Eesti uudised

Reservõppused hakkavad toimuma 24tunnise etteteatamisega

Marvel Riik, 20. november 2016, 14:16

112 KOMMENTAARI

p
preservväelane/ 21. november 2016, 11:44
andke mulle relv ja kohe näitan,kelle vastu see pöörata!
a
Apsurd/ 21. november 2016, 07:10
See oleks apsurd ju. Inimesed ei saaks vapsjee juu midagi planeerida ss enam.....!!!!
l
Liisi/ 21. november 2016, 04:56
Meil seda riiki vist enam kauaks ei ole....lugedes kōiki neid kommentaare. Vaja hoida lapsi ja naisi ja töökohti, kelle jaoks? Kui seda maailma enam ei ole? Kui otsitakse sadat pōhjust, miks mitte minna oma riiki kaitsma selle asemel, et lihtsalt minna? Piinlik. Juba 30 aastat tagasi oli nsvl efektiivsem, kutse ukse taha ja ei mingit kobisemist. Et alles nüüd ka Eesti kaitsevägi sellist "kiirust" hakkab arendama, on omaette küsimus. Pigem see, et kas me ikka tahame seda oma riiki vōi siis anname kohe alla ja kingime Putinile ära tingimusel, et säilib töötasu ja metsa minema ei pea, nii lihtne ongi.
l
Liisike/ 21. november 2016, 06:43
vaata kõigepealt gloobust või maakaarti,võrdle meie ja venemaa suurust ja rahvaarvu.Kui tahab siis tuleb,kas meid notitakse selle käigus rohkem või vähem.Riiki meil muide ei ole ka,peale euroliidu osariigiks müümist.Lisaks on meie kutsikad karu ärritamisel teinud endast parema sõja õhutamiseks,las nemad sõdivad,kui seda kangesti tahtsid.Ja lõpuks olen praegu seda meelt,et pigem Vene võim oma mingigi loogikaga kui euroliidu homonduse ja terroristide pealesurumine,eks ole juba näha mis Rootsist,Prantsusmaast ja teistest saanud,hääbumisele määratud islamiriigid.
n
Noojah/ 21. november 2016, 08:24
Riigile tulen ma meelde siis,kui makse vaja või nagu praegu kahuriliha valitsejate plagamist katma.Kui minul vaja nn.riigilt arstiabi või õigussüsteemi kaitset,siis näen seda samapalju kui oma kõrvu,arstiaeg aasta pärast,kohtunikutädid paitavad pätte ja mõnitavad ohvrit.Siis ässitab see nn.riik minu kallale hunniku minu poolt maksurahaga ülalpeetavaid ametnikke,kes oma parasiitluse õigustamiseks kontrollivad,norivad,peedistavad,trahvivad.Riigid tulevad ja lähevad,vahetuvad võimud ja rahad.Minu asi on oma perega ellu jääda viimase võimaluseni,mitte esimeste hulgas maha lüüa lasta-mille nimel?
K
?/ 20. november 2016, 21:21
Kas neutraalsoolised peavad ka ennast kohale vedama?
t
tolerast/ 20. november 2016, 21:15
kas see ette teatamine, mitte tund ei võiks olla?
a
20. november 2016, 20:47
Ametikoht kokk.. mis ma seal tegema hakkaks ?:D vinkusid teile v 😂😂😂 ? Aga ei selline asi on ikka lollus ..
k
Kits/ 20. november 2016, 21:21
Koka asi ei ole oma peaga mõelda vaid käsku tõita.Kui vaja teed käsukorras s1tast ka saia.
m
Mait/ 20. november 2016, 20:25
Saar sõidab kõigist ratastooliga üle
k
kas/ 20. november 2016, 20:21
sõjaks valmistumine käib täie hooga.nagu 30-ndatel.aga keegi ei tea midagi ja kõik salgavad.vaadake meie või vene poolelt-vahet pole.

l
lol/ 20. november 2016, 20:07
Aitäh, sinu kommentaar on lisatud!
l
lol/ 20. november 2016, 20:06
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!
m
20. november 2016, 19:45
Millal siis tormi või kiinijooksuks itta ka läheb?
n
no/ 20. november 2016, 19:38
See vist ongi reformi valitsuse katse sisse viia nn. soovõrdõiguslikkust. Mille tulemusel kaitsevõimelised mehed saavad olema tööturul kehvemas olukorras kui naised.
t
töötasu/ 20. november 2016, 19:33
Sellisel juhul peab riik kinni maksma ka kaitseväelase abikaasa töötasu, kui peres on lapsed ja kui selletõttu abikaasa on sunnitud töölt koju jääma, kes siis lastele sel ajal elatist teenib, või kes neid valvab, kas peab ka kordusõppustele lapsed kaasa võtma. Tuleb teha nii, et pereisale makstakse tema tavaline päevatasu välja, mitte mingeid sandikopikaid ja laste emale samuti, kes peab siis koju jääma.
i
irw/ 20. november 2016, 20:49
Kas meil on mehed hakanud lastega tegelema? Väga mugav muidugi oma kohustuste eest naise ja laste selja taha pugeda.
t
Tõnn/ 20. november 2016, 21:34
Jutt ongi sellest et tehakse kiirkursus, nädalavahetusel. Kui eeldatav vaenlane tuleb siis pole enam 24 tundi aega. Kuller koos autoga ette, mees kaasa, varjatud kogunemiskohta kus on juba kõik vajalik ammu varem ette valmistatud. Mis abikaasa töötasust sa räägid, kui me riik uuesti ära võetakse on su abikaasa nii töötasust kui sinust ilma. Selleks ongi Kaitsevägi kes niikaua lööb lahinguid kuni reservid ennast koondavad ja võitlusse lähevad. Kui madinaks läheb siis tuleb see niikuinii partisanisõda, rindest nad rullivad lihtsalt üle.
o
Oh Jeesus.../ 20. november 2016, 23:28
Mida naiivsust ;)
Koonduvad, reservid, partisanid- tead, sa oled liiga palju filme vaadanud ;).
Sind visatakse vildiga surnuks ;)
g
georgi/ 20. november 2016, 19:23
kujutan et paljud saavad töölt kinga kui partisani mängima lähevad, nii ehitusel kui tehastes seovad tootmist lepingud!
a
A/ 20. november 2016, 19:11
Las aga kohtutäiturid sõdivad minu eest,liiga raske on mu elu siin olnudet selle riigi eest sõdida.
k
Kits/ 20. november 2016, 19:26
Keegi pole käskinud nii elada et kohtutäiturid nüüd kimbutavad.Tulnuks õigel ajal koolis õppida.
k
Kits/ 20. november 2016, 20:46
Mis see teemasse puutub.
e
ei jõua/ 20. november 2016, 19:11

<
20. november 2016, 18:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
20. november 2016, 20:09
Keegi ei saa teada kelle arvele kukub sinu antud e-hääl, see on täielik pettus.
k
Kits/ 20. november 2016, 20:17
Kust sa tead väita kui pole it alast haridust.Tee endale selgeks kuidas töötab id kaart.
k
Kits/ 20. november 2016, 21:13
Kui see on hallipäise valija tahe siis peab ta selle ka saama.Austa hallpead,küll tema teab kuidas olema peab.
m
maamiis/ 20. november 2016, 18:40
keskerakonnal ammu leping Venemaaga, et 24 tuuni jooksul on punalipud väljas ja piiripunktid avatud, sm sots Ossinovski viib läbi sütitava kõne rahvale õitsvast sotsialismist.
t
to:maamiis/ 21. november 2016, 10:33
a näe, ref-id lasid piiri üldse võssa kasvada. Ja ega olekski piiri korrastama hakatud, kui kohver poleks kaduma läinud. Ref-id hakkasid end liigutama siis, kui rahvas neile hambad p-sse lõi.
a
Aga.../ 20. november 2016, 18:34
kas meil siis sõjapõgeniku staatust ei antagi. Terve Euroopa neid täis ja keegi ei näita näpuga, et nad oma kodumaa hülgasid ja sõdima ei tahtnud minna. Neile on selleeest isegi ülalpidamise staatus.
s
Sellisel juhul/ 20. november 2016, 18:11
hoiab Venemaa pidevalt viis diviisi pidevas lahinguvalmiduses Eesti piiride taga.
i
Ingu/ 20. november 2016, 18:05
Mis te kusete. Ega keset nädalat ei kutsuta. Nädalavahetuseks. Neljapäeva õhtul kell 6 saate kutse, reede peate 6 kohal olema. Seal läheb aega x+ tunde. Laupäeval saab juba rõõmsalt kusagil kraavis mängida.
p
20. november 2016, 20:14
Perekondlikke kohustusi nädalavahetusel täidab kes? Loe Perekonnaseadusest kokku, kui suur on hoolduskohustus, kui seal on 2 põlve ülanejaid ja alanejaid sugulasi.
K
:)/ 20. november 2016, 20:51
Kus nüüd tulid sugulased meelde. Viimaks hakkad veel nädalavahetusel lapsi ka hoidma?
m
milleks/ 20. november 2016, 17:24
see kõik? Meie punane uus valitsus annab kandikul idanaabrile Eesti ära, nagu 40_datel.
i
irw/ 20. november 2016, 17:16
Sõja korral vahib valitsus Brüsseli poole, et kas antakse luba sõdida või mitte. Kohapeal ei otsustata meil enam midagi.
s
Scout/ 20. november 2016, 17:33
Kaitseväe juhataja käskkirja nr. 1 järgi ei pea võõrvägede sissetungi korral ootama kõrgemat käsku Eesti kaitsmiseks. Seda pole siiani tühistatud ja ma kavatsen tegutseda vastavalt.
a
ahah/ 20. november 2016, 17:01
Kas firmade ja ettevõtete juhtidel on tagavaraplaan ja inimesed leida, kui keegi töötajatest kutsutakse õppustele, et neid mitte ehmatada peaksid olema nad eriti ette valmistunud. Kui mehed korraga õppustele lähevad, et kes siis tööd teeb.
e
Esmajärjekorras/ 20. november 2016, 17:12
kutsutakse firmade juhid kes oma firma juhtimisega hakkama ei saa kui pooled töötajad puudu. Parim lahendus oleks valmisolek 12 tunniga.

v
Vanamees/ 20. november 2016, 16:59
Varsti kuulutatakse sõjaseisukord välja ! Millega seal mõeldakse , täitsa segi need "pealikud".
e
Eesti kaitsja/ 20. november 2016, 16:50
Keskerakonna Kremlimeelseid "kommenteerijaid" kogu kommentaarium täis....! Püüavad alahinnata ja laimata eestlasi ja Eesti riiki.... Aga meie KAITSEME oma riiki ja eesti rahvast! Tuntud lause: "KES tuleb meile mõõgaga, SEE ka SUREB mõõga läbi!" AU tublidele Eesti riigi KAITSJATELE!
s
sid/ 20. november 2016, 16:59
Siin on kõik läbisegi. "Sõbraliku" idanaabri trollid, kesikud ja ekreml. Vahutavad üksteise võidu.
m
mõõgaga vehkijale/ 20. november 2016, 16:59
a
Arvo/ 20. november 2016, 17:03
Õigem oleks öelda et kaitseme Tallinna sadamat ja põnenevaid suurepalgalised.
h
Hea Eesti kaitsja/ 20. november 2016, 17:09
Oled see vend, kes oma paza potzatustki kardab? Oled ju?
Keda või mida sinusugune üldse kaitsta saakski ;).
Su tuntud lause vastab tõele, sest kui siinsed esiisad Euroopas olid nii palju tapnud, põletanud ja vägistanud, oma vaenlaste sooje, just rinnust kistud südameid söönud, siis tulid siia rüütlid, et see röövlikari maha tallata.
m
../ 20. november 2016, 17:12
mõõgaaeg nagu läbi. Ja kõige kurvem tärnikandjatele on, et keegi ei vaevugi seda Eestimaad vallutama . Kuidas õigustada oma olemasolu ja raha kulutamist. Enne kui kaloss piiril vahele jäi ei teatud piiri asukohtagi.
l
Looda sa :)/ 20. november 2016, 18:17
Küsimus ei ole, et kas vaevub Eestimaad vallutama vaid küsimus on millal vaevub jälle Eestimaad vallutama. EV piiri asukoht on Tartu Rahulepinguga väga täpselt teada .
m
Mõttetu ärplemine!/ 20. november 2016, 16:39
Mis nad kujutavad ette, et tänapäeva sõda on mingi soomuktangi taga automaadiga jooksmises. Tänapäeval teevad kogu töö ära täpsuslaskmisega lennukid, mille hävitusjõud on kiire ja halastamatu!
p
pede2003/ 20. november 2016, 16:25
See on riigikassa täitmise skeem. Paljud inimesed ei ole igapäevasetl elukohas ega vaata ka igapäev postkasti. Minemata juäämise puhul saab natuke trahvi lunida.
a
azza/ 20. november 2016, 16:18
Ja mis siis saksad soovitavad - kaugema kandi mehed kaaperdavad lennuki,et seadusega mitte vastuollu minna?Alles see oli,kui valitsuses oldi seda meelt,et eesti noortele on eriti tervistav kodumaa tolm jalgadelt pühkida ja laias maailmas ärikogemusi omandada ja väljaränne majanduslikel põhjustel pole muretsemist väärt.Mõnel oodatud kodumaakaitsjal jooksutatakse võõrsil ülesehitatud elu taaskordselt kokku sest ettevõtmised,mis leiva lauale toovad ei pruugi kuude kaupa oodata,kuni tegija kàib metsamängudel riigi eest,kes tema teeneid ja oskusi ei vajanud
1
16:18/ 20. november 2016, 16:30
Las sinu vankriratas toob siis kõik nad kodumaale tagasi....! Või hoia oma lõuad kinni....!
t
to 16,18; 15,35, 15,25, 15,15 ja mis ianes veel/ 20. november 2016, 16:53
No saime aru, et rohud said otsa, Aitab ehk idiootsustest.
f
firma/ 20. november 2016, 16:17
ja firmajuhid hakkavad pensionäre tööle palkama! Vähemalt kindel, et homme tööle tuleb.
2
20. november 2016, 16:10
24 tunnine ette teatamine on täiesti mõttetu ja idiootlik, kui töökoht on Soomes. Aga noh selline on Eesti valitsus ja see ütleb kõik.
e
emalendur/ 20. november 2016, 16:04
ja kohe vutt vutt sõjaväkke isamaad teenima. ega mina üksi ei suuda kõike teha. ma olen ikkagi EMALENDUR.

J
???/ 20. november 2016, 16:00
Ju antakse meie kolm lapikest ära venemaale jälle. Lähim eu saab meile ilmselt poola olema. Rahu ajal 24h, no mida veel. Hetkel olen 35. Käes hoidnud 3 erinevat raha ja näinud kahte elukorraldust. Kolm korda pidada kohtu seadus olema. Kaitseväes pole käinud, ei kutsutud. Kirjade järgi reservis. Ei tea kuhu poole minnagi kui pauk käib. Minu aastakäigust palju palju selliseid, kes pole püssi all olnud.
o
Oh jumal küll/ 20. november 2016, 17:16
ma saan aru, et partjankad, äpud ja umpapullad on sabinas aga mida sina hetkel 35 sabistad?
M
???/ 21. november 2016, 00:26
Ma ei sabistagi.... Lihtsalt naeruväärne olukord on.
m
Mina/ 20. november 2016, 18:15
Olen 65-ja olen nõus sinuga!
p
20. november 2016, 15:50
püütakse vist sõjakapitalismi ehitada?
e
Eks/ 20. november 2016, 15:35
see sõda olegi juba ukse ees. Tundub , et Baltikum kingitakse Venelastele( peavad nad seda niikuinii enda maalapiks). Veetakse suua igasugu sõjatehnikat.Asi ammu otsustatud.
1
15:35/ 20. november 2016, 16:36
Astu siis Eestit KAITSMA sõja korral, mitte aga ema seeliku alla pugema ja sealt kräunuma...!
w
wat/ 21. november 2016, 10:34
Mingit sõda ei tule ajuhälvik
b
Brunn/ 20. november 2016, 15:32
a
asendusena/ 20. november 2016, 16:35
peaks olema lubatud ka kodune maskeerumis- ja peitusemäng, kui on esitada tõendavat fotomaterjali.
e
EV aktsionär/ 20. november 2016, 15:25
See on küll -L-O-L-L-U-S kuubis. Selline asi saab kehtida ainult sõjaseisukorra ajal aga mitte rahu ajal.
Siin te küll astute järjekordse ämbri.
1
15:25/ 20. november 2016, 16:37
Kas oled Kremlimeelne kesik....?
s
Sama/ 20. november 2016, 17:05
v
Välk ja pauk/ 20. november 2016, 15:19
Nalja number :-D Enamus kodumaalasi piirtaga. Mis edasi? Hale mõelda, et maksumaksj raha eest käib selline tsirkus, kuid riigiametnikud elavad kuninglikult, ning genereerivad tobedusi edasi.
e
Ettevõtja/ 20. november 2016, 15:17
Viibin tihti väliskomandeeringutes ja sealt 24 h tulema saada on võimatu.
Teine teema on 10. ja 20. kuupäev , kui mind sellel kuupäeval kontoris ei ole ja ma deklaratsioone ei esita jäävad riigil maksud saamata ja mulle hakkab tiksuma intress.
l
Loodetavasti toimub esimene õppus varsti/ 20. november 2016, 15:15
Ja ma tahaksin seal näha Rõivast, Ratast või Ossinovskit, veel parem - kõiki.
Või käib nende puhul eriväljaõpe - kohvri pakkimine kriisiolukorras?
k
Kiir reageerimise väljalend/ 20. november 2016, 15:19
1
15:15/ 20. november 2016, 16:40
Kas Tsahknat ei tahagi näha....? Aga kitsekarjust ja teisi temasuguseid....?
g
gruusiaekspert/ 20. november 2016, 17:16
Kas ratastoolimeestele kuulpilduja tooli külge kruvitakse?

n
Nesbdb/ 20. november 2016, 15:09
Mulle jääb arusaamatuks kuidas see välja peaks nägema?! Pooled alla 35 aastastest eesti meestest on soomes, norras, inglismaal ja jumal tont teab kus veel. Sellised seadused on täielik soga. Seda pole ju võimalik rakendada. Ma ei usu, et kasvõi üks mees hakkab kutse peale eestisse kiirustama. Kaminasse see lendab ja ongi kogu lugu.
o
Oh küll valitsus mõtleb midagi vvälja et sa jooksuga koju tuleksid/ 20. november 2016, 15:18
Muidu lähete tänavaid pühkima
s
Sjdj/ 20. november 2016, 15:38
Ma olen kodus. Jooksen iga päev 4 kilti. Õaja ümbert pühin tänavat ka.
t
Tubli/ 20. november 2016, 16:54
sind ei kutsu keegi kuhugi. Loe kommentaare siis saad aru et hambutuid partjankasid ja riigirottide kaitsjaid kutsutakse ainult :)
a
AB/ 20. november 2016, 19:50
Siinkohal tekkis mõte, et eestis võiks olla ka nö. 'sõja aja riigikogu' .
l
lahe/ 20. november 2016, 15:06
Olen taimetoitlane. Kas riik kindlustab mulle taimdetoidu menüü õppuste ajal? Põhimõtteliselt keeldun loomsete produktide söömisest. Kui vaja siis alustan näljastreiki ning riik saab kaevatud euroopa kohtusse.
j
Jaa kindlustab saad kotitäie porgandit ja kapsast/ 20. november 2016, 15:13
l
lahe-lahe to:lahe/ 20. november 2016, 16:13
Sinusugused taimetoitlased-kapsavägistajad lähevad õppuste ajal mullatoidule
n
njah... / 20. november 2016, 15:06
sõtta minek... see siis ainult Venemaa vastu... see omakorda tähendab, et riik saadab kahurilihaks kõik mehed, pojad ja isad. see kodumaa kaitse saab päevaga läbi. asi oleks oma lähedasi ja kodu nende kõrval olles kaitsta, mitte kangelast mängida ja vibuga tanki vastu astuda. isegi tanke ei hakata siia sõidutama, piisab mõnest hävitajast. see Eesti agarus on teada tuntud ogarus. nao ja ega meie "valitsejaid" sõja puhkedes siin maal ei olegi....riigirotid on juba selleks ajaks juba ammu kaugel.
7
7.päeva adventist/ 20. november 2016, 15:01
Putin paljastas oma massoonluse Seligeri noortelaagris,kui nimetas absurdiks tõde,et usa ise korraldas 11/9 sündmused,ametliku versiooni pooldamise eest kingiti Putinile Krimm ja kui tarvis siis kingitakse ka Baltiriigid.
i
irv/ 20. november 2016, 14:58
riigiisad pigistasid endast välja närused 30 eurot riigi kodanike hambaravile ja seejuures valasid tonnideviisi pisaraid. aga vastu tahavad tasuta rabelemist nii et matsub.
f
FFW>>/ 20. november 2016, 15:11
Riigi kaitstakse selleks, et kaitsta oma pere ja kodu, mitte "riigiisasid". Kui sa arvad, et riiki tuleks kaitsta selleks, et oma hambaravi arve tagasi teenida, siis mine ... tead isegi kuhu.
O
.../ 20. november 2016, 15:13
Oma pere ja kodu me kaitsemegi, sest ega riik nende peale ju ei mõtle, kui totja saab surma.
h
hamba peale/ 20. november 2016, 15:20
Minu hambad on minu riik , mitte mingi sümbol. Ja kodu kaitsmine on parim kui naabritega hästi läbi saadakse
a
absudne/ 20. november 2016, 14:58
et igasuguste tobeduste jaoks raha leitakse, Tuletades kadunud NLiitu meelde, siis meeletu võidurelvastumine ju selle lõpuks välja kurnaski. Ka see, et hariduse rahastamist vähendades tõstetakse hoopis kaitsekultusi on juba vanast ajast tuttav käitumismall. NL paradoks oli selles, et kogu aeg oodati relvaga käes tulevat imperialist, tegelikkuses aga tuli hoopis abiga.
Varsti taas hakkavad raadios ja tv igat masti jõulutunnelid pihta, et haiglatele ja haigetele hädavajalikku kraami osta. Mina saan küll aru, et kaitsekultused on koht, mis peaks riigikontrollile huvi pakkuma.
k
Kont,/ 20. november 2016, 14:55
sa kused jala peale ka oma riigile?
k
20. november 2016, 14:51
Kes kahjud kinni maksab nii eraisikutele kui ka tööandjatele? Tööl on vaja asendajat, Maksud on tarvis maksta. Abivajavad pereliikmed on vaja hooldada.
f
FFW>>/ 20. november 2016, 15:13
Saada Putinile palve vähemalt 6 kuud ette teatada, enne kui järgmisele riigile kallale läheb.
k
kuule FFW>> / 20. november 2016, 15:31
see putin pole su ämäärikamaalgi kellegile peale läinud,ka me oleme sellega harjunud,juba aastaid.
e
ei see/ 20. november 2016, 18:18
putin lähe kellelegi kallale usa tahab jälle sõdida võõral pinnal

n
naljatilgad/ 20. november 2016, 14:48
ma käin tihti matkadel ja pikaajalislt kellegi juures külas. Otsigu jeah.
k
kont/ 20. november 2016, 14:47
Nagu aru saan, siis kutsutakse ainult reservväelasi ehk neid, kes läbinud sõjaväeteenistuse.
Mina aga nihverdasin nii vene kroonust, kui ka eesti sõjaväest.
See tähendab, et mind need värgid ei koti ja kusen teile jala peale.
m
mina ka nii olen aru saanud/ 20. november 2016, 14:57
aga kiika oma isiklikule eesti.ee leheküljele.. (IT kaardi või panga kaudu) ja ups... oled rivisse arvatud.
k
kont,see sind ei päästa/ 20. november 2016, 15:39
koristajaid ja kummipumpajaid läheb meil ka vaja.Küll me ka sind välja õpetame,ära muretse.Kodakondsuse vahetamine ehk aitaks.
p
plesss/ 20. november 2016, 14:45
erilist ajuk22bikud on postitanud mitu n2dalat vana uudise uuesti ja uuesti,
k
Kogunegu ise!/ 20. november 2016, 14:44
Parketikindralitest, ristimantlimeestest, tankiantsudest jms kontingendist saab ka minu puudumisel üks ütlemata heidutav armee.
Ja MIKS peaksin laskma end mingitel klounidel üldse kamandada?
x
xxx/ 20. november 2016, 14:43
Maailm on tort ja keegi on tordi peremees ja tort on jagatud sektoriteks ja kui üks tähtis sektor on kuulekas tordi peremehele,siis kingitakse talle teisi sektoreid meeleheaks,Putin saai kingiks Krimmi ja nüüd teenib endale Baltiriike välja ja peremees ehk usa on sellega nõus.
n
no jätke/ 20. november 2016, 15:34
juba see putja rahule.See pole isegi enam naljakas mitte.
5
5B/ 20. november 2016, 14:34
Pööbel jääb pööbliks, nemad ainult saama peal väljas!
k
kahju/ 20. november 2016, 14:34
Riik muutub aina enam Põhja-Koreaks või Enver Hoxha Albaaniaks.
a
aga/ 20. november 2016, 14:47
vassinktonis ja prüsselis kiidetakse.Poliitläbudel muust pohh.
m
Mull muutus uskk maei saa tulla mull relv laseb omade pihta/ 20. november 2016, 14:26
t
Täpdelt/ 20. november 2016, 16:14
Kutsume aga ilma arstliku komisjonita mingi hullu kohale kes on sassi läinud viimase aasta jooksul ja kukub kõmmutama ? Mis siss? Kes vastutab?
m
Mairo / 20. november 2016, 19:58
Kas sa arvad et seal reaalset laskemoona kasutatakse?
t
To mairo/ 20. november 2016, 22:43
Noh tunnimeestel on tavaliselt siiski reaalne laskemoon

r
Raivo/ 20. november 2016, 14:22
Mina tuleks aga olen liiga kaugel.
a
A.H./ 20. november 2016, 14:21
Unistagu edasi. et mina nende juurde püssi alla tulen. Pärast on veel meie riigiissidel nii häbi, et vajuvad teised piinlikuset maa alla.
s
sama siin./ 20. november 2016, 14:30
ei huvita selline tegevus ja ei reageeri ka kui kutse tuleb.mina pole sellelt riigilt midagi saanud miks peaksin mina andma.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee