Eesti uudised

Rehvivahetaja: iga veerand tunni tagant on uus auto ja nii teisipäevani välja

Andra Nõlvak, 2. november 2016 13:58

62 KOMMENTAARI

a
alf/ 3. november 2016 06:03
Kasutada tuleb lamellrehve, mitte kevadel ja sügisel neid pidevalt vahetada või talverehvid asetada plekkvelgedele. Valuveljed ja ka rehvid ei kannata pidevat peale-mahavõtmist. Aga rattaste vahetusega saab igaüks ka ise hakkama ja ei pea kuskil järjekordades seisma.
l
3. november 2016 08:42
Lamellrehviga oled suvises liikluses kaasliiklejatele ja ka endale ohtlik.
x
Xrx/ 2. november 2016 22:32
Mind pisut häirisid need suverehvide söitjad kes söitsid rahumeeli tööle aga mitte rehvivahetus punkti. Töö pole üldreeglina jänes kes eest ära jookseb.
m
Mel/ 2. november 2016 21:53
Siin piltidel on näha , et veljed keeratakse kinni pneumopüssiga , eriti jama on see valuvelgede korral. Selleks peaks ikka kasutama momentvõtit , mitte püssiga kinni töristama. 130 nm peaks see keskmine jõud olema , et ka tee peal jõuaks rehvipoldid lahti keerata ja varuratta alla panna. Küllalt näinud autosid kus spetsid oma püstolitega rehvid kinni töristanud ja 2 meetrise toruga peab lahti murdma.
j
2. november 2016 22:02
Ja poldid mutrid tuleks ka korralikult āra māārida.
r
2. november 2016 22:21
Ratta poldid ja mutrid tuleb āra māārida, aga mitte iga kummimees seda teeb.
v
2. november 2016 22:21
v
2. november 2016 22:32
Vāga oluline on ratta mutrid ja poldid enne kinni keeramist ōlitada, muidu kevadel ei saa neid toruga ka enam lahti.
1
130 on liiga palju./ 3. november 2016 13:33
110 ehk. Õhupüstoliga kinni väänates venitatakse tikkpoldid pikapeale välja ja nad murduvad pooleks ning see on väga ohtlik. Korralikemates töökodades õnneks keeratakse ikka momentvõtmega üle. Autoomanik peaks seda ise jälgima ja nõudma.
k
3. november 2016 17:27
Kui pollt mutter korralikult māāritud piisab 100 - st . Māārimata, siis 130 ja ka vōivad veel lahti logiseda, sest need on ōrnemalt kinni, kui māāritult 100- ga. Selle tegi mulle selgeks ūks 19 aastane noormees, kui mul oli aastaid juba 40.
1
130 on liiga palju/ 3. november 2016 13:56
http://www.greencartires.com/our-safety-policy Siit on näha ja lugeda rattapoltide vägistamisest.
k
küll nõutakse/ 2. november 2016 19:31
50 aastat polnud mingeid talvekumme, istugu kodus, kui kardetakse talvel sõita.
k
küllale/ 3. november 2016 07:04
Vaata, mis kiirused ka siis olid! Ja kuidas tatikari praegu kummi vilistab... Lisaks liivatati ja soolatati ning puhastati siis tänavaid, mida praegu ei teha!
k
3. november 2016 08:43
Kiirused olid tāpselt samad
l
3. november 2016 10:09
Linnas olid kiirused suuremad, s.t. lubatud kiirus 60 km/h ja maanteel kiiruse piirangut ei olnud. Ainult autod ise vāga kiired ei olnud. M - 407 sellega sai vabalt 100 - ga 110 sōita. Volga veidi kiirem masin. Veoautodest GAZ - 51 ūle 70 - ne pikalt ei kannatanud, olgugi, et sada lāks. 1963 tulid ZIL 555 isekallutajad, nendega sai pidevalt 120- ga lasta. KaMAZ - oli samuti 120 nasin ja nii nendega ka sōideti. Zil 130 oli kiirema ūlekandega ja selle kiiruseks tuli juba 130. Mingeid kiirusepiiranguid ei olnud. Talvel olid teed liivatatud.
k
Kiirused/ 3. november 2016 14:06
"Tavalised" kiirused olid samad või isegi suuremad. Linnas oli lubatud 60 aga tegelikkuses sõideti, nagu taheti. Maanteel ikka sinna 90- 110 kanti. Kahesajaga muidugi keegi ei sõitnud aga sellest pole ju jutt. Kui talveks õnnestus uued rehvid alla panna, siis oli väga hea sõita ja keegi ei vingunud, et libe ja sõita ei saa. Tegelik vahe tuleb sellest, et siis polnud autoroolis naisi ja jobusid peaaegu üldse. Autosid juhtisid normaalsed mehed, mitte mingid europeded.
m
MAKSUAMET/ 2. november 2016 19:21
Teame-teame milline sissetulek rehvifirmadel on.Vaatame-vaatame mis nad tuludeklaratsiooni märgivad.
n
No/ 2. november 2016 18:42
o
oik/ 2. november 2016 19:18
Et siis mismoodi? Ostan tasakaalustaja ja ajan raudlati abil rehvid velgede peale?
o
2. november 2016 19:23
Osta head veljed ja head rehvid, polegi vaja tasakaale. Kas arvad , et need kummimehed oskavad tasakaalustada, ūsna suvalt sattuvad need tasakaalud velgedele.
j
just/ 2. november 2016 19:33
nimelt, heebel on selleks
v
vahetasin/ 3. november 2016 05:38
s
Setu./ 2. november 2016 18:30
Mis asjamiis tu rehvivahetaja om ja mis tu autokummi virn sääl sais.
k
Kes käseb/ 2. november 2016 18:24
kummijuku olla? Hakka torujüriks! Kui meremehel on igas sadamas tüdruk, on torujüril tüdruk igas trepikojas. Ei mingit teisipäevani ootamist.

w
w/ 2. november 2016 18:04
r
Rehvi ja rehvi ja huehvi , lamell huiell, naast huiaast jne. / 2. november 2016 17:42
Mina ei tea üldse mida tähendab rehvide huiehvide vahetus. Minu autol on MS id all ei tea ma neljas aasta huiehvide vahetusest midagi.
m
2. november 2016 17:57
M + S on talverehv ja sellega suvel ei sōideta.
f
Firma boss/ 2. november 2016 18:13
Vat kus tark tuli välja. Minu firma on aasta ringi MS id all ja kus on kirjutatud, et MS id on talverehvid.Kui sa oleks firma boss olnud oleks sinu firma ammu pankrotis olnud. Isegi PPA autodel on MS id all aastaringselt. Pojuke hari end.
p
2. november 2016 18:37
Poja oled sina. Juba sōidutunnetusest saab aru, kas autol on all M+S vōi suverehv. Kui sina arvad, et aastaringselt M+S - ga tuleb odavam sōita, siis oota oma pankrott rahulikult āra.
e
Elanik/ 2. november 2016 21:33
Ajad sassi vist lamellrehvi (tähistus lumehelves) ja M+S tähistusega rehvi.
l
Loe/ 2. november 2016 21:36
www.tirebuyer.com/education/all-season-tires-vs-winter-tires.
j
2. november 2016 21:43
Ja on olemas ka M+S - d mis talvel midagi ei pea. Universaale pole veel kohanud. On olemas naastrehvid, mis talveks mōeldud, sōita sai ja tuli sōita kuna ostetud ( Gislaved Nord) , aga ei mingit pidamist. Tasakaalu neid ūldse ei saanud ja kohutav mūra.
p
pangaautomaat/ 2. november 2016 16:38
iga veerand tunni tagant lüpstakse mult raha välja ja nii aastaringselt... pensipäevadel tahavad suisa kinni jooksutada... lihtsalt mainin, et kui keegi seda ei teadnud... kummiboksi vana nali - talv tuleb ootamatult.... ja kui ei tule , siis sõidan oma naastud asfaldil olematuks... ja teil hiljem jälle tööd. nii targad.
"
./ 2. november 2016 16:20
"Kelgutasin" täna hommiku garaažini (300 meetrit) ja viskasin rattad ringi (20 minutit).
Samas--eile õhtul kuulasin ilmateadet, lumehoiatust--aga ei viitsinud reageerida.
h
helistasin eile/ 2. november 2016 16:42
rehvihotelli ( rehvivahetus, kus rehvid on terve suvi hotellis riiulil istunud) ja sain ajaks 10. 11. selle ajani jooksen, autoga ei julge sõita. naine olen.
m
Mine mehele/ 3. november 2016 14:08
Naisel peaks mingi mees olema. Normaalsel naisel.
s
Sa/ 2. november 2016 17:46
ei oska siis sõita, minu autol on suve omad all ei ole midagi häda. Vaatan veel kas üldse vahetan. Soovitan sul uuesti autolooli minna.
n
naerukoht/ 3. november 2016 14:09
Autokool? Tahtsid nalja vist teha? Ise õppisid autokoolis sõitma või?
a
Aino/ 2. november 2016 15:23
Tublil autoomanikul on suve/ talve rattad eraldi velgedel, pool tundi vahetust ja ei mingit rehvivahetuse uksetaga tundideviisi passimist. Sõitke ohutult.
e
ehh/ 2. november 2016 16:11
kui rehvid on pikemalt peal, siis seal veljed roostetavad.
r
Radist/ 2. november 2016 16:28
Tõesti. Kuigi vahetus kommitöökojas teab mis hingehinda ei maksa (10-50 euri), annab paralleelrataste olemasolu sõltumatuse teha seda ükskõik mis kellaajal. Balansseerimine ja muu jura? Olen sellest hinnalisast loobunud juba ammu. Kas sõita balansseeritud rehviga 6 või balansseerimata rehviga 5 aastat, vahet pole.
e
2. november 2016 17:09
Ei saa sinu jutust midagi aru?
k
2. november 2016 17:07
Kaks rehvi on kahetoalises korteris voodi all ja kaks kōōgis laua all, alati kāeparast.
l
loen teiste raha/ 2. november 2016 15:18
palju siis hooajatöötajad ka hooajal teenivad. kas nagu tippadvokaadid?
l
loomulikult/ 2. november 2016 15:53
oma 6 euri tunnis, miinus maksud
e
ei saa palju/ 2. november 2016 16:45
12 h x 4 autot x 40.- €
p
Pets/ 2. november 2016 14:23
Nii sellest kui teistest talverehvide uudistest kumab läbi mingi minule arusaamatu libaloogika justkui oleksid eriti tublid kodanikud need kes panevad talverehvid auto alla juba juunis aga need kes seda teevad talve saabudes, on jobud ja laisad. Nagu oleks maru õige vale rehviga ringi krõbistada. Mul on talverattad eraldi ja panen nad alla täpselt sel hommikul kui lumi on maha tulnud. Mul kulub selleks koos tööriiete vahetusega 20 minutit. Ma ei arva, nagu oleksid need autoomanikud kuidagi tublimad, kes panevad talverattad alla juba paar kuud varem ja krõbistavad siis uival asfaldil oma naastrehvidega pluss 10 kraadi juures. Talverehv ei ole mõeldud suvistes tingimustes sõitmiseks.
e
ets/ 2. november 2016 15:20
Tahaks küll näha kuidas sa 20minutiga tuisusel hommikul lumehanges autol rehvid ära vahetad. tee video ja viska link
m
2. november 2016 17:15
Mina vahetan autol rehve velgedega terve pāeva, sest samas, kui juba rattad alt āra, vōtan lahti piduriklotsid, supportid, puhastan need korralikult ja māārin, et kevadeks need pāriselt kinni ei jāāks. Kevadel teen samuti jālle. Igal aastal 2 x ja siit tuleb naabrimehega vōrreldes, kes oma autoga servises kāib, igalt kilomeetrilt euro ōkonoomiat.
i
2. november 2016 17:30
ikka igalt 100 - lt km tahtsin mainida
p
Pets/ 2. november 2016 17:47
Lasnamäel, lumehanges vahetades kulub ilmselt pisut rohkem aega tõesti kui minul soojas garaashis aga kindlasti saab asja aetud kiiremini kui rehvitöökojas terve päeva kulutades ja makstes. Tõenäoliselt on ka Lasnamäe kortermajades keldriboksid kus autorattaid saab hoida.
a
2. november 2016 18:00
Aga kus sa Lasnamāe korteris neid rehve hoiad?
j
jobu/ 2. november 2016 20:49
rõdul hoiad. loll oled või? elasin 9 aastat kortermajas ja keldris ei saanud hoida, sest keldris käisid noored nagad alkoholi ja narkootikume manustamas ning vahel läksid asjad "jalutama". rõdul hoidsin ja paljud teised hoidsid samamoodi rõdul. kui nii loll oled, siis ära parem üldse oktoobri algusest alates kuni maikuu lõpuni autot juhi. las seisab maja ees. on lume saabudes ka maja ees edukalt rattaid vahetatud. mis see lumesadu ikka teeb mehele? korralikud tõkiskingad, tungraud ja natuke rahmeldamist ning valmis. sinusugused siidinäpud tõesti ja eriti nõrganärvilisemad vast võtsid haiguslehe ja vabisesid kodus.
k
2. november 2016 22:24
Kui rōdu ei ole, kuhu siis tark rehvid paneb.
t
teen ise/ 2. november 2016 19:21
Ehk siis on sul ka kuskil tasakaalustaja mis eesti auklike teede tõttu paigast sõidetud veljed taasa tasakaalu ajab?
e
Elmut/ 2. november 2016 22:12
Ehk teeks selle tasakaalustuse operatsiooni enne talve tulekut ja enne tippaega? Siis pole järjekordi!
ä
Ärni Ford/ 3. november 2016 13:43
Elmut juba vastas Sulle, et tasakaalu aetakse talverattad soovi korral kunagi suvel kui aega on aga tegelikult pole tarvis talverehve ja näiteks ka kruusarehve tasakaalustada- seal on jämeda mustri vahel pidevalt sellisel hulgal võõrkehi ja lund-lörtsi, et nad nagunii pole selles kaalus, nagu nad töökojas pandi. Kui aga oled ostnud näiteks protekteeritud odavad rehvid, mis tahavad pool kilo vastukaalu saada, siis nagu juba öeldud- suvel.
t
tee, tee/ 3. november 2016 14:14
Kuidas see auklik tee ratta tasakaalust välja ajab? Sõidad veljest kilde välja või? Kui Sa nii rumal oled, siis on Sul lihtsam jalgsi käia.
s
3. november 2016 17:37
Sōidu ajal, kui ratas pōōrleb, pole protektori vahel ei lund ega kive, kōik lendavad sealt tsentrifugaaljōuga vālja. Mid kiiremini dōidad , seda puhtam rehv ja ka aremini tōōtab. Lamellrehvi pidamine ei ole vāikese kiiruse juures kuigi hea. Naeltega sama lugu, mida suurem tsentrigugaaljōud, seda paremini haagib.
t
to tee, tee/ 3. november 2016 19:01
rumal ikka sina, ma ka tean , et lāheb asi tasakaalust vālja. Veljega ei juhtu midagi, aga ūlemāāra suurte lōōkide korral kannatab kummikude ja deformeerub rehvi struktuur. Vāhel lāhevad nii tasakaalust vālja, et ei saagi enam tasakaalu, sest vigase koha jāikus juba erineb ūldise rehvi jāikusest ja kiiruse juures see ratas lihtsalt lāmpab. Tuleb sel juhul āra visata ja kogu lugu. Et rehv kestaks, selleks tuleb raudreltsidest ūle sōitmisel ja aukudes kiirust vāhendada tublisti rohkem, kui te tegelikult seda teete. On ka juhte, kes ratta tasakaalust ei tea midagi, lihtsalt ei tunneta tagumikualust, eriti veel sel juhul, kui seal rasvad ujuvad.
r
Rxx/ 2. november 2016 22:29
Sinu text on liiga äärmuslik. Oktoobri keskpaigast vöiks kyll rehvivahetusele möelda ja lamellikate omad juba varem. Väga palju juba köhutunde saab tehtud, kui ikka sygisilmad on jahedad siis on talv ka kohe saabumas.
e
Ei saa/ 2. november 2016 14:15
Mis tōō see rehvivahetus on , et tōō ajal peab veel vaba aega ka olema?