Eesti uudised

POLITSEI: õnn oli, et rehv lendas sõiduautosse kõrvalistme kohal!

Arvo Uustalu, 24. november 2016, 04:00

13 KOMMENTAARI

k
kolks kolks/ 24. november 2016, 15:20
Käisin rehve vahetamas, sõidan koju ja kummaline kolin esiratta juures. Mis selgus, ühe ratta mutrid olid vaid käega kergelt peale keeratud. Hää, et niigi läks ja hunnikusse ei lennanud.
k
Kaua lastakse veel mörtsukatel Eestiteedel inimesi mörvata/ 24. november 2016, 14:42
k
kuule autojuht/ 24. november 2016, 13:28
m
Mait/ 24. november 2016, 09:28
Rehv ei tulnud alt āra, vaid ikka ratas . Velje + rehv = ratas.
p
PPV/ 24. november 2016, 13:48
Et tavainimestel lihtsam oleks kutsun mina rehvi autokummiks. Muidu on neil kõik segamini nagu pudru ja kapsad. Jalgrattal on ka läbi aegade olnud väliskumm ja sisekumm. Siin artiklis oleks ju lihtne kirjutada, et ratas viskas varvast ja teise ratta kumm läks põlema.
a
autojuht/ 24. november 2016, 08:35
tänapäeval jah kahjuks üha rohkem veoautojuhte kes ei oska/viitsi peale rehvide vahetust rattamutreid üle kontrollida peale sadat kiomeetrit vahetuses käimist. siin aitab ainult peeglisse vaatamine. see üle kontroll ei ole üldiselt vajalik sõiduautode puhul
a
A.H./ 25. november 2016, 01:53
Kui rattad kaovad kõigest sada kolomeetrid pärast töökojast väljumist siis see sulaselge töökoja praak. Kui aga kuu aja pärast, siis on juba autojuht tölp, kes ei suvatsenud selle aja jooksul kordagi rattamutreid üle kontrollida. Kuigi peaks selle vahemiku jooksul seda paar korda tegema.
l
luksep/ 24. november 2016, 08:33
minu teada tuleb peale rehvivahetust paarisaja kilomeetri järel mutrid üle pingutada, aga enamasti keegi ei viitsi
l
24. november 2016, 09:25
Loll jutt. Midagi ei ole vaja korduvalt pingutada. Et lahti tulid, selles vōiski viga olla, et need veljed juba korduva ūlepingutamisega rikutud.
l
Lukksepp/ 24. november 2016, 09:42
See soovitus on vanast heast vene ajast, kui peale uue auto või muu sõiduki kätte saamist tuli see nädalaks remonti saata, et kõik poldid-mutrid üle käia. Nüüd peidavad selle jutu taha end lohedest rehvivahetajad, sest vahel juhtub, et nad mõne rattamutri unustavad kinni keerata. Kunagi mosse aegadel käisin tõesti paari kuu tagant või enne pikemat sõitu velje mutrid üle, aga vanade passatite tulekuga meie õuele, osutus see tegevus suht mõtetuks, kui veljed ikka normaalsed all on.
r
24. november 2016, 10:41
Rattamutrite keera,iseks ei ole kunagi rohkem vajadust, kui kaks korda aastas ja igal korral on lahti keeramisega parajat jōudu vaja.
s
si*aratas/ 24. november 2016, 12:01
Millega need juhid rattamutreid kinni keeravad kui tänapäeva rekal ei ole kaasas, ei tungrauda, ei veljevõtit ja pole isegi tagavara ratast kaasas. Tänapäeva rekajuht on valgete kinnastega ja lipsuga vend roolis. Kui ratast vaja vahetada, tuleb tehn. abi ja teeb korda, vot nii. Aga lendu läinud ratas teeb ikka puhta töö küll kui millegagi kokku põrkab. Uskumatu, milleks on võimeline. Olen näinud omal ajal mosset, mis kohtus kamazi rattaga, üks plekihunnik, muud midagi.
e
Ehh/ 24. november 2016, 07:04
Palju õnne 2. sünnipäevaks !
Ma pole küll usklik, aga sel juhul viiksin küll küünla kirikusse.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee