Eesti uudised

FOTOD | Rõivas kohtumisel Soome peaministriga: Tallinna-Helsingi tunnel looks maailmas ainulaadse kaksiklinna

Toimetas Kristin Aasma, 3. november 2016 20:30

45 KOMMENTAARI

t
TEA/ 5. november 2016 17:31
Selge see,juba oli lugeda,et eestmaale mahuks elama 7 miljonit inimest.
m
maeitea/ 5. november 2016 15:25
Facebooki loojale tuleks Eesti kodakondsus kinkida, saaks muredest lahti!
k
Kust tulevad need rahad, et ehitada veealune tunnel? / 5. november 2016 14:30
Küll on ikka tore maksumaksja raha eest vahvaid plaane teha! Kas siis tõesti pole miljardeid eurosid, mida tunnel maksma läheks, enam kuhugile mujale paigutada? Äkki oma rahvale, kes neid makse riigikassasse maksab, normaalse elukorralduse loomiseks? Koolid, lasteaiad, haiglad? Miks mitte ka elementaarsete mugavustega elamud maarahvale? Maaelu ja majanduse arendamiseks/parandamiseks Eestimaal? Saab äkki kodututele omad kodud? Hambad suhu pensionäridele!
k
Kas töesti??/ 5. november 2016 12:25
Le tunnel sous la Manche muutis Prantsusmaa .ja Suurbritaania yheks yhiseks ennenägematuks riigiks!
Palju see kutt koolis on käinud teil??
u
Uskumatulr seniilne pläma! :O / 5. november 2016 12:20
Kas Le tunnel sous la Mancheí tunnel on loonud Suurbritannia ja Pransusmaa näol yhe unikaalse riigi??? :O
Mis idiootne jutt!
a
aga / 5. november 2016 11:44
riigijuhid võiks kõigepealt Kalees ära käia ja veenduda selles ,et autoga reisijad ei taha läbi tunneli sõita,sest see on kallis.36 km läbimise eest autoga on pileti hinnaks 240€.Käisin ise seal ja olin imestusest tumm nähes sedas suurt tühjust sissepääsude juures.järjekorras seisis ainult 4 autot.Läbipääsuväravaid oli vist 30.Samas on kalee sadam autoga reisijaid täis.keda teenindavad 3 laevafirmat ja ülesõit maksis 125€ ja reis kestis pool tundi.Eurotunneli pikkus on 36 km ja kui nüüd arvestada 80 km pikkust tunneli maksumust ja ülesõidu hinda,kui korrutada kahega,tuleks ülesõidu maksumuseks 500€.Kui paljud oleks nõus sellist raha välja käima?See maksumus ,mida enne tunneli ehitust prognoositakse ,on reklaamitrikk,et ehitus käima saaks.Pigem on tunneli ehitus järjekordne "lüpsiprojekt" eliidile.
h
ha ha/ 5. november 2016 09:59
Pooletoobine Eesti soovib end imeda vampiiri kombel suure, terve ja rikka külge.
m
mis Taavi perel uudist rõivastudes/ 5. november 2016 03:05
kargas pähe - 4-realine tee Pärnu, Tartu, Narva jne., Baltic Rail Saksamaale läbi Pärnu (et pärisorjad (maalased)skandinaavlastega ühele rongile ei saaks ja ERM keegi vaatama kipuks(liumäge); Helsingi-Tallinna tunneli , siis ongi uus linn - Tallsinki.
Jätame ehitamata - Hiiu-Saare silla, Virtsu-Muhu silla ; Riisipere - Rohuküla raudtee taastamise jne. Las talupojad virelevad , vabamüürlased hängivad :) irw

a
ahh/ 4. november 2016 21:36
Kakumäe kanal pidas nii vähe aega vastu, siis mõõn, tõus, tuul idast,lõunast,
i
Imelik, et nad Rõivase saatsid/ 4. november 2016 19:46
Kas neil tõesti kedagi targamat saata polnud, imestavad soomlased.
j
Jyrgen/ 4. november 2016 19:02
Sellest ma saan aru , et sotsid varastavad keskerakonna ideid. Nyyd on Röivas asunud Savka ideid varastama.Kuiu Savikas selle idee välja käis naerdi reformikate poolt välja millegipärast.Asjal on jumet ,.kui Hiina kaup veetakse läbi Jäämere ja laaditakse rongidele Norras Kirkenesis .Edasisöidaks lläbi tunneliTallinn kuni Madriidi välja.Muidu oleks see valitsuse uue raudtee ehitus vaid fosforiidi maha parseldamiseks euroopale.
t
Toslem/ 4. november 2016 18:31
Tasakaalustame maksud, alkoholi hinna, palgad- kas leidub veel Soomlast, kes tahaks tunnelit kaevata.
u
Uskumatu T/ 4. november 2016 15:07
Selle tunneli jutuga anti mõista, et ei olda huvitatud.Sama ebareaalne kui otsetrepp kuule.
n
no nyt tulee olutta!/ 4. november 2016 14:17
Viinatunnel on mõistlikum, suurema läbilaskega ja vähem kulukam ehitada.
j
Jaanus/ 4. november 2016 13:11
Kahtlemata on vaja seda BalticConnectori sündmust nüüd sedapidi väljapaista lasta.
Küllap see ikka oli meie kõigevägevama Issanda plaan millest meil pööblil ei saa ega tohigi aimu olla.
Majanduslikult on see BalticConnectori projekt läbikukkunud propaganda halenaljakas lappimine.
Nüüd on sommidel gaasitarass mida saab priske kasumiga Eestile maha müüa.
Nüüd pole enam juttugi selle gaasitrassi keskonnaohtlikusest ja Läänemere reostusest.
VINGE VÄRK!
POLE MISKIT ÖELDA
t
tim/ 4. november 2016 10:23
Ajukääbiku mõtteviis,on kümneid kohti kuhu raha paremini paigutada

n
Naine/ 4. november 2016 09:15
Ausalt öeldes see Soome ei tundugi enam nii ahvatlev. Seal pagulane pagulase otsa. Las ta olla omaette.
h
Helen/ 4. november 2016 17:34
e
emaseid seal jätkub,/ 5. november 2016 11:00
töömeestest on puudus.
m
Mllleks tunnel????/ 4. november 2016 05:52
Pidu katku ajal:Andke oma rahvale normaalne palk ja pension enne kui seda lolli tunnelit ehitama hakkate,laevaga saab ka oivaliselt üle lahe sõita kui raha on muidugi,Lõpetage suurushullustus oma vaeses riigis.
m
mhh/ 4. november 2016 03:37
Rõivas võib ju tunnelist unistada, see oleks maailma pikim veealune tunnel. Paraku jääb laevatransport igal juhul soodsamaks. Soomlased veavad kaupa Euroopasse ikkagi laevaga.
|
Sinu kommentaar suunati pdreerimisele/ 3. november 2016 23:42
O
Tooks/ 3. november 2016 23:40
Oleks, peaks, võiks, saaks, teeks, paneks, tuleks, oleks, jne, jne, jne, ..., ..., ...
ä
Ähh/ 4. november 2016 06:03
Püsi ikka reaalsuse pinnal, poja.
Kaht objekti, RB ja tunnelit rahva kõhn rahakott vastu ei pea, ehitamine on üks kulu, aga käigus hoidmine neelab veel kordades rohkem.
Unistab siin nagu Jaan Tatikas, arvab, et kõik läheb jälle nagu selle vedelgaasi projektiga, et soomlased teevad naksti ära, kui see neile kasulik on, ei ootagi, millal Taavi pohmelusest ärkab.
e
3. november 2016 23:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mida mida?/ 3. november 2016 23:30
Kas te austatud kaaskodanik olete vaimselt väga haige või miks selliseid kommentaare on vaja kirjutada? Võib-olla hakkad sina oma massilist vägistamist ellu viima? Tehke mulle selgeks, et sellise asjaga te ei tegele. Aitäh ja järgmine kord võiks lihtsalt NÄPUD klaviatuurist eemal hoida!
b
Kas/ 3. november 2016 23:44
bocki raha saab juba kokku või ei saagi?
r
Täna miski/ 3. november 2016 23:16
r
Rahatud Rõivas ja Sipilä tunduvad olevat/ 3. november 2016 22:57
oma eluvõõruses ning lapsemeelsuses paras paar. Võiksid oma energiat ühiselt maandada sovjettide kombel jõgede voolu ümberpööramisega - esimeseks Emajõgi ja seejärel Imatra kosk.
s
see pipilä/ 4. november 2016 03:48
on soomes üks vihatumaid ja põlatumaid mehi. rahva poolt siis. seesma kutsus ju ah-ve soome, lubas lausa oma maja anda. oma maja muidugi ei andnud, aga tema abikaasa peab pagulaskeskusi. miljonid kukuvad ja vägivald lokkab. pipilä ainult naeratab oma totakat naeratust ja käseb sallida.
j
Jep/ 4. november 2016 06:06
Ühised (eri)huvid teatavasti seovad.

p
pede2003/ 3. november 2016 22:56
eestlased soome tööle ja sommid lätti alkoholi ostma. Topeltvõit eesti riigile.
o
Odin/ 3. november 2016 21:44
Tunnel tunneliks, aga . mis seos on Taavil miilitsatöötaja Rõivaga?
Vello Gustavi p. RÕIVAS - NA-s 1958-1960.a.; Rapla Autotranspordibaasi nr 19 autojüht 1961-1962.a.; ÜLKNÜ liige; Autotranspordibaasi nr 2 autojuht 1962- 1966.a.; mittekoosseisuline miilitsatöötaja, ühiskondlik autoinspektor; medal „Eeskujuliku teenistuse eest ühiskondliku korra kaitsel” 28.IV.1966,a. ning milline suhe on ta vanaemal Gundal ENSV'ga, sellest ajalugu kahjuks avalikkusele teada ei anna.;
j
jessas,/ 4. november 2016 10:11
kuidas see komm läbi lasti? Mode oli vist sel ajal pissil, sul ikka täpne ajastus. Ole terve!
p
peale Gunda oli esivanematel ka perekonnanimeks Reiwas,/ 5. november 2016 11:08
seda võis näha genis,vähemalt varem.Nii et kikiga paras paar.Nimevahetusi on alati iga riigikorra muutumise ajal olnud,ka nüüd.
l
lible/ 5. november 2016 11:41
aga liikluses oli tolleaegses Eestis kord majas ja kui keegi kiirust ületas,siis see auto pole küll eesti numbrimärkidega olnud. EST seeria numbrimärke omavate sõidukitega oli muidugi vähe teine lugu.Ja kord oli majas tänu just selliste meeste tegevusele nagu see Vello.
x
xxxx/ 3. november 2016 21:42
Ainulladne oleks see kui sinisokk leiaks raha tunneli ehitamiseks.
m
mx35/ 3. november 2016 21:35
Malmö ja Kopenhaageni vahel on ka sild ning tunnel... see on juba ainulaadne nr 1 :)
e
Eestile oleks enam kasu/ 3. november 2016 21:16
m
Miks tunnel?Ja miks Saaremaa?Muhumaa ikka./ 3. november 2016 21:57
Sild oleks ju võimalik.Virtsu ja Kuivastu vahe on alla 8km.Öresundi sild on 8km pikk.
m
maali/ 3. november 2016 22:00
vöimalik on aga ei taheta teha ju
m
Mjahh/ 4. november 2016 06:10
Ei saa ju Leedol leivakannikat käest kiskuda.
s
see 8 km pole mingi probleem,/ 5. november 2016 11:14
euroomas 3x pikemaid tunneleid.Metrooehitajad saaksid sellega nobedalt hakkama.Aga siis poleks neid nännipraame.
p
pooliktruk pani ju käe ette,/ 5. november 2016 11:18
p
politruk/ 5. november 2016 11:18
s
Sinu kommentaar suunati modereerimisele./ 5. november 2016 11:23
huvitav ikka küll,et isegi poolitruk,ühe o-ga läbi ei lähe,sama iirlicidega,ka roottooravatega sama lugu,naljamehed(ennem ikka naised) need kirjatsurad.