Maailm

Sõda pagulastega Pariisi tänavatel

Tõnis Erilaid, 3. november 2016 04:00

118 KOMMENTAARI

r
reede varahommik/ 4. november 2016 16:21
t
Tolerant/ 4. november 2016 11:44
mina, vasakäärmuslane ja liberaal koos "salliva eestiga" kutsun üles ühiselt hukka mõistma kohalikke inimesi Prantsusmaal ja rassitlikke politseinikke, Jätke need pagulased ükskord rahule. Sallima peab neid ja punkt. See, et pagulased terroriseerivad, peksavad ja tapavad kohalikke inimesi ja loome, ei ole mingi põhjus nende laiali ajamiseks. Miks? Nad on samasugused inimesed ja seega on oluline jälgida nende õigusi. Ka pagulastel on õigus soovi korral tegeleda kuridegevusega. Ei saa aru, mis rassistid ja natsid seal prantsusmaal elavad, et mingi kohalik hakkab jahuma kohalike õigustest. Ainult rassist saab mõelda enda õigustele. Tolerant mõtleb laiemalt ja arvab, et kõige olulisem on pagulaste õigused. Ülejäänud tuleks kividega s...ks loopida
t
tavaline/ 4. november 2016 16:54
Kôigega nôus, ainult nad on paremad, kui tavalised inimesed, kui tavalised prantslased.
t
to tavaline/ 5. november 2016 20:24
k
Koll on külmkapis/ 4. november 2016 09:02
Miks pagulased pagulasi ei salli, et üksteist kaigastega tümitavad. Kuhu on kadunud pagulaste tolerants?
l
loogiline/ 4. november 2016 09:30
See on juba Pariisi jagamine mustade vahel.
v
v/ 4. november 2016 16:55
Puhas rassistlik sõda: mustad võitlevad pruunidega.
n
Nostradamus/ 4. november 2016 08:35
Ma ütlesin juba siis, et Bastille vangla lammutamine on vale?
p
Pilatus/ 4. november 2016 08:48
ütlesid sa küll !
Aga räägi siis ka edasi
k
kas siis/ 4. november 2016 06:31
kohalikud polegi inimesed, et nende õigused pole kaitstud?
h
huviline/ 4. november 2016 08:44
Kui kunagi hunnid ilmusid euroopasse ja panid kogu euroopa värisema ,ei teatud ka kust need metslased õieti tulid. Ka täna on selgusetu kes siis tegelikult tulevad ja milleks nad rahumeeli vastu võetakse.
g
Graal777/ 4. november 2016 02:39
Prantsusmaa viimane lootus olukord kontrolli alla saada on et Marine le Pen valitakse järgmisel aastal presidentiks. Tema kavatseb need loomad tagasi oma kodumaadesse toimetada.
t
to Graal777/ 4. november 2016 09:26
Ta ei saa valituks, sest ükski värviline ega segapere talle hääli ei anna ja neid on Prantsusmaal vääga palju.
i
It/ 4. november 2016 14:06
Kindlasti saab,kui korraldada interneti hääletus. Meie valitud peaksid andma konnaõgijatele kiirkursuse sellel teemal.
k
Kuuldes / 4. november 2016 00:05
sõna "inimõiguslane2 haarab käsi tahtmatult kabuuri järele.
a
AB/ 4. november 2016 00:00
Peaks kiirelt Pariisis ära käima kuni see veel võimalik on.
m
mhh/ 4. november 2016 01:59
Hilja juba, Pariis on juba puhas värviliste geto, kui peksa ei saa siis paljaks varastatakse päris kindlasti. Aga eks varsti jälle mingi suurem tulistamine, ilmselt "inimõiguslastel" eelmise aasta sündmused meelest läinud.
t
to Võigemast/ 4. november 2016 02:32
Vot see on hea komm.
See Võigemasti " kapis koll " ajab oksele.
Mis küll sunnib näitlejannat sellist jama rääkima ?
m
mis sunnib, mis sunnib/ 4. november 2016 03:16
odav kuulsus muidugi. ja tunne, et vot kus nüüd olen hea inimene. ja omasuguste kiidulaul ja ülistus. lootus saada aasta kodanikuks, kui samasuguse tauninäoga vahtida kui eelmine. no põhjuseid on.
b
bisnis/ 4. november 2016 06:32
sunnib ja rumalus aitab takka.
j
Jep/ 4. november 2016 15:03
Doktor, siin on midagi korrast ära, selle koha peal peaks olema aju

v
Võigemast/ 3. november 2016 19:58
Pangu lihtsalt tuli plema ja näidaku neile arengupeetusega prantslastele, et kapis pole kolli.
a
asd/ 3. november 2016 19:24
Airbus A380 (üle 500 reisijatekohaga) 20 lendu Aafrikasse ja 10000 värsket tänavapätti Pariisis vähem.
m
mhh/ 4. november 2016 02:30
Piisaks ka ühes suurest laevast, millega nad Aafrikasse nad tagasi saata. Mida rohkem neid tuleb seda raskem on neid välja saata. Kuna piirid on Scehngenis lahti siis on tõsine turvaoht ka Eestile. Õnneks oleme me nii vaesed et nad ei kipu siia.
a
asd-le/ 4. november 2016 05:21
tahaks teada kes pilootidest on nõus neid sinna lennutama. ainult kui nende endi seast.
a
A/ 3. november 2016 19:04
Kas Karl Martelli vaim on surnud ?
õ
õnn tuleb,õnn tuleb---/ 3. november 2016 15:57
Artikkel on tüüpiline vhakõne.
Ka ENSV sse toodi sisse pea 40% uut rahvast üle kogu Nõukogude liidu.
Nüüdseks on asi rahulik, omaaegsed kaklused, vargused ununenud.
Brüsseli administratsioonile on vajalik oma kolonistide armee asuriikides nagu omal ajal Kremlilegi.
Aeg annab arutust - Euroopa riikidel on külalt raha, et tulijaid järk-järgult riikide ülalpidamisele võtta kuni nad domineerivaks enamuseks saavad.
Siis on "keskealise valge mehe" tagurlus ja progressivastasus mustud ja roheline tuli globaliseerumisele põlema löönud.
t
to õnn tuleb, õnn tuleb/ 4. november 2016 02:34
Ei maksa lollusi kirjutada.
Venelaste ja eestlaste kaklusi on praegugi.
j
Jep/ 4. november 2016 05:17
Need, kes punaliidu ajal siia toodi, ei hakanud siin tänavatel kerjama, vaid ehitasid üles kõik need Lasnamäed, Mustamäed, Haaberstid, Annelinnad,elad ju ise ka nüüd kergelt erastatud korteris?
See kontingent, mis nüüd tuleb on hoopis teine tera, need ei ehita midagi ja kui su erakorter meeldima hakkab, siis teeb sind peajagu lühemaks ja kolib koos oma eidekarja ja pabulatega ise asemele.
a
ank/ 3. november 2016 14:48
varsti on prantslaste telgid raekojaplatsil
k
kna/ 3. november 2016 17:06
Prantslased (need päris prantslased) on eesti alati teretulnud jala telgiga, autoga kasvõi lennukiga.
a
ank/ 4. november 2016 02:16
meie õnneks nende õnnetuseks, valgeid prantslaseid
h
Hei,/ 3. november 2016 14:44
u
3. november 2016 14:32
Umbes nädal tagasi üks eestlasest-tolerastist tibi, ERR-i mikrofon käes, rääkis Calaisist Ak-le, et miks prantslased ei taha neid andekaid ja ettevõtlikke immigrante, terve linnaku olevat nad üles ehitanud, keegi ei tea, kust nad need materjalid said. Arvatavasti on varsti keset Pariisi ka linnak üles löödud mittekusagilt saadud materjalidest. Nad on ju nii andekad ja ettevõtlikud.

a
3. november 2016 14:12
Appi, küll on kahju nendest, toogu ometi nad siia, meie liberid ootavad.Sildnal pole ammu enam isa- ega emamaad vaja, on vaid õed ja vennad allahi päikese all. Panete siin nii kaastundlikkust nõudvaid artikleid ja pilte sallivatele, et rassistid mutta tampida.Kole see väike eesti rahvas, et kooris ei karju-tulge kõik, te vaevatud ja väetid. Meil raha nagu raba....aga ainult teile kallikesed isisest.
e
ehh/ 3. november 2016 18:48
kui ka oleks raha nagu raba, siis siia enam ei tohi ühtegi juurde tuua!!! kes vastutab nende tehtud kuritegude eest? tundub, et siiamaani keegi ei vastuta. kui palju kurja toovad sellised.
t
tehta/ 3. november 2016 14:10
nendega midagi majutatakse ümber lihtsalt midagi ei muutu
k
kummaline jah,/ 3. november 2016 14:29
kes on need inimõiguslased?Ehk juba varem kanda kinnitanud migrandid?
Mis õigused on oma riigi üles ehitanud kohalikul?Või polegi see enam inimene,ainult tulijad on inimesed,kellel on õigused?Ehitas oma riigi üles,majandus heal järjel ja nüüd palun väga-on ainult kohustused-KOHUSTUS ülal pidada loodreid,kes nõuavad,nõuavad,nõuavad...mis toimub,kas mõtlevaid riigijuhte/valitsusi enam pole?
r
Ruts/ 3. november 2016 12:45
nende illegaalidega on asi lihtne, kui jäävad vahele mingisuguse kriminaalse tegevusega, siis maalt välja!! Teistega on samuti asi lihtne, kui pole staatust taodelnud mingi perioodi ajal nt 1 nädal, siis maalt välja. Selline asjde kulg paneb olukoora vähemalt mingisuguses suunas liikuma.
r
Rutsike,pole selgroogu,/ 3. november 2016 13:47
pole mune.Asjade loomulik käik oleks ka minu arvates ühene-kohe oma kodumaale tagasi,ilma mingi jututa.Ei saa-,inimõigused metslastele ja kogu rahvas kannatab.
Vargus,vägistamine,tapmine,ka meie pole sellest enam kaugel.Kui tädi merkel enam "omi külalisi"ära ei mahuta,paigutatakse sundkorras mujale,kuid mingil juhul mitte tagasi,sinna kust tulid.?
j
Ja igasugu/ 3. november 2016 16:32
õiguslastele tuleb anda võimalus vabatahtlikult-sunniviisiliselt kaitsealustega koos Euroopast lahkuda.Pärast seda tuleb õiguslastele kindlasti meelde, et ega nad tegelikult immigrante ikka ei salli.
a
aga/ 3. november 2016 13:52
Aga tegelikult, mis toimub? Palju neid on välja saadetud? Milleks fantaseerida!
k
kle ruts/ 4. november 2016 03:21
mispärast peaks ootama, et keegi kannatab või elust ilma jääb ehk pä.ttide ku.ritegiusid, kui võib kohe välja saata?
selgemast selgem ju, et ah.vid ja inimesed ei saa koos elada.
a
aga nendega on see jama, et/ 4. november 2016 06:37
kui ühe saadad välja v paned kinni siis teised maksavad kätte ja peksavad kogu tänava teistpidi või panevad põlema.
l
3. november 2016 12:40
Loen ja mõtlen. Meil nimetavad läänlased siin elavaid sovette kangekaelselt eestlasteks ja häbistavad nende diskrimineerimimse pärast. Millal võib Prantsusmaa nn pagulasi hakata prantslasteks nimetama (skeem on ju sama, ainult selle vahega, et erinevalt prantslastest ei kutsunud me sovette siia elama.
v
vastus Teile/ 3. november 2016 14:55
"Juba homme on nad prantslased, vôtavad omaks pr. väärtused, neid valitakse valitsusse jne." ütles Manuel Valls eile.
http://www.lefigaro.fr/flash-actu/2016/11/02/97001-20161102FILWWW00343-les-demandeurs-d-asile-de-cal...
M
???/ 3. november 2016 12:32
Mida seal tänavatel meelt avaldada, mida nad nõuavad? Mingeid nomaadidetaboreid või? Kui onnide ja telkide mahalõhkumine ei meeldi, miks need inimõiguslastest tolerandid neid siis ise omale koju üürile ning kostile ei võta? Võiksid näiteks lapsi hoifa ja lasteaeda või kooli saata, seal vastas käia j.n.e.
Millegipäraston tore vaid meelt avaldada, mitte aga ise midagi praktilist ära teha. Isiklik eeskuju on ju skeptikutele märgatavalt mõjusam kui vaid tühjad, kõlavad deklaratsioonid,
m
Miks/ 3. november 2016 12:18
prantslastel nüüd üldse kiunuda. Oli enne ju teada, mida see kaasa toob aga ikka avasüli. Saksamaa politsei peadirektor pommitab kirjadega Merkelit, et kontroll tänavatel kaob. Mida nad siis ootasid? Et Süüriast hakkab neid töökaid insenere sisse voolama? Mõelge milline mass pagulasi ei käi Saksamaal ja Prantsusmaal tööl ja ega kavatsegi. Paljunevad aga rekord kiirusel
t
to miks/ 3. november 2016 12:38
Mitte ainult insenere. Ka professoreid, tuuma- ning astrofüüsikuid, mitmesuguseid eriarste-spetsialiste, füsioterapeute, IT-mehi, arhitekte j.n.e. , Kõiki neid lubati. Ja naiivsed kohalikud muudkui ootasid raudteejaamades lilled peos. Mõni loodab veel seniajani, sest oma apsakat ning eksitust on väga raske tunnistada. Eriti veel avalikult. Hea ootamist!
t
to to miks/ 3. november 2016 13:57
Lilledega ootajad olid endised pagulased ja nii toimubki, ainuke töö millega pagulased tegelevad on uute pagulaste vastuvõtt, ühtlasi survestatakse poliitikuid "sallivusele ja liberaalsusele" pagulaste suhtes.
K
!/ 3. november 2016 14:32
Kui mullu esimesed pagulasrongid Ungarist Münchenisse jõudsid, siis telrist näidatud ning nähtud juubeldavad vastuvõtjad olid küll tüüpiliste saksa plikade moodi. Paljud neist blondid. Miniseelikutes ja plakatitega, kuhu olid maalitud tervitussõnad ning armsad punased südamekesed. Ühesõnaga, mingid naiivitaridest tolerandid.
k
Kalju/ 10. detsember 2016 21:44
Isegi kui sealt tuleks insenere, tuumafüüsikuid jne., oleks nende siiatoomine kuritegu. Seal on haridustase tunduvalt madalam kui meil, seega kahju, mida sealsele rahvale tehakse ühe kvalifitseeritud spetsialisti ärameelitamisega on kordades suurem sellest kasust, mida saab see riik, kes neid endale sisse veab. Teiseks suurendab see veel elatustaseme erinevust siin ja seal ja sellega suurendab sealt väljarändavate arvu.
h
hehh/ 3. november 2016 12:06
On ainult aja küsimus mil need massid avastavd, et inimeste kodudest on kõige tulemusrikkam röövida.
v
Vana roomlane/ 3. november 2016 12:46
Mis tulema peab see tuleb, oma saatuse eest ei pääse! Elementaarne. Kordub taas kunagine hunnide, gootide ja teiste selliste metsikute rahvaste sissetung Euroopasse, uus suur rahvasterändamine. Kuid erinevalt tollatest roomlastest praegused riigid isegi ei üritagi ennast kaitsta. Kuigi reaalselt oleks see neile täiesti jõukohane ettevõtmine. Sisuliselt toimub lihtsalt kapitulatsioon.
Ja tundub, et kui kunagi mingid spontaansed kokkupõrked ja vastasseisud ehk toimuvadki, siis europoliitikud saadavad oma politseijõud pigem kohalikke vaigistama ning vaeseid sõjapõgenikke kaitsma.
a
ahjualune/ 3. november 2016 16:32
Ehk mõni mäletab ka Lihulat
t
to hehh/ 3. november 2016 14:01
nad on selle juba avastanud, ringles video, kus calaisis nad just nii tegidki - inimesed olid kodus, aga nad lõid aknad sisse ja tungisid sisse, julmalt, jõu ja jõuguga. lihtsalt sellest ei räägita, polevat poliitkorrektne. muide, ka Soomes on juba röövitud nii, et inimene ise kodus on. aga see on siiski alles algus. kui aga vaadata Rootsit, siis on selge, et nii läheb ka mujal - peidetakse, ei räägita, karistatakse "rassiste" ja vihakõnelejaid. kohe, kui neid Eestis piisavalt - üksikult on nad erakordselt arad närud - , kohe hakkab Eestis sama asi juhtuma. aga avandid ja võigedmastid ja parised ja sildnataunid naeratavad ikka totakalt.
s
Sepp/ 3. november 2016 18:46
Skandinaavias nii tehakse. Majadesse tullakse kambaga sisse, pererahvas seotakse kinni, pekstakse läbi, halvemal juhul tapetakse. Eriti ohus on elanikud omaette asuvais elamutes.
k
Kui faktid kirja panna, siis kohe modereerimisse?!/ 3. november 2016 18:47
j
Johanna/ 3. november 2016 11:57
Tea, kas Bre-ivik ka neid uudised kuuleb.
Leebe lontkõrvaline eurooplane on unustanud oma pesa kaitsta.

v
Vladimir/ 3. november 2016 11:39
Putin kõnes : Euroopa ühiskond ei suuda kaitsta oma lapsi ja seetõttu ei ole tal mingit tulevikku.
http://gordonua.com/news/worldnews/putin-evropeyskoe-obshchestvo-ne-mozhet-zashchitit-svoih-detey-po...
v
Vanasõna/ 3. november 2016 12:48
Kui jumalad tahavad kedagi karistada ning hävitada, siis võtavad nad temalt kõigepealt ära mõistuse! (sest sellisel juhul saab jumalate poolt hüljatu enesehävitusega ise väga edukalt hakkama)
a
ank/ 4. november 2016 09:41
kui ei oleks süürias sõda poleks ka pagulasi
e
Ex-soomlane/ 3. november 2016 11:26
On ka hea mäletama et poliitikud on sellised et kui nemad saama sama või rohkem hääled kui eelmise valimise ajal, nemad arvavad et "ah soo, mina olen teinud kõik hästi". Et kui poliitik X on teinud a) maksumuuduse mis on meeldinud mitu inimisele b) avanud piirid "pagulasile" - ja saama järgmises valimises palju hääled maksumuutse pärast, tema arvab et hääled tõestama et "minu pagulaspoliitika ka meeldib inimisile". Eestis on veel poliitised valikud. Soomes ei, Soomes kõik erakonnad on islamisaatorid. Ma loodan et Euroopas hakatakse saama aru et järgmised valimised vajavad protesthääled sest "professorid" ja "kosmosfüüsikud" on töökad saama lapsed Euroopas. Kahju kül kogemus on et õun ei kukku kaugele puidust. Et hakkab olema kiirus kui näideks Prantsusmaa ja Saksamaa tahab veel olema "lääneriik".
s
Soovitame/ 3. november 2016 11:19
Inimõiguslastel suurmeeleavalduse asemel need saabunud kallid külalised oma kodude vahel ära jagada.
m
miks nad just/ 3. november 2016 11:14
inglismaale tahavad ? Prantsusmaa on ju ka suht ok koht. Eriti veel leebe kliimaga lõuna prantsusmaa. Ise elaksingi meelsasti just lõuna prantsusmaal.
e
eks ikka/ 3. november 2016 14:03
K
=7/ 3. november 2016 11:13
Kohalikud elanikud on värdjаd vihkajad.
Inimõiguslased ajavad õiget asja.
r
Realist/ 3. november 2016 10:36
Koloniaalriikide rõõmud ja mured. Palun Eestit mitte asjasse segada.
S
!/ 3. november 2016 12:53
Suures solidaarsusetuhinas tuleb kameil seda nende s...suppi süüa.
See koloniaalvõla jutt on lihtsalt osav puru silmaaamine, et eurooplaste südametunnistusele rõhudes nende enesekaitse juba eos paralüseerida. Sest Euroopa rahvuskultuurid ja keeled kuuluvad teatavasti hävitamisele. Tulevikuühiskonnas neile kohta ei ole. Selle on tegelikud maailmavalitsejad, masssoonid juba ammugi paika pannud.
k
kas illegaalidest hulkurid/ 3. november 2016 10:35
ongi Euroopa tulevik?Calaist viidi illegaalid laiali mööda mägiresorte kus kõik mugavused ning KÕIK hinnas,kuid juba on osa seltskonda sealt kadunud ning teel Calase tagasi.Ehk oleks aeg saata kõik koju tagasi ? https://www.thesun.co.uk/news/2077714/migrants-moved-from-calais-jungle-to-beautiful-alpine-resort-i...
s
salliv tolarast/ 3. november 2016 10:28
Miks nad prantslasi armastama peaksid, need on ju nende jaoks uskmatud loomad. Pannakse üks laager kinni, lähevad teise, see ju siililegi selge ja nende arv aina kasvab, varsti alustavad Euroopas Islamirevolutsiooni.

m
Mis siin rääkida nii palju/ 3. november 2016 10:20
meie jutt siin ei aita ju midagi,hüüdlaused jne. aga samal ajal triivib siiapoole must mass. Alguseks riigi etteotsa julge mees nagu Ungaris.
j
just/ 3. november 2016 14:21
pool musta aafrikat on juba teel. jalgsi võtab pisut aega, aga tulevad. samuti lähis-ida keskaegse elukorralduse ja uskumustega islamistid. suur tänu, et kõik, mis eurooplane saavutanud on, nüüd maha lõhutakse ja ära lörtsitakse.
t
torud/ 3. november 2016 10:16
Huumor kuubis on see, et seda "veeuputust" muudkui paigutatakse ja paigutatakse, ilma , et kraan kinni keeratataks. Kas tõesti aru ei saada, et näiteks Eesti 1,3 milj. elanikku ei suuda päästa miljoneid õnnetuid. Ikka ise peavad nad seal omal mail korra majja saama. Aga nagu näha ei oska nad seda teha ja toovad oma probleemid ja oskamatuse elada ka siia kaasa. Probleemi lahendused saavad toimuda ikka nende kodus ja nendes enestes.
m
mitte ei/ 3. november 2016 10:49
oska, vaid ei taha. Mis viga siin logeleda, kui kõik tehakse ette taha ära ja makstakse veel peale. Kui väheks jääb, siis nõuda, laamendada. tappa ja pidu võib jätkuda.
s
Seep/ 4. november 2016 00:10
Hea uudis, et Rootsis tahetakse hakata maksma "palka" kriminaalidele, et nad ei märatseks ega tapaks. Esialgu 20000 sek kuus.
t
to torud/ 4. november 2016 03:31
mis mõttes 1,3 milj elanikku ei suuda? mis sa ajad plära suust välja. euroopast vaadates on siin ruumi laialt, metsad võib vabalt maha võtta ja tekitada euroopalik tiheasustus. küll selleks raha leitakse, et eestimaa essuga katta, türgi annab mošeede jaoks, muud araabiamaad islami edendamise jaoks, eu nende metslaste ülelpidamiseks ja eestlane hakkab neile orjaks, kes töö ära teeb ja neid teenindab.
p
pikhof/ 3. november 2016 10:15
prantsuse valitsevad natsid,käed eemale pagulastest!
s
Sauber/ 3. november 2016 10:02
Segadust oleks saanud vältida kui telklaagrid oleksid püstitatud töökohtade vahetusse lähedusse, meditsiini - teadusasutuste naabrusse, kosmoseuuringute keskuse õuele.
i
inimsmuugeldajad?/ 3. november 2016 09:55
ei olegi siis pagulaskriis vaid ikkagi inimkaubitsemine!!!
tore, et see siin kenasti kirjas on.
i
3. november 2016 09:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
Rindejoonelt./ 3. november 2016 10:18
Nooruke Jeanne tunnistas ajalehele Le Figaro: " Pagulased ei salli prantslasi silmaotsaski. Nad on väga ülbed ja vägivaldsed. Olen näinud, kuidas nad inimesi peksavad, käekotte ära rebivad ja baarides toitu varastavad."
Marie lisas: "Septembris korraldati suur politseioperatsioon, milles osalesid ka eriüksused. 2500 inimest viidi minema. Nüüd on vähem kui kaks kuud möödas ja nad on tagasi. Praegu on laagrites märksa rohkem inimesi kui siis."
Aga ega MEIE tules karastunud tolerant- aktivistid muidugi ei usu ju neid "rindeteateid", neil oma koduse diivani taga õigem info ja maailmavaated???
Poliitikutest pole üldse mõtet siinjuures rääkida- need teavad aga lihtsalt VALETAVAD!
j
jubedus kuubis/ 3. november 2016 10:49
Saksamaa politseijõud kirjutasid juba Merkelile, et ei suuda korda hoida,vägivald vohab,täielik anarhia,pagulased lihtsalt hävitavad elu Euroopas!
e
Europoliitik/ 3. november 2016 12:59
Seda parem, seda parem! Finaal läheneb. Siis võib juba varsti suurmuftile raporteerida, et antud tellimustöö on täpselt täidetud ning ma palun mulle lubatud honorari teine pool kiiremini kuhugi Austraalia panka üle kanda. Villa on mul saadud ettemaksu eest sinna juba valmis ostetud. Ja ka eralennuk on stardivalmis.
e
euroopalikud väärtused/ 4. november 2016 03:33
loodetavasti merklieit ikka lasi kohe hukkamisele saata sellise kirja teel vihakõnelejast polllari? selline rassist, või tema süüdistab vaeseid sõjapõgenikke.
t
Teame/ 3. november 2016 09:49
No eks neist pagulastest tuleb aru saada. Nad ju austavad loodusseadusi, see tähendab tugevama õigust nõrgema üle. Sealkandis on inimõiguslased väga ajupestud, osa neist on juba vabatahtlikult enda vara pagunnidele andnud ja mõne pagulase juurde orjaks läinud., Ise, kujutage ette.
s
Sõelaga vee kandmine/ 3. november 2016 09:47
Calais` dzhungel pandi vist kinni, nüüd kasvab Pariisi dzhungel. Põhjused on ju teada - ebaseaduslikke migrante Prantsusmaalt välja ei saadeta, ainult veetakse ühest kohast teise, ja piirid on lahti.
e
Ex-soomlane/ 3. november 2016 10:09
Ja mäng jätkub nii kaua kui prantsusmaalased hääletavad samad poliitikud võimule. See on kindel et poliitikud ise ei ela probleemite kesel aga elavad "all white parts of Paris" linnaosis. Täpselt nägu Soomes ja Rootsis. Islamiseerimine on hetkel lääneriikide problem nr.1 sest muud asjad kaotavad üksikisiku tasandil oma tähenduse see pärast kui Iraaki "professorid" hakkavad tungida põlisrahvastiku oma maja õuele ja mõtlevad et nemad tahavad sama suguse pruuti kui Muhammadil oli. Lisaks isegi pimedad näevad et mitu "pagulased" arvavad et valgenahaline mees ja naine on neile võlgu enam kui maailmas on raha. See pärast nemad on nii ülbed.

a
Aeg otsustavalt tegutseda!/ 3. november 2016 09:40
Kasutada sõjaväge, panna pagejad laevadele ja viia tagasi Aafrikasse, hoolimata inimõiguslaste kimedast eeslikisast. Inimõigujad on praeguste hädade peapõhjus.
a
ahjualune/ 3. november 2016 11:31
Austraalias ja Uus-Meremaal pannaksegi pagulased tagasi laevadele koos moonaga
j
Jep/ 4. november 2016 06:23
Eksid, Austraalias ei lasta neid üldse maale ringi kondama, esmalt viiakse nad sama laevaga lähedal asuvale saarele kuhu saadetakse 2x päevas toitu neile, seal hakatakse neid põhjalikumalt selekteerima ja see on pikaajaline/põhjalik protsess, mitte küsitlus nagu meil, et kust pärit, kui vana ja mis tööd oskad?
m
meie sallivate/ 3. november 2016 08:49
suur unelm, ootavad sama tallinna.
m
mõtlen siin, et/ 3. november 2016 10:55
Tallinna vabadussamba ümber laagriplatsi neile jagub. Ma kujutan juba preagu, kuidas siis selle platsi puhastamine laagrist ajab sallivad pöördesse.
e
Ex-soomlane/ 3. november 2016 08:47
Arutasime eile sõberiga et kui Eestis tehakse nagu Prantsusmaal, Saksamaal, Belgias, Soomes, Rootsis (piir lahti + kalifi sotsiaalabi taseme), näideks väike külad kus on mõisad, oleks nüüd täis "pagulasi" sest mõis sobib pagulaste vastuvõtt keskuseks (füüsiliselt) hästi. Mis arvate, kas näideks Eivere elanikud oleks õnnelik kui küla oleks täis Iraaki masiinainsenerid ja professorid? Muhammad abielus Aishaga kui Aisha oli 8-aastane, et see on ka küsimus et milline oleks küla laste staatus sellises olukorras? Ja lisaks milline oleks ateistide/ei-moslemite staatus sest moslemid ei saa mööda isegi teine teistega kui teine on sunni ja teine shiia.
t
teadja./ 3. november 2016 08:19
No ma nägin seda ette, et ka pagulaste omavahel tekivad tülid ja neid tuleb veelgi.
k
kaua te soiute/ 3. november 2016 08:18
te jobud pange enda piir Itaaliaga kinni.
k
Karutapja/ 3. november 2016 08:16
ELi lapspoliitikud on teinud hulga otsuseid, mida tavainimene veel aastaid "nautida" saab. Kuidas on võimalik, et pagulasparv lihtsalt valgub üle piiri? Piirid kinni kõigepealt!
s
Seega/ 3. november 2016 08:09
on prantslaste eluolu vastu eelkõige inimõiguslased. Ega meiegi sallivad Võigemastid, Sildnad, Pikhofid, Käsprid jmr neist erine. Aga enda juurde ülalpidamisele ei taha nad kedagi võtta.

e
erinevus/ 3. november 2016 08:00
Pagulased on elujõulised ja ei lase ennast murust madalamaks tampida. Kogunevad ja saavad seega tugevamaks. Meil aga nutab iga alandatu omaette pihku ja poeb kusagile metsa kuuse alla hääbuma.
n
nüüd võib täie veendumusega õelda/ 3. november 2016 07:56
ERINEVUS TÕESTI RIKASTAB, andes juurde uusi ekstreemseid kogemusi.
n
noh/ 3. november 2016 07:48
Hollande on kõikide aegade kõige viletam ja arem president. Kuidas saab üks riigijuht lubada , et tema pealinnas on tekkinud mingite pagulaste poolt tekitatud kaos,ja kohalikud elanikud peavad elama hirmus. Vagunitesse ja tagasi sinna kust tulid.
m
mis sa mõtled/ 3. november 2016 08:45
et meie omad oma maad rohkem armastavad või ?
m
3. november 2016 13:11
meie Taavi lubas ju meist teha uue ja parema Põhjamaa
h
Hihhii/ 4. november 2016 06:31
Anzu juba katsetas 9 aastat, ebaõnnestus ja põgenes häbiga Brüsseli.
n
no aga/ 4. november 2016 03:39
rootsis on seesama kaos juba ju aastaid, et mitte öelda aastakümneid. aga ilusti on peidetud ja rahvusvaheliselt nägu naerul kiidetud, kui hästi neil seal ahvidega ´kooselu läheb. tegelikkus on aga midagi muud.
ometigi on veel inimesi, kes kolivad rootsi. vot see juba mulle enam pähe ei mahu. kolida eestist rootsi? no ma ei tea, isegi mõte on rõve. aga lähevad eestlased praegugi.
a
albert/ 3. november 2016 07:38
Euroopa vajaks hädasti uut Aadut ja Jossifit.
J
/// 3. november 2016 09:29
Jossif on juba peaaegu , aga Aadut kahjuks veel ei ole.
t
tuleb/ 3. november 2016 07:32
a
alf/ 3. november 2016 07:28
Inimõiguslased ja "sallivad" ongi julgeolekuoht.
t
to alf/ 3. november 2016 10:25
Inimõiguslased või ISISe terroristid,ei mingit vahet.
a
Arvamus: Ajakirjanduse andmetel lubas see Isis laiendada on tagurliku/ 3. november 2016 07:19
Islami riigi praeguse nimega Prantsusmaa ja praeguse nimega Itaalia territooriumitele. Ja mis me näeme - seda ta sammhaaval ja pöördumatult ka teeb. Samal ajal kui neid riike kamandavad alati silmakirjalikud sotsiaaldemokraatlikud "liidrid" patsutavad üksteist õlale ja loevad ette naiivsetele mõeldud deklaratsioone .
t
tore on teada/ 3. november 2016 07:02
et ''sallijate'' lapselapsed hakkavad vihkama oma esivanemaid
e
eksid ja rängalt/ 3. november 2016 08:11
neid lapsi ja lapselapsi kasvatatakse sallijateks. Vanasõnagi ütleb-kuidas vana emis ees, nõnda põrssakari järel. Või-käbi ei kuku kännust kaugemale.
e
Ei/ 3. november 2016 10:53
kasvatata. Pagulased peksavad nad endid vihkama.
t
to ei/ 4. november 2016 03:42
no rootsi näide seda ei kinnita. lapsest saati ajupestud valged lapsed kardavad sõna rassist nagu tuld, enne on nõus enesetapu tegema.

m
mari/ 3. november 2016 06:25
Kõik on läinud täpselt nii, nagu loogiline on. Kes vähegi elutarkust omab, oskab ise järeldusi teha. Kus on nüüd inimarmastus... Ja lahendus muidugi on vägivaldne.
m
MGM/ 3. november 2016 05:25
Santehnikud lahendavad ummistusi niimoodi, et pumpavad toru tühjaks sinna suunas, kuhu vool minema peab. Siin peaks käituma teistmoodi ja ladestatud kauba tagastama nneile, kes selle tekitasid.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee