Eesti uudised

VIDEO | Vastvalitud ministrikandidaat Reps: emapuhkusele ma ei jää!

Geidi Raud, Gerly Mägi | video: Teet Malsroos, 19. november 2016 15:16

145 KOMMENTAARI

v
väga/ 21. november 2016 15:29
väär tegu. väga väär signaal ühiskonnale. väga väär "eeskuju" nooretele emadele.
P.S. kus on nüüd see eesti kõik-võimas LASTEKAITSE ?!
k
Kõik/ 21. november 2016 14:16
oleneb, missuguse vaatenurga alt asjale läheneda.... Kui läheneda sellest seisukohast, siis iga nunnu vastsündinu on lausa kuritegu keskkonna vastu http://digileht.epl.delfi.ee/lp/iga-nunnu-vastsundinu-on-tegelikult-kuritegu-keskkonna-vastu?id=7618...
t
Tegelikult/ 21. november 2016 12:03
on probleem selles, et meie haritud tüdrukud ja naised on selliste vinguvate kommentaatorite poolt nii ära hirmutatud, st nad ei julge üldse enam sünnitada. Juba lasteaiast ja koolist alates hirmutatakse kui õudne on lapse sünnitamine ja kasvatamine. Ja just majanduslikult kindlustatumad naised ei sünnita, kus raha poleks probleem. Mailis ujub selles osas vastu vett ja teeb õigesti. Las koerad klähvivad, karavan liigub ikka edasi. Ja lastele jääb tulevik naga lalusalmis öeldud. Mis paljulapseliste emadesse puutub, siis nende probleeme teavad ainult nemad ise. Aga kindel on see, et suurtest peredest tulevad empaatilisemad, abivalmivad, teisi arvestavad ja elus paremini hakkama saavad inimesed. Ja kui vanemad lapsed on ees, on ka emal on poole lihtsam neid kasvatada ja toime tulla, sest vanemad lapsed aitavad ja on eeskujuks. Reeglina need viimased lapsed saavad palju rohkem tähelepanu, on targemad ja ka hellitatumad, kui need esimesed. Tean, millest räägin, sest minu emal oli veel 8 õde-venda ja ta oli pesakonnas viimane. Ta on mulle palju sellest rääkinud, kui tore on kui sul on palju vanemaid õdesid vendi. Aga tänapäeva inimesed ei saa sellest enam aru. Muidugi maal kasvamine oli ka suureks seeliseks võrreldes linnaga. Elu oli loodusega kooskõlas ja lolle interneti kommentaare siis veel ei kirjutatud.
o
Olen/ 21. november 2016 10:24
täheldanud kohutavat õelust, mida lasterikaste naiste vastu kommentaariumis just teised naised väljendavad. Reeglina on need lastetud kibestunud ja kurjad olevused, kes oma mentaliteeti ühiskonnas paljundavad ja peale suruvad. See tuleneb ilmselt oma saamatusest jakadedusest, sest ei saa ju nii olla, et keegi on tublim, targem ja osavam oma elu organiseerima. Kõik ei saagi olla selles osas võrded. Kes ei oska, ei taha või ei saa, siis ärgu sünnitagu. Aga ärge segagu teisi seda tegemast, sest nemad viivad lõppude-lõpuks oma geenidega ühiskonda edasi. Teistele jääb ainult kaagutamise lõbu ja vanaduses unustus ja üksildus.
3
3-le lapse emana/ 21. november 2016 10:34
ei pea õigeks et lapsi kasvatab 24 tundi koduabiline, kumb nendest siis emaks pidada.
k
Kas tõesti! / 21. november 2016 11:48
Ma tõesti ei teadnud, et ministri tööpäev on 24 h. Siis nad ju saavad imeväikest palka, kui arvestada ületunde ja töö öösel, kusjuures töö on ka tervisele kahjulik.
k
kuidas sina tead/ 21. november 2016 11:33
et nad lastetud on??? vastupidi, neil on lapsed ja nad teavad, mida üks vastsündinud lapseke vajab. keda õigemini. see on EMA! lasta ennast ministriks panna ja siis kuulutada, et emapuhkusele ma ei jää. sünnitagu palju tahab, mis selle vastu võib olla, aga titt teiste inimeste hoole alla jätta, see on vastutustundetu, rääkige mida tahate.
k
Kanaema/ 21. november 2016 12:05
Kas süüdistad oma vanaemad, et nad pole osanud sinu ema ja isa kasvatada, kes ilmselget on läbi põrunud sinu kasvatamises?
3
3 poja ema to : Olen/ 21. november 2016 15:15
minu arvates on üldistamine ikka väga rumal tegevus. palun ära üldista. ja ära targuta teiste eest. lase igaüks arvab ise . ei pea sina teiste eest rääkima. sul pole ju seks volitusi ?
l
lugeja/ 21. november 2016 10:03
Tubli, naine,teeb ka lapsi nende eest kellel riigikogus lapsi pole.Tuleb poliitikas toime ja laste kasvatamisega.Edu,tubli oled!
j
Jah/ 21. november 2016 13:20
muidugi on tubli. Aga teiselt poolt antakse sellega sõnum, et vanemapuhkus on ebaoluline, tublid saavad ilma selleta hakkama, seda kasutavad ainult äpud. Oma lapsed tuli üles kasvatada ainult lühiajalise haiguslehega, siis tulid appi vanaemad,palgatud lapsehoidjad ja siis lastesõimed. Tänaseni meenub 2-aastaste laste hüsteeriline kisa, mida tuli taluda igal hommikul,kui mul tuli laps maha jätta ja tööle minna. On ainult õnn, et kasvasid terve närvikavaga lapsed. Vanavanaemana on mul hea meel, et minu järeltulijad saavad ja tahavad ise oma lapsi kasvatada. Ministritööga saab hakkama kes iganes aga oskus olla hea lapsevanem on antud parimatele.
k
21. november 2016 22:46
Kuidas siis on, sinust sai hea või halb ema oma lastele?
k
KODANIK/ 21. november 2016 07:19
KAS ASI POLE MITTE IMELIK. LAPS VAJAB EMA MITTE MINISTRIT.
k
Kodanikule/ 21. november 2016 11:50
Ütle mulle, lp. Kodanik, kas sa siin ründades väljandad viha oma ema vastu? Tema ju ei saanud kodus istuda ja sind kasvatada, ainult mõni parteibossi proua sai.
s
saladus/ 21. november 2016 06:13
Presidendiks kandideerimisel oleks olnud eetiline oma rasedust mainida, kui see nii loomulik asi on.
e
Ei ole nõus/ 20. november 2016 18:51
Juba see,et Reps rasedana kandideeris presidendiks ja "segas vett",oli sündsusetu nii Repsi enda kui KE poolt.Nüüd kui see plaan läks viltu,siis uus plaan-ministriks! Ministeerium Tartus,isa Lätis ja ema Tallinnas -igaüks peaks aru saama,et sellest ei saa head tulemust loota.Mida meist arvavad meie koostööpartnerid mujal maailmas? Ja kas siis Repsil endal polegi kahju,et tema lapsi kasvatavad teised ja kas siis riigikogu ja emapalgast on ikka veel vähe,et RAHA pärast sellst ohvrit tuua.Ja miks Ratas sellega nõustus?Sellest MINA aru ei saa ja ei ole nõus!!
k
20. november 2016 21:09
Karjääri ja võimu nimel ollakse valmis kõigeks. Laapsed on nagu asjad, mida saab juba peale sünnitust kõrvale heita. Üpris julm käitumine laste suhtes, kelle jaoks on iga hetk olla ema ja isaga koos lausa kullaväärt.
ü
21. november 2016 01:44
Ütle seda ka nendele, kes töötavad kodust eemal (soomes, teises linnas), vahetustega tööl ja näevad oma lapsi ainult nädalavahetustel kui üldse.
j
jajah/ 21. november 2016 10:45
a
Annan pärast/ 21. november 2016 12:43
Lihtsalt alusta oma sugulastega, tuttavatega

m
Mailis/ 20. november 2016 16:56
sünnitab koolivaheajal või kui see ei õnnestu, siis vahetunnil!
i
Ilus nooruseaeg/ 20. november 2016 19:53
Minu nooruse ajal tudengid sünnitas loengute vahel ja polnud viga, nende lastest on tublid nimesed kasvanud, vist viimased,kes ei tavatse vinguda
m
Miinused/ 20. november 2016 21:08
Eks need, kes ise tudengite leiba ei ole söönud, ei prugi seda teada
l
LUGEJA/ 20. november 2016 15:01
MAILIS OLED VÄGA TUBLI.KA TEISED POLIITIKAS OLEVAD NAISED PEAKSID MAILISEST EESKUJU VÕTMA.
k
krikats/ 20. november 2016 12:08
Kui naine jaksab nii peret suurendada kui ka töötada, siis imetlusväärt naine ju!
Ja nii palju kui avalikkusele teada, pole selles peres midagi pahasti. Tore soe kodu ja asjalikud, tragid ja rõõmsad lapsed. Küllap isa peres on arvestanud vastutusega ja on suutlik seda kandma, tema osa ju titetulekus samuti võrdväärselt olemas. Kui nad kindlad, et tulevad toime, siis pole teistel midagi arvata ega arvustada. Mõni pere ei saa ühe lapsegagi toime, teine saab hakkama ka üheksa või kümnega.
m
miksike/ 20. november 2016 11:06
Repsidel on hästi kasvatatud lapsed ja saab see viimanegi hoitud ja kasvatatud, nii et rahunege ja vaadake omi lapsi.
m
Miinustele/ 20. november 2016 21:09
Kus teie nendega olete kohtunud? Räägige täpsemalt oma negatiivsetest kogemustest
h
Huviline/ 21. november 2016 11:54
Hallo, ootan huviga, mis jama teil nende lastega on olnud
s
Siin on rahaahnus mängus,/ 20. november 2016 11:04
pr. ministril peaks ikka praeguseks küllalt raha olema, et perele pühenduda. Aga ei, ikka on vähe - kuues laps tulekul, k6ht ees - ikka tarvis ministri palga peale saada. Jäägu koju, kasvatagu lastekarja ja jätku koht sellisele inimesele, kes saab normaalselt tööle pühenduda. Häbi, pr. Inkubaator.
k
20. november 2016 19:54
Kas sa arvad, et emapalk polegi raha!?
ä
20. november 2016 19:57
Äärmiselt küüniline on nimeta neid viimaseid naisi Eestis, kes on nõus lapsi sünnitada, inkubaatoriteks. Ütle, kuidas nimetad nende lapsi, kuidas sa neid koolis hakkad kiusama?
v
Vaidlete vastu?/ 20. november 2016 21:18
Ja mis teil ei meeldi, oma peegelpilt? Midagi teha, ta kajastab teie vanemate tehtud tööd, nemad ju pikki aastaid kasvatas teid kodus, pidevalt oli teie kõrval ja üritas anda endast parima, irw
m
Moor/ 20. november 2016 10:41
Mõnus. Võtan eeskuju. Homme ütlen tööandjale, et hakkan kord nädalas tööle jõudma :) Mul muidugi ainult neli last aga ikkagi.
a
ahh/ 20. november 2016 09:07
mis seal teha anna muukui allkirju,nõunjkud teevad töö ära, suvel pikk puhkus! Ämmad tööle!
n
no/ 20. november 2016 10:51
oma varasemas intervjuus pr. Reps mainis, et tal on koduabiline kes kasvatab lapsi, kas Reps on väärt kandma ema nime, ema pole see, kes sünnitab, vaid kes kasvatab.
o
Odin/ 20. november 2016 11:33
Siiri Oviiril vääriline Aata ema kandidaat kirjas. Sobilik nii punaste randade geenide, NLKP liini kui ka asjaolu tõttu, et ka Siiri kuulus KE ridadesse.
o
OH..../ 20. november 2016 08:17
...kurtis,et ei saa lastega kuhugi minna ja raha ei jätku ja kas nüüd jälle suurele palgale ja raha küll.Mida vaesed peavad ütlema,kellel ka lapsed ja tõesti ei saa kuhugi minna,aga neid ei kuula keegi ja ei aita ka.
s
20. november 2016 09:16
Sa hakka ka ministriks, siis saad minna.

m
mõtleja/ 20. november 2016 07:33
kas olete kuulnud ,et Mailis reps on olnud emapuhkuse? ta on juba sünnitanud ja kasvatanud viis last ,miks siis nüüd nii suur mure ja hädakisa,et kuidas ta nüüd saab.Näete saab.Tubli ja töökas naine ,järelikult on tal võimalus oma elu korraldadanii,et kasvatab lapsi ja käib tööl.Mis on see kellegi teise asi.Jõudu ja lugupidamine sellistele emadele,eeskujuks kõigile.
r
Rivo/ 20. november 2016 08:30
Tõeline eeskuju tõepoolest. Kõik imikuga emad - marss kiiresti tööle, eks?!
TÄIESTI ARULAGE LÄHENEMINE, kommentaator "mõtleja"!
m
20. november 2016 09:20
Miks kõik emad? Tööle lähevad need, kes on võimelised kahte tööd korraga tegema. Tegelikult, pidev vingumine netis on kä päris raske töö
r
Rivole/ 20. november 2016 19:58
Sinu ema ju sai hakkama, või kuidas?
k
Käiminema sealt kas sa saad aru 1 kord Eestirahval on sinust körini/ 20. november 2016 05:55
k
20. november 2016 09:20
k
Kellega,kellega,eks ikka iseendaga,/ 20. november 2016 21:57
t
Tiit/ 20. november 2016 03:48
Väga vale signaal ühiskonnale. Sama rumal, kui need kes keksivad oma aastaid väljavõtmata puhkuse üle. See näitab kas küüdnimatust või töösse pealiskaudset suhtumist.
e
Emapalk ju on üsna uus nähgus/ 20. november 2016 19:59
Kas tõesti teie emad on nii läbi kukkunud?
p
parem/ 19. november 2016 21:07
muretsege nende laste pärast kelle emad ei tööta või laaberdavad saadud toetused maha
s
20. november 2016 01:05
See pole huvitav, sest kes siis tunnistab, et ise on saamatu
n
naine/ 19. november 2016 20:41
Enamus kommenteerijaid ilmselt ei tule selle pealegi, et ma õelutsemisega näitavad nad halba eeskuju oma lastele. Enamus teist ilmselt räägib ka laste kuuldes sellist arulagedat klatšijuttu.
Reps on tark naine, tema lapsed on kindlasti väga hästi hoolisetud väga hea hoidaja poolt ja kodus valitseb haritud inimestele omane soe ja mõnus õhkkond. Võtke eeskuju. ps. ta ei kommenteeri teie elu.
k
Katariina/ 19. november 2016 22:23
Me ei ela enam tsaari venemaal kus lapsed olid ammede asi ja daamid tegelesid seltskonnadraamadega, Tulge maa peale!
l
Loll jutt suhu tagasi/ 20. november 2016 01:14
Oot oot, mida siis teevad au pair tüdrukud välismaal, kindlasti on ka sul mõni tuttav.
Au Pairi tööülesannete hulka kuuluvad:
Laste kooli/lasteaeda viimine ja koolist/lasteaiast toomine;
Kergemate kodutööde tegemine – pesu pesemine, triikimine jms;
Laste järelevalve;
Laste abistamine kooliasjadega/kodutööga;
Lastele kergema eine valmistamine;
Üldine tööpäeva pikkus 5 tundi;
5-6 tööpäeva nädalas;
Laste järelvalve õhtuti ühel või kahel korral nädalas
t
21. november 2016 11:57
Teie miinused fakti olematuks ei tee, krigistage hambaid kui palju tahate
k
20. november 2016 01:06
Kusjuures räägivad, ja lapsed pärast toovad nei jutte lasteaeda
k
19. november 2016 20:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
19. november 2016 21:29
e
erik/ 19. november 2016 20:10
Mis toimub? Virin ja vingumine et lapsi palju. Kas siis mehed sünnitama? Kas emad ei saa ministrid olla. Vanasti oli taludes palju lapsi, sündisid lausa heinamaal heinaniidul ja emad olid juba nädala pärast heinal ja lapse kiigutas kaseoks. Tänu neile on eesti rahvas olemas. Häbi vingujatele ning kadeussidele kes seda ei suuda ja sabad selja mööda ilma ringi tuuseldavad või seebikaid vaatavad.
k
ka 3-le lapse ema/ 19. november 2016 19:33
see naine ei mõtle lastele, vaid karjäärile.
l
20. november 2016 01:04
Laisad ei mõtle, selge see, aga paljud mõtlevad ja õigesti teevad, KKK on igand

p
Piinlik/ 19. november 2016 19:26
Võtab jälle lapse tööle kaasa, tule taevas appi.
t
Taevas/ 20. november 2016 01:03
Ja milles probleem, arvad, et kuri silm teeb liiga?
e
Ehh/ 20. november 2016 09:48
Ühes teises saidis lubas Mailis, et x nädalas käib töölt ikka läbi ka.
Vaesed lapsed, millest nad küll ilma peavad jääma ?
m
Maximast Ehhile/ 20. november 2016 20:03
Ilmselt seda saavad vastata nende asutuste töötajad, kelle tööaeg on 12h, ja neid pole vähe.
e
ets/ 19. november 2016 19:08
mõni ikka arvab, et ta on täiesti asendamatu
k
kulla proua/ 19. november 2016 19:17
kas pole ebaloomulik see karjäär poliitikas versus lastekasvatus.
p
Pidevalt kommanderingus/ 21. november 2016 12:00
Kuidas jääb karjääriga teaduse- IT, hariduse-, majanduse, ärivaldkonnas? Kas täitsa loomulik?
ä
äkki siis/ 19. november 2016 18:59
l
lasku käia/ 19. november 2016 18:42
Heade geenidega lapsi peabki palju sündima. Tobujopskeid on meil niigi ülearu.
k
kus need head geenid küll asuvad tal?/ 19. november 2016 19:53
miski on ikka väga viltu kui töö ja vile käib käsikäes ega suudeta vahet teha mis siiski oleks oluliseim lastele! Paha,kuid kunagi tulevikus vast saab aru kus täna teeb pöördumatu vea.
j
19. november 2016 20:26
Jah, kus need head geenid? Heade geenidega inimesed kõik ÕL-s kommenteerimas.
o
Odin/ 20. november 2016 11:37
Tea kas head, aga sobiliku geenid on üksńes neil kelle vanemad kuulusid NLKP ja tema kooli AÜ rdadesse ning avaldasid ja toimetasid artikleid "Eesti Kommunistis". Nii nagu näiteks G. Rand.
t
tulevikus/ 19. november 2016 18:21
heidavad tema lapsed talle karjääri nimel pere ohverdamist ette. Ja siis on hilja midagi parandada.
t
ta võib olla/ 19. november 2016 19:28
nii poliitik kui hea ema, kuid senini võitluses jääb poliitik peale, vaesed ilma emaarmastuseta lapsed, või keegi ''isa'' asendab, kuid emaarmastust ei saa asendada.
s
Selgeltnägiha/ 20. november 2016 01:01
Sinu vanematel mina heidaks ette rikutud geenide levitamises
m
Miinustele/ 20. november 2016 20:05
Arvate, ot halvad geenid on meie helge tulevik? Olgu
a
A.H./ 19. november 2016 17:50
Edu uute saavutuste ellu viimisele: nimetame justiitsministeeriumi ümber justiits ja õiglusministeeriumiks, ning sinise vilkuriga Jõulupummelungile kihutades maandame ametiauto põllupeale katusele. Teeme teisiti.;)
j
jah,mäletan küll.../ 19. november 2016 17:43
Lapseootel naise,mis sest ,et kuues laps,kapriisid,saab nüüd riiklikult katta.Kas eestis on vaja kogu aeg teha sotsiaalseid eksperimente valitsuse tasemel.Kuidas saab noor ema oma lapse kõrvalt sõita maailmas ringi või brysselisse valitsemisala kohtumistele või siis riik katab ka amme liikumise?Vastutustunnetu otsus just riiklikul tasemel,kui parteilane saaks aru,ikkagi oli edukas presidendikandidaat vaja kompenseerida kaotust,kuid kõhuga minister,andke andeks.Aga eks meil ole iga parteilane,mihkel igal alal.
o
ohhh, oooravad emaooravad/ 20. november 2016 22:05
te hakkate maksma hüvitisi teise riigi juudilastele aga omad,eestlased, ju nii lähedased ikka ei ole.On ju nii?
m
minu meelest/ 19. november 2016 17:42
võiks emapuhkuse üldse ära jätta, Vanaemad võivad lapsi hoida nagu vanasti ainult lapse sünnitamise peaks lükkama. Sünnitama peaks 50-selt ja pensionitega ka probleem laheneks. Loomulikult kasvas normaalne põlvkond kui vanavanemad kasvatasid kuid kas see oli elu? Täna on aeg nii palju edasi arenenud, et võiks nautida elu ja tegeleda laste kasvatamisega igaüks ise. Või ongi elu ainult üks tormamine ja milleks meile armastus elu ja laste vastu? Tutvume internetis, siis andume tööle ja kui elame 70-ni, siis hoiaksime lapselapsi

s
sots.töötaja/ 19. november 2016 17:37
imelik küll - emadus pole ainult LASTE TOOTMINE...tuleb ikka ise neid kasvatada ka !?
m
mammimiia/ 19. november 2016 17:54
Põhimõtteliselt õigus, aga mis siia Mailis Reps puutub. Või on sots. töötajal andmeid, et tema lapsed on kasvatamata või hooletusse jäetud?
e
emba-kumba/ 19. november 2016 19:31
fakt on see, et emba-kumba jääb hooletusse, kas ministri töö või emaks olemine.
p
pahatihti jäävad unarusse mõlemad ametid/ 20. november 2016 00:27
ministeerium ju Tartus hoopiski, Reps ja lapsed Tallinnas, isa neil kuskil lätimaal ajab omi asju vahest peab seal veel peret nagu eestlastel Soomes kombeks.Pole see elu, no pole kohe mitte midagi kosta sellise asja peale. Vanasti elas perekond ikka koos, nüüdsel ajal suisa untsantsaklus ruulib täiega.Pagana uulispillid sellised.
n
20. november 2016 00:57
Noh kuidas sina oled nii tark, sinu ema ju ei saanud kodus istuda, pidi tööle tagasi minna, kui ei läinud, töökoht oli kaotatud,
t
to sots töötaja/ 20. november 2016 14:16
Keegi pole öelnud, et Reps ema tahab olla. Tänapäeval on lapsed sissetuleku allikaks. Raha pärast sünnitamine on legaalne tegevus.
m
mammimiia/ 19. november 2016 17:21
Siin on mingi kanaemade kokkutulek või? Ilmselt te ei teagi, et kui oled tubli ja ei raiska oma aega kasvõi "Pilvede all" vaatamisele, on ka võimalik igal rindel tubli olla. Vaadake kasvõi meie uut presidenti. Igatahes jõudu proua ministrile!
t
19. november 2016 20:28
Tublid emmed istuvad arvutis ja kiruvad teisi.
s
20. november 2016 01:06
r
Raivo/ 19. november 2016 17:15
p
pähh/ 19. november 2016 17:54
ei ole tubli naine kui lapse ripakile jätab,emapuhkus on mõttega välja mõeldud
v
20. november 2016 00:55
Vägitsi tahad talle emapuhkuse raha pähe määrida? Emapuhkuse raha ei ole laste kasvatamiseks mõeldud aha, ikka emale, et oleks sissetulek.
r
Raivo eeskujul kiidan/ 19. november 2016 18:11
Väga tubli ja lastetud võiks eeskuju võtta! Räägin mida tean. olen kolmelapseline.
n
no Repsi lapsi/ 20. november 2016 13:30
kasvatab ''teine ema'', 24 tundi lapsehoidja, kõigil pole sellist rahalist võimalust.
o
19. november 2016 17:06
Oh sa jumal, kus nüüd on "armastavad emad" alles väljas.
m
mitte armastavad emad/ 19. november 2016 19:21
ei kujuta ette et see ema armastaks oma lapsi.
s
sa 19:21/ 19. november 2016 20:29
s
20. november 2016 00:50
Sa õpi armastada ennast
s
sa armastad oma suurt sõrme / 20. november 2016 22:10
võib olla isegi kämmalt,ei usu,et sa hea ema oled,ei usu.
t
Titega tööle!/ 19. november 2016 16:40
l
Lastekodu/ 19. november 2016 17:25
Reps on nagu rongaema, kui raha laialt käes on siis las võõrad inimesed kasvatavad tema lapsi, emaarmastustusest jäävad need lapsed ilma
v
vahest kasvas väike Mailis ka ilma ema paita/ 19. november 2016 20:00
et nagu ta ema vudis lehmi lüpsma 2 korda päevas ja kodus toimetas vanaema.
l
Lasteaia ehk võõraste laste kasvataja/ 20. november 2016 00:49
Oot oot, kas tõesti meil vanemad tööl ei käi, kõik solidaarselt kasvatavad kodus oma lapsi? Tööle minnakse siis, kui pensioni aastad on käes.
i
imelik/ 19. november 2016 16:28
kui .eesti naine sünnitab .jälle paha -mida te jobud lõpuks tahate
t
"jobud"/ 19. november 2016 16:50
tahavad, et lapsel oleks ema.
Aga paistab, et sa ei tea selle sõna tähendust.
i
Isa sõna tähendus on vägagi srlge/ 20. november 2016 00:46
Ja isa suhtes vastupidi, parem kui teda poleks, et ta oleks juba teise naise juures
t
to "jobud" / 20. november 2016 22:18
ohh, teid kiimas emaseid,olete vist pikalt ilma olnud.
Selline tunne,et Eestis ei teagi sinusugused "naised" lasteaedade olemasolust.Kas te kommitädid, istute kõik kodus ja kasvatate lapsi.Kui nii siis olete ikka rikkad küll.
m
mida/ 19. november 2016 16:18
te vingute, mis see teie asi on
m
Mari / 19. november 2016 17:07
On küll. kui saab ministriks!
m
Mall / 19. november 2016 20:18
Iga kolmas autojuht on Eestis mobiilis- kas toepoolest usute, et koju minnest hakatakse lastega ja perega tegelema? Kui paljud lapsed ei nae uldse oma vanemaid kuna need tootavad kaubanduskeskustes ja lopetavad too kui oo kaes ja hommikul magavad kui lapsed kooli lahevad. Pealegi, enamik inimesi jouavad koju alles kl 6 ja siis hakkab juba laste magamapanek. Seega jaab lastega olemiseks ikka nadalavahetus.
a
20. november 2016 00:45
Ah et Mari asi, kuidas elavad Repsi lapsed, tont enda omaga, keda näeb ainult õhtul hilja kui üldse
k
kuule,Mari/ 20. november 2016 22:21
miks sind kotivad teiste lapsed,kes sul keelab oma lapsi kasvatada.
m
ma ei saa ka nendest Maridest aru,andke andeks./ 20. november 2016 22:28
nagu nende lapsed pole kunagi lasteaias käinudki.
Oravaemandad,aeg on maha rahuneda ja lapsi teha aga enamusel teist on arvatavasti juba teised probleemid,füüsilised.
n
Nojah/ 19. november 2016 16:15
Kas ministriamet ongi selline ludri-amet, kus väga tööd teha polegi vaja? Olen seni arvanud, et selles ametis on pigem ületunnid. Tundub, et saab siiski lühendatud ajaga ja nädalaid töölt eemal olles tööga hakkama. Või oleks meil vähem ministrikohti vaja?

k
kohustuslik kirjandus/ 19. november 2016 16:12
Kas ta oma lastele on juba lasknud agressor Putiniga sõlmitud lepingu pähe õppida?
7
78/ 19. november 2016 16:49
mina igal juhul toetan seda kokkulepet.
s
19. november 2016 15:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
irw/ 19. november 2016 16:07
eks ju, mõnitame paljulapselisi nii nagu jaksame ja pärast sõimame riiki kah, sest lapsi sünnib vähe
l
lapsi sünnib palju aga noored pered/ 19. november 2016 18:12
põgenevad eestist. minu perest elab 6 inimest välismaal, seal sünnivad lapsed. või peaks siis aasta ootama, et 60.- eurot lisaraha saada? tea, kas repsil on ema?
v
vast ikka on,/ 19. november 2016 20:02
ega ta inkubaatorist pärine
o
oot,oot/ 20. november 2016 22:32
kas Reps sundis neid põgenema? Keda sa süüdistad? Savikat nagu ikka või?
k
ka Mari, kuid mitte nii loll/ 19. november 2016 18:16
Häbi tõesti lugeda siin, kuidas paljulapselisi mõnitatakse. Aga kõrgemat pensioni tahavad mõnitajad küll saada tulevikus. Ja sellised tulevast ministrit mõnitavad kommentaarid lastakse läbi. Paras oleks karistada neid!
j
Juula/ 19. november 2016 15:49
Vaja siis neid lapsi treida kui kasvatada ei taha. See naine ei naudi oma lapsega olemist, ta on sünnitusmasin.
ä
ära pirise/ 19. november 2016 15:59
Huvitav, mismoodi sina oled kasvanud ja su vanemad, vene ajal sellist asja nagu emapuhkus polenud olemas, 3 kuud lubati kodus olla pärast pidi tööle minema.
m
Mari / 19. november 2016 16:02
Palgaline puhkus 8 nädalat enne ja 8 nädalat pärast sünnitust, kuni lapse aastaseks saamiseni palgata puhkus. Nii oli.
k
ka Mari, kuid mitte nii loll/ 19. november 2016 18:13
Siis sa ju üpris noor naine alles. Sigimiseas.
m
Marile jt/ 20. november 2016 00:42
Ja vaata nüüd peeglisse, mis sinust on saanud, kas sõimad oma ema nagu siin sõimatakse Repsi. Kas tõesti sa oled nii kasvatamatu ja ühiskonna jaoks lootusetu?
a
Alar1/ 19. november 2016 15:45
Reps paneb kindlasti lapse nimeks Saldejums.
j
19. november 2016 16:00
Jumal tänatud et mitte Alar1
l
lol/ 19. november 2016 15:43
sellel tegelasel on ju jõhkrad võlad, edasi mõelge ise :)
n
19. november 2016 17:01
No muidugi, siiani hoidsid Rõivase võlal silma peal, nüüd leidsid uue, kelle maksegraafikut jälgida, poolemeelne.
t
Ta/ 19. november 2016 15:39
ennegi sülelast tööle kaasa tassinud, imelik inimene.
i
19. november 2016 16:00
IMELIK? Sa ise oled imelik, ärahällitatud põlvkonna esindaja
r
riigikogus on laste tuba/ 19. november 2016 18:14
ja kui peput pesta, mähkmeid vahetada, siis maja all on saunad, dussid.
k
kas seal ka tuba seksiks on sisse viidud?/ 19. november 2016 20:07
kohustuslikus korras kõik see meeskond poegima! Ja nii 4 - 5 korda järjest.
m
20. november 2016 20:09
Miks küll sinu ema poegis
m
Mall/ 19. november 2016 20:20
Ma arvan, et seal tool on lapsel rahulikum kui emaga paevast- paeva kaubanduskeskustes kaia.
k
kas siis laps on koerast kehvem või,/ 20. november 2016 22:37
üks emane riigikogulane tassis tööle koera kaasa aga ju siis kesikute lapsed on koertest kehvemad.Mõnel koerasõbral on krants nii lapse kui ka mehe eest kui uskuda Õhtulehe juttu.
k
19. november 2016 15:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
19. november 2016 16:04
Ju kõik minu põlvkonna vanemad ei ole normaalsed, minu vanemaid kaasa arvatud, elasin vanaema juures, sest ema PIDI tööle minema ja see oli NORMAALNE, ja kasvas normaalne põlvkond peale, ja naed ju peaks olema ka sinu vanemate või vanavanemate põlvkond. Nüüd otsusta ise, kas nad on normaalsed või mitte.
k
kohutav/ 19. november 2016 15:26
töö olulisem kui laps (ed) - mis ema selline küll on ja samas ka mis töötaja selline on! Kas sissetulek on siis nii oluline,et kõik järgnevad olematuks muudab?
m
mammimiia/ 19. november 2016 17:24
Mine nüüd vannituppa nutma, elu on niiii õudne.
k
19. november 2016 18:18
Kohutav nii mures Repsi laste pärast. Ha-haa, hea nali!
p
pole vannituba/ 19. november 2016 20:09
ehk uus valitsus võimaldaks selle luksuse ?
k
19. november 2016 20:31
b
babuška/ 19. november 2016 21:45
Kui tahad sellelt valitsuselt vannituba, siis ära mõnita ministreid ja nende peresid. Vaata ennast ja oma kodakondseid, äkki on midagi nihu hoopiski teie pool.
m
Maria/ 20. november 2016 13:49
See nüüd küll mingi kangelastegu ei ole, et emapuhkusele ei jää.Pigem tuleks möelda lapse seisukohalt ja ka enda tervisele.Eesti riik saab hakkama ka selle ohverduseta.Kas töesti kuulsusejanu on nii tugev,et segab kainelt möelda.
n
naised,mokad kokku./ 20. november 2016 22:40
see teid ju üldse ei kepi,kellel kui palju lapsi on.
ö
öeldakse/ 21. november 2016 11:40
"ei koti", kui öeldakse. totu.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee