Eesti uudised

"Nüüd, kui poja kadumisest on aasta täis, jõudis mulle esimest korda valusalt kohale, et me ei pruugigi teda leida. Ei elusalt ega surnult."

Katrin Helend-Aaviku, 1. november 2016, 04:00

81 KOMMENTAARI

t
Tere!/ 19. aprill 2017, 02:19
Ma ei tea kui palju sellest küll tõsi on, aga olen kuulnud jutte enda sõbranna sõbranna sõbra tuttava kaudu, et Markkus peksti läbi ja tõesti ei tahetud talle midagi muud teha kui ainult läbi peksta, teda hirmutada, kuid siis järsku Markkusest ei olnud elumärke, inimesed olid ehmunud ja nad viskasid ta sohu.
K
.../ 7. jaanuar 2017, 13:16
Kus on selle juhtumi puhul Merilyn Kerro oma oskuste näitamisega jäänud?
m
memm/ 3. november 2016, 18:07
kui ta ka ära tapeti ja maha maeti,need pätid võiksid kasvõi anonüümselt teada anda kus poiss on,pere saaks ometi rahu ju siis
s
Srx/ 2. november 2016, 13:40
Käisid ju kohal Veet Mano ja keegi kohalik väike nõid!
Rääkisid mingist autost jne. Mis need tegelased nüüd räägivad?
Siis oli probleemiks, et polnud veel 30 päeva möödas.
Vaevalt, et keegi kes selle kadumisega seotud hakkab ise rääkima, sest see tähendab ju kellegi puuri panekut pikaks ajaks ja puuri ei taha keegi minna.
Lihtsalt otsida pole mõtet võib ainult mingeid tuletatavaid kohti kontrollida.
Ei ole siin eestis küll ühtegi elundite pärast röövitud ja tõenäosus olematu.
Pigem kas õnnetus või üle käte läinud vahejuhtum.
Eks linnas sellel ööl liikunud autode uurimine on selle kadumise võti.
Vaevalt ta ise ujuma läks ja vabatahtlikult ära kadus.
e
eks ikka/ 2. november 2016, 21:50
nad peaksid olema ju nagu püstolreporterid, kes alati jaol. Siis said sellist infi, järgmisel peavad juba teist püüdma ja täna võiksid oma raDadid käivitada, nagu kõik eelnevad päevad on nagunii käivitanud, sest neil oma elu-lapsi-peret ega teisi abivajajaid pole.
Vahepeal, kui parasjagu Markkuse kohta radarist ei püüa, võiksid Varvara juhtumiga tegeleda, kuna meil on jätkuvalt juhme, kes aru ei saa, et Varvara tapjat pole enam olemas.
Siis võiksid kohe ümberreastuda vähihaigetele ja muidu haigetele, siis juba kadumisi ennetada ning majanduslangusi ära hoida ja kuna nemad juba niigi näevad, siis mõistagi nad süüa ei taha (perest, palgatööst ja muust tavaelust rääkimata), no ja magada saavad ju nagunii piisavalt, sest egas ju üks kadunu iga päev kao, kõik need sajad ja miljonid ikka ühe korra vaid..mõni alfons äkki mitmeid kordi, aga ta on otsimist väärt.
Kohutavalt kahju on, et tragöödiaid seab iga väiklane inimene tanki, et lihtsalt rünnata-vihata-hävitada.
k
Kelly/ 2. november 2016, 11:06
Proovige abi küsida sensitiividelt. Isegi kui Te ei usu sellesse, tasuks ikka proovida. Kunagi ei tea ju millisel moel võib lahendus tuua selguse.
a
AA/ 2. november 2016, 23:57
Jaja..sa just tulid välja millegi väga originaalsega, mille peale veel keegi ei ole tulnud!!
l
Lumememm/ 1. november 2016, 22:20
Soomlane Reino Savukoski on otsinud inimesi 26 aastat, pärast seda kui ta sõber uppus. Ta on leidnud 112 inimest.
"Otsisin kui marjulised või suusatajad olid kadunud," ütleb ta.
"Paljud kadumised on uppumised veekogudesse, aga ma olen kindlameelne, sest mul on sobivad seadmed veeotsingutel."
Ta koerad Radar ja Sonar aitavad otsida.
2009.aastal leidsid nad Eestis kadunud inimese:
/Otsingule oli ta Soomest kaasa võtnud kaks laibakoera, Sonari ja Radari, ja nende peremehe Reino Savukoski/
Mul pole Facebooki ja ma ei tea, kas see inimene ikka tegutseb?
Kui ta oleks nõus tulema siia Markkust otsima, siis arvan et paljud inimesed toetaksid rahaliselt...
l
Lumememm/ 1. november 2016, 22:32
Moderaator ei luba linke lisada, aga kui otsingusse trükkida
reino savukoski lyöitanut 112 ihmista
saab info kätte
ü
Üks2/ 26. november 2016, 23:56
Ikka tegutseb, eelmise aasta sügisel otsis Espoost üht Nuuksiosse kadunud noort naist.
u
uurida/ 1. november 2016, 20:12
Palun pöörduge selgeltnägijate poole ja mitte ainult eesti omade, vaid ka välismaiste selgeltnägijate poole. Ütlesid ju ka eesti selgeltnägijad vanematele midagi, see mida nad räägivad ja kele poole pöördute, hoidke oma teada, ei ole vaja kõigile seda rääkida, et sinna üldse pöördusite, aga pangakaarditehingud, facebook, telefonikõnede eristused jms, tuleb kindlasti järele vaadata, see ei ole võimalik, et seda teha ei saa, samuti internet, kellega ta enne või ka pärast suhtles, kelega ta üldse suhelnd on, kõik see tuleb järgi uurida, kaasake sinna ka rootsi kriminaaluurijad, see ei ole võimalik, et teda ei leita, kui oli purjus, võis ka kuskile magama jääda või tekkis alajahtumine.
s
S./ 1. november 2016, 20:30
Kui jäigi magama, siis oleks ta ilmselt ammu juba leitud.
m
mida/ 1. november 2016, 21:04
milliste selgeltnägijate poole sooda oled w selgeltnägijaid pole olemas.
e
e/ 1. november 2016, 18:18
loodan endiselt, et ta leitakse ! Ei pruugi ju asi mõrvas olla .. röövimisjuhtumeid ju nii palju. Loodan et ta leitakse, ja ta jõuab taas oma pere juuurde !

e
ettepanek/ 1. november 2016, 18:18
andke võru mendid euroopa inimõiguste kohtusse ja tõmmake rahvusvaheliselt tähelepanu. euroopas ei koti kedagi, ühegi eesti küla mendi tutvused.
k
kolelugu/ 1. november 2016, 17:27
Kole lugu ikka küll et politsei miskit ei tee seal võrulinnas ??
s
1. november 2016, 15:56
See kõik on nii kohutav, et ei suuda lugedagi selle pere kannatusi. Oleks nagu väga teadlikult ettevalmistatud tegu, teisiti oleks see ammu lahenduse leidnud. Kes on need jõhkardid siin samas oma kodu läheduses nendel?
f
fdf/ 1. november 2016, 15:43
tõesti on selline tunne, et nende inimeste hulgas, kelle juurest ta lahkus on mingid politseide omakesed, kas tõesti ei saa noorte kambale teha pressingut ja psühholoogilist küsitlust, et keegi lõpuks rääkima hakkaks? Küsitlus toimus stiilis "ole nüüd hea laps ja räägi mis juhtus"? Eraldi kõik kuulamisele ja mitte mingi nännutamine vaid pangu nad rääkima.. Ei taha uskuda, et üks korralik noormees kaob lihtsalt niisama ära, veel Võru linnas.. Loodame, et laps jõuab koju..
r
Rändaja/ 1. november 2016, 15:38
Kuskil on need inimesed, noored Markuse kõrvalt sel õhtul, kes teavad osakestki tõde, aga vaikivad mingil põhjusel. Võin vaid öelda, et see uss hinges hakkab neid saatma kogu elu ja tuletab ennast meelde just siis, kui tundub, et elus ei saaks kõik enam parem olla. Ühe noore kadumise saladuse teadmine ja varjamine on needus, mis kaob vaid siis, kui tõe välja toote.
j
juba oma tulevaste laste pärast peaks nad seda tegema/ 1. november 2016, 15:51
Sest kõik tuleb tagasi ja laste kaudu (see on kõige valusam), aga praegu nad sellele ei mõtle.
a
arvamus/ 1. november 2016, 14:40
Kui poiss oleks ise endale midagi teinud, siis oleks ta tänaseks päevaks juba leitud. Keegi on ta viinud kuhugi, seda et keegi võõras võis see olla on ikka väga vähetõenäoline. Ei saa tõesti aru miks kriminaalmenetlust pole alustatud kui tõenäoliselt kelleltki ELU võetud.
r
ReemoKarlson/ 1. november 2016, 14:02
meil see selgelt nägijate tuleproov,annaks neile selle üllesande,muidu küll nii targad seal saates,näeks siis nende tõelise taseme ära suured selgelt nägijad seal kõik
k
Kle hm/ 1. november 2016, 13:50
Miks ajad sellist koolihäma? Mis see Tartu kool asjasse puutub`? Kas te kommentreerijad korraks ka mõtlete,et teie sapiseid/rumalaid/kahtlasi kommentaare loevad ka selle poisi vanemad`? Mõelge,enne kui midagi kirja panete. Kui asjalikku juttu pole lisada,võiks vait olla.

m
Marks/ 1. november 2016, 13:03
Olen teinud selgeltnägemise katseid ja usun et Markkus on võimalik ülesse leida. On ju pandud välja summa (6000€).See peaks olema piisav et selgeltnägijad pingutaks ja teeks kõik et teda leida.Minu jaoks on Võru kauge et käija otsingutel.Samuti peaks see summa avama suud kes vähegi midagi teab.
o
oh/ 1. november 2016, 13:23
Kas tõesti tehakse kõik müügiks? On üsna autu, kui avad oma "info" jaoks suu, kui raha lõhna tunned
d
ded/ 1. november 2016, 13:38
Raha ei haise. Ei pea ju olema ka kohe geenidoonoriks end müüa lastud olla. Meil on ju ka need igasugu sugupuud ja geenivaramutega värgid. Kui palju saadakse sealtki infot, et võtta sobilik isik rajalt maha.
t
to oh/ 2. november 2016, 10:55
Mis aust sa räägid? Autu on see kui sa tead tapmise kohta olulist aga seda varjad elu lõpuni. Poisi vanemad ei saa oma lapse haualgi käija. Sa oled üks "sõprade" vanematest kes on hirmul et mõni lastest seal midagi välja räägib.
ü
Üks sõna sulle.../ 1. november 2016, 13:32
i
irw/ 1. november 2016, 13:43
kui päriselt oleksid olemas selgeltnägijad, siis ei oleks kadunud inimesi. punkt. nii on. aga selgeltnägijad on soolapuhujad ja valetajad, seepärast nad ei näegi.
1
13,43/ 1. november 2016, 14:28
Ei no muidugi, selgeltnägija peab ju nagu Jumal taevas või iga isiku kaitseingel olema, ei mingeid kadumisi ega sõdu ega majanduslangusi ja mis peamine, süüa ta ka ei taha, hea odav pidada sellist elukindlustust kogu rahva või inimkonna peale:) Pole arste ega politseid tarvis, politseikoerad laseme hoopis lahti, üks-kas selgeltnägijat ajavad asja ära. Lapsekene, kui sind selgeltnägijate tegemised huvitavad, lõpeta muinajutude lugemine. Kui aga ei huvita, siis ära räägi lapsikusi.
e
eit/ 1. november 2016, 14:50
no ometi keegi reaalselt mõtlev olend ka - arvasin, et kõik nõiausku pööranud...!
s
selgeltnägijaid pole olemas, sest.../ 1. november 2016, 17:19
Need, kes väidavad end selgeltnägijad olevat, on tegelikult õppinud jälgima inimese käitumismustreid, mille põhjal järeldusi teha. üks tobedamaid küsimusi on: kas sa oled hiljuti lähedase kaotanud. küsimused ongi lihtsad ja nende põhjal saab edukalt järeldusi teha. Järeldusi on üldse lihtne teha, mõelge kasvõi oma igapäevaelu peale. Ja tihti on tulemus juba kunagi tajutud, seega on järeldus üldjuhul õige. lisaks tahavad inimesed uskuda. Sellepärast ei ole ka markkuse vanemad leppinud veel võimaliku kurva tõega. Inimene loodab alati parimat. Selgeltnägijad räägivad seda, mida inimene kuulda ootab, näiteks et surnud ema/vanaema tahab, et sa õnnelik oleks. Mängitakse emotsioonidele... keegi ei ütle sulle, et homme lastakse sind töölt lahti või järgmisel nädalal jääb sõber bussist maha. Lisaks võib see HILJUTI LÄHEDASE tähendada ju inimese jaoks 3 aastat, näiteks markkuse puhul on juba aasta möödas, aga kui selgeltnägija emalt küsiks, oleks see tema jaoks hiljuti. Ja aasta ei ole just hiljuti... ja kui mõne meelest on, siis viie aasta pärast tõenäoliselt tähendakse see emale ikka hiljutist kurba juhtumit. Psühholoog ja psühhiaater võivad samuti minu meelest selgeltnägijaks end lugeda, sest nad tunnevad inimesi ja teavad, mida öelda, teevad loogilisi järeldusi mängides inimese alateadvusega. Kui nüüd ise oleksin võlurivõimetega, siis võluks endale ja teistele igasugust head. Kui oleksin selgeltnägija, aitaksin kindlasti lähedasi. Seega on mõistetamatu, miks need enda meelest selgeltnägijad, kelle eriala ja huvi see on, ei hüppa üles ja haara härjal sarvist. Kui inimene on oma tööst huvitatud, annab ta endast maksimaalse. Mõelge enda peale. Aga metafüüsikud ja igasugused teadlased ei tea senini, kas on olemas selgeltnägijad. Kes usub, usub edasi.
j
jah/ 1. november 2016, 12:45
ma loodan, et kui see oli kuritegu, siis nende mõrtsukate närvisüsteem ütleb kunagi üles ja nad tunnistavad kõik üles...samas on alati väike võimalus, et poiss ongi veel elus. kunagi see saladus loodetavasti laheneb, seniks vanematele palju jõudu. muuta ei saa midagi ja kindlasti see poiss ei sooviks, et tema vanemad igavesti kurbusesse jääksid.
p
Päritolu/ 1. november 2016, 12:15
Esialgsetes kommentaarides olid mõningad halvustavad mainekujunduse sisuga, nagu olekski Nooruse Säästumarketi juures olnud alaline...jne. Lugedes jäi tunne, nagu oleks püütud kujundada ja näidata mainet halvas valguses, et oligi mingite negatiivsete eluviisidega, mille vanemad hiljem ümber lükkasid oma selgitustes. Kust kandist need kommentaarid võisid pärit olla, samas kommenteerija ajaline arvestus on võimalik kindlaks teha? Mingi seos tundus olevat mainekujunduse eemärgil.
j
Jälle valetavad/ 1. november 2016, 12:11
Politseinike jutt sellest, et kriminaalmenetlus ei anna asja lahendamiseks mingeid eeliseid, on selge vale. Kriminaalmenetlus annab võimaluse poisi telefoni kõneeristuse saamiseks ja tunnistajate ülekuulamiseks. Kriminaalmenetluses pole üldjuhul võimalik tunnistajal ütluste andmisest keelduda ja valeütluste eest on ette nähtud vastutus. Kriminaalmenetluses saab ära võtta kaamerate salvestisi, mis on kellegi eraomandis ja palju muid võimalusi. Muidu on nad vägagi leidlikud ilma seadusliku aluseta kriminaalmenetluste algatamise osas aga siin ei suuda selleks alust leida.
l
Lihtsalt../ 1. november 2016, 11:24
Kakerdas teel ja jäi tol õhtul auto alla. Joobnud otsustas varjata ja likvideeris laiba. Tõenäoliselt mattis maha.
l
lihtsalt/ 1. november 2016, 13:23
Olin sel( 21.-25) ajavahemikul Eestis Võrumaal, lahkusin pühapäeval ja tõesti ma ei ole siiani suutnud meenutada kuna ja kus kohapeal ma nägin rohelist universaalkerega vanemat võimalik, et opelit , kindlalt oli tal esiots vigastatud ja teda saatis tume must maastur, sest mõlemad tõmbasid korraks teepervele. Vigastatud autol puudusid numbrimärgid.
a
Aare Rüütel/ 1. november 2016, 13:46
Tere, palun olge hea võtke ühendust menetlejaga Talis Thal, kontaktid artikli lõpus, või minuga tel 6616776 või aare@kadunud.ee aitäh!
a
aga/ 1. november 2016, 13:46
jagasid oma teadmisi ka politseiga? ei?
h
1. november 2016, 18:31
Huvitav millises seisus sarnaseid autosid pärast õnnetust müüdud on. Auto võidi ka üle värvida. Naabrid ja tuttavad panevad ju ikka tähele, et kes oma auto ära müüb või siis millegipärast sellega enam ei sõida.
t
to lihtsalt/ 1. november 2016, 13:45
kusjuures tõsiseltvõetav versioon. inimesed on loomad.
t
to Lihtsalt.../ 1. november 2016, 14:29
Esiteks piirkonnas kus poiss viimati salvestisel oli, on kiirus 50km/h. Selline kiirus inimesele otsasõidul võib ka lihtsalt vigastusega lõppeda. Kui purjus inimene eikusagilt teele astub, siis autojuht selles süüdi pole ja võib vabalt abi kutsuda. Vaadake vähem actionfilme.
Kui poiss oleks maanteel auto alla jäänud, kus on kiirused 90km/h, siis sel juhul peaks olema teda näha ka Olerexi tankla kaameratest. Aga nii kaugele ta ilmselt ei jõudnud, sõbrad tulid järgi arveid klaarima ilmselt. Vana jalatsibavriku juures on palju pimedaid tänavaid- sh ületee kus garaazid.
Poiss võis sihitult kõndida aga ta oli piisavalt selge peaga, et mitte teepeal kõndida, Ei koperdanud ega vingerdanud teel. Kuidas saab keegi üldse öelda et ta oli nii purjus et koperdas teele ja jäi auto alla??? Kodu polnud tal plaanis minna sest sealt ta möödus sealt. Kas oli hirmul?
o
oho/ 1. november 2016, 17:22
Ema väitel poiss olnud korralik ei joo ega käi kuskil , seega miks peaks käima pimedaga korralik poiss kusagil ?? :)
LAUSA KOLE MÕELDA ,ET POLITSEI EI TEE MUFFIGI :(
s
S/ 1. november 2016, 20:27
Olen algusest saati arvanud, et Markkus käis pealtnäha sihitult ringi ehk seetõttu, et nägi peol viibinud "sõpru" ootamas teda kodu juures. Ehk lootis, et ühel hetkel nad sealt kaovad ning käis seetõttu mööda paralleeltänavaid, kuid saadi ikkagi kätte.
j
2. november 2016, 05:33
Jah nii see ilmselt oligi. Pärast juhtunut keegi kommenteeris, et otsige või viidi ja siis oli mingi kala nimega bussipeatus ja seal lähedal olevast talust või midagi sellist.
j
Ja/ 5. jaanuar 2017, 04:57
Muidugi sõidavad inimesed 50 alas nagu miilenkod 50-ga? Eriti võrukad? Naer saalis.
n
Nimetu/ 1. november 2016, 11:16
Miskipärast on mul algusest saati tunne, et Markkuse seltskonnas olid politseide väga lähedased tuttavad, sellepärast ka mätsiti teema kinni. Aga kurat kas nad siis ei mõtle, mida vanemad võivad tunda? Eesti sensitiivid võiksid küll selle kutse vastu võtta, et proovida Markkus leida. Tõesti kahju on!
t
teema tuleb kuum hoida/ 1. november 2016, 11:00
need mõrtrsukad on selles eas, et varsti hakkavad ise lapsevanemaks saama. ja kui endal laps olemas, küll siis midagi sees ka murduma hakkab. küll keegi lõpuks rääkima hakkab.
m
mõtlesin minagi/ 1. november 2016, 18:11
, et teema tuleb kuum hoida! Arvan, et Markkuse kadumine on normaalsetele Eesti inimestele niivõrd südamelähedane, et PALUN tõstatage ÕHTULEHT seda uuesti ja uuesti. Tõde tilgub välja! Ma olen kindel.
k
Kohv/ 1. november 2016, 10:30
Kui nii aga äkki on tõesti markus elus aga kellegi keldris või kuuris keegi kes pere peale viha pidanud või mida iganes on ta pistnud kuhugi peidu ja toidab seal. On neid juhtumeid old kus inimene on kelkegi ori ja keegi seda ei tea.
t
1. november 2016, 18:13
Teate, see võib olla ka nii, tõde. Inimesed on loomad. Põhjus võib olla kadedus, mingid võlad, mida iganes.

o
Ohjah/ 1. november 2016, 10:08
j
jah/ 1. november 2016, 15:07
Kui pole kursis, siis kuidas Te teate, et tal läheb hästi? Kas viie, et on kusagil hoiul?
s
siit on nüüd umbes/ 1. november 2016, 10:03
30aastat tagasi. inimene läks rongi peale ja kõik. rohkem teda ei nähtud. sel puhul võivad väga tugevad sensitiivid lahendada olukorra. kahjuks neid on vähe.
e
ema/ 1. november 2016, 09:45
mina arvan,et koolikaaslased,sõbrad ei räägi tõtt,aga tuleb aeg,kus nad ei suuda ise enam endaga toime tulla. Nii väike koht,kuidas keegi midagi ei märganud?
Kallis Markuse ema,isa lootke ikka veel.
s
sookoll/ 1. november 2016, 09:38
Eile ka selgelnägijad tegelesid mingi möttetu teemaga. Lapse syndimine kodus, no keda huvitab.Otsigu ometi kordki yks inimene yles. Näidake,milleks vöimelised olete. Iga kord nutan, kui teema jälle yles kerkib,kuigi täitsa vööras noormees. Selgeltnägijate saatele vihje, otsige ometii Markkus yles.
j
1. november 2016, 11:02
jah. superfinaali ülesanne võiks olla.
l
1. november 2016, 11:18
Lõpetage ära, need ei ole selgeltnägijad vaid tolad, tehakse rahvale vaid tsirkust. Kas tõesti ei ole veel kohale jõudnud, et see on shõu, mida selgeltnägijate saadetes tehakse. Appikene! No võtke mõistus pähe. Ükski tõeline teadja ei mängi tola!
i
Ints/ 1. november 2016, 13:09
Astraalajalugu võib iga üks vaadata , kui natukegi tahtmist on!
h
hunt/ 2. november 2016, 12:31
Ja lollid jooksevad nende juurde seanssidele makstes 110 eur.Andke mõistust pole muud midagi selle rahaga paremat teha.
m
1. november 2016, 09:28
Mis need kindlad tõendid ikkagi olid? Koosviibijate ütlused need kindlasti olla ei saanud.
h
hm / 1. november 2016, 08:58
inimese organ on unikaalne - selleks, et leida neeru doonorit otistakse seda sadade inimeste hulgast. Aga kurb lugu on - ei kujutagi ette, kui raske on emal teadmatuses olla.
a
arvamus/ 1. november 2016, 09:40
Ma ei usu seda organite juttu. Kui oleks alustatud kriminaaluurimisega ja võetud sihikule see punt,kus Markus viibis, oleks süüdlane käes. Miks seda ei tehtud, ei tahetudki, sest kuriteoga seotud isikud olid politseile liiga lähedased?
h
hm/ 1. november 2016, 13:43
Miks mitte. Võeti autosse ja läks. Nüüd on liiga palju aega möödas, et alustada punktist kus poiss kaduma läks.
t
to hm/ 1. november 2016, 21:14
sa oled kll haige inimene om a toonoriplämaga elame siiski eestis.
k
Killu/ 1. november 2016, 08:55
Iga lapse kasvatamise eest lāheb emale 2 aastat tōōstaažile lisa. Sellele emale tuleks anda ūleelamiste ja kannatuste eest 10 x pension ja seda kohe.
k
kurb kurb kurb.../ 1. november 2016, 08:37
Armsad lähedased...
Teie valu on piiritu ja isegi raske on midagi lohutavat öelda...
Palju, palju armastust, jõudu ja armsaid hetki Teie ellu!

t
taadu/ 1. november 2016, 08:36
No aga kus on siis kõik need kuulsad selgeltnägijad. On ju vastav saade isegi toodetud. Miks ükski selgeltnägija mitte midagi ei näe??? Siit veelkord tõdemus - ei ole olemas selgeltnägijaid, on ainult posijad ja inimeste ajude loputajad.
h
hm/ 1. november 2016, 09:44
Selgeltnägija ei saa rääkida, sest siis on tema ja ta suguvõsa samad teed. Usun, et see on organidoonorluse teema ja taga on suuremad grupeeringud, st organiseeritud grupid.
t
1. november 2016, 18:17
Teate organidoonorlus see küll pole. Kui kellegi elundit vajatakse, siis esmalt analüüsitakse geneetilist sobivust. Vaevalt et noormeest varem testiti kuidagi.
n
1. november 2016, 08:13
Nii kahju vanematest. Viimastel piltidel noormees küll alkoholijoobes ei ole, pigem jookseb kellegi eest ära.
v
1. november 2016, 08:57
Või puistati koosviibimisel joogi sisse midagi.
k
kurjus/ 1. november 2016, 08:13
eestimaa teedel ja linnades liigub ringi juba ammustest aegadest palju kurjameid ,kelle süül on kadunud paljud inimesed ,mitte ainult Markus,kuni ei suudeta neid ,kes midagi niisugust teevad ,niikaua ei leita ka kadunuid.See on ränk koorem koigile kadunud inimeste lähedastele.Lootma peab ,et lõpuks jääb mõni punt vahele ja paljud asjad selguvad.Sest selliseid kuritegusid ei saada toime mitte üks kurjam ,vaid tavaliselt on teisigi teadjaid.
m
ME/ 1. november 2016, 08:34
Tuleb uurida organite doonorlustega tegelevaid organisatsioone, nemad jahivad
noori inimesi, sest ühe organi hind kuulub sadade tuhandete dollarite kanti
see uuring peab toimuma laiemalt, muidu kipuvad mõne kadunukese lähedastele ütlema, et " kui lubate kasutame lahkunu organit hädasti vajavale haigele" tegelikult alibi on ühele neerule.... aga seesama alibi kehtib paberite
järgi kümnetele sest tegemist on äriga
h
hm/ 1. november 2016, 10:24
Olen päri sellega. Umbes poolteist kuud tagasi sai alguse üks omapärane lugu. Kortermaja õues oli arutusel ka teema teadmata kadunuks jääjatest. Üks proua oskas öelda, et eks elunditoonoriks kaovad. Läks umbes nädal ja sama maja üks noormees saadetigi Tartusse ja seda kooli kaudu. Lapsele tehti kaasa aga väga halvustavad paberid. Lapsele tehti selgeks, et tegu on lihtsa vestlusega.
Et emasüda aimas halba ja närisid kahtlused eelnevalt toimunud jutaajamisega maja ees, siis võttis vanem kohe ühendust kohaga kuhu laps saadeti. Ilmselt ajas too vanem sealselt vastuvõtjale hirmu nahka ja laps saadeti tulema. Koolile tehti muidugi vastav ettekirjutus.
Hiljem ajas too vanem asutuse kohta tagamaid ja igatahes googles krüpteeriti ära koduleht ja netist kättesaadavate haiglate nimistus seda ei kajasta. Lapsevanemale öeldi, et on väga julge ja ei teha kuhu süsteemi jälgi ajama hakkas. Kästi vaikida kui ei taha halvimat ja tahab, et laps saaks edasi õppida.
Kui politseipoolne ütlus on, et Markkuse loo puhul ei ole maastiku läbikammimine selle loo võti, siis on ju neil info olemas. Nad ei räägi lihtsalt.
Markkuse vanematel soovitan võtta koera surma kui üht tõsist märki. See võib viidata tema tegelikule surmakuupäevale.
Nõustun eelpool toodud kommentaatoritega, et elundidoonorlus on varjatud ja kallis teema. Rahaga on ennegi suid suletud. Samas on grupeeringute tabamine vägagi keeruline ja aeganõudev teema.
i
imelik/ 1. november 2016, 10:59
Mis on Meremäe kandis mingi ülisalajane valvatav objekt?
j
jah/ 1. november 2016, 13:51
Sellele kommentaarile lisaks, et üks võimalik grupis osaleja on politsei süsteemis aastaid töötanud arhivaarina ja omab suurt infopagasit inimeste andmetest. Seda prouat on isegi politsei poolt tänatud kui lojaalset töötajat. Mis aususest ja südametunnistustest me rääkida saame. Need on külmaverelised ja ei hakka kunagi rääkima. Vaadake ka kuidas on nende elulised võimalused. Õigemini kuidas elatakse. Maja, auto muidu lai elu. Kusagilt peab ju lisa teenima. Neid ei huvita teiste kannatused ja läbielamised.
t
Tartust/ 1. november 2016, 08:02
Kalid Markkuse vanemad ma ei saa vaadata Teie pojakese pilti iialgi nii, et mu silmad ei oleks pisaraid täis. Lõpmatult valus on kõik.Paluge Jumalalt abi, ehk aitab tema lahendada selle loo. Mis nõu ma muud oskangi anda.
k
Kuningriigisaal/ 1. november 2016, 15:38
Mida on "jumal" või mõni muu selline aidanud lahendada?
r
Raha/ 1. november 2016, 07:43
määrab tänapäeval kõik! Politsei tegeleb asjadega, mis toovad raha sisse, mitte mis viivad raha välja! Tänapäeval see nii lihtsalt on. Kahepalgeline on see ühiskond
a
Ants/ 1. november 2016, 09:49
Tunnen siiralt kaasa poisi vanematele ja lähedastele.
Küll aga küsiksin kommentaator "Raha" käest- kuidas sa saad nii rumal olla? Elu peab su jaoks vist väga raske olema.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee