2016, 18:30
Ja päti näpud kirjutavad sellist absurdi, saa terveks!
1
18:27/ 26. november 2016, 19:30
PÄTI erakonna pätt minister!
k
26. november 2016, 18:38
Kōige parem ravim on uni. Hakkame mūūma.
k
kuule sina/ 28. november 2016, 10:11
"Dubekuloos"
KUI RUMAL SA IKKA OLED!
Mokk mätta alla ja marss kooli!

j
Jants/ 26. november 2016, 17:37
Vaadake loo alguses olevat pilti,Kitsepiima joomine on vere möllama pannud ministrihakatisel,ajab taga noort kitsetalle,saaks ainult kitsekarja suurendada
p
Pole hullu,/ 26. november 2016, 18:01
reformierakond on salliv ja tolerantne. Peaasi ei luisat taga ei aja.
1
18:01/ 26. november 2016, 18:21
HAMBAD eemale Reformoierakonnast, kesik!
p
piimahammas/ 26. november 2016, 18:43
reffidel nuttu ja hala palju. Kes tänapäeval siinmail valitsemises ei osle , see šampat ei joo.
1
18:43/ 26. november 2016, 18:48
Poole aasta või hiljemalt aasta pärast on Keskerakonna, sotside ja IRL-i nuttu ja hala kogu kommentaarium täis....
p
Pilla-palla-pillergaar./ 26. november 2016, 17:35
Võtsin naise,et saaks kohvi piima kitse ma ei jõua pidada.Lehmaga on juba päris raske ,seda pole üldse plaaninud.Kolhoosist lasin kohe jalga,nüüd sain Eestis ministriks ja ei tagane.
j
järgmine ohver:/ 26. november 2016, 17:32
1
17:32/ 26. november 2016, 19:31
Ossinovski peaks ka olema....
a
Annimanni/ 26. november 2016, 17:28
Kuidas on redis vene keeles?
t
Täpselt / 26. november 2016, 17:38
samuti redis ( редис) nagu eesti keeleski. Läti keeles redīss. Inglise keeles radish.
i
26. november 2016, 17:55
r
repa/ 26. november 2016, 18:04
r
26. november 2016, 20:58
repa on naeris, eks ta siis naerab
t
ta peab kaua vastu/ 26. november 2016, 17:22
kui kolleegid toetavad.Kui tema peaks lahkuma, võetakse järgmine ohver ette.
k
Kolhoos/ 26. november 2016, 17:15
Võtsin kitse,et saaks kohvi piima ,lehma ma ei suuda pidada.Kammaaruska.
Põllumajandus kolhoosi moodi ,kitsega hakkama ei saa, aga põllumajandus ministri kohal saan kitsed järje peale.Venemaa saab uue ministri Eesti Riigis.
a
Ausalt.../ 26. november 2016, 17:14
..lootsin seekord Keskerakonna poolt ministriteks ikka harituid ministreid,aga nüüd kitsekarjus,kel on isegi kutsekool lõpetamata ja ministriks.
J.Ratas see on sinu Valitsuse 1-suurim ämber,et Repinski maaelu juhtima.mees,kes ei oska ajakirjanikele meil eestimaal vastata ja aru ei saa,siis kuidas saab hakkama Brüsselis?Sellise valiku taga võib olla J.Toom,kuid J.ratas`sel peaks ikka mõistust olema,et Repinski TULEB VÄLJA VAHETADA või jääbki keskerakondlaste hüüdnimeks kitsekarjused.
a
aus ving/ 26. november 2016, 17:24
ü
Ühest/ 26. november 2016, 17:27
"kitsekarjusest" on ühiskonnale rohkem kasu kui exceli tabelist.
t
to ühest / 26. november 2016, 18:18
Kunagi ilmus meedias pilt, kus Anu Saagim oma karjusesauaga karjatas lambaid. Egas ometi uut sarnast "karjast" pole oodata ja seda veel enne jõule?....
1
17:27/ 26. november 2016, 18:24
Sinusugustest lollidest on ühiskonnale ainult kahju.
r
26. november 2016, 18:11
Repinski vastab 100% keskerakonna valijaskogule. Pensionāride ja venelaste erakonnal ei ole paremat kandidaati mitte kusagilt vōtta. Palun harjuge uue valitsusega.
1
18:11/ 26. november 2016, 18:25
Ta on tüüpiline proletariaadi esindaja...
m
26. november 2016, 18:49
Minu kommentaar kus ma võrdlesin teda ühe Anu Saagimi pildiga, kus see ka karjusesau käes keset lambakarja seisis, jäi ilmumata....
j
Johannes/ 26. november 2016, 23:24
Jäta pensionäride solvamine, oled sellega sama tasemega ,kui see kitsekarjus.
e
eestlane/ 26. november 2016, 18:23
Kui Ratas seda "ministrit" minema ei aja, siis on ta JOBU!
n
naerataja/ 26. november 2016, 17:07
küll reffid ikka pigutavad.... eirates nagu alati kõike reegled! Alatud ja vastikud ja nõrgad.
1
17:07/ 26. november 2016, 19:33
Ära reffide kallal oma hammastega ole - murrad hambad ära. loll kesik!

s
see mis siin toimub,/ 26. november 2016, 16:54
ei ole enam kriitika, vaid puhas psühhoterrorim. Kus nüüd seaduseandja silm on? Minge esmaspäeval valitsusse, võtke paber kaasa, kus on kirjas, millega te rahul ei ole ja mida nõuate, loomulikult ka oma nimed alla. Selline matslik tänitamine ja mõnitamine tuleb ära lõpetada.
t
to see .../ 27. november 2016, 13:43
Ei saagi aru, miks selle kuritegeliku ministri vastu allkirju pole koguma hakatud? Minu oma saadaval.
m
Maamees Suigust/ 26. november 2016, 16:05
Lapsajakirjanikud ja muud "tarkurid" võiksid enne veidi kitsepiima raviomadusi uurida kui suu lahti teevad ja ühte hakkajat noort meest tembeldama ja mustama hakkavad. Rahvameditsiinis kasutatakse. Lisan ühe allika tuhandeist mis netis saadaval. Ehk on nii mõnelegi impodendist ajakirjanikule ja noorpoliitikule abiks kui selle teemaga kodus probleeme.
http://www.doctorakimov.ru/illness/impotenc/
Mõned retseptid siit kes keelt kõneleb ja loeb.
##Настои: из свежей травы медуницы (10г на 200мл, настоять 20 минут, принимать по 1-2 столовых ложки 3 раза вдень); из корня радиолы розовой (40г на 200мл водки, настоять 2 недели, принимать по 25 капель 3 раза в день); из плодов шиповника (2 столовые ложки на 200мл, настоять 3 часа в термосе, пить по 100мл после еды).
##Грецкий орех. Ядра грецкого ореха измельчить, залить медом в равной пропорции. Употреблять по 2 чайных ложки 2-3 раза в день через 30 минут после еды, запивая молоком. Курс лечения: 20-30 дней.
##Изюм. Черный изюм успешно восстанавливает половую энергию. Изюм тщательно промыть чуть теплой водой и вскипятить в молоке. Съесть и запить молоком. Начав с 30г изюма на 200мл молока трижды в день, следует постепенно увеличивать его количество до 50г.
##Лимонник китайский. Столовую ложку сухих плодов лимонника китайского залить стаканом кипятка, настоять, процедить. Принимать по столовой ложке 2 раза в день как общеукрепляющее, тонизирующее средство.
##Морковь (сок), мед. Смесь из сока корнеплодов моркови посевной (50г), меда пчелиного (50г) принимать по столовой ложке несколько раз в день при половом бессилии.
##Петрушка, кинза. Взять в равной пропорции в свежем или сушеном виде зелень петрушки и кинзы, измельчить, перемешать. Употреблять с пищей по столовой ложке, постоянно.
##Сбор трав. Собрать траву зверобоя (30г), корневище валерианы (25г), соцветия календулы и бессмертника (по 10г). Столовую ложку сбора залить стаканом кипятка, остудить, процедить. Принимать по 1 столовой ложке в день.
##Сельдерей (сок). Пить свежеприготовленный сок корней сельдерея по 1-2 чайных ложки 2-3 раза в день за 30 минут до еды.
Материал подготовлен врачом урологом-андрологом, физиотерапевтом, дерматовенерологом Акимовым Олегом Викторовичем.
e
Eestlane/ 26. november 2016, 16:15
Nüüd siis kommentaarid kah vene keeles. Johhaidii kuhu me jõudnud oleme? Varsti kommentaarid hiinakeeles?
p
Peast eestlasele/ 26. november 2016, 17:08
On äärmiselt hea, kui inimene valdab peale emakeele ka teisi keeli. Aga- tõeline rahvuslane seda ometi ei tee! Sest see on ju alandav?
j
Juudid/ 26. november 2016, 17:11
m
Moderaatorile/ 26. november 2016, 18:28
KAS Eestis on riigikeeleks juba VENE KEEL...? Moderaator - KORISTA see venekeelne RÄMPS kohe äta....!
1
17:08/ 26. november 2016, 18:30
VENE keelt pole eestlasele küll vaja! Siin peavad kõik rääkima EESTI KEELT!
m
minumeelest/ 26. november 2016, 18:32
võiksid kah natukene võõrkeeli õppida, oleks ka kergem elada kui aru saad.
e
EV/ 26. november 2016, 18:39
Ja ka KÕIK ingliskeelne rämps, sest EESTIS KEHTIB riigikeelena eestikeel!
v
vene keeles on kole küll/ 26. november 2016, 20:04
mitte mufffigi ei saa aru, koleda kõlaga keel.
t
tibla peaks eestis ikka/ 26. november 2016, 20:07
eesti keelt rääkima. vaadake homme Must alpinist ja sealt tuleb viha vene miilitsate vastu. Sõimab eestlasi sakslasteks, et passis on saksa tähed?
j
Johannes/ 26. november 2016, 23:36
Võõrkeeli tuleb kindlasti osata , aga meie riigis tuleb osata riigi keelt- eesti keelt , isegi maaelu ministrile on see kohustuslik.
a
Aix/ 26. november 2016, 16:37
Mis krdi hieroglüüfid need on.... mis ma nendega tegema pean, mine targuta kuskil vene delfis
j
Joo/ 26. november 2016, 17:01
kitsepiima ja Sinu iq tõuseb pikaajalisel tarbimisel ning hakkad aru saama igasugustest hieroglüüfidest.
m
maamehele/ 26. november 2016, 19:18
sa. vaene mees, vist usud kõike, mida keegi internetis kirjutab?
m
Moderaatorile/ 26. november 2016, 19:35
KREMLI MODERAATOR! EEMALDA venekeelne komm! See EI VASTA EESTI RIIGI REEGLITELE!
k
KÜSIMUS/ 26. november 2016, 16:02
Kas alaealistele on toimunud ka selle sеksi-potentsi olluse müük?
Kas alaealistele tohiks seda üldse müüa?
j
jah/ 26. november 2016, 15:58
Olen elus joonud ühe klaasi kitsepiima,ja tunni pärast olin täis vistrikke ja sügelust.See on ikka tõesti hea ravim.Määri pead koos kitsepiima ja kitsesitaga ennast karjus! Seni olen näinud paljusi venelasi,kes on ausad ja siirad,kuid sinusugune on rikkunud vene rahvuse ausust.
m
mhmh/ 26. november 2016, 16:04
Sinu allergia ei ole selleks, et kitsepiima kasulikkuses kahelda.
v
26. november 2016, 17:59
Vanasti jōid kitsepiima need, kes lehma ei jaksanud pidada.
a
Ausmees/ 26. november 2016, 18:00
Vōi siis need, kes heina ei viitsinud teha.
1
15:58/ 26. november 2016, 18:31
Kui jood kitsepiima, siis muutud KESIKUKS! See pole enam ka ravitav....
t
TT/ 27. november 2016, 12:11
P
................/ 26. november 2016, 15:41
Palun astu tagasi,sest sul puudub haridus ja oled riigile võlgu.Ei oska korralikult eesti keelt.
m
mida sina näed pildil?/ 26. november 2016, 15:32
k
kitsepiim/ 26. november 2016, 15:29
on tõhus vedelik ajukahjustusega kirjatsurade tervise päästmisel !
p
pakkuge reffidele kitsepiima/ 26. november 2016, 15:34
äkki hakkavad siis ilmaelust aru saama.
i
ihhii/ 26. november 2016, 15:23
Ja need,kes mu väitele et mina tervenesin väiksena tänu tugevale kitsepiimale annavad miinuseid, kas tõesti olite minu kehas . Uskumatu, et kaasaegsed linnaelanikud ei tea, mis tugeva tervise mõju on kitsepiimal, kuidas seda hangiti, inimesed sõitsid km kaupa kitsede pidajatelt ostma.
Harige ennast!
j
Jürka/ 26. november 2016, 15:54
Millal on eesti rahvas pidanud kitsepiima potentsiravimiks? Ehk räägid meile ka?
e
ei/ 26. november 2016, 16:05
Sa peaksid ise teadma, mida kitsepiim sisaldab, otsi netist,saad teada.
ä
äkki/ 26. november 2016, 17:04
on kitsepiimal suurem mõju potentsiravimina, kui tarbida koos Siretiga aga seda Martin targu lihtsalt ei maini
h
26. november 2016, 18:21
Huvitav, kuhu erakonda meil arbuusimūūjad kuuluvad.
l
lugeja/ 26. november 2016, 18:32
Kogu Keskerakonna PROLETARIAAT on käsutatud kommenteerima....! ÕUDNE!
j
Jeerum/ 26. november 2016, 17:32
Oman paari lähisugulast, kes ka kitsedele halleluujat laulavad ja omalegi soetasid. Tõde on see, et ehkki nad nüüdseks on kitsepiima ja sellest tooteid tarbinud 7-8 aastat, siis käivad ikkagi edasi arstide vahet ja aina rohkem. Peaks ju selle aja pele puruterved olema?

i
ihhii/ 26. november 2016, 14:50
Kitsepiim on söödav-joodav ja pählid on ka aksulikud, et siis on probleem kirjutajal, kui ta need ohtlikeks tembeldab. Siin on ju tegemist normaalse soovitusega, siin ei reklaamita mingit happelist kastrulite leotamise vedelikku.
Väiksena olin alahppesusega pidevalt kõhuvaludes, võtsin maomahla juurde,mida ema apteegist tõi ja arsti soovitusel jõin ka kitsepiima, nii kasvasin üles kui tugeva tervisega inimene, kitsepiima abil tuli ka tervis suuresti ja siin pole tegemist reklaamiga, see ongi nii.
Lõpetage see haukumine maaeluministri kallal, kui viharavi ei aita , siis hakake ka kitsepiima jooma, vähemalt normaalse mõtlemise saate tagasi!
Meeste potents ong maha joodud, purjus peaga eostatud lapsed sünnivad haigetena ja vaadake kui palju on meil haigeid lapsi riigis.
t
tore / 26. november 2016, 15:43
.et ometi üks normaalne kommentaar..ihhii-lt siis! Paljusid siinseid komme lugedes tuleb küll kurbus peale, et enamus täie aruga inimesi on siit lahkunud ja jäänud on ahastav oravakari kel terendab nälg silme ees! iga ajaleheneegri rida võetakse tõe pähe ja kukutakse selle alusel kisama! Siin saaks paljusid avaliku laimu eest kohtusse anda....no ei ole ju poiss müünud Hollandi juustu eesti juustu pähe vaid ostjaga eelnevalt kooskõlastatult ja täites ostja tahet!
Samas..siinsamas lehel saame teada kuidas mingi lillkapsa sarnane kapsaollus ravib ülekaalulisusest....kuidas ometi ajalehte kinni ei panda sellise rohuseaduste "rikkumise" eest??? Jätkuks ikka Ratasel mehisust ka oma reameeste kaitsel ajalehešaakalite eest!
m
mida / 26. november 2016, 15:45
siis siin modereerida oli? Et tulebki kõike mis kirjatsurad ette söödavad uskuda ja neile takka kisada? Kus on TÕESTUS, et süüdistused paika peavad???
k
26. november 2016, 18:04
Kui ei modereeri, siis koondatakse koht ja jālle ūks tōōtu juures.
l
lugeja/ 26. november 2016, 18:33
Keskerakonna moderaator on Kremli poolt paika pandud....
l
Loogik/ 26. november 2016, 17:21
Viiks nüüd need kaks lauset kokku:
1. Meeste potents ong maha joodud, purjus peaga eostatud lapsed sünnivad haigetena ja vaadake kui palju on meil haigeid lapsi riigis.
2. Väiksena olin alahppesusega pidevalt kõhuvaludes.
a
aga/ 26. november 2016, 17:30
mitte "kitspiima abil tuli ka tervis suuresti" vaid kitse piima omastab lapse organism kergemini, lehma piima ei omasta lapsed nii kergesti, võib allergia piima vastu tekkida, aga kaltsiumit on ju vaja... sellist juttu rääkis minu arst minu lapsepõlves ja meile toodigi kits Lilli just minu, väikese lapse pärast ja mina jõin kitsepiima oma kümmekond aastat kindlasti
l
lugeja/ 26. november 2016, 14:47
No kaua võib ühe mehe kallal nokkida? Uus valitsus pole veel alustanudki, aga sarjamine ja urgitsemine käib. Muide, mis on paremaks muutunud 20 aasta jooksul Eesti maaelus? Pole nagu märgata. Refid on ikka täitsa pöördesse läinud toiduahela katkemise pärast.
a
Ants/ 26. november 2016, 18:14
See kūsimus on Mart Laarile.
n
naisuke/ 26. november 2016, 14:41
Iga päev klaasitäis kreeka pähkleid kuu aega järjest?
Püha taevas!
e
Eks ta ole/ 26. november 2016, 14:36
Mõned teenivadki raha nuhkimise ja laimamise teel. Aga kõige suuremad kurjategijad on hoopis Reformi tagatoa kaitsvate müüride vahel.
ü
üks minister kahtlusteta ebasobiv/ 26. november 2016, 14:53
kus laimu on? Ekspressi artikkel oli ka laim? Ühtegi fakti ministrihakatis igatahes ümber pole lükanud. Palju naljakaid ja seadusetuse piiril asju veel on vaja lugeda enne, kui mees tagasi astub? Kohutav valitsus algusest peale, mis siis veel kogu Eestile tulemas on!
k
kitsekont/ 26. november 2016, 15:08
uus valitsus on tegelikult hästi vastuvõetud. reformist on paljudel kõrini saanud, keskerakonnas, mis varem oli teatud põhjustel vastuvõetamatu, näivad olevat tohutud muutused toiminud. uus pesident, uus valitsus, uus algus. kahjuks on see uus juba kolinal ämbrisse astunud. kui tahavad toetuse täielikult kaotada ja omale vee peale tõmmata, siis jätku pealegi see repinski ministriks. eks siis näis mis toimuma hakkab.
t
Teadmiseks/ 26. november 2016, 15:44
Tõendamiskohustus lasub süüdistaval poolel. Mina ei räägiks sellise jama peale ajakirjandusega mitte sõnagi. Mingitki "ümberlükkamise" kohustust pole!
Ja nüüd mõtle, kellele kuulub Ekspress ja mis erakonna huvisid see esindab.
a
ammu enne Repinskit/ 26. november 2016, 14:31
http://terviseelulaager.edicypages.com/kitsepiim
http://www.ohtuleht.ee/33976/kitsepiim-on-voimas-kaltsiumiallikas
http://allergialapstoitteadmised.blogspot.com.ee/2012/12/kitsepiim.html
jne jne jne
Aga kuna eelmine valitsusjuht ütles, et tehakse kõik, et uus vaõim lõpetada, siis - tambitakse loodtavat nõrgimat lüli. Sest kett on nii tugev, nagu on selle nõrgim lüli.
Repinskit ja keski eriliselrt toetamata, aga olge ausad ja objektiivsed.
Siin ei paista kommenteerimas olevay just teadustöötajad, ilmselgelt.
v
volt/ 26. november 2016, 14:24
Marvel Riik, Küllike Rooväli, Vidrik Võsoberg. Kes on selliste tüüpide järgmine ohver?
ü
Üks pressisadist õnneks vähem/ 26. november 2016, 14:26
See Albers on õnneks läinud.
t
TAEVAKE/ 26. november 2016, 14:16
nagu hullunud koerakari ühe noore mehe kallal.kes on see,kes naudib teise inimese porri tampimist.laske inimesel tööle hakata.ega hullemaks maaelu enam minna ei saa,kui ta praegu on.endine minister ei teadnud ju maaelust mitte kui midagi,ja lasti tööd teha.kas see on kadedusest,et nii noor minister sai pukki,siis peab teda kindlasti materdama.rahunege ometi maha.
a
26. november 2016, 14:36
alati saab hullemaks minna, kulla naiivik.
j
Juulius/ 26. november 2016, 17:26
Vahet ei ole, kas minister on noor või vana. Ta peab olema KOMPETENTNE ja ilma luukeredeta kapis. Nii lihtne see ongi.
t
tooge need ametisse PANIJAD pildile!/ 26. november 2016, 14:06
m
26. november 2016, 16:42
mul oli ka Rõivasest kahju

m
Ma ei võta teda täie tõsidusega nagu see röövel sester/ 26. november 2016, 14:01
Nii et siis piisab kitsekarjus olemisest kui tahad Ministriks.
i
Itam/ 26. november 2016, 13:58
Inimene,kes ei tule toime enda eluga(äriga) ei sobi kuidagi maaelu juhtima.Häbi on.Oleks pidanud tausta põhjalikumalt uurima. Vahetage välja.
Kõrgel kohal töötav ametnik peaks valdama riigikeelt perfektselt.
t
Tegelikult/ 26. november 2016, 14:33
poleks see keeleoskus ülse probleem kui ettevõttega oleks kõik korras. Me teame kui ranged nõuded ja reeglid on teistele ökotootjatele, kuidas neid kontrollitakse. Kas me saame teha ministrile erandi? Paljud talupidajad tulevad Toompeale ja nõuavad samu reegleid. Kõigil põllumeestel on praegu rasked ajad,enamusele ei pakuta kompensatsiooniks ministri palka.
k
kas saab/ 26. november 2016, 14:51
Kus metsas sina elad, et pole kuulnud ministrit eesti keelt rääkimas?! ILusasti räägib ja õigesti ka.
m
Mai/ 26. november 2016, 13:51
Ratas ütles , et Eesti mainele tehakse kahju öeldes et võimule tuli venemeelne valitsus. Kõige suuremat kahju teevad nad ise pannes ministriteks harimatuid ja sahkerdavaid inimesi.
i
Itam/ 26. november 2016, 13:44
Suhtun Ratasesse respektiga,kuid kitsekarjus ministriks?
Kogu valitsus on naeruvääristatud.
Vahetage välja enne kui maamehed tänavatele tulevad.
v
Või tema siin luges kuskil/ 26. november 2016, 13:43
On vast juut kitsekarja keskel!
m
Maali/ 26. november 2016, 13:41
Mida rohkem ajakirjanikud seda tüüpi promovad, seda rohkem puhevile ta läheb ja reklaami saab. Aga milleks seda vaja on?
l
lihtsalt hämmastav/ 26. november 2016, 12:51
kuidas keskerakond sai sellise ajukääbiku üldse ministrina välja pakkuda ??? Kas seal üldse keegi analüüsida suudab ? Või mis seal toimub ? Lihtsalt lasteaed !
s
seda minagi !/ 26. november 2016, 15:47
sest peale sinu tegelikult keegi ei sobikski maaelu ministriks , kuna selles ametis keeraks sa sellise essu kokku, et sellega saaks terve maa ära väetatud.
a
arvamus/ 26. november 2016, 12:49
meedia võiks Repinski rahule jätta , et too saaks oma tööd teha. Aru ei saa mis nõiajaht käib! Elu maal ongi raske, loomad ongi sügistalvel poris, laudad ei näe välja kui ostukeskused. See ongi elu maal.
t
to arvamus/ 26. november 2016, 13:27
poris poriks ja väljanägemine väljanägemiseks, see suller ministriks ei sobi. nii ongi.
m
mis sõna nüüd siis modereeritakse?/ 26. november 2016, 13:28
m
mis sõna siis modereeritakse/ 26. november 2016, 13:28
a
ahah, sõna s u ller ei tohi siis kasutada, siis läheb modereerimisele. on vast jube ja ropp sõna./ 26. november 2016, 13:28
n
nii ongi/ 26. november 2016, 13:33
Lugege tänast postimeest,kus Taavi Rõivas lubab,et teevad oma parteiga kõik,et uus valitsus kaua ei püsiks,nende poliitikat nimetas kirvehäälestuseks ja järgnes enesekiitus nagu alati.Kas see on riigimehelik käitumine.ega need kitsed koos ministriametiga ei tekkinud,kuidas siis peene häälestusega valitsuse maaeluminister ei teadnud nendest puudustest.
Maaelu ongi raske,see ei ole tõesti kaubanduskeskuses hängimine,heita ette,et laut on must ja õu porine,on ikka väga küüniline.
eilne saade Hambutu Eesti oli ikka väga jube läbilõige meie elust,aga paraku tõde.
Endine peaminister võiks muretseda selle eest,et vaesust vähendada,mitte otsida võimalusi,kuidas järgmine valitsus põhja lasta.
n
nõus/ 26. november 2016, 14:08
Sellega olen nõus, et elu maal ongi raske. Ja kõigil ettevõtetel võib tekkida ka makseraskusi.
Aga kahjuks ei saa seda õigeks pidada, et ettevõtja maksab ümbrikupalka. Mida see eilses intervjuus vassimine tõestas. Samuti ei saa leppida töötajatesse suhtumises. Autoliising ei ole tähtsam kui töötajad.
Tegelikult ma ei saanudki aru miks see inimene eile ajakirjanike ette saadeti. Et näidata, et ta on veel rumalam kui eelnevalt arvata võis. Seda ta tõestas täiesti veenvalt eile. Ja tegelikult ta seadis halba valgusesse töökad põllumehed ja normaalsed ettevõtjad. Sellest on siiralt kahju.
Ratas on eelnevalt öelnud, et tema jaoks on punane joon ümbrikupalgad. Eks näis kas mees peab sõna. Vastasel juhul pole reformikatel küll valitsuse kukutamisega vaeva näha, vaid uus valitsus ise saab sellga palju paremini hakkama.
a
Andres/ 26. november 2016, 14:13
arvamus küsib: Aru ei saa mis nõiajaht käib! Vastus: see on EAS-i Ärma copy-paste. Kas nüüd said aru?
k
ka nõus/ 26. november 2016, 15:45
Ega ökotalu tal eile tekkinud,kas siis enne ei kontrollitud nõuete täitmist,sama on ümbrikupalgaga,kus need külamutid enne olid,miks nad varem ei teinud vastavatele organitele avaldust,et seal talus on kõik valesti.
l
Lisaks/ 26. november 2016, 17:25
Kui neile hambututele ümbrikupalku ei makstaks, siis poleks neil maos mitte midagi, mis tähendab nälga.
Riik on viidud selleni, et kui maksud maksta, siis ei saa töötaja üldse mitte midagi.
KUI ümbrikupalku poleks- siis ei oleks maal mingisugustki elu.
t
TT/ 26. november 2016, 13:39
Maaeluminister peab olema eeskujuks, kuidas maaelu õieti käima peab. Kui nii palju on toetusi välja petetud, samas loomad porised ja laudad nagu nõukogude ajal, siis kindlasti pole see sovjet väärt Eesti maaeluministri kohale. Iga korrashoitud ja ülesehitatud taluperemees on seda kohta rohkem väärt. Muidugi, kui praegune toetas küüditamist, siis eks loodabki sellel, et uue küüditamislaine käigus, saab natsionaliseerimise korras endale ilusad laudad ja väevõimuga kolhoosi aetud maarahva endale töölisteks. Eks sellise arenguplaani nimel tasubki kõigest hingest töötada. Ühesõnaga - praegu on kits kärneriks.
a
ahah/ 26. november 2016, 14:53
Ja kui palju oli sul kruuse eeskujuks, kuidas maaelu käib?
k
26. november 2016, 16:39
kas keegi kiitis siin kruuset?

n
Nii/ 26. november 2016, 12:34
Rahva arvamus Lõuna - Eesti ühes kõlas on, et algul oli kõik kena. Ratas võiduka moega, kuid siis pani kahtlased ja hariduseta talupojad pukki. Neid kena juhtida. Samuti pane patustaja midagi kontrolli all tegema, munad on kamandaja pihus, siis teeb seda mida kamandaja soovib. Ebaausate inimeste valitsus. Mark on täis. Rattale ju öeldakse Moskvast ette, keda pukki upitada. Ei ole austust sellele valitsusele. Kui ebaausa käitumisega slaavlasi soositakse, siis võim Moskva pihus. Mede küla memmede ja taatide arvamus. Kirja panud natuke noorema mehehakstise poolt.
o
oh refirott/ 26. november 2016, 12:47
ära palun vingu lõunaeestlaste nimel
meie enne ikka vaatame tegude järgi mis saama hakkab
r
ref refiks, kuid / 26. november 2016, 13:43
kogu see rutakas võimupööre oli kuidagi kahtlane. Me ei tea paljusid asju, mis tegelikult lava taga toimub. Kuid see on vana tõde, et mida madalama haridusega ja rumalam on kaaskond, seda lihtsam on juhtida. Slava partiju!
m
Mina/ 26. november 2016, 12:30
Ole hea ja õpi eesti keel ära,siis vaatame mis sinust saab
v
virulane/ 26. november 2016, 13:18
Jätke Repinski rahule,laske tal tööle asuda,see pidev jahvatamine tema kallal on häiriv.On inimesi,kes tavaharidusega on asjalikum kui kõrgkoolis olnu.Repinski näib asjalik olema, vaatame poole aasta pärast.Kruusest paistab tegusam olema ja peab hakkama maaelu põhjast välja tooma.Tema eesti keel on täiesti rahuldav.
e
eesti keel/ 26. november 2016, 13:30
on enam-vähem see on tema puudustest küll kõige pisem
i
irw, jah/ 26. november 2016, 13:47
see hakkab sul jah tööle. omaenda talus ei ole ta tööle hakanud, kuigi sai hiigeltoetuse. mis tööd temasugune veel teeks. anna mõistust.
t
tyyp/ 26. november 2016, 14:25
Keel on rahuldav mõne suvalise venelase kohta, aga ministri kohta väga halb keeleoskus. Tegemist on Eesti Vabariigi ministriga! Huvitav, et Ossinovski tegi eesti keele kirjandi 99 %-le ja räägib vabalt. Repinski ju ka 30 või sinna kanti, noorem generatsioon, peaks ju valdama keelt hästi?
n
26. november 2016, 14:38
noorema generatsiooni kesine keeleoskus näitab konkreetselt halba suhtumist.
h
Heiki/ 26. november 2016, 17:46
loll oled virulane.repinski õi kessa oled
n
..../ 26. november 2016, 17:49
noor Ossinovski õppis eestikeelses koolis ja edasi juba Inglismaal, nii et tema keeleoskus ei piirdu emakeelega. Eks ta natuke teistsugusest perest pärit kah, muidugi. Ei kaitse-süüdista selles osas kumbagi, lihtsalt mainin kommentaariks. Harimatuse toomine riigi tippjuhtide sekka ja selle peale - vaid vestlemine, korduvalt, - see on minu jaoks vastuvõetamatu. Muide - oma haridusteelt on vist sellest valitsus-seltskonnast kõige tugevam Mailis Reps.
m
Mari/ 26. november 2016, 12:24
Eesti rahvas vist lööks kõik risti kui saaks. Meil on siin keskaeg ja vaesus ja kadedus. Kurb. Loota võib vaid et läheb paremaks.
m
MÄÄ/ 26. november 2016, 12:18
määelumimister ütleb kõige peale mää
s
Sodoomia on popp/ 26. november 2016, 12:36
Repinski ümber on juba koondunud grupp põllumehi aktiviste... Vaesed uted ja kitsekesed.. Loomakaitsjad on hirmutatud-ei kippu ega kõppu..
q
Q tagant/ 26. november 2016, 12:17
Esitan noormehe tervishoiuministriks.
u
uus nimi/ 26. november 2016, 12:17
Repinskit represseeritakse meedias ulatusliult nii et varsti on ta nimi
Repressinski
o
oh jummel/ 26. november 2016, 12:14
Pane suled pähe,luud kätte ja saad selgeltnägijaks,kõik usuvad ja ja saate reiting kõrge,jaluta metsas linases kleidis ja korja taimi,jälle kõik usuvad,et just sellest tõmmisest oli abi,hoia kivikest peos ja kõik mured kaovad,aga kui keegi propageerib lihtsat eestlmaist kitsepiima,mis on meie esivanemate laual olnud aastasadu,vot kui seda toodab ministri talu,siis see on saatanast.
j
Jummeli jummel, oh/ 26. november 2016, 15:12
Eestlaste laual ei ole kitsepiim olnud aastasadu.
Kitsepiima-lembed on sovjeedid.
Eestlastel on lehmapiim.
e
ei tooda ju/ 26. november 2016, 16:41
vaid ostab sisse ja müüb edasi?
k
Kus sa käisid sokukene?/ 26. november 2016, 12:13

m
mINA ufo/ 26. november 2016, 12:12
Repsink aga see uuring toimus su enese peas mitte kuskil internetis. Võibolla Ministrid UFOd peas käinud ja jagasid huumorit uuringute kohta!
m
Mida/ 26. november 2016, 12:00
see ikkagi ravib? Kuskil pole öeldud, et impotent saab terveks. Kui tõstab kellelgi toonust, siis see pole ju ravi, siis on ka iga toit ravim, sest ilma toiduta pole ju jõudu jne.
l
lisaks päevas üks klaas Kreeka pähkleid kuu aega järjest....?/ 26. november 2016, 11:59
Eks osavad ärimehed leiutavad alati oma kauba müügiks mingi imepärase "raviomaduse". Ullikesi alati leidub, kes tormi jooksevad. Iga päev selline annus pähkleid sisse süüa?
p
Pensionär/ 26. november 2016, 11:58
Selle ministriga on küll ämbrisse astetud. Kui ta oma kitsejuustu ostab praktikatuttavalt, vist Hollandist, ja müüb oma toodangu pähe, siis Eesti põllumeestel temast küll abi ei ole. Ministreid ei tohiks küll tutvustest ja parteilisusest lähtuvalt valida vaid arvestama peaks tema kogemusi ja oskusi raskete olukordade lahendamisel. Kas hakkame kõike põllumajandustoodangut välisriigist ostma ja siin oma toodangu pähe müüma?
a
aitab/ 26. november 2016, 14:56
Ei ole midagi ämbrisse, tubli mees on ja õpihimuline, teeb oma karjääri ja ajab asjad riigis korda. Eelmiste mnistritega olete lihtsalt ära hellitatud, et nad midagi ei tea maaelust, see noor kutt aga teab.
m
miks sa pensionär/ 26. november 2016, 15:28
levitad siin valet? Kuna on Repinski müünud Hollandi juustu eesti juustu pähe??? Müüs ta ju Hollandi juustu Tellija nõusolekul ja teadmisel....kuna oma juustu sellises koguses polnud!
j
Johannes/ 26. november 2016, 23:47
Repinski sõnad on ,et hollandis valmistati juust tema kitsede piimast!!!
m
mina olen nõus/ 26. november 2016, 15:31
Lisaks eelpool öeldule lisan teise uue valitsuse "ämbri" - REPS ! Mina ei mõista ema,kes ainult "teeb" lapsi,aga kellel ei ole aega neid kasvatada.Algul presidendiks,nüüd ministriks!
Kas poleks aeg kodule ja lastele pühenduda?Seega kaks "ämbrit" on 5 kohta liig!Kes Ratast küll suutis selleks sundida?
K
!/ 26. november 2016, 11:55
Kõige tõenäolisemat tugineb ta oma väidetes praktilistele näidetele. Vahest koguni isiklikelegi.
r
Ronja/ 26. november 2016, 11:47
Vaat,kui selline kitsemees oleks rahandusminister,siis ei kaoks 10 miljonit vaid 100 miljonit :) Nipid juba enne ministriametit selged :) Häbenegu need,kes ta ministriks panid.
p
praeguses kaoses on süüdi sotsid-reeturid,/ 26. november 2016, 11:44
kes sepitsesid "revolutsiooni" ise valitsuses olles.
1
1940/ 26. november 2016, 15:15
n a d vist lugesid ajaloost, kuidas revolutsiooni tehti ja nüüd kordavad
s
seda pole kuulnud/ 26. november 2016, 11:43
küll aga mäletan lapsepõlvest üht poissi. seda ei mäleta konkreetselt aga kopsudega oli tegemist. ema käis iga päev kolme kildi kaugusel kitsepiima toomas. see pidi värskelt olema iga päev. igal juhul poisi tervis paranes jõudsalt. järelikult aitab.
k
kopsudele pidi ka aitama/ 26. november 2016, 13:03
sooja pissi joomine ,üks ravis oma vanamehe terveks ...
v
26. november 2016, 13:39
Vastasin pissijoojale tema stiilis.... Ei vastanud reeglistikule...
o
Olen sama juttu kuulnud/ 26. november 2016, 15:20
Vanemad inimesed on rääkinud, et vanasti (võib-olla sada aastat tagasi)
oligi kopsuraviks noore inimese hommikune piss. Ja olevat parandanud ka kopsuviga. Mingisuguseid aineid organism järelikult öö jooksul toodab, mis mõjub.
m
mis stiili sinusugune taga ajab ,/ 26. november 2016, 16:05
kui pole kuulnud ajaloost ja arstiabist tolajal , olevatki ravitud just pissiga ,kõige tõhusam ravi olevat olnud , su ilmselt nõme komm. kustutati õigusega ja isegi sügavaid haavasid oli ravitud pissiga ,vat sulle stiili nüüd ... :D
s
soe piss/ 27. november 2016, 08:01
mina kirjutasin oma mälestust aga sina ilgud vist iga asja peale. kui sul midagi tarka öelda pole siis ära inetusi räägi.

m
Maria/ 26. november 2016, 11:42
Ega ei sobi küll maaeluministriks, sest tal on Olustvere haridus ja Mainori kõrgkool pooleli. On Kitsekasvajatajate Liidu juhatuse esimees, Piimakäitlemistalude juhatuse liige, MTÜ Noortalunikud juhatuse liige. Parim maaeluminister oleks minister, kes on olnud haridusminister, välisminister, kaitseminister, rahandusminister, Siis saaksime kindlasti 5 rikkama riigi hulka.
e
eh/ 26. november 2016, 11:58
Olustverest on tal vaid täiendkoolitus, ühe õppeaasta jagu ja kaugõppes, kuuldavasti see: http://www.olustvere.edu.ee/wordpress/?page_id=499 Mainori viide ilmus Vikipeediasse vaid mõni päev tagasi, ka seal saab igaüks õppida vaid üksikutel tasulistel kaugõppekursustel: https://www.eek.ee/avatud/ Vikipeedia on keskkond, kus sisuliselt igaüks saab teha mistahes muudatusi. Keskharidust tõestavatest riigieksamitest ei ole siiani kuskilt lugeda olnud. Vähemalt keskastmejuhi kogemust sel noormehel ei ole, arvatavalt peab seda talugi keegi teine tema perest, vanemad sellega alustasid, mitte tema.
j
jaah/ 26. november 2016, 12:07
mainorist saab mingi tasulise koolituse võtta, vbla on end ainult koolitusele registreerinud ja raha maksnud. niimoodi tekitab võimaluse suuremat haridust näidata kui tegelikult on. mingit tasemekoolitust ta sealt ilma keskhariduseta kindlasti ei saa. praegu tal tarvis võimalikult palju haridust omale paberile kokku joonistada, vikipeediasse panna. sisu sellel puudub.
p
Potents/ 26. november 2016, 11:41
Potentsile mõjuvad pigem need kreeka pähklid, mida soovitatakse koos piimaga nosida. Nii et Repinski võiks kasvõi kitsepabulaid potentsi tõstjana reklaamida, kui neid vaid koos kreeka pähklitega süüa.
k
kõik on õige,/ 26. november 2016, 11:31
aastatuhandeid teada, et - toit olgu ravim ja ravim olgu toit. Kitsepiim on tõepoolest üks ravimtoitudest.
õ
õige õige/ 26. november 2016, 19:17
kaalikad, peedid ja õunad on samuti ravimid. nende kohta saad ka pikad romaanid haipimiseks kokku kirjutada.
p
Pearu/ 26. november 2016, 11:29
Jätke ometi poiss rahule ja laske tal ministri eluga kohaneda ja oma elu vastavusse seada.
v
vanames/ 26. november 2016, 11:21
Naisterahvad peaksid vaatama, et nad sokupiimaga ei liialdaks, on esinenud häirivaid kõrvalmõjusi- hääletämbri muutumist madalamaks, vurrude vuntside teke ja isegi soovimatut rasestumist.
k
kilplaste valitsus,/ 26. november 2016, 11:17
k
ka loll paistab üsna targana, kui suu kinni hoiab/ 26. november 2016, 11:14
Aga ei hoia ja ajab oma joru.Ma olen 80 ja juba mu vanaema teadis,et kitsepiim ravib kopsuhaigusi ja võttis kitse oma poegade ravimiseks,nad paranesid ja tänu vanaema kitsele elasime meie sõjajärgselt tervete kopsudega, naabrilapsed oma lehmapiimaga olid tuberkuloosihaiged ja rändasid sanatooriumist sanatooriumi
t
to ka loll paistab/ 26. november 2016, 13:38
miks sa ei kasutanud seda võimalust siis? et suu kinni hoida? ja vanavanaemad teadsid igasugu võimalusi, mis nende ajal ka tõsi neile tundus, tänapäeval ei kujutaks ette, et nii teha. loodetavasti ei seo sinu järeltulijad oma beebisid pampudesse tugevalt kinni, kuigi vanaema omal ajal nii ju ütles. neid näiteks on sadu, mis ajast ja arust.
t
to ka loll.../ 26. november 2016, 16:47
hoia siis kinni. sinu vanaema ravis ju kopsuhaigusi väidetavalt. repinski müüb kitsepiima potentsiravimi pähe. võib-olla 80-aastane ei tea mis tähendab potentsiravim? arvab, et kopsuviga?
v
26. november 2016, 16:47
vaat nüüd on vaja modereerida. wow
r
Riho / 26. november 2016, 11:11
Oleneb sõnastusest. Kitsepiim võin olla turgutaja .JA reklaamide võib igati , vaja ostja konks ülesse leida

e
eh/ 26. november 2016, 11:09
asi läheb üha naeruväärsemaks.... Ja peaminister ikka vaid vestleb, korduvalt.... Ja - meie maksame selle harimatu tolategemise kõik kinni! Muide - mitte ammu viis justnimelt kitsepiim päris hea hulga inimesi entsefaliidiga haiglasse, vaid üks selleteemaline artikkel: http://epl.delfi.ee/news/eesti/toorest-kitsepiimast-sai-27-inimest-puukentsefaliidi?id=51013682 Sealt ei saa küll teada, kust see piim pärit oli, sel ajal pidas Repinskite pere juba kitsi, kui uskuda internetist leitavat.
k
kanamunad ja vahukoor/ 26. november 2016, 11:34
on ka inimesi viinud haiglasse!!!! Keelustame ära!!!
k
27. november 2016, 14:26
kanamunad ju samuti potentsiravi. pandagu poes munakarpidele ka vastav info peale.
h
Hetk/ 26. november 2016, 11:06
Soovitused on alati head, igaüks otsustab ise, kas tarbib või mitte. Tõsiasi on, et vanasti saadi kõik raviks vajalikud komponendid ise ja ka inimesd olid tervemad ning pika elueaga. Ta pole oma tegudega pannud kellegile kohustust. Muuseas ka vanasti peeti kitsepiima ravimiks ja öeldi, et las koerad hauguvad, karavan lähe ikka edasi. Nii soovitan Sullegi: julgelt edasi. Edu Sulle!
s
Segane hetk/ 26. november 2016, 12:28
Mis määratlus on vanasti? Kümme, sada või viissada aastat tagasi?
Tervemad ja pika elueaga?? Päriselt?
Tüüpiline umbluu-kommentaar- võhiklik ja ebamäärane.
k
Kahju, et sul need segased hetked peal käivad/ 26. november 2016, 12:45
Mine surnuaedadesse ja vaata daatumeid. Kuidagi ja arstiabita venitati 80- 90+ välja. Lapsi küll suri palju esimestel eluaastatel, aga eks selektsioon töötas normaalselt. Tugevad jäid ellu ja genofond oli OK.
i
irw/ 26. november 2016, 16:32
Sa käid surnuaias statistikat tegemas? Ja kuulutad seda kui tõde? Umbluu kõrgem tase. Milleks teha uuringuid inimeste tervisest ja eluea pikkusest, kui üks käib segastel hetkedel surnuaias ja selle põhjal teab paremini, kui kaua elati ja et kõik surid 90 a tervena, kuigi mingit arstiabi polnud.
Lapsi pole muidugi ka vaja aidata ja ravida- normaalne looduslik valik. Kui kitsepiim ei aita, siis las olla surmale määratud.
Loodetavasti sina ja teised uhhuu-inimesed keelduvad igasugusest kaasaegsest meditsiinist ja ei koorma meie haigekassasüsteemi enda ega oma laste terviseprobleemidega ning juhinduvad kindlalt paarsada aastat vanadest ravivõtetest.
i
irw/ 26. november 2016, 16:41
Kurb, et see "normaalne selektsioon" töötas vaid füüsiliste hädade puhul. Miks muidu on meil nii palju soodausku umbluu-inimesi, kes surnuaedades statistikat teevad ja selle põhjal väidavad, et "vanasti surid kõik 90 a täiesti tervetena". Rumalus pärandus edukalt edasi ja tagajärjeks on füüsiliselt tugevad, aga natuke koputada saanud inimesed, kelle meelest torusiil, akuhape ja kitsepiim on imeravimid.
Kui nii palju mõistust pole, et teadusest aru saada, siis tuleb kummardada parateaduse lihtsaid tõdesid.
e
ewar/ 26. november 2016, 13:14
Eluiga ei olnud vanasti pikem. NAised surid sünnitustesse, noored terved mehed -naised nakkushaigustesse, lapsed nakkushaigustesse. Mõni üksik venitas kaua välja. See oli erand. Ei maksa jama ajada, kui pole omal aimu. Meestel 2-3 naist läbi pidada oli tavaline lugu. Eelmine suri sünnitusse või tuberkuloosija siis järgmine. Omal raamatute viisi surmapõhjusi läbiloetud ja kursis ka teadustöödega.
a
A./ 26. november 2016, 15:16
Olen aastaid genealoogiaga tegelnud ja kirikuraamatuid lapanud, sugupuid koostanud. Kaks naist elu jooksul ei olnud ebatavaline, aga väga tavaline ka ei olnud. Vanust 70+ esines sajanditel kuni 1918 tublisti rohkem kui mehi, kellel elu jooksul kaks naist. 3-4 naist pigem ikka juba erand. See, et ka noori ja keskealisi (lisaks lastele) suri enne I ilmasõda rohkem, on muidugi tõsi, aga mitte katastroofiliselt. Toon näite. Minu vanavanemate eluead olid: 50/68/77/91. Minu vanavanevanemate eluead olid 74/62/74/65/64/53/81/79. Nende vanemate eluead olid 67/79/75/72/78/83/58/72/63/60/72/72/76/53/69/38. See viimane oli vägivaldne surm. Nagu näha, siis neli viimast põlve enne mind ei ole surnud keegi mu 30 esivanemast nooremana kui 50, välja arvatud üks, kelle karistussalk surnuks piinas. Ja vanavanavanemate vanemate keskmine vanus surres oli peaaegu 70 aastat (kui see vägivaldne surm välja arvata).
t
to hetk/ 26. november 2016, 13:40
pika elueaga :D assa, on ikka kolune :D statistikast oled midagi kuulnud? no et iga aastaga elavad inimesed ikka kauem ja kauem, lisaks tervemalt? aga mis Sina räägid? oioioioi.
t
26. november 2016, 14:51
teatud kontingendile meeldivad need ilusad toredad müüdid: vanasti elasid KÕIK kaua, vanasti sünnitasid KÕIK naised kartulivao vahel, midagi häda ei olnud. ma ei ole aru saanud mis sündroom see selline on, aga vestjad millegipärast kerkivad ja muutuvad ise kohevamaks kui leiavad võimaluse seda oma vana head juttu vesta. samastuvad nende imeliste vanastioliinimestega, vbla mõni meditsiiniinstituut võiks seda sündroomi uurida, ehk hea doktoritöö materjal psühhiaatritele.
1
13.40/ 26. november 2016, 15:31
Sa pista oma statistika sinnasamusesse, meie külas peaaegu kõik eelmise sajandi alguses sündinud inimesed elasid 80-90 aastaseks,nüüd aga suurem osa ei jõua isegi oma esimese pensionini. Statistika järgi saavad kõik eestlased ka keskmiselt üle tuhande euri palka aga palju neid tegelikult on kes saavad?
m
26. november 2016, 16:55
minu vanaisa oli sündinud eelmise sajandi alguses, tema vanematel oli kokku üheksa last. vanemad surid varakult, noorim laps oli sel ajal vaid viieaastane, enamus alaealised. kõrge eani elasid ainult vanaisa ja tema kaks õde. teised olid ammu kadunud, enamus üsna noorelt, üks elas u viiekümneseks. kui esimese pensionini tänapäeval jõuda tahad, siis joo vähem.
i
irw/ 26. november 2016, 16:42
Kurb, et see "normaalne selektsioon" töötas vaid füüsiliste hädade puhul. Miks muidu on meil nii palju soodausku umbluu-inimesi, kes surnuaedades statistikat teevad ja selle põhjal väidavad, et "vanasti surid kõik 90 a täiesti tervetena". Rumalus pärandus edukalt edasi ja tagajärjeks on füüsiliselt tugevad, aga natuke koputada saanud inimesed, kelle meelest torusiil, akuhape ja kitsepiim on imeravimid.
Kui nii palju mõistust pole, et teadusest aru saada, siis tuleb kummardada parateaduse lihtsaid tõdesid.
l
Loll inimene pidada ka tark välja nägema/ 26. november 2016, 11:05
Kui suus kinni hoiab,aga näe,ei hoia mitte.Iidsetest aegadest on teada,et kitsepiim ravib kopsuhaigusi ja muudki,juba mu vanaema võttis kitse,et oma kopsuhaigeid lapsi ravida ja see aitas.Meie jäime pärast sõda terveteks, tänu kitsepiimale.Lehmapiima perede lapsed haigestusid kopsuhaigustesse.
s
sind tehti ka/ 26. november 2016, 23:43
tänu kitsepiimale, sest papil muidu ei seisnud.
m
ma ei tea ühtki väiketootjat/ 26. november 2016, 10:59
kes põllumajanduses saaks ellu jääda kui ausalt kõik maksud ära maksaks ja kõigile töölistele seaduse järgi palka maksaks. Siis peaks tal mõni ebaseaduslik kõrvaltegevus olema, näit narkoäri, millisest tulemist põllutööde eest maksta saaks.. ehk see põllumajandus siis oleks pelgalt üks rahapesu paik.. Seda tänu reformierakonna senisele põllumajanduspoliitikale, mil tehti kõik selleks, et eesti enda põllumajandus lõplikult hävitada.
m
Meenutades/ 26. november 2016, 10:59
veidi ümbersõnastatult vana: Reitingute põhjal on Keserakond möödumas Reformierakonnast, kes on teel kuristikku.
r
Raivo Arengu/ 26. november 2016, 10:57
Ja mida siis lisada? Šarlatanist minister valitsuses, mis üle 17 aasta peaks pakkuma alternatiivi! Sellise valitsuse usaldusväärsuse hindamisel pean ühinema Rein Raud'iga, igas punktis. Taoline vassija polegi muud ära teeninud, kui jalapakud ja kaelaplangud.
n
no ei tea/ 26. november 2016, 11:41
Kukus igatahes selgus, et talle tehakse liiga. kes poes käib, näeb, kui palju müüakse eesti kaupa, mis tegelikult on tehtud mõnes muus riigis. Praegu on kõige tähtsam keskerakonnale igal juhul halba teha, sest ollakse harjunud neid ründama. Eks kuulake, kuidas Vikerraadios intervjueeritakse Ratast, ajakirjanikud on ründavad, miskipärast pole seda täheldanud reformikate puhul, nemad võivad kõike ja neile andestatakse kõik.
e
ewart/ 26. november 2016, 13:15
ründavad ikka ja pärivad ka reformikaid. Aga kui vahitakse aina venemaa poole, siis mida sellistest vennikestest arvata.
a
ARVAJA/ 26. november 2016, 10:50
Oi seda eestlase õelust ja kadedust. Lugedes neid kommentaare hakkab lausa häbi.
j
ja selline kummaline tüüp/ 26. november 2016, 10:46
sai ministriks, issanda loomaaed on uur.
s
seda et/ 26. november 2016, 15:47
loomaaia suurus ei loe midagi, siin on puhas ratase ämber. kuidas ta küll nii rumal võis olla ja endale ise vee peale tõmbas veel enne, kui ametisse sai. see on ikka omaette tase juba.

i
Ikka hullusti kiunuvad/ 26. november 2016, 10:46
REF on alustanud taas riigi rikkumist.
Kusjuures juba kasutuselolnud meetoditega. 2007a organiseerisid nad aprillis Tallinnas meeletu laamendamise, selleks, et saaks pärast ajada kõik venelaste kaela. Otse sündmuste keskel viibinud väidavad kindlalt, et pooled poodiderüüstajatest ja lõhkujatest olid eestlased. Väitjad on ise suht isamaalised eestlased, kes elasid kesklinnas sel ajal ja ka ise tänavatele läksid.
REF oli hirmul, sest eestlased ja venelased olid hakanud omavahel läbi saama.
Hetkel on see taas võimalik ja löögi alla võeti just venekeelne, kas vene või poola rahvusest minister. Seda selleks, et venelastele serveerida, kuis oleks ta maha võetud pahade eestlaste poolt rahvusküsimuse pinnal.
Sama korraldati 2007a monumendiga, nüüd elusa inimesega.
Ja rumal rahvas hõiskab kaasa. Niikaua hõiskab, kui REF taas meie taskuid tühjendamas ja orjandust kehtestamas.
s
26. november 2016, 10:58
Selle vennikese puhul ei māngi rahvus mingit rolli. Kui enne aru ei saa, siis oodake āra riigi aastapāeva presidendi vastvōtt, seal nāete seda imeilusat paari. Kokkuvōte: valitsuspilt peab olema ka vāliselt ilus.
e
erat/ 26. november 2016, 13:16
Millal su taskuid on tühjendatud? Mis debiilsed vandenõuteooriad! TAskuid tühjendab poolpunane valitsus, kes hakkab makse tõstma ja peredele kaikaid kodaratesse loopima.
o
Ole nüüd/ 26. november 2016, 14:34
Kaigas on sulle juba ammu tagapalgeisse topitud, kokkulepped USraeliga korraldatud, maavarad meie jalge alt jagatud jms. Kole kisa käib just seepärast, et sul võidakse see kaigas sealt välja tõmmata ja pättidele vastu hakata.
n
Nendel kitsedel on kehvad tingimused nagu punkris elavad/ 26. november 2016, 10:29
ja kus on loomakaitse? Stressis loom ei anna head piima.
m
muruvana./ 26. november 2016, 11:47
Tegelikult...
kitsed, lambad, lehmad ja ka hobused on KARILOOMAD.
Kariloomad elavad karjas ja kõnnivad peaaegu üksteist puudutades kõrvuti. Kuion suur ruum - ikka nad kogunevad õhte nurka kokku. Ka aedikutes välitingimstes on nad karjana koos. Nii, et vastupidi- suur ruum tekitab neil stressi ja on kül.
Miks keegi ei õienda näiteks sots Utte Volhgrabi kallal- tal on vihma ja tuulega hobuste ees samasugune mustunud hein ja maad väga vähe. Hobused on kogu aeg väljas ja tema arust peab nii olema aga meie ajast on suured mõisa hobusetallid- hoost ei peetud õues.
o
On erinevad hobused/ 26. november 2016, 12:12
Eesti kohalikud, ehk aborigeensed hobused võivad vabalt aastaringselt väljas olla. Neile kasvab talveks selline kasukas, millel lumigi ei sula.
Teine lugu on edevhobustega, kes toodud mujalt.
Kabriot tasuks ka talvel varju all hoida, sedaaniga ei juhtu midagi- mõlemad ju autod.
Või mis?
m
Muru/ 26. november 2016, 12:46
Lambaid ja kitsi kasvatateks alpiaasadel, Kus nad ise valivad, millise taime suhe votavaadvotavad. Kui paremad taimed otsas, uuele aasale.
Konju kitsed olid mingist kolhoosiaegsest laudast lumisele ja porisele ouele saanud, kus naljaga madanenud pohukuhja tongisis.
Soomes ei ole kunagi lammaste ega kitsede pidamiseks eurotoetusi makstud, nagu ka Eestis ei ole kunagi varem mitte ainult lambaid ja kitsi, vaid ka lehmi ega hobuseid valjas kulma kaes peetud.
m
muruvana/ 26. november 2016, 13:31
Lähme meie Tori hoose juurde. Puhas Eesti tõug. Kui ikka miinuseid raksub, kas arvad, et jalad ei kannata? nii nad siis tasapisi vigaseks jäävad.
Ja kus on suurimad tallid? Vastus- Toris.
Lisaks ära unusta poegimisi- hoose lais võib kohe surra kui soojaks ei hõõru.
Ja nii on ta tegelikult kõigi kariloomadega. Talvel ruumis ja suvel väljas.
Kui on parmud ja muud satikad tuuakse hobused ka sisse.
l
LÕPUKS OMETI/ 26. november 2016, 10:19
sai ministriks inimene, kes omal nahal Kruuuse ja reformoravate hävitustöö käigus ära nägi, kui ilmvõimatu on eesti põllumajanduses ellu jääda ,kui kruuse tapab sigu ja rõivas röövib põllumeeste jaoks mõeldud raha. Et te ka veel lõhki ei lähe kadedusest , alatud ja autud reformarid ..ajakirjandus takkaotsa
e
ei ole reformikate pooldaja/ 26. november 2016, 15:50
aga see mees on piinlik vant.
k
@10.19/ 26. november 2016, 22:03
kui ilmvõimatu on eesti põllumajanduses ellu jääda
kui tootja/kitsetalu olevat saanud sadu tuhandeid € toetusi -
siis oleks pidanud loomade elukohad korralikud ja puhtad olema!
o
On ravim / 26. november 2016, 10:18
kui loomakesed elavad normaalsetes tingimustes ja maksku toetused tagasi . Laut nagu mingi punker. Häbi !
p
pole rohtu mis avitaks/ 26. november 2016, 10:53
kitsekestele on tarvis madratseid ja patju ja üks tekike igale ei tee kah paha, aga jah unustasin, et mis loomakesed need kitsekesed ongi... ja taavi just ütles üle laua, et ütle ,et minister mahavõtta!!!
l
lausa vihale ajab,/ 26. november 2016, 11:37
kitsedel mullivanne polegi! Kus nad ennast pesevad!
h
haha/ 26. november 2016, 14:59
Sa pole maalautades käinudki kui väidad et see peaks siis olema nagu lasnamäe korter või? Normaalne laut karjas loomad ajavad end punti kokku ja nii nad ka magavad kitsed ja lambad.
m
miks selline valik/ 26. november 2016, 10:18
tahaks kuulda neilt midagi, kes ta ametisse panid, väntsustatakse vaid vaest last.
v
26. november 2016, 10:34
Valitsusel on tankisti vaja.
k
Kits/ 26. november 2016, 10:16
Selle "ministri" jutt ja tegemised näitavad, et mees ei ole adekvaatne ja vajab sügavat ravi, seda siis tema lemmikkitse piimaga. Imelik, milleks oli Ratas'el ja presidendil teda vaja: kas mängkanniks?
m
26. november 2016, 10:12
Mina küll midagi halba ei näe ja ei ole selle vastu,et maaelu minister peab kitsesid,saabki vähemalt kodumaist kitsejuustu osta. Mind häirivad rohkem need eluvõhikud,ennast ehtivad ja mukkivad naisministrid, selle töö peale sobivad mehed,mitte naised.
e
eagr/ 26. november 2016, 13:19
kitsejuust oli tal ju hollandist, mitte eesti piimast. JA minister tegelegu omavaldkonnaga, mitte juustutootmisega. Jeesus küll, poemüüjat ei tahtnud pannariiki juhtima? 3 talve külakooli ja kõva töömees.
s
26. november 2016, 10:04
Sibula ja kala soovitamine ka seadusevastane?
q
qwerty/ 26. november 2016, 13:21
Vaata minister müüb oma toodangut, ta saab sellest isiklikku kasu. Kui tahab omavahelisesvestluses oma väikemehegaäraproovitut soovitada, siis palun aga umbluujuttudega lihtsameelsete pealt teenida, no targemad peaksvahele astuma,kjui näevad, kuidas lollikesi lüpstakse. Seelleks ongi seadused, etei tehtaks liiga.
h
26. november 2016, 14:08
Hullem veel! See on rassism, kui valge mees sibulat ja kala õgib ja paljuneb.

r
rahajagajatele kysimus/ 26. november 2016, 10:03
Milleks on see kavalpea kasutanud väidetava 800 000 eurose toetusraha?
Need räämas vanad laudad ei ole seda mitte näinud. Kitsed pidid kulmetama talvel.
s
26. november 2016, 10:36
Selle raha ette ostis koha valitsuses.
k
kaotusvalu matab hinge/ 26. november 2016, 09:56
Reffe on kaotus segaseks muutnud. Üks minu vana reformierakondlalest sõber ,kellega alailma poliitteemadel hambaid teritame , ei tahtnud viimasel kohtumisel mulle isegi tere enam öelda. Olgugi , et ise on tavaline lihtliige .
i
isamaa müüjad alates Tsahknast ja lõpetades agressori lepingupartneriga./ 26. november 2016, 10:02
Ühelgi ausal eestlasel ei tõuse käsi tervituseks inimestega, kes toetavad kremlimeelset poliitikat ja küüditamise heakskiitjaid.
m
Müstiline protokoll Google'is/ 26. november 2016, 10:26
[DOC]Koostöö protokoll Keskerakonna ja Ühtse Venemaa ...
Alguseks...
Pooled lähtuvad Eesti Vabariigi ja Vene Föderatsiooni välispoliitilistest suundadest võrdsele usaldusväärsele partnerlusele ja pikaajalisele koostööle;
soovivad anda omapoolset panust kindlustamaks heanaaberlikke ja sõbralikke suhteid, laiendamaks ning süvendamaks igakülgset koostööd Eesti ja Venemaa vahel;
tuginevad sõltumatuse, iseseisvuse, vastastikuse lugupidamise, siseasjadesse mittesekkumise, võrdsuse ja partnerluse printsiipidel,
väljendavad ühiseid huvisid ja kavatsusi alljärgnevas koostöös.
viivad läbi konsultatsioone ja vahetavad informatsiooni aktuaalsetes küsimustes Eesti ja Venemaa suhetes ning laiemas rahvusvahelises kontekstis, tutvustavad üksteisele oma kogemusi erakonna ülesehitamises, organisatoorses
(Ain Seppik,, Valeri Bogomolov, Mailis Reps,Valeri Gussev,=
w
wRE/ 26. november 2016, 13:22
See on jutt selleks,et rahustada vastaseid ja rahustada "turge". Loomulikult muutub toon ja suhtumine. Ta ei hakka ju avalikult tunnistama, et meei valijad on nato vastasedja ameerika vastased ja seetöttu me nüüd oleme leiged.
m
mul/ 26. november 2016, 10:12
üks sotsist sugulane samasugune, enne oli veel inimene aga kui liitus sotsidega enam ei kõlba liht rahvaga suhelda.
e
26. november 2016, 14:12
Enne valimisi poevad ukset ja aknast sisse, et vali mind, oota vee tibake, kuni kampaania alga ja pane EKRE plakat otse ukse vastu. Toimib maru hästi halbade inimeste vastu.
i
Ivar/ 26. november 2016, 09:56
Oleks vaikselt edasi olnud kitsekasvataja ega roninud ministritoolile, varsti lüüakse viimaselt minema ja esimese suhtes kah usaldus kadunud !
j
ja kotkaski/ 26. november 2016, 10:48
või mis lind ta naine oli - lendab ka minema. repinski peab ikka kooli minema. krt kuidas vassivad valetavad ja toetusi saavad - 800 000.- selle eest saab kitsedele sellise lauda ehitada, et kitsedki imestavad.
j
Juulius/ 26. november 2016, 23:31
Pood oli ju ka vaja püsti panna ning linna elu on kallis. Ega siis see raha otseselt kitsedele ei pidanud minema.
a
ahah/ 26. november 2016, 15:01
A mis sul sellest, kuidas sinu elu maaleuministri vahetus toidab? ON sul ka kariloomad omal või mingi probleem? Ise üldse maaelust ja karjakasvatusest tead või klähvid siin niisama?
j
Ja/ 26. november 2016, 09:56
Ja mis siis kui kitspiim kedagi terveks ka ravib? Jumal hoia selle eest, eksole! Õudne mõeldagi??? Millest siis tabletigeeniused elama hakkavad?
w
wqear/ 26. november 2016, 13:25
Sul on mure, et tabletid on uuringupõhiselt tõestatud mõjuga? Aga sa lase omale kirurg või hambaarst või piloodi pähe soovitada mõni säärane tark, kes ise oskab ja teab. Milleks maksta SAs-ile kui naabrimees viib oma purilennkukiga su kohale, eks? siis ei pea suurtele firmadele maksma.
j
jajah/ 26. november 2016, 15:02
Kitsepiima on väga kasulik. Sna seda ei tea aga vanaemad teavad. Kui sina ei tea, see ei tähenda et meie ei tea, mis on kasulik.
u
Uunu/ 26. november 2016, 09:51
No nüüd on reformi mõjuagentidest ajakirjanikud ja nende poolt äralobistatud ajudega tüübid andmas tuld värskele ministrile.
h
haha ha/ 26. november 2016, 09:47
Kas te seal refide punanurgas ise oma lollusest ära ei lämbu? Kas piimajoomise retsept on ravim?
Libameditsiinist: USA-s sureb inimesi aastas rohkem ametliku meditsiini "ravimise" tagajärjel kui haigustesse. Väike faktike jutu lõpetuseks....
a
ahh/ 26. november 2016, 09:43
Kitsekestel läheb hästi, käsi tuleb pesta! Minister õpib juba kuberneride koolis!
r
rahvaravimid/ 26. november 2016, 09:33
Kitsekasvatajad toodavad tervist
Tallinn?Pärnu maanteelt keerab alla väike metsatee, mis viib Väike-Suitsu kitsekasvatustallu, kus kitsede kasvatamise, tervisliku kitsepiima ja kitsejuustu tootmisega tegeletakse juba kaheksa aastat.
Talu perenaisel Urve Saarel tuli oma talu tulevane toodang kõigepealt omal nahal ära proovida. ?Ma olin kunagi väga haige, ja siis tuli meelde vanarahva tarkus, et kitsepiim on ravitoimega ja väga hea organismi tugevdaja pärast operatsiooni,? kirjeldab Saar. Hiljuti lasi viiekümnele lähenev Urve kontrollida oma luuhõrenemise astet ja tuli välja, et tänu kitsepiimale on tal 35aastase inimese luud. Siit võib igaüks teha oma järeldused. Saanud ise kitsepiimast abi, otsustas ta ka teisi aidata. Nii sai kitsekasvatus Väike-Suitsul alguse.
Rõhk sõnadel: anarahva tarkus, et kitsepiim on ravitoimega ja väga hea organismi tugevdaja pärast operatsiooni,
http://www.aripaev.ee/uudised/2004/09/06/kitsekasvatajad-toodavad-tervist
k
Kosher kitsepiim ongi ravim../ 26. november 2016, 09:43
Muidugi goidele müüakse tavalist lörri. Igale oma.
k
ka nooruslik mutt/ 26. november 2016, 10:23
Miks puudub kontrollitud info, et ilma kitsepiimata oleks proua luud olnud äkki sama heas seisus. Point seisneb hoopis heades geenides.
m
maalt/ 26. november 2016, 10:48
Võib-olla tõesti on põhjus heades geenides. Mind ennast on imikuna toidetud kitsepiimaga, sest ema haigestus. Olen elu jooksul väga harva arstiabi vajanud, peamiselt sporditraumade tõttu. Ehk on kitsepiim olnud hea tervise tagatis. Vähemalt ema usub seda.
h
hmm/ 26. november 2016, 11:03
Sellepärast, et tootja on Repinski, ei maksa veel kitsepiima väärtust alahinnata.
http://www.loodusajakiri.ee/loodusesober/artikkel963_957.html
Eks meil ole omajagu loodustoodete poode, kus ka piim ei ole harudlane.
m
Minu vend/ 26. november 2016, 11:52
oli sündides väga haige,ARST SOOVITAS KITSEPIIMA RAVI JA VEND JÄI ELAMA.Aga see oli ka 70 aastatel,siis arstid soovitasid seda,mis inimesele kasulik.
n
novat/ 26. november 2016, 15:04
Ei ole, see on müüt, geenid on teise koha peal vajalik ette tuua aga kitsepiim on tervisele igatikasulik luudele ka.
k
kes teab / 26. november 2016, 17:03
ehk ongi siis imerohi. kasvatab lõdvale organile ka luu sisse ja funkab jälle!

M
???/ 26. november 2016, 09:28
Meie saastmeedia tegeleb kirglikult Repinskiga. Aga kus on artiklid USA-st, Põhja-Dakotast, kus USA sõjaväelased, riietunud poitseiks. ründavad soomukitega ja tapavad armutult kohalikke, oma riigi põliselanikke, kes protesteerivad rahumeelselt torujuhtme rajamise vastu ja kaitsevad oma õigusi. Kas tõesti hakkavad ka Eestis paiknevad USA sõdurid mikserlaste, ossinovskilaste ja rõivaslaste kaasabil, riietatuna politseivormi, ründama kohalikke talunikke, kes ei ole rahul Ämaris toimuvaga?
m
mine ravile/ 26. november 2016, 09:53
Eesti elu juhib nüüd keskerakond ja küüditamise heakskiitjad. Mis Rõivasest sa enam soiud?
u
unustasin/ 26. november 2016, 10:04
Mõhk ja Tõlpa ikka ka.
s
Sain korra olude sunnil juua seda asja/ 26. november 2016, 09:28
Pärast olin kaks kuud nii haige, et minu juurde ei lastud isegi arsti ligi!
h
Horros/ 26. november 2016, 09:27
Mis asja te d ü s g r a a f i k u d nüüd ilgute ühe poluverniku kallal?
.
Välisministriks sai täis t ö l l. Ihuge tema kallal hammast.
Need nö põllumehed elvad vaid toetustest ja vinguva, kui raha napib uue maasturi ostuks, vahet pole , kes neid juhib või kes nö minister on.
m
mall/ 26. november 2016, 10:49
Välisminister on haritud mees. Nimeta teda tölliks kui tahad.
o
oh taevas/ 26. november 2016, 11:05
sina horros tead ehk mõnd pealinna lähedast suurtootjat. Mine vaata, kuidas tavaline põllumees maal elab. See on kurb, kuidas nad tööd rügavad vaid selleks, et riigile makse maksta ja põllumajandustehnika liisinguid kinni tampida ,saamata ise kasvõi kahepäevast puhkust vüi terviseturgutust eestimaises spas endale lubada
a
age/ 26. november 2016, 13:28
Mikser on haritud ja laia silmaringiga. Kui pikka juttu kuulata ei jaksa võia ru ei saa, siis eks sellel on vaja mingit põhjendust, et mitte oma vildakust tunnistada. Välisminister on ka 1. korda hariduselt filoloog. Ta ei vaja tõlke.
h
Horros/ 26. november 2016, 09:25
Mis asja te düsgraafikud nüüd ilgute ühe poluverniku kallal?
.
Välisministriks sai täis töll. Ihuge tema kallal hammast.
Need nö põllumehed elvad vaid toetustest ja vinguva, kui raha napib uue maasturi ostuks, vahet pole , kes neid juhib või kes nö minister on.
k
kuriorav/ 26. november 2016, 09:25
Sokul on ju sarved? Äkki ta on satanist ka veel? Kas tal musti kitsi ka karja seas on? Noh kirjatsurad, kähku tööle... :D
e
26. november 2016, 09:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
26. november 2016, 09:26
Sellised lastakse läbi, sest need on repinski vastu.
m
moderaator ka vist keskerakondlane/ 26. november 2016, 09:58
Ma näen ikka rohkem liiklushuligaani, peksjat, petturit, valetajat ja küüditamise heakskiitjat ülistavaid kommentaare. Isegi öösel ei saa need trollid rahulikult magada.
i
irw/ 26. november 2016, 09:22
Kas sibula ja kala soovitamine on ka seadusevastane??
m
Masendav..../ 26. november 2016, 09:22
Võetakse ette üks ja tümitatakse,9 (tegelikult palju rohkem) tõelist petist peavad peenikest naeru.Kitsepiima kasulikkus on ammu teada ilma igasuguse teadusliku tõestuseta.Eestlased,olge inimlikud,ajakirjandus ja poliitika võivad meist väga kurjad inimesed teha.Edu kõigile!

e
Eesti mees/ 26. november 2016, 09:22
h
hea Eesti mees/ 26. november 2016, 09:48
kui s ka ise aru saad , et haridust kõvasti napib, siis palun mine õppima. Koole ju veel on.
k
küüditamise heakskiitja 5. kolonnist/ 26. november 2016, 10:06
Tee see oma kitsekarjusele selgeks.
e
Eesti mees/ 26. november 2016, 09:21
e
eh/ 26. november 2016, 09:20
Ratas peaks nüüd otsustav olema ja hariduseta ministri vabastama. Kui palju veel ootab, on nagu Rõivas.
a
aff/ 26. november 2016, 09:29
hullem kui rõivas,seetõttu et selline lontrus üldse esile pääses.
siin muidugi haiseb "lepituseks" antud koht savi leerile.kahjuks nagu näha siis selt midagi võtta pole!
j
Jaanus/ 26. november 2016, 09:18
Kuuba rahva pāāstis hukatusest Fidel Castro, kas meil ei leiduks meest, kes vōiks tema tegusid jārgida.
e
ei usu/ 26. november 2016, 09:51
meie geenid onmuteerunud nõnda suurel määral, et suudavad seedida vaid käske kõrgemalt
e
edumeelsuse ja tublide perekondade karistamine räigete maksudega/ 26. november 2016, 10:08
Kuuba rahva viis hukatusse ja vaesusesse Castro. Ratase valitsus on samal teel.
w
wefagr/ 26. november 2016, 13:31
Äea puhu pa.ska, ta kulkkus läbi oma poliitikaga. Päästis... mai ass. MAjad lagunevad, augod ja majad on revolutsioonieelsest ajast. Üle 50 aasta vanad! VArsti on need inimesed surnud, kesmäletavad täiskasvanuelu ajast enne revolutsioonija oskavad head kogemused säilitada.
a
Anz/ 26. november 2016, 09:14
Huvitav oleks teada kes selle jama kõik tellis.Varem kui Martin oli tavaline riigikogu liige ei kottinud keda mida ta teeb....?
k
kremlimeelne küüditamise heakskiitja/ 26. november 2016, 10:10
Riigikogus istus ta vaikselt nurgas, aga nüüd kipub oma juhmuses Eestit juhtima.
e
ewGHR/ 26. november 2016, 13:32
Meie riik ei vaja päästmist. Eestil läheb paremini kui iial enne. Nüüd vist jah, saavad su sõnadtõeks, kui laenud peal ja riigikassat siis-sinna väntsutama hakatakse.
k
kuhu/ 26. november 2016, 09:13
t
Täpselt ei tea/ 26. november 2016, 09:24
Aga kuhugi neid lisatakse pidevalt, igatahes, mitte siia.
Mõned võetakse ajaviiteks omale ped...modereerimiseks.
Mõned jälle ei kõlba mingitele "headele tavadele"
jne.
e
26. november 2016, 09:24
Ei lasta läbi, liiga palju "ajakirjanikku" halvustavaid ja liiga vähe repinskit halvustavaid, tuleb modereerida!
v
VAV/ 26. november 2016, 09:08
Kitsepiimaga on ravitud kopsuhaigusi juba väga pikka aega. Ja see ei ole nali.
h
hari end/ 26. november 2016, 09:47
ei ravitud kitsepiimaga kõiki kopsuhaigusi,vaid kitsepiimaga turgutati kopsutuberkuloosihaigeid, kuna alatoitluses inimeste vastupanuvõime haigustele on madalam ja kui inimene jüi rasvast kitsepiima,siis lootus terveks saada oli suurem.Mingit otsest ravitoimet kitsepiimal pole.Rääkides luu hõrenemisest, siis toime pole mitte kitsepiimal, vaid selles sisalduval kaltsuimil,inimesed tarvitavad kaltsiumirikkaid toiduaineid vähe.
m
mutt/ 26. november 2016, 10:27
Teie jutt jumalast õige! Mul ka luud norm korras. Pole kitsepiima näinudki.
a
aga kitsepiim/ 26. november 2016, 09:08
ongi kasulik, mis seal valet on? Kas nüüd on kõik kitsepiima sisaldusega shampoonide-kreemide tootjad ebaseaduslikud?
õ
õige, pole/ 26. november 2016, 09:09
neil midagi rohkem IQ-d, kes nõiajahti peavad.Nagu keskaeg need meie ajakirjanikud.
o
ohh neid röövoravaid,/ 26. november 2016, 09:19
no ei saada sellest põrumisest üle.

o
oi,oi,oi/ 26. november 2016, 09:07
Kuhu küll Eesti sellise ministriga edasi jõuab on ju ette teada.Kas tõesti pole Eestis paremat ministrit kui kitsekarjus-.Ratas- võta ometi midagi ette,muidu oleme kõigi riikide naerualused.
k
küsiksin/ 26. november 2016, 11:51
mille poolest linnapeast maaelu minister parem oli?
k
Kas/ 26. november 2016, 09:06
see piim mis ostetud Hollandist voi see mis sinna saadetud?
v
Vanamees/ 26. november 2016, 09:04
Tean mitut taluniku, ei ela sitasti ,oska küsida ja skeemitada !Meil jutt kõva, aga kits jääb kitseks! Pugejad ja viilijad ongi eesotsas ,sellepärast ei liigugi midagi edasi !!!
n
nonoh/ 26. november 2016, 09:02
jätke poiss rahule. Ta tei farmi, oskas saada ligi miljoni toetusi. Tal on nutti. Sai riigikokku ja pole imestada, et tal on ülikõrge enesehinnang, ta ei mõista, mis tal puudu on, et temaga kurjustatakse.
Ta ei saanud ministriks vägisi. Tema pandi Eesti maaelu, põllumajandust juhtima keskerakonna poolt . Kas keskerakonna juhtfiguurid üldse teavad, et põllumajandusega on Eestis juba mitu aastat tegeldud, maal on Eestis kaua juba elatud? Sellest on möödas ainult 70 aastat, kui meie suur naaber saatis Eestisse oma targad kirjaoskust algatama. Ja suur oli üllatus, et eestlased oskasid juba lugeda.
Sama ka praegu, keskerakonnale on suur uudis, et Eestis on tarku haritud inimesi, kes tyeavad põllumajandusest ja maaelust nii mõndagi.
j
ja need targad on muidugi laarlased,/ 26. november 2016, 09:21
j
Juan / 26. november 2016, 09:01
Kohutav. Korjake see hariduseta mats ministri kohalt ära. Iga inimene jäägu oma liistude juurde nii ka repinski kitse lüpsmise juurde.
a
autorid lugege/ 26. november 2016, 09:01
Lisaks kitsepiim on hea "mees" tervise, seda võib nimetada tõeliseks Viagra.Seksuoloogid soovitame intiimne õhtu kerge supper, aga kui mees töötas kogu päeva füüsiliselt, siis on ainult 200-250 g kitsepiima tugevdada toime pikka vahekorda.Seal ei ole täiskõhutunnet, mis on ka hea tervise.Muuhulgas, nagu juba mainitud, mangaani ja naatrium on südamele kasulik.Nii vahekorra ajal süda on palju lihtsam töötada, mis on eriti oluline meeste pärast 30 aastat.
kogu artikkel http://menportals.com/et/pages/1471277
Lõpetage tati pritsimine
r
raviva toimega on veel.../ 26. november 2016, 08:56
haridus, vesi, lugemine, jalutamine... Aga ka ausus ja otsekohesus ja oma vigadest õppimine. Minister ei tohiks olla lollim kui keskmine eestlane! Tal peaks haridust olema rohkem jmt.
IQ test tuleks teha vähemalt ministrikandiadaatitele, samuti emotsionaalsuse IQ test. Ja liikluseeskirjade korduseksam ning värvitest: kas näeb punast tuld fooris, ja nägemis-test: kas näeb liiklusmärke. Ja kas tunneb numbreid.
o
ole nüüd/ 26. november 2016, 17:11
emotsionaalse intellekti testiga põruksid nad kõik. lisaks võib selguda, et pooltel lausa isiksusehäired kui mitte enamusel.
d
doktor/ 26. november 2016, 08:49
z
zoofiil/ 26. november 2016, 09:55

s
siss/ 26. november 2016, 08:45
Kas juba ei piisa sellest ristisõjast ? Asi läheb väga naeruväärseks kätte ! Jätke noormees oma tegemiste juurde ja leidke teine teema , sest see ei toida enam !
k
26. november 2016, 08:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
juutidest eesti keeleeksperdid on ju oravatele etemad,/ 26. november 2016, 09:24
k
kolla/ 26. november 2016, 09:55
Uuri pisut oma lemmiku vladimir vladimiri poja valitsuse liikmete nimesi.Enamus lõpevad jan,berg,husejev.etnilisi venelasi on seal kaunis vähe.Ilmselt venelasel pole selleks mõistust.
k
Kuulge,/ 26. november 2016, 08:36
oravatest tindisolkijad, laske inimestel tööd teha, muudkui kiusate teist pma väljamõeldistega. Ta ei saagi muud teha kui ajakirjanikega vaielda, kirjutage parem luuletusi kui teil vähegi andi on, või ilusaid laulusõnu.
<
26. november 2016, 08:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
hunt/ 26. november 2016, 09:08
Mina küll arvan et teab isegi väga hästi kus on.Suuremad rahakogused ju silmapiiril mida jagada.
j
Juulius/ 26. november 2016, 07:13
Ja mida ütleb hr. maaeluminister ? Oleks tore lugeda.
k
karla/ 26. november 2016, 08:46
Naised saunas rääkisid,et savisaarest saab linnaeluminister.
s
26. november 2016, 09:05
Savisaar juba mitukūmmend aastat linnaelu minister olnud.
e
ei/ 26. november 2016, 07:07
ole sa minister,liiga palju kahtlustusi .Tuleks kohe tagasiastuda.Kahjustad kogu riigi mainet.
j
jätke kitsed rahule,job tvoju mat/ 26. november 2016, 09:29
tuleb meelde ühe proua lambakari saarel.Kui rumalad võivad olla ikka mingi punt eestlasi,maaelu ekspertte.Lõpetage ära, laalihärra tagasi ei tule.Punkt.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee